Ενοικίαση αυτοκινήτου

Evilnye είπε:
Επίσης το συμβόλαιο συνολικά πάει με διάρκεια ενός χρόνου (λιγότερο, περισσότερο; );
Μήνα στη δική μου περίπτωση αλλά μπορείς και εβδομάδα, 15μερο...

Στην προκειμένη αν δεν υπάρχει πολύ συχνή χρήση δεν πολύ συμφέρει όπως το βλέπω. Αν πάλι υπάρχει, συμφέρει κ με το παραπάνω...
Δεν έχει σχέση με τη χρήση αλλά με την εκταμίευση κεφαλαίου. Με λίγα λόγια, πές ότι το έχω συνέχεια στο γκαράζ...τι με συμφέρει?, να αγοράσω ένα με 10.000 (άσε που με 10.000 δεν πέρνω 1.400cc) ή να το έχω με 2.500 το χρόνο?

Εκεί είναι το ερώτημα...

Όταν το χ=11 (όπως στη δική μου περίπτωση) με χλμ στο κοντέρ λιγότερα από αυτά που οδηγάς και με την βασική συντήρηση ως έξοδο, το ζήτημα αποκτά άλλη επιχειρηματολογία. ;)
Δεν διαφωνώ...απλά φοβάμαι (ας πούμε)το σήμα για το χ=11 και τα μέτρα που δεν θέλω να φαντάζομαι πως θα πάρουν για τα παλιά...Θέλω απλά, όλα αυτά, να μην με απασχολούν

 
marathon είπε:
Δεν έχει σχέση με τη χρήση αλλά με την εκταμίευση κεφαλαίου. Με λίγα λόγια, πές ότι το έχω συνέχεια στο γκαράζ...τι με συμφέρει?, να αγοράσω ένα με 10.000 (άσε που με 10.000 δεν πέρνω 1.400cc) ή να το έχω με 2.500 το χρόνο?

Εκεί είναι το ερώτημα...
Αν είναι να το έχεις συνέχεια στο γκαράζ γιατί να πάρεις αυτοκίνητο; Εκεί είναι που πιστεύω ότι αλλάζει σιγά σιγά η νοοτροπία. Εγώ ας πούμε μένω 12 χρόνια στην Αθήνα και δεν έχω αυτοκίνητο, βέβαια στις δουλειές από τις οποίες έχω περάσει εξυπηρετούμαι με συγκοινωνίες (ή κ με τα πόδια!)

Για το 15ήμερο δηλαδή πόσο μπορεί να χρεωθεί κάποιος; 150 περίπου;

 
Evilnye είπε:
Αν είναι να το έχεις συνέχεια στο γκαράζ γιατί να πάρεις αυτοκίνητο;
γιατί, ενώ έχω τη μηχανή και είμαι μάγκας, το Σάββατο πρέπει να πάω Supermarket ή στο Ικεα...ή μία ωραία ημέρα, ρίχνει τουλούμια ή κάπου πρέπει να πάμε ώς 4μελής οικογένεια...

Για το 15ήμερο δηλαδή πόσο μπορεί να χρεωθεί κάποιος; 150 περίπου;
Oh yes!! Και φτηνότερα, εάν πάρεις κανένα 1.000ράκι ;)

 
Ένα supermini με μέσο κινητήρα και μέσο επίπεδο εξοπλισμού κοστίζει περίπου 15000.

Αν υποθέσουμε οτι το αγοράζεις με δόσεις θα βγεί ένα χιλιαρικάκι παραπάνω. Για 5

χρόνια θα πληρώσεις άλλο ένα χιλιάρικο σε τέλη κυκλοφορίας, άλλα 2 σε ασφάλεια. Άν

δεν προκύψει κάτι και κάνεις μόνο τα προκαθορισμένα service, ας το κρατήσουμε στο

χιλιάρικο ώστε να βγεί ένα αισιόδοξο στρογγυλό κόστος χρήσης χωρίς τα καύσιμα στις

20000. Αν υποθέσουμε ότι μπορεί να πουληθεί 7500 μετά τα 5 χρόνια, έχουμε κόστος

12500/60 200-210 ευρώ το μήνα. Μια χαρά deal φαίνεται η ενοικίαση.

 
Ας μετακινήσει κάποιος τις απαντήσεις σε νέο θέμα, γιατί έχει πολύ ενδιαφέρον kateme.

Εύηηηηη!!!  :)

bihlas87 είπε:
Ένα supermini με μέσο κινητήρα και μέσο επίπεδο εξοπλισμού κοστίζει περίπου 15000.

Αν υποθέσουμε οτι το αγοράζεις με δόσεις θα βγεί ένα χιλιαρικάκι παραπάνω. Για 5

χρόνια θα πληρώσεις άλλο ένα χιλιάρικο σε τέλη κυκλοφορίας, άλλα 2 σε ασφάλεια. Άν

δεν προκύψει κάτι και κάνεις μόνο τα προκαθορισμένα service, ας το κρατήσουμε στο

χιλιάρικο ώστε να βγεί ένα αισιόδοξο στρογγυλό κόστος χρήσης χωρίς τα καύσιμα στις

20000. Αν υποθέσουμε ότι μπορεί να πουληθεί 7500 μετά τα 5 χρόνια, έχουμε κόστος

12500/60 200-210 ευρώ το μήνα. Μια χαρά deal φαίνεται η ενοικίαση.
Φίλοσ, η ανάλυση σου είναι καλή αλλά μερικά νούμερα όχι και τόσο.

Αρχικά, η ασφάλιση για ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αυτοκίνητο ΠΡΕΠΕΙ να είναι μικτή. Αν δεν το κάνεις... κακό του κεφαλιού σου. Προσωπικά έβγαλα τα ετήσια έξοδα της μικτής με ΜΙΑ μόνο ζημιά (χαρακιά γύρω γύρω σε αυτοκίνητο 4 μηνών που έκανε κάποιο τομάρι που έχω ορκιστεί να φάω το συκώτι του με φάβα αν δώσουν οι θεοί και τον πετύχω... but I digress... ). Η ετήσια μικτή ασφάλιση για το αυτοκίνητο που περιγράφεις, είναι 1000-1200€.

Επίσης, τα τέλη κυκλοφορίας, όσο γερνάει το αυτοκίνητο θα αυξάνονται (χώρια οι αυξήσεις ούτως ή άλλως που θα επιβάλλει η ανιδιοτελής και φιλάνθρωπη, εκάστοτε, κυβέρνησή μας). 

Τέλος, το αυτοκίνητο των 15000 δεν πουλιέται με ΤΙΠΟΤΑ 7500 μετά από πέντε χρόνια, εκτός αν είναι Honda ή Toyota.  :D :D Ειδικά αν έχει και 2-3 αβαρίες, κλάφτα. Γύρω στο 6άρι θα το δώσεις και θα πρέπει να περιμένεις και 4-5 μήνες να τσιμπήσει κάποιος στην αγγελία.  :)

Ωραία ακούγεται η ενοικίαση, τουλάχιστον για τις δικές μου ανάγκες όμως (για ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ αυτοκίνητο), η λύση του leasing, όπου πολλές φορές το κόστος αναλογεί στα χιλιόμετρα, είναι προτιμότερη. Έχεις ένα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αυτοκίνητο, με όλα τα έξοδα πληρωμένα, μικτή ασφάλιση, λάστιχα, σέρβις... πληρώνεις μόνο καύσιμα. 

 
The Genius Loci είπε:
Ωραία ακούγεται η ενοικίαση, τουλάχιστον για τις δικές μου ανάγκες όμως (για ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ αυτοκίνητο), η λύση του leasing, όπου πολλές φορές το κόστος αναλογεί στα χιλιόμετρα, είναι προτιμότερη. Έχεις ένα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αυτοκίνητο, με όλα τα έξοδα πληρωμένα, μικτή ασφάλιση, λάστιχα, σέρβις... πληρώνεις μόνο καύσιμα.  
Όχι όμως με 250 ευρώ...με το σύστημά σου και 250 ευρώ μου έδιναν το i10!!!!

Βέβαια ένα καινούργιο αυτοκίνητο να μην μυρίζει τσιγάρο, είναι πειρασμός ;)

 
Το σύστημα που λέει ο Νίκος, το "cambio" (πολύ φτηνότερο του leasing) όντως συμφέρει τρομερά και είναι διαδεδομένο στην Ευρώπη, και σε τιμές πραγματική ξεφτίλα (με την βενζίνη ΔΙΚΙΑ τους...)

 
bloody_sunday είπε:
Το σύστημα που λέει ο Νίκος, το "cambio" (πολύ φτηνότερο του leasing) όντως συμφέρει τρομερά και είναι διαδεδομένο στην Ευρώπη, και σε τιμές πραγματική ξεφτίλα (με την βενζίνη ΔΙΚΙΑ τους...)
!! Αυτό μάλιστα! Δηλαδή δε σου ζητάνε καν να το επιστρέψεις γεμάτο σε βενζίνη;;

Σέρνεται το νετ μου σήμερα κ δε σας προφταίνω...!

 
bloody_sunday είπε:
Αν έχετε την υπομονή να περάσετε όλο το σάιτ από ένα Google translate για το πώς δουλεύει, τιμές κλπ κοιτάξτε το εξής: http://www.cambio.be/cms/carsharing/fr/2/cms?cms_knuuid=a77c4fdc-f93c-4313-92b7-58ca9e619583&cms_f4=1 (στα γαλλικά, αλλά έχει και ολλανδικά)
Με μία γρήγορη ματιά...εκτός από το αρχικό 200ρι ευρώ εγγραφής κλπ...

πληρώνεις 140 ευρώ την εβδομάδα για τη μικρότερη κατηγορία (με αναπροσαρμογή του κόστους βενζίνης ανάλογα τις υπάρχουσες συνθήκες αγοράς)

"Cambio adapte son prix/km au prix du carburant en suivant une règle d'adaptation fixée dans les conditions générales."

Άντε βγάλε άκρη με την Ελληνική αγορά...

Έχω την εντύπωση ότι είναι στα ίδια με τα δικά μας

Σίγουρα πάντως είναι ενδιαφέρον και βολικό.

 
The Genius Loci είπε:
Αρχικά, η ασφάλιση για ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αυτοκίνητο ΠΡΕΠΕΙ να είναι μικτή. Αν δεν το κάνεις... κακό του κεφαλιού σου.
Όντως μου διέφυγε, είναι μάλιστα υποχρεωτική αν το έχεις αγοράσει με δόσεις.

Για την τιμή μεταπώλησης μπορεί να έχεις και δίκιο, βέβαια είναι ρευστό το θέμα και δεν

μπορούμε να γνωρίζουμε την κατάσταση της αγοράς σε 5 χρόνια. Αν υπολογίσουμε

αυξημένα τέλη και μειωμένη μεταπώληση, ερχόμαστε πάλι περίπου στα ίδια νομίζω.

Σε ευελιξία πάντως η ενοικίαση φαίνεται να κερδίζει άνετα, ειδικά για κάποιον χωρίς

σταθερό εισόδημα. Όταν δεν έχεις, νοικιάζεις ένα χιλιάρι, όταν έχεις, μεγαλύτερο,

κάποιο μήνα δεν νοικιάζεις καθόλου. Το χειμώνα νοικιάζεις τζιπάκι και πας για σκί,

το καλοκαιράκι cabrio κοκ...

 
καλη η ενοικιαση αλλα ποιες εταιριες να κοιταμε ;

με κατι hertz , budget και λοιπες το κοστος υπερβαινει κατα πολυ τα 200 ευρω μηνιαιως.

δωσε παντεσπανι στον λαο marathon !  :D

 
Ksekourdistos είπε:
δωσε παντεσπανι στον λαο marathon !  :Dμε κατι hertz , budget και λοιπες το κοστος υπερβαινει κατα πολυ τα 200 ευρω μηνιαιως
Tsokas lease 210 6048050

Μιλάμε πάντα για ενοικίαση και όχι για lease

Έχει γούστο και ο Τρόλευς να έχει πάρει από τον ίδιο... ;D

250 ευρώ είπαμε...200 είναι για τα 1.000ράκια

 
@Marathon:

Στη φτηνότερη ταρίφα πληρώνεις 150 ευρώ (600 στις άλλες δυο). Σε όλες τις περιπτώσεις σου επιστρέφονται ακέραια πίσω όλα - είναι απλή εγγύηση.

Χρέωση για να μπεις στο πρόγραμμα πληρώνεις μόνο μια φορά στην αρχή, και σε όλες τις ταρίφες είναι 35 ευρώ.

Μηνιαία συνδρομή στην φτηνή ταρίφα 4 ευρώ. Στις άλλες δυο 8 και 22 ευρώ.

Τιμή αμαξιού για μια μέρα: 23 ευρώ στην φτηνότερη κατηγορία - η οποία δεν έχει μόνο σουπερμίνι - ή ανά ώρα 2 ευρώ (από τις 7 το πρωί μέχρι τις 11 το βράδυ). Το χιλιόμετρο κοστίζει 34 σεντς - αν ταξιδέψεις πάνω από 100 χιλιόμετρα γίνεται 22 σεντς ανά km.

Η βενζίνη δικιά τους: βάζεις την ειδική σου κάρτα σε οποιοδήποτε βεζνζινάδικο Shell, Avin κλπ και χρεώνεται αυτόματα η εταιρία τους κι όχι εσύ.

Μετά τις 11 και μέχρι τις 7 το πρωί ΔΩΡΕΑΝ (night out anyone? ;D), με την βενζίνη επίσης δικιά τους. Το αμάξι το παραλαμβάνεις από ένα γκαράζ με χρήση της ειδικής κάρτας σου χωρίς να περάσεις από υπάλληλο, και το αφήνεις στο αντίστοιχο γκαράζ όποιας άλλης πόλης (ή και ΧΩΡΑΣ) θες, πάλι χωρίς να δεις κανέναν υπάλληλο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Βέβαια καλό θα είναι να συγκρίνουμε με μεταχειρισμένα, εφόσον και ο Μarathon μεταχειρισμένα νοικιάζει.

Πάντως, άλλο το leasing καινούργιου και άλλο να οδηγείς μεταχειρισμένα νοικιάρικα των 100.000 χλμ. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου κάτσει, καθώς ο κάθε πικραμένος τους φέρεται σαν εχμμμ... νοικιάρικα.

 
bloody_sunday είπε:
Το αμάξι το παραλαμβάνεις από ένα γκαράζ με χρήση της ειδικής κάρτας σου χωρίς να περάσεις από υπάλληλο, και το αφήνεις στο γκαράζ όποιας άλλης πόλης (ή και ΧΩΡΑΣ) θες...
Δηλ, πόσο μου πάει το μήνα να πάω να το πάρω από το Βέλγιο και να το χρησιμοποιώ στην Αθήνα? ;) ;D

Ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου κάτσει, καθώς ο κάθε πικραμένος τους φέρεται σαν εχμμμ... νοικιάρικα.
Σωστό, αλλά σκασίλα σου κι όλας. Τούς πέρνεις ένα τηλ, έρχονται το πέρνουν και σου δίνουν άλλο...Είπαμε, ξεπέρνα το ψυχολογικό...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ;)

 
RayDTutto είπε:
Βέβαια καλό θα είναι να συγκρίνουμε με μεταχειρισμένα, εφόσον και ο Μarathon μεταχειρισμένα νοικιάζει.

Πάντως, άλλο το leasing καινούργιου και άλλο να οδηγείς μεταχειρισμένα νοικιάρικα των 100.000 χλμ.
Μα δεν γίνεται καμμία σύγκριση...και δεν το συζητάμε. Τη διαφορά κόστους συζητάμε. Για να έχεις καινούργιο με leasing 1.400cc θέλεις γύρω στα 400 ευρώ και 2 μισθώματα μπροστά και minimum 3 χρόνια συμβόλαιο χωρίς δικαίωμα εξαγοράς.

 
RayDTutto είπε:
Πάντως, άλλο το leasing καινούργιου και άλλο να οδηγείς μεταχειρισμένα νοικιάρικα των 100.000 χλμ. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου κάτσει, καθώς ο κάθε πικραμένος τους φέρεται σαν εχμμμ... νοικιάρικα.
Όχι, υπάρχουν πολύ αυστηροί κανονισμοί. Πέρα από το γεγονός ότι κανένα τους δεν είναι μεγαλύτερης ηλικίας από 3-4 ετών, είναι καθαρισμένα στην εντέλεια και αν το βρωμίσεις ή σπάσεις κάτι σε χρεώνουν αντίστοιχα. Αν παραλάβεις αμάξι βρώμικο ή ελαττωματικό στο παραμικρό, το δηλώνεις αμέσως και σου δίνουν καινούργιο, και χρεώνουν αυτόματα τον προηγούμενο που τα έκανε και δεν το δήλωσε αμέσως. Είναι φυσικά πλήρως ασφαλισμένα και συντηρούνται τακτικά.

 
bloody_sunday είπε:
Όχι, υπάρχουν πολύ αυστηροί κανονισμοί. Πέρα από το γεγονός ότι κανένα τους δεν είναι μεγαλύτερης ηλικίας από 3-4 ετών, είναι καθαρισμένα στην εντέλεια και αν το βρωμίσεις ή σπάσεις κάτι σε χρεώνουν αντίστοιχα. Αν παραλάβεις αμάξι βρώμικο ή ελαττωματικό στο παραμικρό, το δηλώνεις αμέσως και σου δίνουν καινούργιο, και χρεώνουν αυτόματα τον προηγούμενο που τα έκανε και δεν το δήλωσε αμέσως. Είναι φυσικά πλήρως ασφαλισμένα και συντηρούνται τακτικά.
Εγά μιλάω για Ελλάδα.

Τούς πέρνεις ένα τηλ, έρχονται το πέρνουν και σου δίνουν άλλο...Είπαμε, ξεπέρνα το ψυχολογικό...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ;)
Μωρέ δικό μου αυτοκίνητο δεν είναι. Αλλά εγώ δε μιλάω για βλάβες του στυλ "δεν παίρνει μπρος", αλλά για βλαβες "δεν πιάνουν τα φρένα", "έχει φύγει η ζυγοστάθμιση και πάω σαν κάβουρας", "μένεις με το σαζμάν στο χέρι σε ταξίδι / άβολο σημείο". Γενικά, πράγματα που είναι πολύ πιο πιθανά να συμβούν σε νοικιάρικα με 100k kms.

 
RayDTutto είπε:
Μωρέ δικό μου αυτοκίνητο δεν είναι. Αλλά εγώ δε μιλάω για βλάβες του στυλ "δεν παίρνει μπρος", αλλά για βλαβες "δεν πιάνουν τα φρένα", "έχει φύγει η ζυγοστάθμιση και πάω σαν κάβουρας", "μένεις με το σαζμάν στο χέρι σε ταξίδι / άβολο σημείο". Γενικά, πράγματα που είναι πολύ πιο πιθανά να συμβούν σε νοικιάρικα με 100k kms.
Τα 2 πάντως που έχω οδηγήσει μέχρι τώρα, ούτε σαπάκια είναι, είναι καλοδιατηρημένα και μία χαρά στην οδήγηση φαίνονται...Τι να σου πώ, και εγώ ένα πείραμα κάνω.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top