Ας μετακινήσει κάποιος τις απαντήσεις σε νέο θέμα, γιατί έχει πολύ ενδιαφέρον kateme.
Εύηηηηη!!!
bihlas87 είπε:
Ένα supermini με μέσο κινητήρα και μέσο επίπεδο εξοπλισμού κοστίζει περίπου 15000.
Αν υποθέσουμε οτι το αγοράζεις με δόσεις θα βγεί ένα χιλιαρικάκι παραπάνω. Για 5
χρόνια θα πληρώσεις άλλο ένα χιλιάρικο σε τέλη κυκλοφορίας, άλλα 2 σε ασφάλεια. Άν
δεν προκύψει κάτι και κάνεις μόνο τα προκαθορισμένα service, ας το κρατήσουμε στο
χιλιάρικο ώστε να βγεί ένα αισιόδοξο στρογγυλό κόστος χρήσης χωρίς τα καύσιμα στις
20000. Αν υποθέσουμε ότι μπορεί να πουληθεί 7500 μετά τα 5 χρόνια, έχουμε κόστος
12500/60 200-210 ευρώ το μήνα. Μια χαρά deal φαίνεται η ενοικίαση.
Φίλοσ, η ανάλυση σου είναι καλή αλλά μερικά νούμερα όχι και τόσο.
Αρχικά, η ασφάλιση για ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αυτοκίνητο ΠΡΕΠΕΙ να είναι μικτή. Αν δεν το κάνεις... κακό του κεφαλιού σου. Προσωπικά έβγαλα τα ετήσια έξοδα της μικτής με ΜΙΑ μόνο ζημιά (χαρακιά γύρω γύρω σε αυτοκίνητο 4 μηνών που έκανε κάποιο τομάρι που έχω ορκιστεί να φάω το συκώτι του με φάβα αν δώσουν οι θεοί και τον πετύχω... but I digress... ). Η ετήσια μικτή ασφάλιση για το αυτοκίνητο που περιγράφεις, είναι 1000-1200€.
Επίσης, τα τέλη κυκλοφορίας, όσο γερνάει το αυτοκίνητο θα αυξάνονται (χώρια οι αυξήσεις ούτως ή άλλως που θα επιβάλλει η ανιδιοτελής και φιλάνθρωπη, εκάστοτε, κυβέρνησή μας).
Τέλος, το αυτοκίνητο των 15000 δεν πουλιέται με ΤΙΠΟΤΑ 7500 μετά από πέντε χρόνια, εκτός αν είναι Honda ή Toyota.
![Big grin :D :D](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Ειδικά αν έχει και 2-3 αβαρίες, κλάφτα. Γύρω στο 6άρι θα το δώσεις και θα πρέπει να περιμένεις και 4-5 μήνες να τσιμπήσει κάποιος στην αγγελία.
Ωραία ακούγεται η ενοικίαση, τουλάχιστον για τις δικές μου ανάγκες όμως (για ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ αυτοκίνητο), η λύση του leasing, όπου πολλές φορές το κόστος αναλογεί στα χιλιόμετρα, είναι προτιμότερη. Έχεις ένα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αυτοκίνητο, με όλα τα έξοδα πληρωμένα, μικτή ασφάλιση, λάστιχα, σέρβις... πληρώνεις μόνο καύσιμα.