Fake news - Δίκυκλο μέχρι 125 κ.εκ. με δίπλωμα αυτοκινήτου

  • Thread starter Thread starter Dr. No
  • Start date Start date
  • Last post Πρόσφατη δραστηριότητα Πρόσφατη δραστηριότητα:
  • Απαντήσεις Απαντήσεις: Απαντήσεις 79
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις: Εμφανίσεις 5K
Δεν μπήκα ποτέ στον πειρασμό να πάρω δίκυκλο. 
Πιστευω πως έχασες πολλά αλλά είναι θεμα άποψης.

Δυστυχώς όμως έχεις δίκιο να σκέφτεσαι έτσι γιατι ζεις όπως όλοι μας, στη χώρα μας με τα καλά και τα κακά της.

Τη μηχανή δεν την οδηγάς για να είσαι επικίνδυνος στους άλλους και τον εαυτό σου.

Οταν καβαλάς μοτοσυκλέτα ανεβαίνοντας τον Κιθαιρώνα είναι μια απόλαυση που την ξέρει μονο ο αναβάτης, καθως δεν συγκρίνεται με την εμπειρία του αυτοκινήτου μιας και γνωρίζω και τις δύο.

Το πρόβλημα ξεκινάει όπως εγραψα παλιά, απο την ατάκα: "λέω να πάρω ενα μηχανάκι για την πόλη".

Απο  εκεί και πέρα κάνε όποια αναγωγή σε παρατυπία, παρανομία, επικινδυνότητα έχει στο νου του ο όψιμος μοτοσυκλετιστής και θα πέσεις μέσα.

Πριν 40 χρόνια ήταν οι παπακιδες κι οι ινδιάνοι (βλεπε την ταινία αναφοράς των συμπολιτών μας, "ροδα, τσόντα και παπάρα") που έβριζαν οι καθωσπρέπει μοτοσυκλετιστές γιατι χαλάγανε την πιάτσα και αμαύριζαν το όνομα.

Τωρα είναι όλοι το ίδιο. Είτε με BMW 1200, είτε με σκούτερ.

Πήρανε πιστωτική κάρτα και διευρύνθηκε η μεσαία τάξη βλέπεις.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Να διεΦκρινισω εδώ ότι σε μεγάλους ανοιχτούς δρόμους ΠΟΤΕ δεν είχα πρόβλημα με μοτοσυκλετιστες.

Ίσως γιατί μόνο όσοι γνωρίζουν να οδηγούν σωστά καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις με μηχανή.

Αντιθέτως έχω κινδυνεύσει πολλάκις από επικίνδυνα πιθΗκοειδη που οδηγούν ΙΧ σαν να έχουν καταναλώσει για πρωινό κοκτέιλ ηρωίνης, κόκας και Lexotanil.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν δικαιούσαι Διανα ομιλΙσ

?


Δεν εμενα παντα σε επαρχια... ?

Πιστευω πως έχασες πολλά αλλά είναι θεμα άποψης.


Να σου πω. Συμφωνω, η αισθηση πανω σε δυο τροχους ειναι κατι ασυγκριτο, ασχετως κυβικων. 

Χρονια μοτοσυκλετιστης ημουν. Εν τελει, τι εχασα? Καμποσες μερες απο την ζωη μου στο νοσοκομειο, και με ενα ζωτικο οργανο λιγοτερο, λογω ενος απροσεκτου τετρατροχου. Αξιζε η ολη ωραια εμπειρια αυτο το κοστος. Φυσικα και οχι. Ηξερα το ρισκο, αλλα ειναι σαν το ναρκωτικο αυτη η αισθηση. Τωρα ειμαι πολεμιος, καθως εχω απεξαρτητοποιηθει. 

Θα μου πεις, και στο αμαξι εχει ρισκο, αναλογα το αμαξι. Πλεον, εκτιμω διαφορετικα τη ζωη μου, και επιλεγω το λιγοτερο ρισκο. Ειναι μη σου τυχει...

 
Μεγάλο ελαφρυντικό σου το ότι ζεις σε περιοχή υψηλού κινδύνου. ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το πρόβλημα ξεκινάει όπως εγραψα παλιά, απο την ατάκα: "λέω να πάρω ενα μηχανάκι για την πόλη".
Eμένα να δεις πόσο μου την δίνει η άποψη "λέω να πάρω ένα αυτοκίνητο για την πόλη". ?

Ξέρεις, αυτά  τα χιλιάρια , τα τρικύλινδρα.....που είναι και λίγο οικολογικά.....για το σουπερ μαρκετ και για να πάμε τα παιδιά στο γυμναστήριο, στο φροντιστήριο .....και στις δραστηριότητες

Αντιπροσωπεύει ό,τι σιχαίνομαι....... την μίζερη μοδέρνα οικογένεια. ?

Υ.Γ.

Σούπερ μαρκετ πάω μονο σε συνοικιακά και τα κουβαλάω με τα χέρια, διότι δεν παίρνω 200 χαρτιά υγείας τη φορά...  ?

Οδηγάω ΜΟΝΟ για απόλαυση, είτε μηχανή είτε αμάξι.

ΠΟΤΕ για δουλειά.

Για δουλειά , πόδια, ταξί ή ΜΜΜ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και γέλασα και θύμωσα με κάποια από τα προηγούμενα posts! 

Σίγουρα πολλοί απο όσους καβαλάνε δίτροχα δεν έχουν οδηγική συνείδηση, με πρώτο και χειρότερο τον θόρυβο. Αλλά επιμένω πως γι' αυτό το χάλι δεν φταίνε αυτοί, αλλά η αστυνομία που ενώ κανονικά θα έπρεπε να κατάσχει τη μηχανή, κάνει πως δεν άκουσε. 

Είμαι μοτοσυκλετιστής όσο θυμάμαι τον εαυτό μου και απολαμβάνω τις διαδρομές και τα ταξίδια και μόνος και με παρέα! Εχω φτάσει μέχρι τη Γαλλία και βάλε... και συνεχίζω με την ίδια όρεξη κι επιθυμία να ταξιδεύω με μηχανή! Ποιό νέος μάλιστα είχα τη χαρά να τρέχω σε αγώνες enduro και μάλιστα οι φίλοι πάντα μου έλεγαν 'καλά εσύ μουσικός και τρέχεις; δεν φοβάσαι;

Γι όσους δεν το έχουν δοκιμάσει, απλά χάνουν... Επίσης ποτέ δεν θα προλάβαινα να είμαι στις δουλειές μου, αν δεν οδηγούσα μηχανή, με όλα τα πλεονεκτήματα που αυτό προσφέρει σε χρόνο μετακίνησης, εύρεση θέσης parking, οικονομία, ρύπανση, και άλλα πολλά!! 

Πάμε τώρα σε κάποιες παρατηρήσεις από τα προηγούμενα που ειπώθηκαν. 

-Οι περισότεροι που οδηγούν μηχανές, σκούτερ και παπιά στον δρόμο, ταυτόχρονα οδηγούν και αυτοκίνητο! Δεν είναι άλλοι άνθρωποι διαφορετικοί, αλλά σαν κι εμάς τους υπόλοιπους! Την παρανομία την κάνουν και οι οδηγοι αυτοκινήτων αλλά πιο δύσκολα λόγω όγκου...

-Αν οι μηχανές έστω για μια ημέρα κινηθούν σύμφωνα με το γράμμα του νόμου (στην λωρίδα τους και ο ένας πίσω από τον άλλο, με τα όρια ταχύτητας που ορίζει ο εκάστοτε δρόμος) οι οδηγοί αυτοκινήτων, να περιμένετε να φτάσετε στην δουλειά ή τα σπίτια σας, την επόμενη μέρα... 

Κάποιος είπε πιο πριν 'δεν θα του κάνω χώρο να περάσει και να βγώ εγώ από την πορεία μου'... Οχι φίλε μου, κάνε του χώρο αν κι εφόσον μπορείς, γιατί αυτός είναι 100 φορές πιο εκτεθειμένος από εσένα σε περίπτωση επαφής! Απλά σκέψου το ενδεχόμενο αυτός ο 'αλήτης και παράνομος μηχανόβιος' μπορεί να είναι ο γιός σου, φίλος σου, ξαδελφός σου!!! Αν ήξερες πως είναι ο γιός σου, δεν θα του έκανες λίγο χώρο; 

Πάντα όταν οδηγώ αυτοκίνητο είμαι μια σκάλα πίσω σε ταχύτητα και ανεκτικότητα όταν συναντώ μπροστά μου μηχανές ή ποδήλατα. Κόβω και τους προσέχω σαν να ήταν μπροστά μου ο κολλητός μου. 

Σίγουρα υπάρχει παθογένεια στην μοτοσυκλετιστική αντίληψη στην χώρα μας αλλά και όλα είναι θέμα θεώρησης, θετικής ή αρνητικής προς τον διπλανό μας!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σούπερ μαρκετ πάω μονο σε συνοικιακά και τα κουβαλάω με τα χέρια, διότι δεν παίρνω 200 χαρτιά υγείας τη φορά...  ?


Αμανέπαιρνες όμως 2 κιβώτια μπύρες την φορά θα σου έλεγα εγώ άμα θα τα κουβάλαγες ασούμε με τα χέρια.

 
αλλά η αστυνομία


Η πΓια;

?

Έχουμε τετΓιο πράμα στην Ελλάδα;

εγώ κάτι τύπους που πίνουν φραπέ και μασουλανε τΕροπιτες στα φαναρΓια έχω δει μόνο.

 
Η κάθε πόλη έχει τη δική της ¨τροχαία", ανάλογα φαντάζομαι με τις προσταγές του εκάστοτε διοικητή και ποιά γραμμή έχουν να κυνηγήσουν τι; .

Π.χ. στην Θεσσαλονίκη μπορεί να κάνεις σούζα δίπλα από Ζητά χωρίς κράνος, αλλα δεν θα ασχοληθεί κανείς μαζί σου.

Στην Κοζάνη αντίθετα ΔΕΝ μπορείς να κάνεις ούτε μισό μέτρο χωρις κράνος.

Στην Κοζάνη από την άλλη μπόρει να πας Δευτέρα απόγευμα στο σουπερ μάρκετ με ιστορικές πινακίδες και να πάρεις εκείνη την προσφορά του φυλλαδίου , δηλαδή τον κόφτη και για τα φασολάκια......και δεν θα ασχοληθεί κανείς μαζί σου. Στη Θεσσαλονίκη, ΔΕΝ μπορείς να το κάνεις.

edit:

Με αφορμή δε το παραπάνω παράδειγμα , μου ρθε και η χαζομάρα του ΚΟΚ.

Αν οδηγείς λοιπόν αυτοκίνητο με ιστορικές πινακίδες όταν δεν πρέπει το διοικητικό πρόστιμο είναι 1.500,00 € και η "ζημία" που κάνεις είναι να χάσει η πολιτεία τα τέλη κυκλοφορίας ήτοι από  22 ευρώ τον χρόνο , έως...1.230 € / έτος, αν είσαι μερακλής και έχεις κάνα 4λιτρο και άνω.

[SIZE=12pt]Αντιθέτως , η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη συνεπάγεται διοικητικό πρόστιμο....700,00 €, και η ζημία που μπορείς να προκαλέσεις είναι να σκοτώσεις ,έναν, δυο, τρεις και να αφήσεις άλλους τόσους ανάπηρους. [/SIZE]

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αν οδηγείς λοιπόν αυτοκίνητο με ιστορικές πινακίδες
Τι είναι οι ιστορικές πινακίδες? Τέτχιες?

license_20200925085149_81791.jpg

 
Τι ενδιαφέρον topic που ξεκίνησες για τον ΚΟΚ Λάκη!

Ερώτηξις μπας και με διαφωτίσει κανείς.

Οταν μπαίνω σε roundabout (κυκλικό κόμβο - στρογγυλή πλατεία), προτεραιότητα έχω εγώ γιατί είμαι απο δεξιά.

Εκτός και αν έχω Stop.

Το οποίο όμως πως θα το ξέρει αυτός που κινείται ήδη στην πλατεία και έρχεται απο αριστερά;

Οι δάσκαλοι οδήγησης και τα βιβλία προτείνουν όταν είσαι μεσα στην πλατεία, να ψάχνεις να αναγνωρίσεις αν έχει Stop ο εισερχόμενος! Δεν φτανει να κοιτας τα δικά σου... Αν προλάβεις δηλαδή και φυσικά ανάποδα.

Εγκέφαλος ο νομοθέτης.

Είναι που είναι "εκπαιδευμένοι" οι οδηγοί, κάνει και ότι περνάει απο το χέρι του για να παίζουν τα συγκρουόμενα.

Πες ρε φίλε απλά πως ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΚΥΚΛΙΚΟ ΚΟΜΒΟ ΔΙΝΕΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ να έχουμε ήσυχο το κεφάλι μας!

Αλλά που...

Προτιμάμε το εκτός.. και αν... και μήπως. Διότι δεν είμαστε απλοί στην σκέψη εμείς σαν τους κουτόφραγκοι. Δουλεύει το νιονιο μας.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Νομιζω οτι οποιος κινειται μεσα σε κυκλικο κομβο, εχει και προτεραιοτητα σε ολες τις περιπτωσεις,

Ειδαλλως, πριν εισελθει κοιταζει τα στοπ ή το αναποδο τριγωνο, οπου υπαρχουν. Εαν δεν υπαρχου σηματα, τοτε οποιος κινειται εσωτερικα εχει προτεραιοτητα.

 
Πες ρε φίλε απλά πως ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΚΥΚΛΙΚΟ ΚΟΜΒΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ να έχουμε ήσυχο το κεφάλι μας!


Εγώ αυτό ξέρω ότι ισχύει, εκτός αν υπάρχει STOP.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ασφαλώς και έπρεπε να ισχύει ότι όποιος είναι μέσα σε roundabout έχει προτεραιότητα. Σε αντίθετη περίπτωση θα φράκαραν οι κόμβοι από αυτοκίνητα στην αυξημένη κίνηση. (Έτσι το έχουν οι Ισπανοί, προτεραιότητα πάντα σε όσους είναι ήδη μέσα και όταν χρειάζεται STOP μέσα στο roundabout).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ισχύει το αντίθετο απο αυτο που νομίζετε. Ετσι ήταν παλιά.


Αφού το γράφει καθαρά βρε Γιάννη.

Όταν μπαίνουμε σε κυκλικό κόμβο έχουμε προτεραιότητα, εκτός αν υπάρχει σήμα που να μας την αφαιρεί.

Που είναι το πρόβλημα?

 
Τα μηχανάκια, οι μηχανές,......τα αυτοκίνητα είναι έργα τέχνης.
Άσε με, αντιμετωπίζω τα αυτοκίνητα ως εκτυπωτές ή φωτοτυπικά χωρίς καμία εκτίμηση για την αισθητική τους. 

Περιμένω να βγει ΤΕΖΛΑ σε προσιτή τιμή να μην οδηγώ καθόλου και να μην ακούγεται ΤΙΠΟΤΑ.

(Άντε, για χάρη σου θα βάλω ένα κασετόφωνο ΠΙΟΝΕΕΡ να μασάει τις κασέτες να ανατριχιάζουμε.?)

 
Νομίζω ότι το έχω ξαναγράψει, το stop είναι το μόνο πολύγωνο σήμα γιατί είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να το αναγνωρίσεις και από την πίσω πλευρά
ναι το έχω ξαναγράψει




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top