Εγω νομίζω ότι χρειάζομαι και τα 2 κατα περιόδους.Δεν θα μπορούσα να ζήσω έτσι.
Μόνο αν ήμουν αναγκασμένος.
Εντάξει, γούστα είναι αυτά.
Θέλω παράθυρο, χώρο, ουρανό, κανένα δέντρο,
μπαλκόνι
Δεν είναι ακριβώς θέμα παντηλικίου?Εγώ δεν νιώθω κάγκουρας. Επειδής δηλαδή κάνω κανα πατηλίκι?
Μπαίνουν στη Βαρκιζα στις στροφές πέρα από τα όρια του αυτοκινήτου, του δρόμου, του οδηγού και εκείνη τη στιγμή αυτοί που είναι μέσα στο αμάξι και όσοι τους θαυμάζουν και τους ζηλεύουν έξω νιώθουν πιο ζωντανοί από ποτέ. Τι είναι μερικές ζωές που θα πάρουν μαζί τους, μικρή θυσία στην ευτυχία και την υπερηφάνεια των πολλών.....................Δεν είναι ακριβώς θέμα παντηλικίου?
Αλλά αν στη Βάρκιζα Κυριακή που δε χωράνε τα αμάξια να στρίψουν, το "βάζεις" και έχεις τη μία ρόδα στο αντίθετο, δεν είναι θέμα γούστου νομίζω αλλά ασφάλειας όλων.
Επίσης Θεσσαλονίκη, στο τετράγωνο. Παραλία, Λ. Πύργο, μέχρι Βενιζέλου και το πολύ Ερμού .
Έχω πάει να σκοτωθώ άπειρες φορές και μ'αυτούς, η μία λωρίδα γίνεται μισή και όταν πας να τον αποφύγεις βλέπεις ότι από την άλλη έρχεται πατημένος ο ξάδερφος του Σουμάχερ με 150?Εγώ πάντως με τους ποδηλάτες τα έχω
Εκεί παίζεις τη ζωή σου.Έχω πάει να σκοτωθώ άπειρες φορές και μ'αυτούς, η μία λωρίδα γίνεται μισή και όταν πας να τον αποφύγεις βλέπεις ότι από την άλλη έρχεται πατημένος ο ξάδερφος του Σουμάχερ με 150?
Γενικά δεν υπάρχει κανένα έλεος δυστυχώς.
Αμα γυρνάει η μίζα η μπαταρία είναι. Την είχες αφορτιστη γιστι μάλλον δεν το κινούσες πολύ και με το κρυο παράλληλα έπεσε πολύ και αν ήταν και παλιά αλλοίωσε στοιχεία και δεν δίνει αρκετό ρεύμα. Και με καλώδια δεν μπορεί να δώσει πλέον αρκετό ρεύμα, Χαχαχαχαχαχα ???
Βάλτο μπροστά με καινούργια ή με μπαταρία ενός φίλου και μετά μέτρησε με πολύμέτρο όταν δουλεύει να δεις τι volt βγάζει. Άναψε τα φώτα κλπ, και μέτρα. Για να δεις αν είναι εντάξει το δυναμό, ο ανορθωτής. Χαχαχαχαχα
Τι να σου κάνει ο μάστορας κυρφιουζιονάρα μου; Εδώ είναι ξεκάθαρο ότι θες κβαντικό φυσικό, αφού είναι φως φανάρι ότι το αυτοκίνητο ανάβει και δεν ανάβει. Θα σου πει αυτός πώς να φέρεις 6άρες στην κυμματοσυνάρτηση και να ξορκίσεις τα ντόρτια.Άλλο μυστηριώδες story παίζεται εδώ.
Φώναξα τον μηχανικό από το συνεργείο να το δει, "δεν παίρνει με τίποτα" του είπα.
Μπαίνει μέσα αυτός, γυρνάει το κλειδί, βρουμ, παίρνει αμέσως.
"Τι με φώναξες ρε μλκ" μου λέει, μια χαρά είναι το αμάξι.
Την άλλη μέρα, πάω να το βάλω μπρος, τίποτα.
Βρε καλέ μου βρε χρυσέ μου, τίποτα.
Φωνάζω έναν φίλο της μάνας μου με φορτιστή, τον βάζω επάνω, την δείχνει γεμάτη την μπαταρία.
Τον αφήνω μια μέρα πάνω, και έρχεται ο τύπος να πάρει τον φορτιστή με πολύμετρο στο χέρι να την μετρήσουμε.
Μια χαρά είναι, τίγκα φορτισμένη.
Παίρνω τηλέφωνο τον μηχανικό, του λέω το και το, δεν παίρνει μπρος πάλι.
Μου λέει φέρτο από το συνεργείο να το δω.
Πήρε με τις 10 προσπάθειες, του το πάω.
Την άλλη μέρα τον παίρνω τηλέφωνο, το έβαλα ένα σωρό φορές μπροστά, παίρνει αμέσως μου λέει, τσακμάκι, δεν έχει τίποτα.
Πάω σήμερα να το πάρω, έλειπε για λίγο ο μάγκας και το είχε αφήσει μπροστά από το συνεργείο με τα κλειδιά στην μηχανή.
Μπαίνω μέσα, βάζω μπρος, τίποτα, νεκρό.
Ρε π#@στη μου λέω, τι μου λέει αυτός ...
Σε κανένα δεκάλεπτο έρχεται.
Του λέω ότι το δοκίμασα και δεν έπαιρνε πάλι.
Μπαίνει μέσα, βάζει μπρος, βρουμ, με την πρώτη, αμέσως πήρε.
Πάρτο, μου λέει, κι άμα στο ξανακάνει τα λέμε.
ΕΛΕΟΣ!!!!
Εμένα τρόμπα βενζίνης μου μυρίζεται.
Αν δεν κάνει επαφή ο πόλος, δεν κάνει ούτε γκαφ. Αν στρέφει αλλά δε λέει να σκάσει, από ρεύμα και μίζα είναι κομπλέ, (εκτός αν κάνει γκλισσάντα η μίζα, ακούγεται εκεί) μάλλον τροφοδοσία πάει. Μη νομίζεις ότι ξέρω κι εγώ σίγουρα, ό,τι έχω κλέψει από τη μαστοράντζα που συναναστρέφομαι.Κι αυτό παίζει ναί.
Υπάρχει και η πιθανότητα να "την ακούει" επειδή βγάζω τον πόλο γιατί το κινώ σπάνια.
Αν δεν κάνει επαφή ο πόλος, δεν κάνει ούτε γκαφ. Αν στρέφει αλλά δε λέει να σκάσει, από ρεύμα και μίζα είναι κομπλέ, (εκτός αν κάνει γκλισσάντα η μίζα, ακούγεται εκεί) μάλλον τροφοδοσία πάει. Μη νομίζεις ότι ξέρω κι εγώ σίγουρα, ό,τι έχω κλέψει από τη μαστοράντζα που συναναστρέφομαι.