- Μηνύματα
- 163
- Πόντοι
- 16
Θα δωσω ενα παραδειγμα στο φιλο που πιστευει πως η μουσικη ειναι κατι διαφορετικο απο το lifestyle και πως αυτα τα 2 δε συνδεονται.
Αν πας σημερα σε ενα club οπου παιζει ελληναδικα κυριως και ποπ ξενα η χορευτικα τοτε υπαρχουν οι εξης 'κοινωνικες' σχεσεις.
1) Πρωτα απ ολα υπαρχει ο πορτιερης που σε κοβει αν εχεις το καταλληλο ντυσιμο και αν εχεις γκομενα, αλλιως μπορει να μη σε βαλει μεσα.
2) Αν εχεις ακριβο αυτοκινητο ο παρκαδορος θα σου εξασφαλισει καλη θεση και θα κανει σημα στον πορτιερη να περασεις ειτε εχεις ειτε οχι συνοδο.
3) Στο μαγαζι μεσα πολλοι αντρες χορευουν με απωτερο σκοπο να βρουνε καμια γκομενα. Αλλοι με το που ακουνε ενα και καλα ζειμπεκικο χορευουν για να τους δουνε στην παρεα κλπ κλπ κλπ....απειρα παραδειγματα τετοια..
Υπαρχουν επισης τα ΜΜΕ που μιλανε για το που πηγε η Βανδη, που πηγε η Βισση, τι εφαγε ο Ρουβας κλπ κλπ.... αρα εμμεσα διαφημιζονται καταστηματα, ρουχα , και οτι αλλο.
Αρα σαφως συμπεραινουμε οτι τα ελληναδικα πχ δεν ειναι μονο η μουσικη, θα ελεγα οτι η μουσικη ερχεται τελευταια. Υπαρχει ενα τεραστιο πλεγμα κοινωνικων σχεσεων, δηλαδη απο το πως πρεπει να ντυνεσαι, απο το που πρεπει να διασκεδαζεις, τι αυτοκινητο πρεπει να εχεις, τι γκομενα πρεπει να εχεις και ουτω καθ εξης. Η σχεση μουσικης και κοινωνικων προεκτασεων ειναι λοιπον τεραστια.
Κατα τον ιδιο τροπο ολες οι μουσικες επηρεαζουν σαφως και τον τροπο ζωης των ανθρωπων. Ενας ροκας δεν κρινεται με τα ακριβα ρουχα και ξενοδοχεια και αρωματα που ειπε καποιο παιδι, δυστυχως παλι στην Ελλαδα εχουμε λαθος αντιληψεις για τις εννοιες αυτες γιατι κοιταμε επιφανειακα. Το ροκ εχει να κανει με τη νοοτροπια με βασικο αξονα να διαφερεις απο την πλατεια μαζα, να ζεις ελευθερος απο θρησκειες, απο εξουσιες και στερεοτυπα. Και αυτο ακριβως το πνευμα το εχει χτισει γυρω απο ενα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ μουσικο πλαισιο που ακολουθει καποιους κανονες (τους οποιους τα ορια τους ομως εχουν αρκετο ευρος ωστε καποιος να πειραματιστει σε μεγαλο βαθμο). Οπως παρα πολυ σωστα ειπε ο chorrer και ειπα και σε προηγουμενο μου ποστ, η λεξη 'ελληνικο' η 'αλβανικο' η 'αμερικανικο' ειναι ο επιθετικος προσδιορισμος της λεξης ροκ. Η ροκ ειναι μια μουσικη που παιζεται απο οποιονδηποτε, τωρα κατα ποσο τα καταφερνει να το κανει καποιος ποιοτικα η οχι αυτο ειναι αλλο θεμα.
Οσον αφορα τα χτυπηματα στο 1 και στο 3 και στο 2 και στο 4 αυτο ειναι τελειως αμφιβολο. Στο μεταλ πχ οι ρυθμοι ειναι συγκεκριμενοι, δε νομιζω οτι ο Ελληνας ντραμερ και ο Εγγλεζος παιζουν διαφορετικους ρυθμους, σημερα ακουγα πολλα κομματια , apo judas priest kai maiden και ελληνικα, ας βγει ενας ντραμερ να με διαφωτισει και μενα γιατι εγω δε καταλαβαινω διαφορα. Οπως ειπα και πριν το μετρο 4/4 τονιζεται μουσικολογικως στα ισχυρα μερη 1 και 3 , ασχετα τι θα παιξει το ταμπουρο του ντραμερ. Και κατι αλλο. Υπονοεις δηλαδη οτι ροκ δε μπορει να παιχτει σε αλλα μετρα; Δηλαδη σε 3/4? Eχουν και εκει διαφορα οι Ελληνες ντραμερ με τους ξενους?
Αν πας σημερα σε ενα club οπου παιζει ελληναδικα κυριως και ποπ ξενα η χορευτικα τοτε υπαρχουν οι εξης 'κοινωνικες' σχεσεις.
1) Πρωτα απ ολα υπαρχει ο πορτιερης που σε κοβει αν εχεις το καταλληλο ντυσιμο και αν εχεις γκομενα, αλλιως μπορει να μη σε βαλει μεσα.
2) Αν εχεις ακριβο αυτοκινητο ο παρκαδορος θα σου εξασφαλισει καλη θεση και θα κανει σημα στον πορτιερη να περασεις ειτε εχεις ειτε οχι συνοδο.
3) Στο μαγαζι μεσα πολλοι αντρες χορευουν με απωτερο σκοπο να βρουνε καμια γκομενα. Αλλοι με το που ακουνε ενα και καλα ζειμπεκικο χορευουν για να τους δουνε στην παρεα κλπ κλπ κλπ....απειρα παραδειγματα τετοια..
Υπαρχουν επισης τα ΜΜΕ που μιλανε για το που πηγε η Βανδη, που πηγε η Βισση, τι εφαγε ο Ρουβας κλπ κλπ.... αρα εμμεσα διαφημιζονται καταστηματα, ρουχα , και οτι αλλο.
Αρα σαφως συμπεραινουμε οτι τα ελληναδικα πχ δεν ειναι μονο η μουσικη, θα ελεγα οτι η μουσικη ερχεται τελευταια. Υπαρχει ενα τεραστιο πλεγμα κοινωνικων σχεσεων, δηλαδη απο το πως πρεπει να ντυνεσαι, απο το που πρεπει να διασκεδαζεις, τι αυτοκινητο πρεπει να εχεις, τι γκομενα πρεπει να εχεις και ουτω καθ εξης. Η σχεση μουσικης και κοινωνικων προεκτασεων ειναι λοιπον τεραστια.
Κατα τον ιδιο τροπο ολες οι μουσικες επηρεαζουν σαφως και τον τροπο ζωης των ανθρωπων. Ενας ροκας δεν κρινεται με τα ακριβα ρουχα και ξενοδοχεια και αρωματα που ειπε καποιο παιδι, δυστυχως παλι στην Ελλαδα εχουμε λαθος αντιληψεις για τις εννοιες αυτες γιατι κοιταμε επιφανειακα. Το ροκ εχει να κανει με τη νοοτροπια με βασικο αξονα να διαφερεις απο την πλατεια μαζα, να ζεις ελευθερος απο θρησκειες, απο εξουσιες και στερεοτυπα. Και αυτο ακριβως το πνευμα το εχει χτισει γυρω απο ενα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ μουσικο πλαισιο που ακολουθει καποιους κανονες (τους οποιους τα ορια τους ομως εχουν αρκετο ευρος ωστε καποιος να πειραματιστει σε μεγαλο βαθμο). Οπως παρα πολυ σωστα ειπε ο chorrer και ειπα και σε προηγουμενο μου ποστ, η λεξη 'ελληνικο' η 'αλβανικο' η 'αμερικανικο' ειναι ο επιθετικος προσδιορισμος της λεξης ροκ. Η ροκ ειναι μια μουσικη που παιζεται απο οποιονδηποτε, τωρα κατα ποσο τα καταφερνει να το κανει καποιος ποιοτικα η οχι αυτο ειναι αλλο θεμα.
Οσον αφορα τα χτυπηματα στο 1 και στο 3 και στο 2 και στο 4 αυτο ειναι τελειως αμφιβολο. Στο μεταλ πχ οι ρυθμοι ειναι συγκεκριμενοι, δε νομιζω οτι ο Ελληνας ντραμερ και ο Εγγλεζος παιζουν διαφορετικους ρυθμους, σημερα ακουγα πολλα κομματια , apo judas priest kai maiden και ελληνικα, ας βγει ενας ντραμερ να με διαφωτισει και μενα γιατι εγω δε καταλαβαινω διαφορα. Οπως ειπα και πριν το μετρο 4/4 τονιζεται μουσικολογικως στα ισχυρα μερη 1 και 3 , ασχετα τι θα παιξει το ταμπουρο του ντραμερ. Και κατι αλλο. Υπονοεις δηλαδη οτι ροκ δε μπορει να παιχτει σε αλλα μετρα; Δηλαδη σε 3/4? Eχουν και εκει διαφορα οι Ελληνες ντραμερ με τους ξενους?