- Μηνύματα
- 12,260
- Λύσεις
- 2
- Πόντοι
- 1,003
Φίλε Brain, θα ξεκινήσω λέγοντάς σου ότι συμφωνώ μαζί σου: ας αφεθούν να κάνουν ότι γουστάρουν. Θα συμπληρώσω όμως ότι στη χώρα μας ΟΛΟΙ κάνουν ότι γουστάρουν, από τον πρωθυπουργό μέχρι τις γάτες, οπότε μη το αναφέρεις σα να είναι και καμία σπάνια κατάκτηση... Προσωπικά, άμα βρω άνθρωπο να παίζει μουσική ΧΩΡΙΣ να γουστάρει μάλλον θα τον πω μαλάκα... Οπότε το να "γουστάρεις" είναι προϋπόθεση σε αυτό που συζητάμε, όχι καμία κατάκτηση. Σωστά μέχρι εδώ;
Έχοντας εξασφαλίσει ότι θα κάνεις/κάνω/κάνουν ότι γουστάρεις/γουστάρω/γουστάρουν, ας δούμε πως χρησιμοποιεί ο καθένας μας αυτή την ελευθερία. Τη χρησιμοποιεί για να πάει πιο πέρα (ότι και να σημαίνει αυτό) ή τη χρησιμοποιεί για να συνεχίσει να αντλεί ηδονή από το ότι κάνει ότι γουστάρει, αδιαφορώντας για το αν αυτό αφορά οποιονδήποτε άλλο; Για παράδειγμα, πριν μερικούς μήνες είχε κάνει ένα ποστ το παιδί από τους X-Spiral για το νέο τους δίσκο. Του λέω (έχοντας ακούσει μερικά κομάτια) "γιατί βγάλατε νέο δίσκο;" και αφού λογοφέραμε λίγο με αποστόμωσε λέγοντάς μου (ούτε λίγο ούτε πολύ) ότι "έτσι γουστάρουμε, για πάντα θα παίζουμε επειδή θα γουστάρουμε και σε όποιον αρέσουμε" κλπ. Τι να πεις σε μία τέτοια στάση;
Λοιπόν, πριν παρατήσω τη συζήτηση, να σου πω ότι αν το ζητούμενο είναι να γουστάρουμε, να παίζουμε σε live των είκοσι ατόμων, με τον ήχο μας σκατά και το μυαλό μας μεθυσμένο, ανάμεσα σε ερασιτέχνες ηχολήπτες και υπεύθυνους φωτισμού, και μαλακοκαπνισμένα που δε βλέπουν την ώρα να τελειώσουμε για να πάνε να πηδήξουν τότε ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ, παραδέχομαι ότι όλο αυτό είναι πολύ-πολύ ελληνικό (ως φάση) αλλά καθόλου μα καθόλου ΡΟΚ, διότι το ροκ ποτέ δεν αφορούσε αυτή τη κακώς νοούμενη εσωστρέφια του "σε όποιον αρέσουμε".
Επίσης, το να μαζεύουμε κάτω από την ομπρέλα του "ροκ" οτιδήποτε μουσικώς αξιόλογο δεν είναι θεμιτή πρακτική. Μία σκηνή, συγκροτείται όταν ετερόκλητοι μουσικοί αναγνωρίζουν κοινούς παρανομαστές στη δουλειά τους και αποδέχονται ένα έξωθεν βάπτισμα ως "ψυχεδέλεια", ως "χάρντ", ως "kraut rock" κλπ. ΔΕΝ συγκροτείται επειδή κάφλωσε ο κάθε βλάκας δημοσιογράφος να βγάζει βιβλία.
Οι Apocalypsis του Παλαμίδα, οι Taxi του Καρβέλλα (εγώ τον έχω το δίσκο, εσύ τον έχεις ακούσει άραγε
, οι τζαζίστες Sphinx, ο ρουχλίτσας Βαγγέλης Γερμανός, ο Σαββόπουλος, οι αυτοκαταστροφικοί Yell-O-Yell, οι Scoria (των οποίων έχω φτιάξει το εξώφυλλο του LP τους), οι PLJ BAND (οι οποίοι σε συνέντευξή τους στο Ποπ και Ροκ της περιόδου σάρκαζαν την ανεξάρτητη σκηνή της Αγγλίας και της Ελλάδας) - - - - ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΚΗΝΗ, όσο ευρεία έννοια και αν δώσουμε στον όρο, και πα να κτυπιέται ο Δηματάτης σαν το χταπόδι !!!
Κακώς νομίζεις ότι παίζω με τις λέξεις. Αντίθετα, εννοώ κάθε φωνήεν. Και (πως σου ήρθε αυτό) δεν εννοώ σε καμία περίπτωση ότι οι νέοι πρέπει να καταλήξουν στα σκυλάδικα.
Τέλος, για το αν χρειάζονται ΜΕΝΤΟΡΕΣ, θα ήθελα πολύ να συμφωνήσω μαζί σου, αλλά δε συμφωνώ. Πιστεύω ότι τους έχουν καβαλήσει οι μέντορες (ακριβώς σαν τον κ.Δηματάτη). Εν' πάσει περιπτώσει, αν έχεις δίκιο, ας σπεύσουν να το αποδείξουν (οι νέοι) στους φυσικούς τους χώρους, ήτοι το Πανεπιστήμιο και το κρεββάτι (για χώρους δουλειάς, έχουμε καιρό...)...
Έχοντας εξασφαλίσει ότι θα κάνεις/κάνω/κάνουν ότι γουστάρεις/γουστάρω/γουστάρουν, ας δούμε πως χρησιμοποιεί ο καθένας μας αυτή την ελευθερία. Τη χρησιμοποιεί για να πάει πιο πέρα (ότι και να σημαίνει αυτό) ή τη χρησιμοποιεί για να συνεχίσει να αντλεί ηδονή από το ότι κάνει ότι γουστάρει, αδιαφορώντας για το αν αυτό αφορά οποιονδήποτε άλλο; Για παράδειγμα, πριν μερικούς μήνες είχε κάνει ένα ποστ το παιδί από τους X-Spiral για το νέο τους δίσκο. Του λέω (έχοντας ακούσει μερικά κομάτια) "γιατί βγάλατε νέο δίσκο;" και αφού λογοφέραμε λίγο με αποστόμωσε λέγοντάς μου (ούτε λίγο ούτε πολύ) ότι "έτσι γουστάρουμε, για πάντα θα παίζουμε επειδή θα γουστάρουμε και σε όποιον αρέσουμε" κλπ. Τι να πεις σε μία τέτοια στάση;
Λοιπόν, πριν παρατήσω τη συζήτηση, να σου πω ότι αν το ζητούμενο είναι να γουστάρουμε, να παίζουμε σε live των είκοσι ατόμων, με τον ήχο μας σκατά και το μυαλό μας μεθυσμένο, ανάμεσα σε ερασιτέχνες ηχολήπτες και υπεύθυνους φωτισμού, και μαλακοκαπνισμένα που δε βλέπουν την ώρα να τελειώσουμε για να πάνε να πηδήξουν τότε ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ, παραδέχομαι ότι όλο αυτό είναι πολύ-πολύ ελληνικό (ως φάση) αλλά καθόλου μα καθόλου ΡΟΚ, διότι το ροκ ποτέ δεν αφορούσε αυτή τη κακώς νοούμενη εσωστρέφια του "σε όποιον αρέσουμε".
Επίσης, το να μαζεύουμε κάτω από την ομπρέλα του "ροκ" οτιδήποτε μουσικώς αξιόλογο δεν είναι θεμιτή πρακτική. Μία σκηνή, συγκροτείται όταν ετερόκλητοι μουσικοί αναγνωρίζουν κοινούς παρανομαστές στη δουλειά τους και αποδέχονται ένα έξωθεν βάπτισμα ως "ψυχεδέλεια", ως "χάρντ", ως "kraut rock" κλπ. ΔΕΝ συγκροτείται επειδή κάφλωσε ο κάθε βλάκας δημοσιογράφος να βγάζει βιβλία.
Οι Apocalypsis του Παλαμίδα, οι Taxi του Καρβέλλα (εγώ τον έχω το δίσκο, εσύ τον έχεις ακούσει άραγε
![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Κακώς νομίζεις ότι παίζω με τις λέξεις. Αντίθετα, εννοώ κάθε φωνήεν. Και (πως σου ήρθε αυτό) δεν εννοώ σε καμία περίπτωση ότι οι νέοι πρέπει να καταλήξουν στα σκυλάδικα.
Τέλος, για το αν χρειάζονται ΜΕΝΤΟΡΕΣ, θα ήθελα πολύ να συμφωνήσω μαζί σου, αλλά δε συμφωνώ. Πιστεύω ότι τους έχουν καβαλήσει οι μέντορες (ακριβώς σαν τον κ.Δηματάτη). Εν' πάσει περιπτώσει, αν έχεις δίκιο, ας σπεύσουν να το αποδείξουν (οι νέοι) στους φυσικούς τους χώρους, ήτοι το Πανεπιστήμιο και το κρεββάτι (για χώρους δουλειάς, έχουμε καιρό...)...