Ελληνικο ροκ

Μην συγκρίνεται ανόμοια μεγέθη. Από τον ελληνικό αχταρμά που λέγεται ελληνική κοινωνία μπορεί να βγούν 1000 γκρουπ ροκ ενώ από Αμερική και Αγγλία 1000000000000+. Οπότε δεν τίθεται θέμα σύγκρισης-θα ήταν άδικο για την όποια ελληνική σκηνή. Επιπλέον τα ελληνικά γκροπ που ξεκινούν συνήθως από μικρή ηλικία διαλύονται τάχιστα και λίγα αντέχουν στον χρόνο ώστε να βγάλουν κάτι ποιοτικό και καλοπαιγμένο, υπό το βάρος των πρέπει-σπουδές,στρατός,οικογένεια,δουλεία κτλ-. Στην Αμερική για κάθε μεγάλο συγκροτήμα υπάρχουν αναρίθμητα άλλα που βρίσκονται στο δρόμο με ένα βανάκι και παίζουν συστηματικά κυνηγώντας το ΟΝΕΙΡΟ! Εδώ δεν νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο, άσε που η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της....

Είναι πολλά τα λεφτά,οι στερήσεις και ο κόπος που έχουν επενδύσει τα συγκροτήματα είτε λέγονται Διαφανα Κρίνα είτε Placebo για να φτάσουν εκεί που είναι, πόσοι στο Ελλαδισταν είναι διατεθημένοι να κάνουν το ίδιο γνωρίζοντας ότι μπορεί να μην καταφέρουν τίποτα?

 
Wow! είπε:
Ακόμη και η τεράστια λίστα που παρέθεσε ο Brain (παρότι είναι άκυρη - αυτό μας έλλειπε να θεωρούμε ροκ τον παλαμίδα ή τον πιτσιλαδή, μόνο ο τσίκ νακασιάν λείπει...) δείχνει ξεκάθαρα ότι όλοι τους ακολουθούσαν μουσικά και ιδεολογικά ρεύματα του εξωτερικού.

Αυτά...

Με την ευρύτερη έννοια "ελληνικό ροκ"   αν το πρόσεξες eye, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί ασχολείσαι με κάτι που δεν υπάρχει για σένα, όπως ο ίδιος δήλωσες δεν υπάρχει ελληνικό ροκ, δεν είπε κανείς ότι έγινε καμιά παρθενογέννεση του ροκ στην ελλάδα  :) να στείλουμε μια επιστολή και στον κύριο Ντίνο Δηματάτη για το άκυρο τίτλο του "25 χρόνια ελληνικού ροκ" και να του πούμε να το κάνει "25 χρόνια συγκροτήματα και καλλιτέχνες με μουσικά και ιδεολογικά ρεύματα του εξωτερικού."  :)

 
BRAIN είπε:
Με την ευρύτερη έννοια "ελληνικό ροκ"   αν το πρόσεξες eye
Και ποια  είναι ρε παιδιά αυτή η "ευρύτερη έννοια"; Πόσο ευρύτερη δηλαδή; Μήπως αν την κάνουμε ακόμη πιο ευρεία συμπεριλάβουμε και το δόλιο το Φοίβο που λοιδωρείται σε άλλο thread αυτές τις ημέρες; Τέλος πάντων, πέραν της πλάκας, είμαι αρκετά ηλικιωμένος για να μη χρειάζομαι "γραπτές μαρτυρίες" για αυτά τα πράγματα - γνωρίζω με απόλυτη ακρίβεια τι έχει συμβεί στην ελληνική μουσική σκηνή τα τελευταία 25 περίπου χρόνια. Τώρα, το τι γράφει ο καθένας για να τέρψει/κολακέψει το αναγνωστικό κοινό του... άστο καλύτερα, αν θέλουμε σάλτσες υπάρχουν πάντα και τα παλιά τεύχη του περιοδικού Ήχος (και HiFi). :):)

αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί ασχολείσαι με κάτι που δεν υπάρχει για σένα
Ε, καλά τώρα μη φανταστείς ότι ασχολούμαι και πάάάάρα πολύ. Στα πλαίσια της κουβεντούλας που κάνουμε, λέω και εγώ αυτά που γνωρίζω. Από την άποψη των νέων παιδιών βέβαια, το να καταλάβουν που ζούνε και ποια ακριβώς είναι η μουσική παράδοση που θα μπορούσαν να υπηρετήσουν, μπορεί κάλλιστα να κάνει τη διαφορά ανάμεσα στο να έχουν καλλιτεχνικό αύριο και στο να μην έχουν. Αυτός είναι ο λόγος που προτιμώ τη διατύπωση και την ορολογία που προτείνει ο Superfunk περί σύγχρονης ηλεκτρικής λαϊκής μουσικής παρά το "ελληνικό ροκ" - είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα, κατά τη γνώμη μου.

 
Για να μιλήσεις για ροκ, πρέπει να έχεις υπάρξει ροκάς!!!  ::) :P ;D ;D  ;)

Μπουχα χα, κακιούλα, μην το πάρετε σοβαρά!!!  ::) :P :D ;D ;D

 
wasted είπε:
Για να μιλήσεις για ροκ, πρέπει να έχεις υπάρξει ροκάς!!!  ::) :P ;D ;D  ;)
Πάντως ο Δηματάτης το έχει κάνει επάγγελμα βλέπω... (κακιούλα επίσης). Μου θυμίζει τον άλλο, τον... Νταλούκα που έβγαζε το ψωμί του (και ίσως τις γκόμενές του) σχολιάζοντας τους στίχους του Μόρισον... (μεγάλη κακιούλα... :) :) :)).

 
wasted είπε:
Για να μιλήσεις για ροκ, πρέπει να έχεις υπάρξει ροκάς!!!  ::) :P ;D ;D  ;)
εγω παλι πιστευω οτι για να μιλησεις για rock πρεπει απλα να σου αρεσουν τα στερεοτυπα. τετοιες ταμπελες χρησιμοποιουσε ο κοσμος το 80 οπου αυτο σημαινε οτι παει σε αλλο μαγαζι απ τον καρεκλα :P

 
@Wow!

Καμιά δουλειά δεν είν΄ντροπή!!!  ;D

@mechmg93

Μόλις μηδένισες μια ολόκληρη εποχή με μια σου φράση.

Τα 80ς  ο κόσμος άκουγε ντουράν ντουράν και αχά. (αξιόλογοι και οι δυο) Και ναι, τα 80ς ήταν η εποχή των στερεότυπων, αλλά και η εποχή που αυτά παράκμασαν και καταρρίφθηκαν. Το αρχικό μου σχόλιο παραμένει...  ;)

 
Αυτός είναι ο λόγος που προτιμώ τη διατύπωση και την ορολογία που προτείνει ο Superfunk περί σύγχρονης ηλεκτρικής λαϊκής μουσικής παρά το "ελληνικό ροκ" - είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα, κατά τη γνώμη μου.
Θα συνεχισω την ...αναλυση μου και θα ΞΑΝΑπω γιατι ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ("παιχτiκα" δηλαδη) η μουσικη που εμεις λεμε "ελληνικο ροκ" ΔΕΝ ειναι ροκ ,προσεξτε: ΜΟΥ-ΣΙ-ΚΟ-ΛΟ-ΓΙ-ΚΑ..

Οι "ξενοι" απλα εντυπωσιαζονται τρομερα με τους ελληνες μουσικους (ντραμμερ,τραγουδιστες κτλ) που παιζουν ροκ και παρολα αυτα ΤΟΝΙΖΟΥΝ το "1" και το "3"  (αυτο συμβαινει σε ΟΛΑ τα "παραδοσιακα" ροκ ελληνικα γκρουπ απο Τρυπες μεχρι...Πυξ Λαξ με ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ εξαιρεσεις..ΑΦΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ :) )

Μουσικη που τονιζει το "1" και το "3" απλα ΔΕΝ ειναι ροκ....(ΟΛΑ τα δυτικα γκρουπ γκρουβαρουν στο "2" και στο "4")

σκεφτειτε ενα οποιοδηποτε γνωστο ροκ κομματι (απο το Smoke on the water μεχρι το London Calling τονισμενο στο 1 & 3 για να καταλαβετε ποσο περιεργο ακουγεται..)

end of story...

Ειναι ,αρκετες φορες, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ μουσικη αυτο που παιζουν τα ελληνικα γκρουπ ΡΟΚ ομως (μουσικολογικα) ΔΕΝ ειναι..   

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
wasted είπε:
@mechmg93

Μόλις μηδένισες μια ολόκληρη εποχή με μια σου φράση.
βεβαιως και τη μηδενισα.μηπως μηδενισα μια εποχη που το "ροκ ηταν τροπος ζωης" ;D ;D?? συγνωμμη αλλα αρνουμαι να κατανοησω και κυριως να χρησιμοποιησω τετοια ορολογια. οσο και αν ακουω το τελευταιο αλμπουμ της pj harvey, τα 3 αλμπουμ των portishead, την δισκογραφια του Nick Cave, τους joy division τους clash και τους stones, ουτε μπορω να τα κατηγοριοποιησω ουτε να βρω αμεσα κοινο τοπο μεταξυ τους..Δεν με νοιαζει τι παιζουν,μονο αν μ αρεσουν η οχι με νοιαζει. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ.

no offence.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
mechmg93 είπε:
@mechmg93

Μόλις μηδένισες μια ολόκληρη εποχή με μια σου φράση.
βεβαιως και τη μηδενισα.μηπως μηδενισα μια εποχη που το "ροκ ηταν τροπος ζωης" ;D ;D?? συγνωμμη αλλα αρνουμαι να κατανοησω και κυριως να χρησιμοποιησω τετοια ορολογια. οσο και αν ακουω το τελευταιο αλμπουμ της pj harvey, τα 3 αλμπουμ των portishead, την δισκογραφια του Nick Cave, τους joy division τους clash και τους stones, ουτε μπορω να τα κατηγοριοποιησω ουτε να βρω αμεσα κοινο τοπο μεταξυ τους..Δεν με νοιαζει τι παιζουν,μονο αν μ αρεσουν η οχι με νοιαζει. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ.

no offence.
No offence taken, for sure, αλλά και πάλι το ότι εσύ αρνείσαι ή αδυνατείς να κατανοήσεις κάτι δεν ακυρώνει και την ύπαρξή του. Η οποία παρεμπιπτόντως βρίσκεται τελείως αλλού από εκεί που την έχεις τοποθετήσει...

Εν πάσει περιπτώσει, προσωπικά δεν έχω καμιά απαίτηση ούτε από σένα ούτε από κανένα άλλο φίλο να κάνει κάτι τέτοιο.Απλά, ακόμα και αν ήταν στερεότυπο, κάποιοι το ζούσαν και αυτό φτάνει...

 
Superfunk είπε:
Αυτός είναι ο λόγος που προτιμώ τη διατύπωση και την ορολογία που προτείνει ο Superfunk περί σύγχρονης ηλεκτρικής λαϊκής μουσικής παρά το "ελληνικό ροκ" - είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα, κατά τη γνώμη μου.
Θα συνεχισω την ...αναλυση μου και θα ΞΑΝΑπω γιατι ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ("παιχτiκα" δηλαδη) η μουσικη που εμεις λεμε "ελληνικο ροκ" ΔΕΝ ειναι ροκ ,προσεξτε: ΜΟΥ-ΣΙ-ΚΟ-ΛΟ-ΓΙ-ΚΑ..

Οι "ξενοι" απλα εντυπωσιαζονται τρομερα με τους ελληνες μουσικους (ντραμμερ,τραγουδιστες κτλ) που παιζουν ροκ και παρολα αυτα ΤΟΝΙΖΟΥΝ το "1" και το "3"  (αυτο συμβαινει σε ΟΛΑ τα "παραδοσιακα" ροκ ελληνικα γκρουπ απο Τρυπες μεχρι...Πυξ Λαξ με ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ εξαιρεσεις..ΑΦΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ :) )

Μουσικη που τονιζει το "1" και το "3" απλα ΔΕΝ ειναι ροκ....(ΟΛΑ τα δυτικα γκρουπ γκρουβαρουν στο "2" και στο "4")

σκεφτειτε ενα οποιοδηποτε γνωστο ροκ κομματι (απο το Smoke on the water μεχρι το London Calling τονισμενο στο 1 & 3 για να καταλαβετε ποσο περιεργο ακουγεται..)

end of story...

Ειναι ,αρκετες φορες, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ μουσικη αυτο που παιζουν τα ελληνικα γκρουπ ΡΟΚ ομως (μουσικολογικα) ΔΕΝ ειναι..   
Εγώ λοιπόν θα τολμήσω να κάνω το βλάκα και να ρωτήσω τι εννοείς "τονίζουν ή γκρουβάρουν στο 2 και 4".

Δυναμώνουν το ταμπούρο; Έχουν τονισμένες άρσεις από κιθάρες ή πλήκτρα; Τραγουδάνε ή σολάρουν στην κόντρα; Αδειάζουν τις θέσεις;

Πάντως όπως και να χει, νομίζω ότι αποστέωσες πλήρως την όποια αμφισβητούμενη "ροκ αντίληψη" στην Ελλάδα διαχρονικά.

Βρήκες δηλαδή τη Λυδία Λίθο της ροκ μουσικής! Μετά από αυτό, ναι, και οι Έλληνες μπορούν να παίξουν ροκ!!!  ;D

ΥΓ. Μπα σε καλό μου, έχω κέφια σήμερα, και καθόλου όρεξη για δουλειά...  ::) :D

 
Δεν προκειται περι λυδιας λιθου απλα ολοι οι τονισμοι ειναι στο 1 και στο 3 πως να το κανουμε...

Για παραδειγμα ακου ενα οποιοδηποτε τραγουδι του...Βασιλη και μετα ακου ενα τραγουδι των Purple και προσεξε που γινονται οι τονισμοι...δυστυχως δεν μπορω να στο εξηγησω αλλοιως.... γραπτα...;)

Οσο για τη ροκ αντιληψη πιστευω οτι σε αυτην οφειλεται η αποτυχια (ως προς την αναγνωριση απο μεγαλυτερο κομματι της κοινωνιας) της ηλεκτρικης λαΪκης εναλλακτικης μουσικης στην Ελλαδα....μια και ...απο ανεκαθεν :) συνοδευονταν απο ακρατο συντηρητισμο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ο συντηρισμός Superfunk από αυτούς υπήρξε και σαν μια μορφή άμυνας.....

Άμυνας προς τι ρε παιδιά; Προς την πολύ ανώτερη μουσική (είτε σε ιδέες, είτε σε ποιότητα, είτε σε ΑΝΟΙΧΤΟΜΥΑΛΙΑ, το ξαναλέω ΑΝΟΙΧΤΟΜΥΑΛΙΑ); Επειδή ο Έλληνας (και όχι μόνο) δεν έμαθε ποτέ να ασχολείται με το δύσκολο άκουσμα (είτε αυτό λέγεται ροκ, είτε ηλεκτρική ελληνική μουσική ή δεν ξέρω εγώ πώς αλλιώς;); Επειδή δεν έχει μάθει ποτέ να ακούει κάτι πιο δύσκολο στο αυτί από Χατζηγιάννη ή Φοίβο ή Δυτικές Συνοικίες;

Δίνω ένα παράδειγμα δικό μου.....Κινούμαι στο χώρο του ροκ/μέταλ γενικότερα με πολύ περισσότερη συμπάθεια στο χώρο του progressive.....Ακόμη αρκετό jazz και blues....

Ρε παιδιά μπορείτε να μου πείτε γιατί όταν τυχαίνει και ακούω κακόγουστο (γιατί υπάρχει και το ποιοτικό) ελληνικό λαϊκό ή πραγματικά ξεφτιλισμένους ''καλλιτέχνες'' (ξέρετε για ποιους μιλάω) δεν έχω πρόβλημα; Γιατί μπορώ και το ακούω;

ΠΡΟΣΟΧΗ: Δε λέω ότι μου αρέσει, απλά δεν είμαι εκεί όλη την ώρα να λέω: ''Ωχ Παναγία μου, πότε θα τελειώσουν;'' ή ''Ωχ αμάν δεν αντέχονται'' ή δεν ξερω εγω τι άλλο; Γιατί υπάρχει ΑΝΟΙΧΤΟΜΥΑΛΙΑ κατά τη γνώμη μου (οι απόψεις που παραθετω αφορούν όλους εκείνους που κινούνται όπως εξηγώ. όχι ότι το έχω μόνο εγώ). Γιατί η μουσική που ακούω με έχει διδάξει να είμαι ανοιχτός προς όλα τα ακούσματα...ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ και να ειναι αυτό....Σε όλους μπορούμε, πιστεύω, να βρούμε έστω και το ελάχιστο αξιοσημείωτο κομμάτι της δουλειάς τους, είτε αυτό λέγεται φωνή, είτε ένα πέρασμα μιας κιθάρας, το ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ....

Ειλίκρινά όμως λυπάμαι (αυτόν όχι εμένα) όταν ακούω τον διπλανό μου να κατηγορεί ανελέητα (χωρίς να ξερει κιολας) τη ροκ, ή την κάθε ροκ....Μόλις ακούσουν κάτι διαφορετικό, αμέσως θα γκρινιαξουν αμέσως θα στραβομουτσουνιάσουν....ΔΕ ΛΕΩ ΟΛΟΙ....Απλά οι περισσότεροι ΑΝΟΙΧΤΟΜΥΑΛΟΙ (και εξηγησα τι είναι αυτό) άνθρωποι βρίσκονται, νομίζω, στο χώρο μιας σωστής ΠΟΙΟΤΙΚΑ μουσικής...

Βέβαια υπάρχουν και πάρα πολλοί κολλημένοι και από αυτή τη πλευρά αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς είναι πολύ λιγότεροι....

Συγγνώμη αν σας κούρασα....Μια γνωμη ειναι... ;) ;)

 
Ειλίκρινά όμως λυπάμαι (αυτόν όχι εμένα) όταν ακούω τον διπλανό μου να κατηγορεί ανελέητα (χωρίς να ξερει κιολας) τη ροκ, ή την κάθε ροκ....Μόλις ακούσουν κάτι διαφορετικό, αμέσως θα γκρινιαξουν αμέσως θα στραβομουτσουνιάσουν....ΔΕ ΛΕΩ ΟΛΟΙ....Απλά οι περισσότεροι ΑΝΟΙΧΤΟΜΥΑΛΟΙ (και εξηγησα τι είναι αυτό) άνθρωποι βρίσκονται, νομίζω, στο χώρο μιας σωστής ΠΟΙΟΤΙΚΑ μουσικής...
Το προβλημα αυτο ομως υπαρχει και απο τους "ροκαδες" που μολις δουν η ακουσουν ..μπουζουκι (οτιδηποτε μπουζουκι) παθαινουν....καρδιακη προσβολη... :)

κατα τα αλλα συμφωνω μαζι σου. :)

 
Σωστός....Κάποιες φορές μάλιστα είναι χειρότεροι....Χαίρομαι που συμφωνήσαμε.... :) ;)

 
Και μετά με λέγανε ανώμαλο γιατί άκουγα sepultura και κλασσική μουσική ταυτόχρονα!!!!!!!!! :P :o

 
Και ποια  είναι ρε παιδιά αυτή η "ευρύτερη έννοια"; Πόσο ευρύτερη δηλαδή; Μήπως αν την κάνουμε ακόμη πιο ευρεία συμπεριλάβουμε και το δόλιο το Φοίβο που λοιδωρείται σε άλλο thread αυτές τις ημέρες; Τέλος πάντων, πέραν της πλάκας, είμαι αρκετά ηλικιωμένος για να μη χρειάζομαι "γραπτές μαρτυρίες" για αυτά τα πράγματα - γνωρίζω με απόλυτη ακρίβεια τι έχει συμβεί στην ελληνική μουσική σκηνή τα τελευταία 25 περίπου χρόνια. Τώρα, το τι γράφει ο καθένας για να τέρψει/κολακέψει το αναγνωστικό κοινό του... άστο καλύτερα, αν θέλουμε σάλτσες υπάρχουν πάντα και τα παλιά τεύχη του περιοδικού Ήχος (και HiFi). :):)

λέγοντας "ευρύτερη έννοια" καταλαβαίνεις πολύ καλά για τι ακριβώς μιλάω αφού είσαι και "παλιός" αλλά άλλο ένα παιχνίδι λέξεων με την ισοπεδωση και την ακύρωση που δείχνεις σε πάρα πολλές μπάντες και καλλιτεχνες που έχουν προσφέρει 35 χρόνια τώρα.

*όσο για τον Δηματάτη θα συμφωνήσω μαζί σου έπρεπε να χρησιμοποιήση πολους τίτλους μπας και παραγηγηθει :)

με τίτλους:

ελληνόφωνα συγκροτηματα με ηλεκτρικά στοιχεία δημοτικής μουσικής, ροκ, ποπ, πανκ, τζαζ, !!!!!!!!!!!!!!!!!!

αγγλοφωνα ελληνικά συγκροτήματα με ηλεκτρικά στοιχεία δημοτικής μουσικής, ροκ, ποπ, πανκ, τζαζ !!!!!!!!!!!!!

:) πάντως σίγουρα ένα είναι σίγουρο οτι δεν μιλάμε για το ροκ της Βανδή, Πεγγη , Καρβέλα, Δάντη και όλους της παραλιακής που έχουν γίνει alternative :) μιας και άλλαξε η μόδα¨:)

που οι εταιρίες ζητάνε ενναλακτικό σκυλαδικο με συγχρονο ηλεκτρικό λαϊκό ήχο και βλέπουμε πολλούς και πολλές μπάντες εναλακτικές :) να γλύφονται πια θα προτοκάθηση δίπλα στους σκυλάδες και στη πίστα, μεγιά τους και χαρά τους αφού έχουν ισοπεδώσει το πραγματικό λαϊκο τραγούδι και το έκαναν άναλογα με τις κάβλες και την μόδα τις εποχής rock, hard, heavy, alternative μέχρι και γοτθικ!!! και ετσι έχουν ξεφτιλήσει και όλα τα είδη,

Ε, Από την άποψη των νέων παιδιών βέβαια, το να καταλάβουν που ζούνε και ποια ακριβώς είναι η μουσική παράδοση που θα μπορούσαν να υπηρετήσουν, μπορεί κάλλιστα να κάνει τη διαφορά ανάμεσα στο να έχουν καλλιτεχνικό αύριο και στο να μην έχουν. Αυτός είναι ο λόγος που προτιμώ τη διατύπωση και την ορολογία που προτείνει ο Superfunk περί σύγχρονης ηλεκτρικής λαϊκής μουσικής παρά το "ελληνικό ροκ" - είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα, κατά τη γνώμη μου.

Εξαρτάται το πως βλέπει κανείς το καλλιτεχνικό αυριο των νέων παιδιών, το βλέπει το μέλλον τους στα σκυλάδικα ή να υπηρετούνε αυτό που γουστάρουν και αισθάνονται την μουσική.  Ναι η μία περίπτωση έχει χρήμα αλλά καλύτερα να πανε να γίνουν χρηματιστές παρά μουσικοσκυλάδες παίζοντας όλες τις μουσικές φόρμες που είναι στην μόδα......

Γιατί για άλλους η μουσική είναι φράγκα και φιγούρα, και για άλλους είναι ανάγκη έφρασης συναισθημάτων μέσω του λόγου και της μουσικής.

Και κάτι άλλο ας άφησουμε τις νεότερες γεννιές να βρούν μόνοι τους το τι δρόμο γουστάρουν ,

δεν έχουν ανάγκη από ΜΕΝΤΟΡΕΣ

 
FatalK είπε:
Σωστός....Κάποιες φορές μάλιστα είναι χειρότεροι....Χαίρομαι που συμφωνήσαμε.... :) ;)
Φοβάμαι ότι ΣΥΝΗΘΩΣ είναι χειρότερα! Γι αυτό και δε μπορώ να μιλάω με κολλημένους μεταλλάδες και ροκάδες, κι ας ακούω αυτή τη μουσική ;)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top