Ελληνικο ροκ

Συνεισφέροντας στο παράδειγμα του Γιαπωνέζου, θα αναφέρω το περιστατικό με το Γάλλο που ύστερα από 4 χρόνια στην Ελλάδα μου έβαλε ν' ακούσω μερικές -home-made- ηχογραφήσεις του, κάποιων Ελληνικών τραγουδιών που πρόλαβε να αγαπήσει:

".... lesque maya mou-hies cannie, franco-serianie glykia .... "

Όποιος ακούσει live σε επαρχιακό μαγαζί της αμερικής, θα παρατηρήσει πόσο φυσικό-καθημερινό είναι το άκουσμα αυτού που λέμε "ροκ" για το σύνολο των (ντόπιων) θαμώνων και θα καταλάβει καλύτερα αυτό που προσπαθεί να πει ο Wow! εδώ και 15 σελίδες. 

Σαφώς και υπάρχουν Έλληνες μουσικοί που μπορούν -με τον ένα τρόπο ή τον άλλο- να παίξουν αυτό το είδος. Αρκετό κόσμο να τους ακούσει δεν έχουν. Γιατί ακόμη και αν (αριθμητικά) είναι κάμποσοι, αυτοί αντιπροσωπεύουν (οικονομικά) ένα πολύ μικρό μερίδιο "της αγοράς". Αρκεί να αναλογιστούμε τα ποσά των χρημάτων που διακινούνται καθημερινά γύρω από το ελαφρεντεχνοσκυλάδικο  :)

Αλήθεια, πόσοι -πανελληνίως άγνωστοι- μουζουκτσήδες έχουν απίστευτη τεχνική?

Εδώ ένα αμερ'κάνκο εντεχνοσκυλάδικο.

LOCKDOWN.jpg
GERALD.jpg


 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Kοκκινη strat λευκοι μαγνήτες και μάυρο pickguard.Μπλιαχ.

Αν το κόκκινο είναι see through τότε κάτι γίνεται.

 
Να πω κι εγώ τη γνώμη μου...  :P

Ο όρος "ελληνικό ροκ" τι ακριβώς σημαίνει;

Αν το "ελληνικό" είναι επιθετικός προσδιορισμός που σημαίνει "εντάξει παίζουμε κάτι παραμορφωσούλες αλλά κρίνετε μας με επιείκεια επειδή μεγαλώσαμε με άλλες μουσικές. Παρόλαυτα προσπαθούμε...", πάει καλά.

Αν το "ελληνικό" σημαίνει απλώς τον τόπο παραγωγής, τότε λυπάμαι αλλά όσο και αν υπάρχει αυτό που λέτε "ελληνικό ροκ" είναι μια ποσότητα, και κυρίως ποιότητα, τόσο αμελητέα που δεν αξίζει να ασχοληθούμε.

Απλώς, συμφωνώντας ελαφρώς με τον Wow!, το "ελληνικό ροκ" δεν υπάρχει πουθενά όταν εξετάσουμε την παγκόσμια παραγωγή ροκ ανά τα χρόνια (όσο και αν βαυκαλιζόμαστε περί Aphrodite's Child, Socrates κλπ.)

 
Σαν μανιακός με τα single malt εδώ και χρόνια, να πω μπράβο στον SF που το έθιξε για τα γιαπωνέζικα ουίσκυ (ναι, υπάρχουν και ναι, έχουν κοινό που τα παρακολουθεί εκτός Ιαπωνίας). Και βέβαια υπάρχουν κι άλλα προϊόντα που δεν είναι trademark όπως αυτό που σίγουρα αφορούν πολλούς έξω από την χώρα - εδώ διαφωνώ με τον Εye αλλά πιάνω τον συλλογισμό του. Συμφωνώ με το Χαριλατρόνιο για την μουσική που ακούγεται παντού εκεί - πολύ σωστά επισημαίνεται.

ΣΣ. Στα ουίσκυ εγώ απλά προτιμώ τα σκωτσέζικα επειδή έχουν πολύ μεγαλύτερη ποικιλία στις γεύσεις, επειδή τους αναγνωρίζω την τιμή της πατρότητας του ποτού και επειδή νιώθω συναισθηματικά δεμένος μαζί τους επειδή τα έχω ζήσει από κοντά. Όμως συναισθηματικά δεμένος είμαι και με τις προτιμήσεις μου στο ελληνικό ροκ που έγραψα στην αρχή του θρεντ, επομένως δεν τίθεται θέμα προέλευσης του ροκ για μένα.

 
bloody_sunday είπε:
Σαν μανιακός με τα single malt εδώ και χρόνια, να πω μπράβο στον SF που το έθιξε για τα γιαπωνέζικα ουίσκυ (ναι, υπάρχουν και ναι, έχουν κοινό που τα παρακολουθεί εκτός Ιαπωνίας). Και βέβαια υπάρχουν κι άλλα προϊόντα που δεν είναι trademark όπως αυτό που σίγουρα αφορούν πολλούς έξω από την χώρα - εδώ διαφωνώ με τον Εye αλλά πιάνω τον συλλογισμό του. Συμφωνώ με το Χαριλατρόνιο για την μουσική που ακούγεται παντού εκεί - πολύ σωστά επισημαίνεται.

ΣΣ. Στα ουίσκυ εγώ απλά προτιμώ τα σκωτσέζικα επειδή έχουν πολύ μεγαλύτερη ποικιλία στις γεύσεις, επειδή τους αναγνωρίζω την τιμή της πατρότητας του ποτού και επειδή νιώθω συναισθηματικά δεμένος μαζί τους επειδή τα έχω ζήσει από κοντά. Όμως συναισθηματικά δεμένος είμαι και με τις προτιμήσεις μου στο ελληνικό ροκ που έγραψα στην αρχή του θρεντ, επομένως δεν τίθεται θέμα προέλευσης του ροκ για μένα.
Επί του θέματος αυτού........ για δείτε εδώ: http://www.noiz.gr/index.php?topic=151553.msg155882

 
Φιλε μου Wow! νομιζω οτι θεν τιθεται θεμα ποσοτητας η ποιοτητας.Αν τα ελληνικα αμαξια που φτιαχτηκαν ηταν αθλια απο αποψη ποιοτητας και γι αυτο δεν παρηχθησαν σε μεγαλες ποσοτητες,αυτο δεν αναιρει την υπαρξη τους σε καποια δεδομενη στιγμη.Το οτι υπηρξαν ειναι αδιαμφισβητητο γεγονος.Το ιδιο ισχυει και για τις Ελληνικες κιθαρες.Το αν δεν ειναι ευρεως γνωστες δε σημαινει πως δεν υπαρχουν.Ασε που ξερω ατομα που προτιμουν καποιους εγχωριους κατασκευαστες.

Εδω δε συζηταμε το αν το Ελληνικο ροκ ετυχε παγκοσμιας αναγνωρισης,ουτε για το αν ειναι ποιοτικο η οχι,αφου ο ορος ποιοτικο μπορει να σταθει για την ποιοτητα κατασκευης ενος αυτοκινητου,αλλα στη μουσικη δεν ειναι τοσο ξεκαθαρα τα πραγματα εφοσον υπαρχει σε μεγαλο βαθμο το υποκειμενικο στοιχειο.

Απο τη στιγμη που οι περισσοτεροι λετε οτι το ροκ στην Ελλαδα διαφερει απο το ροκ που ακουμε απο αλλα κρατη,ουσιαστικα παραδεχεστε οτι υπαρχει Ελληνικο ροκ.Εφοσον υπαρχει διαφοροποιηση δικαιολογειται ο χαρακτηρισμος αυτος επειδη το εγχωριο ροκ διαφερει απο τα υπολοιπα.Ποσο πιο αναλυτικα να το πω? :)

 
Last edited:
Mετα απο ενα ωραιο ΣΚ καλωσοριζω παλι την παρεα.

Πιστευω πως το ροκ μουσικολογικα ΔΕΝ εξαρταται απο το που θα σκασει το ταμπουρο του ντραμερ. Μιλωντας και με τον ντραμερ επισης του γκρουπ μου μου εξηγησε οτι ουτως η αλλως τα ελληνικα μεταλ γκρουπ στο 2 και 4 κυριως παιζουν το ταμπουρο. Ειναι κλασικος ο ρυθμος αυτος. Εγω απορω τελικα για ποια ελληνικα ροκ συγκροτηματα αναφερεστε οτι παιζουν στο 1 και στο 3. Μηπως πυξ λαξ? :)

Αυτο λοιπον το επιχειρημα περι 2 και 4 πρωτον δε στεκει γιατι ΔΕ συμβαινει , τουλαχιστον στα ελληνικα μεταλ γκρουπ και απορω γιατι απο τα 5000 μελη εδω δε βγηκε ενας ντραμερ να το εξηγησει. Δευτερον και να συμβαινει σε καποια γκρουπ ειναι αμελητεο γιατι ειναι ενα μονο απο τα 15 στοιχεια που χαρακτηριζουν το ροκ (κλιμακες, μετρα, ηχος, οργανα, δομη κομματιων κλπ κλπ). Και τριτον πανω απο ολα ο τονισμος ειναι στη μουσικη και ειναι διαφορετικο απο το ταμπουρο. Τα 4/4 τονιζονται στο 1 και στο 3 και στη μελωδια και στις κιθαρες.

Κατι ακομα...chorrer σου ειπα μπραβο στο πρωτο ποστ σου αλλα μετα το χαλασες. Εγω δεν αισθανομαι καθολου μαλακας που ακουγα αυτα τα γκρουπ και που εκανα ενα τροπο ζωης που διεφερε απο τους τοτε συμμαθητες μου. Οταν ειμουν 15 (γεννηθηκα το 1977) ημουν ο μονος στο σχολειο που ακουγε μεταλ. Αυτο μπορει να μου στοιχισε σε πολλα πραγματα αλλα τωρα που ειμαι 30 νιωθω περηφανος που δε ταυτιστηκα με τη σημερινη καταντια του σκυλαδικου. Και αν καποια γκρουπ πιστευαν η οχι αυτα που ελεγαν αυτο εμενα δε μου λεει τιποτα. Η μουσικη ειναι αυτο που μενει, τα εργα που αφησανε τα γκρουπ. Τωρα επισης για το οτι οι DP και οι ΑCDC ηταν ποζεραδες και περι του τι ηταν το ποζερ νομιζω οτι παρολλο που ακουγες τοσα χρονια μεταλ νομιζω οτι ευχεσαι τωρα να μην ακουγες , σα να μετανιωσες. Ειναι ετσι?

 
Ρε παιδιά τι λέτε ωρέ; Επειδή δεν είναι γνωστό και δεν έχει κατακτήσει τα παγκόσμια τσαρτς, σημαίνει ότι δεν υπήρξαν μπάντες που έπαιξαν ροκ;;;;;

Ρε δεν πάμε καλά....

 
JIMMYPAP είπε:
Απο τη στιγμη που οι περισσοτεροι λετε οτι το ροκ στην Ελλαδα διαφερει απο το ροκ που ακουμε απο αλλα κρατη,ουσιαστικα παραδεχεστε οτι υπαρχει Ελληνικο ροκ.Εφοσον υπαρχει διαφοροποιηση δικαιολογειται ο χαρακτηρισμος αυτος επειδη το εγχωριο ροκ διαφερει απο τα υπολοιπα.Ποσο πιο αναλυτικα να το πω? :)
Αυτό είναι εν μέρει σοφιστεία: το ότι υπάρχει μουσική που διαφέρει από το ροκ που ακούγεται από άλλα κράτη μάλλον είναι επιχείρημα ότι δεν υπάρχει "ελληνικό ροκ", αλλά μια μουσική που θέλαμε να τη βαφτίσουμε ελληνικό ροκ παρά τη διαφορετικότητά της, επειδή έτσι θέλουμε. Είναι σαν να λέμε ότι τα κλαρίνα επειδή είναι διαφορετικά, είναι απλώς "ελληνικό ροκ".

Για να επιστρέψω λοιπόν στο επιχείρημα μου. Αν υποθέσουμε ότι οποιοσδήποτε δίσκος "ελληνικού ροκ", π.χ. Σιδηρόπουλος, δεν έβγαινε με ελληνικό στίχο από ελληνική μπάντα, αλλά με αγγλικό στίχο από ας πούμε γερμανική μπάντα. Κατά τα άλλα ίδια μουσική. Πόσες δεκάδες αντίτυπα θα πουλούσε στην Ελλάδα;

 
Ωραια,ας γινω πιο συγκεκριμενος.Τα δυο πασιγνωστα κομματια Της αγαπης μαχαιρια και Ασημενια Σφηκα πως θα τα χαρακτηριζες?Ειναι η δεν ειναι ροκ?Πχ εγω πιστευω οτι ειναι ελληνικο ροκ.Το πρωτο εχει σολο κλαρινο και το δευτερο μοιαζει πολυ με παραδοσιακο.Πιατευεις πως δεν ειναι ροκ?

 
^Άρα και το Return of Pan των Waterboys είναι "ελληνικό ροκ";

Ή μήπως το Whiskey in the Jar που διασκεύασαν οι Lizzy είναι "ιρλανδικό ροκ";

Και γιατί εκείνο το ξέρει ένα σωρό κόσμος στην Ελλάδα ενώ τα κομμάτια που αναφέρεις δεν τα ξέρει κανείς στην Ιρλανδία;;;;

Σημείωση: εγώ δεν λέω ότι δεν υπάρχει "ελληνικό ροκ", ούτε ότι υπάρχει. Υπάρχει μια μουσική που ο καθένας μπορεί να την ονομάσει όπως θέλει. Απλώς, στο γενικό πλάνο των πραγμάτων και της παγκόσμιας μουσικής σκηνής, είναι ασήμαντη άρα τζάμπα η κουβέντα.

Άσχετο το τι έχει προσφέρει στον καθένα προσωπικά και που τον έχει οδηγήσει. Ξέρετε τι έχει προσφέρει ο Πάριος και σε πόσο κόσμο; Δεν θα τον ονομάσω όμως ροκ.

 
mscmkr είπε:
Ξέρετε τι έχει προσφέρει ο Πάριος και σε πόσο κόσμο; Δεν θα τον ονομάσω όμως ροκ.
Ακριβώς αυτό προσπαθώ να πω (εσύ το είπες πιο σβέλτα).

 
Μα γιατι κανεις οτι δεν καταλαβαινεις?Το Της αγαπης μαχαιρια εχει πολυ κλασσικη ροκ φορμα,εχει πολυ μεγαλυτερη σχεση με αυτο που λες ροκ παρα με τον Παριο.Την κολοκυθια παιζουμε τωρα?Δε μου απαντησες εν τελει.Εφοσον ξερεις να ξεχωριζεις τα μουσικα στυλ και κατα συνεπεια και τι ειναι ροκ και τι δεν ειναι,γιατι δε μου λες τι ειναι τα συγκεκριμενα κομματια?

Με βαση τα λεγομενα σου κανενας ποτε στην Ελλαδα δεν επαιξε ή δεν θα παιξει ροκ-και φυσικα και ολοι εμεις-αφου κανεις δεν εγινε γνωστος στην παγκοσμια μουσικη σκηνη.

Αυτο που θελω να πω ειναι πως κομματια που εχουν κλασσικες ροκ φορμες,progressions,ενορχηστρωσεις (μη μου πεις παλι οτι βαφτιζω τα κλαρινα και τα μπουζουκια ροκ) και καποια λιγα στοιχεια ελληνικης μουσικης μπορουν-τουλαχιστον κατ εμε-να χαρακτηριστουν ελληνικο ροκ,και οριζοντας το ετσι θεωρω πως υπηρξε.

Εξαλλου ειπα στην αρχη πως αν υπαρχει βρετανικο και αμερικανικο ροκ τοτε υπαρχει και ελληνικο,εννοωντας πως μπορουμε αντι αυτου να λεμε απλα ροκ,χωρις χωρα προελευσης(κατι σαν την φετα ;D).

 
Last edited:
@Για οσους υποστηριζουν οτι δεν υπαρχει ελληνικο ροκ

...Να επεκτεινω λιγο τη σκεψη του JIMMYPAP και να σας ρωτησω ρε παιδια: Ας δεχθουμε λοιπον οτι δεν υπαρχει ελληνικο Ροκ...πειτε λοιπον σας παρακαλω τοτε...οι τρυπες, ο σιδηροπουλος, τα σπαθια, ο λακης με τα ψηλα ρεβερ, ο πουλικας, οι TSOPANARAVE ,  ο Πανουσης, ..........κλπ, κλπ τι στο διατανο παιζουν??

@Heretic

1. Οσον αφορα το 2-4 και το 1-3 , δεν εχει σχεση με το ταμπουρο αλλα με την αισθηση του μετρηματος.

....Δες επισης εδω για περισσοτερες λεπτομερειες : http://en.wikipedia.org/wiki/Swung_note .

2. Αδερφε συνεχιζεις να με παρεξηγεις σε αυτα που γραφω......δεν ειπα εγω πουθενα οτι θα επρεπε να αισθανεσαι ***** ....απλα μετα τα συγκεκριμενα βιντεο , καπως μου καθεται να μιλαω εν ετει 2007 για ιδεολογιες ενω στην ουσια οι "γιγαντες" που ακουγα εγω τοτε και πανω στους οποιους στηριχτηκε ενα ολοκληρο κινημα (καλο ή κακο ,αυτο ειναι αλλο θεμα) μου βγηκαν "Νανοι"......

....Να σε ρωτησω κατι ακομα: Πιστευεις εσυ οτι εκεινη την εποχη που μιλουσαμε για επανασταση, ιδεολογια, ειμασταν κατα του συστηματος, κατα των fake ιδεολογων κι ολα τα υπολοιπα που νοιωθαμε/πιστευαμε ....πιστευεις λοιπον οτι εκεινη την εποχη αν ειχαμε την δυνατοτητα να δουμε αυτα τα βιντεο, θα ειμασταν ετσι οπως ειμασταν?......μηπως οι περισσοτεροι θα τους ειχαμε φτυσει και θα ψαχναμε για κατι αλλο πιο ουσιωδες? ......μηπως θα εμεναν μονο αυτοι που κανουν κατι απο μοδα ? ....μηπως δεν θα καναμε τιποτα και θα συνεχιζαμε να τους ακουμε, να τους στηριζουμε κα θα λεγαμε αυτα που λεμε τωρα?....κι αν το καναμε αυτο δεν θα  ειμασταν τελειως ψευτικοι σε ολα αυτα που πιστευαμε?....δεν ειναι ρητορικες οι ερωτησεις μου, το ξαναλεω , στα αληθεια δεν μπορω να βγαλω ακρη...θα ηταν το ροκ τοσο μεγαλο κινημα στην Ελλαδα αν τα ξεραμε ολα αυτα (εμεις που τρεχαμε σε ολα τα σκηνικα, σε οσες συναυλιες σηκωνε η τσεπη μας, που κυνηγιομασταν με τους μπατσους για να μπορουμε να εχουμε 10 ποντους μαλλι παραπανω, που καβαλουσαμε τις μηχανες με τις κιθαρες στην πλατη και μιλουσαμε για ελευθερια και διαφορετικοτητα, κλπ, χρωματιστα κι αχρωματιστα) ......εζησα τοσο σε αυτες τις ιστοριες που ειδα με τα ματια μου ενα ολοκληρο γηπεδο να γιουχαρει τον Παπακωνσταντινου γιατι ειπε κανα 2 καλες κουβεντες για τον Νταλαρα ...σκεψου ποσο "απολυτοι" ειμασταν !

.....ακουσα οτι ριχνανε κουτακια μπυρας στον Σιδηροπουλο γιατι τραγουδησε σε ενα φεστιβαλ του Πασοκ....σκεψου ποσο "σκληροπυρηνικοι" κι "ασυμβιβαστοι" ειμασταν !

....Ειδα να περνουν φορα και να πηδαν ωστε να φτασει το σαλιο τους πανω στα μουτρα του Μαχαιριτσα στο Αρδα γιατι τολμησε να τραγουδησει το διδυμοτειχο μπλουζ , αυτο που λεει μεσα οτι το διδυμοτειχο ειναι "τρυπα στην γεωγραφια" ( Ο αρδας ειναι διπλα στο Δδυμοτειχο) ....ειδες ποσο δεν υπολογιζαμε το αν καποιος ειναι γνωστος ή ασημος καλλιτεχνης.

.....Τωρα λοιπον (ή και τοτε ακομα) γιατι να συμβιβαστουμε με τετοια συγκροτηματα?

....Επειδη ειναι γνωστα και διασημα?

....Επειδη ειναι αναγνωρισμενοι διεθνως?

.....απ την αλλη ομως , εαν δεν ηταν αυτα τα συγκροτηματα θα υπηρχε το ροκ σαν κινημα?

....Αυτα και διαφορα αλλα τετοια ειναι που βασανιζουν το μυαλουδακι μου αυτες τις μερες.

....Νοιωθω σαν χριστιανος που πεθανε κι ανακαλυψε οτι στην μεταθανατον ζωη τελικα δεν υπαρχει θεος  ;)

....Τεσπα για μενα οπως και να χει το Ροκ υπηρξε , το εζησα και το νοιωθω ακομα και τωρα...το θεμα τελικα ειναι αν εχουν δικιο οι πιτσιρικαδες (που ειχαν τη ευκολια του ιντερνετ και της ενημερωσης,που δεν τους κυνηγουσαν οι μπατσοι για κατι κατακριτεο και τα λοιπα) που μας λενε κολημενους και που υποστηριζουν οτι το ροκ ειναι απλα μια ακομα μουσικη ή εχουν αδικο γιατι δεν το εζησαν τοτε και ωρα πλεον δεν μπορεις να το βρεις πουθενα?

....Κι αν τελικα ισχυει το δευτερο (ή και τα δυο μαζι)  πως θα μπορεσουμε να συννεοηθουμε εχοντας τοσο διαφορετικα σημεια αναφορας?

....Πως θα μπορουσε καποιος μεγαλυτερος να εξηγησει σε καποιον παρθενο πως αισθανεσαι οταν κανεις ερωτα, οταν οι μονες εμπειριες που εχει για αυτο ειναι οι ερωτικες κομεντι του χολιγουντ κι οι τσοντες? ( Παιδια , please μη το παρει κανενας για προσβολη το τελευταιο ,προσπαθω να δωσω παραδειγμα για το τι εννοω)

@Evris

Thnx man , δεν ηξερα πως γραφεται γιατι εχω ακουσει μονο την ηχογραφηση.

Ηξερα  οτι δεν ειναι του Σιδηροπουλου αλλα δεν ηξερα ποιου ,για αυτο εγραψα ετσι την προταση.  :)

 
chorrer είπε:
@Για οσους υποστηριζουν οτι δεν υπαρχει ελληνικο ροκ

...Να επεκτεινω λιγο τη σκεψη του JIMMYPAP και να σας ρωτησω ρε παιδια: Ας δεχθουμε λοιπον οτι δεν υπαρχει ελληνικο Ροκ...πειτε λοιπον σας παρακαλω τοτε...οι τρυπες, ο σιδηροπουλος, τα σπαθια, ο λακης με τα ψηλα ρεβερ, ο πουλικας, οι TSOPANARAVE ,  ο Πανουσης, ..........κλπ, κλπ τι στο διατανο παιζουν??


Σε αυτό απάντησε σωστότατα ο φίλος Sf ,στην αρχή του thread.

 
Επισης ο ελληνικος κινηματογραφος θα πρεπει να λεγεται ελληνοφωνος,και ηθοποιοι οπως ο Βεγγος,ο Κωστανταρας κ.α. δεν επαιζαν σωστα αφου δεν ετυχαν παγκοσμιας απηχησης οι ταινιες τους.Κατακεραυνωστε τους βλασφημους που μιλησαν για ελληνικο σινεμα!!! ;D

 
odis13 είπε:
Μύρισα αίμα και είπα να έρθω(κάλλιο αργά παρά ποτέ)

Επειδή κάτι ειπώθηκε κάτι περι κλασσικής μουσικής,ότι είναι η ''μάνα'' και άλλα πολλά,θα κάνω μόνο ένα σχόλιο και τα υπόλοιπα άλλη φορά δε προλαβαίνω

Οταν λοιπόν εμεις είμασταν στα ΔΕΝΤΡΑ(ναι εμεις οι φοβεροι,φωτισμένοι και πανταχου πρωτοπόροι κάποτε πάνω σε ΄δεντρα ζούσαμε) ,στην Αφρική groovαρανε....

Και η Lenny Stern,όταν πήγε πριν από μερικά χρόνια στην αφρική,jamαρε κανονικότατα με ανθρώπους που δε ξέραν ούτε τι είναι κιθάρα,jazz,rock κλπ..

Οποιος κατάλαβε,κατάλαβε.Καληνύχτα.

Τι λεει αυτος ρε παιδια??? Ο Μαλεβιζιοτικος υπαρχει σαν χωρος απο τους Τρωικους πολεμους, και ηταν η κινηση για να πεταξουν τα δορια!!! Πως διαολο τον χωρευαν, στα βουβα??? Εχεις ακουστα τον Μινωικο και τον Μυκηναικο πολιτισμο???

 
Room101 είπε:
Μύρισα αίμα και είπα να έρθω(κάλλιο αργά παρά ποτέ)

Επειδή κάτι ειπώθηκε κάτι περι κλασσικής μουσικής,ότι είναι η ''μάνα'' και άλλα πολλά,θα κάνω μόνο ένα σχόλιο και τα υπόλοιπα άλλη φορά δε προλαβαίνω

Οταν λοιπόν εμεις είμασταν στα ΔΕΝΤΡΑ(ναι εμεις οι φοβεροι,φωτισμένοι και πανταχου πρωτοπόροι κάποτε πάνω σε ΄δεντρα ζούσαμε) ,στην Αφρική groovαρανε....

Και η Lenny Stern,όταν πήγε πριν από μερικά χρόνια στην αφρική,jamαρε κανονικότατα με ανθρώπους που δε ξέραν ούτε τι είναι κιθάρα,jazz,rock κλπ..

Οποιος κατάλαβε,κατάλαβε.Καληνύχτα.

Τι λεει αυτος ρε παιδια??? Ο Μαλεβιζιοτικος υπαρχει σαν χωρος απο τους Τρωικους πολεμους, και ηταν η κινηση για να πεταξουν τα δορια!!! Πως διαολο τον χωρευαν, στα βουβα??? Εχεις ακουστα τον Μινωικο και τον Μυκηναικο πολιτισμο???


Φίλε ξεθάβεις παλιά θέματα.Τουλάχιστον κάνε τον κόπο να τα διαβάσεις ολόκληρα.

Εδώ μιλάμε για ROCK και κατ επέκτασην JAZZ-BLUES και γενικά μουσική των μαυρων στην αμερική.Και η μουσική αυτή επηρεάστηκε από την αρχεγονη μουσική παράδοση της αφρικής,όχι απο την κλασσική μουσική και τον τρωικό πόλεμο.

Αυτο είπα.Οτι απλουστατα  τα επιχερήματα που δώσανε κάποιοι πριν απο μένα περι επιρροής κλασσικής μουσικής δε στέκουν.

Αν θες να νας εξηγήσεις πως ο τρόπος που πετουσε ο αγαμέμνωνας το δόρυ του στην τροία επηρέασε τη jazz και την υπάρξη 'ή μη του ελληνικου ροκ ,go on.

Ανθρωποι στην αφρική υπήρχαν πολύ πριν πάμε εμεις στην τρόια φίλε μου.Αν ο πολιτισμός τους ήταν πρωτόγονος σε σχέση με το δικό μας είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

Δυστυχώς ή ευτυχώς,οι μαυροι στις φυτειες δε ξέραν τίποτα περι μινωικου και μυκηναικου πολιτισμου.Ξέραν αυτό που κυλουσε στο αίμα τους χιλιαιτηρήδες τώρα.

EDIT: Δεν είμαι ''αυτός''.Είμαι ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ.Το γράφει πάνω απο το avatar μου.

 
odis13 είπε:
Μύρισα αίμα και είπα να έρθω(κάλλιο αργά παρά ποτέ)

Επειδή κάτι ειπώθηκε κάτι περι κλασσικής μουσικής,ότι είναι η ''μάνα'' και άλλα πολλά,θα κάνω μόνο ένα σχόλιο και τα υπόλοιπα άλλη φορά δε προλαβαίνω

Οταν λοιπόν εμεις είμασταν στα ΔΕΝΤΡΑ(ναι εμεις οι φοβεροι,φωτισμένοι και πανταχου πρωτοπόροι κάποτε πάνω σε ΄δεντρα ζούσαμε) ,στην Αφρική groovαρανε....

Και η Lenny Stern,όταν πήγε πριν από μερικά χρόνια στην αφρική,jamαρε κανονικότατα με ανθρώπους που δε ξέραν ούτε τι είναι κιθάρα,jazz,rock κλπ..

Οποιος κατάλαβε,κατάλαβε.Καληνύχτα.

Τι λεει αυτος ρε παιδια??? Ο Μαλεβιζιοτικος υπαρχει σαν χωρος απο τους Τρωικους πολεμους, και ηταν η κινηση για να πεταξουν τα δορια!!! Πως διαολο τον χωρευαν, στα βουβα??? Εχεις ακουστα τον Μινωικο και τον Μυκηναικο πολιτισμο???


Φίλε ξεθάβεις παλιά θέματα.Τουλάχιστον κάνε τον κόπο να τα διαβάσεις ολόκληρα.

Εδώ μιλάμε για ROCK και κατ επέκτασην JAZZ-BLUES και γενικά μουσική των μαυρων στην αμερική.Και η μουσική αυτή επηρεάστηκε από την αρχεγονη μουσική παράδοση της αφρικής,όχι απο την κλασσική μουσική και τον τρωικό πόλεμο.

Αυτο είπα.Οτι απλουστατα  τα επιχερήματα που δώσανε κάποιοι πριν απο μένα περι επιρροής κλασσικής μουσικής δε στέκουν.

Αν θες να νας εξηγήσεις πως ο τρόπος που πετουσε ο αγαμέμνωνας το δόρυ του στην τροία επηρέασε τη jazz και την υπάρξη 'ή μη του ελληνικου ροκ ,go on.

Ανθρωποι στην αφρική υπήρχαν πολύ πριν πάμε εμεις στην τρόια φίλε μου.Αν ο πολιτισμός τους ήταν πρωτόγονος σε σχέση με το δικό μας είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

Δυστυχώς ή ευτυχώς,οι μαυροι στις φυτειες δε ξέραν τίποτα περι μινωικου και μυκηναικου πολιτισμου.Ξέραν αυτό που κυλουσε στο αίμα τους χιλιαιτηρήδες τώρα.

EDIT: Δεν είμαι ''αυτός''.Είμαι ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ.Το γράφει πάνω απο το avatar μου.
Μα δεν διαφωνω, και μενα μ αρεσει περισσοτερο η Ροκ και τα Μπλουζ αλλα οχι και οτι κρεμωμασταν απο τα δεντρα!!! Δεν μπορεις να κρινεις πολιτισμους ετσι και μαλιστα τοσο αφοριστικα!!! Δε ζυγιζονται αυτα τα πραγματα!!! Και προς πληροφορηση σου τουλαχιστον στη Κρητη και στα νησια του Αγαιου φτιαχναμε υδραγωγεια το 3 και 4 χιλιαδες π.Χ.!!! Και οπως αυτοι εχουν τη Τζαζ στη αιμα τους ετσι εχουμε κι εμεις το Ζειμπεκικο και οι Τουρκοι το τσιφτετελι!!! Η μουσικη ειναι τεχνη και η τεχνη δεν χωραει πρωταθληματα εφοσον υποκειται μονο σε υποκειμενικες κρισεις!!! Η τεχνολογια αντιθετα θα μπορουσε!!!

 
odis13 είπε:
Ανθρωποι στην αφρική υπήρχαν πολύ πριν πάμε εμεις στην τρόια φίλε μου.Αν ο πολιτισμός τους ήταν πρωτόγονος σε σχέση με το δικό μας είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

Δυστυχώς ή ευτυχώς,οι μαυροι στις φυτειες δε ξέραν τίποτα περι μινωικου και μυκηναικου πολιτισμου.Ξέραν αυτό που κυλουσε στο αίμα τους χιλιαιτηρήδες τώρα.
Οσα για το τι πρεπει να διαβασω ολοκληρο επεσες στη λαθος περιπτωση!!! Οι ινδοευρωπαιοι και δη οι καυκασιοι, ολοι εμεις δηλαδη, απο τους Τρωες μεχρι τους Κελτες εχουν αναπτυξει εγκατεστημενες κοινωνιες απο το 10.000 π.Χ που διεσχισαν τα Ουραλια.. Μεχρι και νομαδικοι λαοι ειχαν μια  στοιχειωδη οργανωση που να επιτρεπει τη δημιουργια μια οργανωμενης μουσικης!!! Επισης ψαξε για τους Αρμενιους που επαιζαν μουσικη για νεκρικες τελετες απο το 7.000 αν θυμαμαι καλα!!! Ψαξε για αρχεγονες φιλες στον Ελλαδικο χωρο που επαζαν πεντατονικες πριν ερθουμε εμεις οπως οι Σαρακατσαναιοι και οι Αρβανιτες( οπως τους ξερουμε)!!! Ψαξε για μουσικες της Μεσοποταμιες και τις Αιγυπτου!!! Μη με τρελαινεις τωρα κρεμωμασταν απ τα δεντρα!!! Και τι το χουν στο αιμα τους και μπουρδες!!! Αν στην Αμερικη ειχαν για σκλαβους Κινεζους θα παιζαμε κινεζικα τωρα!!! Εφοσον ολοι ειμαστε το ιδιο ειναι θεμα παραδοσης και οχι στο αιμα τους!!! Και δεν εχουν την αποκλειστικοτητα!!!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top