Ελληνικο ροκ

Λοιπόν από όλα τα ειχειρήματα που διάβασα για το αν υπάρχει ή δεν υπάρχει ελληνικό ροκ το σημαντικότερο μου

φάνηκε να αυτό του Superfunk γιατί ήταν επί της ουσίας: μουσικολογικά το εξήγησε ο άνθρωπος και ομολογώ ότι

εντυπωσιάστηκα γιατί πραγματικά δεν το είχα σκεφτεί ούτε το είχα προσέξει τόσα χρόνια ότι το ροκ "feel"

έχει τονισμούς στο 2 και στο 4!!!

Με την ίδια λογική δεν υπάρχει ελληνικό blues. Πολλοί συμφωνούν παγκοσμίως ότι μόνο οι μαύροι μπορούν να παίξουν

blues γιατί μόνο αυτοί έχουν το "swing feel". Παρ' όλα αυτά πολλοί λευκοί τα καταφέρνουν περίφημα στα blues όπως

ίσως και αρκετοί Έλληνες τα καταφέρνουν καλά με το ροκ.

Οπότε τελικά μάλλον υπάρχει ελληνικό ροκ απλά διαφέρει από το πραγματικό rock και ίσως για τον άγγλο δεν είναι ροκ

αλλά για τον Έλληνα είναι αφού δεν καταλαβαίνει τι διαφορά...

 
Θα δωσω ενα παραδειγμα στο φιλο που πιστευει πως η μουσικη ειναι κατι διαφορετικο απο το lifestyle και πως αυτα τα 2 δε συνδεονται.

Αν πας σημερα σε ενα club οπου παιζει ελληναδικα κυριως και ποπ ξενα η χορευτικα τοτε υπαρχουν οι εξης 'κοινωνικες' σχεσεις.

1) Πρωτα απ ολα υπαρχει ο πορτιερης που σε κοβει αν εχεις το καταλληλο ντυσιμο και αν εχεις γκομενα, αλλιως μπορει να μη σε βαλει μεσα.

2) Αν εχεις ακριβο αυτοκινητο ο παρκαδορος θα σου εξασφαλισει καλη θεση και θα κανει σημα στον πορτιερη να περασεις ειτε εχεις ειτε οχι συνοδο.

3) Στο μαγαζι μεσα πολλοι αντρες χορευουν με απωτερο σκοπο να βρουνε καμια γκομενα. Αλλοι με το που ακουνε ενα και καλα ζειμπεκικο χορευουν για να τους δουνε στην παρεα κλπ κλπ κλπ....απειρα παραδειγματα τετοια..

Υπαρχουν επισης τα ΜΜΕ που μιλανε για το που πηγε η Βανδη, που πηγε η Βισση, τι εφαγε ο Ρουβας κλπ κλπ.... αρα εμμεσα διαφημιζονται καταστηματα, ρουχα , και οτι αλλο.

Αρα σαφως συμπεραινουμε οτι τα ελληναδικα πχ δεν ειναι μονο η μουσικη, θα ελεγα οτι η μουσικη ερχεται τελευταια. Υπαρχει ενα τεραστιο πλεγμα κοινωνικων σχεσεων, δηλαδη απο το πως πρεπει να ντυνεσαι, απο το που πρεπει να διασκεδαζεις, τι αυτοκινητο πρεπει να εχεις, τι γκομενα πρεπει να εχεις και ουτω καθ εξης. Η σχεση μουσικης και κοινωνικων προεκτασεων ειναι λοιπον τεραστια.

Κατα τον ιδιο τροπο ολες οι μουσικες επηρεαζουν σαφως και τον τροπο ζωης των ανθρωπων. Ενας ροκας δεν κρινεται με τα ακριβα ρουχα και ξενοδοχεια και αρωματα που ειπε καποιο παιδι, δυστυχως παλι στην Ελλαδα εχουμε λαθος αντιληψεις για τις εννοιες αυτες γιατι κοιταμε επιφανειακα. Το ροκ εχει να κανει με τη νοοτροπια με βασικο αξονα να διαφερεις απο την πλατεια μαζα, να ζεις ελευθερος απο θρησκειες, απο εξουσιες και στερεοτυπα. Και αυτο ακριβως το πνευμα το εχει χτισει γυρω απο ενα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ μουσικο πλαισιο που ακολουθει καποιους κανονες (τους οποιους τα ορια τους ομως εχουν αρκετο ευρος ωστε καποιος να πειραματιστει σε μεγαλο βαθμο). Οπως παρα πολυ σωστα ειπε ο chorrer και ειπα και σε προηγουμενο μου ποστ, η λεξη 'ελληνικο' η 'αλβανικο' η 'αμερικανικο' ειναι ο επιθετικος προσδιορισμος της λεξης ροκ. Η ροκ ειναι μια μουσικη που παιζεται απο οποιονδηποτε, τωρα κατα ποσο τα καταφερνει να το κανει καποιος ποιοτικα η οχι αυτο ειναι αλλο θεμα.

Οσον αφορα τα χτυπηματα στο 1 και στο 3 και στο 2 και στο 4 αυτο ειναι τελειως αμφιβολο. Στο μεταλ πχ οι ρυθμοι ειναι συγκεκριμενοι, δε νομιζω οτι ο Ελληνας ντραμερ και ο Εγγλεζος παιζουν διαφορετικους ρυθμους, σημερα ακουγα πολλα κομματια , apo judas priest kai maiden και ελληνικα, ας βγει ενας ντραμερ να με διαφωτισει και μενα γιατι εγω δε καταλαβαινω διαφορα. Οπως ειπα και πριν το μετρο 4/4 τονιζεται μουσικολογικως στα ισχυρα μερη 1 και 3 , ασχετα τι θα παιξει το ταμπουρο του ντραμερ. Και κατι αλλο. Υπονοεις δηλαδη οτι ροκ δε μπορει να παιχτει σε αλλα μετρα; Δηλαδη σε 3/4? Eχουν και εκει διαφορα οι Ελληνες ντραμερ με τους ξενους?

 
heretic είπε:
Οπως ειπα και πριν το μετρο 4/4 τονιζεται μουσικολογικως στα ισχυρα μερη 1 και 3 , ασχετα τι θα παιξει το ταμπουρο του ντραμερ. Και κατι αλλο. Υπονοεις δηλαδη οτι ροκ δε μπορει να παιχτει σε αλλα μετρα; Δηλαδη σε 3/4? Eχουν και εκει διαφορα οι Ελληνες ντραμερ με τους ξενους?
Ναι, στην κλασική και σε πολλές άλλες, παραδοσιακές και μη, μουσικές τα ισχυρά μέρη είναι θεωρητικά και γενικά το 1 και το 3, ενώ στη τζαζ και το ροκ είναι (πάλι γενικά) το 2 και το 4.

Έχει να κάνει με το feel ενός κομματιού (αυτό υποθέτω ότι εννοεί ο SF όταν λεει ότι γκρουβάρουν στο 2-4), και είναι αρκετά αόριστο για να περιγραφεί θεωρητικά, τουλάχιστον για τους μη μουσικολόγους. Είναι όμως σαφές στο άκουσμα, ιδίως αν παίζεις και/ή είσαι λίγο υποψιασμένος, και είναι επίσης σαφές στους χορευτές.

Διαφωνώ όμως με τον SF στο ότι τα περισσότερα ελληνικά ροκ γκρουπ δεν το έχουν πιάσει. Παρ' όλη τη δυσκολία (τα τελείως διαφορετικά ακούσματα που κυκλοφορούν γύρω μας), σε γενικές γραμμές το' χουν.

Το κοινό πάλι, συνεχίζει ακόμα να χτυπά ρυθμικά παλαμάκια στο 1-3, εκτός αν τους δώσει γραμμή ο frontman...

Όσο για το ελληνικό ροκ, μεγάλη συζήτηση και τώρα ψιλοβαριέμαι να γράφω. Για την ιστορία, συμφωνώ και με την ορθολογιστική - έως κυνική - προσέγγιση του Wow!, και με τους "ρομαντικούς". Σας λεει κάτι το '21st Century Schizoid Man'...

 
Haris είπε:
Έχει να κάνει με το feel ενός κομματιού (αυτό υποθέτω ότι εννοεί ο SF όταν λεει ότι γκρουβάρουν στο 2-4), και είναι αρκετά αόριστο για να περιγραφεί θεωρητικά, τουλάχιστον για τους μη μουσικολόγους.
Δεν είναι τόσο αόριστο, και είναι πολύ ενδιαφέρον για να μη συζητηθεί σε ένα φόρουμ μουσικών.

Το ενδιαφέρον με τις άρσεις (upbeats: 2 και 4), για αυτό και έπαθα πλάκα με την παρατήρηση του SF είναι ότι

δε χρειάζεται να παιχτούν ακριβώς μαζί με το μετρονόμο σε αντίθεση με τις θέσεις (downbeats: 1, 3).

Σε όλη την ιστορία της ροκ, άλλοι μουσικοί παίζουν πριν το μετρονόμο (ahead of the beat), άλλοι μετά (behind the beat)

και άλλοι ακριβώς πάνω στο μετρονόμο (dead center). Καμμιά φορά ο ντράμμερ μπορεί να παίζει πριν το μετρονόμο και ο

μπασίστας μετά. Αυτή η διαφορά δημιουργεί το λεγόμενο "pocket" του groove δηλαδή ένα χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο

μπορούν να πέφτουν τα υπόλοιπα όργανα και να ακούγεται όλο το groove σωστά. Εννοείται ότι αυτοί οι χρονισμοί είναι τόσο

μικροί και αναπαίσθητοι που γίνονται αντιληπτοί μόνο σαν "feel" και συνήθως δε γίνονται επίτηδες αλλά προκύπτουν από το

"feel" των μουσικών. Ελάχιστοι είναι οι μουσικοί που μπορούν να βάζουν το beat όπου θέλουν ανάλογα με τις ανάγκες κάθε κομματιού όπως για παράδειγμα ο πανμέγιστος και αίμνηστος Jeff Porcaro των Toto δείτε εδώ

http://jeffporcaro.blogspot.com/2006/12/porcaro-lessons-manipulating-time-parts.html

Παρόμοια λογική με τους χρονισμούς των άρσεων τετάρτων στη ροκ υπάρχει στου χρονισμούς των άρσεων

ογδόων ή δεκάτων έκτων στις μουσικές blues, funk, R&B. Άλλοι παίζουν ακριβώς όγδοα (dead center) και άλλοι

σπρώχνουν λίγο τα 2 και 4 μπροστά ώστε να ακούγονται σχεδόν τρίηχα. Και αυτό το swing feel ή το έχεις ή δεν

το έχεις ή αν έχεις χρόνια εμπειρίας μπορείς να το βάζεις όπου και όσο πρέπει.

Στην Ελλάδα αφού έχουμε διαφορετική μουσική παράδοση εννοείται ότι ούτε rock feel έχουμε ούτε swing feel.

Άρα χρειαζόμαστε παιδεία για να μπορέσουμε να καταλάβουμε και να αποδώσουμε αυτά τα feel που στους αμερικάνους

είναι στο αίμα τους. Ως γνωστόν όμως ούτε παιδεία έχουμε...

 
Στην Ελλάδα αφού έχουμε διαφορετική μουσική παράδοση εννοείται ότι ούτε rock feel έχουμε ούτε swing feel.Άρα χρειαζόμαστε παιδεία για να μπορέσουμε να καταλάβουμε και να αποδώσουμε αυτά τα feel που στους αμερικάνους

είναι στο αίμα τους. Ως γνωστόν όμως ούτε παιδεία έχουμε...

Πες τα χρυσοστομε!

/%CE%AE%20%CE%B5%CE%AF%CF%83%CE%B1%CE%B9%20%CE%BB%CE%AF%CE%B3%CE%BF%20%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%88%CE%B9%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%82,%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9%20%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE%B7%CF%82%20%CF%83%CE%B1%CF%86%CE%AD%CF%82%20%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82%20%CE%A7%CE%9F%CE%A1%CE%95%CE%A5%CE%A4%CE%95%CE%A3

Το κοινό πάλι, συνεχίζει ακόμα να χτυπά ρυθμικά παλαμάκια στο 1-3, εκτός αν τους δώσει γραμμή ο frontman...
Ακριβως σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ συναυλια ΞΕΝΟΥ συγκροτηματος γινεται ο...αχταρμας :)  2-4 το γκρουπ ...1-3  το κοινο :)  (πεθανα στα γελια στη συναυλια του James Brown οπου τον...ΜΠΕΡΔΕΨΑΜΕ τον μακαριτη και δεν"ξαναεδωσε" παλαμακια στο κοινο!)

Αντιθετα ρε παιδι μου.. :) πως γινεται και στις συναυλιες των περισσοτερων ελληνικων γκρουπ ΟΛΟΙ βαρανε ΤΕΛΕΙΑ παλαμακια??? :) :)

Είναι όμως σαφές στο άκουσμα, ιδίως αν παίζεις και/ή είσαι λίγο υποψιασμένος, και είναι επίσης σαφές στους ΧΟΡΕΥΤΕΣ.
+1234567089! :)

(Να ηταν και λιγο σαφες στους..ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ...(πεφτει η ροκ-ζεΪμπεκια..συννεφο!! :) :))

Αυτή η διαφορά δημιουργεί το λεγόμενο "pocket" του groove 
ΑΚΡΙΒΩΣ και ΕΚΕΙ ειναι το ΠΡΟΒΛΗΜΑ (στο μαμημενο το...Pocket που στην Ελλαδα παραμενει...ταγαρι... :))

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
@Wow!

Αδερφε συγνωμη τοτε,δεν εχω μπει αρκετες φορες (ακομα) στο noiz ωστε να ξερω το στυλ που γραφει ο καθενας και μαλλον ηδη προκατειλημενος απο αλλα site  παρεξηγησα τα γραφομενα σου.

@Wind και superfunk

Δυστυχως ή ευτυχως οι σχολες του ροκ ειναι 2: Η αμερικανικη κι η αγγλικη.

Ναι η αμερικανικη βασιζεται πανω στο swing feel και τονιζει το 2-4 , η Αγγλικη ομως εχει επηρεαστει πολυ περισσοτερο απο την κλασικη μουσικη και η αισθηση του τονισμου ειναι στο 1-3 . Κια λεγοντας αυτο δεν εννοω ολους τους αμερικανους ουτε ολους τους αγγλους...π.χ  οι DEEP PURPLE αν και Αγγλοι παιζουν καθαρα αμερικανικο ροκ, αντιθετως οι NIRVANA που ειναι αμερικανοι παιζουν (επαιζαν) αγγλικουρες.

...Επισης , λες οτι οι αμερικανοι το εχουν στο αιμα τους κι οσο κι αν ειμαι φαν της αμερικανικης σχολης....θα πρεπει να σε ρωτησω : ποιοι Αμερικανοι? Ενταξει ειναι πλεον μια χωρα 400 χρονων αλλα δεν νομιζω οτι αυτο ειναι αρκετο ετσι ωστε να θεωρησουμε οτι το swing feel εχει περασει σε ολους τους αμερικανους (οι οποιοι στην ουσια ειναι γονοι αγγλων,ιρλανδων, σκωτσεζων, ιταλων, ελληνων, εβραιων, ινδιανων, αφρικανων, κλπ) μεσω DNA ...σιγουρα μετα απο τοσους αιωνες εχουν πλεον αποκτησει δικια τους κουλτουρα κι εθνικη συνειδηση ,ομως το ροκ  πηρε το swing feel  απο το blues , το οποιο μετραει μολις εναν αιωνα ζωης...κι αν το παμε λιγο βαθυτερα : το ροκ μετραει στην Αμερικη περιπου 60 χρονια, 50 στην αγγλια και 35 (περιπου) στην Ελλαδα ...πιστευεις δηλαδη οτι 30 χρονια διαφορας ειναι αρκετα ωστε να θεωρηθει ως παραδοσιακης μουσικης ή εστω μουσικη κουλτουρα μιας χωρας κι οχι της αλλης?

....Τελος , μην ξεχνας οτι το swing feel βασιζεται πανω στο τριηχο , που ειναι στην ουσια το βασικο αφρικανικο μετρημα...μαντεψε λοιπον ποιοι αλλοι λαοι εχουν ως βασικο μετρημα το feel του τριηχου......οι Ελληνες, Βουλγαροι, Σερβοι, Ρουμανοι ...για το λογο του αληθες, ακου λιγα ζουναραδικα, μπαιντουσκες, συγκαθιστους, ποντιακο τικ και καποιους κρητικους ρυθμους....θα ανακαλυψεις οτι οταν δεν παιζουν τριηχα και μοιραζουν τις αξιες σε ογδοα και τεταρτα , το ισχυρο ειναι στο 2-4. Το οτι στην Ελλαδα τα τα ροκ σχηματα στην πλειοψηφια τους παιζουν στο 1-3 εχει να κανει περισσοτερο με την μουσικη παιδεια της χωρας μας και με το γεγονος οτι σχεδον ολοι ξεκινησαμε απο Μεταλ (Helloween, Manowar, Maiden, etc) κι οχι με το οτι το swing feel δεν ειναι εντυπωμενο στο DNA μας.

 
η Αγγλικη ομως εχει επηρεαστει πολυ περισσοτερο απο την κλασικη μουσικη και η αισθηση του τονισμου ειναι στο 1-3 .
Λυπαμαι αλλα θα διαφωνησω ΚΑΡΑ 2-4 παιζουν και τα εγγλεζακια (και μαλιστα με πιο "βαρυ" & βρωμικο feel,αυτο που εγω λεω "pub,fried eggs,HP beans & no sunshine groove"! :)

Oλοι οι μεταλλοι που αναφερεις επισης οχι απλα παιζουν 2-4 αλλα ειναι η επιτομη του slamming 2-4 (εκτος κι αν στα αυτια σου ακουγεται το ιδιο groove στους δισκους του...Μαχαιριτσα & σε αυτους των Maiden... :))

Η ροκ μουσικη (ως μουσικο ειδος) στην Ελλαδα υπαρχει μεν ...30 χρονια αλλα αυτο το γνωριζει μονο το...1% του πληθυσμου της χωρας (χωρις να σημαινει αυτο οτι το γεγονος αυτο ειναι κακο...) 

 
Εγώ πάντως στις συναυλίες τα παλαμάκια τα βαράω στις άρσεις, είμαι ροκάς τελικά; ;D ;D ;D

 
wasted είπε:
Εγώ πάντως στις συναυλίες τα παλαμάκια τα βαράω στις άρσεις, είμαι ροκάς τελικά; ;D ;D ;D
Άμα πίνεις ρετσίνα, τότε όχι δεν είσαι... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 
Και άμα πίνεις ούζο , είσαι μεταλλάς?Ξεκολλάτε λαι επικεντρωθείται σε πιο εποσιώδη πράγματα. Έχει κανείς bootleg από πανηγύρια?Έχω καμιά 30+ και θέλω να την εμπλουτίσω!

 
heretic είπε:
Το ροκ εχει να κανει με τη νοοτροπια με βασικο αξονα να διαφερεις απο την πλατεια μαζα, να ζεις ελευθερος απο θρησκειες, απο εξουσιες και στερεοτυπα. Και αυτο ακριβως το πνευμα το εχει χτισει γυρω απο ενα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ μουσικο πλαισιο που ακολουθει καποιους κανονες
Διαφέρω από την πλατιά μάζα; Έτσι νομίζω. Ζω ελεύθερος από θρησκείες; Διαλέγω την δικιά μου και μου αρέσει, thank you very much. Zω ελεύθερος από εξουσίες; Όχι βέβαια (όπως όλοι στον πλανήτη). Ζω ελεύθερος από στερεότυπα; Eπιλέγω τα δικά μου. Είμαι ροκάς; Aν σημαίνει να είμαι ένα μοδάτο μέρος του λόγου όπως το "σκληρό ροκ" του ΠΑΣΟΚ, ένα νέο τρεντ στις ανοιξιάτικες κολεξιόν, κι αν σημαίνει ότι θα ταυτιστώ με αυτούς...

38f932ca47.jpg


...να μου λείπει!! (καλοί - κακοί δεν θα το σχολιάσω, μερικούς τους ακούω κιόλας πού και πού αλλά να σας εξομολογηθώ ότι το θρεντ έχει αρχίσει να μου δημιουργεί πολλά σπυράκια στο άκουσμα της λέξης "ροκάς")

 
Πάντα σιχαινόμουν αυτήν την λέξη, και είχα μια έμφυτη απέχθεια προς τα άτομα που την χρησιμοποιούν. Καλύτερα να με πουν μ@λ@κ@ παρά "ροκά". Μπλιαχ. Πάω να κάνω γαργάρες με ακουαφόρτε.

 
παιδιά εγώ λέω να καταργήσουμε και τη λέξη ΡΟΚ....Είστε; Μπορούμε να γραφούμε στην ιστορία ρεεεεεε....

 
Eιδες λοιπον τι αποτελεσμα δημιουργειται με τετοιες συζυτησεις? Να σιχαθουν τα ατομα την εννοια ροκ. Ωραιο συμπερασμα βγηκε απο την κουβεντα και αυτο με λυπει αφανταστα. Καλα αυτο το ποστ του Bloody sunday το εκλαμβανω εκ του πονηρου η εστω κακο χιουμορ. Τελικα φιλε μου τι θελεις να πεις? Οτι δεν υπαρχει ροκ και καποιες ιδεες πισω απο αυτο? Τι ειναι δηλαδη το ροκ , οτι του καπνισει του καθενα? Μου βαλες και Ζουγανελη μεσα...τι να πω... Δηλαδη αμφιβαλλεις πως η ροκ μουσικη εχει σα βαση την αμφισβητηση στο κατεστημενο? Αλλα εσυ κανεις και κατι αλλο. Απομονωνεις εκφρασεις και δε βλεπεις το συνολο, δε σημαινει δηλαδη οτι οποιος παει κοντρα στο ρευμα η οτι οποιος ειναι αθεος ειναι και ροκ. Δες τα σε παρακαλω σα συνολο και μη διαστρεβλωνεις οσα λεω...

Οσον αφορα τα μετρα 2 και 4 κλπ κλπ. 1) Τι σχεση εχει η ροκ με τη jazz ,τη fusion funk κλπ κλπ....2) Εχω ακουσει σχεδον τα παντα απο maiden, helloween κλπ ...πειτε μου πχ...το fear of the dark h to I want out η οποιο κομματι θελετε που ακριβως τονιζεται στην αρση για να καταλαβω και εγω. Στο ρεφρεν πχ του fear of the dark θα τονισω στο fear , εκει θα χτυπησω παλαμακια και οχι στο of....3) Moυσικολογικως λοιπον εφοσον η κλασικη μουσικη ειναι η μητερα ολων των μουσικων και αιωνες πριν αρα εκει εχει τις ριζες το 1 και το 3, αρα γιατι να μη πω οτι οι Ελληνες εχουν σχεση με την κλασικη και οχι με τα τσιφτετελια και τα ζειμπεκικα. Εγω παντως στο Ωδειο κλασικη σπουδασα και οχι ζειμπεκικο. 4) Ακομα και ΑΝ ισχυει αυτο με τα μετρα, δε μπορω να καταλαβω κατα ποσο ενα μετρικο συστημα των τυμπανων που στο κατω κατω ειναι ρυθμος καθοριζει τη μουσικη. Η μουσικη πανω απο ολα ειναι νοτες, ο ρυθμος ειναι μεν σημαντικο στοιχειο αλλα οχι να καταργησουμε τη μουσικη προς χαρην μιας -αμφιλεγομενης- θεωριας ρυθμου.

Τελος καλο θα ηταν οταν μιλαμε για ροκ να μιλαμε για ροκ και οχι για jazz, funk, fusion, rnb, hip hop και δε ξερω και εγω τι...

 
και κατι ακομα...νομιζω οτι οι ρυθμοι στα drums ειναι πανω κατω στανταρ και τους χρησιμοποιουνε κατα κορον ολοι οι ντραμερ, πρωτα μποτα και μετα ταμπουρο. Ολα τα γκρουπ που ξερω αυτο κανουν αρα αν θελεις να πεις αυτο λεγοντας 2 και 4 πιστευω πως τα ελληνικα μεταλ τουλαχιστον γκρουπ το κανουν κατα κορον.

 
Τι σχεση εχει η ροκ με τη jazz ,τη fusion funk κλπ κλπ...
ΤΕΡΑΣΤΙΑ  ,In fact προερχεται απο τη Jazz...(η οποια βεβαια προερχεται απο παμπαλαιες ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΕΣ μουσικες οι οποιες ΕΙΝΑΙ σχεδον παντα 2-4)

Moυσικολογικως λοιπον εφοσον η κλασικη μουσικη ειναι η μητερα ολων των μουσικων
αυτο το λες ΕΣΥ.

Ευτυχως ΠΡΙΝ απο την κλασσικη μουσικη η οποια δεν ειναι ουτε 300 ετων προ-υπηρχαν ΠΑΡΑ μα ΠΑΡΑ πολλες μουσικες....

 
νάτοοοοοοςς....έλα λοιπόν και ένας επιτέλους.....(heretic για σένα μιλώ)

φίλε μου της ίδιας άποψης είμαι και εγώ....Ειδες που μπορούμε να φτάσουμε; Μπορεί εγώ να κάνω πλάκα αλλά ειλικρινά σιχάθηκα στο post αυτό να την ''μπαίνουν'' στο ροκ είτε στο κάθε τι που αφορά...

Αλλά δυστυχώς αυτά βλέπουν οι άφτουροι-κάγκουρες (εμάς που είμαστε της ίδιας μουσικής και τρωγόμαστε μεταξύ μας) και απαξιούν και για το ροκ και για την ποιοτική μουσική......μάγκες εκτός του ότι το post έχει ξεφύγει από το αρχικό του θέμα, παρακαλούνται όσοι θέλουν να πουν τις εξυπναδες τους να ανοίξουν κανα post: ''Ο Βενιζέλος πιο ροκ από τον Μπουλά''....και εκεί βέβαια θα γίνει του ΚΚΕ......

Αι συγχτηρια πια....Αντί να μιλάμε για το ότι είμαστε μάγκες που ακούμε ροκ ή και οτιδήποτε ποιοτική μουσική (άντε το λέω εγώ), φτάσαμε να τα βάλουμε με το Ζουγανέλη, το Μπουλά και τον Μιτζέλο (το ΘΕΟ)......Λες και είπαν ποτέ αυτοί οι άνθρωποι ότι είμαστε ροκάδες, ότι γ@μούμε και όλα τα σχετικά που ακούγονται....για να συμαζευόμαστε λέω εγώ....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top