- Μηνύματα
- 47,831
- Πόντοι
- 2,368
κατσε ρε μεγαλε το ποστερ ΤΙ γραφει κατω απο τις φωτο?γιατι θα τρελλαθουμε τελειως...Λες και είπαν ποτέ αυτοί οι άνθρωποι ότι είμαστε ροκάδες,
κατσε ρε μεγαλε το ποστερ ΤΙ γραφει κατω απο τις φωτο?γιατι θα τρελλαθουμε τελειως...Λες και είπαν ποτέ αυτοί οι άνθρωποι ότι είμαστε ροκάδες,
Πονηρό δεν ήταν το ποστ μου, χιούμορ δεν έκανα, σχολίασα κάτι που είδα και μου έκανε εντύπωση. Λογοκριτής δεν είμαι για να απομονώσω καμία φράση, όλο το ποστ σου είναι δημοσιευμένο & διαθέσιμο στον οποιονδήποτε. Ροκ υπάρχει και παραΰπάρχει, ιδέες πίσω από αυτό οπωσδήποτε, αλλά όποιος προσπαθεί να το αιχμαλωτίσει σε στυλ, ιδεολογίες, έννοιες κλπ. και να το καπηλευτεί προς δικό του όφελος (όχι εσύ, μην παρεξηγηθούμε) έχει χάσει εντελώς το παιχνίδι και δεν θα με πείσει ποτέ.heretic είπε:Καλα αυτο το ποστ του Bloody sunday το εκλαμβανω εκ του πονηρου η εστω κακο χιουμορ. Τελικα φιλε μου τι θελεις να πεις? Οτι δεν υπαρχει ροκ και καποιες ιδεες πισω απο αυτο? Τι ειναι δηλαδη το ροκ , οτι του καπνισει του καθενα? Μου βαλες και Ζουγανελη μεσα...τι να πω... Δηλαδη αμφιβαλλεις πως η ροκ μουσικη εχει σα βαση την αμφισβητηση στο κατεστημενο? Αλλα εσυ κανεις και κατι αλλο. Απομονωνεις εκφρασεις και δε βλεπεις το συνολο, δε σημαινει δηλαδη οτι οποιος παει κοντρα στο ρευμα η οτι οποιος ειναι αθεος ειναι και ροκ. Δες τα σε παρακαλω σα συνολο και μη διαστρεβλωνεις οσα λεω...
Εμ, το είπα εγώ ότι όπου να' ναι θα έριχνες και ατάκα για τον Μπομπ Μάρλεϋchorrer είπε:δηλαδη το ρεγγε σαν κινημα εχει κατι λιγοτερο απο αυτα που προσδιδεις στο ροκ?
Μόνο εμένα μου αρέσει να βαράω τρίηχα; ;D ;D ;D Εντωμεταξύ έχετε ποτέ δοκιμάσει να χτυπάτε τρίηχα στο χειροκρότημα;;; Πέραν του ότι ακούγεται απίστευτα γελοίο, έχει τρελλό γέλιο γιατί οι δίπλα μπλέκονται άγρια και κοιτάνε σε φάση "μα τι κάνει αυτός ο μαλάκας;;;" ;D ;D ;Dwasted είπε:Εγώ πάντως στις συναυλίες τα παλαμάκια τα βαράω στις άρσεις, είμαι ροκάς τελικά; ;D ;D ;D
??? ??? ??? ??? Πλάκα κάνεις! Μα στο of και στο dark πάει το beat!Στο ρεφρεν πχ του fear of the dark θα τονισω στο fear , εκει θα χτυπησω παλαμακια και οχι στο of...
Από τη στιγμή που γίνεται συζήτηση γι 'αυτό και αναφέρεται επί 10 σελίδες σίγουρα υπάρχει, έστω και σαν μη-πραγματική/υποθετική έννοια, έστω και σαν κατασκεύασμα της νόησης (ή ανοησίας) μας ;DWow! είπε:Η συζήτηση αφορά το αν υπάρχει (και πως μπορεί να οριστεί) αυτό που λέμε "ελληνικό ροκ"
Μπααα... που να δεις πόση συζήτηση έχει γίνει και πόσα βιβλία έχουν γραφτεί για την Ατλαντίδα....starscream είπε:Από τη στιγμή που γίνεται συζήτηση γι 'αυτό και αναφέρεται επί 10 σελίδες σίγουρα υπάρχει, έστω και σαν μη-πραγματική/υποθετική έννοια, έστω και σαν κατασκεύασμα της νόησης (ή ανοησίας) μας ;D
Έλα ντε!bloody_sunday είπε:Και ναι, αμφισβητώ ότι το ροκ έχει σαν βάση την αμφισβήτηση στο κατεστημένο: το ροκ εμπνέεται και μιλάει για ένα σωρό συναισθήματα - εμπειρίες -καταστάσεις. Μην προσπαθείς να το παρουσιάσεις σαν στρατευμένη τέχνη.
Ε ούτε κι εγώ. Μπορεί ο Dickinson να τονίζει τη λέξη Fear, αλλά ο ρυθμός τονίζει το Of και το Dark. Δεν είναι ανάγκη να πέφτουνε μαζί.εχω την παρτιτουρα του fear of the dark 4/4 ειναι και ο Dickinson τονιζει το Fear kai ΟΧΙ το Of...κουφος δεν ειμαι.
Wow! είπε:Μπααα... που να δεις πόση συζήτηση έχει γίνει και πόσα βιβλία έχουν γραφτεί για την Ατλαντίδα....Από τη στιγμή που γίνεται συζήτηση γι 'αυτό και αναφέρεται επί 10 σελίδες σίγουρα υπάρχει, έστω και σαν μη-πραγματική/υποθετική έννοια, έστω και σαν κατασκεύασμα της νόησης (ή ανοησίας) μας ;D
Από δω το φέρατε, από κει το φέρατε, και εσύ και ο Superfunk, λίγο πολύ είπατε ότι για το ότι δεν υπάρχει ελληνικό ροκ, πάλι ο ντράμερ φταιει!Wind είπε:...Καμμιά φορά ο ντράμμερ μπορεί να παίζει πριν το μετρονόμο και ο
μπασίστας μετά. Αυτή η διαφορά δημιουργεί το λεγόμενο "pocket" του groove δηλαδή ένα χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο
μπορούν να πέφτουν τα υπόλοιπα όργανα και να ακούγεται όλο το groove σωστά. Εννοείται ότι αυτοί οι χρονισμοί είναι τόσο
μικροί και αναπαίσθητοι που γίνονται αντιληπτοί μόνο σαν "feel" και συνήθως δε γίνονται επίτηδες αλλά προκύπτουν από το
"feel" των μουσικών. Ελάχιστοι είναι οι μουσικοί που μπορούν να βάζουν το beat όπου θέλουν ανάλογα με τις ανάγκες κάθε κομματιού όπως για παράδειγμα ο πανμέγιστος και αίμνηστος Jeff Porcaro των Toto δείτε εδώ
http://jeffporcaro.blogspot.com/2006/12/porcaro-lessons-manipulating-time-parts.html
Παρόμοια λογική με τους χρονισμούς των άρσεων τετάρτων στη ροκ υπάρχει στου χρονισμούς των άρσεων
ογδόων ή δεκάτων έκτων στις μουσικές blues, funk, R&B. Άλλοι παίζουν ακριβώς όγδοα (dead center) και άλλοι
σπρώχνουν λίγο τα 2 και 4 μπροστά ώστε να ακούγονται σχεδόν τρίηχα. Και αυτό το swing feel ή το έχεις ή δεν
το έχεις ή αν έχεις χρόνια εμπειρίας μπορείς να το βάζεις όπου και όσο πρέπει...
;DΜπααα... που να δεις πόση συζήτηση έχει γίνει και πόσα βιβλία έχουν γραφτεί για την Ατλαντίδα....
Ο Λυμπερόπουλος δεν ήταν επαγγελματίας δημοσιογράφος, αλλά υπάλληλος του ΟΤΕ.BRAIN είπε:Υπάρχουν άρκετά αποσπάσματα που μπορώ να σας παραθέσω από αρκετούς καλλιτέχνες για το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΟΚ που τώρα κάποιοι προσπαθούν να το μηδενίσουν όπως κάποτε στο περιοδικό "ΗΧΟΣ" κάτι άτομα σαν τον δημοσιογράφο Αλέκο Παπαδόπουλο ή σαν τον δημοσιογράφο! Κώστα Λυμπερόπουλο έβγαζαν το κόμπλεξ τους και προσπαθούσαν απεγνωσμένα να τους προσέξουμε, θάβοντας δίσκους ορόσιμο για το ελληνικό ροκ όπως το ΦΛΟΥ το ΕΝ ΛΕΥΚΟ κά....