Ελληνική δισκογραφία: Συμπτώσεις ή αντιγραφές;

neeq είπε:
ΤΟ GUCCI ΤΩΝ ΜΑΣΑΪ - ΕΛΛΗ ΚΟΚΚΙΝΟΥ / ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΖΩΝΑΚΗΣ[/url]

:-\
Ναι,ειναι φτηνο.Κιτς,βαλε μια απ ολα...

Το θεμα ειναι...μπορουμε να το συνθεσουμε-φτιαξουμε-σκεφτουμε εμεις?

Και μην πιανουμε τωρα το χειροτερο του..Εχει και καλες στιγμες οπως εχουν και ΟΛΟΙ κακες... ;)

Νομιζω οτι η συζητηση πρεπει να γινει στη βαση του τι ειναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ για τον ΑΠΛΟ ΑΚΡΟΑΤΗ εμπορικο-ευπεπτο-πιασαρικο-ανεμελο-ελαφρυ,βαλε ο,τι θες

και οχι στο ΤΙ ειναι αντιθετο με την αισθητικη,το γουστο,τα ακουσματα,τη μουσικη μας παιδεια.

Να το πω κι αλλιως...κι εγω ωρες-ωρες προτιμαω να βλεπω την Κοκκινου(τραγουδαει κιολας)απο μαυροφορεμενες ως τον αστραγαλο με στριφτα στο ταγαρι και λερωμενη απ το πεδιλο φτερνα,που θρηνουν για τον χαμενο ερωτα...

Κοιτα ρε πο γινα και υπερμαχος του Φοιβου στα καλα σηκουμενα... ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ο τυπος εχει ταλεντο.Ασε που ειναι και  ;)παλιοροκας...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
freerock1974 είπε:
απο μαυροφορεμενες ως τον αστραγαλο με στριφτα στο ταγαρι και λερωμενη απ το πεδιλο φτερνα,που θρηνουν για τον χαμενο ερωτα...
To μαύρο είναι το "νέο καφέ"...τα στριφτά έγιναν μόδα (μετά το pulp fiction) και είναι που δεν αγάπησες ποτέ....αλήτη ροκερ... :P :P ;D ;D ;D

 
LK είπε:
To μαύρο είναι το "νέο καφέ"...τα στριφτά έγιναν μόδα (μετά το pulp fiction) και είναι που δεν αγάπησες ποτέ....αλήτη ροκερ... :P :P ;D ;D ;D


 
Ωραιο βιδεον ο Χρήστος Κυριαζής.....Καπετανιδης;;; ;D ;D ;D ;D

 
Superfunk είπε:
ο Σιδερας δεν νομιζω να εβγαινε και να σκυλοβριζε τον Ακη Πανου ή τον Μπαμπη Μπακαλη ή οποιον αλλον πουλουσε χιλιαδες δισκους τοτε ομως....εκει ειναι η διαφορα....
Μα ούτε εγώ σκυλόβρισα κάποιον.

Το ότι δεν μου αρέσει όμως και το να το θεωρώ Β, είναι δικαίωμα μου.

Αλλά και πάλι σου λέω, ρε μάστορα, μου συγκρίνεις τον Άκη Πάνου με τον χ/ψ σουξεδιάρη?

Και δεν εννοώ σώνει και καλά ότι " α, τα κομμάτια του Πάνου έχουν πόνο, είναι βγαλμένα απ' τη ζωή.." κλπ...

Απλά, μιλάμε για ένα "σύστημα" στο οποίο το γυναικείο ακροατήριο, ασχολούταν περισσότερο με το τι φόρεσε η τάδε τραγουδιάρα και πόσο ωραίος γκόμενος ήταν ο δείνα τραγουδιστής

και το αρσενικό αντιστοίχως, με τα μπούτια της τραγουδιάρας και του μπαλέτου, παρά με την μουσικότητα του όλου πράγματος.

Κάνω λάθος, ή έχω άδικο επ' αυτού?

Μιλάμε επίσης για κοινό, το οποίο θεωρούσε παλιό, ένα κομμάτι που κυκλοφόρησε πρόπερσι, δεν το έγραψα τυχαία αυτό πριν περί πενταετίας.

Επίσης όπως πολύ σωστά προανέφερε κάποιος, σπάνια ακούω ραδιόφωνο, αλλά έχει τύχει να ακούσω συγκεκριμένη ατάκα τύπου "θα ακούσουμε την νέα επιτυχία του τάδε από το δίσκο που θα βγει τότε" ...

Θέμα αλληλοστήριξης είναι και δεν υπάρχει μόνο στο σκυλάδικο, παντού και σε όλα τα είδη παίζει αυτό.

Το να έχεις επιτυχία, είναι καλό.

Αλλά θα κάνω στο είδος που ενδιαφέρει εμένα.

Το να μην πάω σώνει και καλά στο σκυλοποπ για να κάνω ακόμη μεγαλύτερη ίσως και εμπορικά πιο σίγουρη, με κάνει ατάλαντο??

Και σου ξαναλέω τέτοιες απόψεις προσβάλλουν μουσικούς από Σγούρο και Τουφεξή, μέχρι Ανδρεάτο, Κορακάκη, Planet of Zeus και Σπάθα...

Υ.Γ.: Αν και (κατ' εμέ πάντα) με κάθε κιθαριστικό σεβασμό, κάποιες "έντεχνες" συνεργασίες του τελευταίου, ήταν εξίσου εμετοί...

 
freerock1974 είπε:
Ναι,ειναι φτηνο.Κιτς,βαλε μια απ ολα...

Το θεμα ειναι...μπορουμε να το συνθεσουμε-φτιαξουμε-σκεφτουμε εμεις?
Are%2BYou%2BKidding%2BMe.jpg


 
Waterfall-K είπε:
Ειχε καποιο λογο για να μεινει πισω απο τα φωτα της δημοσιοτητας, οπως επισης και το οτι εγινε γνωστος μονο με το ονομα Φοιβος και οχι Φοιβος Ταδε... 8)

Το 1987 ο Γιαννης Γκιωνακης ειχε πυροβολησει την συντροφο του Αφροδιτη Κοζανιτα.

Ο Γκιωνακης καταδικαστηκε σε 18 μηνες φυλακισης για αποπειρα ανθρωποκτονιας. Ειχε γινει χαμος τοτε, για αρκετους μηνες ολη η Ελλαδα μιλαγε γι αυτο το γεγονος, οσοι ειστε στην ηλικια μου ή μεγαλυτεροι θα το θυμαστε. Στο τελος ο Γκιωνακης εξαγορασε την ποινη του και αφεθηκε ελευθερος.

Ο Φοιβος ειναι γιος της Αφροδιτης Κοζανιτα, και το 1987 ηταν 16 χρονων.

Το παραπανω γεγονος ειναι υπεραρκετο για να κρατησει τον εαυτο του εξω απο τα φωτα της δημοσιοτητας, τουλαχιστον στα πρωτα χρονια της καριερας του.
Δεν το ήξερα αυτό.

Εξάλλου,αν ήμουν ο ιδιοκτήτης του noiz.gr θα έσβηνα το συγκεκριμένο post εγώ ο ίδιος προσωπικά,όχι για κάποιον άλλο λόγο,αλλά μόνο από σεβασμό προς τον άνθρωπο,ο οποίος ήταν μάλιστα ανήλικο παιδί όταν βίωσε (άμεσα ή έμμεσα,δεν έχει καμία απολύτως σημασία) αυτό το (τραγικό) περιστατικό.Δεν θα μου άρεζε να το έβλεπα αυτό -το προσωπικό μου βίωμα- σε ένα forum αν ήμουν στη θέση του.(Ούτε και εσένα μάλλον)

Πρόσεξε,δεν λεώ -ούτε ξέρω- αν ισχύει ή όχι αυτό που έκανες "quote".Μήπως να το ξανασκεφτόσουν και να το έσβηνες από μόνος σου;  ;)

 
LK είπε:
Ωραιο βιδεον ο Χρήστος Κυριαζής.....Καπετανιδης;;; ;D ;D ;D ;D
Οχι.Μπαμπης απ τη Λουτσα.Ανερχομενος με συνομωσια... ;D ;D ;D ;D

Ακομα ενα τετοιο και θα βγαλω να πιω Johnnie-coca

Ειδες η ελαφροτητα?Με τον Vangelis χαζευεις τα συνθια... ;D ;D ;D

@Neeq μαλλον το θεωρεις ευκολο...Δεκτον. 8)

 
freerock1974 είπε:
@Neeq μαλλον το θεωρεις ευκολο...Δεκτον. 8)
Oχι, αλλα ακόμα δεν καταλαβα πότε συμφωνήσαμε ότι όλοι θέλουμε να γραφουμε τετοια μουσική, και τωρα απλα διαπραγματευομαστε το αν μπορουμε.

Δε μπορώ να καταλάβω γιατι θεωρείται δεδομενο, ότι όλοι ψαχνουμε τρόπο να βγαλουμε πολλά λεφτά με κάθε κοστος ???

 
S9F είπε:
Μήπως να το ξανασκεφτόσουν και να το έσβηνες από μόνος σου;  ;)
Η "τραγικη οικογενειακη ιστορια" (που δεν ειναι καποιο...μυστικο του κρατους) αναφερθηκε σαν μια πιθανη εξηγηση για το χαμηλο προφιλ του Φοιβου...
Ενα απλο search στο Google θα σε πεισει γι αυτο. Το γεγονος μπορεις να το βρεις σε απειρα sites, απο επισημα sites εφημεριδων ("Το Βημα" πχ) μεχρι blogs. Δεν ειναι κατι το κρυφο, το γεγονος επαιζε το 1987 στις εφημεριδες καθε μερα για μηνες, το ξερουν και οι πετρες.

Η τελευταια αναφορα στο γεγονος που διαβασα ηταν σε μια περσινη συνεντευξη της κορης του Γκιωνακη, οπου απαντησε κανονικα σε ερωτησεις του δημοσιογραφου και για τον Φοιβο.

Τι να σβησω λοιπον? Ειναι σαν να μου λες να σβησουμε το γεγονος απο ολοκληρο το internet.

 
neeq είπε:
Oχι, αλλα ακόμα δεν καταλαβα πότε συμφωνήσαμε ότι όλοι θέλουμε να γραφουμε τετοια μουσική, και τωρα απλα διαπραγματευομαστε το αν μπορουμε.

Δε μπορώ να καταλάβω γιατι θεωρείται δεδομενο, ότι όλοι ψαχνουμε τρόπο να βγαλουμε πολλά λεφτά με κάθε κοστος ???
Ωραια τα εθεσες. ;)

Α)Δεν συμφωνησαμε σε κατι τετοιο,απλα διαπραγματευομαστε το αν μπορουμε για να αποδειξουμε ή οχι οτι καποιος εμπορικος,στην προκειμενη ο Φοιβος,τουλαχιστον εχει το ταλεντο να γραφει επιτυχιες ενω εμεις και να θελαμε θα υστερουσαμε εναντι του. :)

Β)Δεν θεωρειται δεδομενο αλλα αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να κατακεραυνωνουμε οσους το επελεξαν.Ιδιως αν ισχυει το Α.

 
Και για να κλεισουμε με τα "μυστικα":

"- Πριν από είκοσι πέντε χρόνια η ερωτική σχέση του Γιάννη Γκιωνάκη με τη σύντροφό του Αφροδίτη


Κοζανιτά και η ατυχής κατάληξή της είχαν απασχολήσει πάρα πολύ έντονα τα μέσα ενημέρωσης.



Γιος της κυρίας Κοζανιτά είναι ο μουσικοσυνθέτης Φοίβος. Θα συνεργαζόσουν αλήθεια ποτέ μαζί του;


 


- Για όνομα του Θεού... Τι θα μπορούσα εγώ να έχω με τον Φοίβο; Σαφώς και θα συνεργαζόμουν.


 


- Είναι πολύ όμορφο αυτό που λες. Πολλές φορές άνθρωποι που βρέθηκαν κάποια στιγμή στο μέσο μιας αντιμαχίας των δικών τους συνέχισαν τον «πόλεμο».


 


- Δεν ευθύνονται ποτέ τα παιδιά για τις πράξεις των γονιών τους. Δεν πρέπει να ρίχνουμε στα παιδιά κάτι, αν δεν μας αρέσει αυτό που έκανε ο γονιός του. Τι μπορώ να έχω εγώ με αυτόν τον άνθρωπο;


 


- Εχει τύχει να μιλήσεις μαζί του;



- Οχι, δεν έχει τύχει να συναντηθούμε.


 


- Με τη μητέρα του;



- Οχι, εντάξει, δεν θα ήταν σαφώς ευχάριστο για μένα να βρεθώ με τη μητέρα του.


 


- Αν τύγχανε να συναντηθείτε, τι θα της έλεγες;



- Μα δεν τη γνωρίζω, πώς θα της μιλήσω; Δεν γνωρίζω την κυρία.


 


- Δεν είχατε μιλήσει ποτέ με την κυρία Κοζανιτά;



- Οχι, δεν είχαμε μιλήσει ποτέ.
"

Πωλινα Γκιωνακη, σε συνεντευξη της στην Espresso στις 11/9/2011.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
freerock1974 είπε:
Ωραια τα εθεσες. ;)

Α)Δεν συμφωνησαμε σε κατι τετοιο,απλα διαπραγματευομαστε το αν μπορουμε για να αποδειξουμε ή οχι οτι καποιος εμπορικος,στην προκειμενη ο Φοιβος,τουλαχιστον εχει το ταλεντο να γραφει επιτυχιες ενω εμεις και να θελαμε θα υστερουσαμε εναντι του. :)
Aν θελαμε, θα την ψαχναμε περισσότερο σε αυτη την κατευθυνση. Αν εγω είμαι καλός μάγειρας, σημαίνει ότι ηθελα να γίνω καλός μάγειρας και έγινα. Αν ήθελα να γίνω ποπ συνθετης, θα έπρεπε να ακολουθήσω άλλη πορεία.

Δε μπορεις να πεις σε καποιον ξαφνικά, γραψε ενα ποπ τραγουδι τωρα, αλλιως θα σημαίνει ότι ποτέ δε θα μπορούσες να γραψεις στη ζωή σου ποπ τραγουδι. Προφανως πρεπει να παιδευτεις πρωτα.

Προσωπικά, οποιονδήποτε ποπ και κλασικο και ροκ συνθετη, τους πετάω ανετα 5 μπαλακια στο Pro, και τους κάνω χαβαλέ στο counter strike. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν ασχολουνται οι ίδιοι επειδή δε μπορουν να παιξουν στο ίδιο επίπεδο με μένα.

Κι αν νομιζεις ότι δεν εχουν λεφτα αυτα, να σου πω πως είχα κερδίσει σε τουρνουα, μπλουζα του Dennis Bergamp ;)

 
Ακούστε μια φανταστική ιστορία που μου έλεγε ο παππούς μου :

Κάποιος παρήγαγε πολλά σκατά, αλλά μερικά σκατά δεν ήταν τόσο σκατά, αλλά σίγουρα καλύτερα από τα σκατά όσων δεν πληρώνονται για να χέζουν. Επιπλέον, αυτά τα σκατά πούλησαν πολύ εκείνη τη μακρινή εποχή που υπήρχαν δισκογραφικές και λουλουδού δεν ήταν όποια κι όποια στις καλές πίστες. Τότε για να είσαι παρκαδόρος δεν έπρεπε να είσαι σαν το λέτσο και μάλιστα μερικές από τις σημερινές πορνοσταρ ηχογραφούσαν με melodyne παρέα με ανερχόμενους παίχτες reality που μπορούσαν εν δυνάμει να πλασάρουν σκατά χαμηλότερου κόστους, αλλά στην ίδια λιανική τιμή (οι λεγόμενοι φτηνοί εργατικοί κwλee).

(εδώ ακούμε Τζούλια - Στόχος είναι τα λεφτά και προσέχουμε το στίχο τομή "τι ωραία πισίνα που έχεις/το pH της να ελέγχεις")

Λίγο αργότερα, αυτοί που αγόρασαν πολλά σκατά και δεν είχαν πλέον χώρους αποθήκευσης, αλλά και επειδή πέρασε η εποχή που έπρεπε να έχεις μέσο για να μπεις στο κλαμπάκι να δεις κανα στρινγκάκι (τότε που κάθε νοικοκυριό είχε το πολύ μέχρι 2 στρινγκς και τα υπόλοιπα εσώρουχα ήταν οι σημερινές περιοδοκυλότες) ή που υπήρχε περίπτωση να φας πόρτα αν με την παρέα σου σχηματίζατε ορχιδεόκαμπο και "θα χάλαγε η εικόνα του μαγαζιού", έπαψαν να αγοράζουν σε μεγάλες ποσότητες.

(εδώ θυμόμαστε οτι η πραγματική προ ιντερνετ πειρατεία βασίστηκε ακριβώς πάνω στην ιδέα οτι ο κόσμος δίνει το πολύ 5€ για να αγοράσει ένα προϊόν ελαφριού περιεχομένου. Απόδειξη αυτού η περιεκτικότητα σε Θλίβο στις στοίβες των πάλαι ποτέ πλανοδίων. Αποτέλεσμα αυτού η απαξίωση της μουσικής τέχνης ως εμπορικό προϊόν, γιατί έκτοτε "μουσικό εμπορικό προϊόν"="αρπαχτή/φούσκα")

Εξάλλου οι τότε ενεργοί πολίτες έλεγαν οτι κατά βάση τζαζ άκουγαν και σκατά αγόραζαν τα Σάββατα για τη φάση. Φυσικά, τότε δεν ήταν τα πράγματα περίπλοκα όπως είναι σήμερα. Τα λεφτά έμπαιναν κάθε 1η και 15 οπότε υπήρχε πλεόνασμα ώστε οι κάθε λογής βιβλιοφάγοι να καίνε πεντοχίλιαρα κάτω από τη λικνίζουσα ελευθέρας βοσκής.

 


Και κανένα κακό κίνητρο από τους παραγωγούς. Αυτό βγάζω, αυτό παρουσιάζω, αυτό πουλάω κύριοι και αυτή είναι η δουλειά μου. Δεν σε ανάγκασα να το αγοράσεις. Και αν ποτέ δεν εχεις να το πάρεις, δεν ξέρω πως θα ζούσες χωρίς αυτό.


Μετά δεν ξέρω πώς πάει γιατί με έπαιρνε ο ύπνος.

ΥΓ. Ντρέπομαι να συζητάω για τον Χ που επωφελήθηκε από κάποιες αποδεδειγμένα στραβές συνθήκες. Κι εγώ θα το έκανα στη θέση του και δεν τολμώ να ξεστομίσω τη λέξη ίθοσ.Το θέμα είναι οτι αν συμμερίζεστε αξία στα πολιτιστικά πεπραγμένα ενός σεμνού δουλευταρά, τότε θα πρέπει να είστε ενημερωμένοι οτι πράγματι μαζί τα φάγαμε και βρισκόμαστε στο σωστό τόπο και χρόνο.

ΥΓ2. Δε χρειάζεται να παρουσιάσουμε δικό μας χιτ για να συγκριθούμε με έναν καλλιτεχνικό κολοσσό. Νόμιζα οτι ήταν αρκετό το παράδειγμα του συναδέλφου Van Gogh, αλλά φευ. Ίσως αρκεί το γεγονός οτι οι διάσημοι καλλιτέχνες που παρακολουθούμε και σεβόμαστε ουδέποτε επείνασαν, αλλά και ποτέ δεν έβαλαν νερό στο κρασί τους, πάνω στα ζητήματα που εδώ συζητάμε σαν να υπάρχει κάτι να συζητήσουμε.

ΥΓ3. Ρε, της Στουκίδη το καινούριο (ΟΚ) το έχετε ακούσει?

________

Τα ονόματα και οι περιστάσεις είναι προϊόντα φαντασίας και ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
blue είπε:
Εξάλλου οι τότε ενεργοί πολίτες έλεγαν οτι κατά βάση τζαζ άκουγαν και σκατά αγόραζαν τα Σάββατα για τη φάση.
Ή οπως προσπαθουν να με πεισουν τα τελευταια 10 χρονια να παω σε σκυλαδικο..."ελα ρε, για το γέλιο πάμε κι εμεις"...Μα δε βλέπουν ότι στο Φαργκάνη παίζει το Life of Brian την ίδια μερα? ???

 
8:11 το πρωί και διαβάζω ότι ο εν' λόγω συνθέτης έχει χαμηλό δημόσιο προφίλ επειδή η μητέρα του ήταν θύμα απόπειρας δολοφονίας; Τι να πω άλλο, εκτός από το ότι πρόκειται σαφώς για το πιο βρωμερό πράγμα που έχω διαβάσει ποτέ στο noiz.gr;

Δηλαδή, αφού μας αφαιρέθηκαν τα κύρια "επιχειρήματά" μας, καταδείχθηκε η μικρότητα της σκέψης μας και ο κομπλεξισμός μας, εκτεθήκαμε για το έλλειμα πληροφόρησής μας γύρω από το συγκεκριμένο άνθρωπο.. βρήκαμε να αποδώσουμε τη φυσική του σεμνότητα σε σύνδρομο που έχει εξ' αιτίας του ότι κάποιος τρίτος επιχείρησε να σκοτώσει τη μητέρα του, ένα γεγονός που οποιοσδήποτε άλλος (με παρόμοιες προσβάσεις στα media) θα είχε πολλάκις επιχειρήσει να προσφέρει σα "θέμα" σε μεσημεριανές εκπομπές;

Εγώ λέω, όταν βλέπουμε οποιονδήποτε σεμνό μουσικό, να κάνουμε έναν έλεγχο μήπως... λέω τώρα.. έχει περάσει ποτέ κόκκινο φανάρι και πήρε κλήση... ή μήπως ο θείος του ο μπακάλης πούλαγε ακριβά ελλιές το '74... ή μήπως είχε αφήσει ο νονός του καμιά κοπέλα έγκυο... παντού να πηγαίνει το μυαλό μας... παντού εκτός της πιθανότητας να είναι ο άνθρωπος πραγματικά σεμνός.

Και βέβαια, είναι ακόμη πιο ωραίο να τα λες αυτά όντας ανώνυμος διότι έτσι δεν ξέρει και κανένας τι μέρος του λόγου είσαι εσύ.

Συμφωνώ με τον...

S9F είπε:
Εξάλλου,αν ήμουν ο ιδιοκτήτης του noiz.gr θα έσβηνα το συγκεκριμένο post εγώ ο ίδιος προσωπικά,όχι για κάποιον άλλο λόγο,αλλά μόνο από σεβασμό προς τον άνθρωπο,ο οποίος ήταν μάλιστα ανήλικο παιδί όταν βίωσε (άμεσα ή έμμεσα,δεν έχει καμία απολύτως σημασία) αυτό το (τραγικό) περιστατικό.Δεν θα μου άρεζε να το έβλεπα αυτό -το προσωπικό μου βίωμα- σε ένα forum αν ήμουν στη θέση του.(Ούτε και εσένα μάλλον)
...και προσαυξάνω ότι θα πέταγα έξω με τις κλωτσιές εκείνον που είχε την έμπνευση να το γράψει κατεβάζοντας το επίπεδο της συζήτησης εκεί που δεν έπρεπε ποτέ να έχει κατέβει.

 
<off topic>

παρακολουθώ το θέμα και τις 'αντιδικίες'... Όχι δεν θα πάρω θέση...  ::) ::)

Απλά επειδή αναφέρθηκε το όνομα του Άκη Πάνου. σχολιάζω μόνο το πόσο λείπουν σήμερα τόσο στοχαστικά και απείρως φιλοσοφικά μυαλά!!!

Παραθέτω μια φράση του , συγκλονιστική κατ'εμέ και απείρως επίκαιρη.... Σχολίασε το χρήμα που έχουν μαζέψει διάφοροι πολιτικοί, ηγέτες κλπ κλπ

<< To πρόβλημα ξεκινά όταν τα μαθηματικά τους, δεν τους φτάνουν για να μετρήσουν το τι έχουν...>>    ;)

<on topic>

 
Ας υπενθυμισουμε για ακόμη μια φορά ότι ο Φοιβος:

1) Ποτέ (απο όσο γνωρίζω) δεν δήλωσε καλλιτέχνης (και πόσο μάλλον καλός).

2) Σπάνια δηλώνει οτιδήποτε γενικά.

3) Σπάνια εως ποτέ, μοστράρεται.

4) Δεν μέμφεται (δημόσια τουλάχιστον, γιατι προσωπικά δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω) συναδέλφους.

5) Θα κριθεί απο τον χρόνο όπως όλοι μας.

Τον άνθρωπο δεν τον γνωρίζω, αλλα δεν με απασχολεί κιόλας. Απλά βλέπω ότι δέχεται τόνους κριτικής όλα αυτά τα χρόνια, και μάλιστα για πράγματα που ο ίδιος ποτέ δεν δήλωσε. Επίσης δεν βλέπω να ασχολείται με τους επικριτές του.

Κατα τ'άλλα:

Ο Φοίβος είναι:

1) Σεμνός άνθρωπος

2) Πολύ καλός επαγγελματίας

3) Επιτυχημένος εμπορικά επαγγελματίας (κακά τα ψέματα όλοι θα θέλαμε να είμαστε τόσο επιτυχημένοι στην δουλειά μας, τη οποια ασκει ο καθένας).

Προσωπικά δεν θα μου έπεφτε άσχημα αν μπορούσα και εγώ να βγάζω ένα πολύ καλό εισόδημα ασχολούμενος έστω και σε κάποιο βαθμό με την μουσική. Ακόμα και έχοντας την επίγνωση ότι δεν παράγω "τέχνη υψηλής στάθμης". Στο κάτω κάτω γνωρίζω ότι για να διαθέτεις χρόνο και φαιά ουσία για να κάνεις καλές τέχνες, πρέπει να μην σε ταλανίζουν και τόσο κάποια βιοποριστικά ζήτήματα, ή αυτά να είναι η ίδια η δουλειά σου. Σε καμιά περίπτωση δεν βλέπω γιατί κάποιος που θεωρεί ότι παράγει τέχνη υψηλής στάθμης θεωρεί ότι βάλλεται απο τον Φοίβο. Στο κάτω κάτω δεν απευθύνονται και στο ίδιο κοινό, άρα δεν μπλέκεται ο ένας στην δουλειά του άλλου.

Η σύγκριση του Van Gogh με οποιονδήποτε mainstream και ποπ καλλιτέχνη είναι εντελώς αδόκιμη. Δεν είναι δυνατόν να επιλέγουμε για μέτρο έναν καλλιτέχνη ο οποίος ηταν τόσο ιδιότροπος, πιθανότατα σχιζοφρενής, συγκρούστηκε με τους πάντες και τα πάντα στον τομέα του, επιχείρησε αδιανόητα πράγματα για την εποχή του χωρις να έχει πάντα καλλιτεχνική επιτυχία στα πειράματά του, έθρεφε μηδενικό ενδιαφέρον για κάποια κοινά και πρακτικά ζητήματα και το μόνο που τον απασχολούσε ήταν να "σπώξει τις παραστατικές απεικονίσεις" σε ένα άλλο επιπεδο. Αυτά πολλές φορές (και τελικά) εις βάρος της ζωής του. Δεν είναι δυνατόν να επιτύχει εμπορικά ένας τέτοιος άνθρωπος.

Θεωρώ ότι οι πραγματικά ωφέλιμες απόψεις έχουν διατυπωθεί εδώ και αρκετές σελίδες.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top