Ελληνική δισκογραφία: Συμπτώσεις ή αντιγραφές;

Superfunk είπε:
%2525CE%2525A0%2525CE%2525B1%2525CF%252581%2525CE%2525BF%2525CE%2525B9%2525CE%2525BC%2525CE%2525AF%2525CE%2525B5%2525CF%252582%2B%2525CE%2525B3%2525CE%2525B9%2525CE%2525B1%2B%2525CF%252584%2525CE%2525B1%2B%2525CE%2525B6%2525CF%25258E%2525CE%2525B1%2B%2525CF%252584%2525CE%2525BF%2525CF%252585%2B%2525CE%2525B1%2525CE%2525B3%2525CF%252581%2525CE%2525BF%2525CF%25258D_%2525CE%2525A3%2525CE%2525B5%2525CE%2525BB%2525CE%2525AF%2525CE%2525B4%2525CE%2525B1_04.jpg
+1,αλλά το γατάκι που έβαλες μοιάζει με...αλεπουδάκι...  ;D

Θα προσέθετα και ένα άλλο:

laughing all the way to the bank.  8)

ή

Επειδή μιλάμε για εγχώριους ας το προσαρμόσουμε λιγουλάκι...

laughing all the way to the...Eurobank.  ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
την παλια μεθοδο που απαιτει κοπο και γνωση
και φυσικα αυτο δεν σημαινει οτι μπορεις να γραψεις εστω και ΕΝΑ τραγουδι της προκοπης,σημαινει απλα οτι ξερεις να γραφεις νοτες (κατι που ΟΛΟΙ μπορουν να μαθουν να κανουν,ενω ως γνωστων ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ξερουν να γραφουν τραγουδια της προκοπης... μια και αυτη η τεχνη ΔΕΝ διδασκεται,ή το εχεις ή δεν το εχεις.....)

laughing all the way to the bank.
+10000

βεβαια αν ζεις ανετα με τα λεφτα του μπαμπα ελαχιστα σε ενδιαφερει να βγαλεις τα...δικα σου...(και φυσικα μισεις οσους τα βγαζουν μονοι τους...απλα βγαζεις το μισος σου για αυτους οχυρωμενος πισω απο μια και καλα...ιδεολογια..κατα το ελληνικο συνηθειο.. ::)) αλλα τα εχουμε πει χιλιαδες φορες εδω μεσα και παλι θα καταληξουμε στα πολιτικα και απαγορευεται.... ;D

παντως για να ειμαι και δικαιος ...ορκιζομαι οτι αν καποιος....επικριτης του Φοιβου ανεβασει ΕΝΑ  τραγουδι ΚΑΛΥΤΕΡΟ απο τα δικα του (ελληνικο και καραμπινατο χιτ) ...θα παραδεχτω την...ανωτεροτητα του... ;D

οποτε αναμενω...μια και ειναι τοσο ευκολο αλλωστε οι συμμετοχες φανταζομαι θα ειναι παρα πολλες.

πλακα κανω βεβαια μια και ειμαι σιγουρος οτι εχω δικιο για τα κρεμασταρια  ;D

 
Superfunk είπε:
οποτε αναμενω...μια και ειναι τοσο ευκολο αλλωστε οι συμμετοχες φανταζομαι θα ειναι παρα πολλες.
Συγγνώμη, αλλά δε γραφουμε μουσική, για να τις συγκρίνει ο κάθε ασχετος με τους Μασάι. Σεβομαστε λίγο τον εαυτό μας ;)

 
neeq είπε:
Παλι η δική μου αποψη, είναι πως ο Κοιβος (:D), παρουσιασε την καταλληλη στιγμή κάποιες ικανότητες, που βολευαν μια ανερχόμενη βιομηχανία...Αυτή τον καπάρωσε, και του έδωσε τα μέσα για να επιβάλλει τη μουσική του στο κοινό. Συνεχεις επαναλήψεις σε ραδιοφωνα, τηλεοράσεις κτλ, και πλεον μια παραλογη επιβολη, με τις εκ των προτερων "επιτυχιες" που ανεφερα.
Όταν πίσω από τη δισκογραφική που έβγαλε το συρφετό των "επιτυχιών" βρίσκεται ο γνωστός ραδιοτηλεοπτικός κολλοσός, δε χρειάζεται και πολλή βοήθεια ένας επιτήδειος με σαφώς πολλές γνώσεις για το πώς θα κάνει αυτό που του ζητούν να κάνει. Με λίγα λόγια, ο συγκεκριμένος κύριος εμφανίστηκε την κατάλληλη στιγμή και εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία που του δόθηκε.

Προφανώς αν εμφανιζόταν τώρα, ίσως να μη γινόταν τόσο γνωστός ή τόσο πλούσιος, καθόσον οι προτεραιότητες του εν λόγω ραδιοτηλεοπτικού κολοσσού είναι πώς θα κονομήσει μαθαίνοντας τους Έλληνες το ...οθωμανικό δίκαιο... ;)

 
neeq είπε:
Μαλλον όποιος και να ήταν στη θέση του, θα ήταν το ίδιο διαχρονικός.
και τώρα που αυτός έκανε τον κύκλο του,

και αφού είναι τόσο απλό

γιατί δεν παίρνει κάποιος άλλος τη θέση του;

τα λεφτά είναι καλά, οι συνθήκες εργασίας μια χαρά και η μουσική βιομηχανία δεν έχει λόγο να πει όχι

 
ναι, νομίζω η μουσική βιομηχανία καθημερινά δέχεται βιογραφικά και demos για να τον αντικαταστήσει. απλώς δεν έχουν βρει τον κατάλληλο άνθρωπο ακόμη.

 
Σαφώς κανείς δεν είναι τυχαίος.

Αλλά, η οικονομική επιτυχία, σημαίνει και καλλιτεχνική..?

Τι εννοώ,

μπαίνοντας στη σελίδα του "κύβου" από περιέργεια λόγω του thread, μέτρησα 104 album και 2-3 ήταν συλλογές.

100 στρογγυλά ας πούμε...

Βάζω στοίχημα, πως αν βγούμε στο δρόμο και ρωτήσουμε 20 σκυλο-ποπ-μπαρωκατζήδες, δεν θα θυμούνται να μας πουν 50 κομμάτια του, όχι 100, δλδ ένα από κάθε δίσκο...

Προσωπικά, πιο σημαντικό θεωρώ αυτόν που ανακάλυψε τον στυλό bic ας πούμε.

Όσον για το επιχείρημα "κάν' το κι εσύ αν μπορείς", είναι τουλάχιστον τραγικό...

 
Αν μιλάμε για την επαγγελματική επιτυχία του Φόβου (ή όπως τον λένε), είναι αδιαμφισβήτητη.

Αν μιλάμε για την ικανότητα να γράφει ρηχά αλλά εύπεπτα σουξέ, και αυτή αδιαμφισβήτητη.

Αν μιλάμε για τη -σε βαθμό ανήκεστης ψυχολογικής βλάβης*- πλύση εγκεφάλου που μας έγινε με τα τραγούδια του, και αυτή αδιαμφισβήτητη.

Αν μιλάμε για τέχνη αξιώσεων, ώστε να αναζητήσουμε ποιότητες όπως πρωτοτυπία κττ, στο συγκεκριμένο μουσικό είδος, είμαστε σε λάθος κουβέντα.

Από το 99% της παραγωγής του Φόβου, το τελευταίο ελάττωμα είναι η έλλειψη πρωτοτυπίας, αφού πρόκειται για υποπολιτισμικό προϊόν. Μαζωνάκης με γούνες και τα ρέστα. Χέρι χέρι με το λάιφ-στάιλ που μας έφερε εδώ που είμαστε σήμερα.

Το 1% που μπορεί να είναι κάπως αξιόλογα τραγούδια για το είδος τους πάντοτε, έχουν παραχθεί με τόσο χαμηλά στάνταρ (π.χ. τα απαράδεκτα κλαψαδερά φωνητικά της Βανδής) που χάνεται η όποια πχιότητα υπέβοσκε εντός της τραγουδοποιίας.

Πάντως τεχνικά το έχει. Έχω ακούσει και μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη ότι έχει σπουδάσει σύνθεση στην Αμερική, αλλά και να μην ισχύει, ξέρει να γράφει τραγούδια, απλώς δεν αφιέρωσε αυτό το ταλέντο του σε κάτι πιο βαθύ, γούστο του καπέλο του, αλλά δεν θα του δώσουμε και χρυσούν αγαλματίδιο κιόλας.

*Στο στρατό άκουσα χωρίς τη θέλησή μου τόση πολλή Βανδή στη χρυσή της εποχή, που έπαθα κάτι σαν το σύνδρομο "κοτόπουλο με ρύζι". Και ενώ το συμπαθές έδεσμα μόλις ένιωσα πολίτης το ξαναέβαλα στις συνήθειές μου, Βανδή μου είναι αδύνατο να ακούσω, κι έχουν περάσει 12-13 χρόνια. Μέγα τραύμα ο βιασμός ακουστικού πόρου.

ndnikola είπε:
ναι, νομίζω η μουσική βιομηχανία καθημερινά δέχεται βιογραφικά και demos για να τον αντικαταστήσει. απλώς δεν έχουν βρει τον κατάλληλο άνθρωπο ακόμη.
;D ;D

Χαιρετώ το παράρτημα Σκύρου  :D

 
AndyC είπε:
Βάζω στοίχημα, πως αν βγούμε στο δρόμο και ρωτήσουμε 20 σκυλο-ποπ-μπαρωκατζήδες, δεν θα θυμούνται να μας πουν 50 κομμάτια του, όχι 100, δλδ ένα από κάθε δίσκο...
Ναι, γιατι ειναι ο συνθετης (και οχι ο ερμηνευτης). Και για το "αγαλμα" ο Πουλόπουλος ειναι γνωστος και οχι (τοσο) ο  Πλέσσας. + Το low profile που κρατησε και επισημανθηκε.

 
Νομίζω οτι η λέξη "επιτυχία" σε αυτή την κατηγορία μουσικής είναι μια πλασματική λέξη.

Επιτυχία σε ποιό κοινό; πως; ποιός κρίνει την επιτυχία;

Ναι πράγματι, τα τραγούδια σνακ έχουν πολύ μεγάλη επιτυχία όχι γιατί είναι μοναδικές συνθέσεις, αλλά γιατί είναι οι μοναδικές συνθέσεις που ακούγονται στα ραδιόφωνα μιας και προμοτάρονται γενναιόδωρα από τις δισκογραφικές εταιρείες. Ραδιόφωνα και τηλεοπτικά κανάλια είναι κομμάτια του συστήματος και κατευθύνονται από αυτό και ίσως υπάρχουν για να το υποστηρίζουν.

Το πλήθος δε των δίσκων που πρέπει να πουλήσει κάποιος καλλιτέχνης για να γίνει χρυσός ή πλατινένιος αποδεικνύει οτι το παιχνίδι είναι σικέ!

Σε αυτό το φόρουμ οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, είμαστε μουσικοί. Σαν μουσικοί, λοιπόν, κρίνουμε και σχολιάζουμε και όχι σαν την, κατά τα άλλα συμπαθέστατη, ξανθιά που είναι πάνω στο τραπέζι.

Και ναι, δεν βγάζουμε εμείς οι κοινοί θνητοί τόσες "επιτυχίες" γιατί προσπαθούμε αυτό που θα πούμε, όταν το πούμε, να είναι μοναδικό, αισθητικά όμορφο και να περιέχει μέσα του όλο μας το είναι. Επιτυχία θα είναι η στιγμή που θα γίνει σημείο αναφοράς. Δεν νομίζω οτι κάποιος θεωρεί ως σημείο αναφοράς της λαϊκής μουσικής τα δύο "'ασματα" που παρουσίασε ο SF και τα χαρακτήρισε "ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ". Τα συγκεκρμένα τραγούδια, προσωπικά, κουράζουν τα αυτιά μου αφάνταστα. Πολύ ωραία λαϊκά θεωρώ το "Απορώ με την καρδιά μου" με Χριστοδουλόπουλο ή το "Ολα σ'αγαπάνε" με Γονίδη ή το "Ποιός θα συγκριθεί μαζί σου" με Πάριο κ.α. αλλά αυτό είναι ούτως ή άλλως θέμα προσωπικού γούστου.

Πιστεύω οτι κανένας από εμάς δεν ξεκίνησε να μάθει κάποιο μουσικό όργανο γιατί μαγεύτηκε από τις συνθέσεις της μουσικής αυτής! Αυτό νομίζω λέει πολλά για την μουσική παρακαταθήκη του συγκεκριμένου συστήματος. Αν κάνω λάθος, τι να πώ...

 
Superfunk είπε:
οποτε αναμενω να βρω τα γυαλια που μου επιτρεπουν να διαβαζω ποστς που δεν συμφωνουν με τα δικα μου...
Κάτι τέτοιο δεν έχει εφευρεθεί ακόμα. Όσον αφορά τα υπόλοιπα, πράγματι εννοείται πως κανένας μας δεν δικαιούται να μιλά με αμφισβήτηση για οποιονδήποτε μουσικό, σκηνοθέτη, ζωγράφο, συγγραφέα κλπ. που έχει καταφέρει κάτι παραπάνω από εμάς, για ευνόητους λόγους. Οπότε ας το κλείσουμε το μαγαζί...  :D

 
LK είπε:
Ναι, γιατι ειναι ο συνθετης (και οχι ο ερμηνευτης). Και για το "αγαλμα" ο Πουλόπουλος ειναι γνωστος και οχι (τοσο) ο  Πλέσσας.
Ο Πλέσσας, με τον οποίο πρέπει να με συνδέει μια πολύ μακρινή συγγένεια (με την προγιαγιά μου ήταν λέει ξαδέρφια), είναι ένα παράδειγμα του το θα μπορούσε να είναι ο Φόβος και τι δεν είναι.

Ιδιοφυής συνθέτης ο Πλέσσας (παρά την εμπορικότητά του), τρομερός πιανίστας και έγραψε τραγούδια με βάθος, ελαφρά για τα γούστα μου αλλά όχι ρηχά. Το οποίον και η διαφορά.

Και αυτά είναι κοινώς αποδεκτά, δεν τα λέω επειδή ίσως να είμαι 28ου βαθμού ανιψιός του.  ;D

+ Το low profile που κρατησε και επισημανθηκε.
Όταν έχεις δημιουργήσει το 60% της μουσικής παραγωγής που έπαιζε στα ραδιόφωνα την τελευταία 20ετία, δεν έχεις κανένα λόγο να πλασάρεις τον εαυτό σου, και μάλιστα έχεις λόγο να μη το κάνεις.

Αν είσαι μια τραγουδίστρια με συμπαθή φωνή και ωραία μπουτάκια, είσαι σαφώς πιο ευχάριστο περιτύλιγμα. Τον Φόβο θα είχαμε σιχαθεί να τον βλέπουμε μετά από 2-3 δίσκους.

κανένας μας δεν δικαιούται να μιλά με αμφισβήτηση για οποιονδήποτε μουσικό, σκηνοθέτη, ζωγράφο, συγγραφέα κλπ. που έχει καταφέρει κάτι παραπάνω από εμάς, για ευνόητους λόγους.
Για να συνεχίσω αυτή τη σκέψη, ο Βαν Γκογκ που εν ζωή δεν πέτυχε απολύτως τίποτε, είχε δικαίωμα να εκφέρει άποψη για τη ζωγραφική της εποχής του;

Δεν υπονοώ ότι όλοι εδώ είμαστε οι Βαν Γκογκ της μουσικής, τα παραμελημένα διαμάντια, αλλά τελικά ποιος φορέας είναι επιφορτισμένος με την έκδοση πέντιγκρι επιτυχίας;

Εν ολίγοις η κριτική είναι υπέροχο πράγμα, αρκεί να είναι αληθινή κριτική και όχι εκτόνωση καλλιτεχνικών/επαγγελματικών/προσπωικών κττ απωθημένων.

Οπότε ας το κλείσουμε το μαγαζί...  :D (δεν έβαλα quote, το αντέγραψα γιατί ήταν καλό)

 
Θα το κλείσουμε σε λιγάκι, θέλω λίγο να σφουγγαρίσω και να πετάξω τα μπουκάλια στην ανακύκλωση :D.

 
sfaku είπε:
Όταν έχεις δημιουργήσει το 60% της μουσικής παραγωγής που έπαιζε στα ραδιόφωνα την τελευταία 20ετία, δεν έχεις κανένα λόγο να πλασάρεις τον εαυτό σου, και μάλιστα έχεις λόγο να μη το κάνεις.
Χωρις να γνωριζω τι ακριβως τον εκανε να κρατηθει πισω απο τα φωτα, το θεωρω εξυπνη κινηση. Θεωρω επισης πολυ δυσκολο το να αντιστθεις...κρινω απο εμενα τωρα ;D ;D ;D ;D ;D

Sorry για το ατονικο....εκτος εδρας, λαθος Laptop ;D ;D ;D ;D

 
pericles είπε:
Γεια σου ρε Λακη γιγαντα  ;D ;D ;D ;D
Περικλη, με αρεΖουν τα star-ιλικια , τι να κανω ο αμαρτωλος ;D ;D ;D ;D ;D

 
Μα γι'αυτο σε γουσταρω ...γιατι τοχεις αποδεδειγμενα ,Εγω αντιθετως δεν τοχω .

;D ;D ;D ;D ;D ;D

 
LK είπε:
Χωρις να γνωριζω τι ακριβως τον εκανε να κρατηθει πισω απο τα φωτα, το θεωρω εξυπνη κινηση.
Ναι έξυπνο είναι, και σημαντικός κανόνας της στρατηγικής και του μάρκετινγκ.

Οι μεγάλες πολυεθνικές το ίδιο κάνουν. Κρατούν πολύ χαμηλό προφίλ οι ίδιες και αφήνουν να φαίνονται τα brand τους. Για αυτό δεν βλέπεις σχεδόν ποτέ διαφήμιση μιας μητρικής εταιρείας (π.χ. Unilever) αλλά μόνο των επιμέρους brand της (Skip, Aim, Άλτις, Hellmans, Algida, Klinex, Dove, Lux, Axe και πάρα πολλά άλλα).

Έτσι και στην περίπτωση του Φ. δεν υπάρχει κανένας λόγος να υπενθυμίζει συνέχεια ότι βρίσκεται πίσω από τα περισσότερα ελληνικά σουξέ.

Θεωρω επισης πολυ δυσκολο το να αντιστθεις.κρινω απο εμενα τωρα ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D

 
Και ενα "μικρο" bio: 8)

"O πιο επιτυχημένος σύγχρονος Έλληνας στιχουργός και συνθέτης, ο Φοίβος, γεννήθηκε την Πρωτοχρονιά του 1971, στην Αθήνα. Πρωτοασχολήθηκε με τη μουσική –κατά τη διάρκεια των σχολικών χρόνων ως ντράμερ σε ένα ροκ συγκρότημα – ως γνήσιος εκφραστής της εποχής του- και πειραματίστηκε με τη μουσική μόδα της εποχής.

 


Παρά την αβίαστη εισαγωγή του στη Νομική Σχολή, ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια της Αθήνας, η προοπτική εξέλιξης του στο νομικό κλάδο δεν τον ενθουσίαζε τόσο όσο το πάθος του για τη μουσική . Έτσι ξεκίνησε να συνθέτει τα πρώτα του τραγούδια.


 


Κατά τη διάρκεια παρακολούθησης μαθημάτων αρμονίας και μουσικής στο Ωδείο και παρακολουθώντας ιδιαίτερα μαθήματα από τον Θέμη Ρούσσο, ο Φοίβος ξεκίνησε να γράφει τους πρώτους του στίχους. Το ταλέντο του γρήγορα αναδείχθηκε και σε ηλικία μόλις 22 χρόνων υπέγραψε το πρώτο του συμβόλαιο με μία δισκογραφική εταιρία.


 


Ήδη από το ξεκίνημα της δεύτερης δεκαετίας της εκπληκτικής του καριέρας, ο Φοίβος, πέτυχε μία αξιοθαύμαστη ολοκλήρωση δίσκων. Με περισσότερα από 18 χρυσά LP και cd singles, 19 πλατινένια, 11 albums που έγιναν 2 φορές πλατινένια, 2 που έγιναν 4 φορές πλατινένια και 1 έξι φορές πλατινένιο- που σημαίνει περισσότερο από 3.500.000 κομμάτια συνολικά- κατόρθωσε να επιτύχει κάτι μοναδικό στην ιστορία της ελληνικής μουσικής.



Ο Φοίβος παρουσίασε μία αξιοζήλευτη ικανότητα να συνδυάζει τις δημοφιλείς μουσικές τάσεις με τις καινοτόμες ιδέες του και να ανακαλύπτει νέα ταλέντα. Δεν είναι έκπληξη που οι σημαντικότεροι καλλιτέχνες της ελληνικής μουσικής σκηνής εμπιστεύονται την γνώση του, το ένστικτό του και το μοναδικό ταλέντο του ούτως ώστε να διασφαλίσουν την παρουσία των δίσκων τους στις πρώτες θέσεις των ελληνικών charts!


 


Εκτός από τη στιχουργική και τη μουσική σύνθεση, ο Φοίβος ασχολείται, σχεδόν αποκλειστικά, με τον προγραμματισμό, την ενορχήστρωση και την παραγωγή των δίσκων του. Η μεγαλοφυής ικανότητα του παραγωγής έχει καταρρίψει κάθε ρεκόρ καθώς κατάφερε να υπογράψει τα υψηλότερα συμβόλαια με όλες τις δισκογραφικές εταιρίες που έχει συνεργαστεί. Ξεκινώντας από την Sony Music, συνεχίζοντας με την MINOS-EMI και τέλος υπογράφοντας με την Heaven Music.


 


Το καλοκαίρι του 2001, η καριέρα του Φοίβου απογειώθηκε καθώς κέρδισε τη διεθνή αναγνώριση όταν έλαβε με τη Δέσποινα Βανδή το βραβείο του δίσκου με τις περισσότερες πωλήσεις της χρονιάς στην Ελλάδα για το CD single «Υποφέρω». Την απονομή του βραβείου πραγματοποίησε ο διευθυντής της Virgin Megastores στο Λονδίνο, Sir Richard Branson.


 


Έκτοτε η διεθνής αναγνώριση συνεχίζεται… Ο διάσημος συνθέτης και παραγωγός Desmond Child αναγνωρίζει το μοναδικό του ταλέντο και, το καλοκαίρι του 2002, συνεργάζεται με τον Φοίβο στο άλμπουμ του Σάκη Ρουβά, που κυκλοφόρησε από την Universal France.


 


Στις 6 Μαρτίου του 2002, ο Φοίβος και η Δέσποινα Βανδή, λαμβάνουν ακόμα μία διάκριση, αυτή τη φορά, σε παγκόσμια κλίμακα. Κερδίζουν το «World’s Best selling Greek Artist 2001» βραβείο (για τις πωλήσεις του άλμπουμ «Γεια») στα World Music Awards, έναν από τους σημαντικότερους θεσμούς στην παγκόσμια μουσική βιομηχανία που κάθε χρόνο βραβεύει τους καλλιτέχνες με τα υψηλότερα ρεκορ πωλήσεων στον κόσμο.


 


Η μεγαλύτερη παγκόσμια επιτυχία του Φοίβου, μέχρι σήμερα, ήρθε πριν λίγο καιρό με το τραγούδι «Γεια». Το τραγούδι αυτό γράφτηκε, συντέθηκε από τον Φοίβο και ερμηνεύθηκε από τη Δέσποινα Βανδή. Έγινε πολλές φορές πλατινένιο στην ελληνική αγορά και το προηγούμενο καλοκαίρι μπήκε στη διεθνή μουσική σκηνή και κατέκτησε την πρώτη θέση στις playlists των διασημότερων DJ’s και clubs ανά τον κόσμο. Με τo “Γεια” επιτεύχθηκε το «αδύνατο» καθώς έφτασε στο Νο 1 των charts Ηνωμένων Πολιτειών και Αγγλίας (σύμφωνα με το επίσημο Billboard και τα Music Week Charts), εκτοπίζοντας διεθνείς επιτυχίες από την κορυφή! Έκτοτε, κυκλοφόρησε ως CD single στην Ευρώπη, τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Αυστραλία, την Τουρκία και τη Βόρεια Αφρική καθώς και συμπεριλήφθηκε σε περισσότερες από 120 συλλογές παγκοσμίως.


 


Την άνοιξη του 2004, μία μεγάλη μουσική συνεργασία ‘‘γεννιέται’’ καθώς ο Φοίβος συνεργάζεται με την Coca-Cola. Επιλέχθηκε για την σύνθεση της μελωδίας που θα «συνόδευε» όλες τις δραστηριότητες της Coca-Cola στο πλαίσιο της χορηγίας της στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Αυτή η μελωδία ακούστηκε σε όλον τον κόσμο και έγινε πηγή έμπνευσης εκατομμυρίων ανθρώπων που ενώθηκαν για να γιορτάσουν το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός.


 


Στις αρχές του 2005 μία από τις πιο επιτυχημένες ελληνικές ποδοσφαιρικές ομάδες και συμμετέχουσα στο Champion League, η ΑΕΚ εμπιστεύθηκε το ταλέντο του Φοίβου για να ανανεώσει τον ύμνο της. Η επιβλητική αυτή μελωδία ακούγεται και τραγουδιέται από τους οπαδούς της ομάδας μέχρι σήμερα.


 


Το 2005 και το 2006 αποτέλεσαν, για άλλη μια φορά, χρονιές μεγάλης επιτυχίας για τον Φοίβο και τους καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν μαζί του. Το άλμπουμ της Δέσποινας Βανδή «Στην αυλή του Παραδείσου» αφού γνώρισε τεράστια επιτυχία στην Ελλάδα, κυκλοφόρησε στη Βουλγαρία, τη Ρωσία, την Ουκρανία και την Τουρκία φτάνοντας στη δεύτερη θέση των charts. To επόμενο άλμπουμ με τον τίτλο “Special edition”, το οποίο περιλαμβάνει τέσσερα νέα τραγούδια που έγραψε ο Φοίβος, πούλησε μόνο στην Ελλάδα πάνω από 100.000 αντίτυπα. Και τα δύο άλμπουμ χρησιμοποιηθήκαν από την εταιρία τηλεπικοινωνιών TIM για την ετήσια καμπάνια της.


 


Το καλοκαίρι του 2005 ο Φοίβος και η Βικτώρια Χαλκίτη συνεργάστηκαν και κυκλοφορήσαν την επιτυχία “Τelia”, το οποίο έγινε η μουσική επένδυση της καλοκαιρινής καμπάνιας της Coca-Cola. Λίγους μήνες αργότερα το επόμενό τους single “F….Magic” ακούγεται στη διαφημιστική καμπάνια του Attica, ενός από τα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα στη χώρα.


 


Μετά από πολυάριθμες επιτυχίες με τη Δέσποινα Βανδή, την Έλλη Κοκκίνου, τον Θάνο Πετρέλη, τον Γιώργο Μαζωνάκη και τη Βικτώρια Χαλκίτη κατά το 2005 και 2006, ο Φοίβος εκπλήσσει ευχάριστα τους θαυμαστές τους με το ανατρεπτικό χριστουγεννιάτικο, χορευτικό single. To single “Κάλαντα’’ με τη Δέσποινα Βανδή, χρησιμοποιήθηκε ακόμα μια φορά αποκλειστικά για τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια της εταιρίας τηλεπικοινωνιών TIM. Μετά από μόλις δύο εβδομάδες από την ημέρα κυκλοφορίας του, το cd single του Φοίβου και της Δέσποινας έγινε δύο φορές πλατινένιο.


 


Πραγματικά δε θα ήταν υπερβολή να αναφέρουμε ότι κάθε δουλεία του Φοίβου είναι συνυφασμένη με επιτυχία."
8)

 
LK είπε:
Χωρις να γνωριζω τι ακριβως τον εκανε να κρατηθει πισω απο τα φωτα, το θεωρω εξυπνη κινηση. Θεωρω επισης πολυ δυσκολο το να αντιστθεις...κρινω απο εμενα τωρα ;D ;D ;D ;D ;D

Sorry για το ατονικο....εκτος εδρας, λαθος Laptop ;D ;D ;D ;D
Χωρίς να τον γνωρίζω προσωπικά,υποθέτω πως ήταν θέμα χαρακτήρα.Θυμάμαι πριν 4-5 χρόνια στην Αθήνα ήμαστε με μια παρέα σε ένα εστιατόριο όταν μιά φίλη μου ξαφνικά "φώναξε": "Α! ο Φοίβος!"  ;D Καθόταν σε ένα τραπέζι κοντά σε μας.

Σαν όνομα τον ήξερα,αλλά φυσιογνωμικά ούτε καν ήξερα ποιός μπορεί να ήταν.Μου έκανε όμως αυτή την εντύπωση:Ενός πολύ "low-profile" και σεμνού ανθρώπου.Μπορεί να πέφτω και εντελώς έξω όμως...  :-\ Σου λέω απλά εκείνο το βράδυ τι "εικόνα" μου έδωσε.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top