- Μηνύματα
- 47,831
- Πόντοι
- 2,368
αν τα εχεις γραψει ΕΣΥ,απλα υποκλινομαι (και φυσικα εχεις το ελευθερο να σχολιαζεις οσο θες)Apaleftos είπε:Εγώ σου έγραψα κάποια (σελ.11), τα είδες;
αν τα εχεις γραψει ΕΣΥ,απλα υποκλινομαι (και φυσικα εχεις το ελευθερο να σχολιαζεις οσο θες)Apaleftos είπε:Εγώ σου έγραψα κάποια (σελ.11), τα είδες;
Τα βιογραφικά και τα παραλειπόμενα της ζωής του Φοίβου βρίσκονται σε κοινή θέα και έχουν δημοσιευτεί στο παρελθόν πολλάκις. Ηταν δε κάποια εποχή στο προσκήνιο των μέσων καθώς είχε απασχολήσει την κοινή γνώμη το συγκεκριμένο γεγονός. Κάτι που μπορεί να μην ξέρεις λόγω του νεαρού της ηλικίας σου. Αποψη μου είναι πως δεν έχουν χώρο σε μια συζήτηση στο Noiz και κακώς αναφέρθηκαν. Αλλά βασίζονται σε γεγονότα και σαν τέτοια αναφέρθηκαν. Επίσης διαφωνώ με πολλές άλλες απόψεις και δεν επεμβαίνω να τις διαγράψω. Ας κάνει ο καθένας την "δουλειά" του όσο καλά γνωρίζει (διασταυρώνοντας πηγές εν προκειμένω) και ας αποφεύγουμε τις υποδείξεις.S9F είπε:Δεν το ήξερα αυτό.
Εξάλλου,αν ήμουν ο ιδιοκτήτης του noiz.gr θα έσβηνα το συγκεκριμένο post εγώ ο ίδιος προσωπικά,όχι για κάποιον άλλο λόγο,αλλά μόνο από σεβασμό προς τον άνθρωπο,ο οποίος ήταν μάλιστα ανήλικο παιδί όταν βίωσε (άμεσα ή έμμεσα,δεν έχει καμία απολύτως σημασία) αυτό το (τραγικό) περιστατικό.Δεν θα μου άρεζε να το έβλεπα αυτό -το προσωπικό μου βίωμα- σε ένα forum αν ήμουν στη θέση του.(Ούτε και εσένα μάλλον)
Πρόσεξε,δεν λεώ -ούτε ξέρω- αν ισχύει ή όχι αυτό που έκανες "quote".Μήπως να το ξανασκεφτόσουν και να το έσβηνες από μόνος σου;
neeq είπε:
;DSuperfunk είπε:αν τα εχεις γραψει ΕΣΥ,απλα υποκλινομαι (και φυσικα εχεις το ελευθερο να σχολιαζεις οσο θες)
Βοήθησέ με...μέχρι τη κάποια στιγμή, πώς βιοπορίζεσαι?Apaleftos είπε:Εστω οτι
α) γράφεις ένα τραγούδι με όλη σου την ψυχή. Κάποια στιγή σε ένα livάκι το παίζεις και βλέπεις οτι το ολιγοπληθές κοινό σου ενθουσιάστηκε και σου ζητά πληροφορίες.
Πές μου τώρα...β) αντιγράφεις ένα ξένο τραγούδι ή γράφεις πρόχειρα ένα τραγουδάκι με 30 φορές το ρεφραίν, αλλά ένα ολόκληρο σύστημα το έχει κάνει ήδη εμπορική "επτυχία" πριν καν το παραδώσεις και κονομάς τρελά.
Σε ποιά από τις 2 περιπτώσεις η ευχαρίστησή σου θα ήταν μεγαλύτερη;
Pretty good point.Apaleftos είπε:Κανείς δεν ενδιαφέρεται να αγωνιστεί σε άλλο άθλημα από αυτό που τον ενδιαφέρει. Αθλητισμός είναι όλα, αλλά και οι χειρότεροι ποδοσφαιριστές πληρώνονται καλύτερα από τους καλύτερους π.χ. του μαραθωνίου!!!
Αν και το δίλημμα τίθεται πολύ περιοριστικά, έτσι όπως τίθεται, σαφώς το β. ;D ;D ;DΕστω οτι
α) γράφεις ένα τραγούδι με όλη σου την ψυχή. Κάποια στιγή σε ένα livάκι το παίζεις και βλέπεις οτι το ολιγοπληθές κοινό σου ενθουσιάστηκε και σου ζητά πληροφορίες.
β) αντιγράφεις ένα ξένο τραγούδι ή γράφεις πρόχειρα ένα τραγουδάκι με 30 φορές το ρεφραίν, αλλά ένα ολόκληρο σύστημα το έχει κάνει ήδη εμπορική "επτυχία" πριν καν το παραδώσεις και κονομάς τρελά.
Σε ποιά από τις 2 περιπτώσεις η ευχαρίστησή σου θα ήταν μεγαλύτερη;
Η καθημερινή διαβίωση δεν τα ξεχωρίζει...Οι λογαριασμοί γράφουν ένα νούμερο που πρέπει να πληρωθεί και όχι εάν είσαι άξιος επιχειρηματίας ή μεγάλος συνθέτης.Apaleftos είπε:Αυτή η μουσική κατηγορία έχει να μας παρουσιάσει πολλούς άξιους επιχειρημτίες, αλλά όχι μεγάλους συνθέτες...
ξαναδείτε το για να καταλάβετε ότι δεν ισχύει. 8)Pretty good point.
Εχεις δίκιοmarathon είπε:Βοήθησέ με...μέχρι τη κάποια στιγμή, πώς βιοπορίζεσαι?
Εάν η απάντηση είναι αόριστη, πάς κατευθείαν στο 2Πές μου τώρα...
Φυσικα και ΔΕΝ ισχυει απολυτα, γι' αυτο ειπα "point'' και ουχι "fact''marathon είπε:ξαναδείτε το για να καταλάβετε ότι δεν ισχύει. 8)
Θεωρώ ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δημιουργός...δεν ξεκινάει με τη λογική του προσφέρω στο κόσμο...Δεν γίνεται να υπάρχουν τόσο καβαλλημένοι (εκτός εάν δεν έχουν σώας τας φρένας).Apaleftos είπε:Σε ποιά από τις 2 περιπτώσεις η δημιουργική μουσική ευχαρίστησή σου θα ήταν μεγαλύτερη;
και
Σε ποιά από τις 2 περιπτώσεις η δημιουργική μουσική προσφορά σου θα ήταν μεγαλύτερη;
Απο το 5.25 και μετα τα λεει ολα ο Νικολας.....marathon είπε:Η καθημερινή διαβίωση δεν τα ξεχωρίζει...Οι λογαριασμοί γράφουν ένα νούμερο που πρέπει να πληρωθεί και όχι εάν είσαι άξιος επιχειρηματίας ή μεγάλος συνθέτης.
ΥΓ Αγνόησε τα σχόλιά μου εαν είσαι...έως 18 χρόνων.
ξαναδείτε το για να καταλάβετε ότι δεν ισχύει. 8)
Νομίζω οτι κάνεις λάθος σε αυτό. Αν ήταν έτσι κανείς δεν θα πειραματιζόταν. Ο πειραματισμός προκύπτει από την ανάγκη να δημιουργήσεις κάτι καινούργιο, κάτι που δεν έχεις ακούστει, κάτι πρωτοποριακό. Για σένα πρώτα αλλα με αντίκτυπο στον κόσμο, στην επιστήμη σου, στην μουσική. Αυτό ονομάζω προσφορά.marathon είπε:Θεωρώ ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δημιουργός...δεν ξεκινάει με τη λογική του προσφέρω στο κόσμο...Δεν γίνεται να υπάρχουν τόσο καβαλλημένοι (εκτός εάν δεν έχουν σώας τας φρένας).
Εδώ θα συμφωνήσω. You got the pointΘεωρώ λοιπόν ό ένας δημιουργός προσφέρει (ευχαριστιέται κατ εσέ) στον εαυτό του.
Εάν η δουλειά του έχει απήχηση, προσφέρει στο (τραπεζικό) λογαριασμό του...
Το για σένα πρώτα, υπερκαλύπτει όλα τα άλλα. Εάν όχι, όντως εντάσεσαι στη κατηγορία "επιτυχημένος επιχειρηματίας" ...όχι ότι είναι κακό ;DApaleftos είπε:Για σένα πρώτα αλλα με αντίκτυπο στον κόσμο, στην επιστήμη σου, στην μουσική. Αυτό ονομάζω προσφορά.
Απάλεφτε (το ξέρω ότι έκανα quote τον Μάραθον).marathon είπε:Θεωρώ ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δημιουργός...δεν ξεκινάει με τη λογική του προσφέρω στο κόσμο...Δεν γίνεται να υπάρχουν τόσο καβαλλημένοι (εκτός εάν δεν έχουν σώας τας φρένας).
Θεωρώ λοιπόν ό ένας δημιουργός προσφέρει (ευχαριστιέται κατ εσέ) στον εαυτό του.
Εάν η δουλειά του έχει απήχηση, προσφέρει στο (τραπεζικό) λογαριασμό του...
Το εμπόριο έχει εκπτώσεις. Η αγάπη όχιSuperfunk είπε:Απο το 5.25 και μετα τα λεει ολα ο Νικολας.....
Ολα εχουν εκπτωσεις....και η αγαπη...εκτος αν θελει καποιος να αγαπα με/ οντας σε ''solo'' καριερα ;D ;D ;D ;D ;DApaleftos είπε:Το εμπόριο έχει εκπτώσεις. Η αγάπη όχι
Υπάρχει η αγνή, άδολη αγάπη...και η επί πληρωμή. Η δεύτερη, πληρώνει περισσότερους λογαριασμούς ;D ;DApaleftos είπε:Το εμπόριο έχει εκπτώσεις. Η αγάπη όχι
Δεν διαφωνώ...Nikolas είπε:Απάλεφτε (το ξέρω ότι έκανα quote τον Μάραθον).
Το ζήτημα είναι ότι ο συνθέτης ΔΕ μπορεί να ξέρει τι αρέσει στο κόσμο για να το προσφέρει: Ούτε καν στο γκομενάκι που γουστάρει δε μπορεί να προσφέρει πολλά: της προσφέρει ένα τραγούδι, μπας και την καρφώσει το βράδυ...
Ναι μεν... αλλά... η συγκεκριμένη περίπτωση είναι μια εμπορική εκμετάλλευση της πρωτοπορίας.Το πρωτοποριακό που λες υπάρχει αρκετά περιορισμένα (βλέπε avant garde) και όταν γίνεται γίνεται σε ορισμένα πλαίσια και πολύ μελετημένα (να μη πω ότι γίνεται και με την θαυμάσια χορηγία των εμπορικών εταιριών (πχ... μαύρο τεράστιο κουτί, που έμπενες μέσα στην Tate Gallery στο Λονδίνο. Στα πλαίσια των εγκαινίων ήταν παρόν και ο σπόνσορας: Η unilever! Καλος ήρθατε στον κόσμο! )