Ελληνική δισκογραφία: Συμπτώσεις ή αντιγραφές;

Apaleftos είπε:
Εγώ σου έγραψα κάποια (σελ.11), τα είδες;
αν τα εχεις γραψει ΕΣΥ,απλα υποκλινομαι (και φυσικα εχεις το ελευθερο να σχολιαζεις οσο θες)

 
S9F είπε:
Δεν το ήξερα αυτό.

Εξάλλου,αν ήμουν ο ιδιοκτήτης του noiz.gr θα έσβηνα το συγκεκριμένο post εγώ ο ίδιος προσωπικά,όχι για κάποιον άλλο λόγο,αλλά μόνο από σεβασμό προς τον άνθρωπο,ο οποίος ήταν μάλιστα ανήλικο παιδί όταν βίωσε (άμεσα ή έμμεσα,δεν έχει καμία απολύτως σημασία) αυτό το (τραγικό) περιστατικό.Δεν θα μου άρεζε να το έβλεπα αυτό -το προσωπικό μου βίωμα- σε ένα forum αν ήμουν στη θέση του.(Ούτε και εσένα μάλλον)

Πρόσεξε,δεν λεώ -ούτε ξέρω- αν ισχύει ή όχι αυτό που έκανες "quote".Μήπως να το ξανασκεφτόσουν και να το έσβηνες από μόνος σου;  ;)
Τα βιογραφικά και τα παραλειπόμενα της ζωής του Φοίβου βρίσκονται σε κοινή θέα και έχουν δημοσιευτεί στο παρελθόν πολλάκις. Ηταν δε κάποια εποχή στο προσκήνιο των μέσων καθώς είχε απασχολήσει την κοινή γνώμη το συγκεκριμένο γεγονός. Κάτι που μπορεί να μην ξέρεις λόγω του νεαρού της ηλικίας σου. Αποψη μου είναι πως δεν έχουν χώρο σε μια συζήτηση στο Noiz και κακώς αναφέρθηκαν. Αλλά βασίζονται σε γεγονότα και σαν τέτοια αναφέρθηκαν. Επίσης διαφωνώ με πολλές άλλες απόψεις και δεν επεμβαίνω να τις διαγράψω. Ας κάνει ο καθένας την "δουλειά" του όσο καλά γνωρίζει (διασταυρώνοντας πηγές εν προκειμένω) και ας αποφεύγουμε τις υποδείξεις.

 
neeq είπε:

ασε που το κομματι αυτο ,περναει και  ενα μηνυμα 'ταξικα ρατσιστικο ' και αυτο που υποτιθεται οτι πρεσβευει κατα την γνωμη μου ειναι 'παραχαραξη της αληθειας ' .

ισχυει η ισχυε το ακριβως αντιθετο απο οτι περιγραφει το κομματι

η κλασσικη ελληνιδα κορη που 'τα εχει' (η 'τα ειχε )  , ουδεποτε θα δωσει αξια σε gucci-a και αλλα αφου αποτελει μερος της καθημερινοτητας της , ενω ο  κλασσικος ελλην 'λαικος μαγκας ' που δεν 'τα ειχε' και  περιγραφει το κομματι  , 'κυνηγουσε' το ρουχο φιρμα , ακολουθουσε ολες τις τελευταιες μοδες ,επαιρνε δανειο για να παρει bmw (τυχαια μαρκα ) με σκοπο να πεισει για την κοινωνικη του ανοδο τον περιγυρο του .

 
Superfunk είπε:
αν τα εχεις γραψει ΕΣΥ,απλα υποκλινομαι (και φυσικα εχεις το ελευθερο να σχολιαζεις οσο θες)
;D

Οχι... αλλά τα συγκεκριμένα θα ήθελα πολύ να τα είχα γράψει... αν ασχολιόμουν ποτέ με το λαϊκό ρεπερτόριο.  ;)

Παρόλα αυτά ούτε τα συγκεκρμένα δεν θα χαρακτήριζα ως "ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ".

Οταν από τόσα ταλέντα μέσα σε ένα φόρουμ δεν έχεις ένα "χιτ" που ψάχνεις, μήπως σημαίνει οτι αναζητάς την αλήθεια σε λάθος βάση;

Κανείς δεν ενδιαφέρεται να αγωνιστεί σε άλλο άθλημα από αυτό που τον ενδιαφέρει. Αθλητισμός είναι όλα, αλλά και οι χειρότεροι ποδοσφαιριστές πληρώνονται καλύτερα από τους καλύτερους π.χ. του μαραθωνίου!!!

Σύμφωνα με τη δική σου λογική η επιτυχία μετριέται σε χρήμα

Θα σε ρωτήσω το εξής:

Εστω οτι

α) γράφεις ένα τραγούδι με όλη σου την ψυχή. Κάποια στιγή σε ένα livάκι το παίζεις και βλέπεις οτι το ολιγοπληθές κοινό σου ενθουσιάστηκε και σου ζητά πληροφορίες.

β) αντιγράφεις ένα ξένο τραγούδι ή γράφεις πρόχειρα ένα τραγουδάκι με 30 φορές το ρεφραίν, αλλά ένα ολόκληρο σύστημα το έχει κάνει ήδη εμπορική "επτυχία" πριν καν το παραδώσεις και κονομάς τρελά.

Σε ποιά από τις 2 περιπτώσεις η ευχαρίστησή σου θα ήταν μεγαλύτερη;

 
Apaleftos είπε:
Εστω οτι

α) γράφεις ένα τραγούδι με όλη σου την ψυχή. Κάποια στιγή σε ένα livάκι το παίζεις και βλέπεις οτι το ολιγοπληθές κοινό σου ενθουσιάστηκε και σου ζητά πληροφορίες.
Βοήθησέ με...μέχρι τη κάποια στιγμή, πώς βιοπορίζεσαι?

Εάν η απάντηση είναι αόριστη, πάς κατευθείαν στο 2

β) αντιγράφεις ένα ξένο τραγούδι ή γράφεις πρόχειρα ένα τραγουδάκι με 30 φορές το ρεφραίν, αλλά ένα ολόκληρο σύστημα το έχει κάνει ήδη εμπορική "επτυχία" πριν καν το παραδώσεις και κονομάς τρελά.
Πές μου τώρα...

Σε ποιά από τις 2 περιπτώσεις η ευχαρίστησή σου θα ήταν μεγαλύτερη;
 
Αυτή η μουσική κατηγορία έχει να μας παρουσιάσει πολλούς άξιους επιχειρημτίες, αλλά όχι μεγάλους συνθέτες...

 
Apaleftos είπε:
Κανείς δεν ενδιαφέρεται να αγωνιστεί σε άλλο άθλημα από αυτό που τον ενδιαφέρει. Αθλητισμός είναι όλα, αλλά και οι χειρότεροι ποδοσφαιριστές πληρώνονται καλύτερα από τους καλύτερους π.χ. του μαραθωνίου!!!
Pretty good point.

Εστω οτι

α) γράφεις ένα τραγούδι με όλη σου την ψυχή. Κάποια στιγή σε ένα livάκι το παίζεις και βλέπεις οτι το ολιγοπληθές κοινό σου ενθουσιάστηκε και σου ζητά πληροφορίες.

β) αντιγράφεις ένα ξένο τραγούδι ή γράφεις πρόχειρα ένα τραγουδάκι με 30 φορές το ρεφραίν, αλλά ένα ολόκληρο σύστημα το έχει κάνει ήδη εμπορική "επτυχία" πριν καν το παραδώσεις και κονομάς τρελά.

Σε ποιά από τις 2 περιπτώσεις η ευχαρίστησή σου θα ήταν μεγαλύτερη;
Αν και το δίλημμα τίθεται πολύ περιοριστικά, έτσι όπως τίθεται, σαφώς το β. ;D ;D ;D

 
Apaleftos είπε:
Αυτή η μουσική κατηγορία έχει να μας παρουσιάσει πολλούς άξιους επιχειρημτίες, αλλά όχι μεγάλους συνθέτες...
Η καθημερινή διαβίωση δεν τα ξεχωρίζει...Οι λογαριασμοί γράφουν ένα νούμερο που πρέπει να πληρωθεί και όχι εάν είσαι άξιος επιχειρηματίας ή μεγάλος συνθέτης.

ΥΓ Αγνόησε τα σχόλιά μου εαν είσαι...έως 18 χρόνων. ;)

Pretty good point.
ξαναδείτε το για να καταλάβετε ότι δεν ισχύει. ;) 8)

 
marathon είπε:
Βοήθησέ με...μέχρι τη κάποια στιγμή, πώς βιοπορίζεσαι?

Εάν η απάντηση είναι αόριστη, πάς κατευθείαν στο 2Πές μου τώρα...
Εχεις δίκιο

Επρεπε να γράψω οτι θεωρούμε ως δεδομένο οτι το θέμα επιβίωσης είναι λυμένο για οικονομία της κουβέντας.

Αλλάζω την ερώτηση ως εξής:

Σε ποιά από τις 2 περιπτώσεις η δημιουργική μουσική ευχαρίστησή σου θα ήταν μεγαλύτερη;

και

Σε ποιά από τις 2 περιπτώσεις η δημιουργική μουσική προσφορά σου θα ήταν μεγαλύτερη;

 
marathon είπε:
ξαναδείτε το για να καταλάβετε ότι δεν ισχύει. ;) 8)
Φυσικα και ΔΕΝ ισχυει απολυτα, γι' αυτο ειπα "point'' και ουχι "fact'' ;)

Απλα καποιες μουσικες ειναι αντικειμενικα (για διαφορους λογους) πιο εμπορικες απο αλλες και ισως η επιτυχια σε αυτες "πιο ευκολη".

 
Apaleftos είπε:
Σε ποιά από τις 2 περιπτώσεις η δημιουργική μουσική ευχαρίστησή σου θα ήταν μεγαλύτερη;

και

Σε ποιά από τις 2 περιπτώσεις η δημιουργική μουσική προσφορά σου θα ήταν μεγαλύτερη;
Θεωρώ ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δημιουργός...δεν ξεκινάει με τη λογική του προσφέρω στο κόσμο...Δεν γίνεται να υπάρχουν τόσο καβαλλημένοι (εκτός εάν δεν έχουν σώας τας φρένας).

Θεωρώ λοιπόν ό ένας δημιουργός προσφέρει (ευχαριστιέται κατ εσέ) στον εαυτό του.

Εάν η δουλειά του έχει απήχηση, προσφέρει στο (τραπεζικό) λογαριασμό του...

 
marathon είπε:
Η καθημερινή διαβίωση δεν τα ξεχωρίζει...Οι λογαριασμοί γράφουν ένα νούμερο που πρέπει να πληρωθεί και όχι εάν είσαι άξιος επιχειρηματίας ή μεγάλος συνθέτης.

ΥΓ Αγνόησε τα σχόλιά μου εαν είσαι...έως 18 χρόνων. ;)

ξαναδείτε το για να καταλάβετε ότι δεν ισχύει. ;) 8)
Απο το 5.25 και μετα τα λεει ολα ο Νικολας.....


 
marathon είπε:
Θεωρώ ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δημιουργός...δεν ξεκινάει με τη λογική του προσφέρω στο κόσμο...Δεν γίνεται να υπάρχουν τόσο καβαλλημένοι (εκτός εάν δεν έχουν σώας τας φρένας).
Νομίζω οτι κάνεις λάθος σε αυτό. Αν ήταν έτσι κανείς δεν θα πειραματιζόταν. Ο πειραματισμός προκύπτει από την ανάγκη να δημιουργήσεις κάτι καινούργιο, κάτι που δεν έχεις ακούστει, κάτι πρωτοποριακό. Για σένα πρώτα αλλα με αντίκτυπο στον κόσμο, στην επιστήμη σου, στην μουσική. Αυτό ονομάζω προσφορά.

Θεωρώ λοιπόν ό ένας δημιουργός προσφέρει (ευχαριστιέται κατ εσέ) στον εαυτό του.

Εάν η δουλειά του έχει απήχηση, προσφέρει στο (τραπεζικό) λογαριασμό του...
Εδώ θα συμφωνήσω. You got the point

 
Apaleftos είπε:
Για σένα πρώτα αλλα με αντίκτυπο στον κόσμο, στην επιστήμη σου, στην μουσική. Αυτό ονομάζω προσφορά.
Το για σένα πρώτα, υπερκαλύπτει όλα τα άλλα. Εάν όχι, όντως εντάσεσαι στη κατηγορία "επιτυχημένος επιχειρηματίας" ;)...όχι ότι είναι κακό ;D

 
marathon είπε:
Θεωρώ ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δημιουργός...δεν ξεκινάει με τη λογική του προσφέρω στο κόσμο...Δεν γίνεται να υπάρχουν τόσο καβαλλημένοι (εκτός εάν δεν έχουν σώας τας φρένας).

Θεωρώ λοιπόν ό ένας δημιουργός προσφέρει (ευχαριστιέται κατ εσέ) στον εαυτό του.

Εάν η δουλειά του έχει απήχηση, προσφέρει στο (τραπεζικό) λογαριασμό του...
Απάλεφτε (το ξέρω ότι έκανα quote τον Μάραθον).
Το ζήτημα είναι ότι ο συνθέτης ΔΕ μπορεί να ξέρει τι αρέσει στο κόσμο για να το προσφέρει: Ούτε καν στο γκομενάκι που γουστάρει δε μπορεί να προσφέρει πολλά: της προσφέρει ένα τραγούδι, μπας και την καρφώσει το βράδυ...

Το πρωτοποριακό που λες υπάρχει αρκετά περιορισμένα (βλέπε avant garde) και όταν γίνεται γίνεται σε ορισμένα πλαίσια και πολύ μελετημένα (να μη πω ότι γίνεται και με την θαυμάσια χορηγία των εμπορικών εταιριών (πχ... μαύρο τεράστιο κουτί, που έμπενες μέσα στην Tate Gallery στο Λονδίνο. Στα πλαίσια των εγκαινίων ήταν παρόν και ο σπόνσορας: Η unilever! Καλος ήρθατε στον κόσμο! :()

 
Διαβάζοντας όλες αυτές τις σελίδες μου ήρθε αυτό

Του είπε ο πατέρας του

πάντα ψηλά να βλέπει

γιατί αν κοιτάζει χαμηλά

στον δρόμο τίποτα ψιλά

καμιά φορά ίσως να βρει

μα να τα πάρει δεν μπορεί

γιατί έχει τρύπια τσέπη.

Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. :)

 
Apaleftos είπε:
Το εμπόριο έχει εκπτώσεις. Η αγάπη όχι
Ολα εχουν εκπτωσεις....και η αγαπη...εκτος αν θελει καποιος να αγαπα με/ οντας σε ''solo'' καριερα ;D ;D ;D ;D ;D

 
Apaleftos είπε:
Το εμπόριο έχει εκπτώσεις. Η αγάπη όχι
Υπάρχει η αγνή, άδολη αγάπη...και η επί πληρωμή. Η δεύτερη, πληρώνει περισσότερους λογαριασμούς ;D ;D

 
Nikolas είπε:
Απάλεφτε (το ξέρω ότι έκανα quote τον Μάραθον).

Το ζήτημα είναι ότι ο συνθέτης ΔΕ μπορεί να ξέρει τι αρέσει στο κόσμο για να το προσφέρει: Ούτε καν στο γκομενάκι που γουστάρει δε μπορεί να προσφέρει πολλά: της προσφέρει ένα τραγούδι, μπας και την καρφώσει το βράδυ...
Δεν διαφωνώ...

Το πρωτοποριακό που λες υπάρχει αρκετά περιορισμένα (βλέπε avant garde) και όταν γίνεται γίνεται σε ορισμένα πλαίσια και πολύ μελετημένα (να μη πω ότι γίνεται και με την θαυμάσια χορηγία των εμπορικών εταιριών (πχ... μαύρο τεράστιο κουτί, που έμπενες μέσα στην Tate Gallery στο Λονδίνο. Στα πλαίσια των εγκαινίων ήταν παρόν και ο σπόνσορας: Η unilever! Καλος ήρθατε στον κόσμο! :()
Ναι μεν... αλλά... η συγκεκριμένη περίπτωση είναι μια εμπορική εκμετάλλευση της πρωτοπορίας.  ;)

Η πρωτοπορία ήρθε από κάποιον που το σκέφτηκε πρώτα. Με την γνώση της ύπαρξης των μέσων, αλλά και με τη διάθεση να υπερβεί τα όρια (τα δικά του και της επιστήμης-τέχνης του).

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top