Ελληνική δισκογραφία: Συμπτώσεις ή αντιγραφές;

Waterfall-K είπε:
Ενα απλο search στο Google θα σε πεισει γι αυτο.  

Δεν ειναι κατι το κρυφο, το γεγονος επαιζε το 1987 στις εφημεριδες καθε μερα για μηνες, το ξερουν και οι πετρες.

Τι να σβησω λοιπον?

Και για να κλεισουμε με τα "μυστικα":

Ξαναδιάβασε προσεκτικά τι έγραψα.Δεν είπα -ούτε και με ενδιαφέρει κιόλας- αν είναι... κρατικό μυστικό.

Τα βιογραφικά και τα παραλειπόμενα της ζωής του Φοίβου βρίσκονται σε κοινή θέα και έχουν δημοσιευτεί στο παρελθόν πολλάκις. Ηταν δε κάποια εποχή στο προσκήνιο των μέσων καθώς είχε απασχολήσει την κοινή γνώμη το συγκεκριμένο γεγονός. Κάτι που μπορεί να μην ξέρεις λόγω του νεαρού της ηλικίας σου. Αποψη μου είναι πως δεν έχουν χώρο σε μια συζήτηση στο Noiz και κακώς αναφέρθηκαν. Αλλά βασίζονται σε γεγονότα και σαν τέτοια αναφέρθηκαν. Επίσης διαφωνώ με πολλές άλλες απόψεις και δεν επεμβαίνω να τις διαγράψω. Ας κάνει ο καθένας την "δουλειά" του όσο καλά γνωρίζει (διασταυρώνοντας πηγές εν προκειμένω) και ας αποφεύγουμε τις υποδείξεις.
Προσωπικά δεν θα ήθελα στο (μουσικό) site/forum "μου" να βρίσκεται "αναρτημένο" κάτι που αφορά αποκλειστικά τον Φοίβο και τα μέλη της οικογένειάς του και μόνον αυτούς και κανέναν άλλον. (όπως -πολύ εύστοχα και γλαφυρά- είναι γραμμένο στην αρχική σελίδα του noiz.gr θα βρίσκεται εκεί για πολλά χρόνια και θα το διαβάσουν 81.000+ άτομα,πιθανόν και ο ίδιος ο Φοίβος ή κοντινα του πρόσωπα...)

Ξαναλέω -όπως ήδη είπα και στον WK- ότι δεν με απασχολεί και δεν με ενδιαφέρει κιόλας,αν αποτελεί ή όχι κρατικό μυστικό και αν τα υπόλοιπα "μέσα" το έχουν "πρώτο τραπέζι πίστα"...Ούτε φυσικά είπα να διαγράψεις μιά άποψη με την οποία διαφωνείς -"αυτό μας έλειπε"- αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό δεν ήταν "μιά άποψη". Όταν στην οικογένειά μου είχαμε κάποια πολύ δυσάρεστα "θέματα" (ευτυχώς καμία σχέση με αυτά του Φοίβου) δεν μου άρεσε καθόλου όταν ξαφνικά μιά μέρα "τα είδα παραέξω",εξού και η ευαισθησία μου σε τέτοια θέματα.Χαίρομαι,όμως,που τουλάχιστον συμφωνούμε ότι κακώς αναφέρθηκαν.

Επιμένω,λοιπόν,στη θέση μου,αλλά συγχρόνως σου ζητώ συγνώμη αν ένοιωσες ότι σου έκανα υποδείξεις.Δεν ήταν αυτός ο σκοπός.Απλά αυτό θα έκανε ο γράφων στη θέση σου.  :)

 
trolley είπε:
Ο blue τα ξέρει όλα αυτά, άλλωστε και ο ίδιος επιδιώκει να εκτιμηθεί έξω από το τοπικά οριζόμενο πλαίσιο (σαν μέλος του νοιζ και σαν μουσικός). Το πρόβλημά (του) είναι ότι δεν αναγνωρίζει καλλιτεχνικά εύσχημα στον Φοίβο, οπότε - επί της ουσίας - δεν του αναγνωρίζει το δικαίωμα να υπάρχει στη σκέψη μας την περίοδο της "εξαθλίωσης". Θα το δούμε αυτό στην επερχόμενη συναυλία. Αν η θεωρία είναι σωστή, τότε θα πάει "άπατη".
Άλλο τα καλλιτεχνικά εύσημα και άλλο το ταλέντο να βρίσκεις και να πατάς το κουμπί της παραγωγής χιτ, παράγοντας μαζικά τσιχλόφουσκες για τα αυτιά που φτύνονται μετά το πρώτο μάσημα. Και προσωπικά δεν πιστεύω πως έχει σχέση με το λαϊφστάιλ της παρακμής - αν δεν υπήρχε αυτό, θα βασιζόταν σε οτιδήποτε άλλο σχετιζόμενο με την νεοελληνική πραγματικότητα (οικονομία? ("κομμένα πια τα δανεικά"?) καψούρα? ποδοσφαιροφιλία? συνδυασμός των δυο? ("σφύριξα κι έληξες"?) κλπ) και θα βρισκόταν ακριβώς στο ίδιο σημείο σήμερα. Και ποιο είναι αυτό? Εκείνο που εγγυάται ότι η συναυλία θα είναι πετυχημένη βρέξει-χιονίσει (καμία σχέση με την νυν ύπαρξη ή μη εξαθλίωσης).

 
trolley είπε:
Γιατί fail; Διότι η πλειοψηφία των καλλιτεχνών στην Ελλάδα ζητά ακριβώς αυτό : να εκτιμηθεί το έργο τους αποκομμένο από το περιβάλλον στο οποίο (κανονικά) ευδοκιμεί !
Μεγάλη συζήτηση με καλά κρυμμένη παρανόηση. Η λέξη περιβάλλον που χρησιμοποίησα είναι σαφές (?) οτι αναφέρεται στην παρεξήγηση της πολιτικής κατάστασης που επέτρεψε μια σειρά αλληλένδετων φαινομένων. πχ οτι ένα πρόσωπο που προτάθηκε (και) ως τραγουδιάρα κατέληξε εκεί που θα έπρεπε να βρίσκεται εξαρχής, στην πορνογραφία. Για να υπάρχει αυτή η ιστορία απαιτείται να έχει συμβεί εννοιολογική αλλαγή στο ποιός είναι μουσικός και ποιός είναι πορνοσταρ. Στο ζενίθ αυτής της αλλαγής δεν μπορούσες να ξεχωρίσεις από φωτογραφίες ποιός είναι τι. Αισιοδοξώ όταν ΠΛΕΟΝ βλέπω καμια ασχημούλα με αιθέρια φωνή στην τηλεόραση.

Έτσι, το οτι ένα ελληνικό γκρουπ που προσπαθεί να παίξει νορβηγικό μέταλ μπορεί να υποπίπτει στον ορισμό που δίνεις, δεν περιλαμβάνει το κοινωνικό περιβάλλον που επιτρέπει/προωθεί/επιβάλλει αυτή την τάση ως αναπόφευκτα ισχύουσα (καθώς αποτελεί υποκουλτούρα), άρα δεν αλληλεπιδρά με την κοινωνική παρεξήγηση σε τόσο μεγάλη κλίμακα όσο το σκυλοπόπ παρακλάδι του lifestyle.

Προσωπικά ήμουν, είμαι και θα είμαι πολύ διστακτικός να αφορίσω οποιονδήποτε έχει κάνει εμπορική επιτυχία στο χώρο της μουσικής. Η προηγούμενη πρόταση, έχει γραφτεί από τον blue σε παλαιότερο ποστ του (ίσως λίγο παραλλαγμένη) αλλά ταιριάζει μία χαρά.
θα χρειαστεί πολύ περισσότερο ψάξιμο για να εντοπίσεις μια τέτοια ασυνέπεια στα γραπτά μου. Μάλιστα ο κύριος λόγος είναι οτι δεν γράφω για εντυπωσιασμό και γνωρίζω οτι οι απόψεις μου σε αυτό το θέμα είναι σταθερές εδώ και πολύ καιρό. Έχω γράψει οτι δεν μπορώ να αφορίσω κάποιον καλλιτέχνη για τον οποίο έχουν γραφτεί βιβλία, έχουν γυριστεί ντοκιμαντέρ και ταινίες και έχει επηρεάσει τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τη μουσική οι νεότεροι μουσικοί. Έτσι, ενώ δεν ακούω Tool δεν μπορώ παρά να παραδεχτώ οτι έχουν κάνει "κάτι", αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να πω το ίδιο για το Φοίβο, ο οποίος αν δεν κάνω λάθος απασχολεί κυρίως δελτία Star (εμφανίστηκε με τα μπούτια μιανής) ή φυλλάδες τύπου Espresso  (αξίζει να παρατηρήσουμε οτι αυτές οι αναφορές σύμφωνα με τη θεωρία μου είναι σχεδόν αυτοαναφορές, μιας και τα brand names που αναφέρω απολαμβάνουν γειτονικές θέσεις κάτω από την ομπρέλλα του lifestyle).

Η παραλλαγή που εντόπισες είναι οτι μια βιομηχανία θα έπρεπε να στηρίξει οικονομικά όλα τα παραπάνω για να συμβούν, άρα το σύνολο των καλλιτεχνών στους οποίους αναφέρομαι δεν μπορεί παρά να απολαμβάνουν ΚΑΙ εμπορική επιτυχία (κάτι που συμπεριέλαβα και στο πρώτο μου ποστ σε αυτό το θέμα). Το πρόβλημα λοιπόν που εντοπίζω είναι οτι από όλα αυτά που "απαιτώ" να έχει ένας καλλιτέχης εσύ διαχωρίζεις την εμπορική επιτυχία, όχι ως αξιοκρατικό παρελκόμενο που απορρέει από το γεγονός του διανοητικού επιτεύγματος, αλλά ως αυθύπαρκτη μονάδα μέτρησης. Kαι αυτή παρεμπιπτόντως είναι και η βασική επιχειρηματολογία των υποστηρικτών της δουλειάς του σε αυτό το νήμα ("σεμνός δουλευταράς").

 
Ειρήνη παίδες και Σοφία και Αγάπη και Ελπίδα και Πίστη ,όπως έλεγε και το Πλοκάμι του καρχαρία ΄Φλοίσβος .

Αν και σπανίως πάω στην Ηπειρο ,τα κλαρίνα της είναι μοναδικά ,'εστω κι αν γυρνάω εγώ τα οβίδεα  ;D


 
blue είπε:
Μεγάλη συζήτηση με καλά κρυμμένη παρανόηση.
Μπαα... μικρή είναι η συζήτηση, εσύ προσπαθείς να την κάνεις μεγάλη.

Το σκεπτικό σου περιέχει ένα καταφανές λάθος, αυτό που σου είπα.

Όπως και πολλοί πριν από εσένα, το αρνείσαι.

Δεν (με) πειράζει. :)

 
trolley είπε:
Μπαα... μικρή είναι η συζήτηση, εσύ προσπαθείς να την κάνεις μεγάλη.

Το σκεπτικό σου περιέχει ένα καταφανές λάθος, αυτό που σου είπα.

Όπως και πολλοί πριν από εσένα, το αρνείσαι.

Δεν (με) πειράζει. :)
καλώς :)

Για το δίσκο (for the record) στη μικρή αυτή συζήτηση εμφανίστηκα στη 16η σελίδα της :)

 
μικρή είναι η συζήτηση, εσύ προσπαθείς να την κάνεις μεγάλη.
Aκριβως,21 σελιδες αναλυση για το αν εχει ή δεν εχει αξια,ταλεντο και...ηθικη ενας  συνθετης...

Θα ηθελα να ξερω αν σε ΞΕΝΑ φορουμ εχει γινει ποτε 21 σελιδες συζητηση για την αξια του Max Martin (ειναι ο αντιστοιχος Φοιβος του εξωτερικου με αρκετα εκατομμυρια σε πωλησεις)....ψαχνω και δεν μπορω να βρω εστω και μια κουβεντα...

Μηπως λοιπον παραψειριζουμε τη μαϊμου?

Δεν ειναι καλυτερα να ζουμε και να αφηνουμε και τους αλλους να ζησουν?

Στο κατω κατω της γραφης δεν υπαρχει περιπτωση να πεισουμε ο ενας τον αλλον,ολες οι αποψεις στο παρον thread ειναι στα ακρα (including mine) κατα την προσφιλη συνηθεια της φυλης μας,οποτε τζαμπα χυνεται το ιντερνετικο μελανι.....  

 
Superfunk είπε:
ψαχνω και δεν μπορω να βρω εστω και μια κουβεντα...
...για τους John Mayer, Ted Nugent, Brad Paisley, Van Halen, David Lee Roth, Steven Tyler, Puff Daddy, Miley Cyrus, Katy Perry, Justin Bieber κλπ., και φυσικά κάνεις λάθος (χώρια που συγκρίνεις εντελώς ανόμοιες περιπτώσεις χωρών, ηθών, μουσικών γούστων, εμπορικών μεγεθών κλπ.)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Βασικά η ίδια συζήτηση γίνεται copy paste για τον John Mayer στο gearpage (κάθε πέμπτη νομίζω). Δεν είναι κακό να υπάρχουν αντίστοιχα threads εδώ (αρκετά posts που γράφτηκαν ήταν εξαιρετικά) και προς τους σοβαρούς συζητητές απευθύνω για άλλη μια φορά την έκκληση να μην απαντούν σε προβοκατόρικες τοποθετήσεις, καθώς είναι αδύνατο να γίνει γόνιμος διάλογος με αυτόν τον τρόπο, και απλώς γεμίζουν σελίδες όπου η κουβέντα έχει αποπροσανατολιστεί πλήρως.

 
ndnikola είπε:
Βασικά η ίδια συζήτηση γίνεται copy paste για τον John Mayer στο gearpage (κάθε πέμπτη νομίζω). Δεν είναι κακό να υπάρχουν αντίστοιχα threads εδώ (αρκετά posts που γράφτηκαν ήταν εξαιρετικά) και προς τους σοβαρούς συζητητές απευθύνω για άλλη μια φορά την έκκληση να μην απαντούν σε προβοκατόρικες τοποθετήσεις, καθώς είναι αδύνατο να γίνει γόνιμος διάλογος με αυτόν τον τρόπο, και απλώς γεμίζουν σελίδες όπου η κουβέντα έχει αποπροσανατολιστεί πλήρως.
Και.. ευτυχώς...

Να θυμίσω ότι ξεκινήσαμε με έναν υπέροχο τίτλο όπως "Τα Κλεμμένα του Ρέμου"*, έτσι... αβανταδόρικα... άλλο που στη πορεία εκπολιτίστηκε το thread με τα πιο ψυχραιμα και εμπεριστατωμένα ποστ μερικών ανθρώπων, το άνοιγμα παράλληλων συζητήσεων, την εκπαραθύρωση των αρχικών ακραίων και χαιρέκακων απόψεων και τη συνακόλουθη αλλαγή τίτλου. Τουλάχιστον, δημιουργήθηκε το κατάλληλο κλίμα ώστε να γράψει ο blue, οπότε κατ' επέκταση να γράψει ο makam.

Το ποιος συνέβαλλε σε αυτή τη κατεύθυνση και ποιος όχι, θα είναι εκεί.. για πάντα, που λέει και η πρώτη σελίδα.

* Άλλοι υποψήφιοι τίτλοι όπως "Ε, ρε Τζάμπο που τους χρειάζεται", "Κοίτα πως βγάζουν λεφτά οι κερατάδες", "Έτσι κάνω και εγώ επιτυχίες", "Πανάθεμα τα βίντεο", ευτυχώς δεν έχουν εμφανιστεί ακόμη ως θέματα συζήτησης.




 
bloody_sunday είπε:
...για τους John Mayer, Ted Nugent, Brad Paisley, Van Halen, David Lee Roth, Steven Tyler, Puff Daddy, Miley Cyrus, Katy Perry, Justin Bieber κλπ., και φυσικά κάνεις λάθος (χώρια που συγκρίνεις εντελώς ανόμοιες περιπτώσεις χωρών, ηθών, μουσικών γούστων, εμπορικών μεγεθών κλπ.)
Μα αυτοι δεν ειναι συνθετες του παρασκηνιου αλλα pop idols,κανε google γιατι μαλλον δεν ξερεις ποιος ειναι ο Martin....

 
Eίναι πράγματι performers αλλά και συνθέτες, και τους σημείωσα εν γνώσει μου γιατί βρίσκονται ακριβώς (μα ακριβώς) στον ίδιο παρονομαστή με τα γραφόμενα εδώ... αν και το τι πιστεύω για την καλλιτεχνική πορεία μερικών εξ αυτών είναι άλλη υπόθεση.

 
και τους σημείωσα εν γνώσει μου γιατί βρίσκονται ακριβώς (μα ακριβώς) στον ίδιο παρονομαστή με τα γραφόμενα εδώ
o Mayer & o Paisley & oTed Nugent....στον ιδιο παρανομαστη με το...Φοιβο... ???

ξαναλεω: κανε google γιατι μαλλον δεν ξερεις ποιος ειναι ο Martin....(ο οποιος ειναι οντως ακριβως στον ιδιο παρανομαστη με το Φοιβο)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top