manosx είπε:
Άσε μας ρε Στέφανε...
... που πήγες να γράψεις και άρθρο για τους ρυθμούς και την... καταγραφή τους σε παρτιτούρα, ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, και ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΤΗΣ ο Στέφανος ;D ;D ;D και τους είχες γράψει με τέτοιο τρόπο που για να τους διαβάσει ο εκτελεστής θα έπρεπε να περνάει τις σελίδες σα μηχανή γαζώματος ;D ;D ;D τέσσερις ανθρώπους να γυρίζουν τα φύλλα θα ήθελε ;D ;D ;D και σε έκραζε όλο το σύμπαν...
... τα ίδια και τα ίδια...
Εγώ βάζω ΣΤΟΙΧΗΜΑ ότι ούτε το ΤΡΟΛΟΘΕΜΑ με την "παραπομπή ακκόρντου" δεν έχεις καταλάβει, λες ότι την "κατέχεις" την πτώση και ότι έχεις "παραδείγματα για το D-Em από την ελληνική μουσική", και είμαι βέβαιος ότι θα μας αρχίσεις στις φασολάδες και θα γελάσει ο κάθε πικραμένος ;D ;D ;D
Λοιπόν manosx το τελευταίο μου σε σένα ποστάρισμα:
Αφού υπάρχουν βιβλία, e-books , Ιντερνετ θα ήταν για μένα κουτό να ασχοληθώ να γράψω θεωρία μουσικής και μάλιστα θέματα αρμονίας. Σημειώσεις βεβαίως.
Όμως ένα πρακτικό θέμα κατανοείται ευκολότερα αν κάποιος έχει έστω τις βασικές γνώσεις σ’ αυτό το αντικείμενο.
Θυμάμαι όταν πριν 3 έτη ποστάριζα εδώ ρωτώντας για κλίμακες χιτζάζ & ουσάκ (
είχα ακούσει γι αυτές αλλά δεν είχα καμιά ούτε εγκυκλοπαιδική γνώση) .Είχα σκεφτεί λοιπόν , (
αν και ο ‘’φίλος’’ manosx πάλι το κρίνει με εμπάθεια και εγώ τέτοια λόγια δεν εκστόμισα) , πώς να φτιάξω μια φυσαρμόνικα να παίζει χιτζάζ & ουσάκ με την ίδια λογική που παίζονται και οι δυτικοί modes (major - minor).
Έκανα ερωτήσεις , αγόρασα βιβλίο για δρόμους , έψαξα στο Ιντερνετ και τελικά κάποια μέρα το κατάφερα και σας τις παρουσίασα και τη μελέτη και τα Video που παίζω μ’ αυτές .
Ήταν κάτι το μαγικό για μένα . Έπαιξα αμέσως ένα μεγάλο ρεπερτόριο που οι γνωστοί και φίλοι ξετρελάθηκαν - είναι γλυκύτατος δρόμος (θα σας πω κι ένα αληθινό γεγονός : Στο Νοσοκομείο ‘Αγιος Σάββας’ που βρέθηκα για εξετάσεις – επειδή αργούσε το ραντεβού , βγήκα στο προαύλιο και έπαιξα μερικά ουσάκ (
θυμάμαι τα: Όταν ήμουν παιδί είχα πλάσει μια αγάπη , Τον κούκλο του Ζαγοραίου και κάτι άλλα. Μ
ια γιατρός με πλησίασε και μου είπε: Θα ήθελες να παίξεις για λίγο στο διάδρομο των ασθενών. ; Δεν το αρνήθηκα και έγινε για 5 λεπτά το κάτι άλλο….).
Αυτά λοιπόν τα πρακτικά θεώρησα σωστό να τα διανθήσω και με λίγη θεωρία όχι όπως τη διάβασα αλλά όπως εγώ την κατάλαβα και να τα μεταλαμπαδεύσω και
το πέτυχα σε πολλούς
όχι μόνο Έλληνες αλλά και Τούρκους και Ινδούς.
Σήμερα 2 χρόνια μετά η βελτίωση μου στους δρόμους αυτούς είναι τεράστια
Θα σας τα ξαναγράψω κάποια μέρα κάπως περιληπτικά (και φυσικά όχι για διαφήμιση) για να δείτε ότι έχουμε εκπληκτικό ρεπερτόριο σ’ αυτούς τους δρόμους και μάλιστα στα παραδοσιακά μας Μακεδονίτικα τραγούδια που σ’ ένα μεγάλο ποσοστό είναι χιτζάζ και ίσως πείσω , αυτός είναι ο σκοπός μου κάποιους και από τα εδώ μέλη , να ασχοληθούν με φυσαρμόνικα και ειδικά με την ‘’Stefanos Ousak’’ όπως την ονόμασα και για να πω και το θετικό και τα ‘’βραβεία ‘’ που πήρα από Hohner & Lee Oscar και άλλα ξενόγλωσσα sites….
Manosx θα σου μείνει η εμπάθεια. Αν κάποτε έρθεις στη Σύρο έλα στο σύλλογο μας . Θα διασκεδάσεις. (το site είναι δικό μου και διαχειριστικά)
Δες ΕΔΩ :
http://www.hikingteam.gr/category/ekdiloseis-omadas/
Τώρα για το ''τρολλοθέμα'' όπως το λες δεν είναι ότι κατέχω το θέμα είναι ότι έδωσα παραδείγματα με ρεπερτόριο αρκετών τραγουδιών , άλλα με την πτώση ενδιάμεσα άλλα στο τέλος .
Αν δεν ισχύει θα χαρώ να διορθωθώ. Απλά χρησιμοποιώ αυτές τις ''πτώσεις'' καθημερινά χωρίς να ξέρω ότι λέγονται έτσι. Τώρα αν κατάλαβα κ'άτι άλλο πάλι δεν είναι έγκλημα, και δεν χρειάζεται τρολλάρισμα απλά θα συνεχίσω να τις χρησιμοποιώ όπως μέχρι σήμερα χωρίς το όνομα τους απλά ξέρω ότι ακούγονται θαυμάσια
Καληνύχτα γιατί το πρωί έχουμε ορειβασία 4ωρη από ένα χωριό μέχρι το φάρο που βλέπεις όταν μπαίνεις στη Σύρο. Ελπίζω να περπατάς γιατί νους υγιής εν σώματι υγιές...