'Εκχώρηση' μιας κλίμακας σε άλλη

Nikolas είπε:
Άρα... με λίγα λόγια μάλλον δε ξέρεις τι λες (αφού έχτες μόλις το είδες για πρώτη φορά).

Βγες να ρωτήσεις ότι θες. Είδες ότι με χαρά μου απάντησα στα ερωτήματα σου για το λινκ σε εικόνες.

ΜΗΝ κάνεις τον δάσκαλο!  :(
Για το συγκεκριμένο θέμα απ' το πρώτο ποστάρισμα λέω το σωστό και μάλιστα πρακτικά απλά δεν ήξερα ότι το λένε ''movable Do'' αλλά και που όμως - μέχρι σήμερα- κανείς σας δεν μου το υπέδειξε.

Τα κείμενα μου,  καταγράφουν  την προσωπική μου πορεία μάθησης. Στην ουσία είναι  σημειώσεις ενός μαθητή που γράφω με μεράκι και θέλω να μοιραστώ με άλλους , να μάθω περισσότερα και να τις εμπλουτίσω και ΣΙΓΟΥΡΑ όχι διδασκαλικό σύγγραμμα (Αυτό έκανα σε όλη μου τη σταδιοδρομία και θα συνεχίσω να κάνω ) .

 
Τα ποστς σου δεν εχουν τετοια μορφη ή παρουσιαση σαν αυτη που περιγραφεις, Στεφανε.

 
STEFANOS604 είπε:
γιατί απ’ την αρχή δεν είπε κάποιος  ότι ο Στέφανος θα εννοεί το ‘’movable DO’’ ?? Γιατί κανείς δεν διόρθωσε τη  λέξη ‘’εκχώρηση’’ με τη λέξη ''αντιστοίχιση'' με ‘’movable DO’’......

Εγώ μόλις χθες βράδυ πρωτοείδα τη λέξη ‘’movable DO’’.
Στη 2η σελίδα το είπα, αλλά που..

http://www.noiz.gr/index.php?topic=205539.10

 
neeq είπε:
Στη 2η σελίδα το είπα, αλλά που..

http://www.noiz.gr/index.php?topic=205539.10
Πράγματι. Μου διέφυγε ή μάλλον δεν  το μελέτησα πλήρως μέχρι το τέλος.

Θα είχε λυθεί η ‘’παρεξήγηση’’ . Παρ’ όλα  ήταν μια ευκαιρία να το γνωρίσουν περισσότεροι. Εξ άλλου αυτός είναι ο σκοπός του forum.

Δεν χρειάζεται όμως αυτή η 'τσίτα''

 
Απλά επανέρχομαι γιατί συνεχίζεται ο ‘’χλευασμός’’ και σε άλλο thread….

There are two ways of applying solfege: 1) fixed do, where the syllables are always tied to specific pitches (e.g. "Do" is always the pitch "C") and 2) movable do, where the syllables are assigned to different pitches …. http://en.wikipedia.org/wiki/Solf%C3%A8ge

Υπάρχουν δύο τρόποι εφαρμογής Σολφέζ :

1 ) σταθερό DO , όπου οι συλλαβές πάντα συνδέονται με συγκεκριμένους φθόγγους( π.χ. "Do" είναι πάντα ο τόνος " C " ) και

2 ) κινητό DO , όπου οι συλλαβές εκχωρούνται  (μια από τις ερμηνείες)σε διαφορετικούς φθόγγους ….

assign_zps9c2235c8.jpg


 
Στερήται απω τον κωσμο τιν γνόσι.............

Μπντρομπη σαζ.

 
STEFANOS604 είπε:
2 ) κινητό DO , όπου οι συλλαβές εκχωρούνται  (μια από τις ερμηνείες)σε διαφορετικούς φθόγγους ….

assign_zps9c2235c8.jpg
a baseball player hits the ball with a bat, δηλ. ενας παιχτης του μπεηζμπολ χτυπαει τη μπαλα με μια νυχτεριδα (μια από τις ερμηνείες)

bat.jpg

 
Το internet μας χάρισε πληθώρα πληροφοριών,αλλά και το βάσανο να πρέπει να ξεχωρίσουμε την ήρα από το στάχυ,μια πάρα πολύ επίπονη διαδικασία..

Αλλά μιας και το στάχυ που έχει μαζευτεί στο internet είναι πάρα πολύ και ο καιρός για θέρισμα λίγος, θα πρότεινα τα "διδακτικά" thread του συγκεκριμένου OP να πηγαίνουν απευθείας στην παιδική χαρά όπου και ανήκουν.

Οι καλές προθέσεις δεν είναι αρκετές,όταν οι γνώσεις είναι τόσο ανεπαρκείς.

@Α,και μην πυροβολείται τον πιανίστα->"άνθρωπο με την μοναδική λάμψη".

Και το γέλιο χρειάζεται,γεμίσαμε κατσούφηδες και μουντρούχους εκεί έξω..

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Kanimothrios είπε:
@Α,και μην πυροβολείται τον πιανίστα->"άνθρωπο με την μοναδική λάμψη".
ασε μας μωρε με τον καραγκιόζη............................

 
cos_dr είπε:
ασε μας μωρε με τον καραγκιόζη............................
Δεν χρειαζεται αυτο  ::) Ο κος Στεφανος ειναι καλος σε οτι αφορα την εφευρετικοτητα του στο να βρισκει λυσεις σε διαφορα τεχνικης φυσεως προβληματα, αλλα πασχει λιγο στα θεωρητικα. Ουδεις τελειος  ;)

 
VangelisV είπε:
Δεν χρειαζεται αυτο  ::)

Ο κος Στεφανος ειναι καλος σε οτι αφορα την εφευρετικοτητα του στο να βρισκει λυσεις σε διαφορα τεχνικης φυσεως προβληματα, αλλα πασχει λιγο στα θεωρητικα. Ουδεις τελειος  ;)
οχι, για τον ανθρωπο με τη μοναδικη λαμψη πηγαινε.

ειναι συμφωνο και με το quote

 
VangelisV... Δεν γνωριζεις τον ανθρωπο με την μοναδικη λαμψη? :o

 
Assign από το Oxford λεξικό:

Αναθέτω – παραχωρώ – εκχωρώ – ορίζω

Στο αρχικό μου ποστάρισμα έγραψα:

‘’….Με πιο απλά λόγια στη συλλαβή ‘’ΝΤΟ’’ δεν δίνω την απόλυτη τιμή του C , στο ‘’ΡΕ’’ δεν δίνω την απόλυτη τιμή του D ……..ή πιο ‘επιστημονικά’ μια  C είναι πχ 264 Hz αλλά η ‘’ΝΤΟ’’ μπορεί να είναι η τονική ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ κλίμακας ‘’.

Τώρα αν πω ’’εκχωρώ’’ το F στο ΝΤΟ ……ή δίνω στο F τη συλλαβή  ΝΤΟ ή ορίζω το F σαν ΝΤΟ , ή αντιστοιχώ στο F το όνομα ΝΤΟ , η περιφραστική εξήγηση που έδωσα είναι σωστή και κατανοητή ακόμα και από άσχετο. Αν δε συγκριθεί με τα εγγλέζικα κείμενα που παρέθεσα είναι και 100% ΑΚΡΙΒΗΣ.

Μάλιστα επειδή δεν έβρισκα την κατάλληλη λέξη ακόμα και στον τίτλο τη λέξη ‘’εκχωρώ’’ τη δίνω σε εισαγωγικά.

Και επειδή έχω πτυχίο Proficiency από το 1973 , είμαι πολύ καλός γνώστης της τεχνικής ορολογίας (έχω μεταφράσει 3 πολυσέλιδα τεχνικά εγχειρίδια για PCM και ψηφιακά ραδιοδίκτυα) και έχω διδάξει αγγλική τεχνική ορολογία μηχανών πλοίου για 2 έτη  ..σημασία έχει να δώσεις στον άλλο να κατανοήσει τη σημασία της λέξης -έχω δει εκατοντάδες μαργαριτάρια ειδικά στα ηλεκτρονικά αλλά και η ‘’Μουσική Εγκυκοπαίδεια’’  που έχω βρίθει από μαργαριτάρια – που δυστυχώς δεν έχουν διορθωθεί με ‘παροράματα’ , ενώ εδώ δέχτηκα άλλη λέξη αντί του ‘εκχωρώ’).

Επειδή όμως δεν βρήκατε κάτι λάθος σ’ όλα τα αναγραφόμενα (που τα έγραψα σαν ΤΙΡS για τους παίχτες πνευστών οργάνων – και αυτός , λέω στην αρχή , ότι θα έπρεπε να είναι ο μακροσκελής τίτλος)  , στην αρχή είπατε ότι είναι για ‘νηπιακή μάθηση’ ή ότι γράφω ανακρίβειες – δύο αντικρουόμενα……και το θέμα κλειδώθηκε.

Όταν όμως βρήκα ότι αυτά που περιγράφω λέγονται ‘’Movable DO’’ και άνοιξα ΝΕΟ Thread , το παλιό ξεκλειδώθηκε και συγχωνεύτηκε με το νέο , τότε ασχοληθήκατε με μια λέξη που ναι μεν μπορεί να μη είναι η ακριβής όμως περιφραστικά την αναλύω ΣΩΣΤΑ.

Στη συνέχεια όμως επι της ουσίας κανένα σχόλιο παρά μόνο συνεχιζόμενο trolling ,άσχετα θέματα με το συζητούμενο... που δυστυχώς επιτρέπονται και πολύ δυστυχώς άναρθρες κραυγές πάντα από τους ίδιους.

Το άρθρο  ολοκληρωμένο– που επαναλαμβάνω είναι ΤΙΡ για εύκολη εκμάθηση πνευστών διαφορετικών τονικοτήτων – θα το βρείτε ΕΔΩ: http://musiciandata.blogspot.gr/2014/11/tips.html

Εγώ έκανα ,όπως πάντα, αυτό που θεωρούσα σωστό , ότι δηλαδή παρ’ όλο που δέχτηκα και στο παρελθόν τα ίδια τρολλαρίσματα – φυσικά δέχομαι ασμένως την αρνητική κριτική αλλά με σεβασμό του συνομιλητή-  να ενημερώσω για κάτι ΠΡΑΚΤΙΚΟ (το οποίο είχε σχέση με τη φλογέρα και το ζουρνά , 2 θέματα που δεν υπάρχουν έτσι αναλυτικά , ειδικά ο ζουρνάς , στο διαδίκτυο) και  κάτι για το οποίο έχω δεχτεί επανειλημμένα ερωτήσεις  και αυτός είναι ο σκοπός του δικού μου blog (110.000 επισκέψεις με εκατοντάδες ΠΜ σε 1,5 χρόνο ) ότι είναι ‘’δυναμικό ‘’ και αν κάπου πάρω κάποια νέα γνώμη , πρόταση ή έχω κάποιο λάθος ετυμολογικό, ορθογραφικό ή ουσίας  το διορθώνω – κι αυτό έχει εκτιμηθεί από πολλούς…

Πιστεύω ότι η σιωπηλή πλειονότητα , που μας έκανε την τιμή να μας παρακολουθήσει,αποδοκιμάζει τα τρολλαρίσματα και τις προσβλητικές εκφράσεις και αν κάτι πήρε από έναν ''μουσικό'' έστω και μόνο το movable DO ας γράψει και ένα θετικό έτσι για το θεαθήναι ...

Καληνύχτα

This is adios and no goodbye

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα