• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

hot! Εθνικός Τελικός Eurovision - 2025 Η Ψηφοφορία Των Μελών Μας

Ψηφίστε το τραγούδι που επιθυμείτε να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη Εurovision - 2025

  • Lost My Way- Andy Nicolas

    Ψήφοι: 1 3.3%
  • Sirens- BARBZ, Hans Zimmer

    Ψήφοι: 8 26.7%
  • Vále- Evangelia

    Ψήφοι: 4 13.3%
  • Unhurt Me- Ναυσικά Γαβριλάκη

    Ψήφοι: 1 3.3%
  • Odyssey- Ελένη & Μαρία Ντίνα (Dinamiss)

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Free Love- Θάνος Λάμπρου

    Ψήφοι: 6 20.0%
  • Elevator (Up and Down)-RIKKI

    Ψήφοι: 3 10.0%
  • Παράδεισος- Κωνσταντίνος Χριστοφόρου, Κώστας Καραφώτης

    Ψήφοι: 1 3.3%
  • Ηigh Road- Georgina Kalais, John Vlaseros

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Play It!- Xannova Xan

    Ψήφοι: 1 3.3%
  • Αστερομάτα- Klavdia

    Ψήφοι: 4 13.3%
  • Γη μου- Κώστας Αγέρης

    Ψήφοι: 1 3.3%

  • Σύνολο ψηφοφόρων
    30
"Σύμφωνα με αποκλειστικές μας πληροφορίες, η Barbz, κατά κόσμον Βαρβάρα Αργυρού, προετοιμάζει και αυτή την τελική μορφή της συμμετοχής της, για τον εθνικό τελικό. Μάλιστα, θα υπάρξουν αλλαγές στην μίξη και στην παραγωγή του ”Sirens”, κάνοντας ακόμα πιο δυνατή τη συμμετοχή της"

Από ότι μαθαίνω η κοπέλα είναι μουσικός (δηλαδή όχι μόνο να τα λέει) και τα αγγλικά πρέπει να είναι η μητρική της γλώσσα, πράγματα που προκύπτουν και άπλα ακούγοντας κανείς το τραγούδι. Αν της έρθει η φώτιση να αλλάξει το ρεφρέν - κορύφωση, με κάτι τελείως άλλο μπορεί να βγει με πολύ δυνατό κομμάτι. Ακόμα και αυτό βέβαια δεν της εξασφαλίζει ότι θα μας εκπροσωπήσει καθώς αν αφήσουν την επιλογή στο κοινό όλοι ξέρουμε τι θα πάει εκεί πέρα (το noiz πέφτει πολύ έξω)
 
Θα είχε ενδιαφέρον να αναφέρουμε και ποιο από τα 12 τραγούδια θεωρούμε το χειρότερο, γιατί από εκεί θα είναι ο νικητής από ότι φαίνεται. Για έμενα το χειρότερο είναι το ''βάλε'' δεν φτάνει που η μουσική είναι καραμούζα, το έχουν σηκώσει και από άλλο κομμάτι... Αλλά το κορυφαίο είναι τα στίχοι, ''η καρδία μου σε γνωρίζει κ' είναι σαν να σ' αγαπάει''!! Είναι σαν να το έχει γράψει ερωτευμένος Αλβανός με πάνω από 20 χρόνια στην Ελλάδα, άνθρωπος με μητρική γλώσσα την ελληνική αποκλείεται να το έχει διατυπώσει αυτό έτσι, και να το έκανε και στίχο, άποψη μου
 
Εάν και η τελική του παραγωγή υστερεί όντως και είναι κρίμα.. Το Sirens . Το κομμάτι είναι πολύ δυνατό και όχι μόνο για Eurovision.

 
Εγώ όπως ανέφερα πιο πάνω και δεδομένου ότι πολλές από τις συμμετοχές είναι ΚΟΥΚΛΕΝ και ΚΟΥΚΛΟΙ, θα μου επιτρέψετε να επαναλάβω πως χρειάζομαι ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να δω και τα Video Clip, τις στυλιστικές, χορευτικές και άλλες επιλογές για να μπορέσω να εκφέρω πιο αντικειμενική, ως γιουροβιζιονολόγος επιστημονική άποψη. Εξακολουθώ να υποστηρίζω την ψήφο μου στο Sirens βάσει ακρόασης αλλά διατηρώ τις επιφυλάξεις μου.
 
Συμφωνώ με Alex Raptakis και kpeyos.
Εντάξει, θα μπορούσα να άλλαζα κάποια πραγματάκια εδώ και εκεί αλλά η γενική εικόνα θα ήταν η ίδια με των παραπάνω μελών.

Απέχουμε πολύ μέχρι να φτιάξουμε μια polished παραγωγή σε αυτό το επίπεδο που θα boost-άρει τα θετικά σημεία και θα κρύψει/καλύψει επιμελώς τα αρνητικά (για να μετατρέψεις τα αρνητικά σε θετικά απλά το αφήνουμε στην άκρη και το ξεχνάμε).
Αν δεν κάνεις ΑΒ με τις Σουηδικές παραγωγές και να είσαι κάπου κοντά και να μην απέχεις έτη φωτός, άστο και πέσε για ύπνο.

Αφού έχεις κατακτήσει το ότι θα ακουστεί κάτι (αρκετά) άνω του μετρίου στα ήχεια και τα soundbars των τηλεοράσεων των Ευρωπαίων (για να μην μιλήσω για τον ήχο της arena στα live) μπορείς να έχεις την πολυτέλεια να μιλήσεις για εμφάνιση, χορογραφίες, PR κτλ.

Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε (αφού δεν διδασκόμαστε από τους καλύτερους μας, ούτε τους προσλαμβάνουμε για να μας κάνουν τη δουλειά και να μάθουμε από το πως το έκαναν) είναι να κρυφτούμε πίσω από κανένα folk και παραδοσιακό κομμάτι με decent φωνή που δεν είναι must η άψογη παραγωγή και να αποφύγουμε τον εξευτελισμό!
 
Εκείνο που αρκετοί συνθέτες δεν έχουν καταλάβει είναι ότι πρόκειται για ευρωπαϊκό διαγωνισμό. Το να στέλνουν κομμάτια που είναι "δαγκώματα" από αμερικανιές, δεν πρόκειται να τους πάει πουθενά σε ευρωπαϊκό κοινό.
Από την άλλη, τα παραδοσιακά - δημώδη ακούσματα τα βαρεθήκαμε μέχρι και οι ίδιοι οι Έλληνες....
Σε ένα πανηγυράκι σαν της Eurovision μεγάλη σημασία έχει η διάθεση του τραγουδιού και - κυρίως - η σκηνική παρουσία. Είναι εξαιρετικά άστοχο να επιλέγουμε μόνο με βάση τη μουσική. Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο το τί θα παρουσιαστεί στη σκηνή.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, το Elevator έχει τα στοιχεία πανηγυριού - φιέστας που χρειάζονται για να το θυμάται - έστω - το ευρωπαϊκό κοινό.
Καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες.
 
Δυστυχως απο αυτο το θεσμο που εχει καταντησει ενα πανηγυρακι για συγκεκριμενους και εκλεκτους, η καλη και ποιοτικη μουσικη εχει τον τελευταιο λογο. Οποτε οσο καλο και αρτιο μουσικα και στιχουργικα και να ειναι ενα κομματι δεν τυγχανει της δεουσας προσοχης. Αυτα που προαγονται ειναι οι μουσικες που θα παιξουν στα clubs για μικρο χρονικο διαστημα και σε λιγο θα ξεχαστουν και απλα θα μεινουν στην ιστορια σαν "καποτε συμμετοχες στην eurovision". Οποτε βασει των ανωτερω λεχθεντων, μετα λυπης μου, θεωρω οτι θα "κονταροχτυπηθουν" τα "Βαλε" και "Οδυσσεια"
 
''η καρδία μου σε γνωρίζει κ' είναι σαν να σ' αγαπάει''!!
Google translate θα'ναι κλεμμένο από ξένο τραγούδι. 😂
Συγνώμη στο στιχουργό, απλά μου φάνηκε αστείο το σχόλιο του Άγιου.
Αλήθεια ποιος προσέχει τους στίχους σε ένα pop τραγούδι;
Ομοιοκαταληξία να έχουν και αν έχουν μέσα και καμία πιασάρικη ατάκα, όλα καλά. :)

Τα 12 αυτά τραγούδια τα αντιμετωπίζω ως ντέμο γιατί δε νομίζω όλοι αυτοί οι καλλιτέχνες να μπορούσαν να βάλουν τα χρήματα οι άνθρωποι για να κάνουν τις καλύτερες δυνατές παραγωγές επιπέδου Σουηδίας πριν καν περάσουν στον τελικό.
Παραγωγοί/συνθέτες και ηχολήπτες δεν είναι αυτοί που διαμορφώνουν τελικά μια ωραία εκτέλεση ενός τραγουδιού;
 
Δεν περιμένω από την Eurovision νέα τραγούδια που να αντέχουν διαχρονικά πια, αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας μιας και ασχολείστε με τη μουσική πολλά χρόνια, τι φταίει και τα τραγούδια δεν έχουν διαχρονικότητα. Προσωπικά, έχω παρατηρήσει ότι αυτό συμβαίνει κυρίως στην ηλεκτρονική μουσική και όχι τόσο σε παραγωγές που έχουν μουσικά όργανα. Επίσης πιστεύω ότι η δυτική μουσική που βασίζεται τόσο σε Μότσαρτ και Μπετόβεν έχει κουράσει. Ή να πω καλύτερα ότι δεν προκαλεί έκπληξη στον ακροατή. Άλλωστε έχουν γίνει επιστημονικές μελέτες που έχουν αποδείξει ότι ο ακροατής ενθουσιάζεται όταν ακούει π.χ. κάποιο ακόρντο που δεν το περίμενε κι αυτό τον ωθεί να του αρέσει μία παραγωγή.
 
τι φταίει και τα τραγούδια δεν έχουν διαχρονικότητα. Προσωπικά, έχω παρατηρήσει ότι αυτό συμβαίνει κυρίως στην ηλεκτρονική μουσική
Στην σημερινή μουσική γενικά.
Βγές και κάνε μια βόλτα έξω και πές μου τι απο αυτά που βλέπεις θα ήθελες να κρατήσεις αναλλοίωτο για το μέλλον.
Αυτά τα ιδανικά έχει η σημερινή κοινωνία,αυτου τους χαρακτήρες διαμορφώνει,αυτά εκφράζουν με την μουσική τους.
Η διαχρονικότητα είναι ένα στιγμιότυπο που έζησες και αναπολείς,η κάτι που δέν έζησες και θα ήθελες πολύ να ζήσεις.
Μπαίνω τώρα στην χρονοκάψουλα που έχω ρυθμίσει για την δεαετία του 80,να βρώ μουσικούς για το καινούργιο μου κομμάτι.
Την τελευταία φορα έβαλα το 80 σκέτο και με το που άνοιξα την πόρτα καρφώθηκε ένα ρωμαικό ακόντιο επάνω.
Εχει και ο αναλογικός κόσμος τα προβλήματα του.
 
Βγές και κάνε μια βόλτα έξω και πές μου τι απο αυτά που βλέπεις θα ήθελες να κρατήσεις αναλλοίωτο για το μέλλον.
Το μόνο αξιόλογο που ήθελα να κρατήσω αναλλοίωτο για το μέλλον είναι αυτό που βλέπω όταν κοιτάζομαι στο δρόμο σε καθρέφτη. Τι θέλει να πει ο ποιητής με αυτό. Θέλει να πει να μην ποθείς αυτά που δεν έχεις. Πόθησε αυτά που έχεις και έτσι θα τα έχεις όλα.
Αυτό θα είναι το concept του τραγουδιού που θα κατεβάσουμε του χρόνου στη Eurovision και το κατοχυρώνω εδώ, άμα το κλέψουν σαν ιδέα θα τους κάνουμε ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ 🤣
 
Δεν περιμένω από την Eurovision νέα τραγούδια που να αντέχουν διαχρονικά πια, αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας μιας και ασχολείστε με τη μουσική πολλά χρόνια, τι φταίει και τα τραγούδια δεν έχουν διαχρονικότητα. Προσωπικά, έχω παρατηρήσει ότι αυτό συμβαίνει κυρίως στην ηλεκτρονική μουσική και όχι τόσο σε παραγωγές που έχουν μουσικά όργανα. Επίσης πιστεύω ότι η δυτική μουσική που βασίζεται τόσο σε Μότσαρτ και Μπετόβεν έχει κουράσει. Ή να πω καλύτερα ότι δεν προκαλεί έκπληξη στον ακροατή. Άλλωστε έχουν γίνει επιστημονικές μελέτες που έχουν αποδείξει ότι ο ακροατής ενθουσιάζεται όταν ακούει π.χ. κάποιο ακόρντο που δεν το περίμενε κι αυτό τον ωθεί να του αρέσει μία παραγωγή.
Να ειμαι ειλικρινής δεν καταλαβαίνω αυτο που λες για τη δυτική μυοσική και τις βάσεις της τους Αυστριακους. Δηλαδή εγώ δεν βλέπω να γινεται τετοια μουσική για να κουράσει.

Επί του θέματος που θίγεις, τα κομμάτια που συμμετέχουν τουλάχιστον τα τελευταία 20 χρόνια ειναι ενας διαρκής αγώνας να κερδίσεις και να διατηρήσεις εντυπώσεις.

Η μουσική είναι ενα μικρό μέρος των μέσων που χρησιμοποιούνται σε αυτή τη διαδικασία (χορευτικά, εμφάνιση, κουστούμια, φωτα κλπ παιζουν μεγαλύτερο ρολο) και οσο παιζουν ρολο, στη συνθεση διακρινεται ενα στρες να κερδιθούν και να ξανακερδιθούν μέσα στη διάρκεια του οι εντυπώσεις. Δηλαδη ειναι σα να γινεται παραδεκτό οτι μέσα στη διάρκεια το κομματιού (που δεν το εγραψε και ο Μάλερ) θα χάσεις το ενδιαφέρον σου και πρεπει να στο ανανεώσουμε. Εξου και οι εντονες και συχνες αλλαγές ρυθμών, οι μετατροπίες, στιχουργικα hooks μέχρι σκηνοθετικά ευρήματα όπως εκεινο που η Παπαρίζου έπαιξε κεμετζέ με το βρακοζώνι του χορευτή.

Ειναι γενικό μουσικο φαινομενο και δεν περιορίζεται στη Eurovision το οτι η μουσική έχει φτωχυνει και το ακους με μια βολτα απο τις λιστες του Spotify.

Πάντως εχω μια παρατήρηση. Βλέπω και τον Rick Beato που αναλυει τις λιστες του Spotify και οταν το κομμάτι ειναι μαλακία, λέει κάτι του στυλ "οκ... πολύ ωραία παραγωγή. I love the sonics".

Εντάξει καταλαβαινω οτι θες να τηρήσεις τις αποστάσεις σου και να πεις μια καλή κουβεντα ακομα και εκει που δεν βρισκεται πουθενα.

Αλλά η συνθεση ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ αλλο καπέλο απο την παραγωγή.

Συμβαινει και στη eurovision.
 
Εγώ να ρωτήσω... Αν πχ βγει το Free Love, θα πάει με αυτό το αρχείο που έχει ανεβάσει η ΕΡΤ? Γιατί είναι σαν να ναι υπερσυμπιεσμένο mp3 128kbs το πολύ. Και δε νομίζω να είναι στυλιστικό το θέμα, γιατί υπάρχουν σημεία που είναι πιο καθαρά.
 
Τα ακουσα χθές βράδυ όλα και σε μερικά εχει ωραίες φωνές.Το επιλεγμένο,λογικά θα έχει διορθώσεις αργότερα αν χρειάζεται.Μην τρελαθείτε και με την λεπτομέρεια,μετά τα περσινά που θα πληρώσουν μάλλον οι φετινοι.
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top