Δείξτε μας την μηχανή σας.

Μη τα τσουβαλιαζουμε ομως, υπαρχουν και σωστοι οδηγοι που τηρουν καταρχας το "σεβομαι τον συναδελφο οδηγο ειτε αυτοκινητου, ειτε μηχανης, ειτε ποδηλατου".

(Μη παμε στους ποδηλατες που εχουν γινει χειροτεροι απο ολους).

 
Πολύ περισσότερο θα έλεγα.

Εγω πούλησα την μηχανή μου μετά απο 40 χρόνια γιατί φοβόμουνα τους... συντρόφους που προσπερνάνε δεξιά - αριστερά, μεσα σε κίνηση αψηφώντας πόρτες, σήματα, Κ.Ο.Κ. και με μια ταχύτητα 60, 70 όταν η κίνηση πάει με 30. Λες και το γκάζι είναι διακόπτης on/off.

Μοτοσυκλετικός αμοραλισμός. Το μόνο πράγμα που μας συνδέει είναι πως τυχαίνει να είμαστε πάνω σε δίτροχο. Δεν αισθάνομαι καμία ταύτιση.

Ετσι πάνε οι... γρήγοροι μέσα στην κίνηση, που αν τους βάλεις μέσα σε πίστα αγώνων, όταν θα τελειώνουν τον πρώτο γύρο, οι αργοί στην κίνηση θα τους ρίχνουν δεύτερο γύρο. Τσιτα το γκάζι στην ευθεία αλλά μόλις δουν στροφή... πάπια!

Οδηγική αγωγή και δεινότης, μηδέν. 

Τεσ' πα, το αίμα νερό δεν γίνεται και πήρα πριν ένα μήνα ένα μηχανάκι πάλι. Ξεκίνησα για ένα παπί αλλά ήταν ίδιες τιμές με σκούτερ, που ήταν ίδιες πάλι με μοτοσυκλέτες. Ε.. πήρα φυσικά μοτό. 

Άραξα στα κυβικά μου. Ούτε μεγάλη, ούτε μικρή. Ευκίνητη στην πόλη, σχετικά ελαφριά και κάνει και την βόλτα της το ΣΚ. Βρήκα ένα Honda CBF500 και μου αρέσει. Εχω πλέον θεμα με την μέση μου και είναι χαμηλό και άνετο για ένα μπάρμπα μετα συμβίας. Και η αλήθεια είναι πως την χάρηκα πολύ σε κάτι βολτούλες στο Λαύριο απο τις παλιές οδούς.

Προβολή συνημμένου 20649


Εξαιρετικο εργαλειο για πολη και για καθε ειδους βολτες. 

Με σωστη ρυθμιση του sag (προφορτιση πισω αναρτησης και ο,τι αλλο σηκωνει το αμορτισερ) θα δεις τρελη διαφορα στο κοπανημα της μεσης.

 
Εννοεις να πηγαινουν στο δικο τους ρευμα, και αντιθετο δικο μας.

edit αα οκ δεν ειδα το "ΜΗΝ"


Το τραγικό είναι ότι όταν οδηγάς μεγάλο αυτοκίνητο (έχω ένα SUV) και να ΘΕΛΕΙΣ να τους αφήσεις να προσπεράσουν παράνομα τα ΙΧ βγαίνοντας στο αντίθετο ρεύμα απλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ μια και υπάρχει μόνο ΜΙΑ λωρίδα (η άλλη είναι λεωφορειοδρομος)... αλλά αυτοί ακάθεκτοι...σου επιτεθενται στα ισια για μετωπική... ρωσική ρουλέτα λαιμε φιλωΟΥς...

 
Μη παμε στους ποδηλατες που εχουν γινει χειροτεροι απο ολους


Καλά αυτοί είναι γελοίοι.

Καταρχήν και νομικά να το δεις η κίνηση ποδηλάτων απαγορεύεται στην Αθήνα.

Επιτρέπεται μόνο σε ποδηλατοδρόμους.

Ξέρω..ΔΕΝ έχουμε τέτοιους αλλά ΜΟΝΟ εκεί επιτρέπεται εκτός κι αν το ποδήλατο έχει αριθμό κυκλοφορίας και πληρώνει τέλη.

Αλλά και νόμιμο να ήταν..που πας ρε ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ με το ποδήλατο στη ζούγκλα?

 
Καλα, εκτος απο τα γνωστα προβληματα οπως τηρηση λωριδας κυκλοφοριας, κρανος, εξοπλισμος, σινιαλο για αλλαγη πορειας,  ανακλαστικό γιλέκο, φωτα το βραδι κλπ, εχω δει να περνανε ασταματητα με κοκκινο, απο στοπ, απο αριστερα σε στενα, να οδηγουν σε δρομους ταχειας κυκλοφοριας κλπ.

Και ΟΚ, πιστευουν οτι δεν τους πιανει ο κ.ο.κ για να φανε κληση, αλλα δεν υπολογιζουν ουτε τη ζωη τους?

Μαλλον λοιπον δεν ξερουν τι κανουν, οχι δεν υπολογιζουν τη ζωη τους.

 
Με τους ποδηλατάδες τα χω κι εγώ παρόλο που συνήθως αγαπώ όλο τον κόσμο Χαχαχα. 

 Πάνε εκεί μες τη λεωφόρο χύμα και προκειμένου να μην χάσουν τη φορα...... 

 Πόσες φορές κόβω να μην τους πατήσω και με τ αμάξι και με τη μηχανή. 

 Εκει μπαίνουν μπροστά και στ απαυτα τους. 

 Και οι άλλοι με τα ηλεκτρικά πατίνια. 

 Πάνε σε δρομο και πεζοδρόμια μαλιοκουβαρα. 

 Ένας όπως έβγαινα από ένα πάρκινγκ σιγά σιγά με τη μηχανή και πήγαινε στο πεζοδρόμιο παραλίγο να με εμβολησει. 

 Θα γινει μακελειό με αυτούς και με τα ποδήλατα και τα πατίνια και θα λέμε πάλι "η κακιά στιγμή" χαχαχαχα 

 
Η διαχωριστική γραμμή στους δρόμους δεν είναι η γρήγορη λωρίδα δικύκλων.

 
Φίλε SF, αυτοί που περιγράφεις, υπαρκτοί μεν αναβάτες,δεν είναι τίποτε άλλο παρά ΛΕΜΕΔΕΣ που έχουν μάθει απλά να ισορροπούν πάνω στην μηχανή και όχι μοτοσυκλετιστές! Εγώ ως πρώην κάτοχος μεγάλου κυβισμού μηχανής, μπορώ να πω πως πλέον είμαι πιο προσεκτικός οδηγός με το αυτοκίνητο μου.

 
Αυτοι που για καποια περιοδο οδηγουσαν μηχανη, ειναι σιγουρα πολυ προσεχτικοτεροι οδηγοι κουτιου (αυτοκινητου), ειδικα στο πως μοιραζονται το οδικο δικτυο με τους δικυκλιστες. Αξιολογουν τα πραγματα διαφορετικα.

 
Χρειάζεται να αναφέρω ότι τουλάχιστον το καλοκαίρι, είναι πολύ συχνό το φαινόμενο να οδηγεί κάποιος παπί πχ μέσα στην μέση της Θησέως στην Καλλιθέα, τρώγοντας με το ένα χέρι σουβλάκι, ενώ με το άλλο μιλάει στο κινητό?

Και με τι οδηγεί ρε φίλε?

Με τους αγκώνες κύριοι.

Αν είχε και τρίτο χέρι, μπορεί να έπινε και μπύρα ταυτόχρονα.

Για να κρατήσει το τιμόνι ... πάντως, δεν θα το χρησιμοποιούσε.

EDIT: Για να μην αναφέρω τους ντελιβεράδες, που πολλοί από αυτούς έχουν την λογική "όπου μπορεί να πάει ο πεζός, μπορώ να πάω κι εγώ".

Τώρα αν απαγορεύεται, αν είναι πεζοδρόμιο, αν είναι μονόδρομος, αν έχει stop ... αυτά είναι για τα αυτοκίνητα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Χρειάζεται να αναφέρω ότι τουλάχιστον το καλοκαίρι, είναι πολύ συχνό το φαινόμενο να οδηγεί κάποιος παπί πχ μέσα στην μέση της Θησέως στην Καλλιθέα, τρώγοντας με το ένα χέρι σουβλάκι, ενώ με το άλλο μιλάει στο κινητό?

Και με τι οδηγεί ρε φίλε?

Με τους αγκώνες κύριοι.

Αν είχε και τρίτο χέρι, μπορεί να έπινε και μπύρα ταυτόχρονα.

Για να κρατήσει το τιμόνι ... πάντως, δεν θα το χρησιμοποιούσε.
Και οι συγκεκριμένοι "καβαλάρηδες"(που δεν κρατάνε το κούρδισμα, ώπα νέο θέμα) αποτελούν σημαντικό μέρος του δείγματος από το οποίο προκύπτει ότι τα δίκυκλα ως μέσο μεταφοράς είναι επικίνδυνο,το οποίο δεν είναι λάθος, αλλά μία έρευνα δεν μπορεί να μελετήσει ως στατιστικό μέγεθος την βλακεία του αναβάτη.

 
Μεγάλο κακό έκαναν τα scooters.Και εξηγούμαι.

Πολλοί νεοελληνάρες, αποκλειστικά οδηγοί αυτοκινήτων, με τη μόδα των scooters έτρεξαν να αγοράσουν κι από ένα.Χωρίς καμιά, προηγούμενη επαφή, με μηχανές.Και δεν αρκέστηκαν σε ένα scooter 150-300 κυβικών.

Ως γνήσια ψώνια, πήραν mega scooters πάνω από πεντακόσια κυβικά.

Έχω δεί, απίθανα πράγματα, από τέτοιους τύπους.Άσε που το καλοκαίρι ,η παντόφλα, πάει σύννεφο.Πολλοί απ'αυτούς, μου μάρσαραν και στα φανάρια,όταν ήμουν με τη μηχανή.Τους έγραφα κανονικά,μιας και τη μηχανή δεν τη πήρα για κόντρες.

Και μιλάμε για μεγάλους ανθρώπους,τους βλέπω, γιατί συνήθως,δε φοράνε κράνος! 

@yamethΜια τέτοια για τη μέση,κάνει καλή δουλειά.

https://www.stelpet.gr/Proion/25957/132/Zoni-Mesis-Dainese-Belt-Tiger/

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Άβολο πράγμα ρε παιδί μου.

images


images


Με αυτή πώς στρίβεις?

images
..δυσκολα?

 
Πολύ περισσότερο θα έλεγα.

Εγω πούλησα την μηχανή μου μετά απο 40 χρόνια γιατί φοβόμουνα τους... συντρόφους που προσπερνάνε δεξιά - αριστερά, μεσα σε κίνηση αψηφώντας πόρτες, σήματα, Κ.Ο.Κ. και με μια ταχύτητα 60, 70 όταν η κίνηση πάει με 30. Λες και το γκάζι είναι διακόπτης on/off.

Μοτοσυκλετικός αμοραλισμός. Το μόνο πράγμα που μας συνδέει είναι πως τυχαίνει να είμαστε πάνω σε δίτροχο. Δεν αισθάνομαι καμία ταύτιση.

Ετσι πάνε οι... γρήγοροι μέσα στην κίνηση, που αν τους βάλεις μέσα σε πίστα αγώνων, όταν θα τελειώνουν τον πρώτο γύρο, οι αργοί στην κίνηση θα τους ρίχνουν δεύτερο γύρο. Τσιτα το γκάζι στην ευθεία αλλά μόλις δουν στροφή... πάπια!

Οδηγική αγωγή και δεινότης, μηδέν. 

Τεσ' πα, το αίμα νερό δεν γίνεται και πήρα πριν ένα μήνα ένα μηχανάκι πάλι. Ξεκίνησα για ένα παπί αλλά ήταν ίδιες τιμές με σκούτερ, που ήταν ίδιες πάλι με μοτοσυκλέτες. Ε.. πήρα φυσικά μοτό. 

Άραξα στα κυβικά μου. Ούτε μεγάλη, ούτε μικρή. Ευκίνητη στην πόλη, σχετικά ελαφριά και κάνει και την βόλτα της το ΣΚ. Βρήκα ένα Honda CBF500 και μου αρέσει. Εχω πλέον θεμα με την μέση μου και είναι χαμηλό και άνετο για ένα μπάρμπα μετα συμβίας. Και η αλήθεια είναι πως την χάρηκα πολύ σε κάτι βολτούλες στο Λαύριο απο τις παλιές οδούς.

Προβολή συνημμένου 20649
Μεγειες αφεντικο.

Αντε κανονισε καμια μοτοπορεια..??

Αλλα να μην κανουμε κανα 5ωρο να φτασουμε μεχρι τη Χαλκιδα..

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
με τους ποδηλαταδες τα εχω κ εγω αν κ το αγαπω το ποδηλατο κ για μερικα χρονια εκανα χιλιομετρα ..

Δεν καταλαβαινω πως σκεφτονται αυτοι οι ανθρωποι η αν αντιλαμβανονται ποσο επικινδυνο ειναι.

Ειδικα εδω στην Μαραθωνος..που κατεβαινουν 2αδες...πολλες φορες 3αδες...για να τα λενε κιολας..ειναι θεμα χρονου καποιος  να κλαδεψει κανεναν απο αυτους.

 
Η διαχωριστική γραμμή στους δρόμους δεν είναι η γρήγορη λωρίδα δικύκλων.
Κανείς δεν μπορεί να διαφωνήσει με αυτό και με όλα του KOK

 αλλά στην πράξη την μηχανή στην πλειοψηφία δεν τη σέβονται.

 Και να πηγαίνεις στη λωρίδα σου και να τηρείς τα όρια ταχύτητας, οι οδηγοί των αυτοκινήτων σπανίως σε υπολογίζουν σαν όχημα. Σε πιέζουν.

 Πιέζεται ο μοτοσυκλετιστής και από τα αυτοκίνητα και από τις μηχανές με αποτέλεσμα όσο αμυντική οδήγηση και να θες να κάνεις να αναγκάζεσαι να οδηγείς επιθετικά και εσύ πολλές φορές για να αποφύγεις αυτή την πίεση.

 Εγώ προσπαθώ να βρω τη χρυσή τομή και άμα με πιέζουν πολύ........ κάνω στην άκρη να περάσουν.

 Ήταν μέρος της δουλειάς μου να ασχολούμαι με τα τροχαία ατυχήματα, έχω δει και αντιμετωπίσει θύματα σχεδόν κάθε είδους τροχαίου ατυχήματος σε προνοσοκομειακό επίπεδο, έχω δει πολλά πράγματα κάνοντας την πρακτική μου παλιά στα επείγοντα νοσοκομείου.

 Κανονικά δεν θα έπρεπε να οδηγώ μηχανή.

 Αλλά δεν μπορώ, την χρειάζομαι για πρακτικούς λόγους περισσότερο πια αλλά παλιά και για διασκέδαση.

 Παρόλο που είχα μηχανές μέσου κυβισμού και κανα δύο  μικρού, έχω γράψει εκατοντάδεςς χιλιάδες χιλιόμετρα στους ελληνικούς δρομους σε πάσης φύσεως τεραίν, με συντρόφευσε η μηχανή στις διακοπές μου, στις βόλτες μου, τη μοιράστηκα με δεκάδες υπέροχες κοπέλες, με παρέες αλλων φίλων όταν πηγαίναμε βόλτες, ταξίδια, κάμπινγκ, στα νησιά παντού.

 Είμαι ακόμα ζωντανός και αρτιμελής. Ευτυχώς. Ευτυχώς.

 Παλιά έκανα και βλακείες, σούζες, οτι θες.

 Ναι, ανέβηκα μια φορά δικάβαλο σούζα όλη την Ακαδημίας απο την αρχή μεχρι τα τελευταία φανάρια που με έπιασαν.

 Έπεσα, χτύπησα, ποτέ σοβαρά ευτυχώς και τις περισσότερες φορές κανοντας βλακείες σε αλάνα

 ΄Έχασα κανα δυο φίλους κι εγώ απο μηχανή και αμάξι.

 Είναι μεγάλη η χαρά ιδιαίτερα για αυτούς που τις έχουν μεράκι και πολύ πρακτική η χρήση αλλά και μεγάλο το ρίσκο.

 Το ρίσκο που παίρνω και εγώ κάθε μέρα.

 Αλλά άμα έχεις μάθει, είναι δύσκολο να ξεμάθεις.

 Γι αυτό και ο @yameth δεν άντεξε και ξαναπήρε.

 Το θυμάμαι το κείμενο που είχε γράψει και ήξερα πως θα ξαναπάρει.

 Δεν την γλυτώνεις άμα μπεις στο λούκι.

 Πολλοί ακόμα και να πάθουν σοβαρό ατύχημα, με το χρόνο θα ξαναπάρουν.

 Είναι εθιστικό το όλον.

 Έιναι αίσθηση ελευθερίας.

 Ποια γυναίκα, ακόμα και αυτές που δήθεν φοβούνται, δεν γουστάρει μια βόλτα με τη μηχανή ε?

 Ιδιαίτερα αν έχεις καμια street ή και εντούρο γκαζιάρα, μεγάλου κυβισμού με ψαρωτικό ήχο στην εξάτμιση και την ανεβάζεις πάνω........ δεν θα πάρεις πόντους νομίζεις που θα κ$#@!$σει από την επιτάχυνση που θα της γαργαλάει το στομάχι.

 Δεν θα γίνεις στιγμιαία ο ηρωας, ο ιππότης καβαλάρης των ονείρων της νομίζεις?

 Και θα την φέρεις πιο κοντά στο ....... ποθούμενο?  Ε?χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 Έτσι πάει.

 χαχαχαχαχαχαχχα

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Γουσταρω με 1000 Cos..γιατι καθε ποστ σου εχει στο τελος ΠΑΝΤΑ αναφορα κ συσχετισμους στο ...γυναικειο φυλο..??

Με την σειρα μου να πω...πως περα απο μια περιοδο 2 ετων που ειχα το ατυχημα με το τρανσαλπ κ το γονατο μου δεν μπορουσε να παει βαρος...ειμαι συνεχεια με μηχανες απο τα 16 17.

Νομιζω οτι εχω μπει στο μετρο 2-3 φορες...και λεωφορειο εχω να μπω απο τα 12 μου.

Διπλωμα αυτοκινητου εβγαλα το 2014 {με τον ερχομο του γυιου μου}

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Γουσταρω με 1000 Cos..γιατι καθε ποστ σου εχει στο τελος ΠΑΝΤΑ αναφορα κ συσχετισμους στο ...γυναικειο φυλο..??
Έχω τα πάθη μου.

  Τις γυναίκες και τον κομμουνισμό.

 χαχαχαχχαχαχα

 
Κανείς δεν μπορεί να διαφωνήσει με αυτό και με όλα του KOK

 αλλά στην πράξη την μηχανή στην πλειοψηφία δεν τη σέβονται.

 Και να πηγαίνεις στη λωρίδα σου και να τηρείς τα όρια ταχύτητας, οι οδηγοί των αυτοκινήτων σπανίως σε υπολογίζουν σαν όχημα. Σε πιέζουν.

 Πιέζεται ο μοτοσυκλετιστής και από τα αυτοκίνητα και από τις μηχανές με αποτέλεσμα όσο αμυντική οδήγηση και να θες να κάνεις να αναγκάζεσαι να οδηγείς επιθετικά και εσύ πολλές φορές για να αποφύγεις αυτή την πίεση.

 Εγώ προσπαθώ να βρω τη χρυσή τομή και άμα με πιέζουν πολύ........ κάνω στην άκρη να περάσουν.

 Ήταν μέρος της δουλειάς μου να ασχολούμαι με τα τροχαία ατυχήματα, έχω δει και αντιμετωπίσει θύματα σχεδόν κάθε είδους τροχαίου ατυχήματος σε προνοσοκομειακό επίπεδο, έχω δει πολλά πράγματα κάνοντας την πρακτική μου παλιά στα επείγοντα νοσοκομείου.

 Κανονικά δεν θα έπρεπε να οδηγώ μηχανή.

 Αλλά δεν μπορώ, την χρειάζομαι για πρακτικούς λόγους περισσότερο πια αλλά παλιά και για διασκέδαση.

 Παρόλο που είχα μηχανές μέσου κυβισμού και κανα δύο  μικρού, έχω γράψει εκατοντάδεςς χιλιάδες χιλιόμετρα στους ελληνικούς δρομους σε πάσης φύσεως τεραίν, με συντρόφευσε η μηχανή στις διακοπές μου, στις βόλτες μου, τη μοιράστηκα με δεκάδες υπέροχες κοπέλες, με παρέες αλλων φίλων όταν πηγαίναμε βόλτες, ταξίδια, κάμπινγκ, στα νησιά παντού.

 Είμαι ακόμα ζωντανός και αρτιμελής. Ευτυχώς. Ευτυχώς.

 Παλιά έκανα και βλακείες, σούζες, οτι θες.

 Ναι, ανέβηκα μια φορά δικάβαλο σούζα όλη την Ακαδημίας απο την αρχή μεχρι τα τελευταία φανάρια που με έπιασαν.

 Έπεσα, χτύπησα, ποτέ σοβαρά ευτυχώς και τις περισσότερες φορές κανοντας βλακείες σε αλάνα

 ΄Έχασα κανα δυο φίλους κι εγώ απο μηχανή και αμάξι.

 Είναι μεγάλη η χαρά ιδιαίτερα για αυτούς που τις έχουν μεράκι και πολύ πρακτική η χρήση αλλά και μεγάλο το ρίσκο.

 Το ρίσκο που παίρνω και εγώ κάθε μέρα.

 Αλλά άμα έχεις μάθει, είναι δύσκολο να ξεμάθεις.

 Γι αυτό και ο @yameth δεν άντεξε και ξαναπήρε.

 Το θυμάμαι το κείμενο που είχε γράψει και ήξερα πως θα ξαναπάρει.

 Δεν την γλυτώνεις άμα μπεις στο λούκι.

 Πολλοί ακόμα και να πάθουν σοβαρό ατύχημα, με το χρόνο θα ξαναπάρουν.

 Είναι εθιστικό το όλον.

 Έιναι αίσθηση ελευθερίας.

 Ποια γυναίκα, ακόμα και αυτές που δήθεν φοβούνται, δεν γουστάρει μια βόλτα με τη μηχανή ε?

 Ιδιαίτερα αν έχεις καμια street ή και εντούρο γκαζιάρα, μεγάλου κυβισμού με ψαρωτικό ήχο στην εξάτμιση και την ανεβάζεις πάνω........ δεν θα πάρεις πόντους νομίζεις που θα κ$#@!$σει από την επιτάχυνση που θα της γαργαλάει το στομάχι.

 Δεν θα γίνεις στιγμιαία ο ηρωας, ο ιππότης καβαλάρης των ονείρων της νομίζεις?

 Και θα την φέρεις πιο κοντά στο ....... ποθούμενο?  Ε?χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 Έτσι πάει.

 χαχαχαχαχαχαχχα
Όταν πήρα το z1000,το 2005,έγινα πρώτη μούρη στις συμφοιτήτριες  μου,αλλά και το kle 250 ήταν αρκετά τίμιο...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top