- Μηνύματα
- 10,262
- Λύσεις
- 1
- Πόντοι
- 2,493
Πολύ περισσότερο θα έλεγα.
Εγω πούλησα την μηχανή μου μετά απο 40 χρόνια γιατί φοβόμουνα τους... συντρόφους που προσπερνάνε δεξιά - αριστερά, μεσα σε κίνηση αψηφώντας πόρτες, σήματα, Κ.Ο.Κ. και με μια ταχύτητα 60, 70 όταν η κίνηση πάει με 30. Λες και το γκάζι είναι διακόπτης on/off.
Μοτοσυκλετικός αμοραλισμός. Το μόνο πράγμα που μας συνδέει είναι πως τυχαίνει να είμαστε πάνω σε δίτροχο. Δεν αισθάνομαι καμία ταύτιση.
Ετσι πάνε οι... γρήγοροι μέσα στην κίνηση, που αν τους βάλεις μέσα σε πίστα αγώνων, όταν θα τελειώνουν τον πρώτο γύρο, οι αργοί στην κίνηση θα τους ρίχνουν δεύτερο γύρο. Τσιτα το γκάζι στην ευθεία αλλά μόλις δουν στροφή... πάπια!
Οδηγική αγωγή και δεινότης, μηδέν.
Τεσ' πα, το αίμα νερό δεν γίνεται και πήρα πριν ένα μήνα ένα μηχανάκι πάλι. Ξεκίνησα για ένα παπί αλλά ήταν ίδιες τιμές με σκούτερ, που ήταν ίδιες πάλι με μοτοσυκλέτες. Ε.. πήρα φυσικά μοτό.
Άραξα στα κυβικά μου. Ούτε μεγάλη, ούτε μικρή. Ευκίνητη στην πόλη, σχετικά ελαφριά και κάνει και την βόλτα της το ΣΚ. Βρήκα ένα Honda CBF500 και μου αρέσει. Εχω πλέον θεμα με την μέση μου και είναι χαμηλό και άνετο για ένα μπάρμπα μετα συμβίας. Και η αλήθεια είναι πως την χάρηκα πολύ σε κάτι βολτούλες στο Λαύριο απο τις παλιές οδούς.
Προβολή συνημμένου 20649
Εξαιρετικο εργαλειο για πολη και για καθε ειδους βολτες.
Με σωστη ρυθμιση του sag (προφορτιση πισω αναρτησης και ο,τι αλλο σηκωνει το αμορτισερ) θα δεις τρελη διαφορα στο κοπανημα της μεσης.