Δείξτε μας την μηχανή σας.

ο χαιρετισμος...αναμεσα σε μηχανοβιους ειναι κατι που κ εμενα με συγκινει..κ να ξερεις οτι ειναι global.


Οπως δυο, αγνωστοι μεταξυ τους και απο αλλη χωρα, μουσικοι μπορουν να "συνεννοηθουν" μεταξυ τους παιζοντας μουσικη παρεα, ετσι και δυο μοτοσυκλετιστες μπορουν να επικοινωνησουν με ενα νευμα και με την συμπορευση. 

Και στις δυο περιπτωσεις υπαρχει επικοινωνια διοτι τα συναισθηματα που επικρατουν (παιζοντας παρεα μουσικη, και βολταροντας) ειναι κοινα.

 
Sorry για το hijack, το πιο κοντινό που είχα ποτέ σε μηχανή είναι η πριονοκορδέλα, αλλά έχω ακούσει από πολλούς "σοβαρούς" και "ορκισμένους" βετεράνους μοτοσυκλετιστές, να περιγράφουν την εμπειρία βόλτας με μια Harley ως "guilty pleasure". Έλεγαν πόσο ευχαριστήθηκαν, αλλά δεν το φώναζαν, σαν να το θεωρούσαν πάντα "ξεπεσμό".

 
εχω κανει ταξιδι με αεροπλανο..με τρενο με πλοιο κ με αυτοκινητο..

Η εμπειρια να ταξιδευεις με μηχανη..ειναι απλα "κατι αλλο" που μονο οποιος το εχει ζησει μπορει να το καταλαβει.

Φυσικα δεν ειναι για ολους.

Η Harley ειναι εμπειρια....αν κ αυτη που ειχα οδηγησει εγω...μετεφερε πολλους κραδασμους στο σωμα μου κ με κουρασε.

Η bmw που οδηγαω τα τελευταια χρονια ειναι απιστευτη ταξιδιαρα.. ξεκουραστη θεση οδηγησης..με εξαιρετικη ροπη οταν την χρειαζομαι, built in σιντιερα να ακουμε ταξιδιαρικα κομματακια  κ αλλα πολλα gadjet οπως cruise control...κλπ...

 
Το δικο σου ειναι ενα all-around εργαλειο, με εμφαση στον τουρισμο λογω πληρους ανεμοκαλυψης. Στα 200κατι κιλα, κανεις μια ροπατη, ανετη και ασφαλη βολτα.

Εαν ομως συγκρινεις (μονο) τις τουριστικες του δυνατητες με μια πχ hd electra που ζυγιζει τα διπλα κιλα, θα απογοητευεις. Το βαρος διδει εντελως αλλη ανεση και χωρους. Η θεση του συνεπιβατη ειναι σαν πολυθρονα.

Εχει μια αλλη αισθηση σε σχεση με τις συμβατικες μοτοσυκλετες, οπου εχει πολλους φανατικους. Οπως ειναι και πολλοι φανατικοι με τα xt...

 
Ασπρόμαυρη φωτό: Με τη Ζundapp 125 cc του παππού μου, ο οποίος ήτο μηχανόβιος της εποχής (την πετρελαίωνε, φρόντιζε, επισκεύαζε μόνος του κλπ).

Πρώτο μηχανάκι: ένα μπλε Yamaha T50 με στρόφαλο. Σκυλί, αλλά έτρωγε έναν ίππο στην εκκίνηση. Το πούλησα για... 50 ευρώ.

Δευτερο μηχανάκι:
Ένα παπί Kymco 110 cc, ημιαυτόματο. Το λέγαμε "Che" (είχε κολλημένο επάνω ένα sticker του Red FM με τον Τσε Γκεβάρα). Πλέον έχει γίνει χρέπι ύστερα από άπειρα καλοκαίρια και σκουριές λόγω αρμύρας που εχει φάει στα νησιά, μόλις σήμερα του κατέθεσα τις πινακίδες! Δεν μπορώ πλέον να ούτε να το πουλήσω ούτε να το περάσω ΚΤΕΟ, γιατί, ως νέος και άμυαλος, του έχω αλλάξει μοτέρ και άλλον αριθμό λέει το πλαίσιο και άλλον ο κινητήρας.
Ο Τσε πέρασε μια εποχή συνύπαρξης με το αγαπημένο μου ...

Τρίτο δίκυκλο: Βeverley 400, το οποίο είναι σούπερ για ταξίδι (ξεκούραστα μαρσπιέ, 150-160 χλμ αν θες, τα έχει για πλάκα, σηκώνει σαμαράκια βαλιτσάκια κ.λπ.), το οποίο αν και έχει κλείσει δεκαετία, θα το κυκλοφορώ όπως υπολογίζω και τα επόμενα χρόνια.

Ατυχημα ώς σήμερα: 2-3 ελαφριά με το παπί (από αυτά που σηκώνεσαι και γελάς) και ένα σοβαρό με το Beverley, από αυτά που... σε αφήνουν στο κρεβάτι έξι μήνες (κάταγμα κνήμης, απ΄το γόνατο μέχρι τον αστράγαλο). Ευτυχώς, όλα καλά, ούτε σίδερα έχω ούτε και καμία διάθεση να εγκαταλείψω τις δυο ρόδες, όσο αντέχω. Αυτοκίνητο δικό μου δεν είχα ποτέ. Όλο οδηγούσα της φίλης μου, των γονιών μου, της θείας μου κ.λπ. αλλά δεν το έχω αποφασίσει να αγοράσω ακόμη. Ίσως μετά τα 60... ?

ζθνδαππ.jpg

1.jpg

2.jpg

image.png

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ασπρόμαυρη φωτό: Με τη Ζundapp 125 cc του παππού μου, ο οποίος ήτο μηχανόβιος της εποχής (την πετρελαίωνε, φρόντιζε, επισκεύαζε μόνος του κλπ).

Πρώτο μηχανάκι: ένα μπλε Yamaha T50 με στρόφαλο. Σκυλί, αλλά έτρωγε έναν ίππο στην εκκίνηση. Το πούλησα για... 50 ευρώ.

Δευτερο μηχανάκι:
Ένα παπί Kymco 110 cc, ημιαυτόματο. Το λέγαμε "Che" (είχε κολλημένο επάνω ένα sticker του Red FM με τον Τσε Γκεβάρα). Πλέον έχει γίνει χρέπι ύστερα από άπειρα καλοκαίρια και σκουριές λόγω αρμύρας που εχει φάει στα νησιά, μόλις σήμερα του κατέθεσα τις πινακίδες! Δεν μπορώ πλέον να ούτε να το πουλήσω ούτε να το περάσω ΚΤΕΟ, γιατί, ως νέος και άμυαλος, του έχω αλλάξει μοτέρ και άλλον αριθμό λέει το πλαίσιο και άλλον ο κινητήρας.
Ο Τσε πέρασε μια εποχή συνύπαρξης με το αγαπημένο μου ...

Τρίτο δίκυκλο: Βeverley 400, το οποίο είναι σούπερ για ταξίδι (ξεκούραστα μαρσπιέ, 150-160 χλμ αν θες, τα έχει για πλάκα, σηκώνει σαμαράκια βαλιτσάκια κ.λπ.), το οποίο αν και έχει κλείσει δεκαετία, θα το κυκλοφορώ όπως υπολογίζω και τα επόμενα χρόνια.

Ατυχημα ώς σήμερα: 2-3 ελαφριά με το παπί (από αυτά που σηκώνεσαι και γελάς) και ένα σοβαρό με το Beverley, από αυτά που... σε αφήνουν στο κρεβάτι έξι μήνες (κάταγμα κνήμης, απ΄το γόνατο μέχρι τον αστράγαλο). Ευτυχώς, όλα καλά, ούτε σίδερα έχω ούτε και καμία διάθεση να εγκαταλείψω τις δυο ρόδες, όσο αντέχω. Αυτοκίνητο δικό μου δεν είχα ποτέ. Όλο οδηγούσα της φίλης μου, των γονιών μου, της θείας μου κ.λπ. αλλά δεν το έχω αποφασίσει να αγοράσω ακόμη. Ίσως μετά τα 60... ?
 

Προβολή συνημμένου 20623

Προβολή συνημμένου 20624

Προβολή συνημμένου 20625


φιλος τι μου θυμησες... 2 απο τις πιο ροκ στιγμες μου σε μηχανη..

Καλοκαιρι του 09...με ενα Beverly 500..εκανα 6000 χλμ..απο Ιταλια.- Νοτια Γαλλια - και τον γυρο της Ισπανιας...Ειδα καταπληκτικες συναυλιες κ το Beverlaki  ουτε  καν ιδρωσε { με 2 ατομα παρακαλω πανω}

Το επομενο καλοκαιρι  αγορασα αυτο το χρεπι {125 Honda Bonus}  απο τον τυπο που πουλησε τις μηχανες στους Top Gear..και εκανα το Ho chi minh - Hanoi εν μεσω μουσωνα..

ispania 2009 298.jpg

589.JPG

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Βαγγέλη,

μόνο καλά λόγια έχω να πω για τα Beverley. Στα 120 χλμ πάει αέρας -δεν το ακούς καν στο ταξιδι, σηκώνει δυο άτομα ξεκούραστα (ο συνοδηγός πατάει όλο του το πόδι και έχει οπτική επαφή με την πορεία), εχει φαρδιές σέλες να μην πιάνεσαι, δύναμη στο γκάζι. Θα ήθελα να είχε και ταχύτητες, αλλά τότε θα μιλάγαμε για άλλη μηχανή...
Όταν επαιζα dj στη Ραφήνα, έκανα το Ραφήνα-Εξάρχεια 20-25 λεπτά, υπό βροχή. Τι να λέμε... Κάτι Πήλια και Καλαμάτες, τα έχει για πλάκα το μηχάνημα.

Κι εμείς πηγαίναμε δυο άτομα με μπαγκάζια και σακ βουαγιάζ όρθια μπροστά και τον σκύλο μαζί να κάθεται ανάμεσά μας ολόκληρος. Είναι πολυ΄παρεξηγημένα ως "σκούτερ" αλλά δεν είναι "πολυθρόνες με ρόδες" όπως με πειράζουν οι φίλοι μου, αλλα πολύ περισσότερο.
Προσωπικά, δεν είχα αγοράσει το 500, πήρα το 400άρι, αφενός μεν γιατί δεν μου άρεσε το φανάρι πάνω -είναι πολύ old fashioned για τα γούστα μου- και αφετέρου, επειδή το 400 φοροάει ακριβώς τα ίδια (λάστιχα, εξατμίσεις, εγκέφαλο κλπ) με το 500άρι, αλλά είναι πιο οικονομικό. Αξιόπιστα ώς εκεί που δεν παίρνει. Αν σου άρεσε το παλιό μοντέλο, το καινουριο της Piaggio (με την τάπα βενζίνης αεροπορικού τύπου) θα το λατρέψεις. Πολύ θα το ήθελα να αναβαθμίσω στο νέο μοντέλο, αλλα δε νομίζω να το σκοτώσω για 1500 ευρώ αυτό -διότι τόσο πιάνουν πλέον μεταχειρισμένα...
 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και εδώ 19 χρονών με ένα άλλο χρέπι  εμφανισιακά που όμως πηγαινε καλά, μηχανολογικά ήταν προσεγμένο και το έχω ακόμα στο υπόγειο.

 Που έχει πάει αυτό....................... Ήμουν πολύ ανώμαλος από τότε χαχαχαχααχαχαχχαχα

 Πέντε χρόνια το κράτησα στην κυκλοφορία και μετά πήρα το ΚLE και με αυτό έμεινα.

DSC_1691.JPG

 
Βαγγέλη,

μόνο καλά λόγια έχω να πω για τα Beverley. Στα 120 χλμ πάει αέρας -δεν το ακούς καν στο ταξιδι, σηκώνει δυο άτομα ξεκούραστα (ο συνοδηγός πατάει όλο του το πόδι και έχει οπτική επαφή με την πορεία), εχει φαρδιές σέλες να μην πιάνεσαι, δύναμη στο γκάζι. ΘΑ ήθελα να είχε και ταχύτητες, αλλά τότε θα μιλάγαμε για άλλη μηχανή...
Κι εμείς πηγαίναμε δυο άτομα με μπαγκάζια και σακ βουαγιάζ όρθια μπροστά και τον σκύλο μαζί να κάθεται ανάμεσά μας ολόκληρος. Είναι πολυ΄παρεξηγημένα ως "σκούτερ" αλλά δεν είναι "πολυθρόνες με ρόδες" όπως με πειράζουν οι φίλοι μου, αλλα πολύ περισσότερο.
Προσωπικά, δεν είχα αγοράει το 500 αφενός μεν γιατί δεν μου άρεσε το φανάρι πάνω -είναι πολύ old fashioned για τα γούστα μου- και αφετέρου, επειδή το 400 φοροάει ακριβώς τα ίδια (λάστιχα, εξατμίσεις, εγκέφαλο κλπ) με το 500άρι, αλλά είναι πιο οικονομικό. Αξιόπιστα ώς εκεί που δεν παίρνει. Αν σου άρεσε το παλιό μοντέλο, το καινουριο της Piaggio (με την τάπα βενζίνης αεροπορικού τύπου) θα το λατρέψεις. Πολύ θα το ήθελα να αναβαθμίσω στο νέο μοντέλο, αλλα δε νομίζω να το σκοτώσω για 1500 ευρώ αυτό -διότι τόσο πιάνουν πλέον μεταχειρισμένα...
 
το ειχα 6 χρονια..ΤΟ ΛΑΤΡΕΨΑ!!!

Συμφωνω σε ολα οσα λες..

 
@TamtamΩραία η φωτογραφία με το Zundaap.Είχε ο Θείος μου ένα 500cc.

Τώρα από πτώσεις κι εγώ,όχι κάτι σοβαρό.Όλες με παπί,και μια χαζή με το hayabusa σε μια στροφή στο Λυκαβηττό,με πέντε χιλιόμετρα!

Κάποια στιγμή,θέλω να πάω στην Κροατία, με τη μηχανή.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
για να προλάβω ...τις αντιδράσεις :classic_rolleyes:

..ως συνεπιβάτης.

Θα ήταν αδύνατον να δω τη Βαρκελώνη όπως την είδα χωρίς το εργαλείο αυτό.

Αν και το καβάλημα μηχανής γενικά μου προκαλεί αρνητικά συναισθήματα, ομολογώ ότι μ αυτό (και μια αντίστοιχη Goldwing στο Παρίσι πριν περισσότερα χρόνια) ένιωσα ασφάλεια, αν και μεγάλο ποσοστό οφείλεται στους Ισπανούς οδηγούς που ξέρουν να σε υπολογίζουν και να σε σέβονται.

20180818_110027.jpg

 
για να προλάβω ...τις αντιδράσεις :classic_rolleyes:

..ως συνεπιβάτης.

Θα ήταν αδύνατον να δω τη Βαρκελώνη όπως την είδα χωρίς το εργαλείο αυτό.

Αν και το καβάλημα μηχανής γενικά μου προκαλεί αρνητικά συναισθήματα, ομολογώ ότι μ αυτό (και μια αντίστοιχη Goldwing στο Παρίσι πριν περισσότερα χρόνια) ένιωσα ασφάλεια, αν και μεγάλο ποσοστό οφείλεται στους Ισπανούς οδηγούς που ξέρουν να σε υπολογίζουν και να σε σέβονται.

Προβολή συνημμένου 20632


Φοβερο το PanEuropean..φοβεροι κ οι Ισπανοι που κ εμενα μου εκανε εντυπωση το ποση προσοχη εδιναν στους δικυκλιστες.

 
Εμένα ρε παιδιά μου την έχει βαρέσει και θέλω να πάρω ενα ZZR600 και να του ρίξω εκει κανα χιλιάρικο όπως θα είναι να βγάλει 5 χρόνια.

 Και μου λένε οι φίλοι μου κάνοντας μου καζούρα που έχω όλο χρέπια.

 Γιατί ρε δεν πας να πάρεις μια μηχανή της προκοπής τόσα χρόνια?

 Άσε ρε να το έχω άγχος.

 Ενω το KLE το πεταω οπου να ναι και δεν αγχώνομαι καθόλου.

 Ποιος να το ψυρίσει?

 Και να το ψυρήσουν, τα έχει βγάλει τα λεφτά του. χαχαχχαχααχ ούτε θα με νοιάξει.

 Ναι μου λένε τα καινούργια έχουν καλύτερη ενεργητική ασφάλεια, είναι πιο ασφαλή, πανε καλύτερα............

 Ναι καλά τους λέω. Αμα σου πέσει η γρια που αλλάζει 3 ρευματα στη λεωφόρο επειδή έχασε το φανάρι για να στρίψει να πάει σπίτι της και σε σιδερώσει, θα σου πω μετά ενεργητική ασφάλεια που θα νιώσεις.

 χααχαααχαχχαχαχαχαχαχχα

 Γι αυτό ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ.

 ΠΟΛΛΗ γιατί κυκλοφορούν γέροι που δεν βλέπουν, χαπακωμένοι, τσαντισμένοι απλήρωτοι πνιγμένοι στα χρέη, με φθαρμένα αμάξια.

 Πλέον γίνονται πολλά ατυχήματα μοτοσυκλέτας με μοτοσυκλέτα.

 (οξω γρουσούζη θα λένε, ανοιξαμε ενα θεμα με μηχανές και άρχισες τις καταστροφολογίες χαχαχαχαχαχαχαααχ)

 
Φοβερο το PanEuropean..φοβεροι κ οι Ισπανοι που κ εμενα μου εκανε εντυπωση το ποση προσοχη εδιναν στους δικυκλιστες.
να προσθέσω ότι στη Βαρκελώνη ακόμα και παπί να έχεις πρέπει να το βάλεις σε θέση που προβλέπεται.

Αν πατήσεις το τρίγωνο που φαίνεται, έστω και λίγο κάνεις ταξίδι 1.5 ώρα για να πάρεις τη μηχανή....αφού πληρώσεις...

 
Εμένα ρε παιδιά μου την έχει βαρέσει και θέλω να πάρω ενα ZZR600 και να του ρίξω εκει κανα χιλιάρικο όπως θα είναι να βγάλει 5 χρόνια.

 Και μου λένε οι φίλοι μου κάνοντας μου καζούρα που έχω όλο χρέπια.

 Γιατί ρε δεν πας να πάρεις μια μηχανή της προκοπής τόσα χρόνια?

 Άσε ρε να το έχω άγχος.

 Ενω το KLE το πεταω οπου να ναι και δεν αγχώνομαι καθόλου.

 Ποιος να το ψυρίσει?

 Και να το ψυρήσουν, τα έχει βγάλει τα λεφτά του. χαχαχχαχααχ ούτε θα με νοιάξει.

 Ναι μου λένε τα καινούργια έχουν καλύτερη ενεργητική ασφάλεια, είναι πιο ασφαλή, πανε καλύτερα............

 Ναι καλά τους λέω. Αμα σου πέσει η γρια που αλλάζει 3 ρευματα στη λεωφόρο επειδή έχασε το φανάρι για να στρίψει να πάει σπίτι της και σε σιδερώσει, θα σου πω μετά ενεργητική ασφάλεια που θα νιώσεις.

 χααχαααχαχχαχαχαχαχαχχα

 Γι αυτό ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ.

 ΠΟΛΛΗ γιατί κυκλοφορούν γέροι που δεν βλέπουν, χαπακωμένοι, τσαντισμένοι απλήρωτοι πνιγμένοι στα χρέη, με φθαρμένα αμάξια.

 Πλέον γίνονται πολλά ατυχήματα μοτοσυκλέτας με μοτοσυκλέτα.

 (οξω γρουσούζη θα λένε, ανοιξαμε ενα θεμα με μηχανές και άρχισες τις καταστροφολογίες χαχαχαχαχαχαχαααχ)
εγω γενικα δεν ειμαι του γκαζιου...αλλα του φρενου.

και οσες φορες τα χρειαστηκα ,  το Bmw σταματησε στον ποντο χωρις να κουνηθει ο μπροστινος τροχος καθολου.

Νομιζω οτι { και }αυτο πληρωνεις σε μια μηχανη τετοιου επιπεδου.

Ωραια τα On off..αλλα με ενα Transalp που ειχα...ολο κατω ημουν.{με σημαντικοτερο ενα καταγμα επιγονατιδας που με ταλαιπωρησε για ενα χρονο σχεδον } οταν μου σταμτησε μια στην Κηφισιας στη μεση του δρομου.

 
εγω γενικα δεν ειμαι του γκαζιου...αλλα του φρενου.

και οσες φορες τα χρειαστηκα ,  το Bmw σταματησε στον ποντο χωρις να κουνηθει ο μπροστινος τροχος καθολου.

Νομιζω οτι { και }αυτο πληρωνεις σε μια μηχανη τετοιου επιπεδου.

Ωραια τα On off..αλλα με ενα Transalp που ειχα...ολο κατω ημουν.{με σημαντικοτερο ενα καταγμα επιγονατιδας που με ταλαιπωρησε για ενα χρονο σχεδον } οταν μου σταμτησε μια στην Κηφισιας στη μεση του δρομου.
εντάξει, όλα παίζουν,σίγουρα.

 Και η μοτοσυκλέτα και ο οδηγός.

 
Καβαλαγα μεχρι το 2000, ξεκινησα με κατι παπια μετα ειχα Suzuki SP370, Honda VF400, Virago , μεχρι που ενεπλακησα σε ενα χοντρο ατυχημα και ορκιστηκα να μην ξανανεβω.Και δεν ξανανεβηκα.

Δεν μου λειπουν

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top