Ειχα και εγω ενα. Ειχα τη μονη "πτωση" μου με αυτο. Με μηδενικα χαω σε ανηφορικη εισοδο παρκινγκ, μου εσβησε, διπλωσε το τιμονι και εσκασα στα γελια απο το αποτελεσμα...
Εγώ παιδιά το μόνο πράγμα που φοβάμαι περισσότερο από τον κομμουνισμό είναι οι μηχανές (και ως οδηγός αυτοκινήτου μια και στην Αθήνα σου πετάγονται από παντού αλλά και ως συνεπιβάτης μηχανής,όσες φορές έχω ανέβει λόγω έκτακτης ανάγκης έχω χάσει χρόνια από τη ζωή μου από το sheer terror αφού και οι ΙΧηδες συναγωνίζονται σε αυνανισμό τους οδηγούς μηχανών )
?
Χαρά στο κουράγιο σας.
Αισθητικά πάντως μου αρέσουν οι παλιές Motto Cuzzi ,Norton & Triumph.
Εγώ παιδιά το μόνο πράγμα που φοβάμαι περισσότερο από τον κομμουνισμό είναι οι μηχανές (και ως οδηγός αυτοκινήτου μια και στην Αθήνα σου πετάγονται από παντού αλλά και ως συνεπιβάτης μηχανής,όσες φορές έχω ανέβει λόγω έκτακτης ανάγκης έχω χάσει χρόνια από τη ζωή μου από το sheer terror αφού και οι ΙΧηδες συναγωνίζονται σε αυνανισμό τους οδηγούς μηχανών )
?
Χαρά στο κουράγιο σας.
Αισθητικά πάντως μου αρέσουν οι παλιές Motto Cuzzi ,Norton & Triumph.
Εγω έχω το Honda SS ,μοντέλο του 1978.Το οποίο και πουλάω αν ενδιαφέρεται κανείς.Γενικά με τις μηχανές είμαι άσχετος.Παρόλο που έχω δίπλωμα μηχανής και μέσα μου είμαι easy rider,μου αρέσουν τα τραγούδια που "τρέχουν" κι έχω γράψει κι εγω ενα,στη πράξη μεγάλη μηχανή δεν μπορω να οδηγήσω.Δεν έχει τύχει δηλαδή,δεν είχα ποτέ.
Εκτός από τη μηχανή γκαζόν έχω και ένα aprilia sportcity 50cc για την πόλη, γιατί με αυτοκίνητο δεν μπαίνεις έχουμε από τα χειρότερα κυκλοφοριακά στην ελλάδα... δεν ξέρω αν πιάνεται για μηχανή αλλά αυτό έχω.
Το 200.5 ειναι ο απλος κωδικας επιβιωσης στην κινηση της πολης. (Μόνο που η Αθηνα δεν ειναι πολη, ειναι ζουγκλα και δεν σε σωνει μονο αυτος).
180+20+0.5=200.5
180 μοίρες πρέπει να είναι το ΚΑΘΑΡΟ οπτικό μας πεδίο προς την κατεύθυνση κίνησής μας. Αν κάτι μας κρύβει ένα μέρος του οπτικού πεδίου, ΔΕΝ περνάμε. 20 χλμ/ω, πρέπει να είναι ΤΟ ΠΟΛΥ, η διαφορά ταχύτητας, που έχουμε με την ταχυτητα των μποτιλιαρισμένων αυτοκίνητων που περνάμε ανάμεσα τους. 0.5, είναι το ποσοστό απόστασης που πρέπει να έχουμε σε κάθε πλευρά μας από τα αυτοκίνητα. Δλδ πρέπει ΠΑΝΤΑ να προσπαθούμε να περνάμε ανάμεσα στα αυτοκινητα ΟΣΟ ΠΙΟ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ του κενού γίνεται. Ακόμα και αν πρέπει να πηγαίνουμε ζιγκ-ζάγκ.
ΥΓ όταν περνάτε ανάμεσα σε αυτοκινητα που ειναι σταματημενα σε κόκκινο και φτάνετε μπροστά, να παραμενετε ανάμεσα και να μη στριβετε να πάρετε θέση μπροστά στο πρωτο αυτοκίνητο.
Τη στιγμή που σταματάτε μπροστά του, μπορει να ανάβει το πράσινο και να ξεκινάει το αυτοκίνητο. Ο οδηγός μπορεί να έχει τα ματια του στο φανάρι πχ δεξια και να μη σας δει οτι "χωνεστε" απο αριστερά.
ΥΓ2 ποτε με όργανο πάνω στη μηχανή. Εκτος του οτι θα καταστραφεί και δεν σε αποζημιωνει κανεις, ακόμα κι αν "φταίει ο αλλος", θα τραυματιστουμε σοβαρότερα.
Το 200.5 ειναι ο απλος κωδικας επιβιωσης στην κινηση της πολης. (Μόνο που η Αθηνα δεν ειναι πολη, ειναι ζουγκλα και δεν σε σωνει μονο αυτος).
180+20+0.5=200.5
180 μοίρες πρέπει να είναι το ΚΑΘΑΡΟ οπτικό μας πεδίο προς την κατεύθυνση κίνησής μας. Αν κάτι μας κρύβει ένα μέρος του οπτικού πεδίου, ΔΕΝ περνάμε. 20 χλμ/ω, πρέπει να είναι ΤΟ ΠΟΛΥ, η διαφορά ταχύτητας, που έχουμε με την ταχυτητα των μποτιλιαρισμένων αυτοκίνητων που περνάμε ανάμεσα τους. 0.5, είναι το ποσοστό απόστασης που πρέπει να έχουμε σε κάθε πλευρά μας από τα αυτοκίνητα. Δλδ πρέπει ΠΑΝΤΑ να προσπαθούμε να περνάμε ανάμεσα στα αυτοκινητα ΟΣΟ ΠΙΟ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ του κενού γίνεται. Ακόμα και αν πρέπει να πηγαίνουμε ζιγκ-ζάγκ.
Ο Ελληνας μηχανοβιος οδηγαει...και βλέπει μεσα στο αυτοκινητο σου αν στελνεις μηνυμα στην γκομενα ενω οδηγας - βλεπουμε {και} την απαντηση της οταν σου ριχνει πιτα,
αν εισαι γυναικα - βλεπουμε αν μιλας κινητο κ καπνιζεις ενω παραλληλα βαφεις ματι κ κουτσομπολευεις..
και ενω τα βλεπουμε ολα αυτα βλεπουμε τερμα αριστερη λωριδα ταξιτζη να εχει σταμπαρει πελατη κ να ετοιμαζεται να κοψει λεωφορο διαγωνια για να τον τσιμπησει...Βλεπουμε ΚΑΙ τον καφρο απο πισω με το Evo που νομιζει οτι οδηγαει σε πιστα κ το παιζει Χακινεν.
Ο Ελληνας μηχανοβιος My friend , εχει αναπτυξει περιφερειακη οραση.
Οι γενετιστες μας εχουν ονομασει Homo Mηχανοβιους 1.0 κ ειμαστε η εξελιξη.
Εγω πούλησα την μηχανή μου μετά απο 40 χρόνια γιατί φοβόμουνα τους... συντρόφους που προσπερνάνε δεξιά - αριστερά, μεσα σε κίνηση αψηφώντας πόρτες, σήματα, Κ.Ο.Κ. και με μια ταχύτητα 60, 70 όταν η κίνηση πάει με 30. Λες και το γκάζι είναι διακόπτης on/off.
Μοτοσυκλετικός αμοραλισμός. Το μόνο πράγμα που μας συνδέει είναι πως τυχαίνει να είμαστε πάνω σε δίτροχο. Δεν αισθάνομαι καμία ταύτιση.
Ετσι πάνε οι... γρήγοροι μέσα στην κίνηση, που αν τους βάλεις μέσα σε πίστα αγώνων, όταν θα τελειώνουν τον πρώτο γύρο, οι αργοί στην κίνηση θα τους ρίχνουν δεύτερο γύρο. Τσιτα το γκάζι στην ευθεία αλλά μόλις δουν στροφή... πάπια!
Οδηγική αγωγή και δεινότης, μηδέν.
Τεσ' πα, το αίμα νερό δεν γίνεται και πήρα πριν ένα μήνα ένα μηχανάκι πάλι. Ξεκίνησα για ένα παπί αλλά ήταν ίδιες τιμές με σκούτερ, που ήταν ίδιες πάλι με μοτοσυκλέτες. Ε.. πήρα φυσικά μοτό.
Άραξα στα κυβικά μου. Ούτε μεγάλη, ούτε μικρή. Ευκίνητη στην πόλη, σχετικά ελαφριά και κάνει και την βόλτα της το ΣΚ. Βρήκα ένα Honda CBF500 και μου αρέσει. Εχω πλέον θεμα με την μέση μου και είναι χαμηλό και άνετο για ένα μπάρμπα μετα συμβίας. Και η αλήθεια είναι πως την χάρηκα πολύ σε κάτι βολτούλες στο Λαύριο απο τις παλιές οδούς.
Κάνε τον κόπο να οδηγήσεις στην Πατησίων,από την Αγίου Μελετίου μέχρι και την Γαλατσίου.
Αν δεις έστω και ΜΙΑ μηχανή που να μην πηγαίνει στο ΑΝΤΙΘΕΤΟ ρεύμα και την φωτογραφήσεις θα σου κάνω δώρο μια Fender Telecaster custom shop.
Το καραγκιοζιλικι των οδηγών μηχανών δυστυχώς είναι τραγικό...
Φυσικά ακόμα πιο τραγικοί είναι οι ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΙ που το πρωί είναι στημένοι κάθε εκατό μέτρα (πάει ο...πολυχρονεμενος μας στη Βουλή βλέπεις) και απλά τους... κοιτάνε..
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας βοηθήσει να εξατομικεύσετε το περιεχόμενο, να προσαρμόσετε την εμπειρία σας και να σας κρατήσει συνδεδεμένους εάν εγγραφείτε.
Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση των cookies από εμάς.