15 ώρες πριν, ez είπε
Ευχαριστω αγαπητε, αν και εχω παιξει με διαφορες τοστιερες και αποχυμωτες ? για να μην "παραμυθιαζομαι" ευκολα...
Ειναι καλα πεταλια ολα τους ομως τουτα...
Το μελισσακι ναι, ειναι οπως τα λενε, εχω παιξει συναυλιες μονο με αυτο always on, δινει πολυ αληθινο χαρακτηρα στον ηχο, μπορεις να το φερεις προς tweed πλευρα και καθαριζει εκπληκτικα με το volume της κιθαρας. Επισης, ειναι πολυ πιο ευελικτο απ οσο θα πιστευε καποιος...με καταλληλες ρυθμισεις μπορει να δωσει μεχρι "σαπια" φαζιλα ?, ειναι εξαιρετικο για χρηση klone style light drive και τους ηχους κλασσικου TS τους εχει ψωμοτυρι. Δικαιως εχει κανει ονομα στην "πιατσα".
Το Sunface συνηθως το εχω always on, ειναι τετοια η φυση της κατασκευης και το δικο μου στυλ παιξιματος (πολυ δουλεια με το volume knob της κιθαρας) που δεν χρειαζεται καν να το ξεπατησω :classic_smile: (το fuzz knob ειναι στο 10)...με το volume της κιθαρας στο 7 περιπου, ειναι σαν να μην εχεις πατησει πεταλι και υπαρχει μονο μια αμυδρη ενισχυση στα πριμα και το δαγκωμα, σχεδον σαν enhacer θαλεγα.
Να τονισω ομως πως το εσωτερικο τριμερ παραμορφωσης το εχω λιγο κατεβασμενο απο τη full "fuzzface" ρυθμιση για να μπορω να το χρησιμοποιω πιο απροσκοπτα και με τον νεκ μαγνητη.
Για να παρεις μια ιδεα, παραθετω δυο κλιπ. Στο πρωτο (το μακροσυρτο μπλουζ), παιζω με το Honey Bee και μονο always on στον εξαιρετικο ενισχυτη Bluesman amp (Colorsound Amplification) με την Νο1 Τελε μου.
Στο δευτερο (μικρης διαρκειας με την ετερη θινλαην μου), το Sunface ειναι επισης always on σε ενα Fender Pro Junior using the neck pickup. Νομιζω φαινεται καθαρα πως "κρυβεται" με τη χρηση του volume τετοιος ογκος παραμορφωσης.