• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Δείξε το pedalboard σου, 2019

Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καποιες αλλαγες στο βασικο (πανω) pedalboard. Τωρα εχω ακριβως τους ηχους που θελω, με τα λιγοτερα δυνατα "συστατικα". Στο τελευταιο λαιβ δεν εσκυψα ουτε μια φορα για να αλλαξω καποια ρυθμιση. Δεν θα αλλαζα τιποτα αλλο, εκτος ισως το mxr που λειτουργει ως booster, οχι για κατι καλυτερο, αλλα για κατι διαφορετικο.

Το μικρο pedalboard το εχω μονιμα plug n' play στο σπιτι και για κανα τζαμαρισμα εκτος.  Το ts μαζι με το dark matter εχουν ενα απο τους πιο ολοκληρωμενους lead ηχους που διαθετω.

20190311_234539.jpg

 
Ένα φορητό σύστημα που ολοκλήρωσα πριν μερικές ημέρες.

6u SKB rack case 

Line6 G90 wireless

B.K. Butler Tube Driver rack 

Voodoo Lab GCX switcher 

και τα πετάλια που φαίνονται. 

Ελέγχεται από το Voodoo Lab Ground Control, και πάει στο input ενός Koch Studiotone 20. 

Θεού θέλοντος δουλειών επιτρέποντος θα παίξει live το επόμενο διάστημα. 

Προβολή συνημμένου 19945

Προβολή συνημμένου 19946




Πολυ Γκιλμουρικο το σεταπ σου. Το κοκκινο P Cornish τι ειναι? Επισης ειχα και εγω το roxanne αλλα τελικα μου φανηκε πολυς ντορος για το τιποτα......

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πολυ Γκιλμουρικο το σεταπ σου. Το κοκκινο P Cornish τι ειναι? Επισης ειχα και εγω το roxanne αλλα τελικα μου φανηκε πολυς ντορος για το τιποτα......


Συμφωνώ απόλυτα για το Roxanne, το είχε ένα φίλος και με είχε εντυπωσιάσει, ώστε να το παραγγείλω καινούργιο.. Όταν μετά από μήνες έλαβα το δικό μου, δεν ενθουσιάστηκα καθόλου... Καμία σχέση με αυτό που είχα ακούσει και περίμενα, δεν ξέρω... 

Δεν είναι Cornish το πετάλι, αλλά το Muff ενός Έλληνα κατασκευαστή, Ananlog Design Audio τον βρίσκεις στο fb, αυτό πραγματικά είναι εξαιρετικό ειδικά για Gilmour τύπου παιξίματα. Ναι είναι inspired το όλο setup για floyd ήχους κυρίως της Momentary/Division/Pulse εποχής/ηχητικής προσέγγισης του Master.

 
Mini board, για το mini gig της Δευτέρας.
Aν προλάβω να παραλάβω το VSXO από το ταχυδρομείο αύριο, θα το βάλω στη θέση του Direct Drive...

image.png

 
Πόσο μ'αρέσουν αυτά τα μικρά και νοικοκυρεμένα setup. Ζηλεύω! Να περάσεις τέλεια αύριο!

 
Μιας κι εβγαλε μια φωτ. ενας φιλος προχθες, παροτι δεν φαινονται καλα, αυτα μπερδευονται στα ποδια μου τελευταια, αν και συνηθως μενουν απατητα (εκτος απο το πρωτο), σαν καινουργιο χαλι ενα πραγμα... :classic_smile:

Analogman Sunface

Bearfoot Honey Bee

Jam Delay

Subdecay Spring Theory

Mojo Hand Sugar Baby

57188232_2582399475120826_4501211977741238272_n.jpg

 
@fenderiarhs
To switcher της Harley Benton είναι εντάξει από χρήση; Αθόρυβο; Το έβλεπα πρόσφατα , έχει λέει και ενσωματωμένο τροφοδοτικό - το χρησιμοποιείς και ως τέτοιο στην πεταλιέρα σου; Πόσο output έχει σε Α?

@BillTrantos
Eυχαριστώ φίλε. Αλλάζει διαρκώς αναλόγως των αναγκών αλλά προσπαθώ να το κρατάω όσο το δυνατόν πιο μίνιμαλ. Στο συγκεκριμένο γκρουπ, επειδή παίζω με ατμόσφαιρες, θα δουλέψει πολύ το καινουριο Flashback 2 και το Malekko Phase που το ανοιγοκλείνω για δευτερόλεπτα σα να βγάζει wah effect. Στο συγκεκριμένο setup, θα σήκωνε μια χαρά και το Freeze για να θορυβιάζουν-sustainίζουν τίποτα σόλο ή εισαγωγές, αλλά με το delay της TC πιστεύω ότι θα έχω αντίστοιχο ατμοσφαιρικό αποτέλεσμα!

@ez
Πολύ εκλεκτικός! Το Bearfoot Honey Bee είναι τόσο σημαντικό ηχητικά , ζουμερό ? και φυσικό drive, όσο λένε;
Aπ' ότι κατάλαβα χρησιμοποιείς το Sunface σαν boost?

 
@ez
Πολύ εκλεκτικός! Το Bearfoot Honey Bee είναι τόσο σημαντικό ηχητικά , ζουμερό ? και φυσικό drive, όσο λένε;
Aπ' ότι κατάλαβα χρησιμοποιείς το Sunface σαν boost?


Ευχαριστω αγαπητε, αν και εχω παιξει με διαφορες τοστιερες και αποχυμωτες ? για να μην "παραμυθιαζομαι" ευκολα...

Ειναι καλα πεταλια ολα τους ομως τουτα...

Το μελισσακι ναι, ειναι οπως τα λενε, εχω παιξει συναυλιες μονο με αυτο always on, δινει πολυ αληθινο χαρακτηρα στον ηχο, μπορεις να το φερεις προς tweed πλευρα και καθαριζει εκπληκτικα με το volume της κιθαρας. Επισης, ειναι πολυ πιο ευελικτο απ οσο θα πιστευε καποιος...με καταλληλες ρυθμισεις μπορει να δωσει μεχρι "σαπια" φαζιλα ?, ειναι εξαιρετικο για χρηση klone style light drive και τους ηχους κλασσικου TS τους εχει ψωμοτυρι. Δικαιως εχει κανει ονομα στην "πιατσα".

Το Sunface συνηθως το εχω always on, ειναι τετοια η φυση της κατασκευης και το δικο μου στυλ παιξιματος (πολυ δουλεια με το volume knob της κιθαρας) που δεν χρειαζεται καν να το ξεπατησω :classic_smile: (το fuzz knob ειναι στο 10)...με το volume της κιθαρας στο 7 περιπου, ειναι σαν να μην εχεις πατησει πεταλι και υπαρχει μονο μια αμυδρη ενισχυση στα πριμα και το δαγκωμα, σχεδον σαν enhacer θαλεγα.

Να τονισω ομως πως το εσωτερικο τριμερ παραμορφωσης το εχω λιγο κατεβασμενο απο τη full "fuzzface" ρυθμιση για να μπορω να το χρησιμοποιω πιο απροσκοπτα και με τον νεκ μαγνητη.

Για να παρεις μια ιδεα, παραθετω δυο κλιπ. Στο πρωτο (το μακροσυρτο μπλουζ), παιζω με το Honey Bee και μονο always on στον εξαιρετικο ενισχυτη Bluesman amp (Colorsound Amplification) με την Νο1 Τελε μου.

Στο δευτερο (μικρης διαρκειας με την ετερη θινλαην μου), το Sunface ειναι επισης always on σε ενα Fender Pro Junior using the neck pickup. Νομιζω φαινεται καθαρα πως "κρυβεται" με τη χρηση του volume τετοιος ογκος παραμορφωσης.





 
καταστροφη και οτι προσπαθω να αντισταθω στην αγορα ενος pro junior! ?

 
καταστροφη και οτι προσπαθω να αντισταθω στην αγορα ενος pro junior! ?


Τζαμπα αγωνιζεσαι :classic_laugh: ...αφεσου ελευθερα! ?

Αν μπορεις ομως να βρεις ενα tweed USA, εχει διαφορα, θα το χαρεις περισσοτερο.

 
Μιας κι εβγαλε μια φωτ. ενας φιλος προχθες, παροτι δεν φαινονται καλα, αυτα μπερδευονται στα ποδια μου τελευταια, αν και συνηθως μενουν απατητα (εκτος απο το πρωτο), σαν καινουργιο χαλι ενα πραγμα... :classic_smile:

Analogman Sunface

Bearfoot Honey Bee

Jam Delay

Subdecay Spring Theory

Mojo Hand Sugar Baby

Προβολή συνημμένου 20441


Ηλία κι' εγώ τώρα στα γεράματα ανακάλυψα τη fuzz. Δε με λες τη fuzz την "τρέχεις" με μπαταρία ή ρεύμα;

 
@fenderiarhs
To switcher της Harley Benton είναι εντάξει από χρήση; Αθόρυβο; Το έβλεπα πρόσφατα , έχει λέει και ενσωματωμένο τροφοδοτικό - το χρησιμοποιείς και ως τέτοιο στην πεταλιέρα σου; Πόσο output έχει σε Α?
Το Harley Benton fxl8 δεν εχει καποιο ενσωματωμενο τροφοδοτικο  αν εννοεις οτι με αυτο τροφοδοτεις τα πεταλια.

Η συμβιωση μαζι του ηταν συντομη καθως ηταν ενα impulse buy (θα ηταν χρησιμο εαν επαιζα live γιατι θα ηταν αδυνατο να διαχειριστω 14 πεταλια  με το αναλογο tap dancing, ωστοσο ειμαι bedroom player και τελικα δεν το χρειαζομουν). Στο συντομο χρονο που το χρησιμοποιησα ηταν αθορυβο, οι ποδοδιακοπτες κατα την αλλαγη δεν εκαναν καποιο θορυβο, οπως λενε καποια reviews στο internet, αλλα φαινονταν και ειχαν αισθηση πολυ φθηνη. Ισως στη μακροχρονια χρηση να ειναι προβληματικοι.

 
Ηλία κι' εγώ τώρα στα γεράματα ανακάλυψα τη fuzz. Δε με λες τη fuzz την "τρέχεις" με μπαταρία ή ρεύμα;
Καλλιο αργα παρα ποτε! :classic_smile:

Παντα με μπαταρια.

Στο παρελθον βεβαια καποια σιλικονης τα εβαζα και σε ντεηζυ τσεην χωρις προβληματα, ομως εν γενει ακουγονται σαφως καλυτερα με μπαταρια, ειδικα τα γερμανιου (και ποτε αλκαλικη).

 
15 ώρες πριν, ez είπε



Ευχαριστω αγαπητε, αν και εχω παιξει με διαφορες τοστιερες και αποχυμωτες ? για να μην "παραμυθιαζομαι" ευκολα...

Ειναι καλα πεταλια ολα τους ομως τουτα...

Το μελισσακι ναι, ειναι οπως τα λενε, εχω παιξει συναυλιες μονο με αυτο always on, δινει πολυ αληθινο χαρακτηρα στον ηχο, μπορεις να το φερεις προς tweed πλευρα και καθαριζει εκπληκτικα με το volume της κιθαρας. Επισης, ειναι πολυ πιο ευελικτο απ οσο θα πιστευε καποιος...με καταλληλες ρυθμισεις μπορει να δωσει μεχρι "σαπια" φαζιλα ?, ειναι εξαιρετικο για χρηση klone style light drive και τους ηχους κλασσικου TS τους εχει ψωμοτυρι. Δικαιως εχει κανει ονομα στην "πιατσα".

Το Sunface συνηθως το εχω always on, ειναι τετοια η φυση της κατασκευης και το δικο μου στυλ παιξιματος (πολυ δουλεια με το volume knob της κιθαρας) που δεν χρειαζεται καν να το ξεπατησω :classic_smile: (το fuzz knob ειναι στο 10)...με το volume της κιθαρας στο 7 περιπου, ειναι σαν να μην εχεις πατησει πεταλι και υπαρχει μονο μια αμυδρη ενισχυση στα πριμα και το δαγκωμα, σχεδον σαν enhacer θαλεγα.

Να τονισω ομως πως το εσωτερικο τριμερ παραμορφωσης το εχω λιγο κατεβασμενο απο τη full "fuzzface" ρυθμιση για να μπορω να το χρησιμοποιω πιο απροσκοπτα και με τον νεκ μαγνητη.

Για να παρεις μια ιδεα, παραθετω δυο κλιπ. Στο πρωτο (το μακροσυρτο μπλουζ), παιζω με το Honey Bee και μονο always on στον εξαιρετικο ενισχυτη Bluesman amp (Colorsound Amplification) με την Νο1 Τελε μου.

Στο δευτερο (μικρης διαρκειας με την ετερη θινλαην μου), το Sunface ειναι επισης always on σε ενα Fender Pro Junior using the neck pickup. Νομιζω φαινεται καθαρα πως "κρυβεται" με τη χρηση του volume τετοιος ογκος παραμορφωσης.


Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Μας έκαψες τώρα... παίζεις φανταστικά. Και το Double Trouble το λες και κορυφαία...
 

 

Παρόμοια θέματα

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top