Δίλημμα: Κίνα και Κορέα ή Αμερικάνικο με τα ίδια λεφτά;

ALXGS

Μέλος
Μηνύματα
124
Πόντοι
48
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
Αυτό το ερώτημα δημιουργήθηκε στο μυαλό μου σήμερα επειδή το τελευταίο καιρό ψάχνομαι να αγοράσω μια κιθάρα πάνω από 500-600 και μέχρι 1000€.

Ό,τι μου κάτσει καλύτερα.

Έχω πάρει σβάρνα όλα τα μαγαζιά της πόλης και δοκιμάζω όλες τις μάρκες και πολλά μοντέλα εξ αυτών ώστε να βρω τι μου ταιριάζει. Strat - Superstrat - Explorer - Flying V κτλ κτλ...

Είμαι κάτοχος μιας Epiphone Les Paul Std αναβαθμισμένης με Seymour και Tonepros γέφυρα και θεωρώ έχει αρκετά καλό ήχο πια. Λάτρης των Les Paul από παιδί πήγα κατευθείαν σε αυτή. Η προηγούμενη προ πολλών ετών ήταν μια Strat της Aria... φτηνιάρα.

Όμως επειδή πλέον θέλω και μια δεύτερη καλύτερη κιθάρα, είπα να δω τι άλλο μου κάθεται καλά. (Les Paulάκιας μεν, αλλά δεν με χαλάει να πάρω και οτιδήποτε άλλο που να μου αρέσει στα χέρια και στο αυτί!  ;)

Δοκίμασα λοιπόν ESP LTD, Fender, Jackson, PRS, Gibson, και μου μένουν να δω και κάποιες Ibanez όταν ανοίξει ο αντιπρόσωπος.

Μόλις σήμερα δοκίμασα κάποιες prs και πραγματικά δεν μου άρεσαν (διάβασα και την κουβέντα σε διπλανό θέμα. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου έμπειρο.,.. ούτε καν μέτριο, αλλά έχω πολύ καλό μάτι να καταλαβαίνω την ποιότητα που βλέπω αλλά και καλό αυτί που ακούει τις διαφορές.

Ποιοτικά οι PRS είναι πολύ καλές... αλλά θεωρώ όχι τόσο για τα λεφτά που κοστίζουν. Την ίδια ποιότητα την βρίσκεις και με λιγότερα λεφτά.

Τέλος πάντων... το θέμα μου δεν ήταν αυτό, Βασικά δεν με βόλεψε η ταστιέρα για κάποιο λόγο και δεύτερον ο ήχος δεν ήταν αυτός που θα ήθελα. Δεν λέω ότι ήταν κακός, ...αλλά ότι εμένα δεν μου άρεσε.

Θεωρώ ότι είναι πριμαριστός με πολλά μεσαία. Ο bridge ειδικά ήταν πολύ μάπα σε αντίθεση με τον neck που έδινε πολύ μεστό ήχο.

Αυτό και τέλος και δεν τις ξανακοιτάζω γιατί δεν θέλω να μπω στη διαδικασία να αλλάζω μαγνήτες πάλι.

Έχοντας δοκιμάσει κάποιες ESP LTD μου άρεσε πολύ η H401M σε χρώμα φυσικού ξύλου με passive SD. Μου άρεσε πολύ η ταστιέρα της αλλά και ο ήχος της. Βασικά ήταν αυτή που μου έκανε το μεγαλύτερο κλικ απ όσες έχω δοκιμάσει ως τώρα κυρίως επειδή την ένιωσα παιχνιδάκι στα χέρια μου με πολύ άνετη εύκολη και γρήγορη ταστιέρα (και πολύ λεπτή μάλιστα). Η αξία της στα 840€

Δοκίμασα και την ΜΗ1001 αλλά λόγω active EMG το ξανασκέφτομαι. Μέταλ παίζω (κυρίως των 80's) αλλά για κάποιο λόγο προτιμώ τους passive. Μπορεί και να είμαι λάθος, αλλά εκεί γουστάρω ήχο.

Η δεύτερη ESP σε όλα πάνω κάτω ίδια με την άλλη , αλλά ένα κλικ πιο ποιοτική μιας και είναι ανώτερο μοντέλο κι όπως είπα με active 81 - 85.

Φυσικά η αδυναμία μου είναι η EC της LTD και βρήκα διαθέσιμη την Iron Cross η οποία πραγματικά επειδή Les Paulίζει κιόλας, μου έκατσε πολύ καλά, αλλά εκεί ανεβαίνoυμε στο budget και δεν ξεφεύγουμε από το les paul style που είπα α ξεφύγω στην δεύτερη κιθάρα.

Κλασσικά έπιασα και μία Strat American Special. Γνωστό όργανο και αίσθηση με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής! Την άφησα στο πίσω μέρος του μυαλού μου γιατί με τις Strat δεν τα πάω καλά (στο οπτικό κομμάτι)

Μια Jackson Soloist που δοκίμασα δεν μου άρεσε καθόλου και την παράτησα αμέσως. Η ταστιέρα της κυρίως.

Η explorer με ζορίζει στην λαβή. Άβολη κιθάρα για μένα αν και μου αρέσει εμφανισιακά. Δεν με βολεύει με τίποτα στην πενιά και ειδικά στο μιουτάρισμα.

Μια Jackson Flying V που δοκίμασα, δεν μπορώ να πω ότι δεν μου άρεσε, αλλά μάλλον δεν θα την προτιμήσω σαν shape όταν αποφασίσω να δώσω το ποσό που χρειάζεται.

Όλα αυτά καλά μέχρι σήμερα, αλλά πηγαίνοντας να δω όπως είπα τις PRS και αφού τελείωσα την δοκιμή πραγματικά μπερδεμένος με όσο είχα ακούσει γι αυτές, είδα μπροστά μου κρεμασμένο ένα ταυράκι faded της Gibson και το κούμπωσα στον ενισχυτή χωρίς να πειράξω κάτι από ρυθμίσεις.

Ε ...αυτό που άκουσα με έφτιαξε με την μία! Καμία σχέση ρε παιδιά με τις PRS! (για μένα πάντα... το ξαναλέω) Ο ήχος που έβγαλε το ταυράκι με πόρωσε κατευθείαν. Αυτό τον ήχο προτιμώ! Δεν είναι τυχαίο που έχω και Les Paul δηλαδή.

Κάνοντας λοιπόν μια κουβέντα περί χρηματικής αξίας πλέον των κιθαρών, διαπίστωσα πως κοντά στο 1000αρικο παίρνεις καλά όργανα. Όμως εδώ μου δημιουργήθηκε η απορία του τίτλου.

Αξίζει να τα δώσεις τα ευρώ σου για ένα κορεάτικο ή για ένα κινέζικο όργανο την στιγμή που με τα ίδια λεφτά, αγοράζεις ένα αμερικάνικο... (Gibson - Fender) με ότι σημαίνει αυτό σε ποιότητα ξύλων και ηλεκτρικών αλλά και συναρμολόγησης? Ακόμα κι αν λέγεται faded ???

(σ.σ: όλα αυτά είναι προσωπικές απόψεις ενός ανθρώπου που είναι κάτω και από τον μέτριο κιθαρίστα, οπότε δεν θα ήθελα κάποιος να μπει σε αντιπαράθεση αν κάπου δεν τα λέω καλά για τις κιθάρες που ανέφερα. Είπαμε... είναι προσωπικές διαπιστώσεις, με αυτές τις λίγες γνώσεις που έχω και με το τι θα ήθελα να ακούσω από μια κιθάρα)

Πραγματικά θα ήθελα μια γνώμη πάνω στο ερώτημα του τίτλου και όποιος δεν βαριέται ας μου πει την γνώμη του ειδικά για τις ESP LTD που είναι οι μόνες που μου έκατσαν όπως ήθελα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Θα μιλήσω ως κάτω του μετρίου κιθαρίστας, αλλά έχοντας περάσει μερικές κιθάρες από τα χέρια μου, είτε για αρκετό διάστημα, είτε δανεικές για 2-3 βδομάδες.

Διαφωνώ σε διάφορα από αυτά που είπες, ειδικά για τις PRS και τις Strat, αλλά εδώ πέφτουμε στον παράγοντα γούστο.

Θεωρώ ότι στις μέρες μας με 600 έως 1000 ευρώ βρίσκεις τρομερά όργανα που θα δε θα σου δημιουργήσουν προβλήματα, θα κουδουνάνε ωραία, θα "παίζουν" και θα σε φτιάχνουν για να παίξεις.

Πριν μερικούς μήνες έψαχνα κιθάρα για main όργανο. Πούλησα όλες όσες είχα μαζέψει κάνοντας ένα γενικό επαναπροσδιορισμό του εξοπλισμού μου. Έτσι δοκίμασα καμιά 50αριά κιθάρες, από μαγαζιά και φίλους, γιατί ήθελα να κάνω το καλύτερο δυνατό στο μπάτζετ μου.

Έπαιξα με Gibson, Fender USA/Mex, PRS USA/Korean, Ibanez Japan/Indonesia, LTD Korea και κάποιες παλιές Charvel πάλι από Ιαπωνία. Άλλες ήταν ανέλπιστα καλές (Fender Mex Road Worn, Baja), άλλες ήταν παραδόξως μέτριες (Gibson Studio καινούργιες, Ινδονησιακές Ibanez του χιλιάρικου).

Αυτό που κατάλαβα εν τέλει από όλη αυτή την ιστορία είναι ότι σε αυτά τα χρήματα υπάρχουν άπειρες επιλογές και είναι αδύνατον να μη βρεις κάτι που να σου αρέσει πολύ. Εγώ κατέληξα με μία Tokai Telecaster made in Japan και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος, είναι η καλύτερη κιθάρα που είχα ποτέ. Αυτό οφείλεται γιατί έχει ακριβώς ό,τι έψαχνα και τη διάλεξα 100% συνειδητά.

Συμπερασματικά, βρήκα καλύτερες τις PRS από τις LTD από Κορέα, τουλάχιστον για τα γούστα μου, όπως και 1-2 Schecter που δοκιμάσα. Γενικά αν πας στο χιλιάρικο απέφυγε LTD, υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές στα λεφτά αυτά.

Μεταξύ όλων αυτών των επιλογών και ειδικά για superstrat θα πήγαινα ή σε κάποια Charvel του '80 (2 που έπαιξα ήταν φανταστικές), ή σε Ιαπωνικές Ibanez και Jackson.

 
Έχω Φιλιππινέζικη (Bacchus) και Κορεάτικη (PRS SE) και μου αρέσουν και οι δύο. Το θέμα είναι να μπορείς να καταλάβεις ότι υπάρχει λόγος που κοστίζουν τόσο, δεν είναι μόνο τα χαμηλότερα εργατικά στις χώρες παραγωγής. Και οι Eastman Κινέζικες είναι αλλά οι τιμές τους είναι Αμερικάνικες.

Καλά έκανες και δοκίμασες πολλές διαφορετικές κιθάρες, έτσι αποκτάς εμπειρία. Πρέπει όμως να αποφασίσεις και τι θες. Επίσης να αποφασίσεις αν θες να περιοριστείς στη τοπική αγορά για να τη δοκιμάσεις πρώτα ή σε online αγορά και να αγοράσεις από εξωτερικό. Πάντως αν σε καλύπτει η SG ή όποια άλλη σου άρεσε πάρτη για να είσαι σίγουρος. Αλλιώς, μεταχειρισμένες από εξωτερικό υπάρχουν εκατοντάδες επιλογές, και άπο μαγαζιά και ιδιώτες.

Εγώ αν έβρισκα κιθάρα που μου άρεσε εμφανισιακά, μου καθόταν στο χέρι και ο ήχος ήταν απλά καλός θα την έπαιρνα χωρίς να με νοιάζει η χώρα παραγωγής. Με νέους μαγνήτες μπορείς να αλλάξεις αρκετά τον ήχο της με τη προϋπόθεση να είσαι ΟΚ να ξοδέψεις εξτρά. Αν όμως οι κιθάρες είναι περαστικές και μάλλον θα τη δώσεις σε μερικά χρόνια καλό είναι να πας σε Gibson/Fender αν τις βρεις σε όμοιες τιμές με άλλες. Αυτές πάντα φεύγουν όταν τις δίνεις.

 
KostasP είπε:
Εγώ αν έβρισκα κιθάρα που μου άρεσε εμφανισιακά, μου καθόταν στο χέρι και ο ήχος ήταν απλά καλός θα την έπαιρνα χωρίς να με νοιάζει η χώρα παραγωγής. Με νέους μαγνήτες μπορείς να αλλάξεις αρκετά τον ήχο της με τη προϋπόθεση να είσαι ΟΚ να ξοδέψεις εξτρά. Αν όμως οι κιθάρες είναι περαστικές και μάλλον θα τη δώσεις σε μερικά χρόνια καλό είναι να πας σε Gibson/Fender αν τις βρεις σε όμοιες τιμές με άλλες. Αυτές πάντα φεύγουν όταν τις δίνεις.
+10
 
KostasP είπε:
Το θέμα είναι να μπορείς να καταλάβεις ότι υπάρχει λόγος που κοστίζουν τόσο,

Καλά έκανες και δοκίμασες πολλές διαφορετικές κιθάρες, έτσι αποκτάς εμπειρία. Πρέπει όμως να αποφασίσεις και τι θες. Επίσης να αποφασίσεις αν θες να περιοριστείς στη τοπική αγορά για να τη δοκιμάσεις πρώτα ή σε online αγορά και να αγοράσεις από εξωτερικό. Πάντως αν σε καλύπτει η SG ή όποια άλλη σου άρεσε πάρτη για να είσαι σίγουρος. Αλλιώς, μεταχειρισμένες από εξωτερικό υπάρχουν εκατοντάδες επιλογές, και άπο μαγαζιά και ιδιώτες.

Εγώ αν έβρισκα κιθάρα που μου άρεσε εμφανισιακά, μου καθόταν στο χέρι και ο ήχος ήταν απλά καλός θα την έπαιρνα χωρίς να με νοιάζει η χώρα παραγωγής. Με νέους μαγνήτες μπορείς να αλλάξεις αρκετά τον ήχο της με τη προϋπόθεση να είσαι ΟΚ να ξοδέψεις εξτρά. Αν όμως οι κιθάρες είναι περαστικές και μάλλον θα τη δώσεις σε μερικά χρόνια καλό είναι να πας σε Gibson/Fender αν τις βρεις σε όμοιες τιμές με άλλες. Αυτές πάντα φεύγουν όταν τις δίνεις.
Τι θέλω? Αυτό που θα ήθελα, θα ήταν μια GIBSON Les Paul Studio Smokehouse Burst  :P για πρώτη και καλή και μετά μία οποιαδήποτε άλλη (μάλλον superstrat) under 1000€ όπως ψάχνω τώρα. Αυτό βέβαια είναι το αισιόδοξο σενάριο του τι θέλω που είναι και το πιο δύσκολο, διότι πρέπει να πουλήσω την epi και να σπρώξω χρήμα για τις άλλες δύο.

Οπότε... μιας και τώρα δεν μου βγαίνει αυτό το σενάριο, ας πάω στην λύση της under 1000€ κάτι σε οτιδήποτε άλλο εκτός les paul (όπως είπα κάτι σε superstrat γλυκοκοιτάζω) αλλά θα προτιμούσα να είναι μέσα στις πιο διαδεδομένες μάρκες τις οποίες μπορώ εύκολα να τις βρω και στα εδώ μαγαζιά ώστε να έχω δυνατότητα δοκιμής. (...και την καλή Gibson θα την δούμε αργότερα όταν θα μας βγάλει ο Τσίπρας από τα μνημόνια ::) )

Πέρα από αυτό όμως... το ερώτημα ήταν αν αξίζει να δώσω για μια ESP ή μια PRS τα ίδια χρήματα που θα έδινα για ένα αμερικάνικο όργανο μιας και στο ίδιο φάσμα τιμών, έχω αυτή τη δυνατότητα. Εκεί προβληματίζομαι. Όταν ανεβαίνει το budjet αρχίζεις πια και έχεις σιγά σιγά περισσότερες απαιτήσεις.

Όταν πήρα την epi ας πούμε, δεν είχα τέτοια διλήμματα γιατί εκεί ήθελα δεν ήθελα σε Κίνα θα έπαιζα.

 
Είμαστε διαφορετικά όντα οι κιθαρίστες μεταξύ μας. Άλλοι μένουν σταθεροί στην πρώτη αγάπη ,άλλοι αλλάζουν γούστα κάθε 2-3 χρόνια.

Υπάρχουν πολλά που μπορούν να σε προβληματίσουν στην αγορά μιας κιθάρας και όλα έχουν βάση.

Η δική μου πρόταση είναι ,εφόσον μπορείς να αντέξεις οικονομικά ,προτίμησε την κιθάρα που λαχταράς περισσότερο. Ίσως να μην έχει την καλύτερη αξία μεταπώλησης, ίσως σε λίγα χρόνια να αλλάξουν τα γούστα σου, αλλά για όσο θα την πιάνεις στα χέρια σου δεν θα σκέφτεσαι "έπρεπε να πάρω την άλλη".

Τουλάχιστον όσες φορές αγόρασα κιθάρα με αυτό το σκεπτικό δεν το μετάνιωσα.

 
Αφου εισαι διαθετιμενος να δωσεις κοντα στο 1000ρικακι και σου αρεσουν οι sg,γτ δε χτυπας μια gibson standard sg απο τις αγγελιες,που ειναι εκπληκτικα οργανα?

 
Αλεξ, sg ψηφιζω.....

Σου εκατσε στο χερι, στον ηχο και στο ματι.

Παρε μια gibson με τους μαγνητες που σου αρεσουν καλυτερα για μεταλ. Και καθαρισες.

Κανει τα παντα αυτη η κιθαρα.

 
noe13 είπε:
γτ δε χτυπας μια gibson standard sg,που ειναι εκπληκτικα οργανα?
1895854.jpg
:laugh: ::) :-X
 
Α χαχαχα... εντάξει... οι απόψεις διίστανται και μάλιστα πολύ!  ;D

 
ALXGS είπε:
Τι θέλω? Αυτό που θα ήθελα, θα ήταν μια GIBSON Les Paul Studio Smokehouse Burst...
Αν θες τη συγκεκριμένη στο συγκεκριμένο χρώμα (βλέπω ότι είναι 2018 μοντέλο) περίμενε κάνα χρόνο και θα τη βρεις είτε σε προσφορά είτε σε μεταχειρισμένη.  Προσωπικά θα έκανα υπομονή και θα μάζευα ακόμα περισσότερα χρήματα μέχρι να τη βρω στη τιμή που μπορώ να την αγοράσω. Γιατί είναι Gibson και θα τη βρεις σίγουρα, πολλοί αγοράζουν και πουλάνε Gibson. Εκτός και περιορίζεσαι στη πόλη σου ή στην Ελλάδα.

...το ερώτημα ήταν αν αξίζει να δώσω για μια ESP ή μια PRS τα ίδια χρήματα που θα έδινα για ένα αμερικάνικο όργανο μιας και στο ίδιο φάσμα τιμών, έχω αυτή τη δυνατότητα....
Δυστυχώς οι Κορεάτικες PRS αγγίζουν το 1000ρικο, για μένα δεν αξίζουν δεδομένο ότι οι αντίστοιχες αμερικάνικες παγκοσμίως πωλούνται μισοτιμής δεύτερο χέρι και όλοι τις προσέχουν, δεν έχω δει PRS κακομεταχειρισμένη. Αν έχεις υπομονή βρίσκεις αμερικάνικη PRS και με 1300 ευρώ. Για τη ποιότητα των LTD δε γνωρίζω αλλά δε νομίζω ότι έχουν μεταπολιτική αξία. Θα δώσεις 1000 ευρώ σήμερα και σε ένα - δυο χρόνια που θα θες Gibson ή κάτι άλλο θα χάσεις (πάνω κάτω) τα μισά χρήματα.

Επίσης, οι Γιαπωνέζικες κιθάρες είναι πολύ καλής κατασκευής. Δεν εννοώ μόνο αυτές του '70 & '80 που οι περισσότεροι έχουν κόλλημα. Οι σημερινές τους είναι πολύ καλές, για μένα αντίστοιχες των Αμερικάνικων αλλά σε χαμηλότερες τιμές.

Όλα αυτά έχουν νόημα μόνο αν δεν έχεις το κόλλημα με το όνομα. Αν θες οπωσδήποτε Gibson μη κοιτάς άλλες γιατί θα σε τρώει για πάντα. Αν θες Les Paul θα βρεις και αλλού.

 
Επειδή τέθηκε ως αρχή του ερωτήματος το "αξίζει να...", δεν μπορώ ν'απαντήσω ουσιαστικά. Καθένας το μετράει αλλιώς. Εν έτει 2018, ακόμα κι οι πολυκαζουρεμένες(sic) harley benton είναι άνετα gig worthy όργανα, οπότε το τι αξίζει βγαίνει αλλιώς στον καθένα.

Ξαναλέω, η Κίνα του 2018 δεν ήταν η Κίνα που ξέραμε. Η Κορέα έχει γίνει η Ιαπωνία του κάποτε, η Ιαπωνία δεν ξέρω καν αν υφίσταται πλέον σε πολλά όργανα και το Αμέρικα ποτέ δεν μου'κανε αμάν και τι κούκου για να σκάσω χιλιάρικα για την φίρμα (βλ.Gibson & Fender). Τώρα για Φιλιππίνες κτλ., δεν πολυθυμάμαι αλλά παντού τα ίδια εργοστάσια είναι, με τον ίδιο εξοπλισμό αλλά με διαφορετικούς μισθούς εργατών. YMMV.

Πέραν αυτών, πάντα άποψή μου ήταν πως κάποια όργανα παραγωγής ήταν (κι ακόμα είναι) τραγικά υπερτιμημένα, καθαρά κυρίως ταμπέλας. Έχω παίξει όργανα τραγικά μικρότερης αξίας που κοντράρουν ανετότατα (για να μην πω βγαίνουν κι από πάνω) τις διάφορες φίρμες (βλ. Michael Kelly π.χ.).

Τέλος, όπως ειπώθηκε κάπου παραπάνω, ζυγίζεις και το θέμα μεταπωλητική αξία. Καλώς ή κακώς, οι fender πουλάνε ακόμα σαν ζεστό ψωμάκι ενώ κάτι Godin, G&L κτλ. (τις οποίες προσωπικά βρίσκω κλάσεις ανώτερες) φεύγουν τσάμπα.

 
ALXGS είπε:
Τι θέλω? Αυτό που θα ήθελα, θα ήταν μια GIBSON Les Paul Studio Smokehouse Burst  :P για πρώτη και καλή
Αφού τη θελεις go for it. 1200 εχει. Περίμενε λιγο ακομα..μαζεψε λιγα παραπανω και τελος. Ολα τα αλλα θα ναι ημιμετρα.

 
Ό,τι πληρώσεις παίρνεις. Τίποτε περισσότερο τίποτε λιγότερο. Το θέμα είναι τι θεωρεί ότι παίρνει ο καθένας με αυτό που πληρώνει. 

Έχουν περάσει από τα χέρια μου, και όχι επιφανειακά, χιλιάδες όργανα. Δεν υπήρξε φορά που να βρήκα κάποιο όργανο καλύτερο ποιοτικά από κάποιο άλλο αντίστοιχης αξίας. Όπως δεν έχω δει όργανο να "πατάει" κάτω πολλαπλάσιας τιμής όργανο αλλά ούτε και ακριβό όργανο hi end καταξιωμένης εταιρίας να είναι "για τα μπάζα".

Έχω ενθουσιαστεί κι έχω απογοητευτεί με το ίδιο μοντέλο αλλά διαφορετικό όργανο για διαφορετικούς λόγους κάθε φορά ( ποιότητα hardware, υλικά, playability, φινίρισμα, customer service κλπ. )

Πάρε το όργανο που σου αρέσει τώρα. Μη παίρνεις όργανο που θεωρείς ότι θα σου αρέσει και στο μέλλον.

 
KostasP είπε:
. Αν έχεις υπομονή βρίσκεις αμερικάνικη PRS και με 1300 ευρώ.
Δε μπορώ να πω ότι είναι και ιδιαίτερα συχνό φαινόμενο.  Ακόμα μετανιώνω την μια και μοναδική φορά που βρήκα Prs αμερικανική στα 1300 και ήταν και whale blue

Θα μιλήσω ως κάτω του μετρίου κιθαρίστας, αλλά
Είσαι άνω του μετρίου

Κατά τα άλλα ο, τι είπε ο Πνοή & Νύξη

Προσωπικά δεν έχω εμπειρία με πολλά όργανα. Έχω κάνει διάφορες συγκρίσεις κατά καιρούς και πάντα η πανάκριβη δικαιολογούσε την τιμή της. Κάποιες φορές η διαφορά ήταν χαοτική,  κάποιες όχι και τόσο ( σε κιθάρες 1000€ vs high end)

 
Οι ηλεκτρικές κιθάρες δεν είναι επένδυση σαν αγοραπωλησία οικοπέδου στην Ελαφόνησο. Δεν έχουν χρηματική πωλητική αξία μεγαλύτερη της αξίας κτήσης.  Εκτός αν έχεις παίξει στους Yardbirds  ή το παλιό σου συγκρότημα λεγόταν Skid Row ή Fleetwood Mac.

Οι μουσικοί αγοράζουμε με τα αυτιά τα χέρια τα μάτια. Οι καταναλωτές αντίστροφα.

Και φυσικά ισχύει ο υπέρτατος κανόνας. Και η κιθάρα θυληκό είναι. Πάντα θα την αγκαλιάζεις αλλά θα θες και του γείτονα  .  ;)

 
Αν μιλησουμε για ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ αξια με 1500 euros ΦΤΙΑΧΝΩ την καλυτερη κιθαρα του κοσμου απο ξυλο τιμιου σταυρου.Το θεμα ειναι οτι στο headstock θα γραφει leon7pap...λαλακια.Κατα τη γνωμη μου καπου εκει τελειωνει το value for money.Αν την κιθαρα την θες για τωρα και αυριο αμα λαχει την πουλας πρεπει να ψαξεις και αυτη την παραμετρο.Αν τη θες για πρωτο οργανο πιυ θα το χεις μια ζωη τοτε μαζεψε να παρεις αυτο πιυ πρσγματικα θελεις γιατι το GAS στις μερες μας κλεινει σπιτια!!!

 
  Καλά όλα αυτά που λέτε όλοι, αλλά αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι όσο πιο ακριβή κιθάρα (και φυσικά επώνυμη), τόσο και πιο καλά παίζω.....και δεν θέλω ψυχολογικές αναλύσεις πάνω σε αυτό.... ::) 8)

 
Ρε συ cigaret ...τι δεν είναι κατά τη γνώμη σου "άσφαλτος"... γιατί να λες ότι μια Gibson βγάζει "λάσπωμένο" ήχο, πρέπει να το δικαιολογήσεις με μια πρόταση που να  κάνει ακριβώς το αντίθετο!

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα