Εκκινώντας από την παραδοχή ότι σημαντικό κίνητρο οποιασδήποτε καλλιτεχνικής δημιουργίας είναι η βιοποριστική εξασφάλιση του δημιουργού και δεδομένων των σύγχρονων οικονομικών και κοινωνικών συνθηκών δεν είναι άστοχο να μιλάμε για "drive" και αυτοδημιούργητους καλλιτέχνες?
Από τη στιγμή που μια τέτοια επιλογή είναι πολυτέλεια, θα μπορούσε κανείς να θεωρήσει πως η δημιουργία τέχνης αποτελεί πλέον ελιτιστικό προνόμιο.Από την άλλη, τα εργαλεία και τα μέσα για τη δημιουργία αυτής είναι περισσότερο προσβάσιμα από ποτέ, με την ερασιτεχνική και χομπίστικη προσέγγιση όμως να παράγει και ανάλογα αποτελέσματα, λόγω της έλλειψης αφοσίωσης και πραγματογνωμοσύνης.
Από τη στιγμή που μια τέτοια επιλογή είναι πολυτέλεια, θα μπορούσε κανείς να θεωρήσει πως η δημιουργία τέχνης αποτελεί πλέον ελιτιστικό προνόμιο.Από την άλλη, τα εργαλεία και τα μέσα για τη δημιουργία αυτής είναι περισσότερο προσβάσιμα από ποτέ, με την ερασιτεχνική και χομπίστικη προσέγγιση όμως να παράγει και ανάλογα αποτελέσματα, λόγω της έλλειψης αφοσίωσης και πραγματογνωμοσύνης.