• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Bon studio και τιμολογιακή πολιτική

Status
Not open for further replies.
The Genius Loci είπε:
William φίλε μου, με όλο το θάρρος, και εσύ και αρκετοί άλλοι που γράφετε σ'αυτό το thread δεν έχετε ιδέα από εμπόριο. Ειλικρινά δεν θέλω να προσβάλλω κανέναν, αλλά τα γραπτά σας αυτό δείχνουν δυστυχώς...


moderated by yameth

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγω προσφατα εκανα αγορα μαγνητων απο γνωστο μαγαζι στο κεντρο και η τιμη που πληρωσα ηταν ελαφρως χαμηλοτερη απο την αντιστοιχη στο thomann για να μην πω για το καπελο των μεταφορικων που θα ετρωγα αν εκανα παραγγελια κατω των 300 ευρω στο thomann..

τελως παντων...πιστευω πως πλεον γινεται να ψωνιζεις και απο Ελλαδα μιας και το 80% των καταστηματων που εχω παει εχουν συμορφωθει στις τιμες τους και μονο σε καποια προιοντα οπως χορδες ERNIE BALL και κιθαρες gibson βλεπω ακομα καποιες απαραδεκτες διαφορες στην τιμη....

 
να κάνω μια παρατήρηση σχετικά με αυτά που γράφτηκαν για την γκρίνια.

Σύμφωνοι, δε λέει τίποτα να καθόμαστε και να γκρινιάζουμε ΜΟΝΟ, αλλά ούτως ή άλλως, σε ένα φόρουμ, δεν γίνεται να κάνεις και κάτι άλλο.

Συζητάμε επι θεωρητικής βάσης και ο καθένας νιώθει την ανάγκη να πει τον πόνο του. Δεν ειναι και τόσο κακό αυτό. Άλλωστε, τι αλλο μπορουμε να κάνουμε στο φόρουμ, σχετικά με το συγκεκριμένο ζήτημα?

Απο εκεί και πέρα, συμφωνώ με αυτους που λένε πως πλέον έχουν αλλάξει τα πράγματα. Το έχω διαπιστώσει απο πρώτο χέρι. Ακόμα και στην εξυπηρέτηση φαίνονται να αλλάζουν οι συμπεριφορές (αν και για να είμαι ειλικρινής αυτό το αποδίδω και στο γεγονός οτι δεν είμαι πια 18)

Να πω και κάτι άλλο που έχω παρατηρήσει όχι μονο σε συζητήσεις εδώ, αλλά και κατα τη διάρκεια παζαριών με μαγαζάτορες:

ΚΑΝΕΝΑΣ δεν αφήνει το παραμικρό περιθώριο να εκτιμήσεις τα πραγματικά νούμερα. Πατάνε στα κομπιουτεράκια 1 ωρα, σου λενε δε βγαίνω, ολοι εδώ λένε για νοικια, εξοδα, περιθώρια κέρδους, αλλά ΠΟΤΕ δε θα μπορέσεις να υποθέσεις έναν τυοικό μηνιαίο ισολογισμό ενός μαγαζιου.

προφανως είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ τους, και καλά κάνουν, αλλά έτσι κι εγώ δεν θα μπορέσω να βγάλω κάποιο γενικό συμπέρασμα, επομένως ό,τι μου λένε για τα έξοδα, την μειωμένη κίνηση, "δεν βγαίνω" κλπ κλπ, απλά θα το γράφω.

 
Στις αγορές ευρωπαϊκών χωρών συγκρίσιμου μεγέθους με την Ελλάδα (π.χ. Σουηδία, Δανία, Αυστρία, Ολλανδία) τα μικρομάγαζα έχουν ίδιες ή υψηλότερες τιμές απ'ό,τι εδώ.
Τυχαία μόλις τώρα μιλούσα με ένα σουηδό πελάτη και τον ρώτησα τιμές για κιθάρες.

Μου είπε οτι πήρε τον Απρίλιο μία μαύρη Fender Highway 1 HSS, την είχαν με τιμή καταλόγου 6800 κορώνες, δηλαδή €730 και την πήρε για 6000 κορώνες δηλαδή €644 και μπορούσε λέει να πάει και πιο κάτω αν επέμενε κι'αλλο.

Εδώ πόσο έχει? €860? Και με τι έκπτωση να την πάρεις απο εδώ, 20%? Δηλαδή €690 ΑΝ σου κάνουν 20%

 
IraklisZS είπε:
Ακόμα και στην εξυπηρέτηση φαίνονται να αλλάζουν οι συμπεριφορές (αν και για να είμαι ειλικρινής αυτό το αποδίδω και στο γεγονός οτι δεν είμαι πια 18)
Αυτό κι αν είναι κατακριτέο! Η ίση αντιμετώπιση με ευγένεια και σεβασμό ενός ανήλικου είναι δείγμα κουλτούρας.

ΚΑΝΕΝΑΣ δεν αφήνει το παραμικρό περιθώριο να εκτιμήσεις τα πραγματικά νούμερα. Πατάνε στα κομπιουτεράκια 1 ωρα, σου λενε δε βγαίνω, ολοι εδώ λένε για νοικια, εξοδα, περιθώρια κέρδους, αλλά ΠΟΤΕ δε θα μπορέσεις να υποθέσεις έναν τυοικό μηνιαίο ισολογισμό ενός μαγαζιου.

προφανως είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ τους, και καλά κάνουν, αλλά έτσι κι εγώ δεν θα μπορέσω να βγάλω κάποιο γενικό συμπέρασμα, επομένως ό,τι μου λένε για τα έξοδα, την μειωμένη κίνηση, "δεν βγαίνω" κλπ κλπ, απλά θα το γράφω.
Και καλά κάνεις γιατί ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΟΡΑ. Οταν βρίσκεις κάτι που σε συμφέρει δεν ζητάς τον ισολογισμό του πωλητή, ούτε εκείνος τον δικό σου. Μια συναλλαγή γίνεται που είτε συμφέρει και τους δύο, είτε όχι. Είναι αμφίδρομη σχέση.

 
yameth είπε:
Αυτό κι αν είναι κατακριτέο! Η ίση αντιμετώπιση με ευγένεια και σεβασμό ενός ανήλικου είναι δείγμα κουλτούρας.
ακριβώς επειδή είναι δείγμα κουλτούρας, πρέπει κανεις να σκεφτεί και τον μαγαζάτορα εδώ. Πιστεύω πως κι αυτοί θα την έχουν πατήσει με απρόσεχτους πιτσιρικάδες.

Στις μέρες μας, και οι πιτσιρικάδες δείχνουν πλέον δείγματα κουλτούρας, σεβόμενοι τον μαγαζάτορα, επομένως και οι μαγαζάτορες αρχίζουν να φέρονται και πιο σωστά ;D

Γενικά, ΚΑΙ η μια (καταναλωτές) ΚΑΙ η άλλη (πωλητές) πλευρά, βελτιώνονται συνεχώς :)

Και καλά κάνεις γιατί ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΟΡΑ. Οταν βρίσκεις κάτι που σε συμφέρει δεν ζητάς τον ισολογισμό του πωλητή, ούτε εκείνος τον δικό σου. Μια συναλλαγή γίνεται που είτε συμφέρει και τους δύο, είτε όχι. Είναι αμφίδρομη σχέση.
συμφωνώ, και ό,τι έγραψα δεν το έγραψα επειδή πιστεύω πως ο κάθε μαγαζάτορας πρέπει να μου δίνει εμένα λογαριασμό.

Απλά επειδή τέθηκε το ζήτημα της γκρίνιας των καταναλωτών, θεώρησα δίκαιο να δείξω πως και η γκρίνια των πωλητών (και όλων αυτών που "γκρινιάζουν" για λογαριασμό των πωλητών, αναφέροντας νοίκια, ιδιαιτερότητες της αγοράς, καπέλα, περιθώρια και ένα σωρό άλλα απροσδιόριστα νούμερα) είναι εξίσου χωρις νόημα και δεν μπορεί κανείς να την πάρει στα σοβαρά.

 
Ειλικρινά αδυνατώ να κατανοήσω την συζήτηση και τις παρόμοιες συζητήσεις.....πλέον.

Τα ξανάπαμε αλλά να τα πω για μένα πάλι.....

Είμαι ένας ώριμος (προς το σάπιος) καταναλωτής που πριν κάθε αγορά έχω ψάξει (αν η τιμή είναι τέτοια που αξίζει ψάξιμο αλλιώς είναι μάλλον χάσιμο χρόνου) τι ζητάω.

Η αγορά του εκάστοτε συγκεκριμένου προϊόντος περιβάλλεται και από 2-3 άλλους (πέραν της τιμής) παράγοντες που προσωπικά έχω αξιολογήσει κατά πόσον ποσοστιαία καθορίζουν την αγορά από τον ένα ή τον άλλο πωλητή.

Δόξα τω Θεώ είμαστε σε μία ανοιχτή και παγκοσμοιοποιημένη αγορά (Σπύρο πάνε οι εποχές που όλος ο κόσμος ήταν η Τ. Χαρούπη) και ο καθείς μας έχει πρόσβαση στην πληροφορία. Πως την αξιοποιεί, είναι αλλουνού Πάπα Κοράνι.

Ούτε κρατάω κακίες σε μαγαζιά γιατί εκεί κάποιος καραγκιόζης μου χε φερθεί γελοία πριν 10 χρόνια καθότι, σε κάθε αγορά, τα 5-6 τοπικά μαγαζιά που μπορούν να με εξυπηρετήσουν, έχουν το δικαίωμα της προσφοράς στο μικρό και ταπεινό μου RFP (Request for Purchase). Με κάποιους που έχουν συνέχεια και συνέπεια στην συμπεριφορά τους να έχουν κάποια προτεραιότητα σαφώς.

Ούτε και με ενδιαφέρει η λογική της τιμολογιακής πολιτικής του εκάστοτε αντιπρόσωπου. Διότι τα περί profit margin, ελαστικά / ανελαστικά overheads, market segmentation/penetration, volume discounts είναι ωραία κι έμορφα για τους ασχολούμενους με την Διοίκηση Επιχειρήσεων ή τους ιδιοκτήτες αλλά ποσώς με ενδιαφέρουν όταν πάω να αγοράσω το μουσικό όργανο και θα τα ακούσω μόνο όταν ο ιδιοκτήτης έχει κεράσει καφεδάκι και είναι φιλαράκι. Διαφορετικά, αλλάζω ευγενικά την συζήτηση προς το προς αγορά αντικείμενο του πόθου.

Εξάλλου ο εκάστοτε ιδιοκτήτης έχει στο μυαλό του μια συγκεκριμένη πολιτική και είτε σωστά την σκέφτηκε και τα βγάζει και δεν πα να λέτε σεις τα δικά σας, είτε παίζει την κιθαρούλα του χαζεύοντας από τη βιτρίνα τους αγοραστές να περνούν και να μη παίρνουν και εν καιρώ θα δούμε την ταμπέλα "Ενοικιάζεται" κρεμασμένη απ' όξω.

Και μην μου πείτε ρομαντικοί μου μουσικοί ότι τότε δεν θα τρέξετε χωρίς καμία ενοχή να πάρετε το πεταλάκι που το σκοτώνει στην εκποίηση ο τύπος που τόσα του σούρατε στο νοιζ.....  ;)

 
audiokostas είπε:
Και μην μου πείτε ρομαντικοί μου μουσικοί ότι τότε δεν θα τρέξετε χωρίς καμία ενοχή να πάρετε το πεταλάκι που το σκοτώνει στην εκποίηση ο τύπος που τόσα του σούρατε στο νοιζ.....  ;)
Σωστόστ ;)

 
audiokostas είπε:
Και μην μου πείτε ρομαντικοί μου μουσικοί ότι τότε δεν θα τρέξετε χωρίς καμία ενοχή να πάρετε το πεταλάκι που το σκοτώνει στην εκποίηση ο τύπος που τόσα του σούρατε στο νοιζ.....  ;)
+1000

 
audiokostas είπε:
Και μην μου πείτε ρομαντικοί μου μουσικοί ότι τότε δεν θα τρέξετε χωρίς καμία ενοχή να πάρετε το πεταλάκι που το σκοτώνει στην εκποίηση ο τύπος που τόσα του σούρατε στο νοιζ.....  ;)
φυσικό δεν είναι;  ???

δεν έχουμε κάτι προσωπικό με το μαγαζάτορα...

και σίγουρα δεν θα έχουμε κανένα λόγο να αισθανόματε κάποια  "ενοχή"

 
audiokostas είπε:
Και μην μου πείτε ρομαντικοί μου μουσικοί ότι τότε δεν θα τρέξετε χωρίς καμία ενοχή να πάρετε το πεταλάκι που το σκοτώνει στην εκποίηση ο τύπος που τόσα του σούρατε στο νοιζ.....  ;)
Γιατί να έχουμε και ενοχές, εμείς φταίμε που έκλεισε? Ας πρόσεχε-πρόσεχαν.... ;)

 
WilliamSats είπε:
Γιατί να έχουμε και ενοχές, εμείς φταίμε που έκλεισε? Ας πρόσεχε-πρόσεχαν.... ;)
Εγώ προτείνω να προεκτείνουμε αυτό το σκεπτικό και σε άλλες πτυχές της ζωής μας.

Π.χ. αν εσύ WilliamSats καταλήξεις να γίνεις λούστρος σε μπουρδέλο, να θεωρήσουμε ότι έφταιγε η κακομυαλιά σου και το ότι δεν ξέρεις που σου πάνε τα τέσσερα από μουσική.

Ή, την επόμενη φορά που θα ακούσουμε για κάποιο καρκινοπαθή, να πούμε "Ε, το μαλάκα, τι ήθελε και κάπνιζε".

Αν απολυθεί κάποιο συγγενικό μας πρόσωπο από τη δουλειά του, να πούμε ότι αυτό ασφαλώς οφείλεται στο ότι λούφαρε και μάλιστα ίσως λούφαρε καπνίζοντας (οπότε, ας πάθει και καρκίνο).

---

Δεν ξέρω τι είναι πιο αξιοθρήνητο: ότι σκέπτεστε έτσι, ότι τα γράφετε, ότι τα αφήνουν ή ότι τα διαβάζω;

 
trolley είπε:
Εγώ προτείνω να προεκτείνουμε αυτό το σκεπτικό και σε άλλες πτυχές της ζωής μας.

Π.χ. αν εσύ WilliamSats καταλήξεις να γίνεις λούστρος σε μπουρδέλο, να θεωρήσουμε ότι έφταιγε η κακομυαλιά σου και το ότι δεν ξέρεις που σου πάνε τα τέσσερα από μουσική.

Ή, την επόμενη φορά που θα ακούσουμε για κάποιο καρκινοπαθή, να πούμε "Ε, το μαλάκα, τι ήθελε και κάπνιζε".

Αν απολυθεί κάποιο συγγενικό μας πρόσωπο από τη δουλειά του, να πούμε ότι αυτό ασφαλώς οφείλεται στο ότι λούφαρε και μάλιστα ίσως λούφαρε καπνίζοντας (οπότε, ας πάθει και καρκίνο).
Μερικές φορές η αλήθεια πονάει, αυτό δε σημαίνει οτι δεν πρέπει να τη λέμε.

Δεν ξέρω τι είναι πιο αξιοθρήνητο: ότι σκέπτεστε έτσι, ότι τα γράφετε, ότι τα αφήνουν ή ότι τα διαβάζω;
Με βάση πιο απο τα παραπάνω απάντησες?

 
WilliamSats είπε:
Μερικές φορές η αλήθεια πονάει, αυτό δε σημαίνει οτι δεν πρέπει να τη λέμε.
Για να πει κάποιος την αλήθεια, πρέπει να την γνωρίζει στην ολότητά της. Άλλως, οφείλει να έκπέμπει κάποια μετριπάθεια, ένα "αν είναι έτσι".

Με βάση πιο απο τα παραπάνω απάντησες?
Δεν απάντησα, διότι ουδείς ρώτησε τίποτε. Και γιατί να ρωτήσει, αφού είστε βέβαιοι ότι ξέρετε τα πάντα. Απλώς σχολίασα εκφράζοντας μία αμιγώς συναισθηματική θέση. Θέση αγανάκτησης όπως και η δική σας, αλλά προς την αντίθετη πλευρά, ενάντια στην ημιμάθεια, την αναλγησία και την υποκρισία σας (π.χ. όποιο παιδάκι από αυτά που συμμετείχαν παίρνει 14 μισθούς το χρόνο για να εργάζεται επτά μήνες, να σηκώσει το χέρι του).

Άντε γεια.

 
trolley υπάρχουν περιπτώσεις οπου ο καημένος ο πωλητής απλά δε μπορεί να τα βγαλει πέρα, περιπτώσεις που το μονο που του φταίει ειναι το ξερό του το κεφάλι, και όλες οι ενδιάμεσες περιπωσεις που προκύπτουν απο συνδυασμό των 2

εγώ δεν πιστεύω οτι κανεις εδώ πέρα μίλησε για την πρώτη περίπτωση, ή τέλος πάντων για τις περιπτώσεις οπου οι εξωτερικοί παράγοντες είναι πολύ πιο σημαντικοί απο το ξερό μας το κεφάλι.

προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω πώς η δική σου θέση, είναι ενάντια στην ημιμάθεια??

 
trolley είπε:
Για να πει κάποιος την αλήθεια, πρέπει να την γνωρίζει στην ολότητά της. Άλλως, οφείλει να έκπέμπει κάποια μετριοπάθεια, ένα "αν είναι έτσι".
Φίλε μου ( :D ), εδώ είναι forum. Είμαστε όλοι αυστηροί και αμείλικτοι.

 
Δεν πιστευω πως καποιος ειναι αυστηρος, αλλα δεν καταλαβα, γιατι να στεναχωρηθω για καποιον που εχω μονο εμπορικη σχεση και οχι φιλικη και μαλιστα οταν δεν κινειται προς το οφελος και των δυο μας αλλα περισσοτερο προς το δικο του.

Αδερφια ειμαστε?

Συγγενεις πρωτου βαθμου?

Κολλητοι?

Δηλαδη αν ο φουρνος απεναντι μου κλεισει επειδη ανοιξε αλλος που πουλαει αρκετα φθηνοτερα την ιδια ποιοτητα, εσυ θα στεναχωρηθεις? ? ?

Δεν πιστευω πως καποιος ειναι τοσο ανιδιοτελης...

Συν οτι για την επεκταση σε αλλους τομεις και παραδειγματα, πιστευω οτι δεν ειμαστε εγκεφαλικα αναπηροι εδω μεσα, ασχετως με το τι δειχνει το avatar του καθενος...

 
audiokostas είπε:
Ειλικρινά αδυνατώ να κατανοήσω την συζήτηση και τις παρόμοιες συζητήσεις.....πλέον.

Τα ξανάπαμε αλλά να τα πω για μένα πάλι.....

Είμαι ένας ώριμος (προς το σάπιος) καταναλωτής που πριν κάθε αγορά έχω ψάξει (αν η τιμή είναι τέτοια που αξίζει ψάξιμο αλλιώς είναι μάλλον χάσιμο χρόνου) τι ζητάω.

Η αγορά του εκάστοτε συγκεκριμένου προϊόντος περιβάλλεται και από 2-3 άλλους (πέραν της τιμής) παράγοντες που προσωπικά έχω αξιολογήσει κατά πόσον ποσοστιαία καθορίζουν την αγορά από τον ένα ή τον άλλο πωλητή.

Δόξα τω Θεώ είμαστε σε μία ανοιχτή και παγκοσμοιοποιημένη αγορά (Σπύρο πάνε οι εποχές που όλος ο κόσμος ήταν η Τ. Χαρούπη) και ο καθείς μας έχει πρόσβαση στην πληροφορία. Πως την αξιοποιεί, είναι αλλουνού Πάπα Κοράνι.

Ούτε κρατάω κακίες σε μαγαζιά γιατί εκεί κάποιος καραγκιόζης μου χε φερθεί γελοία πριν 10 χρόνια καθότι, σε κάθε αγορά, τα 5-6 τοπικά μαγαζιά που μπορούν να με εξυπηρετήσουν, έχουν το δικαίωμα της προσφοράς στο μικρό και ταπεινό μου RFP (Request for Purchase). Με κάποιους που έχουν συνέχεια και συνέπεια στην συμπεριφορά τους να έχουν κάποια προτεραιότητα σαφώς.

Εξάλλου ο εκάστοτε ιδιοκτήτης έχει στο μυαλό του μια συγκεκριμένη πολιτική και είτε σωστά την σκέφτηκε και τα βγάζει και δεν πα να λέτε σεις τα δικά σας, είτε παίζει την κιθαρούλα του χαζεύοντας από τη βιτρίνα τους αγοραστές να περνούν και να μη παίρνουν και εν καιρώ θα δούμε την ταμπέλα "Ενοικιάζεται" κρεμασμένη απ' όξω.

Και μην μου πείτε ρομαντικοί μου μουσικοί ότι τότε δεν θα τρέξετε χωρίς καμία ενοχή να πάρετε το πεταλάκι που το σκοτώνει στην εκποίηση ο τύπος που τόσα του σούρατε στο νοιζ.....  ;)
Θεία Δίκη my friend..Θεία Δίκη

 
Αν θεωρείς ότι ο Χ έμπορος/αντιπρόσωπος είναι ακριβός, μην αγοράζεις από αυτόν. It's a free country.

Από την άλλη, το να ανάγουμε τις λιγοστές εμπειρίες μας σε περισπούδαστα συμπεράσματα για τους έλληνες εμπόρους σε σύγκριση με αυτούς του εξωτερικού προδίδει ελλιπή γνώση της αγοράς και των κανόνων του εμπορίου γενικότερα.

Όσοι έχουν συχνότερη ή/και πιο μακροχρόνια επαφή με τον χώρο, είναι πιο μετριοπαθείς. Π.χ. το post του fleamail για τον Thomann είναι κατατοπιστικότατο και αυτά που γράφει τα έχω διαπιστώσει πολλές φορές.

 
spy είπε:
Από την άλλη, το να ανάγουμε τις λιγοστές εμπειρίες μας σε περισπούδαστα συμπεράσματα για τους έλληνες εμπόρους σε σύγκριση με αυτούς του εξωτερικού προδίδει ελλιπή γνώση της αγοράς και των κανόνων του εμπορίου γενικότερα.
Da man spoke da truth...

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top