• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Ακουστικά AKG K141 και service στο Bon Studio

ή μπορεις να αγορασεις καινουριο. Mαλλον φθηνοτερα θα σου βγει.

 
που να το παω το triton ρε παιδια αλλού. Οσο να ναι, αυτοι ειναι οι αρμόδιοι.

Αμα ηταν roland θα το πηγαινα στον Μανώλη lol

Την επόμενη φορά πάντως το λέω, roland θα πάρω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Και δεν το λέω για αβροφροσύνες.

Θα τιμωρήσω την korg που τοσο αγάπησα για την αίσθηση αναξιοπιστίας και τα κακώς κείμενα που παρατηρούνται στο service της στην Ελλάδα.

Ο θεός συγχωρεί , εγω όχι

p.s. foxx, τελικα δεν ανέβηκα ρε φιλε, δυστυχώς θα περιμένεις λίγο , θα σε παρω τηλ.

 
Σχετικά με τα ακουστικά AKG K240 MkII για τα οποία σας έγραψα παραπάνω ότι παρουσίασαν παρόμοιο πρόβλημα με του φίλου costaseglezos, πήρα τηλέφωνο πριν 2 εβδομάδες στο Bon Studio στην Αθήνα. Ο υπάλληλος στο service με τον οποίο μίλησα ήταν ευγενέστατος. Του είπα για το πρόβλημα που παρουσίασαν τα ακουστικά (το οποίο περιέγραψα παραπάνω), και πρόσθεσα ότι τα έχω ενάμιση χρόνο. Με ενημέρωσε ότι τα ακουστικά ήταν εκτός εγγύησης, διότι η εγγύησή τους είναι για έναν χρόνο και όχι για περισσότερο. Του απάντησα ότι η ευρωπαϊκή νομοθεσία προβλέπει για όλα τα πρόϊόντα 2 χρόνια εγγύηση, αλλά μου απάντησε ξανά ότι η δική τους εγγύηση είναι έναν χρόνο μόνον. Τον ρώτησα: "Δηλαδή για τα προϊόντα τα δικά σας, δεν ισχύει η ευρωπαϊκή νομοθεσία;" Και μου απάντησε, ότι αυτοί, σαν αντιπροσωπεία, δίνουν την εγγύηση που δίνει η κατασκευάστρια εταιρεία.

Έτσι, φίλοι μου, θα κάνω κάποια πατέντα στα ακουστικά προκειμένου να βάλω το δεξί ηχείο που ξεκόλλησε στην θέση του. Αλλά, όταν ξανααποφασίσω να ξαναγοράσω τέτοια ακριβά ακουστικά, ένα είναι σίγουρο: Θα μείνω μακριά από τα AKG και μακριά από την Bon Studio. Διότι, μπορεί τα ακουστικά να έχουν πολύ καλή ποιότητα ήχου, αλλά τι να το κάνω, που τα πλαστικά τους δεν είναι αντοχής, και που το σέρβις τους είναι πολύ "δύσκολο"; Σαν πελάτης δεν έμεινα τελικά ευχαριστημένος, ούτε από το προϊόν, ούτε (πολύ περισσότερο) από το σέρβις και από την απροθυμία της αντιπροσωπείας να μου αποκαταστήσει την βλάβη σύμφωνα με την ευρωπαϊκή και ισχύουσα νομοθεσία. Όταν κανείς αγοράζει τέτοια ακριβά ακουστικά, και γενικά όταν αγοράζει κανείς ακριβά προϊόντα, περιμένει ότι θα τα έχει για πολλά χρόνια και όχι για ενάμιση χρόνο...

Από την άλλη μεριά, δεν έχω καμία διάθεση να τρέχω στην γραμματεία καταναλωτή ή σε δικηγόρους προκειμένου να εφαρμοστεί στην περίπτωσή μου η ευρωπαϊκή νομοθεσία για τα 2 χρόνια εγγύηση. Όταν θα έλθει η ώρα να (ξανα) αγοράσω ακουστικά, θα ζητήσω την γνώμη του φόρουμ για το ποια θεωρείτε καλά, και αντοχής.

 
nikjohny είπε:
Σχετικά με τα ακουστικά AKG K240 MkII για τα οποία σας έγραψα παραπάνω ότι παρουσίασαν παρόμοιο πρόβλημα με του φίλου costaseglezos, πήρα τηλέφωνο πριν 2 εβδομάδες στο Bon Studio στην Αθήνα. Ο υπάλληλος στο service με τον οποίο μίλησα ήταν ευγενέστατος. Του είπα για το πρόβλημα που παρουσίασαν τα ακουστικά (το οποίο περιέγραψα παραπάνω), και πρόσθεσα ότι τα έχω ενάμιση χρόνο. Με ενημέρωσε ότι τα ακουστικά ήταν εκτός εγγύησης, διότι η εγγύησή τους είναι για έναν χρόνο και όχι για περισσότερο. Του απάντησα ότι η ευρωπαϊκή νομοθεσία προβλέπει για όλα τα πρόϊόντα 2 χρόνια εγγύηση, αλλά μου απάντησε ξανά ότι η δική τους εγγύηση είναι έναν χρόνο μόνον. Τον ρώτησα: "Δηλαδή για τα προϊόντα τα δικά σας, δεν ισχύει η ευρωπαϊκή νομοθεσία;" Και μου απάντησε, ότι αυτοί, σαν αντιπροσωπεία, δίνουν την εγγύηση που δίνει η κατασκευάστρια εταιρεία.
Δεν έχει απολύτως καμία σημασία το τι λέει η κατασκευάστρια εταιρία από τη στιγμή που διατίθεται εντός ΕΕ. Αν εγώ δηλαδή έφτιαχνα τοστιέρες και τις έστελνα στην Γαλλία με 3μηνη εγγύηση, θα την έβγαζα καθαρή? Κλασσική απατεωνιά που ανάμεσα σε όλα τα υπόλοιπα εξακολουθεί να διαιωνίζεται χωρίς να επιλαμβάνεται αυτοδικαίως καμία κρατική αρχή όπως θα όφειλε. Κρίμα που την γνωρίζεις από την ανάποδη...

 
Σκέφτομαι να ανοιξω ένα thread, να κανω ενα γκρουπ στο facebook, να διοργανωσω τηλεμαραθωνιο με την Κορομηλά, να βαλω τη Νικολουλη να ψαξει...

...μήπως και βρουμε επιτέλους ΕΝΑΝ που να είναι ευχαριστημενος απο τη Bon Studio.

Εδω να πω ότι λυπάμαι τους ανθρωπους που δουλευουν εκεί, και τους αναγκάζει η εταιρεια να λένε ΤΙΣ παπατζες για να γλιτώσουν μερικά €, που με ενα καλό after-sale, και με το μεγεθος της εταιρειας, θα μπορούσε να τους επιστρέψει πολλαπλασια κέρδη.

Προς το παρον κι εγω την αποφευγω, πιο πολυ κι απο τις μπαμιες.

 
εγω σκεφτομαι να τους αγοράσω.

Και να τους βαλω να υπογράψουν τροϊκανες επιχειρησιακές συμβάσεις stage.

 
Σε γενικές γραμμές η εγγύηση εντός της Ε.Ε. είναι δύο χρόνια, το ελάχιστο.

Γι'αυτό ορισμένοι εδώ και πολλά χρόνια, στην Ελλάδα, παρέχουν εγγυήσεις τριών ετών και παραπάνω για να είναι εντός της Ευρωπαϊκής "νομοθεσίας" και όχι μόνο.

Υπάρχουν όμως κάποιες μικρές λεπτομέρειες, ίσως...

α) Τα ακουστικά, μήπως τα κατατάσει η συγκεκριμένη εγγύηση (η εγχώρια εγγύηση) στα παρελκόμενα; Οι όροι της εγγύησης τι αναφέρουν;

β) Εάν δεν τα κατατάσει στα παρελκόμενα, τότε το μέρος - το ανταλλακτικό που παρουσίασε το όποιο πρόβλημα μετά από x χρονικό διάστημα, είναι ή δεν είναι μέσα στην εγγύηση; Με άλλα λόγια το καλύπτει η εγγύησηι; ναί ή όχι;

Για παράδειγμα, υπάρχουν εγγυήσεις που δεν καλύπτουν π.χ. μεγάφωνα - λυχνίες - ποτενσιόμετρα - ζημιές από ανωμαλίες του ηλεκτρικού ρεύματος ή από κακή χρήση γενικότερα.

 
Το ιδιο ραγισμα ειχα κ εγω - ειναι τα υλικα που χρησιμοποιουν κ τα φτιαχνουν* Λιγη κολλα που κολαει "δαχτυλα" κ εισαι ΟΚ.Μετα με εναν ανεξυτηλο μαρκαδορο μια καλυψη -αποκρυψη να μην φαινεται η "ασπριλα" της κολλας κ ready to work. : ) 8)

 
Και που να τολμήσετε αγορά Mac η Apple προϊον η επισκευή η οτιδήποτε από Document store στη βουλιαγμένης... εκεί να δείτε γέλιο. Κανονικά η Apple θα έπρεπε να τους απαγορέψει πώληση προϊόντων της για να μη δυσφημίζεται αλλά και πάλι δεν υπάρχει πρόβλημα, όσο υπάρχει Thomann.de η Notebook.de θα αγοράζουμε απο κεί ή απο ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ εντός Ελλάδος μέχρι να κλείσουν.

Ρώταγα τιμή για Mac Quadcore στην Document store πχ.

Απάντηση υπαλλήλου.Δε δίνουμε τιμές από το τηλ.Βρε αμάν .. τίποτα, δε δίνουμε τιμές απο το τηλ.

Πάω από κεί.Αρχίζουν τις μπούρδες.. πάρτε τον 8core (λες και μεις δε το ξέραμε αν είχαμε 5 χιλιάδες ευρώ, περίμενα να μου ανοίξουν τα μάτια).Οταν λοιπόν επέμεινα στον quadcore 2.8 ο ένας, υποτίθεται το .. μεγάλο κεφάλι εκεί μέσα, αποχώρησε απογοητευμένος με υφάκι απέναντί μου σαν να ήμουν ζητιάνος και είπε στον νεαρό υπάλληλο... συνέχισε εσύ..

Εγώ όπως τους είχα πεί και στο τηλ , ήθελα απλά ΜΟΝΟ την τιμή για έναν quadcore 2.8 , ούτε extra ούτε τίποτα..

Εεεεε λοιπόν ... τιμή ...δε μου είπαν ΟΥΤΕ απο κοντά!!!

Μου είπαν να φύγω...(!!!!! οι ίδιοι με κάλεσαν στο μαγαζί γιατι τηλεφωνικά δε δίναν τιμή!!!) και μου ζήτησαν ένα mail για να μου στείλουν την τιμή ... εκεί!!!!.

Δηλαδή με κατέβασαν Βουλιαγμένης.... 30 χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι μου για να μου ζητήσουν .... το mail μου...

Μετά από κάποιες μέρες και αφού μου στείλαν τιμή, πήρα τηλ και ρώτησα αν ο Quadcore 2.8 χρησιμοποιεί δίσκους και SataII και SataIII (άσχετος τότε εγώ).Απάντηση του... τρομερά έξυπνου και κυρίως... ευγενικού υπευθύνου τους   "ελάτε να τον πάρετε".

Λέω ποιόν να πάρω? Μου λέει .. "το δίσκο που θέλετε".

Μα λέω ... ακόμα δε σας είπα μέγεθος και δε μου είπατε τι μάρκες φέρνετε.Σας ρώτησα

αν φοράει και SataII και SataIII. Απάντηση ... "ελάτε να τον πάρετε".

Του ξαναλέω τρίτη φορά.Αυτός που θα μου δώσετε θα είναι SataII η SataIII ?

Απάντηση ... "ελάτε να τον πάρετε" (!!!!!!).

Σκέφτηκα ... σε αυτιστικό η βλαμμένο έχω πέσει.Του λέω.. "ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΑΝ ΠΑΙΡΝΕΙ SataII Η SataIII  ΝΑΙ Η ΌΧΙ ?"

Απάντηση... "Όχι δε μπορώ.Ελάτε να τον πάρετε" (!!!!!!)..

Μιλάμε για διεστραμμένη και άρρωστη κατάσταση εξυπηρέτησης..

Του λέω δε θέλω τίποτα και το έκλεισα.

Απευθύνθηκα στην NOTEBOOK.DE στην Γερμανία.Μου απάντησαν σε ΟΛΑ , μου

έστειλα λίστες ολόκληρες με συμβατότητες και στο τέλος τον πήρα κι΄απο εκεί,

με εγγύηση και ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ευρώ φτηνότερα.

Το άλλο το Document store μετά απο 20 μέρες άρχισαν να μου στέλνουν ενοχλητικά mail αν τελικά ... θα το πάρω απ΄αυτούς(!!!!!!) χαχαχα . και με ενοχλούσαν και στο τήλ ... τι τελικά αποφάσισα... αφού απορώ πως αυτός ο υπεύθυνος πωλήσεων ΤΟΛΜΗΣΕ να με πάρει τηλ να με ρωτήσει τι αποφάσισα τελικά για να ξέρουν αν.. θα τον παραγγείλουν.Του είπα να μη με ξαναπάρει γιατί θα απευθυνθώ στην HOL για παρενόχληση.

Αγοράζουμε ΜΟΝΟ απο εξωτερικό κατά 95% (τουλάχιστον όταν πρόκειται για τεχνολογία) μέχρι να...

EDITED. απο τη διαχείριση.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
electrino είπε:
Και που να τολμήσετε αγορά Mac η Apple προϊον η επισκευή η οτιδήποτε από Document store στη βουλιαγμένης...
Δεν επιβεβαιώνω τίποτε απ' ότι αναφέρει αυτό το ποστ, ως (πολύ) περιστασιακός πελάτης της εταιρείας που αναφέρεται. Από τα απλά (πως μπορούμε να βρίζουμε μία εταιρεία για το ότι δεν δίνει τιμές από το τηλέφωνο, όταν όλες οι τιμές της είναι στο δικτυακό της τόπο;), μέχρι τα σύνθετα (οποιαδήποτε επίσκεψη στην εταιρεία πιστοποιεί με την πρώτη ματιά ότι δεν είναι μπου***μάγαζο), μέχρι τους χαρακτηρισμούς για το ευγενέστατο προσωπικό της, το οποίο ξέρουν όλοι όσοι αγοράζουν προϊόντα της Apple στην Αθήνα. Προτείνω την αφαίρεση του ποστ ή την παροχή περισσότερων διευκρινήσεων, διαφορετικά μιλάμε για ωμή κακοήθεια, αν όχι για υστερία.

Υ.Γ. Α, και κάτι ακόμη (ως περαιτέρω επιβεβαιωτικό), η Document  δεν βρίσκεται στην Βουλιαγμένης.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
trolley είπε:
Δεν επιβεβαιώνω τίποτε απ' ότι αναφέρει αυτό το ποστ, ως (πολύ) περιστασιακός πελάτης της εταιρείας που αναφέρεται. Από τα απλά (πως μπορούμε να βρίζουμε μία εταιρεία για το ότι δεν δίνει τιμές από το τηλέφωνο, όταν όλες οι τιμές της είναι στο δικτυακό της τόπο;), μέχρι τα σύνθετα (οποιαδήποτε επίσκεψη στην εταιρεία πιστοποιεί με την πρώτη ματιά ότι δεν είναι μπου***μάγαζο), μέχρι τους χαρακτηρισμούς για το ευγενέστατο προσωπικό της, το οποίο ξέρουν όλοι όσοι αγοράζουν προϊόντα της Apple στην Αθήνα. Προτείνω την αφαίρεση του ποστ ή την παροχή περισσότερων διευκρινήσεων, διαφορετικά μιλάμε για ωμή κακοήθεια, αν όχι για υστερία.

Υ.Γ. Α, και κάτι ακόμη (ως περαιτέρω επιβεβαιωτικό), η Document  δεν βρίσκεται στην Βουλιαγμένης.
Επί της Βουλιαγμένης ήταν.Ο λύκος αλλάζει τρίχωμα μόνο.

Το τί είναι υστερία η όχι και ποιός εκπροσωπεί συμφέροντα της προαναφερόμενης εταιρίας (έστω και καλυμμένα με το παραπάνω κείμενο) το κρίνουν οι αναγνώστες.ΟΦΕΙΛΑΝ να μου πουν τιμή τηλεφωνικά κατά την αποψή μου και τιμή στο site τότε ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ.Δε μπορώ να καταγράφω τις τηλεφωνικές κλήσεις για να φανεί ποιός ήταν ο απαράδεκτος της υπόθεσης.Εγώ ξέρω ότι με ανάγκασαν να παω στην εταιρία τους για να πάρω τιμή και τελικά ΔΕ μου τη εδώσαν κι όλας, αλλά μου ζητήσαν το mail μου για να μου .. την στείλουν.. Οσο για την ερώτηση σχετικά με το σκληρό δίσκο που ανέφερα τα πράγματα γίναν ακριβώς έτσι.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
electrino είπε:
Επί της Βουλιαγμένης ήταν.Ο λύκος αλλάζει τρίχωμα μόνο.

Το τί είναι υστερία η όχι και ποιός εκπροσωπεί συμφέροντα της προαναφερόμενης εταιρίας (έστω και καλυμμένα με το παραπάνω κείμενο) το κρίνουν οι αναγνώστες.ΟΦΕΙΛΑΝ να μου πουν τιμή τηλεφωνικά κατά την αποψή μου και τιμή στο site τότε ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ.Δε μπορώ να καταγράφω τις τηλεφωνικές κλήσεις για να φανεί ποιός ήταν ο απαράδεκτος της υπόθεσης.Εγώ ξέρω ότι με ανάγκασαν να παω στην εταιρία τους για να πάρω τιμή και τελικά ΔΕ μου τη εδώσαν κι όλας, αλλά μου ζητήσαν το mail μου για να μου .. την στείλουν.. Οσο για την ερώτηση σχετικά με το σκληρό δίσκο που ανέφερα τα πράγματα γίναν ακριβώς έτσι.
Κοίτα, θα σε έπαιρνα σοβαρά, αν δεν είχες γράψει και εκείνο το κωμικό ότι αγόρασες από κάπου κάνοντας οικονομία "εκατοντάδων" ευρώ. Ακόμη και οι πέτρες γνωρίζουν ότι οι τιμές της Apple είναι ενιιαίες σε όλη την Ε.Ε. (εκτός αν τελικά αγόρασες κάτι άλλο, ή αγόρασες κάτι κλεμμένο, ή μιλάς για αξεσουάρ). Αλλιώς, ποιος είναι αυτός ο δίσκος που κάνει εκατοντάδες ευρώ, εκ' των οποίων εκατοντάδων εσύ έκανες και μερικές οικονομία;

Ασχολούμαι με το γελοίο γραπτό σου, μόνο και μόνο διότι όπως πρέπει να δείχνουμε με το δάκτυλο τους κακούς εμπόρους, πρέπει να δείχνουμε επίσης και την συγκεκριμένη καταναλωτική συμπεριφορά, όπου ένας άσχετος (μόνος σου το έγραψες ότι ήσουν) βρίζει μία επιχείρηση που έχει κυρίως καλή φήμη. Άλλωστε στο μεταξύ, η επιχείρηση έχει αναβαθμιστεί (όχι υποβαθμιστεί, όπως προέτρεπες) από την Apple.

Όσο για το αν έχω συμφέροντα στην επιχείρηση, μάθε ότι αν είχα, θα τους είχα ήδη πάρει τηλέφωνο, δε θα καθόμουν να σου απαντώ.

 
Ο κάθε γελοίος πιθηκάνθρωπος, μαϊμού χωρίς μουστάκια και παντελόνια που θα έλεγε και ο Ζαφείρης Μελάς απαντάει υβριστικά στο μηνυμά μου.Δε τα βάζω με σκουπίδια γιατί είναι χαμένος χρόνος, οι υπόλοιποι που είστε σοβαροί εδώ μέσα και δε φταίτε και τίποτα μάθετε ότι ενας Mac Quadcore 2.8 ο οποίος αγοράστηκε πριν δυό χρόνια καινούργιος με εγγύηση απο Γερμανία, αγοράστηκε 2.300 ευρώ(μέσα στην τιμή τα μεταφορικά με UPS κούριερ) τη στιγμή που στην Ελλάδα ΑΚΡΙΒΩΣ για τον ίδιο όλοι θέλαν 2700 ευρώ(Εξαίρεση ένα μαγαζί στην Κύπρο που ανακάλυψα αργότερα και είχε τιμή κι αυτός 2300 ευρώ).Το κάθε σκουπίδι απατεώνας λοιπόν σαν τον παραπάνω που έχει  ψευτοάποψη μη το λαμβάνετε υπόψην απλά να αποφεύγετε τέτοιους γελοίους τύπους γιατί αυτοί έφτασαν την Ελλάδα μας εδώ αλλα θα τους μηδενίσουμε κι΄αυτους και τις εταιρίες τους και ας ελπίσουμε να υπάρξουν νέες επιχειρήσεις με ποιό καθαρούς ανθρώπους και κανόνες λειτουργίας.

 
electrino είπε:
Ο κάθε γελοίος πιθηκάνθρωπος, μαϊμού χωρίς μουστάκια και παντελόνια που θα έλεγε και ο Ζαφείρης Μελάς απαντάει υβριστικά στο μηνυμά μου.Δε τα βάζω με σκουπίδια γιατί είναι χαμένος χρόνος, οι υπόλοιποι που είστε σοβαροί εδώ μέσα και δε φταίτε και τίποτα μάθετε ότι ενας Mac Quadcore 2.8 ο οποίος αγοράστηκε πριν δυό χρόνια καινούργιος με εγγύηση απο Γερμανία, αγοράστηκε 2.300 ευρώ(μέσα στην τιμή τα μεταφορικά με UPS κούριερ) τη στιγμή που στην Ελλάδα ΑΚΡΙΒΩΣ για τον ίδιο όλοι θέλαν 2700 ευρώ(Εξαίρεση ένα μαγαζί στην Κύπρο που ανακάλυψα αργότερα και είχε τιμή κι αυτός 2300 ευρώ).Το κάθε σκουπίδι απατεώνας λοιπόν σαν τον παραπάνω που έχει  ψευτοάποψη μη το λαμβάνετε υπόψην απλά να αποφεύγετε τέτοιους γελοίους τύπους γιατί αυτοί έφτασαν την Ελλάδα μας εδώ αλλα θα τους μηδενίσουμε κι΄αυτους και τις εταιρίες τους και ας ελπίσουμε να υπάρξουν νέες επιχειρήσεις με ποιό καθαρούς ανθρώπους και κανόνες λειτουργίας.
Μία ερώτηση μόνο:... τον Μακ τι τον θες; Χάλασε το Ντάτσουν;

 
Ένα ρητό λέει veritas omnia vincet που στα λατινικά σημαίνει "η αλήθεια νικά τα πάντα", την αλήθεια μου την κατέγραψα (με πικρία)και δε παίρνω τίποτα πίσω, αν είχα και ένα datsun δε θα με χάλαγε, θα έκαιγε το ένα τρίτο από το δικό μου και θα μπορούσα να πουλάω και πατάτες(δουλειές του μέλλοντος).Είναι διασκεδαστικό να πουλάς πατάτα με πτυχίο Μ.Ι.Θ.Ε καποδιστριακού.Ποιό διασκεδαστικό κι απ΄το να λιώνω το Max for Live η το Pacarana kyma μου στον Quadcore 2.8 ,ένα βίτσιο-κατάλοιπο της ψηφιακής τύρβης που βίωσα όντας ενθουσιώδης νέος με έναν φτωχό Next Cube τότε και έναν ταλαίπωρο μαγνητο-οπτικό σε έναν πλανήτη όπου μιλάγαμε άγνωστες για το ευρύ κοινό γλώσσες όπως cmix , csound κλπ.

Κλείνω εδώ τη συμμετοχή μου στο θέμα σχολιάζοντας για τα πάραπάνω που γράφτηκαν"qui habet aures audiendi,audet".

 
electrino είπε:
Ένα ρητό λέει veritas omnia vincet που στα λατινικά σημαίνει "η αλήθεια νικά τα πάντα", την αλήθεια μου την κατέγραψα (με πικρία)και δε παίρνω τίποτα πίσω, αν είχα και ένα datsun δε θα με χάλαγε, θα έκαιγε το ένα τρίτο από το δικό μου και θα μπορούσα να πουλάω και πατάτες(δουλειές του μέλλοντος).Είναι διασκεδαστικό να πουλάς πατάτα με πτυχίο Μ.Ι.Θ.Ε καποδιστριακού.Ποιό διασκεδαστικό κι απ΄το να λιώνω το Max for Live η το Pacarana kyma μου στον Quadcore 2.8 ,ένα βίτσιο-κατάλοιπο της ψηφιακής τύρβης που βίωσα όντας ενθουσιώδης νέος με έναν φτωχό Next Cube τότε και έναν ταλαίπωρο μαγνητο-οπτικό σε έναν πλανήτη όπου μιλάγαμε άγνωστες για το ευρύ κοινό γλώσσες όπως cmix , csound κλπ.

Κλείνω εδώ τη συμμετοχή μου στο θέμα σχολιάζοντας για τα πάραπάνω που γράφτηκαν"qui habet aures audiendi,audet".
Αφού ξέρεις λατινικά, τι μας ζάλισες με τα γαλλικά;

Ξαναδιάβασε αυτά που έγραψες, και αν ακόμη πιστεύεις ότι δεν παρασύρθηκες από την οργή σου σε διατυπώσεις ανάρμοστες, τότε πάω πάσο. Εδώ είμαστε όλοι φίλοι, αν πόσταρες περισσότερο θα διαπίστωνες ότι είμαστε περισσότερο όμοιοι, παρά ανόμοιοι.

Φιλικά...

 
trolley είπε:
Αφού ξέρεις λατινικά, τι μας ζάλισες με τα γαλλικά;

Ξαναδιάβασε αυτά που έγραψες, και αν ακόμη πιστεύεις ότι δεν παρασύρθηκες από την οργή σου σε διατυπώσεις ανάρμοστες, τότε πάω πάσο. Εδώ είμαστε όλοι φίλοι, αν πόσταρες περισσότερο θα διαπίστωνες ότι είμαστε περισσότερο όμοιοι, παρά ανόμοιοι.

Φιλικά...
Ο λόγος της αντίδρασής μου με άκομψους χαρακτηρισμούς ήταν η έντονη ενόχλησή μου από σχόλια όπως ότι είναι γελοίο το κείμενό μου(οπότε και εγώ) η ότι ψεύδομαι (σε σχόλιο-αναφορά που έκανα νωρίτερα).Δεν έγραψα κάποιο ψέμα,δεν έριξα λάσπη(ούτε με εξαπάτησαν,για συμπεριφορά μίλησα) δεν έχω κάποια εμπάθεια η διαφορά με την εταιρία που ανέφερα,δε δουλεύω σε κάποιο ανταγωνιστικό κατάστημα που πουλάει υπολογιστές(η άλλα ανταγωνιστικά προϊόντα) ΔΕ μ΄αρέσει να γκρινιάζω γενικώς (και τις λίγες φορές που έχω γράψει εδώ μέσα, κάνω χιούμορ) και θεωρώ οτι μου φέρθηκαν με προσβλητικό τρόπο (έπρεπε να ήσουν μπροστά στο τηλ αλλά και στη συνάντηση και θα με δικαιολογούσες πιστεύω) ,θα έπρεπε ίσως αν υπήρχε κάποιος διευθυντής εκεί μέσα να μάθει τι συνέβει και να απολύσει ίσως τον συγκεκριμένο υπάλληλο (μεταξύ 55 και 65 ήταν,το όνομα στη διάθεσή σου αν το θελήσεις,το θυμάμαι) για την κατ΄εξακολούθηση απαράδεκτη συμπεριφορά του.Εχω συνηθίσει στον(συνήθως) λάθος τρόπο προσέγγισης του πελάτη στην Ελλάδα (σε άλλες επιχειρήσεις-πολυκαταστήματα τεχνολογίας, οι υπάλληλοι φέρονται με τόση δουλοπρέπεια για να μη χάσουν τη δουλειά τους που σε κάνουν να στεναχωριέσαι για την εκμετάλλευσή τους από άπληστα αφεντικά αλλά ας μη πλατιάζω κι άλλο τη συζήτηση) αλλά εκεί η συμπεριφορά ήταν τόσο ανάρμοστη που τη θυμάμαι ακόμα.Και είχα πάει ειλικρινά για να αγοράσω , έστω και στα 2700, εξαιτίας της συμπεριφοράς τους αναγκάστηκα να ψαχτώ στο εξωτερικό και δεν ήταν χαρά μου να βλέπω ότι δέχομαι χίλιες φορές ποιό φιλική αντιμετώπιση και εξυπηρέτηση από καταστήματα της χώρας που ζεί η Μέρκελ.Αποσύρω τους χαρακτηρισμούς προς το προσωπό σου trolley στο προ-προηγούμενο σχόλιο.Καλό βράδυ.

 
Επ'ευκαιρία της ανάγνωσης του θέματος, μπήκα να δω για την εγγύηση που δίνει η AKG:

http://www.akg.com/Warranty+Conditions-1052.html

Valid in all countries except in the United States of America and Canada:AKG warrants AKG products and Crown products against evident defects in material and workmanship for a period of two years from the date of original purchase for use. This warranty does not cover electrical or mechanical damage resulting from misuse or abuse, lack of reasonable care, damage due to force majeure or natural forces, or inadequate repairs performed by unauthorized service centers.

Batteries and wear of parts due to normal use are not covered by this warranty.

Performance of repairs or replacements under this Warranty is subject to submission of this warranty card, completed and signed by the dealer on the day of purchase, or the sales slip. Shipment of the defective item for repair under this warranty will be at the customer’s own risk and expense. This warranty is valid for the original purchaser as the final user only. AKG Acoustics GmbH will, at AKG Acoustics GmbH’s option, repair or replace items returned for repair under this Warranty.

Guarantee service is available only in the region of original purchase.

AKG Acoustics GmbH warrants specific condenser microphone models and Crown microphone models for a period of three (3) years from the date of purchase.

These models are:

C 451 B  all models

C 480 B, B-ULS and all ULS capsules 

C 12 VR

C 414  all models

C 214  all models

CM311A

CM311L

CM311AESH

MB3

MB4

PCC130

PCC130SW

PCC160

PCC170

PCC170SW

PCC170SWO

PZM10

PZM10LL

PZM11

PZM11LL

PZM11LLWR

PZM185

PZM30D

PZM6D

SOUNDGRABBER2

In some countries, product liability legislation may give you other rights beyond the scope of this warranty card. Where this applies, such rights shall replace the rights and conditions stated in this warranty card.

Please send your claims to the dealer you purchased the product from, or to the AKG Distributor for your country. To find your nearest AKG Representative, visit www.akg.com/distributors.

Limited Warranty valid United States of America (*) and Canada (**):

AKG Acoustics warrants AKG products against defects in material or workmanship for a period of two years from the date of original purchase, and agrees to repair or, at our option replace any defective unit without charge for either parts or labor. AKG grants a three-year warranty covering select products mainly studio and boundary layer microphones (see list of products above) against defects in material and workmanship This warranty is valid for AKG or AKG/CROWN products purchased and delivered within the United States (*) / Canada (**) for the original purchaser only. The purchaser’s Bill of Sale will serve as proof of sale and warranty validity in the U.S (*) / Canada (**). Shipment of defective items to AKG for repair will be at the customer’s own risk and expense. AKG will assume the return shipping cost for all items repaired under warranty.

IMPORTANT: This warranty does not cover damage resulting from accident, misuse or abuse, lack of reasonable care, the affixing of any attachment not provided with the product, loss of parts, or connecting the product to any receptacle other than specified.

This warranty is void unless AKG Acoustics, U.S.’s service center(*) / the authorized AKG Service Center of Canada (**) performs the repair. No responsibility is assumed for any special, incidental or consequential damages caused by the consumer. However, the limitation of any right or remedy shall not be effective where law prohibits such.

General Return Procedures for US AKG Service

SA# IS REQUIRED for AKG repair service. Please call (818) 920-3237 and request a service authorization prior to sending out any repairs.  Please be sure to attach the SA# on the outside of any repair you send in.  This step will enable us to determine where your particular repair will need to be sent to insure that nothing gets lost.

RA# is REQUIRED for AKG credit returns.  Please call (818) 920-3276 and request a return authorization prior to returning any AKG purchases.  Please be sure to attach the RA# on the outside of any returns you send in.  This step will insure that the return procedure is completed smoothly.

All AKG customer-owned products being returned for warranty service must include a copy of the customer’s bill-of-sale. Warranty approvals will not be granted if an original receipt or copy of a receipt is not enclosed.

Please enclose a note explaining the symptom or difficulties observed with the product’s performance. Also, include a contact name, the street address for return shipping and a daytime phone number should AKG need to contact you regarding your repair.
Και μια συμβουλή: όταν μιλάτε για πράγματα όπως εγγυήσεις σε καταστήματα, βάλτε τον άνθρωπο που σας εξυπηρετεί να μπει στη σελίδα του κατασκευαστή ώστε να υπάρχει σαφής βάση. Με τα προφορικά δε βγαίνει άκρη. Αν υπάρχει ασυμφωνία σχετικά με το αίτιο της βλάβης (και κατ'επέκταση αν είναι θέμα εγγύησης ή όχι), στείλτε ενα κόσμιο και ήρεμο email στον κατασκευαστή με φωτόζ εξηγώντας τη διαφωνία και ζητώντας τη γνώμη του κατασκευαστή.

Τώρα για το υπόλοιπο σχετικά με τα mac...

tumblr_l04kd2xjcM1qacoyu.jpg


PC, I choose you!  ;D

 
Πρόσφατα χρειάστηκε ν'αποταθώ στο  Βοnstudio για την επισκευή του KORG Triton Extreme

και AKG K240. Εχοντας διαβάσει τα παραπάνω ετοιμάστηκα για μεγάλες ''συγκινήσεις''.

Με περίμενε όμως μια ευχάριστη έκπληξη, γι'αυτό και γράφω. Η επικοινωνία έγινε αρχικά τηλεφωνικά, όπου ανέφερα τα προβλήματα και τις ελείψεις και αναζήτησα τις πιο συμφέρουσες για μένα λύσεις, καθότι τυγχάνω τεχνικός και μπορώ να επιληφθώ ο ίδιος.

Ο ''τύπος'' που μίλησα στο service  οχι απλά μ'εξυπηρέτησε, αλλά μου απέστειλε σε ηλεκτρ. μορφή διαγράμματα με ανταλ/κα και κωδικούς προς διευκόλυνσή μου. Ολη η σειρά TRITON είναι κατηργημένη απο την KORG και δεν υποστηρίζεται πλέον απο αντ/κά. Βρήκα λοιπόν μέσω WEB τα υλικά για το EXTREME και μέσω BONSTUDIO τ'αντίστοιχα AKG.

Βρίσκομαι Ανατολ. Μακεδονία  και η επικοινωνία έγινε με το  ΒΟΝSTUDIO Θεσ΄νίκης.

Τέλος, μετά απο την τελευταία τραυματική εμπειρία που είχα με το αυτοκίνητο, θέλω να δηλώσω οτι ο ''χειρότερος'' τεχνικός αντιπροσωπείας, είναι κλάσεις ανώτερος απο τον οποιδήποτε εξωτερικό ''τσαμπάση''. Στον πελάτη εναπόκειται τι θ'αποδεχθεί και τι θα διεκδικήσει με βάση την κοινή λογική και την νομοθεσία.

Ευχαριστώ,

Πάνος.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top