• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Behringer V-Amp Pro ή Marshall JCM800 για το σαλόνι μου;

longshadow είπε:
Αισθάνομαι οτι το έχω κουράσει κάπως το θέμα και είναι ίσως ώρα για μιά αλλαγή πλεύσης...

...τέρμα τα test clips απο μέρους μου στο μέλλον...
knitting.jpg


Πλάκα κάνεις;

Μας έκανες όλους να παρατήσουμε την κιθάρα και να το γυρίσουμε στο πλέξιμο και τώρα μας αφήνεις στα κρύα του λουτρού;

Ε όχι κύριε! Είστε γελασμένος!!! :)

 
Πέρα απο την πλάκα, πρέπει να πούμε ότι longshadow κάνει τα καλύτερα κλιπάκια.

Μου αρέσει πολύ το παίξιμο σου  ;)

 
μια διευκρινιστική ερώτηση: το v-amp2 και το v-amp-pro διαφέρουν μόνο σε δυνατότητες διασύνδεσης και όχι σε ήχους, σωστά;
Ξεθάβοντας ένα παλιό θέμα, θα ήθελα να ρωτήσω,αν ισχύει κάτι αντίστοιχο για το v-amp3 και το v-amp pro;  ???

 
hadgi είπε:
Ξεθάβοντας ένα παλιό θέμα, θα ήθελα να ρωτήσω,αν ισχύει κάτι αντίστοιχο για το v-amp3 και το v-amp pro;  ???
Οι διαφορές στο V-amp 2 (το είχα) με το V-Amp pro (το έχω) είναι στις εισόδους/εξόδους και στις προενισχύσεις εξού και η διαφορά που υπάρχει στον ήχο μεταξύ τους (όχι τεράστια διαφορά, αλλά ακούγεται).

Το V-Amp 3 τώρα, έχει ελαφρός διαφοροποιημένα δείγματα (κατά την behringer) απ'τα V-Amp 2 και Pro αλλά δεν το έχω ακούσει οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.

 
το v-amp-pro παραμένει συγγενές προς το v-amp2

άρα σε σχέση με το v-amp3 διαφέρει και ως προς συνδεσιμότητα, και ως προς ήχους (όσο το 3 από το 2)

έκδοση pro του v-amp3 από όσο ξέρω δεν υπάρχει

 
gdevelek είπε:
άρα σε σχέση με το v-amp3 διαφέρει και ως προς συνδεσιμότητα, και ως προς ήχους (όσο το 3 από το 2)
Οι διαφορές στο V-amp 2 (το είχα) με το V-Amp pro (το έχω) είναι στις εισόδους/εξόδους και στις προενισχύσεις εξού και η διαφορά που υπάρχει στον ήχο μεταξύ τους (όχι τεράστια διαφορά, αλλά ακούγεται).

Το V-Amp 3 τώρα, έχει ελαφρός διαφοροποιημένα δείγματα (κατά την behringer) απ'τα V-Amp 2 και Pro αλλά δεν το έχω ακούσει οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.
Ρωτάω, γιατί έχω στην κατοχή μου το vamp3, που το χρησιμοποιώ για ηχογραφήσεις και δεν ξέρω, αν αξίζει τον κόπο να κινηθώ προς την απόκτηση του vamp pro (έχει κατά καιρούς στις αγγελίες) ή οι διαφορές θα είναι ελάχιστες.

 
ο μονος λόγος θα ήταν ότι το προ έχει δυνατότητες διασύνδεσης που σου είναι απαραίτητες

όμως ως προς ποιότητα λογικά θα είναι υποδεέστερο αφού έχει την ποιότητα του 2

εκτος βέβαια αν προτιμάς εσύ το 2, δεν ξέρω...

 
gdevelek είπε:
ο μονος λόγος θα ήταν ότι το προ έχει δυνατότητες διασύνδεσης που σου είναι απαραίτητες

όμως ως προς ποιότητα λογικά θα είναι υποδεέστερο αφού έχει την ποιότητα του 2

εκτος βέβαια αν προτιμάς εσύ το 2, δεν ξέρω...
μάλιστα....μάλλον με βλέπω να πάω πάσο, δηλαδή... :-\

 
hadgi είπε:
Ρωτάω, γιατί έχω στην κατοχή μου το vamp3, που το χρησιμοποιώ για ηχογραφήσεις και δεν ξέρω, αν αξίζει τον κόπο να κινηθώ προς την απόκτηση του vamp pro (έχει κατά καιρούς στις αγγελίες) ή οι διαφορές θα είναι ελάχιστες.
Μέχρι που πήρα την RP500 όλες οι ηχογραφήσεις που έκανα ήταν με το V-Amp Pro και είναι ακόμα σε μερικές περιπτώσεις. Το V-Amp pro είναι ένα μηχάνημα που δεν πρόκειται να πουλήσω ποτέ, ακόμα και σε live με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο και με το παραπάνω.

Πάντως αν έχεις το V-Amp 3 θα σου πρότεινα να πάρεις μία δικάναλη  λαμπάτη προενίσχυση και να το περάσεις από εκεί πριν ηχογραφήσεις. Το έχω κάνει με το V-Amp 2 και το Tube Ultragain T1953 με απίστευτα αποτελέσματα.  

 
WilliamSats είπε:
Το V-Amp pro είναι ένα μηχάνημα που δεν πρόκειται να πουλήσω ποτέ, ακόμα και σε live με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο και με το παραπάνω.
Στο στούντιο το vamp3 με ψιλοαπογοήτευσε, οπότε το έχω μόνο για home recordings (...of the bad hour... :P).

Πάντως αν έχεις το V-Amp 3 θα σου πρότεινα να πάρεις μία δικάναλη  λαμπάτη προενίσχυση και να το περάσεις από εκεί πριν ηχογραφήσεις. Το έχω κάνει με το V-Amp 2 και το Tube Ultragain T1953 με απίστευτα αποτελέσματα. 
Ενδεχομένως, να κοιτάξω προς αυτή τη μεριά, αν βρω κάτι οικονομικό.

 
WilliamSats είπε:
Πάντως αν έχεις το V-Amp 3 θα σου πρότεινα να πάρεις μία δικάναλη  λαμπάτη προενίσχυση και να το περάσεις από εκεί πριν ηχογραφήσεις. Το έχω κάνει με το V-Amp 2 και το Tube Ultragain T1953 με απίστευτα αποτελέσματα.  
Συγγνώμη για το διπλοποστάρισμα.. :P

Πιστεύεις πως το rocktron gainiac καλύπτει αυτήν τη λειτουργία;

 
hadgi είπε:
Συγγνώμη για το διπλοποστάρισμα.. :P

Πιστεύεις πως το rocktron gainiac καλύπτει αυτήν τη λειτουργία;
Μάλλον όχι.

Οι προδιαγραφές του gainiac είναι προενίσχυση κιθάρας με ότι αυτό συνεπάγεται όταν θα προσπαθήσεις να ανεβάσεις λίγο την ένταση, με αποτέλεσμα να σου παραμορφώσει (ακόμα και στο καθαρό του κανάλι).

Μία δικάναλη λαμπάτη προενίσχυση μικροφώνου είναι πολύ πιο flat και δεν θα σου χρωματίσει, ούτε θα σου παραμορφώσει το σήμα του V-Amp.

Κάτι παρόμοιο με το gainiac είχα κάνει και εγώ πριν μερικά χρόνια με την peavey rockmaster, αλλά έπαιζε πολύ στα όρια του να μην παραμορφώσει, έτσι το αποτέλεσμα δεν ήταν ότι καλύτερο. Αργότερα όταν πήρα το Τ1953 άκουσα μεγάλη διαφορά (προς το καλύτερο πάντα).   

 
ξεθάβω ένα παλιό νήμα, έτσι πληροφοριακά να καταθέσω ότι είναι το μοναδικό κομμάτι από ό,τι behringer πέρασε ποτέ από τα χέρια μου...(ωπ σόρρυ πρόσφατα πήρα ένα ultragain 200 pre).

Το έχω από το 2003 ή 2004 και ακόμα και σήμερα βρίσκω νέους ήχους ή διορθώνω άλλους που τους θεωρούσα ασυμμάζευτους.

Τίμιο εργαλείο και με το fcb ακόμα καλύτερος έλεγχος.

 
ΦΙΛΟΙ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟΙ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ V AMP PRO ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ , ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΝΑ ΤΥΠΙΚΟ ΟΔΗΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙ;  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

 
Πιο μεγαλος από μενα δύσκολο. .. ;)

Αλλά να βοηθήσουμε. .. που ακριβώς κολλάς?

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 
Λοιπόν για τον φίλο που ρώτησε αλλά και για όποιον άλλον ενδιαφέρεται για το vamp pro ας πω μερικά πραγματάκια από την εμπειρία μου.

Βασικά έχουμε έναν προενισχυτή με προσομοιώσεις ήχων γνωστών ενισχυτών καθώς από ένα αριθμό ηχείων (καμπίνες).

Αυτό δημιουργεί άπειρους συνδυασμούς και συνεπώς κάνει τη χρήση λίγο δύσκολη.

Εχουμε λοιπόν τα βασικά ρυθμιστικά όπως πχ σε μια κεφαλή.

Εχουμε

gain

volume

bass

middle

treble (το οποίο μαζί με το πλήκτρο tap) λειτουργεί ως Presense

reverb

effect για το ποσοστό μιάς παραμέτρου από ένα εφέ (όταν χρησιμοποιείται εφέ). Με το πλήκτρο tap μπορούμε να ρυθμίσουμε επίσης μια δεύτερη παράμετρο του εφέ.

Τέλος έχουμε master volume.

Επίσης υπάρχει ένα ρυθμιστικό που επιλέγει τις προσομοιώσεις των ενισχυτών από 1-16. Πάλι με το πλήκτρο tap μπορούμε να επιλέξουμε άλλους 16 ενισχυτές, από τον 17-32.

Από την άλλη μεριά έχουμε ένα αντίστοιχο ρυθμιστικό όπου υπάρχουν μιά σειρά από εφέ τα οποία είναι προ προγραμματισμένα σε ένα μέσο ηχο του κάθε εφέ.

Πχ στο flanger ακούς τον συνηθισμένο ήχο ενός flanger χωρίς ακρότητες κλπ.

Τα εφέ είναι συνήθως μονά, δηλαδή σκέτο flanger σκέτο chorus. Εκτός από ορισμένα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συνδυασμό με άλλα, αλλά αυτό δεν αλλάζει από το χρήστη.

Πχ υπάρχει phaser +delay flanger +delay κλπ.

 
Στα εφέ που έχουμε Modulation στη μονάδα του χρόνου, ο χρόνος είτε είναι προεπιλεγμένος σε βασικές τιμές, δηλαδή υπάρχει ένα μέσο delay κλπ, είτε ρυθμίζεται με το πλήκτρο tap που πρέπει να το χτυπήσουμε στο ρυθμό που θέλουμε.

Γενικά το tap κάνει πολλές δουλειές.

Επίσης υπάρχουν 125 προεγκατεστημένα εφέ και ήχοι που βρίσκονται σε 25 θέσεις μνήμες επί 5 θέσεις με τα γράμματα ABCDE. Συνεπώς αλλάζεις ήχους με τα βέλη και μετά με επιλογή ενός γράμματος.

Επίσης υπάρχει ένα πλήρες παραμετροποιήσιμο κουρδιστήρι, που κλασικά όταν επιλεγεί βλέπεις μόνο το κούρδισμα και κόβει το σήμα.

Εκτός από τις έτοιμες προγραμματισμένες μνήμες με ήχους, μπορούμε να αλλάξουμε εμείς τους ήχους που θέλουμε δοκιμάζοντας όλα τα ρυθμιστικά όπως σε ένα ενισχυτή και στη συνέχεια να γράψουμε τις επιλογές όπως τις διαλέξαμε σε μιά από τις υπάρχουσες μνήμες σβήνοντας εννοείται τα περιεχόμενα που είχε πριν. Αυτό γίνεται με τον απλό τρόπο: όπως έχουμε επιλέξει μια ρύθμιση πάμε με τα βέλη σε μιά θέση όπου υπάρχει ήχος που θέλουμε να σβήσουμε και πατάμε το αντίστοιχο γράμμα για λίγα δλ συνεχόμενα. (εννοείται ότι οι εργοστασιακές ρυθμίσεις επανέρχονται αν θελήσεις.).

Τώρα κατά τα άλλα υπάρχουν έξοδος ακουστικών, έξοδοι πίσω απλές και balanced αλλά και έξοδοι dry (δηλαδή πριν τον προσομοιωτή), send return, ψηφιακή έξοδος (το μηχανάκι είναι 24/96), ground lift, midi, κλπ.

Τώρα μεσω midi μπορεί να συνδεθεί με το αντίστοιχο πρόγραμμα που δίνει η μπέρινγκερ στο σαιτ της και το οποίο δίνει ΠΛΗΡΗ δυνατότητα επέμβασης σε ΟΛΕΣ τις παραμέτρους του μηχανήματος, (πχ όλα τα ρυθμιστικά του delay και όχι μόνο τις δυό παραμέτρους συν το tap που μπορείς να ρυθμίσεις πχ ζωντανά σε μια συναυλία, εκτός φυσικά αν τα έχεις ετοιμάσεις και τα έχεις βάλει σε μνήμες).

Επίσης υπάρχει η πεταλιέρα fcb 100 που έχει 10 διακόπτες που μπορούν να ελέγξουν 10 θέσεις μνήμης που έχεις ήδη προγραμματίσει και μετά με διακόπτες up-down να πάς σε επόμενη δεκάδα κλπ.

Υπάρχουν επίσης δυό πεντάλ για wah wah ή expression ή volume.

Υπάρχουν και άλλες λεπτομέρειες στις οποίες μπορώ να αναφερθώ αν υπάρξει ενδιαφέρον ή απορίες (αν φυσικά τα ξέρω και εγώ, γιατί μετά από 10 χρόνια ακόμα το μαθαίνω και εγώ).

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top