Ο παίχτης κάνει τον εξοπλισμ&#

Νομιζω οτι ουτε στα δαχτυλα, ουτε στην κιθαρα, ουτε στα πεταλια, ουτε στον ενισχυτη ουτε σε τιποτα απ ολα αυτα βρισκεται η πραγματικη ουσια του να κανεις καλη μουσικη. Ειναι στο μυαλο , στη φαντασια ,στη σκεψη. Αμα εχεις κατι να πεις δηλαδη.

Ολα τα αλλα, πεταλια/δαχτυλα/κιθαρες κτλ, ειναι το μεσο το οποιο πρεπει να μαθουμε να χρησιμοποιουμε, ωστε να "εξαγουμε" αυτο που εχουμε στο μυαλο μας και να γινει μουσικη.

Τωρα αναλογα με το τι θελει να πει καποιος, μαθαινει και χρησιμοποιει και τα αναλογα μεσα που του χρειαζονται. Ο Edge τα εφφε, ο Beck τα δαχτυλα και το κολπο με το volume, αλλος μαθαινει να φτιαχνει λουπες στο pc.

Παιζει ρολο το μεσον? Παιζει σιγουρα, αλλα οχι τον κυριο. Μπορει καποιες φορες να σε κανει καλυτερο παικτη το μεσο, η να σε εμπνευσει κτλ.

Μεε λιγα λογια για μενα, ουτε  οπαικτης κανει τον εξοπλισμο, ουτε ο εξοπλισμος τον παικτη, αλλα ο παικτης που εχει κατι να πει, σε συνδυασμο με το καταλληλο εξοπλισμο που θα μαθει να χειριζεται φερνουν το αποτελεσμα.

 
ThanosJ είπε:
Νομιζω οτι ουτε στα δαχτυλα, ουτε στην κιθαρα, ουτε στα πεταλια, ουτε στον ενισχυτη ουτε σε τιποτα απ ολα αυτα βρισκεται η πραγματικη ουσια του να κανεις καλη μουσικη. Ειναι στο μυαλο , στη φαντασια ,στη σκεψη. Αμα εχεις κατι να πεις δηλαδη.

Ολα τα αλλα, πεταλια/δαχτυλα/κιθαρες κτλ, ειναι το μεσο το οποιο πρεπει να μαθουμε να χρησιμοποιουμε, ωστε να "εξαγουμε" αυτο που εχουμε στο μυαλο μας και να γινει μουσικη.

Τωρα αναλογα με το τι θελει να πει καποιος, μαθαινει και χρησιμοποιει και τα αναλογα μεσα που του χρειαζονται. Ο Edge τα εφφε, ο Beck τα δαχτυλα και το κολπο με το volume, αλλος μαθαινει να φτιαχνει λουπες στο pc.

Παιζει ρολο το μεσον? Παιζει σιγουρα, αλλα οχι τον κυριο. Μπορει καποιες φορες να σε κανει καλυτερο παικτη το μεσο, η να σε εμπνευσει κτλ.

Μεε λιγα λογια για μενα, ουτε  οπαικτης κανει τον εξοπλισμο, ουτε ο εξοπλισμος τον παικτη, αλλα ο παικτης που εχει κατι να πει, σε συνδυασμο με το καταλληλο εξοπλισμο που θα μαθει να χειριζεται φερνουν το αποτελεσμα.
+1000

το μυαλό είναι τα πάντα, βέβαια έχει σημασία να μπορείς, μεσα απο την τεχνική που έχεις αναπτύξει και τον εξοπλισμό που έχεις, να δώσεις στον άλλο να καταλάβει αυτό που ήθελες να φτιάξεις. Άρα για μένα, και το μυαλό και η τεχνική και ο εξοπλισμός είναι μέρη μιας εξίσωσης, με διαφορετικούς συντελεστές. Πολλές φορές ένα όργανο ή ένα πετάλι μπορει να σου ανοίξει νέους δρόμους τους οποίους τόσο καιρό δεν είχες δοκιμάσει.

 
Το βασικο ειναι ο καθενας να μπορει να ... παιζει με οτι εχει και να ξερουν ολοι χωρις να βλεπουν, ποιος παιζει.

Αν τωρα στην πορεια, βρει κατι (απο πενα μεχρι ενισχυτη) που αναδεικνυει καλυτερα το παιξιμο του, ή του δινει κι αλλες επιλογες κλπ, και εχει και τα φραγκα να τα διαθεσει για να το αποκτησει, θα τον πεις και μ..ακα?

 
delta66 είπε:
Αν τωρα στην πορεια, βρει κατι (απο πενα μεχρι ενισχυτη) που αναδεικνυει καλυτερα το παιξιμο του, ή του δινει κι αλλες επιλογες κλπ, και εχει και τα φραγκα να τα διαθεσει για να το αποκτησει, θα τον πεις και μ..ακα?
Φυσικά και όχι.. Αλλα αν μετα απο ενα μηνα, μου πει οτι δεν του κανει! Φυσικα και θα τον πω!!

PS: Ετσι λειτουργω εγω περιπου.. Αγοράζω πράγματα που θα με κάνουν καλύτερο

 
Μεταμεσονυχτιες,Σαββατιατικες αμπελοφιλοσοφιες:

Στον καθενα απο μας,οταν ξεκιναμε την ενασχοληση με τη μουσικη,υπαρχει ενα σταδιο οπου παλευουμε με ο,τι εχουμε,με ο,τι θα βγαλει ηχο...

Το λαθος που κανουμε ημεις οι ''θνητοι'' ειναι οτι μας συνεπαιρνει ο,τι κανει τη ζωη μας πιο ευκολη με το οργανο(ηλ.κιθαρα).Ειναι ίδιον της ανθρωπινης φυσης.

Αυτο συμβαινει ομως και για εναν αλλο λογο:

Οι περισσοτεροι δεν εχουμε ''ηχο''(συχνοτητες) στο μυαλο μας αλλα νοτες.Τουλαχιστον στην αρχη.

Καποιοι..ακομα και μετα απο πολυ καιρο,ακομα και για παντα... :-X

Οταν καποιος καταλαβει,αν το θελει και τον ενδιαφερει,οτι ο ηχος ειναι μερος της εκφρασης του δικου του εγκεφαλου αλλα και των δικων του εκφανσεων του νευρικου του συστηματος,θα μπορεσει να σχηματισει γνωμη για το ΤΙ ηχο θελει να ακουει οταν παιζει.

Τοτε θα εχει περιορισει σημαντικοτατα τις πιθανοτητες να πλεει σε μια θαλασσα,οπως η σημερινη,προιοντων ''ηχου''.

Με λιγα λογια παραφραζοντας τον τιτλο,θα ελεγα

''Ο Παιχτης παει στον σωστο εξοπλισμο και οχι στον οποιοδηποτε εξοπλισμο''.

Δηλαδη σ αυτον τον εξοπλισμο που χρειαζεται για να ακουσει αυτο που ξερει οτι θελει

και

οχι σ αυτον που θελει για να ακουσει αυτο που δεν ξερει αν θα θελε... 8)

Οι γνωστοι για τον ηχο τους παιχτες,ειχαν μετα απο ενα σημειο στο μυαλο τους τι ηθελαν να ακουσουν ακριβως απο τον εξοπλισμο τους επειδη γνωρισαν πρωτα μουσικα τον εαυτο τους με τα απλα ηχητικα μεσα και το μυαλο τους γεννησε νοτες με συγκεκριμενο ηχο.

Και αυτο oνομαζεται..ταλεντο. :)

 
freerock1974 είπε:
Οταν καποιος καταλαβει,αν το θελει και τον ενδιαφερει,οτι ο ηχος ειναι μερος της εκφρασης του δικου του εγκεφαλου αλλα και των δικων του εκφανσεων του νευρικου του συστηματος,θα μπορεσει να σχηματισει γνωμη για το ΤΙ ηχο θελει να ακουει οταν παιζει.

...

''Ο Παιχτης παει στον σωστο εξοπλισμο και οχι στον οποιοδηποτε εξοπλισμο''.

Δηλαδη σ αυτον τον εξοπλισμο που χρειαζεται για να ακουσει αυτο που ξερει οτι θελει

και

οχι σ αυτον που θελει για να ακουσει αυτο που δεν ξερει αν θα θελε... 8)
Μ'αρέσεις!  :)

 
....οι 2 προλαλήσαντες...είναι και παίκτες.

Προσωπικά θεωρώ ότι ο μάστορας θέλει τα κατάλληλα εργαλεία του.

Χωρίς αυτά δεν έγινε μάστορας. Απλά το είχε φανταστεί.

...και μετά ήρθε η πολύωρη δουλειά. Η αφοσίωση του προσωπικού του χρόνου στην σκέψη του.

Αυτό για μένα είναι το ...ταλέντο.

 
audiokostas είπε:
ή καταλαβαίνεις λάθος πράγματα.
Δεν είναι ότι καταλαβαίνει λάθος πράγματα ακριβώς.

Ίσως δεν γίνεται κατανοητό  όμως ότι κάποιοι εδώ και χρόνια έχουν λύσει το πρόβλημα του "ήχου τους" και τους απασχολούν και άλλα πράγματα.

Τι θα φορέσουν (στη σκηνή) , τι θα φάνε, αν πιουν καφέ με καφεΐνη ή όχι. etc etc etc.

(γιατί στο τέλος της ημέρας ξέρουν πως όλα παίζουν ρόλο...αν είναι επαγγελματίες φυσικά)

Αν είναι ο άλλος στη  φάση ακόμα να μελετάει κλίμακες και να δει τι κάνει το κουμπάκι στην πεταλιέρα, μπορεί όλα τα άλλα να του φαντάζουν περιττά.

 
αλληλένδετη, άρρηκτη, αμφίδρομη, ιερή η σχέση του εξοπλισμού με τον παίκτη.

Οσο καλύτερος δε ο συνδιασμός, κορυφαιος παικτης με κορυφαίο εξοπλισμό τοσο καλύτερο το αποτέλεσμα.

Αλλα και τοσο καλύτερη η αίσθηση του παικτη I say

Aλήθεια, ενθυμούμαι πόσο καλυτερα έχω αποδώσει παικτικα π.χ. οταν ειμαι σε ενα κλαβιέ πραγματικά αντάξιο των απαράμμιλων δυνατοτήτων μου.

Ποσο εμπνέομαι περισσότερο οταν τα μουσικα μου εργαλεία ανταποκρίνονται ορθά, ποσο καλυτερα ακουγονται σε εμενα και στους άλλους τα δημιουργηματα μου οταν υπάρχει η καλύτερη βάση αλλα και η καλύτερη απόκριση στην διαμορφωση των ήχων.

Πολλές εταιρείες εχουν υιοθετήσει το αξιωμα αυτο ως σλόγκαν.

Θυμαμαι ειδα μια διαφημηση γνωστης εταιρειας, βαριέμαι να την βρώ που ελεγε αυτο ακριβως, οτι την σημερον ημερα δεν αρκει το ταλεντο του μουσικου, χρειάζονται και τα απαραιτητα εργαλεία.

Βεβαια μπορει να ειπωθει εδω οτι η εταιρεια-ες μεροληπτουν γιατι τους συμφερει.

Γιατι οχι να μην υποθεσω οτι ακριβως γι αυτο μια εταιρεια εχει τις συμβιβαστικες αλλα και τις απόλυτες προτασεις της για την εποχη και ειναι πολιτικη ολων των εταιριων.

Γιατι ακριβως το θυμα καταναλωτης θα περασει και απο τα δυο σταδια αν δεν πει κατευθειαν στο καλυτερο γιατι δεν μπορει οικονομικα γιατι ακριβως θα του δημιουργηθει η αναγκη και η περιεργεια για το καλυτερα, οποτε θα του τα παρουμε και για το καλυτερο και για το μετριο μιαμιση φορα συνολικα.

Η αποψη μου ειναι λοιπον αυτη και στη μουσικη αλλα και σε ολα τα εργαλεια.

Παρε το καλυτερο να εισαι σιγουρος γιατι σιγουρα και αυτο θα σε βοηθησει αν δεν εισαι , να γινεις καλυτερο.

Υπαρχουν και εξαιρεσεις προιοντων που ενω ειναι φθηνα και μετρια ω ναι , να ειναι καλυτερα απο τα ακριβοτερα.

Αλλα νομιζω οτι ειναι η εξαιρεση αυτο.

Τελος παντων , επαναλαμβανω οτι πιστευω στην σχεση εξοπλισμου, χρηστη και οτι συμβαλλει για τον χρηστη στο καλυτερο αποτελεσμα.

Ουτως η αλλως και εγω συμβιβαζομαι γιατι δεν ειμαι πλουσιος αρκετα, αλλα αμα πεσει στα χερια μου το καλυτερο ποτε, νιωθω και βγαζω και εγω καλυτερο μουσικο εαυτο.

Τωρα βεβαια εδω ειναι guitars and amπs που εχω δεν εχω ιδεα πραγματικα, ειμαι απο άλλο οργανο, αλλα επειδη εχω φιλους και εχω συνεργαστει με αρκετους κιθαριστες, τα ιδια πιστευουν και αυτοι.

Εχω π.χ. εναν πατριωτη φιλο  στα Μεγαρα που ειναι παιχταρας πραγματικα, ο καλυτερος, ξακουστος παρολη την μικρη του ηλικια στο "κυκλωμα" εκει και συνεχως οταν μιλαμε μου λεει με χαρα για το τι αγοραζει και το τι θελει και θελει τα καλυτερα. Αρα και αυτος αφου ειναι δεδομενα παικταρας και κυνηγαει τον εξοπλισμο, δεν νομιζω οτι ειναι καπιταλα. Το χρειαζεται και το θεωρει σημαντικο.

και καλο ειναι η λυση των προβληματων ηχου φυσικα να μην γινεται εις βαρος του παιξιματος, να αμελει καποιος το παιξιμο και την δημιουργια για το αλλο, παραλληλα πρεπει , με μεθοδο και να μην ξεχναει το στοχο , γιατι αλλιως θα χαθει και δεν θα φτασει εκει που πρεπει να φτασει, ενω θα μπορουσε ο καημενος. θα μπορουσε απλα χάθηκε.

Ε ναι . ΟΛΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟ< ΟΛΑ!!!!!!!!!!!!

 
cos_dr είπε:
Aλήθεια, ενθυμούμαι πόσο καλυτερα έχω αποδώσει παικτικα π.χ. οταν ειμαι σε ενα κλαβιέ πραγματικά αντάξιο των απαράμμιλων δυνατοτήτων μου.
Μην ακούω ανακρίβειες. Δεν υπάρχει τέτοιο κλαβιέ αδερφέ. ;D ::)

 
υπηρξαν και εν μερει με εκαναν αυτο που ημουν καποτε και δεν ειμαι σημερα.

 
Για πες μοντέλα, να δω αν μπορώ να τα χρησιμοποιήσω κι εγώ, μπας και καταφέρω μετά κόπων και βασάνων να φτάσω το 0,5263% των δυνατοτήτων σου. 8)

 
κυριως πιανα, ενα γερμανικο kaizer, ενα allison που εχω στο σπιτι, αρκετα

Φυσικα δεν εχω λογο να υπερασπιστω τους ισχυρισμους μου για το τι με εκανε αυτο που με εκανε η να σου αποδειξω τι ξερω και το ξερεις,  σε τι εξολισμο εχω παιξει, το τι πιστευω για εμενα δεν το λεω για να συγκριθω με εσενα.

Παρεθεσα μια αποψη μεσω προσωπικων βιωματων.

Αν εσυ πιστευεις οτι ο εξοπλισμος δεν παιζει ρολο σεβαστη η αποψη σου

, το M1 που εχω τωρα ενα χρονο σχεδον π.χ. οσο παιζω μαζι του παιζω πολυ καλυτερα με καλυτερη αισθηση απο οτι παιζω στο le, μου βγαινει πιο πολυ εκφραστικοτητα και αυτο με εμπνεει το χρονο που πλεον ασχολουμαι.

Αυτο ειναι ενδεικτικο. Τι αλλο να σου πω, ποσα πιανα εχω σπιτι , ποση διαφορα αισθανομαι στο καθενα, ποσο με εμπνεει αναλογα και αν τελικα αποδιδω καλυτερα η νομιζω ?

Τελος γιατι να φτασεις τις δυνατοτητες καποιου αλλου?

Αμα οι δικες σου σε καλυπτουν γι αυτο που κανεις η τις θεωρεις καλυτερες απο του αλλου παλι δεν βλεπω κατι κακο.

Το να γινεις καλυτερος απο καποιον αλλο , η το να χρειαζεται να γινεις καλυτερος, ειναι δικο σου θεμα, προσωπικο.

Αμα πιστευεις οτι ειμαι ασχετος , η οτι παιζω χαλια τι να κανω?  η θες να δεις γιατι να σου δειξω? Τι κερδιζω?

Ναι ειμαι ασχετος, ασχημος, δεν ξερω τιποτα, μια αποψη μοιραζομαι, εισαι καλυτερος απο μενα σε ολα. Το παραδεχομαι, στα παντα.

Ειμαι ο χειροτερος πληκτρας και ο χειροτερος  μουσικος που περασε ποτε απο την ιστορια του noiz, θα επρεπε να μου κλεισουν το λογαριασμο κανονικα :-)

Μου ζητας συμβουλή?

Θα σου πω κατι γενικο , τη γνωμη μου.

Να εχεις ενα καλο πιανο η πληκτροφορο , η αισθηση του θα σε βοηθησει να γινεις ο καλυτερος αμα εχεις την αντιληψη , μελετησεις και εξασκηθεις αρκετα, μαλιστα οπου και να φτασεις θα πρεπει να συντηρεισαι γιατι η μουσικη ειναι κατι που μεγαλωνει στο μυαλο σου ακομα και με την ηλικια αλλα για να την εκφραζεις αναλογα χρειαζεται συνεχεια εξασκηση, δεν ειναι κατι που το χτιζεις και μενει, θελει συντηρηση.

Αληθεια θες να σου προτεινω μοντελα?

Ξερω απο τα συμφραζομενα σου στο φορουμ οτι δεν το χρειαζεσαι αυτο και μαλιστα πιστευω απο αυτα που εχω διαβασει οτι σιγουρα θα εισαι και καλος σε αυτο που κανεις, εχεις και γνωσεις και εμπειρια.

Αλλα θα πρεπει κανονικα να ανοιξεις θεμα στα πληκτρα, εδω ειναι οι κιθαρες.

 
Δεν τρέχει κάστανο αδερφέ. Χαλάρωσε και μην τα παίρνεις όλα τόσο σοβαρά. Μια παρέα είμαστε και κάνουμε χαλαρή και χαβαλετζίδικη κουβέντα. Τουλάχιστο εγώ έτσι το βλέπω. 8)

 
το ξερω βρε και φταιω , λεω πολλα, ετσι ακριβως τα εννοω, μην με παρεξηγεις , μου αρεσει να γραφω. Να ξερεις δε οτι ακριβως επειδη εχω διαβασει τα λεγομενα σου πολλες φορες, αληθεια σε εκτιμω και μπορεις να με πειραζεις οσο θελεις και εσυ και ο waterfall , σας αγαπω παρα πολυ και εσας και τη θεματολογια σας , δεν ειμαστε και πολλοι ενεργοι οι πληκτραδες και δινετε τεραστια πνοη στο φορουμ.

 
Αυτοι εδω....



...εχουν λυσει το προβλημα του ηχου τους του εξοπλισμου τους, του τι θα φορασουν στη σκηνη, του τι θα φανε και θα πιουνε....και απλα μελετανε 23 ωρες τη μερα και παιζουν μουσικη.

Προσεξτε το μαεστρο...  ;D

Superfunk δεν ειναι βορειοκορεατες, μη μας την πεις.  ;D

 
τουμπανο ο μαεστρος.

Ετσι θα νικησουμε οποιον τολμησει.

Τα μαχημα παλλικάρια  θα τον κατατροπώσουν και οι στρατιωτικες μπάντες θα δινουν το ρυθμό.

Ευχομαι οι μαχιμοι να ειναι το ιδιο καλοι και έτοιμοι όσο αυτοι οι στρατιωτικοί μουσικοι. Θα παρουμε μέχρι και την Πόλη πισω.

λολ

 
cos_dr είπε:
τουμπανο ο μαεστρος.

Ετσι θα νικησουμε οποιον τολμησει.

Τα μαχημα παλλικάρια  θα τον κατατροπώσουν και οι στρατιωτικες μπάντες θα δινουν το ρυθμό.

Ευχομαι οι μαχιμοι να ειναι το ιδιο καλοι και έτοιμοι όσο αυτοι οι στρατιωτικοί μουσικοι. Θα παρουμε μέχρι και την Πόλη πισω.

λολ
Το προβλημα σου ειναι να παρεις την πολη η να παιξεις σωστα μουσικη?? Και ξερεις αν παιξεις εσυ σωστα και δεν παιξει ο αλλος διασυρει και σενα και τα μι ενα σου και ολα τα κλαβιες σου (σορυ δεν κατεω απο πληκτρα).

Συμπερασμα λοιπον για μενα... ο καλος ο μουσικος οπου βρεθει πρεπει να παιξει.

Βεβαια ολα τα μπλιμπλικια του θα τον βοηθησουν να ακουστει καλυτερα (αν και αυτο σχετικο ειναι) και θα του δωσουν και μια αυτοπεπιθεση διαφορετικη, αλλα ολα αυτα προυποθετουν οτι πρεπει να ξερεις να παιξεις.

Αρα κατ εμε ο παικτης κανει τον εξοπλισμο και οχι ο εξοπλισμος τον παικτη (που ζηταει και ο ΟΡ στον τιτλο του θεματος).

Ο καλος εξοπλισμος απλα βοηθαει και κανει και λιγο μουρη (πουλ μουρ δηλαδη) και τιποτε αλλο. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΕΙΑ.

 
Thomsot είπε:
Το προβλημα σου ειναι να παρεις την πολη η να παιξεις σωστα μουσικη?? Και ξερεις αν παιξεις εσυ σωστα και δεν παιξει ο αλλος διασυρει και σενα και τα μι ενα σου και ολα τα κλαβιες σου (σορυ δεν κατεω απο πληκτρα).

Συμπερασμα λοιπον για μενα... ο καλος ο μουσικος οπου βρεθει πρεπει να παιξει.

Βεβαια ολα τα μπλιμπλικια του θα τον βοηθησουν να ακουστει καλυτερα (αν και αυτο σχετικο ειναι) και θα του δωσουν και μια αυτοπεπιθεση διαφορετικη, αλλα ολα αυτα προυποθετουν οτι πρεπει να ξερεις να παιξεις.

Αρα κατ εμε ο παικτης κανει τον εξοπλισμο και οχι ο εξοπλισμος τον παικτη (που ζηταει και ο ΟΡ στον τιτλο του θεματος).

Ο καλος εξοπλισμος απλα βοηθαει και κανει και λιγο μουρη (πουλ μουρ δηλαδη) και τιποτε αλλο. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΕΙΑ.
σε οτι αφορα οτι ζηταει ο OP στο υπ αριθμ #27 ποστ μου ειπα την γνωμη μου.

παραλληλα συμφωνω φυσικα οτι ο καλος ο μουσικος πρεπει να παιξει αμα χρειαστει με οτιδηποτε και αν ειναι καλος δεν θα εχει προβλημα.

και φυσικα η ορχηστρα, η μπαντα, οι συντελεστες μιας παραγωγης κλπ πρεπει να εχουν ακριβως αυτο το ποιοτικο στοιχειο που πολυ ευστοχα αναφερεις.

Αλλα αυτο ειναι θεμα που εμπεριέχεται επισης στην απαντηση μου  #27.

δεν ειπα τουλαχιστον εγω οτι ο καλος εξοπλισμος ειναι πανακεια και θα αναδειξει απο μονος του τον παιχτη.

  τελος εμενα με ενδιαφερει πραγματικα  να πιασω το τζοκερ. λολ

 
Μάγκες μου η κουβέντα εχει ξεφύγει νομίζω.. Εγω είπα τις σκέψεις μου όσο αναφορά αυτούς που όλο ψάχνονται και τελικά ολο κάτι τους λείπει στο τέλος συνέχεια. Δεν μίλησα γι αυτούς που ξέρουν τι θέλουν!!!

Μου θυμίζουν κάποιες γκομενες που μεσα σε ενα χρονο εχουν αλλαξει 20 αντρες και και στο τελος κανένας δε μενει μαζι τους, και μετα γυριζουν και σου λενει οτι ολοι είμαστε μαλάκες... 




Και κάτι άλλο. Διαβάζω ότι το καλύτερο θα σου κάνει , και ότι το καλύτερο θα σου δείξει..

Ας μου δώσετε τοτε τον ορισμό του τι σημαίνει καλύτερο.

Μπαίνουν και πιτσιρικάδες που θέλουν να μάθουν (όπως και εγώ) να μην ακυρώνουμε τα πάντα εδω μέσα.

Επειδή μιλάμε για μουσική και όλα είναι υποκειμενικά για τον καθένα... Αυτό!!! 

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα