Behringer UB-Xa (update)

Ήταν πρόσφατα ένας φίλος μπουζουξής εδώ και μου πρότεινε να κολλήσω πάνω στα αλουμίνια μαύρη δερματίνη..
Αυτό το 120ρι σε κυνηγάει παντού...

image.png

 
  • Haha
Reactions: manosx
Ήταν πρόσφατα ένας φίλος μπουζουξής εδώ και μου πρότεινε να κολλήσω πάνω στα αλουμίνια μαύρη δερματίνη..






 Αμα ειναι να φτασουμε εκει, να του βαλουμε και τακουνια, μαυρες ζαρτιερες και δωστου και ενα μαστιγιο να μας βαραει.

 
  • Haha
Reactions: fusiongtr
Ρε παιδιά, συγνώμη, τώρα που σας βρήκα εδώ μαζεμένους, να κάνω μια ηλίθια ερώτηση?

Γιατί τα μαύρα πλήκτρα είναι πιο κοντά και πιο στενά από τα άσπρα?

Για να μπερδεύονται τα δάχτυλα?

 
Ήταν πρόσφατα ένας φίλος μπουζουξής εδώ και μου πρότεινε να κολλήσω πάνω στα αλουμίνια μαύρη δερματίνη..
Εχω δει μεταλα φοιτητη οταν ημουνα Κοζανη, που για να κανει την Κορεατικη φτηνη μαυρη Τζαξον του να μοιαζει με τις ακριβες νεκ θρου Αμερικανικες, εκανε μονος του τα εξης:

- Τριγωνακια απο αλουμινοχαρτο περασμενα με πλαστικη ζελατινη να μην φθειρονται τοσο ευκολα, κολλημενα με logo στην ταστιερα (τα τριγωνικα ινλεηζ προφανως ειναι απαραιτητα για μεταλ)

- Ολη η rosewood ταστιερα βαμμενη γυρω γυρω με μπλανκο na ...γινει bound

- Ολη η ταστιερα απο πισω με μαυρη μονωτικη ταινια να μοιαζει μαυρο βαψιμο οπως σε νεκθρου ΜΑΒΡΕΣ τζαξον...

Τι μου λετε τωρα...

 
Ρε παιδιά, συγνώμη, τώρα που σας βρήκα εδώ μαζεμένους, να κάνω μια ηλίθια ερώτηση?

Γιατί τα μαύρα πλήκτρα είναι πιο κοντά και πιο στενά από τα άσπρα?

Για να μπερδεύονται τα δάχτυλα?
για να διαχωρίζουμε καλύτερα τις υφέσεις και τις διέσεις στην αίσθηση και στο μάτι φίλε μου.

 Το μαθαίναμε στα μαθήματα πιάνου μικροί, μας το έλεγε η δασκάλα χαχαχαχχααχχαχαχαχ?

 
  • Like
Reactions: fusiongtr
για να διαχωρίζουμε καλύτερα τις υφέσεις και τις διέσεις στην αίσθηση και στο μάτι φίλε μου.

 Το μαθαίναμε στα μαθήματα πιάνου μικροί, μας το έλεγε η δασκάλα χαχαχαχχααχχαχαχαχ?


Δηλαδή το ότι είναι μαύρα δεν είναι αρκετό να τα κάνει να ξεχωρίζουν?

Εγώ νομίζω ότι θέλανε τα άσπρα μπροστά και τα βγάλανε φόρα παρτίδα στην σειρά, και εκεί από πίσω, χώσανε και τις διέσεις/υφέσεις, που δεν τις πολυπαίζανε.

Και όσοι τις θέλανε, στραμπουλάγανε τα δάχτυλά τους να μην τις μπερδέψουνε με τα άσπρα πλήκτρα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Haha
Reactions: Ioan Eko
Δηλαδή το ότι είναι μαύρα δεν είναι αρκετό να τα κάνει να ξεχωρίζουν?
Πώς μπορείς να καταλάβεις ότι ένας πληκτράς, αψογος κατά τα άλλα δεν έχει κάνει μαθήματα κλασσικού πιάνο?

 Σκεφτείτε το και αν δεν το ξέρετε ή το βρείτε θα δώσω την απάντηση σε 27 ημέρες.

 Καληνύχτα φίλου μου!!!! ?

 
  • Like
Reactions: fusiongtr
Δηλαδή το ότι είναι μαύρα δεν είναι αρκετό να τα κάνει να ξεχωρίζουν?
Εκτός του οτι θα ήθελες σχεδόν 2πλάσιο μήκος για τα 88 πλήκτρα ενός πιάνου, που για να παίξεις θα έπρεπε να κάθεσαι σε υπερυψωμένο skateboard, νομίζω υπάρχει κι ένας άλλος, ιστορικός λόγος: Όταν φτιάχτηκε για πρώτη φορά πιάνο, ήταν μια εποχή που οι περισσότεροι "ακαδημαϊκοί" μουσικοί θεωρούσαν τις μαύρες νότες διαβατικές, χρωματικές, ασήμαντες και κακές. Γιαυτό.. "θα τις βάψουμε μαύρες και θα τους δώσουμε μικρότερα πλήκτρα γιατι αυτό τους αξίζει.." Λέω εγώ τώρα, κάποιος κάποτε μου το είπε, δε ξέρω αν ισχύει..

 
Εκτός του οτι θα ήθελες σχεδόν 2πλάσιο μήκος για τα 88 πλήκτρα ενός πιάνου ...


Καλά, αυτό σίγουρα.

Αλλά ας κάνανε πχ μικρότερα τα πλήκτρα στις δύο ακριανές οκτάβες.

 
  • Μπερδεύτηκα
Reactions: Waterfall-K
Επιστροφή στο θέμα μας (όχι, όχι το Behringer UB-Xa ρε...?).

Όπως έγραψα σε προηγούμενο ποστ, το ξύλο πάνω σε synths το θεωρώ γυφτιά στις περισσότερες των περιπτώσεων, μπανάλ, κακόγουστο. Οπότε φίλε Πάνο ξέχνα τα ξύλα και πρόσθεσε μια πινελιά πχιότητας και καλογουστιάς στο Hydrasynth σου, να, όπως στη φωτό παρακάτω.?? 

image.png

 
μικραίνουν όσο πάμε προς την γέφυρα
Το αντίστοιχο σε αυτό που λές είναι οτι οι χορδές του πιάνου λεπταίνουν και έχουν λιγότερο μήκος όσο πιό ψηλά ανεβαίνει η τονικότητά τους.

 
Last edited:
 Αν ηταν ολα τα πληκτρα ιδια, δε θα μπορουσαμε να παιξουμε αυτα που παιζουμε.

 Π.χ. με τα πληκτρα ως εχουν, παιζουμε ανετα οκταβες, αν ομως ηταν ολα ιδια δε θα μπορουσε ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ το χερι να εχει τετοιο ανοιγμα.

 Οποτε, εχουμε το πιανο οπως το ξερουμε.

 Τα δαχτυλα μας ειναι ασυμμετρα, ο αντιχειρας ειναι πιο κοντος και ερχεται πιο χαμηλα οταν βαζουμε το χερι σε θεση παιξιματος. Οποτε μας βολευει τα μαυρα πληκτρα να ειναι στη θεση που ειναι, πιο μακρια και πιο ψηλα, να "κουμπωνουν" εκει τα υπολοιπα δακτυλα.

 Για αυτο οταν παιζουμε κλιμακες, κατα κανονα ο αντιχειρας μενει στα ασπρα πληκτρα, για να μη χαλαει η φυσικη συμμετρια του χεριου.

 Αυτο οσο αφορα το μηκος.

 Οσο αφορα το πλατος, η φαση ειναι η εξης: Ερχεται η στιγμη που ο αντιχειρας χρειαζεται να παιξει στα μαυρα πληκτρα. Οταν γινει αυτο, ολο το χερι μετατοπιζεται προς τα μπρος, με συνεπεια να πρεπει καποια απο τα υπολοιπα δακτυλα να παιζουν τις ασπρες νοτες που χρειαζομαστε ΑΝΑΜΕΣΑ στα μαυρα πληκτρα. Κανοντας λοιπον πιο λεπτα τα μαυρα πληκτρα, διευκολυνουμε αυτο το σκηνικο.

 
Ο Uli έχει βαλθεί να τους κλείσει όλους.? Εκεί που είχαν ανακοινώσει ότι το UB-Xa θα βγει στην αγορά στα $1,499, μια πολύ χαμηλή τιμή συγκρινόμενη με τις τιμές άλλων σύγχρονων αναλογικών synths, σήμερα ανακοίνωσαν ότι θα πωλείται ακόμα χαμηλότερα, στα $1,199.? Ο λόγος στο παρακάτω λινκ.

Το Thomann το έχει στo site του στα €1,350, και σε στοκ σε 2-3 βδομάδες.

https://shorturl.at/ghJLZ

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα