Αυτό είναι το νέο Yamaha Montage?

Μα καλά. 

 Βγάζει 16 κανάλια έξω το montage μέσω audio usb. 

 Δηλαδή τα parts του motion sequencer π.χ. γράφονται εξωτερικά σε ξεχωριστά κανάλια ταυτόχρονα?

 Δηλαδή αυτό που κάνει το KORG στα στον audio sequencer τον εσωτερικό το κάνεις απευθείας στο DAW σου από το audio interface του MONTAGE με εως και 16 κανάλια. 

 Βολεύει πολύ για παραγωγή. Και έχει και 3 κανάλια input. 

 Και εφόσον βολεύει και σαν control surface γιατί είναι εργοστασιακά mapped για το CUBASE. 

 3000 ευρώ σε 36 ατοκες δόσεις γι αυτό για τα 61 πλήκτρα δεν είναι πολλά για μια ζωή, γιατί μετά για μια ζωή θα το έχεις ή μέχρι να χαλάσει. Θα πουλήσω το V-Synth που σπανίζει και το έχω πένα για 3000 ευρώ ? και θα το πάρω. Ελεύθερη αγορά. 

 
 Σε αλλα νεα, απο οτι φαινεται στο εσωτερικο του καινουργιου montage πρεπει να υπαρχει cpu fan. Πολυ αρνητικη εξελιξη ΙΜΗΟ, τα φουρφουρια ειναι πηγη προβληματων τοσο θορυβου οσο και αξιοπιστιας.

 Περιμενουμε ρεπορταζ ? απο τους πρωτους κατοχους για να δουμε αν εχουμε εντονο θορυβο. Το αισιοδοξο σεναριο ειναι να επιτελουν failsafe λειτουργια και να παιρνουν μπρος μονο σε ακραιες συνθηκες.

 
Και εφόσον βολεύει και σαν control surface γιατί είναι εργοστασιακά mapped για το CUBASE. 
Καλά αυτό μην το δένετε και φιόγκο... Αν ανοίξει παλι το μαγαζί θα δουμε αν αξιώθηκαν να φτιάξουν εργοστασιακό ριμόουτ.

 
 Και γενικα, ο χρυσος κανονας της αγορας των synthesizer ειναι οτι αγοραζουμε το μηχανημα για αυτα που μας δινει ΤΩΡΑ, οι υποσχεσεις για το μελλον ειναι επεα πτεροεντα, ειναι απειρα τα παραδειγματα που οι εταιριες υποσχεθηκαν πραγματα για το μελλον και αυτα δεν πραγματοποιηθηκαν ποτε.

 Ακομα και το montage vst που υποσχεται η Yamaha, αν ειναι σημαντικος λογος για καποιον για να αγορασει το μηχανημα ας περιμενει να το δει. ΟΚ η Yamaha ειναι αξιοπιστη εταιρια, και εγω πιστευω οτι θα το φτιαξει, αλλα το ποτε και το πως κλπ μενει να τα δουμε. Αν δεν αρκει σε καποιον το τι του δινει το μηχανημα ΤΩΡΑ, τοτε καλυτερα να μην μπει στο τριπακι.

 
Καλά αυτό μην το δένετε και φιόγκο... Αν ανοίξει παλι το μαγαζί θα δουμε αν αξιώθηκαν να φτιάξουν εργοστασιακό ριμόουτ.
Δηλαδή τι σημαίνει αυτό? 

 Απαιτώ εξηγήσεις?

 Και κάτι άλλο ρε παιδιά γιατί είμαι ΞΕΡΟΛΑΣ συνήθως αλλά αυτό δεν το έχω ψάξει να το καταλάβω ,χαζεύω και με τα χρόνια όσο γερνάω με τις συνδέσεις. 

 Αν το έπαιρνα π.χ. το MODX+ γιατί για το MONTAGE είμαι πολύ πεινάλας πλέον? και θα είναι και τεράστιο για το επιπλάκι του homestudio που τη βρίσκω και το έχω συνδεδεμένο στο PC και το ορίσω ως audio interface για το DAW αλλά και για windows, θα δουλεύουν παράλληλα? Επίσης τα VST θα δουλεύουν και θα γράφονται παράλληλα με το μέσω USB audio του οργάνου?  Έχει κανείς γνώση επ αυτού? Εμπειρία στη χρήση με αυτόν τον τρόπο?

 Γιατί είναι σημαντικό, πρέπει να το γνωρίζω αυτό καλά.

 
Δηλαδή τι σημαίνει αυτό? 

 Απαιτώ εξηγήσεις?

 Και κάτι άλλο ρε παιδιά γιατί είμαι ΞΕΡΟΛΑΣ συνήθως αλλά αυτό δεν το έχω ψάξει να το καταλάβω ,χαζεύω και με τα χρόνια όσο γερνάω με τις συνδέσεις. 

 Αν το έπαιρνα π.χ. το MODX+ γιατί για το MONTAGE είμαι πολύ πεινάλας πλέον? και θα είναι και τεράστιο για το επιπλάκι του homestudio που τη βρίσκω και το έχω συνδεδεμένο στο PC και το ορίσω ως audio interface για το DAW αλλά και για windows, θα δουλεύουν παράλληλα? Επίσης τα VST θα δουλεύουν και θα γράφονται παράλληλα με το μέσω USB audio του οργάνου?  Έχει κανείς γνώση επ αυτού? Εμπειρία στη χρήση με αυτόν τον τρόπο?

 Γιατί είναι σημαντικό, πρέπει να το γνωρίζω αυτό καλά.
Για το ριμοόυτ. Υπάρχουν 2 τρόποι. Ο ένας ειναι ο "μαγικός" που ο κατσακευαστής (στάινμπεργκ ή υαμαχα) δινει κάποιο εκτελέσιμο, το εγκαθιστάς, το βλέπει μέσα ως συσκευή π.χ. Yamaha Montage M, κάνει μόνο ό,τι εχει προβλέψει ο εργοστάσιος, απλά δουλεύει, δεν πειράζεις πολλά.

Ο άλλος τρόπος. Μέχρι το 12, υπήρχε στο κιουμπέις το generic remote. Από εκεί γινόταν το mapping για κάποια συσκευή, τι midi έρχεται, και τι ελέγχει. Με αυτό μπορούσες οποιαδήποτε μπουρούχα μιλάει μιντι να την κάνεις DAW controller. Στην ουσία ηταν ένας πινακας που διάλεγες ποιο μίντι μήνυμα ελέγχει ποια λειτουργία του cubase. Τώρα αυτό πάει για κατάργηση, γιατί βγήκε το μιντι ριμόουτ, έτσι λέγεται, που κάνει την ίδια δουλειά, και επιπλέον έχει και σκριπτινγκ API, που όποιος κατεχει μπορει να στήσει παπάδες, ακόμα και με πολύ ταπεινό υλικό.

Για τα γκαφρα του μονταζ, θα περίμενα να λειτουργεί ο τρόπος ένα, παρε, βάλε, τέλος. Όοοομως, επειδή όταν μιλάμε για DAW control ο καθένας εννοει κατι άλλο (άλλος θέλει να ελέγχει φέιντερ, άλλος παν, άλλος σεντ ανα κανάλι, άλλος τα πρώτα σεντ των x πρώτων καναλιών, άλλος παραμέτρους vst, άλλος τρανσπορτ, ρεκ, αντού, σέιβ, πφφφφ σώνει) το ιδανικό θα ήταν να γίνει με μίντι ριμοτ, ωστε να μπορεί ο χρήστης να πασπατέψει.

Εκτός αν το κάνουν μισό μισό, με κάποιο στάνταρ πορτ να αναλαμβάνει τη "βασική" κατα το εργοστάσιο λειτουργία, και να υπάρχουν κι ελεύθερα να στήσει το DAW control όπως γουστάρει ο χρήστης.

Audio interface στα windows, και μέσα στο cubase, υπό ASIO, δουλεύει μόνο ένα ανα πάσα στιγμή. Που σημαίνει ότι αν γράφεις με το πλήκτρο, και θες να χώσεις και ένα φωνητικό από την κάρτα δίπλα, πρέπει να αλλάξεις συσκευή από το μενού, να ενεργοποιηθεί η κάρτα, και να τσεκάρεις τις δρομολογήσεις των καναλιών κτπ κτπ. Εκτός αν πέσεις στην ανάγκη του ASIO4All, αλλά όχι, είπαμε. Δεν περάσαμε 3 μνημόνια για να βάζουμε τις πανάκριβες κάρτες μας και τα πανάκριβα ΓΟΥΟΡΚΣΤΕΪΣΑ να τρέχουν με Ασιοφορολ.

Δεν είναι δηλαδη για παράλληλη χρήση. Είναι να στήσεις με αυτό ένα πρότζεκτ, κι ύστερα άλλη μέρα να κάνεις ηχογραφήσεις. Οι μακάδες με το aggregate device μπορεί να είναι πιο τυχεροί, αλλά δεν ξέρω σίγουρα, πρέπει να μας πει κάποιος που το έχει κάνει αν λειτουργεί απροβλημάτιστα.

 
Για το ριμοόυτ. Υπάρχουν 2 τρόποι. Ο ένας ειναι ο "μαγικός" που ο κατσακευαστής (στάινμπεργκ ή υαμαχα) δινει κάποιο εκτελέσιμο, το εγκαθιστάς, το βλέπει μέσα ως συσκευή π.χ. Yamaha Montage M, κάνει μόνο ό,τι εχει προβλέψει ο εργοστάσιος, απλά δουλεύει, δεν πειράζεις πολλά.

Ο άλλος τρόπος. Μέχρι το 12, υπήρχε στο κιουμπέις το generic remote. Από εκεί γινόταν το mapping για κάποια συσκευή, τι midi έρχεται, και τι ελέγχει. Με αυτό μπορούσες οποιαδήποτε μπουρούχα μιλάει μιντι να την κάνεις DAW controller. Στην ουσία ηταν ένας πινακας που διάλεγες ποιο μίντι μήνυμα ελέγχει ποια λειτουργία του cubase. Τώρα αυτό πάει για κατάργηση, γιατί βγήκε το μιντι ριμόουτ, έτσι λέγεται, που κάνει την ίδια δουλειά, και επιπλέον έχει και σκριπτινγκ API, που όποιος κατεχει μπορει να στήσει παπάδες, ακόμα και με πολύ ταπεινό υλικό.

Για τα γκαφρα του μονταζ, θα περίμενα να λειτουργεί ο τρόπος ένα, παρε, βάλε, τέλος. Όοοομως, επειδή όταν μιλάμε για DAW control ο καθένας εννοει κατι άλλο (άλλος θέλει να ελέγχει φέιντερ, άλλος παν, άλλος σεντ ανα κανάλι, άλλος τα πρώτα σεντ των x πρώτων καναλιών, άλλος παραμέτρους vst, άλλος τρανσπορτ, ρεκ, αντού, σέιβ, πφφφφ σώνει) το ιδανικό θα ήταν να γίνει με μίντι ριμοτ, ωστε να μπορεί ο χρήστης να πασπατέψει.

Εκτός αν το κάνουν μισό μισό, με κάποιο στάνταρ πορτ να αναλαμβάνει τη "βασική" κατα το εργοστάσιο λειτουργία, και να υπάρχουν κι ελεύθερα να στήσει το DAW control όπως γουστάρει ο χρήστης.

Audio interface στα windows, και μέσα στο cubase, υπό ASIO, δουλεύει μόνο ένα ανα πάσα στιγμή. Που σημαίνει ότι αν γράφεις με το πλήκτρο, και θες να χώσεις και ένα φωνητικό από την κάρτα δίπλα, πρέπει να αλλάξεις συσκευή από το μενού, να ενεργοποιηθεί η κάρτα, και να τσεκάρεις τις δρομολογήσεις των καναλιών κτπ κτπ. Εκτός αν πέσεις στην ανάγκη του ASIO4All, αλλά όχι, είπαμε. Δεν περάσαμε 3 μνημόνια για να βάζουμε τις πανάκριβες κάρτες μας και τα πανάκριβα ΓΟΥΟΡΚΣΤΕΪΣΑ να τρέχουν με Ασιοφορολ.

Δεν είναι δηλαδη για παράλληλη χρήση. Είναι να στήσεις με αυτό ένα πρότζεκτ, κι ύστερα άλλη μέρα να κάνεις ηχογραφήσεις. Οι μακάδες με το aggregate device μπορεί να είναι πιο τυχεροί, αλλά δεν ξέρω σίγουρα, πρέπει να μας πει κάποιος που το έχει κάνει αν λειτουργεί απροβλημάτιστα.
Εντάξει για το multi-client support για τα windows. Και τώρα παίζω με την onboard. Χεστηκα ?. Για παράλληλα το audio stream των VST με του οργάνου σε εγγραφή/αναπαραγωγή. 

 
Audio interface στα windows, και μέσα στο cubase, υπό ASIO, δουλεύει μόνο ένα ανα πάσα στιγμή. Που σημαίνει ότι αν γράφεις με το πλήκτρο, και θες να χώσεις και ένα φωνητικό από την κάρτα δίπλα, πρέπει να αλλάξεις συσκευή από το μενού, να ενεργοποιηθεί η κάρτα, και να τσεκάρεις τις δρομολογήσεις των καναλιών κτπ κτπ. Εκτός αν πέσεις στην ανάγκη του ASIO4All, αλλά όχι, είπαμε. Δεν περάσαμε 3 μνημόνια για να βάζουμε τις πανάκριβες κάρτες μας και τα πανάκριβα ΓΟΥΟΡΚΣΤΕΪΣΑ να τρέχουν με Ασιοφορολ.


Τέσσερα ήταν / είναι.

Αυτές οι παρατηρήσεις είναι πολύ σωστές. Επίσης με τρελαίνει ότι η Yamaha αναφέρεται σε inputs και outputs. Μόνο εγώ θυμάμαι τι είναι "είσοδος" και "έξοδος" σε ένα audio interface; Η "κάρτα" του Montage M έχει τον ανακοινωμένο αριθμό καναλιών, αλλά δεν είναι είσοδοι και έξοδοι. εκτός αν έχει στο πίσω μέρος 32 + 6 υποδοχές.

 
Για παράλληλα το audio stream των VST με του οργάνου σε εγγραφή/αναπαραγωγή
Δε σε καταλαβάίνω τι εννοείς μεγάλε ηγέτη.

Αν η συσκευή έχει 6 "εισόδους", κι έχω εγώ ένα προτζεκτ π.χ., μπορώ να δρομολογήσω από το κιουμπέις τρία ανεξάρτητα γκρουπς, ένα όλα τα βοξ π.χ. να πηγαίνουν στο μονταζ 1+2 (εικασίες κάνω τώρα εννοείται), το ρυθμ σέξιον πηγαίνει στο 3+4, και επιστροφή του οργάνου π.χ. στο 5+6. Οπότε ό,τι παίζει από τον υπολογιστή, παίζει. Κι εμείς παίζουμε στο πλήκτρο ταυτόχρονα και γράφουμε ό,τι θέλουμε. Όντιο; μίντι; όλα over usb. Λογικά από κάπου πάνω στο πλήκτρο θα ελέγχονται αυτές οι στάθμες των εισόδων.

Επίσης με τρελαίνει ότι η Yamaha αναφέρεται σε inputs και outputs.
Καταλαβαίνω την ένσταση ως προς το τυπικό του ορισμού, όμως ευτυχώς παντού αναφέρουν και το USB. Μη νομίζει ο άλλος οτι θα βρει 32 τρύπες πίσω από το μονταζ για έξοδο, κι άλλες 6 για είσοδο.

 
Δε σε καταλαβάίνω τι εννοείς μεγάλε ηγέτη.

Αν η συσκευή έχει 6 "εισόδους", κι έχω εγώ ένα προτζεκτ π.χ., μπορώ να δρομολογήσω από το κιουμπέις τρία ανεξάρτητα γκρουπς, ένα όλα τα βοξ π.χ. να πηγαίνουν στο μονταζ 1+2 (εικασίες κάνω τώρα εννοείται), το ρυθμ σέξιον πηγαίνει στο 3+4, και επιστροφή του οργάνου π.χ. στο 5+6. Οπότε ό,τι παίζει από τον υπολογιστή, παίζει. Κι εμείς παίζουμε στο πλήκτρο ταυτόχρονα και γράφουμε ό,τι θέλουμε. Όντιο; μίντι; όλα over usb. 
Αυτο θέλω. Να δουλεύουν και να το έχουν δούλεψει και στη πράξη. Μην ανοίγω 3 VST και γράφω και του montage και αρχίζουν τα dropout η τα crash. Είναι δοκιμασμένο, αξιόπιστο σαν audio interface το όργανο η θα το πάρω και θα το σπάσω? ?

 
 Οπως τα βλεπω τα πραγματα, οι δυνατοτητες που δινει το montage οσο αφορα την καρτα ηχου του, αφορουν το πολυ basic home studio. Αφορουν δηλαδη εκεινους που δεν πολυασχολουνται με τα PC DAW, και τα εχουν μονο για sequencing, και θα δουλεψουν βασικα με το montage, αντε και καναδυο vst στο τσακιρ κεφι. Για αυτους η ενσωματωμενη καρτα ηχου του montage ειναι μια χαρα.

 Οσοι παλι δουλευουν με βαση το PC, και εχουν ηδη μια καλη καρτα ηχου, στην οποια ειναι συνδεδεμενα ηδα καμποσα αλλα hardware κλπ κλπ, αυτοι το καλυτερο που εχουν να κανουν ειναι να συνδεσουν το montage μεσω USB μονο για το MIDI, και να παιρνουν το Audio απο τις εξοδους του απευθειας στην καρτα ηχου τους. Ετσι και αλλιως, αν καποιος δουλευει με βαση το PC, το Montage θα ειναι για αυτον αλλη μια απο τις πολλες πηγες ηχου. Δεν θα ειναι δηλαδη η multitimbrality του montage το Α και το Ω της ενορχηστρωσης, για να ειναι απαραιτητο να παρει 32 καναλια απο αυτο. Θα του αρκουν οι δυο στερεο εξοδοι, για να βαλει καποιους επιλεγμενους ηχους απο το montage να κανουν παρεα στα VST, ενω ταυτοχρονα μεσω του MIDI θα το χρησιμοποιει για να ελεγχει το DAW και τα plug in.

 
Καταλαβαίνω την ένσταση ως προς το τυπικό του ορισμού, όμως ευτυχώς παντού αναφέρουν και το USB. Μη νομίζει ο άλλος οτι θα βρει 32 τρύπες πίσω από το μονταζ για έξοδο, κι άλλες 6 για είσοδο.


Δυστυχώς και σε πολλά audio interfaces το ίδιο ισχύει πλέον.

Δεν γράφουν μόνο τις φυσικές εισόδους/εξόδους.

 
 Οπως τα βλεπω τα πραγματα, οι δυνατοτητες που δινει το montage οσο αφορα την καρτα ηχου του, αφορουν το πολυ basic home studio. Αφορουν δηλαδη εκεινους που δεν πολυασχολουνται με τα PC DAW, και τα εχουν μονο για sequencing, και θα δουλεψουν βασικα με το montage, αντε και καναδυο vst στο τσακιρ κεφι. Για αυτους η ενσωματωμενη καρτα ηχου του montage ειναι μια χαρα.

 Οσοι παλι δουλευουν με βαση το PC, και εχουν ηδη μια καλη καρτα ηχου, στην οποια ειναι συνδεδεμενα ηδα καμποσα αλλα hardware κλπ κλπ, αυτοι το καλυτερο που εχουν να κανουν ειναι να συνδεσουν το montage μεσω USB μονο για το MIDI, και να παιρνουν το Audio απο τις εξοδους του απευθειας στην καρτα ηχου τους. Ετσι και αλλιως, αν καποιος δουλευει με βαση το PC, το Montage θα ειναι για αυτον αλλη μια απο τις πολλες πηγες ηχου. Δεν θα ειναι δηλαδη η multitimbrality του montage το Α και το Ω της ενορχηστρωσης, για να ειναι απαραιτητο να παρει 32 καναλια απο αυτο. Θα του αρκουν οι δυο στερεο εξοδοι, για να βαλει καποιους επιλεγμενους ηχους απο το montage να κανουν παρεα στα VST, ενω ταυτοχρονα μεσω του MIDI θα το χρησιμοποιει για να ελεγχει το DAW και τα plug in.
Ναι αλλα θα είναι μεγάλο πλεονέκτημα να γράφονται ξεχωριστά τα parts πως τα λένε ?ενός performance από το USB. Άλλο να γράφεις ένα combi στερεο και άλλο τα parts ξεχωριστά για να κάνεις μιξαρισμα άμεσα αν χρειαστεί αυξομείωση κάποιου στοιχείου. 

 Αλλιώς τι νόημα έχουν τα πολλά out αν δεν μπορείς να τα εκμεταλλεύτεις απρόσκοπτα και συνδυαστικά με τα plugin σε περιβάλλον DAW? 

 Δεν υπάρχει κάνα βίντεο που να το δουλεύει κάποιος έτσι και παράλληλα να δούμε, έστω και το παλαιότερο ? 

 
Οσοι παλι δουλευουν με βαση το PC, και εχουν ηδη μια καλη καρτα ηχου, στην οποια ειναι συνδεδεμενα ηδα καμποσα αλλα hardware κλπ κλπ, αυτοι το καλυτερο που εχουν να κανουν ειναι να συνδεσουν το montage μεσω USB μονο για το MIDI, και να παιρνουν το Audio απο τις εξοδους του απευθειας στην καρτα ηχου τους.
Ανάθεμα βέβαια αν θα εγκαθιστούσα ποτέ έναν ολόκληρο driver μόνο και μόνο για μιλώ μέσω MIDI στο Montage. Έχει άλλωστε IN/OUT/THRU κομπλέ.

 
Τα τσαφα τσούφα ΑΝ υπάρχουν δεν θα είναι θεμα του μονταζ, αλλα της cpu. Δε νομίζω να υπάρχει υπολογιστης τη σήμερον ημέρα που να κολώνει στην εγγραφή 32 όντιο τρακ, γυμνών. Είναι αστείες οι απαιτήσεις.

Εγώ νομιζω οτι ειναι οπως το λέει ο μάνος. Απλά είναι δύο συσκευές σε ένα καλώδιο. MIDI, που μάλλον θα είναι πλαγ εν πλέι, και το audio, που λογικά θα ειναι asio.

Όποιος θέλει απλά να ηχογραφει το στέρεο αουτ, και να παίζει βστ του υπολογιστη, παίζει MIDI over USB, ή DIN, συν ένα ζευγαράκι καρφιά και τέλος. Τώρα αν μία στο τόσο έχεις στήσει ολοκληρο αρρέιντζερ στο σίκουενσερ, και θες να πάρεις κάθε όργανο στο κανάλι του, γυρνάς τη συσκευή ήχου στο μονταζ, USB συνδεδεμένο, κάνεις την εγγραφή, και μετα επιστροφή στο κανονικό μας πρόγραμμα.

 
Δυστυχώς και σε πολλά audio interfaces το ίδιο ισχύει πλέον.

Δεν γράφουν μόνο τις φυσικές εισόδους/εξόδους.
Αυτό είχε διαφύγει της προσοχής μου, και για καλό λόγο, καθώς αν πας στον Τόμαν (π.χ.) να επιλέξεις μία κάρτα ήχου, καθώς ορίζεις "φίλτρα" από το αριστερό τμήμα της οθόνης, οι έννοιες "είσοδος" και "έξοδος" όχι μόνο αναφέρονται σε πραγματικές υποδοχές, αλλά υπάρχει και αποσαφήνιση για το αν είναι LINE ή MIC ή οτιδήποτε άλλο. Η έννοια της USB εισοδο/εξόδου ακούγεται λίγο... απάτη στα αυτιά μου (pun intended).

Τώρα αν μία στο τόσο έχεις στήσει ολοκληρο αρρέιντζερ στο σίκουενσερ, και θες να πάρεις κάθε όργανο στο κανάλι του, γυρνάς τη συσκευή ήχου στο μονταζ, USB συνδεδεμένο, κάνεις την εγγραφή, και μετα επιστροφή στο κανονικό μας πρόγραμμα.


Όλο αυτό ενώ "τρέχει" το Cubase; Κάποτε αν το έκανες αυτό την ώρα που έτρεχε το πρόγραμμα, έμπαιναν μέσα οι άνθρωποι με τις άσπρες ρόμπες και σε μαζεύανε...ρε, τι σου είναι η πρόοδος....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η έννοια της USB εισοδο/εξόδου ακούγεται λίγο... απάτη στα αυτιά μου (pan intended).


Δεν είναι μόνο η USB, είναι και οι ADAT είσοδοι/έξοδοι.

Πχ βλέπεις σε κάρτα 18 in και έχει 8 φυσικές εισόδους (4 mic/line οι 2 από αυτές είναι και instr, 2 line, 1 S/PDIF, και 1 ADAT).

Σε κάποια πολυεφφέ κιθάρας επίσης, που είναι και κάρτες ήχου, βλέπεις 2 φυσικές εισόδους, και 6 μέσω USB.

 
cosdr οποια δυνατοτητα υπαρχει καλη ειναι. Το ιδανικο θα ειναι να βγαλει montage vst η yamaha που να λειτουργει και σαν audio in απο το hardware. Η access ειχε παει να το κανει ετσι, αλλα τελικα ειχε τοσα προβληματα, που οι χρηστες τραβαγαν τα μαλλια τους. Γενικα το πολυ περιπλοκο καταληγει μπουμερανγκ. Και με τους ηχους το ιδιο, αν εχει το performance 45 χιλιαδες διαφορετικα parts, δυσκολο να ειναι απλα ενα μερος του κομματιου, καταληγει να ειναι ολοκληρο κομματι, οποτε πας στη λυση που λεει ο Ali, το γυρνας στο ντιζελ ?

Ανάθεμα βέβαια αν θα εγκαθιστούσα ποτέ έναν ολόκληρο driver μόνο και μόνο για μιλώ μέσω MIDI στο Montage. Έχει άλλωστε IN/OUT/THRU κομπλέ.




 Δε χρειαζεται να εγκαταστησεις τιποτα, για απλη midi over usb λειτουργια αυτα ολα ειναι class compliant. Υπαρχει βεβαια και το κλασσικο MIDI, αλλα με ολα αυτα τα σκηνικα polyphonic aftertouch, knobs, sliders κλπ εγω θα το απεφευγα, ειναι μπουρδελο διαυλος, πολυ προτιμοτερο το USB.

 
Όλο αυτό ενώ "τρέχει" το Cubase; Κάποτε αν το έκανες αυτό την ώρα που έτρεχε το πρόγραμμα, έμπαιναν μέσα οι άνθρωποι με τις άσπρες ρόμπες και σε μαζεύανε...ρε, τι σου είναι η πρόοδος....
Κι όμως! Φοβερό δεν είναι;

 
Υπαρχει βεβαια και το κλασσικο MIDI, αλλα με ολα αυτα τα σκηνικα polyphonic aftertouch, knobs, sliders κλπ εγω θα το απεφευγα, ειναι μπουρδελο διαυλος, πολυ προτιμοτερο το USB.


Δεν ξέρω πολλά, αλλά εδώ μάλλον διαφωνώ.

Το να αφήσεις όλη την πληροφορία (audio και midi) στο usb, μου φαίνεται ότι θα αυξάνει το latency.

Νομίζω ότι θα χρησιμοποιούσα την κλασσική 5 pin midi οδό.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top