Αρκετά πια με τα Backing Tracks

THEOD είπε:
μιλας για παιδια που κάθονται στο νοιζ 8 ωρες τη μερα ? ;)
Mιλάμε για αυτούς που μπορούν να παίξουν μουσική κάποιες συγκεκριμένες ώρες, συνήθως άτακτες, συνήθως άβολες...που η μουσική είναι χόμπυ και το γκρούπ όχι αυτοσκοπός

Στο Νoiz, μπορούμε να μπούμε απο τα γραφεία μας, από το Ιpod-Pad...

Και συνήθως στα γραφεία μας, δεν έχουμε μουσικά όργανα...(εγώ πάλι έχω ένα midi controller στο γραφείο..)

 
audiokostas είπε:
Οχι

Αλλά μιλάω για μεγάλα παιδιά που έχουν μικρά παιδιά και μεγάλες υποχρεώσεις και τα άλλα παιδιά που παίζουν στην παιδική χαρά δεν τους παίζουν γιατί είναι μεγάλα παιδιά και όταν σπανίως συμφωνήσουν τι παιχνίδια μπορούν να παίξουν, τα μικρά παιδιά μαζί με τις μεγάλες υποχρεώσεις δεν τους αφήνουν.

Εχω και άλλα παραδείγματα μόνο με παιδιά. Ούτε μεγάλα, ούτε μικρά.
Εισαι Θ-Ε-Ο-Σ

+1 και στον marathon

 
THEOD είπε:
Ο Νεστορας λεει αυτα που λεει αλλα  παντα παρουσιάζει αξιοπρεπέστατα αυτα που ηχογραφούν

με τη μπάντα τους.
Πως αλλιώς θα ήταν τζέντλεμαν. ;)

 
marathon είπε:
Mιλάμε για αυτούς που μπορούν να παίξουν μουσική κάποιες συγκεκριμένες ώρες, συνήθως άτακτες, συνήθως άβολες...που η μουσική είναι χόμπυ και το γκρούπ όχι αυτοσκοπός

Στο Νoiz, μπορούμε να μπούμε απο τα γραφεία μας, από το Ιpod-Pad...

Και συνήθως στα γραφεία μας, δεν έχουμε μουσικά όργανα...(εγώ πάλι έχω ένα midi controller στο γραφείο..)
Φιλε μου marathon η καθημερινή δουλεια μου δεν εχει σχεση με μουσική. Δουλευω  9 ωρες

καθημερινα και παράλληλα εχω χρονο και για μελετη και για προβες και επίσης δουλευω

και ως μουσικος 2 φορες την εβδομάδα βράδυ.

Οταν καποιος θελει παντα βρισκει χρονο

 
Nestoras είπε:
Πως αλλιώς θα ήταν τζέντλεμαν. ;)
Ειμαι μεγαλος ΦΑΝ και δικος σου και του Κωσταντινου  :) :) :) :) :) :)

 
audiokostas είπε:
Αλλά μιλάω για μεγάλα παιδιά που έχουν μικρά παιδιά και μεγάλες υποχρεώσεις και τα άλλα παιδιά που παίζουν στην παιδική χαρά δεν τους παίζουν γιατί είναι μεγάλα παιδιά και όταν σπανίως συμφωνήσουν τι παιχνίδια μπορούν να παίξουν, τα μικρά παιδιά μαζί με τις μεγάλες υποχρεώσεις δεν τους αφήνουν.
Και τότε τα μεγάλα παιδιά που μείναν μόνα τους και τα μικρά παιδιά κοιμούνται και οι υποχρεώσεις τους περιμένουν την άλλη μέρα να τους φάνε, βγάζουν από τη θήκη το παλιό τους το παιχνίδι, βάζουνε τους Skynyrd και για μία ώρα στο back και για αυτή την ώρα είναι παρέα με άλλους 7 και γλεντάν με την καρδιά τους.......

Δεν ζούμε όλοι την ίδια ζωή αγαπητοί.

 
THEOD είπε:
Οταν καποιος θελει παντα βρισκει χρονο
Συμφωνώ, αλλά έλα που το ΣΚ (και ειδικά το καλοκαίρι), θέλει και το γκαζόν και οι φράκτες κούρεμα...600 λιγούστρα έχω γύρω-γύρω...ο καθένας μας έχει τις ανάγκες του...γι αυτό ο χρόνος μου για τη μουσική είναι άτσαλος, άβολος κλπ, κλπ...αυτό δεν με εμποδίζει να "συνθέτω" και να ευχαριστιέμαι τη μουσική, να "ερευνώ" τη μουσική τεχνολογία με τα DAW, vsts, samples..., να φτιάχνω όργανα... με εμποδίζει να δεσμεύω άλλους 3-4 να με περιμένουν να παίξω μουσική...

 
marathon είπε:
Συμφωνώ, αλλά έλα που το ΣΚ (και ειδικά το καλοκαίρι), θέλει και το γκαζόν και οι φράκτες κούρεμα...600 λιγούστρα έχω γύρω-γύρω...ο καθένας μας έχει τις ανάγκες του...γι αυτό ο χρόνος μου για τη μουσική είναι άτσαλος, άβολος κλπ, κλπ...αυτό δεν με εμποδίζει να "συνθέτω" και να ευχαριστιέμαι τη μουσική, να "ερευνώ" τη μουσική τεχνολογία με ατ DAW, vsts, samples..., να φτιάχνω όργανα... με εμποδίζει να δεσμεύω άλλους 3-4 να με περιμένουν να παίξω μουσική...
Πολυ τα κανεις και μια χαρα τα καταφερνεις.

:)

Σχολάω τωρα και παω στην προβα

Καλη συνεχεια σε ολους  ;) ;) ;) ;)

 
marathon είπε:
Να σε βοηθήσω...Real Thing Γράφει στο Αμέρικα ο Alan Parker....και χτυπάει τη πόρτα (τηλέφωνο, email θα σε γελάσω) στον David Gilmour στην Αγγλία....David, γράψε μου 1-2 γρήγορα plz, Θέλω να ακούσω τη διαφορά με τη λογική του backing track.

Και εγένετο ολόκληρος δίσκος...και ο ακροατής δεν κατάλαβε τίποτις...
ε όχι και δεν κατάλαβε, η μπάντα συνήθως ξεχωρίζει  ;)

Και για να μην ξεχνιόμαστε,

α. μουσική είναι καταρχήν αυτό που παίζεται μπροστά σου, μετά είναι τα cd, mp3 και λοιπά... κατεψυγμένα, τα δε MIDI είναι στην τροφική αλυσίδα μαζί με τις βουβουζελες :)

β. η μουσική είναι ομαδικό σπορ  8)

και για να επανέλθω on topic τα backing track που κι εγώ χρησιμοποιώ για να μην παρεξηγιομαστε είναι λίγο σαν εκείνες τις τσόντες που δε φαίνεται ο πρωταγωνιστής για να νομίζεις ότι είσαι εσυ

 
skantzos είπε:
και για να επανέλθω on topic τα backing track που κι εγώ χρησιμοποιώ για να μην παρεξηγιομαστε είναι λίγο σαν εκείνες τις τσόντες που δε φαίνεται ο πρωταγωνιστής για να νομίζεις ότι είσαι εσυ

Απόλυτα ακριβής τοποθέτηση. Συγχαρητήρια.

 
skantzos είπε:
ε όχι και δεν κατάλαβε, η μπάντα συνήθως ξεχωρίζει  ;)

Καλά καλά... οι επαγγελματίες σεσσιονάδες πάνε και έρχονται στις ηχογραφήσεις αλλά και στα Live σε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ γκρουπ. Αμα παίζεις σωστά παίζεις.

η μουσική είναι ομαδικό σπορ

Says who?


 
Λοιπόν, επειδή στη δουλειά δεν είχα την απαραίτητη προσήλωση για να συμμετέχω στο θέμα χωρίς διακοπές κι επειδή δεν θέλω σαν τελευταία εντύπωση της συμμετοχής μου να είναι αυτό το βιαστικό, άκομψο ποστ...

longshadow είπε:
Έχεις δίκιο...

και πολύ ασχολήθηκα...
...θέλω να πω μερικές σκέψεις για το θέμα.

Καταρχήν αν το θέμα αυτό ανοίχτηκε ως προτροπή προς τους (νεώτερους κυρίως) μουσικούς ώστε να προσπαθήσουν να βγούν παραέξω, ξεφεύγοντας απο τους τέσσερεις τοίχους του δωματίου τους, δοκιμάζοντας να παίξουν μουσική συνεργαζόμενοι με άλλους μουσικούς σε ένα σχήμα, τότε συμφωνώ κι επικροτώ 100%.

Έχω αμέτρητες ώρες πτήσης σε αυτό που στη μουσική ονομάζεται jammin, είναι κάτι που άρχισα να κάνω απο 17 ετών, αυτό είναι ουσιαστικά το στοιχείο που περισσότερο απο κάθετι άλλο έχει διαμορφώσει την όποια μουσική ταυτότητα έχω..(αν έχω κάποια..)

Εκεί που διαφωνώ είναι ο τρόπος που παρουσιάστηκε αλλά και αναπτύχθηκε το θέμα, όπου επικράτησε η άποψη οτι δεν είναι δυνατόν σε ένα ήδη ηχογραφημένο backing track ο μουσικός (σολίστ ως επι τω πλείστον) να δείξει την όποια μουσικότητα του, γιατί αυτό δεν είναι τέχνη αλλά παράθεση ασκήσεων όπως είπε κάποιος, ή επίδειξη τεχνικής όπως είπε κάποιος άλλος...

Ο "καλός" μουσικός (καλός σε εισαγωγικά γιατί τα standards του κάθε ακροατή διαφέρουν) θα παίξει εξίσου καλά και σε ένα προηχογραφημένο track..

Δεν θα παίξει ασκήσεις, την ψυχή του θα καταθέσει.

Άλλωστε, αν το καλοσκεφτείτε ένα μεγάλο ποσοστό της δισκογραφημένης μουσικής έτσι έχει γραφτεί.

Ναι, σύμφωνοι, μουσική ίσον επικοινωνεία, αλλά ας είμαστε λίγακι πιο προσεκτικοί σε αυτά που λέμε και λίγο πιο ανεκτικοί ως προς αυτούς που δεν είναι σε θέση για οποιοδήποτε λόγο να ανήκουν στο δυναμικό μιάς μουσικής μπάντας.

Το backing track , σε εμένα τουλάχιστον, δείχνει πάρα πολλά στοιχεία για έναν σολίστα μουσικό, ειδικά για το groove του, το οποίο ίσως να μην μπορούσα να καταλάβω σε μιά μπάντα με έναν μέτριο drummer ή έναν μπασίστα που είναι all over the place...

Εχθές έκατσα και έπαιξα ένα σόλο σε ένα κομμάτι στο οποίο ζητούσε μιά κιθάρα ο συμφορουμίτης InLoveWithMyGuitar.

http://www.noiz.gr/index.php?topic=178346.0

Γι'αυτόν είναι το δημιούργημα του, εγω βέβαια στην ουσία έγραψα πάνω σε ένα προηχογραφημένο backing track...

Να θεωρώ δηλαδή απο δω και στο εξής όταν κάνω κάτι παρόμοιο ότι δεν έχει κανενός είδους μουσικότητα??

Εγω στο κομμάτι πάντως την ψυχούλα μου κατέθεσα...

Αυτό κάνω πάντα όταν παίζω, είτε με παρέα, είτε μόνος μου ... :)

 
Συνεχίζω να μην μπορώ να κάνω παράθεσηηηηη.....

ε όχι και δεν κατάλαβε, η μπάντα συνήθως ξεχωρίζει

Εδώ δεν καταλαβαίνετε ποιά κιθάρα είναι κιθάρα και ποιά πιάνο!!!

Καλά, εσύ που κατάλαβες, βρές μου ποιό Cd είναι....άκου το ξανά και ξαναέλα να μας πείς που ακούς τη "Μπάντα".....

μουσική είναι καταρχήν αυτό που παίζεται μπροστά σου, μετά είναι τα cd, mp3 και λοιπά... κατεψυγμένα, τα δε MIDI είναι στην τροφική αλυσίδα μαζί με τις βουβουζελες

Από πότε? Επειδή είναι απόλυτα τεκμηριωμένο αυτο που λές....δεν μας λές από που το διάβασες? Τι κρίμα που ο Metheny σε διαψεύδει...ποιόν να πιστέψω, εσένα ή τον Metheny?

Άσε που χαρις στον Ray κατέβασα εφαρμογή Ipod βουβουζέλα.... ;D ;D

η μουσική είναι ομαδικό σπορ

Aπο πότε πάλι? Μουσική δεν μπορείς να κάνεις με μία κιθάρα μόνος σου?

και για να επανέλθω on topic τα backing track που κι εγώ χρησιμοποιώ για να μην παρεξηγιομαστε είναι λίγο σαν εκείνες τις τσόντες που δε φαίνεται ο πρωταγωνιστής για να νομίζεις ότι είσαι εσυ

Δεν διαφωνούμε...προσπάθησε να συνθέσεις λοιπόν μηπως φανείς και σαν πρωταγωνιστής ;)

 
Αναμενόμενο να καταλήξει σε αντιπαράθεση αλλά είναι κρίμα πραγματικά. Δεν υπάρχει καλός ή σωστός και κακός ή λάθος τρόπος να ασχολείσαι με τη μουσική. Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός για την ακρίβεια. Περιορισμό μπορεί να βάλει μόνον ο ακροατής σε αυτό που επιλέγει να ακούσει και σε αυτό που επιλέγει να προσπεράσει.

Η μουσική είναι ομαδικό σπορ ακριβώς όσο και αφόρητα μοναχικό.

 
Μικρή και μπορεί ίσως ανούσια παρέμβαση από εμένα μιας και το βασικό μου όργανο είναι τα keyboards. Ασχολούμαι με τη μουσική γενικότερα από τα 12 μου , 20 χρόνια περίπου πάνω κάτω. Τον τελευταίο ένα και κάτι χρόνο αποφάσισα να ψιλογρατσουνίσω και να μάθω να παίζω κιθάρα.

Μπορώ να πω ότι έχω ακούσει όλα τα uploads που έχουν γίνει στα θέματα με backingtracks , μέχρι και το τελευταίο, γιατί για εμένα σαν άτομο και μουσικό, αποτελούν πηγή έμπνευσης. Μου ανοίγουν τους μουσικούς μου ορίζοντες γιατί πάρα πολλές φορές πετυχαίνω σε αυτά προσεγγίσεις που δε θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ.

Για μένα δεν είναι κάποια σύγκριση για το πως σολάρει ο ένας σε σύγκριση με κάποιον άλλον, είναι η κατάθεση έμπνευσης ενός ανθρώπου , η οποία θα εμπνεύσει κι εμένα , ή μπορεί να μου βελτιώση το παίξιμο.

Δεν παρακολούθησα όλη τη συζήτηση, δε μπορούσα από τη δουλειά. Για μένα κάθε μορφή μουσικής δημιουργίας, είτε είναι μία συμμετοχή σε ένα backing track, είτε το να φτιάξω ένα ολοκληρωμένο κομμάτι από την αρχή, είτε να πατήσω μια νότα στο σωστό σημείο σε ένα κομμάτι και το απογειώσει και ας είναι μία μόνο νότα, είναι αξιόλογη.

 
Το έγραψα και παραπάνω, αλλά προσποιείστε ότι δεν καταλαβαίνετε: οι μουσικοί είναι η μόνη ομάδα ανθρώπων που ασχολούνται με κάποιο καλλιτεχνικό αντικείμενο και έχει το θράσος να θεωρεί ότι φέρει επάξια τον τίτλο ακόμη και αν δεν έχει ποτέ προσπαθήσει να δημιουργήσει κάτι δικό της.

Είναι γελοίο.

Σας ξαναλέω - λες και δεν το ξέρετε - ότι ζωγράφοι / γραφίστες / γλύπτες / φωτογράφοι κλπ κλπ δεν θα τολμούσαν να ισχυριστούν ότι είναι τέτοιοι ούτε στη φιλενάδα τους αν δεν είχαν να δείξουν κάτι δικό τους - ακόμη και την περίοδο της εκπαίδευσής τους.

Τώρα, το ότι η παρεξήγηση έχει απλωθεί παντού, το ότι κάποιοι πληρώνουν κάποιους σαν μουσικούς ενώ δεν είναι, το ότι κάποιοι επικαλούνται... δεκαετίες εμπειρίας στην αποτυχία... όλα αυτά κάποια σχέση θα έχουν με το ότι ζούμε σε μία χώρα σαν την Ελλάδα.

Τουλάχιστον περιμένω από τους δύο-τρεις που ξέρω ότι έχουν κάποια ευρύτερη σχέση με την αγορά, - όχι να συμφωνήσουν (μη χαλάμε και την παράδοση του Νέστωρος του καλοκαρδιοδιατηρητή) - αλλά να επιβεβαιώσουν ότι όντως ΕΤΣΙ είναι για όλες τις ομάδες που ανέφερα.

Λίγη επαφή με την πραγματικότητα δεν βλάπτει και ας μην ξεχνάμε και τα λίγα δυστυχώς μέλη του φόρουμ που έχουν εκτεθεί στους υπόλοιπους με ΔΙΚΗ τους δουλειά και μάλιστα πολλάκις. Αλλιώς, προτείνω να προστεθεί και ένα μπάνερ για τον "σεσσιονά του μήνα", ώστε να συννενοούμαστε.

Ξέρετε ποιος...

 
Το έγραψα και παραπάνω, αλλά προσποιείστε ότι δεν καταλαβαίνετε: οι μουσικοί είναι η μόνη ομάδα ανθρώπων που ασχολούνται με κάποιο καλλιτεχνικό αντικείμενο και έχει το θράσος να θεωρεί ότι φέρει επάξια τον τίτλο ακόμη και αν δεν έχει ποτέ προσπαθήσει να δημιουργήσει κάτι δικό της.

δεν ειμαι σιγουρος αν σε πιανω εδω.

Μια πρωτη σκεψη σε αυτα που ειπες αν τα καταλαβα καλα.

Το να κανεις μια ευθεια συγκριση αναμεσα σε δυο ή περισσοτερες μορφες τεχνης ειναι λαθος. Τα μεσα που χρησιμοποιουν ειναι τελειως διαφορετικα.

 
trolley είπε:
το ότι κάποιοι επικαλούνται... δεκαετίες εμπειρίας στην αποτυχία... όλα αυτά κάποια σχέση θα έχουν με το ότι ζούμε σε μία χώρα σαν την Ελλάδα.
Για δώσε μου λίγο τον ορισμό της αποτυχίας για έναν μουσικό?

 
gregg είπε:
Το έγραψα και παραπάνω, αλλά προσποιείστε ότι δεν καταλαβαίνετε: οι μουσικοί είναι η μόνη ομάδα ανθρώπων που ασχολούνται με κάποιο καλλιτεχνικό αντικείμενο και έχει το θράσος να θεωρεί ότι φέρει επάξια τον τίτλο ακόμη και αν δεν έχει ποτέ προσπαθήσει να δημιουργήσει κάτι δικό της.

δεν ειμαι σιγουρος αν σε πιανω εδω.

Μια πρωτη σκεψη σε αυτα που ειπες αν τα καταλαβα καλα.

Το να κανεις μια ευθεια συγκριση αναμεσα σε δυο ή περισσοτερες μορφες τεχνης ειναι λαθος. Τα μεσα που χρησιμοποιουν ειναι τελειως διαφορετικα.

Μόνο έλληνες μουσικούς θα βρεις να συμφωνούν μαζί σου.

Επαναλαμβάνω ότι είναι ΑΠΑΙΤΗΤΕΟ από τον καθένα που ασχολείται με κάποιο δημιουργικό / καλλιτεχνικό αντικείμενο να παράγει δικό του έργο ΚΑΙ να κρίνεται γι' αυτό.

Οτιδήποτε λιγότερο, είναι απλώς... λιγότερο.

 
longshadow είπε:
Για δώσε μου λίγο τον ορισμό της αποτυχίας για έναν μουσικό?
Θα ρισκάρω να σου απαντήσω παρά το κακό ιστορικό των δικτυακών μας συναντήσεων..

Η επιτυχία, όπως και η αποτυχία, είναι συγκριτικά μεγέθη.

Και για τις δύο όμως, είναι προ-απαιτούμενο να έχει κανείς προσπαθήσει. Και "προσπαθήσει" σημαίνει το μόνο πράγμα που μπορεί να σημαίνει: να παράγει δικό του έργο!

Ασφαλώς ο καθένας μπορεί να κάνει "διασκευές" ή να παίζει με ΒΤ η να είναι σεσιονάς ή οτιδήποτε άλλο (και καλά κάνει), αλλά αυτό δεν τον απαλάσσει από την υποχρέωση να παρουσιάσει δικό του έργο και να κριθεί γι' αυτή τη προσπάθεια.

Εσύ δηλαδή, ποιον καλό ξένο κιθαρίστα ξέρεις και θαυμάζεις που δεν έχει δικό του έργο;

Ακόμη και οι πιο διάσημοι, καλοπληρωμένοι σεσσιονάδες που μπορώ να θυμηθώ έχουν ΚΑΙ δική τους δουλειά, και μάλιστα (η απόλυτη απόδειξη γι'αυτά που λέω) ακόμη και όταν αυτή η δουλειά δεν ήταν πολύ καλή ΔΕΝ μείωσε καθόλου την καριέρα τους ως σεσιονάδες.

Σωστά;

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top