Απώλεια ενδιαφέροντος για μουσική

Εγω περιμενα πως το πρωτο οφ τοπικ αστειο που θα πεσει στο θρεντ, θα ηταν να τον ρωτησουμε αν παιζει με τελε κ τελικα ευθυνεται αυτο για την απωλεια ενδιαφεροντος του...
Έχει κάνα τρίωρο που θέλω να προτείνω έναν μπουτίκ ενισχυτή για να αναζωπυρώσει την αγάπη του για την κιθάρα ?

Ασούμε αυτόν 

https://smart.noiz.gr/details.php?id=550622#&gid=1&pid=1

Αλλά φοβάμαι μήπως όντως τον αγοράσει και μου τον κλέψει απ' τα χέρια (δεν έχω λεφτά να τον πάρω εντωμεταξύ) ?

 
  • Haha
Reactions: σκούφοΣ
Έχει κάνα τρίωρο που θέλω να προτείνω έναν μπουτίκ ενισχυτή για να αναζωπυρώσει την αγάπη του για την κιθάρα ?

Ασούμε αυτόν 

https://smart.noiz.gr/details.php?id=550622#&gid=1&pid=1

Αλλά φοβάμαι μήπως όντως τον αγοράσει και μου τον κλέψει απ' τα χέρια (δεν έχω λεφτά να τον πάρω εντωμεταξύ) ?
Μεταξύ σοβαρού κ αστείου είναι κ αυτό μια πιθανή λύση για κάποιους ν'αναζοπυρωθει το ενδιαφέρον.

Βέβαια θεωρώ ότι η πρόταση του @BillTrantos για την εξοικείωση με daw κ το γράψιμο πιο ταιριαστή κ ενδιαφέρουσα, αλλά ο,τι δουλεύει για τον καθένα ?

 
Ισως αλλά γκώσαμε απο gear. Και ειδικά τώρα δε θέλω να μπώ σε τέτοιες ιστορίες. Μάλλον θα πάω σιγά σιγά στη λύση του @BillTrantos

και σε διάβασμα περι αυτού.

 
  • Συμφωνώ
Reactions: σκούφοΣ
η ακρόαση μουσικής μετά από μια ηλικία καταντάει σε παθητική δραστηριότητα, σε κάνει νωθρό και απλώς καταναλωτή.

Από ένα σημείο και μετά, αν υποθέσουμε ότι έχεις κάνει τον κύκλο σου ως ακροατής και έχεις γεμίσει από τα απαραίτητα data, και επίσης έχεις αποκτήσει μια Α δυνατότητα παικτική, η νέα κατανάλωση δεν προσφέρει παρά ελάχιστα στην database σου. Και να προσθέσει, αυτά είναι πλέον νέες τάσεις ή καλύτερα ακόμα αναμασήματα των όσων γνωρίζεις, οπότε με την λογική του old dog/new tricks δεν προσφέρεται.

Αρα βήμα πρώτο, παίζεις

δεύτερο συνθέτεις

τρίτο συνεργάζεσαι με άλλους προς ένα αποτέλεσμα

τέταρτο ηχογραφείς.

Ξεκίνησα να ηχογραφώ σε ηλικία 50 ετών και δεν είχα θέματα με ακριβό κλπ εξοπλισμό και τέτοια. Με υπομονή όλα γίνονται.

 
Μεταξύ σοβαρού κ αστείου είναι κ αυτό μια πιθανή λύση για κάποιους ν'αναζοπυρωθει το ενδιαφέρον
Βοηθάει το gear αλλά για κάνα μήνα βαριά βαριά. Μετά τα συνηθίζεις όλα 

 
  • Like
Reactions: σκούφοΣ
Από ένα σημείο και μετά, αν υποθέσουμε ότι έχεις κάνει τον κύκλο σου ως ακροατής και έχεις γεμίσει από τα απαραίτητα data, και επίσης έχεις αποκτήσει μια Α δυνατότητα παικτική, η νέα κατανάλωση δεν προσφέρει παρά ελάχιστα στην database σου. Και να προσθέσει, αυτά είναι πλέον νέες τάσεις ή καλύτερα ακόμα αναμασήματα των όσων γνωρίζεις,


Σε ότι έχει να κάνει με συνθετική/παικτική έμπνευση, διαφωνώ με το παραπάνω.

Όταν περνάω μεγάλες περιόδους μη ακρόασης, ή αδιάφορης ακρόασης, αδειάζω, φτωχαίνω, ευνουχίζομαι σε εσωτερικά ακούσματα.

Ότι και να έχω ακούσει στο παρελθόν, πάει και μπαίνει σε κάποιον υπόγειο χώρο μέσα μου, και φυτοζωεί.

Και αυτό συνέχεια εντείνεται όσο δεν ακούω.

Όταν ακούω ενεργητικά όμως, γεννάω.

Αρχίζω από το πουθενά να ακούω μελωδίες, ριφφ, αρχίζω να επεξεργάζομαι μουσικά τα πάντα.

Ακούω πχ ένα κομμάτι, και ταυτόχρονα χωρίς να το θέλω, αρχίζω και ακούω κι άλλα πράγματα πάνω από πχ το ρυδμ σέξιον.

Αν μπορούσα εκείνη την ώρα να γράφω, θα έγραφα συνέχεια κομμάτια.

 
  • Like
Reactions: σκούφοΣ
Σε ότι έχει να κάνει με συνθετική/παικτική έμπνευση, διαφωνώ με το παραπάνω.

Όταν περνάω μεγάλες περιόδους μη ακρόασης, ή αδιάφορης ακρόασης, αδειάζω, φτωχαίνω, ευνουχίζομαι σε εσωτερικά ακούσματα.

Ότι και να έχω ακούσει στο παρελθόν, πάει και μπαίνει σε κάποιον υπόγειο χώρο μέσα μου, και φυτοζωεί.

Και αυτό συνέχεια εντείνεται όσο δεν ακούω.

Όταν ακούω ενεργητικά όμως, γεννάω.

Αρχίζω από το πουθενά να ακούω μελωδίες, ριφφ, αρχίζω να επεξεργάζομαι μουσικά τα πάντα.

Ακούω πχ ένα κομμάτι, και ταυτόχρονα χωρίς να το θέλω, αρχίζω και ακούω κι άλλα πράγματα πάνω από πχ το ρυδμ σέξιον.

Αν μπορούσα εκείνη την ώρα να γράφω, θα έγραφα συνέχεια κομμάτια.
δεν λειτουργεί σε όλους το ίδιο.

Μην ξεχνάς έχουμε και μια διαφορά ηλικίας.

Όσο περνάει ο καιρός πολύ πιό δύσκολα αφομοιώνεις και ακόμα πιό δύσκολα τα περνάς στο παίξιμό σου.

Τουλάχιστον για μένα.

Συνθετικά είναι λίγο διαφορετικό.

Εγώ έχω φτάσει σε ένα σημείο που αυτό που έχω ήδη μέσα μου μου φτάνει για το υπόλοιπο της δημιουργικής μου ζωής. Οπότε....

 
Ας ξεκινήσουμε με το τί είναι οι μουσικοί και μουσική.Οι μουσικοί είναι άνθρωποι οι οποίοι επηρεάζονται απο τις κοινονικοπολιτικές εξελίξεις των εκάστοτε εποχών που ζούν και λειτουργώντας σαν χρονοκαταγραφείς αποτυπώνουν τα ερεθίσματα που δέχονται,μέσο της μουσικής.

Οτάν βάζεις ένα δίσκο να παίξει,αυτό ακριβώς εισπράττεις.

Ενα κοινονικοπολιτικό στιγμιότυπο της συγκεκριμένης εποχής μέσα απο την ψυχοσύνθεση και την ματιά του έκαστοτε ανθρώπου που στην μεταφέρει.

Το φαινόμενο του να νιώθεις νοσταλγία για μια εποχή που δέν έζησες,είναι η απόδειξη όλων τον προαναφερθέντων.

Εδώ κάπου τελειώνει το κεφάλαιο,γιατι δέν σου αρέσει τίποτα σήμερα.

Γιατί η εποχή μπορεί να είναι ενδιαφέρουσα,αλλά η εγκεφαλική καταστολή μέσο παράλληλων ερεθισμάτων(είναι τοσα πολλά σήμερα που αξίζει μια συζήτηση μόνο για αυτά,ενδεικτικά θα αναφέρω την χρήση ανεπτυγμένης τεχνολογίας στα χέρια απαίδευτων ),οδηγεί σε μουδιασμένες αντιδράσεις και ομιχλώδες τοπίο απεικόνισης και ανάδειξης των πραγματικών αναγκών που πρέπει να αποτυπωθούν.

Γιατί βαριέσαι μετά απο λίγο και τα παλιά?

Γιατί αποτελείς και εσύ όπως και εμείς,ενα μέρος του σημερινού συστήματος,που η αναφορές σε προηγούμενα κοινονικοπολιτικά στιγμιότυπα,δέν συμβαδίζουν με τους ρυθμούς της καθημερινότητα σου.

Δεν σε αφήνει η σχιζοφρενική σημερινή κοινώνια η ίδια και να θές να συμβαδίσεις.

Και να ακούσεις εναν καλό δίσκο το βράδυ ας πούμε,αυριο τα όρκ που θα περάσουν απο την δουλειά σου,θα χρειαστεί να συνεργαστείς θα αντιμετωπίσεις έξω κ.α θα κάνουν απόσβεση το όποιο θετικό συναίσθημα είχες αποκομίσει μια μέρα πρίν.

Λεω να πάρουμε τα βουνά,με τα κατσικάκια μας,τα προβατάκια,τις κοτούλες,τον κήπο μας και...κάτι marsall 4x12 και να τους γράψουμε όλους στα φρυδια μας.Εγω αν είχα φράγκα αυτό θα έκανα.Γιατί είμαι ο Χουλκ,που λέγαν  και οι tsopana rave.

 
  • Like
Reactions: BillTrantos
Δεν σε αφήνει η σχιζοφρενική σημερινή κοινώνια η ίδια και να θές να συμβαδίσεις.

Και να ακούσεις εναν καλό δίσκο το βράδυ ας πούμε,αυριο τα όρκ που θα περάσουν απο την δουλειά σου,θα χρειαστεί να συνεργαστείς θα αντιμετωπίσεις έξω κ.α θα κάνουν απόσβεση το όποιο θετικό συναίσθημα είχες αποκομίσει μια μέρα πρίν.
Περιγράφεις το αίσθημα που παίρνω όταν μπαίνω σε μαγαζί όταν κατεβαίνω Αθήνα. Δεν έχω δει ούτε έναν χαρούμενο πωλητή Ρεπούση μου. Λες και όλοι σιχαίνονται τη δουλειά τους 

 
  • Συμφωνώ
  • Like
Reactions: MGs and BillTrantos
Η απώλεια της διάθεσης για ενεργή ενασχόληση με τη μουσική, μου είναι κάτι πολύ οικείο.

Προσωπικά, από το πρώτο lockdown και μετά είμαι απόλυτα ανενεργός παικτικά πιάνοντας κιθάρα στα χέρια 1-2 φορές το μήνα και για καμιά ώρα τη φορά. Ακόμα περισσότερο, εχω να συνθεσω κατι ολοκληρωμένο επίσης απο τότε. Η αίσθηση του μάταιου και του τετριμμένου που περιγράφει ο αγαπητός Αργύρης, είναι ακριβώς αυτό που αισθάνομαι κι εγώ. 

Αυτό που ξέρω είναι ότι αυτή η αντιδραστική άρνηση, η ακύρωση της μουσικής δραστηριότητας και η γεύση του ανώφελου, οφείλονται πολύ συχνά σε εσωτερικές ψυχικές διεργασίες και συνήθως δυσάρεστες. Δε λειτουργούν όλοι με αυτόν τον τρόπο φυσικά αλλά αρκετά μεγάλο δείγμα μουσικών είναι έτσι. Έχω επίσης ακούσει επαγγελματίες να περνούν τέτοιες φάσεις κι εκεί τα πράγματα είναι ακόμα δυσκολότερα γιατί δεν έχεις την πολυτέλεια να κάνεις πολυετές διάλειμμα. Αντιθέτως υποχρεούσαι να πιάνεις το όργανο κάθε μέρα και να πιέζεσαι αφόρητα.

Αυτό που έχω συμπεράνει προσωπικά είναι ότι η σχέση μου με τη μουσική είναι σα μια ερωτική σχέση. Έχει εντάσεις, τσακωμούς, περιόδους ηρεμίας, άλλες έντονης δραστηριότητας και περιόδους χωρισμού. 

Τώρα λοιπόν είμαι χωρισμένος και προς το παρόν δε μου λείπει. Δεν ξέρω αν θα τα ξαναβρούμε, αλλά το ελπίζω. 

 
Λες και όλοι σιχαίνονται τη δουλειά τους
Οι αξίες φταίνε.Και εμένα δεν μου αρέσει η δουλειά μου τα τελευταια 4 χρόνια,αλλά αν έρθεις θα νομίζεις οτι γεννήθηκα για αυτό.

Την πάτησε άνθρωπος που με αξιολογεί,οταν μου είπε οτι φαίνετε οτι αγαπάω την δουλειά μου και του απάντησα οτι σταμάτησα μια δουλειά που πραγματικά αγαπούσα (μουσική) για 23 χρόνια σερί και δέν κοιτάζω πίσω.Αν φύγω του λέω απο εδώ,με το που περάσει το ένα μου πόδι απο την έξοδο θα έχω ξεχάσει οτί την έκανα.Απλά μιάς και είμαι εδώ,ας το κάνω σωστά.

Του κρέμασε το σαγόνι.

Απο τότε με έχουν χωμένο σε μιά αποθήκη και έχω να δώ το φώς του ήλιου 3 χρόνια.

Οι γειτόννισες κρυφά μου φέρνουν ενά ξεροκόμματο και λίγο νερό απο ένα σπασμένο παράθυρο.

Μην λέτε γενικά τέτοιες μαλακίες σε άτομα ανωτέρας θέσης,ήθελα να πουλήσω πνεύμα και τώρα κοντεύω να αφυδατωθώ.

 


Ok, είμαι fanboy, αλλά συμβαίνει ακόμα και στους καλύτερους. 

Guitar prodigy, τεράστιο following, fretboard master, sponsored by Suhr, όλη του η ζωή μια κιθάρα, κάνει πολλά λεφτά από αυτο, και μια μέρα έχασε τη χαρά του. Όλοι το περνάνε, ακόμα και οι καλύτεροι. @shelter σου ευχομαι να βρεις τον Rick Beato σου όπως τον βρήκε ο Mateus Asato 

 
Όταν αποφασίζεις (κ φυσικά μπορείς να το υποστηρίξεις) να πάρεις το δρόμο που πήρε ο Ασατο, αυτά να τα περιμένεις. 

Επιλογές που σε μεγαλώνουν κ σαν όνομα κ κυρίως οικονομικά αλλά δημιουργούν συγκεκριμένες απαιτήσεις.

Το καλό είναι πως το έπαθε μικρός. Έχει όλο το χρόνο κ το ταλέντο να κάνει διορθώσεις στην πορεία που έχει χαράξει 

Οπότε μπορεί σε πρώτη ανάγνωση να φαίνεται σαν το ίδιο πρόβλημα, αλλά δεν είναι. Άντε στην καλύτερη να είναι σχετικό.

 
Btw ένα πολύ ωραίο έχει πει ο John Mayer, όχι ακριβώς για αυτό που συζητάμε, αλλά πολύ κοντά. 

Σχολιάζοντας σε συνέντευξη το writer's block στους μουσικούς είπε ότι μέσα μας έχουμε έναν συνθέτη κι έναν ακροατή. Writer's block είναι όταν αυτά που γράφει ο συνθέτης δεν αρέσουν στον ακροατή. 

 
Κάνε μια αποχή από όλα,παίκτης,ακροατής για ενα διάστημα που εσύ θα καθορίσεις πόσο θα κρατήσει,η πάρε ενα άλλο όργανο που δεν έχεις σχέση,παιξε κάτι που δέν εχει καμία σχέση με ότι έπαιζες.

Ενεργοποίησε το κομμάτι του εγκεφάλου σου που απευθύνεται στην εκμάθηση και την δημιουργικότητα.Αν ΔΕΝ μελετήσεις και προσπαθήσεις απο μόνος σου,ακόμη καλύτερα γιατί θα αποφύγεις το προγραμματισμένο pattern εκμάθησης,που σου προκαλεί την νοητική κόπωση.

Με λίγα λόγια,στον συνηθισμένο τρόπο εκμάθησης/μελέτης/οργάνου/ακούσματος που έχεις,οι ορμόνες που θα παράγονται σε αυτούς τους τομείς,θα είναι σε μικροτερη ποσότητα,θα απορροφούνται πιό γρήγορα,καθιστώντας και το ενδιαφέρον σου πιο συντομό.

Ενας αντισυμβατικός τρόπος θα παράγει εγγυημένα μεγαλύτερες εκκρίσεις ορμονών,κρατώντας το ενδιαφέρον σου για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Το ίδιο και στα ακούσματα.Ακου οτι δέν έχεις ψάξει,αλλά σε ελκύει λίγο,ακουστικά.

Ακου αυτά που έχω στο soundcloud και πές μου πιο ζώο,(εκτός απο αυτόν που τα έγραψε),βρίσκετε κρυμμένο σε κάθε κομμάτι.Αν δεν σου τραβήξει και αυτό το ενδιαφέρον,θα δοκιμάσουμε απινιδωτή.

 
  • Like
Reactions: σκούφοΣ
μέσα μας έχουμε έναν συνθέτη κι έναν ακροατή. Writer's block είναι όταν αυτά που γράφει ο συνθέτης δεν αρέσουν στον ακροατή. 
Ωραίο αυτό. Γιατί, αν έχεις ακούσει παπάδες στη ζωή σου, με τι κουράγιο θα σηκώσεις το όργανο να παίξεις;

Αν δεν έχεις ακούσει τίποτα, τουλάχιστον μπορείς να δεχτείς ανερυθρίαστα τη ντόπα της δημιουργικότητας. Ό,τι παίζεις, ό,τι γράφεις, καλό θα σου φαίνεται. (Άσχετα αν είναι όντως)

Σωστός ο παίχτης.

 
Κάνε μια αποχή από όλα,παίκτης,ακροατής για ενα διάστημα που εσύ θα καθορίσεις πόσο θα κρατήσει,η πάρε ενα άλλο όργανο που δεν έχεις σχέση,παιξε κάτι που δέν εχει καμία σχέση με ότι έπαιζες.

Ενεργοποίησε το κομμάτι του εγκεφάλου σου που απευθύνεται στην εκμάθηση και την δημιουργικότητα.Αν ΔΕΝ μελετήσεις και προσπαθήσεις απο μόνος σου,ακόμη καλύτερα γιατί θα αποφύγεις το προγραμματισμένο pattern εκμάθησης,που σου προκαλεί την νοητική κόπωση.

Με λίγα λόγια,στον συνηθισμένο τρόπο εκμάθησης/μελέτης/οργάνου/ακούσματος που έχεις,οι ορμόνες που θα παράγονται σε αυτούς τους τομείς,θα είναι σε μικροτερη ποσότητα,θα απορροφούνται πιό γρήγορα,καθιστώντας και το ενδιαφέρον σου πιο συντομό.

Ενας αντισυμβατικός τρόπος θα παράγει εγγυημένα μεγαλύτερες εκκρίσεις ορμονών,κρατώντας το ενδιαφέρον σου για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Αυτό θα είχε πλάκα, και έχει δουλέψει στο παρελθόν. Είναι σαν παιχνίδι.

Δε βλαπτει μια απόπειρα.

 
Πολυ ενδιαφερον θεμα και νομιζω αγγιζει ενα μεγαλο κομματι του noiz το οποιο κακα τα ψεμματα πλεον φλερταρει με δυσαρεστα ηλικιακα νουμερα.

        Νομιζω αυτο που περιγραφεις ονομαζεται γηρας. Το γηρας κακως ειναι συνδεδεμενο με εναν γερο με ασπρα μαλλια κατακοιτο στο κρεββατι του. Ειναι μια διαδικασια αργη που ξεκιναει εκει κοντα στα σαραντα κατι. Και προχωραει αργα αλλα σταθερα, αλλοτε με μεγαλες βυθισεις (ενα καταγμα, μια αρρωστια) και αλλοτε με μικρες μη αντιληπτες απωλειες και πτωσεις (ποσο πιο αργος εγινα σε σχεση με περσι στο αγαπημενο μου αθλημα, ποσους μικροτραυματισμους....). Το γηρας ειναι η κουραση απο ενα δυο η τρια παιδια, το γηρας ειναι η κουραση απο το κυνηγι εισοδηματος απο την εργασια και τις ολοενα αυξανομενες αναγκες, απο την επαναληπτικοτητα, απο μια σχεση με πολλα χρονια στην πλατη. Δεν ειναι λογικο να γελας με τα ιδια αστεια που γελαγες στα 20 σου, να εχεις την ιδια αποψη που ειχες για αλλους στα 20 σου, δεν σου αρεσουν τα ιδια πραγματα που εκανες στα 20 σου και βεβαια δεν μπορεις να ακους τα ιδια πραγματα με την ιδια ενταση με οταν ησουν 20.

             Εαν βρεις την ενεργεια να το κανεις (προσωπικα τις περισσοτερες φορες διαπιστωνω οτι περισσοτερο βαριεμαι να ξεκινησω την διαδικασια του να ακουσω μουσικη παρα καθεαυτο να ακουσω κατι) προσπαθησε να ψαξεις κατι εντελως νεο, κατι εξω απο αυτα που ακουγες τα τελευταια 10 χρονια, κατι που ενδεχομενως να σου κινησει το ενδιαφερον. Και βεβαια η μειωμενη διαθεση για μουσικη συμπαρασυρει και το αγαπημενο μας οργανο. Προσωπικα εχω να παιξω κιθαρα για διαστημα μεγαλυτερο του ημιωρου περισσοτερο απο 1 χρονο. Λιγο μια τενοντιτιδα απο αλλο χομπυ, λιγο η αισθηση της μη εξελιξης και του "ολο τα ιδια παιζω", λιγο και η σχετικη αδιαφορια περι μουσικης εκανε την ενεργη ενασχοληση με την μουσικη που καποτε καταναλωνε τεραστια ποσα χρονου και χρηματων τωρα να ειναι......εκθεσιακο ειδος στο προσωπικο μου γραφειο. Γι αυτο δεν εχω βρει καποιο φαρμακο μερι στιγμης.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα