- Μηνύματα
- 47,837
- Πόντοι
- 2,368
Mπορει οντως πολλοι καλλιτεχνες να ηταν ολα αυτα που λες (αν και οπως πολυ σωστα επισημαινεις το ΤΙ ειναι επαναστατικο δυσκολα οριζεται.Κλείνοντας, η προσωπική μου θέση σε σχέση με την καλλιτεχνία είναι πως κάθε δημιουργός "οφείλει" να είναι κι ένας εν δυνάμει επαναστάτης, ένας σχολιαστής των κακώς κειμένων, ένας υπέρμαχος του δικαίου. Αλλά πάλι, τι είναι επαναστατικό και το πως το ορίζει ο καθένας; ;D
π.χ. το να εισαι ΑΚΟΜΑ ενας human rights advocate στα 60s μεσα σε αλλους χιλιαδες ή ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ αριστερος,αλλοιως δεν θα εβρισκες δουλεια στη μουσικη σκηνη της Ελλαδας, απο το 1976 και μετα δεν μου φαινεται και τοσο επαναστατικο.....
Απο την αλλη υπαρχει μια "ΤΕΡΑΣΤΙΑ γραμμη" (a long line) απο μπον βιβερ ,παρτακηδες και αυτοκαταστροφικους ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ καλλιτεχνες (Γκαινσμπουργκ,Μπουκοφσκι,Stones) που απλα θελανε να τα ΠΑΙΡΝΟΥΝ χοντρα και να περνανε οσο πιο καλα μπορουνε.....και δεν ασχοληθηκαν ποτε με την πολιτικη ή την "επανασταση".
Ακομα "χειροτερα" υπαρχουν ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ καλλιτεχνες που εχουν εκφρασει ΑΠΑΙΣΙΕΣ αποψεις ή εχουν συμπορευτει/ανεχτει με ακραιες πολιτικες/κοινωνικες πρακτικες και αποψεις (Σελιν,Παουντ,Καραγιαν).
Καποιοι εχουν ΠΛΗΡΩΣΕΙ φυσικα αυτες τις πρακτικες τους (ο Παουντ ας πουμε) και καποιοι οχι (ο Καραγιαν π.χ.) απο εκει και περα προσωπικα δεν μπορω να αρνηθω στον ευατο μου την ΑΠΟΛΑΥΣΗ ενος καλλιτεχνικου εργου (μια ταινιας του Κληντ Ιστγουντ π.χ. ή του Ντελον που λατρευω) επειδη ο συγκεκριμενος καλλιτεχνης υποστηριξε τον βαψομαλλια παρανοϊκο προεδρο των ΗΠΑ ή την απαραδεκτη Λεπεν .