Αλλαγή πορείας....

Status
Not open for further replies.
Όλα τα ανωτέρω περιστατικά που αναφέρθηκαν "πάσχουν" απο κάτι κοινό.

Πλημμελή συμφωνία .

Είτε ως προς τα συμφωνηθεντα (συστατικός τύπος) είτε ως πρός την αποτύπωση αυτων (αποδεικτικός τύπος) .

Αν η αναγωγη έγινε για τη συμμετοχή μας στο noiz θυμίζω ότι κατα την εγγραφή μας αποδεχθείκαμε κάποιους όρους.
Τι λες βρε Λακη....

Εδω παει ο κοσμος και υπογραφει συγχωροχαρτια οτι δεν ειναι ελεφαντας για να ανεβει να τζαμαρει με γνωστους και θα στηριχτει σε μια προφορικη συμφωνια για ποτα?

Τι ειναι? Ο λογος του συμβολαιο στην πιατσα εχει βετο?

 
Τι λες βρε Λακη....

Εδω παει ο κοσμος και υπογραφει συγχωροχαρτια οτι δεν ειναι ελεφαντας για να ανεβει να τζαμαρει με γνωστους και θα στηριχτει σε μια προφορικη συμφωνια για ποτα?

Τι ειναι? Ο λογος του συμβολαιο στην πιατσα εχει βετο?
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τί γράφεις.

Είπα κάτι πολύ απλό.

Όταν λοιπόν κάνουμε μια συμφωνία, συμφωνούμε τα πάντα γύρω από αυτή , και φροντίζουμε  να έχουμε κάθε πρόσφορο μέσον να την αποδείξουμε.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
μεταλλόγυφτους
Αυτό υπάρχει ως είδος; ? Στην ενορχήστρωση για κρουστά τι παίζει, τουμπερλέκι;

στον προαύλιο χώρο εκκλησίας για τα ΚΑΠΗ μάλλον θα παίζαμε τότε
Το έχω κάνει, θα σέβεστε ?

 
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τί γράφεις.

Είπα κάτι πολύ απλό.

Όταν λοιπόν κάνουμε μια συμφωνία, συμφωνούμε τα πάντα γύρω από αυτή , και φροντίζουμε  να έχουμε κάθε πρόσφορο μέσον να την αποδείξουμε.
Και εγω σου λεω 

Α. Κανουν οι μουσικοι γραπτη συμφωνια που δεν θα τηρηθει

Β. Θες να κανουν και μια προφορικη που θαααα τηρηθεί?

Δεν βλεπεις τον τραγελαφο?

 
Όλα τα ανωτέρω περιστατικά που αναφέρθηκαν "πάσχουν" απο κάτι κοινό.

Πλημμελή συμφωνία .

Είτε ως προς τα συμφωνηθεντα (συστατικός τύπος) είτε ως πρός την αποτύπωση αυτων (αποδεικτικός τύπος) .

Αν η αναγωγη έγινε για τη συμμετοχή μας στο noiz θυμίζω ότι κατα την εγγραφή μας αποδεχθείκαμε κάποιους όρους.
Έκανε καμία συμφωνίας ο φίλος ότι θα πλήρωνε τα ποτά μετά το live;

 
Και εγω σου λεω 

Α. Κανουν οι μουσικοι γραπτη συμφωνια που δεν θα τηρηθει

Β. Θες να κανουν και μια προφορικη που θαααα τηρηθεί?

Δεν βλεπεις τον τραγελαφο?
Δεν βλέπω κανέναν τραγέλαφο αν:  Α) αν γίνει μια συμφωνία (γραπτή ή προφορική) 

                                                                  Β) Αν υπάρχει τρόπος απόδειξης αυτής.

Ακόμα και αν δεν τηρηθεί καταρχάς μια συμφωνία που έχει  τα δύο παραπάνω στοιχεία,  υπάρχουν τρόποι να "τηρηθεί" και σίγουρα στο τέλος της ημέρας δεν θα υπάρχουν αμφισβητήσεις επ' αυτής. 

 
Έκανε καμία συμφωνίας ο φίλος ότι θα πλήρωνε τα ποτά μετά το live;
Ούτε ότι δεν θα τα πλήρωνε έκανε.

Ασαφές αρχικά λοιπόν .....και λογικό να δημιουργηθεί θεμά. 

Όμως.....σε ένα μαγαζί που κάποιος πουλάει ποτά , ο κανόνας είναι αυτός που τα καταναλώνει να τα πληρώνει (κατά τα διδάγματα της κοινής πείρας). Συνεπώς αυτό γεννάει ένα μέσο απόδειξης υπερ του μαγαζάτορα που ήθελε να πληρωθεί (δικαστικό τεκμήριο λέγεται). 

Η "άμυνα" του μουσικού εν προκειμένω θα ήταν η επίκληση ενός άλλου τυχόν "δικαστικού τεκμηρίου" ότι π.χ. οι μουσικοί που παίζουν στον ΄χώρο , ειθίσται να μην πληρώνουν τα ποτά που καταναλώνουν (θα είχαμε λοιπόν μια "σύγκρουση ομοειδών αποδεικτικών μέσων) και ό,τι αποφασίσει ο κριτής. 

Και εγώ λέω το απλό, αν ΕΞΑΡΧΗΣ, είχαν κάνει αυτή τη συμφωνία (γραπτή ή προφορική) τί θα ισχύει με τα ποτά που τυχόν θα καταναλώσουν οι μουσικοί,  θα τα πληρώσουν ή όχι, μιας και άλλωστε δεν μιλάμε και για κανένα απρόβλεπτο γεγονός, όλοι μπορούσαν να το φανταστούν ότι ενδέχεται εκεί που παίζουν οι μουσικοί να πιούν και μια περτικαλάδα π.χ.,  δεν θα υπήρχε ΚΑΜΙΑ παρεξήγηση.

Η προφορική συμφωνά θα μπορούσε να αποδειχθεί με έτερον  αποδεικτικό μέσον" τους μάρτυρες. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ξανά:

υπογράφεις μια συμφωνία ότι δεν θα πληρωθείς ενώ περιμένεις στο τέλος να πληρωθείς. Αρα επαφίεται στην καλή διάθεση του άλλου να μην την "τηρήσει" και να πληρωθείς.

Με βάση αυτό το αμφίσημο δεδομένο, περιμένεις να συμφωνήσεις από πριν ότι θα πιείς και δεν θα πληρώσεις με βάση μια προφορική συμφωνία.

(μιλάμε πάντα για την περίπτωση των ποτών)

Εδώ, μπορεί να έρθει ο άλλος και να σου πει, "εγώ σου κάνω χάρη και σε πληρώνω"

όλα αυτά φυσικά γίνονται σε μια φανταστική χώρα που λέγεται ελλάδα.

(πάντως από όσο θυμάμαι υπάρχει ένας άγραφος νόμος για τα ποτά των μουσικών ή έστω "αυτών που παίζουν μουσική")

Ούτε ότι δεν θα τα πλήρωνε έκανε.

Ασαφές αρχικά λοιπόν .....και λογικό να δημιουργηθεί θεμά. 

Όμως.....σε ένα μαγαζί που κάποιος πουλάει ποτά , ο κανόνας είναι αυτός που τα καταναλώνει να τα πληρώνει (κατά τα διδάγματα της κοινής πείρας).


σ αυτόν τον φανταστικό κόσμο που αναφέρεσαι θα έπρεπε ο μουσικός να πληρώσει το ποτό και να πάρει την απόδειξη πριν καν το καταναλώσει

 
Το ερώτημα εδώ είναι: Έκανα καλά που δεν πλήρωσα;
Όχι, δεν έκανες καλά. Κατ' αρχήν, σαν μπάντα έπρεπε να υιοθετήσετε κοινή στάση, όχι ο καθένας τη δική του. Επίσης, δεν σου ζητήθηκε να πληρώσεις "για να παίξεις" αλλά για να υποστηρίξεις το σκοπό, το οποίο ήδη κάνεις αποδεχόμενος να παίξεις εκεί, οπότε απλά θα ήταν άλλο ένα βήμα υποστήριξης.

Γενικά, επειδή βλέπω ότι πολλοί είσαστε κάπως μπερδεμένοι, όταν μας ζητάνε χρήματα και τα έχουμε, πληρώνουμε - εκτός αν φύγουμε από εκεί, οπότε δεν πληρώνουμε τίποτε. Επίσης βλέπω ότι αρκετά μέλη συνδυάζουν την ιδέα του "θα πληρώσω αν είναι υποχρεωτικό", άρα "αν μπορώ να μην εντοπιστώ, δεν θα πληρώσω", στάση για την οποία υπάρχουν κατάλληλες λέξεις αλλά ας τις αποφύγουμε.

Τέλος, ασφαλώς (όπως γράφει ο LK) τα πάντα είναι θέμα συμφωνίας. Το ΚΚΕ δεν έκανε καν προτάσεις συμμετοχής παρά μόνο σε ομοϊδεάτες, δεν λειτουργούσαν οι άνθρωποι με όρους ελεύθερης οικονομίας. Αφού θέλουν να έχουν εισιτήριο, αυτό αφορά όλους όσους θέλουν να παρευρεθούν, ενδεχομένως ακόμη και τον Νταλάρα,  ο οποίος είναι πολύ πιθανό να το πλήρωσε.

 
Ακόμη και σήμερα δε θεωρώ πως έκανα κάτι λάθος αλλά δεν είναι και ρητορική η ερώτηση. Θα μπορούσε πχ κάποιος να επιχειρήσει να με πείσει για το αντίθετο.

Είμαι ανοικτός στον διάλογο. Πχ, κάποιος μπορεί να πει πως έπρεπε να στηρίξω αυτούς που διοργάνωναν το event για να συνεχίσουν να υπάρχουν παρόμοια events και να μπορώ να παίζω μπροστά σε αναρχορεμπέτες και χατζημεταλλάδες που με ακούν θελοντας και μη...

Γιατί στην τελική ποιος ήμουν εγώ που δεν πλήρωσα; Μπας κι είχα κάνα πτυχίο ωδείου απ' τη Βιέννη ή είχα καμιά παλλαϊκή απήχηση σα μουσικος για να δικαιούμαι την αυτοεξαίρεση;


το αν έκανες σωστά ή λάθος ουδεμία σημασία έχει... ήταν μια συνειδητή επιλογή σου για κάποιους λόγους γενικούς ή της στιγμής... οι οποίοι ήταν σίγουρα και "ρευστοί" κυρίως λόγω ηλικίας και αλληλοδιαδεχόμενων εμπειριών σου... και αυτή η επιλογή ήταν μία από όλες αυτές που σαν συνισταμένη σε διαμόρφωσαν στην πορεία σου ως εδώ που μιλάμε...  τι να συζητήσουμε λοιπόν...

όπως είπα και παραπάνω με το έντεχνο σχήμα μου τότε, είχα δώσει πάμπολλες συναυλίες... οι περισσότερες ήταν μέσω ΚΝΕ και κάποιες λιγότερες μέσω της πάλε ποτέ ΠΑΠΟΚ, αλλά παρότι ρηγάς εγώ και διαφόρων ιδεολογικών εκφάνσεων οι υπόλοιποι, τον πρώτο καιρό (αρχές των 80ς) συνειδητά τις δίναμε όλες τσάμπα και όντως και σε κάποιες περιπτώσεις όπου υπήρχε εισιτήριο το πληρώναμε κι από πάνω... γιατί;

γιατί υποτίθεται όπως έλεγε και ένα από τα κομμάτια που παίζαμε ως ίντρο:  "Γιατί εμείς δεν τραγουδούσαμε για να ξεχωρίσουμε αδελφέ μου απ' τον κόσμο... Εμείς τραγουδούσαμε για να σμίξουμε τον κόσμο..." επιλογή πρώτη: όλα για την ανθρωποκεντρική "ιδέα" παραμερίζοντας μικροκομματικές διαφορές (τρομάρα μας)...

πρώτη μέχρι που σε μια συναυλία σε επαρχιακή πόλη (μην την δώσω), μέσα στο κλασικό πρόγραμμα μας που ήταν ένα μίγμα από αντάρτικα, πολιτικά έντεχνα και στο τέλος ρεμπέτικα και χορευτικά κλασικά λαϊκά και νησιώτικα, "τολμήσαμε" να παίξουμε (σημειωτέον μετά από απαίτηση μεγάλου μέρους του κοινού) το σουξέ της εποχής "Δεν θέλω την συμπόνια κανενός"... χαμός κεφιού στο κοινό αλλά ακόμα μεγαλύτερος στα μέλη της τοπικής που δεν το διασκέδασαν καθόλου και θίχτηκαν και προσβλήθηκαν λες και τους παίξαμε το "Γρίβα' μ σε θέλει ο βασιλιάς" (θα μου πείτε κατ ουσιάν κι αυτό αντιβασιλικό ήταν, αλλά τες πα σιγά μη το ξέρανε)...

μην τα πολυλογώ, λόγο τον λόγο βρεθήκαμε κυνηγημένοι με τα όργανα επ ώμου στα στενά της πόλης νυχτιάτικα ψάχνοντας τρόπο να φύγουμε πριν μας πιάσουν και μας τουλουμιάσουν... μέχρι τότε είχαμε φάει σε κάτι κουτσοχώρια της επαρχίας αλλά και περί της Αττικής αρκετά κυνηγητά με καδρόνια ακόμα και καραμπίνες από ΕΠΕΝιτες και λοιπές δυνάμεις της εποχής, αλλά παρόλον τον κίνδυνο το διασκεδάζαμε και το φέραμε περήφανα και ως πράξη τιμής και αντίστασης... το γεγονός όμως να σε κυνηγάνε οι "δικοί σου" επειδή έπαιξες ένα κομμάτι που έτσι κι αλλιώς ήταν στο είδος που ήταν αποδεκτό (παίζαμε αβέρτα Καζαντζίδη, Γαβαλά κλπ χωρίς να μας πουν ποτέ τίποτε ίσα ίσα που την καταβρίσκανε), ε υπερέβη τα εσκαμμένα και γενικώς τα φίλια πυρά πονάνε περισσότερο ειδικά όταν ξεγυμνώνουν βίαια απρόσμενες νοοτροπίες...

έτσι πήγαμε στην δεύτερη επιλογή... συνυπολογίζοντας και διάφορες ανάλογες "βλαχονομενκλατορομπινιές" που παραβλέπαμε για καιρό μπροστά στην ιδέα, δεν ξαναπαίξαμε τσάμπα ΠΟΤΕ, πόσο μάλλον δε να πληρώσουμε και για να μπούμε κάπου για να παίξουμε (πλην αρκετών φιλανθρωπικών εκδηλώσεων αλλά αυτές είναι δική τους κατηγορία)... για την ιστορία έκτοτε μας πήραν και σοβαρά και μας καλούσαν συνέχεια και παντού... η γνωστή (για όσους θέλουν να δουν) οξύμωρη πραγματικότητα πέραν των αγνών προθέσεων της (τότε) πλειοψηφίας που οδήγησαν στις σύγχρονες "προοδευτικές" κατάντιες  του οράματος (πάρτε και το πολιτικό σας να έχετε?)...

εντάξει ξέφυγα αλλά μάλλον πλέον θα καταλαβαίνεις γιατί αντιδρώ στο πνεύμα του quote... τι να συζητήσουμε και να σου αλλάξουμε τι; την γνώμη σου για την ορθότητα της τότε επιλογή σου; θα ταν σα να αμφισβητούμε το ποιος είσαι σήμερα... να συζητήσουμε γενικά τον ή τους λόγους που σε οδήγησαν τότε στην επιλογή αυτή ευχαρίστως... θα ταν και εν δυνάμει δημιουργικό... αλλά να σε πείσουμε γιατί και για πιο πράγμα; για το αν ήταν λάθος και αν έπαιρνες  κάποια άλλη "σωστή" θα ήσουν "άλλος" τώρα ας πούμε, οπότε "άλλαξε" για να συμφωνούμε; είναι δυνατόν; εκτός αν κατάλαβα λάθος οπότε πάμε πάλι από την αρχή προς την αιώνια λιακάδα του καθαρού γραπτού λόγου που είναι αποδεδειγμένα η αιτία για το πλήθος των παρεξηγήσεων στα φόρα ανα τον κόσμο...

ΥΓ καμιά διάθεση για αντιπαράθεση δεν έχω (ελπίζω να είναι αντιληπτό) και κακώς παρασύρθηκα στο κλίμα, αλλά το όλο πράγμα το έχω ζήσει τόσες φορές εδώ (κι αλλού) που στα μάτια μου φτάνει πια στην ηλικία μου γραφικό ασχέτως παράλληλων αφορμών δικαίων και αδίκων... παρεσύρθην λοιπόνε και συγχωράτε με (ακόμα μια φορά)...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ξανά:

υπογράφεις μια συμφωνία ότι δεν θα πληρωθείς ενώ περιμένεις στο τέλος να πληρωθείς. Αρα επαφίεται στην καλή διάθεση του άλλου να μην την "τηρήσει" και να πληρωθείς.

Με βάση αυτό το αμφίσημο δεδομένο, περιμένεις να συμφωνήσεις από πριν ότι θα πιείς και δεν θα πληρώσεις με βάση μια προφορική συμφωνία.

(μιλάμε πάντα για την περίπτωση των ποτών)

Εδώ, μπορεί να έρθει ο άλλος και να σου πει, "εγώ σου κάνω χάρη και σε πληρώνω"

όλα αυτά φυσικά γίνονται σε μια φανταστική χώρα που λέγεται ελλάδα.

(πάντως από όσο θυμάμαι υπάρχει ένας άγραφος νόμος για τα ποτά των μουσικών ή έστω "αυτών που παίζουν μουσική")

σ αυτόν τον φανταστικό κόσμο που αναφέρεσαι θα έπρεπε ο μουσικός να πληρώσει το ποτό και να πάρει την απόδειξη πριν καν το καταναλώσει
Εξηγώ νομικά τρίτης δημοτικού σχολειού.

Αν δεν τα κατανοείς, δεν μπορώ να τα πω πιο απλά.

 
Εξηγώ νομικά τρίτης δημοτικού σχολειού.

Αν δεν τα κατανοείς, δεν μπορώ να τα πω πιο απλά.
θα'ρθείς καμιά μέρα Σαλονίκη να πιούμε καφέ?

 
τι να συζητήσουμε και να σου αλλάξουμε τι; την γνώμη σου για την ορθότητα της τότε επιλογή σου; θα ταν σα να αμφισβητούμε το ποιος είσαι σήμερα... να συζητήσουμε γενικά τον ή τους λόγους που σε οδήγησαν τότε στην επιλογή αυτή ευχαρίστως... θα ταν και εν δυνάμει δημιουργικό... αλλά να σε πείσουμε γιατί και για πιο πράγμα; για το αν ήταν λάθος και αν έπαιρνες  κάποια άλλη "σωστή" θα ήσουν "άλλος" τώρα ας πούμε, οπότε "άλλαξε" για να συμφωνούμε; είναι δυνατόν; εκτός αν κατάλαβα λάθος οπότε πάμε πάλι από την αρχή προς την αιώνια λιακάδα του καθαρού γραπτού λόγου που είναι αποδεδειγμένα η αιτία για το πλήθος των παρεξηγήσεων στα φόρα ανα τον κόσμο..
Σ' ευχαριστώ για την απάντηση, την ενδιαφέρουσα ιστορία και την τοποθέτηση. Προφανώς δε ζητώ επιβεβλημένα να μου απαντήσετε θέλετε δε θέλετε, δεν είναι υποχρεωτικό. Όποιος θέλει μπορεί απλά να μοιραστεί την οπτική του. Αν το κάνει, μέσα απ την αιτιολόγηση που θα δώσει, ίσως να ανακαλυφθεί και μια αναλογία που θα συνεισφέρει στην ουσία της αντιπαράθεσης του εν λόγω νήματος.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το ερώτημα εδώ είναι: Έκανα καλά που δεν πλήρωσα; 
Δεν υπάρχει "καλά" στη συγκεκριμένη περίπτωση. Η επιλογή υπάρχει. Καλά κάνανε όλοι, κι αυτοί που πλήρωσαν, κι εσύ που δεν πλήρωσες.

Αν είσαι κομμουνιστής, και μουσικός, και σε φωνάξει η ΝΔ να παίξεις σε συναυλία αφιλοκερδώς, και πας εσύ για τη φάση και μόνο, μα γιατί εκτιμάς τους μουσικούς, μα γιατί θα είναι πολύς κόσμος, μα γιατί βαριέσαι σπίτι, είναι απολύτως λογικό να μην ενισχύσεις οικονομικά. Τώρα αν σε ψέξουν σιωπηρά οι ΝΔ συνάδελφοι, γιατί δεν πλήρωσες κι εσύ να στηρίξεις το κόμμα να ξεπληρώσει κανα δάνειο, δικό τους πρόβλημα κατανόησης της θέσης της δικής σου. Αυτός που δεν το βλέπει εξαρχής όπως εσύ, δεν θα το δει ποτέ όπως εσύ.

Ο καθένας μας κάνει τέτοιες επιλογές. Κι εγώ όταν μια μέρα είναι αδύναμη και το μαγαζί βαράει μύγες μπορεί να μη ζητήσω καν ποτό. Ή να το πάρω αν το θέλω τόσο πολύ και να του το πληρώσω. (Γιατί ξέρω ότι θα μου το δώσει χωρίς κουβέντα, ξέρω ότι θα με πληρώσει ο κόσμος να χαλάσει, αλλά ξέρω επίσης ότι εκείνη την ώρα εκμεταλλεύομαι μια κατάσταση όταν το μαγαζί είναι σολαρία μέσα κι εγώ θέλω το ποτάκι μου. Δεν θέλω να δίνω δικαιώματα, όσο γίνεται.)

Όταν παίχτηκε μια φορά ένα μικροεργάκι μου σε μια συναυλία, μαζί με άλλα έργα, πλήρωσα για να μπω. Γιατί θεώρησα μεγάλο καραγκιοζιλίκι να πω εγώ ο παντελώς άγνωστος και άσημος εκεί στα εισιτήρια "έχω γράψει αυτή τη μαλακία που θα ακουσετε προς το τέλος, αφήστε με να μπω." Δηλαδή αν δεν πήγαινα καθόλου (γαϊδούρι τελείως), και αντ' αυτού πήγαινα πολίτης εις αναψυκτήριον να πιω δυο ποτά, δε θα μου έφευγε το 20άρι; Θα έφευγε. Σο γουατ.

Για μενα το σημαντικό είναι να μην υπάρχει καπέλωμα και νουθεσίες. 2 βιβλία μπορούμε να γεμίσουμε με το πώς σκέφτεται ο καθένας μας και πώς πράττει, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί να πρέπει να υπάρχει τελικά διάνυσμα όλων αυτών των φιλοσοφιών και συμπεριφορών, κοινή κατεύθυνση δηλαδή. Ας κάνει ο καθένας ό,τι θέλει. Όσο δε βλάπτει κάποιον άλλον δε μας πέφτει λόγος. Για τα του φόρουμ ειδικότερα, οκ, η πολυδιάσπαση είναι απογοητευτική όταν οι αριθμοί ειναι λίγοι, ιδιαίτερα αν κάνεις μερακλήδικη δουλειά στα ποστ και σε αυτά που μοιράζεσαι, λες τίνος τα γράφω, ποιος τα εκτιμάει, αλλά τι να κάνουμε;

Δυστυχώς έτσι είναι αυτά, ανέκαθεν. Μπορεί να το εκτιμάνε 20, μπορεί και 200. Εσύ βλέπεις τους 2 που σου κάνουν λάικ και λένε και μια καλή κουβέντα. Οι οποίοι μπορεί να μην έχουν καν δυνατότητα να συνεισφέρουν ουσιαστικά στο θέμα. Σ ε λα βι.

 
Εγώ θα ξανα τονίσω τη σημασία της ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ.

Ξεκαθαρίζουμε με τον άλλο τί θέλουμε και τί συμφωνούμε.

Εγώ π.χ. αν έλεγα στον @dimsonic, πριν βγει στη σύνταξη λέμε,

Έλα βρε Δημήτριε λίγο στην Κοζάνη να μου κάνεις ένα τοπογραφικόν σε ένα οικόπεδο που κληρονόμησα από τον μακαρίτη τον πατέρα μου για να το πουλήσω.

Ερχόταν από Ζαλονίκη ο Δημήτριος , χωρίς να συμφωνήσουμε τίποτα, κουβαλούσε και αυτός τους θεοδόλιχους και τα λαπτόπια, καθόταν μετά μετρούσε από εδώ , μετρούσε απο εκεί....τεσπα....το έκανε το τοπογραφικόν.

Και μετά αφού μου το εκτύπωνε, μου έλεγε, ορίστε κυρ Λάκη μας, θέλω αυτά τα λεφτά για τη δουλειά μου.

Και μετά εγώ θα γυρνούσα και θα του έλεγα.

Στάσου ρε Δημήτριε, το ότι σε κάλεσα να κάνεις τοπογραφικό στην Κοζάνη , στο οικόπεδό μου, δε σου προσόφερε και εσένα οφέλη;

Δεν έκανες ταξιδάκι, και ξεκόλλησες από την καρέκλα του γραφείου;

Δεν είχες την ευκαιρία να δεις τη μαγευτική Δυτική Μακεδονία;

Δεν είχες αφορμή να φύγεις λίγο από τη γυναίκα σου;

Για να μην αναφέρω το αν ήσουν και λίγο μπερμπάντης θα γνωρίζεις και κάνα γκομενάκι -half way- στην Βέροια.

Άρα το πόσο κοστολογούμε τη συνεισφορά μας, τη δουλεία μας, την προσπάθεια μας και τι παίρνουμε ως αντιπαροχή γι ' αυτά, καλό είναι να τα συμφωνούμε ΡΗΤΑ και με ΣΑΦΗΝΕΙΑ εκ των προτέρων με τα άλλα συμβαλλόμενα με εμάς μέρη, άλλως θα βρισκόμαστε ΠΑΝΤΑ μπροστά στις περίεργες και άβολες συνθήκες που προηγουμένως εξιστορήσατε .

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ειμαστε ολοι μαθημενοι στα μπαρακο-λαιβ στην Ελλαδα κ στις συννενοησεις με το καθε αφεντικο.

Στα φοιτητικα μου χρονια στην Κοζανη πρεπει να ειχα παιξει πανω απο 50 λαηβ. Οχι φουλ μπαντα, αλλα κ αυτο λαηβ ηταν. Η συντριπτικη πλειοψηφια ηταν σ'ενα μαγαζι που παιζαμε καθε βδομαδα συγκεκριμενη μερα για 2 χρονια. Τα χρηματα συμφωνημενα, κακο ντηλ αλλα σ'αυτο συμφωνησαμε. Ο ιδιοκτητης κυριος στην πληρωμη (καλα αυτο θα του λειπε να μη μας δινει τα ψιχουλα που συμφωνησαμε). 

Την τελευταια χρονια ειπαμε ν'ανοιχτουμε κ να ψαξουμε για κατι "καλυτερο".  Κλεινουμε λαηβ σ'ενα καλο, κανουριο μαγαζι κ το ντηλ ηταν βλεπουμε πως θα παει κ αναλογα σας δινω. Το λαηβ ηταν αναπαντεχα το πιο πετυχημενο που εχουμε κανει. Ο τυπας εβγαλε τα κΈρ@τ@ του δε μας αφηνε να σταματησουμε (4 ωρες και παιζαμε). Αποτελεσμα? Μας εδωσε λιγοτερα απ'οτι ο προηγουμενος κ μας προτεινε να το ξανακανουμε κ αν συνεχισει να πηγαινει καλα, θ'ανεβουμε ?.

Συγχρονως μας ειδε ο ιδιοκτητης ενος σκυλαδικου εντος πολης, γλυκαθηκε απο τον κοσμο κ μας ειπε εσεις δεν ειστε για μικρα μπαρακια (το γιατι προφανως κ εχει να κανει με τον κοσμο μιας κ απο μουσικη αντικειμενικα ημασταν κακοι κ προβλεψιμοι, καλυτεροι ομως απο αντιστοιχες φοιτητο-μπαντες), ελατε σε μενα εχω μια μερα κενη κ δε θα χασετε. Αποτελεσμα? Μετα απο 3-4 λαηβ οχι μονο ...χασαμε αλλα μας κατηγορουσε κιολα που δεν του γεμιζουμε το μαγαζι....

Fast forward 5-6 χρονια. Ειμαι στην Αγγλια στο Μαντσαστα. Μου προτεινει μπαντα "Ελληνικου ροκ" που ηταν στα ντουζενια της στο τοπικο κοινο 2-3 χρονια πριν φυγουν απο την πολη, να μαθω ενα ρεπερτοριο 3 ωρων να παιξουμε ενα κ μονο λαηβ, καθως ο πρωην κιθαριστας τους ειχε γυρισει Ελλαδα. Φουλ μπαντα, σε Ελληνικο κουτουκι με Ελληνα αφεντικο. Εγω κ ο πληκτρας δεν ημασταν μελη μπαντας αλλα θα πληρωθουμε οσο παρουν κ οι υπολοιποι δηλαδη 70 λιρες. Ηταν βραδυα νοσταλγιας. Εγινε ο κακος χαμος απο κοσμο. Αποτελεσμα.. πηραμε ολοι 200 λιρες εκεινο το βραδυ ως δωρο που πηγε καλα η βραδυα. Η συγκριση με την αντιστοιχη κατασταση εδω που περιγραφω 2 παραγραφους πιο πανω ειναι αστεια

Που θελω να καταλληξω? Στο τελευταιο λαηβ ειπα το ναι γιατι ηθελα να παιξω λαηβ να ξεσκουριασω, να το φχαριστηθω (παροτι δεν ηταν το αγαπημενο μου ειδος). Φαινοταν απο την αρχη στο ντηλ, πως ο μαγαζατορας μας σεβοταν περισσοτερο. Αποφασισα εκτοτε να παιζω λαηβ ειτε μονο οταν ειμαι σιγουρος πως θα με σεβαστουν  (ενιωσα υπεροχα κ οχι για τα εξτρα λεφτα) ειτε οταν εγω θελω να παιξω μπροστα σε κοσμο γιατι μου'λειψε (κ δε με νοιαζει το ντηλ). Δεν εχω παιξει λαηβ παρα μονο 2 φορες απο τοτε. Αλλαξαν πολλα. Δε μ'ενδιαφερει κιολας.

Σιγουρα δε μου'χει λειψει ο καθε κουτοπονηρος ιδιοκτητης μπαρ να υπολογιζει κατα τη διαρκεια του λαηβ πως θα μας πει ο,τι αλλαξαν τα συμφωνημενα κ ποια ειναι η νεα προταση που οφειλουμε να δεχτουμε. Τωρα να μου πουν στην εισοδο να πληρωσω για να παιξω δεν παιζει. Θα παιξει ο air guitarist στη θεση μου. Ομως ουτως ή αλλως η κατασταση που περιγραφει ο @kpeyos ειναι ειδικων συνθηκων κ δε νομιζω να μπορεις να τη συναντησεις ευκολα σε ηλικιες ανω των 25 ξανα

 
Εγώ θα ξανα τονίσω τη σημασία της ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ.

Ξεκαθαρίζουμε με τον άλλο τί θέλουμε και τί συμφωνούμε.

Εγώ π.χ. αν έλεγα στον @dimsonic, πριν βγει στη σύνταξη λέμε,

Έλα βρε Δημήτριε λίγο στην Κοζάνη να μου κάνεις ένα τοπογραφικόν σε ένα οικόπεδο που κληρονόμησα από τον μακαρίτη τον πατέρα μου για να το πουλήσω.

Ερχόταν από Ζαλονίκη ο Δημήτριος , χωρίς να συμφωνήσουμε τίποτα, κουβαλούσε και αυτός τους θεοδόλιχους και τα λαπτόπια, καθόταν μετά μετρούσε από εδώ , μετρούσε απο εκεί....τεσπα....το έκανε το τοπογραφικόν.

Και μετά αφού μου το εκτύπωνε, μου έλεγε, ορίστε κυρ Λάκη μας, θέλω αυτά τα λεφτά για τη δουλειά μου.

Και μετά εγώ θα γυρνούσα και θα του έλεγα.

Στάσου ρε Δημήτριε, το ότι σε κάλεσα να κάνεις τοπογραφικό στην Κοζάνη , στο οικόπεδό μου, δε σου προσόφερε και εσένα οφέλη;

Δεν έκανες ταξιδάκι, και ξεκόλλησες από την καρέκλα του γραφείου;

Δεν είχες την ευκαιρία να δεις τη μαγευτική Δυτική Μακεδονία;

Δεν είχες αφορμή να φύγεις λίγο από τη γυναίκα σου;

Για να μην αναφέρω το αν ήσουν και λίγο μπερμπάντης θα γνωρίζεις και κάνα γκομενάκι -half way- στην Βέροια.

Άρα το πόσο κοστολογούμε τη συνεισφορά μας, τη δουλεία μας, την προσπάθεια μας και τι παίρνουμε ως αντιπαροχή γι ' αυτά, καλό είναι να τα συμφωνούμε ΡΗΤΑ και με ΣΑΦΗΝΕΙΑ εκ των προτέρων με τα άλλα συμβαλλόμενα με εμάς μέρη, άλλως θα βρισκόμαστε ΠΑΝΤΑ μπροστά στις περίεργες και άβολες συνθήκες που προηγουμένως εξιστορήσατε .
λοιπόν

όταν έρθεις εδώ, θα πάμε για καφέ και ο καθένας θα πληρώσει τα δικά του

 
λοιπόν

όταν έρθεις εδώ, θα πάμε για καφέ και ο καθένας θα πληρώσει τα δικά του
Αυτό λοιπόν που κάνεις, είναι μια πρόταση για τη σύναψη συμφωνίας.

ΑΝ την δεχτώ, θα καταρτίσουμε τη σύμβαση.

Εγώ δεν την δέχομαι όμως, και αν θες να πιούμε καφέ, θα τους πληρώσω εγώ και τους δύο.

Και κάπου εδώ τελειώνει το σημερινό μάθημα γενικές αρχές αστικού δικαίου ?

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top