- Μηνύματα
- 2,578
- Πόντοι
- 38
Α και μακρυά από περιοδικά και συγκριτικά..... είναι όλα κατευθυνόμενα.
Μπες σε φόρουμ αυτοκινήτων να αποκτήσεις άποψη.
Μπες σε φόρουμ αυτοκινήτων να αποκτήσεις άποψη.
ακριβως!studio54GR είπε:Α και μακρυά από περιοδικά και συγκριτικά..... είναι όλα κατευθυνόμενα.
Μπες σε φόρουμ αυτοκινήτων να αποκτήσεις άποψη.
ρε τι να τα κανω τα golf,τα ..Ibiza κτλ αφου δεν στριβουν...studio54GR είπε:Δες για παράδειγμα:
Just a few months after it launched the new Ibiza, Spanish automaker SEAT is expanding its supermini’s range with the reveal of the sporty Cupra model that is equipped with the latest version of the VW Group’s 1.4-liter TSI engine. The new twin-turbo engine now delivers 180 HP and is mated to a seven speed DSG gearbox with steering wheel shift-paddles. SEAT say that while developing the same output as the 1.8-liter turbo in the previous generation Ibiza Cupra, the new engine delivers a noteworthy reduction in emission levels and fuel consumption thanks to its smaller cylinder capacity. -Continued
γιατι ψαρωνεις ετσι με τα αλογα και τις επιδοσεις απο την στιγμη που το υπολοιπο αμαξωμα δεν μπορει να ανταποκριθει στα 180 αλογα πχ....?studio54GR είπε:Kι έμενα δεν μου πολυαρέσει, αλλά 180PS με 7τάχυτο σασμάν από 1400cc....
Λάθος πρώτο, σας έγραψα ότι γράφω σε αυτοκινητιστικό Forum VAG και είναι σπάνιο φαινόμενο το Safe Mode.takis είπε:σου μιλαω εκ πειρας οτι τα safe mode ειναι ..ασταματητα..εχω φιλους σε συνεργεια που μου το λενε αλλα και 2 φιλοι μου εχουν seat leon και ηδη παρουσιαστηκε...πριν τα 10000 χιλιομετρα....
μα ειναι δυνατον να εμπιστευεσαι μακροζωια κινητηρα ο οποιος σου δινει 140-180 αλογα ενω ειναι 1400αρης;μεχρι 122 ειναι λιγο υγιες..απο εκει και περα αστα να πανε...
αγγελε κανεις απο τον ανταγωνισμο δεν ψαχνεται επειδη βγηκαν τα tsi...πολλες εταιριες μαλιστα δεν σκεφτονται καν να βαλουν turbo σε αυτοκινητα τους...ειναι γνωστο οτι η πιο ευκολη ..μετατροπη ειναι να βαλεις turbo σε ενα αμαξι...υπαρχουν εταιριες λατρεις των ατμοσφαιρικων αλογων...fenderiarhs είπε:Η αναμφισβητητη πρωτοπορια των γιαπωνεζων στον τομεα των κινητηρων εχει κλονιστει ειδικα μετα τους κινητηρες tsi της vw που εχουν κανει τον ανταγωνισμο να ψαχνεται, και ειναι πολυ πισω ακομα σε αυτο που κανει το πραγματικα καλο αυτοκινητο: οδικη συμπεριφορα, (αλλα και αλλους λιγοτερο σημαντικους οπως ποιοτητα κυλισης, perceived ποιοτητα κατασκευης ηλεκτρονικα συστηματα προσφυσης κλπ), (με εξαιρεση και παλι καποιες ειδικες κατασκευες).
οταν λες οτι οι γερμανοι-ιταλοι-γαλλοι-τσεχοι ειναι πληρης τι εννοεις;γιατι ολοι ξερουμε τα πολλα ελλατωματα του καθενος...η κυριαρχια των Ευρωπαιων απο 15000 και πανω(με αιχμη του δορατος τους Γερμανους αλλα τελευταια και μαζι μετους Ιταλους κ Γαλλους ακομα και ........Τσεχους <----ψιλογερμανοι) ειναι πληρης
αν ημασταν φορουμ για αυτοκινητα θα εκανα παραθεση ολα τα παραπονα αλλα μην το ξεφτιλισουμε τελειως...μιλαω παντα για κηνητηρες μεχρι 1.8 και οχι διλιτρα..αυτα δεν εχουν τετοιο προβλημα..studio54GR είπε:Λάθος πρώτο, σας έγραψα ότι γράφω σε αυτοκινητιστικό Forum VAG και είναι σπάνιο φαινόμενο το Safe Mode.
θα συμφωνησω σε ολα εκτος απο το τιμονι και τα ηλεκτρολογικα...απορω γιατι τονιζεις το ..ΠΟΤΕ!ή μαλλον δεν απορω γιατι βλεπω και την φωτο στο αβαταρ σου!Τα Golf - Leon II klp έχουν ΚΟΡΥΦΑΙΑ οδική συμπεριφορά, μακράν τα καλύτερα μαμά φρένα υπέροχο τιμόνι και φοβερό στρίψιμο, από ηλεκτρολογικά ΠΟΤΕ δεν θα σε προβληματίσουν και είναι από τις σπανιότερες βλάβες.
Aυτό είναι το επιστημονικό (σου) όριο για τα 1400 κυβικά; ;Dtakis είπε:σου μιλαω εκ πειρας οτι τα safe mode ειναι ..ασταματητα..εχω φιλους σε συνεργεια που μου το λενε αλλα και 2 φιλοι μου εχουν seat leon και ηδη παρουσιαστηκε...πριν τα 10000 χιλιομετρα....
μα ειναι δυνατον να εμπιστευεσαι μακροζωια κινητηρα ο οποιος σου δινει 140-180 αλογα ενω ειναι 1400αρης;μεχρι 122 ειναι λιγο υγιες..απο εκει και περα αστα να πανε...
χαχαχα! ;D ;D ;Dtrigga είπε:Πωπω εσυ γι' αυτο δεν παιζεις κιθαρα πλεον κ τα παρατησες τα τζατζίκια?Ασχολεισαι με τα αλογα κ τις γκαμήλες ρε γκαμηλιέρη?
και αυτα πολλα ειναι!απλα ειπα ενα λιγο πιο ..νορμαλ νουμερο για 1400 κινητηρα....γιατι εχουμε χασει λιγο την μπαλα με τα αλογα μου φαινεται...gangster είπε:Aυτό είναι το επιστημονικό (σου) όριο για τα 1400 κυβικά; ;D
Ένας τούρμπο 1600αρης μέχρι πόσα πρέπει να βγάζει; 150; ;D
Ένας 1800; 180; ;D
δες εδω για safe mode...θα σου εδινα και λινκς απο volkswagen forum αλλα πρεπει να γραφτεις για να μπορεις να τα διαβασεις και να τα δεις..trigga είπε:Αυτο με τα φορουμ θειο SeatΜήτσο που θα τα βρω?Δωσε κ τπτ αλλο εκτος απ τη σεατ που εισαι να δω συζητησεις παρομοιες με αυτην.
Αυτο με τα περιοδικα ειναι μια αληθεια στο ποιο θα βγαλουν καλυτερο αμαξι αλλα τις πωλήσεις κ τα τοπ των ιντερνετικων φίλων κ τα προβληματα που εχει σε στηλες το autotrith δε νομιζω να ειναι κατευθυνομενα.