Τριγκοαμάξι

Α και μακρυά από περιοδικά και συγκριτικά..... είναι όλα κατευθυνόμενα.

Μπες σε φόρουμ αυτοκινήτων να αποκτήσεις άποψη.

 
σου μιλαω εκ πειρας οτι τα safe mode ειναι ..ασταματητα..εχω φιλους σε συνεργεια που μου το λενε αλλα και 2 φιλοι μου εχουν seat leon και ηδη παρουσιαστηκε...πριν τα 10000 χιλιομετρα....

μα ειναι δυνατον να εμπιστευεσαι μακροζωια κινητηρα ο οποιος σου δινει 140-180 αλογα ενω ειναι 1400αρης;μεχρι 122 ειναι λιγο υγιες..απο εκει και περα αστα να πανε...

 
studio54GR είπε:
Α και μακρυά από περιοδικά και συγκριτικά..... είναι όλα κατευθυνόμενα.

Μπες σε φόρουμ αυτοκινήτων να αποκτήσεις άποψη.
ακριβως!

και το ποια εταιρια υποστηριζουν και προωθουν τα περιοδικα ειναι γνωστο σε ολους ετσι..; ;)

 
opel_corsa_opc_manu-07_03.jpg


Kι έμενα δεν μου πολυαρέσει, αλλά 180PS με 7τάχυτο σασμάν από 1400cc....

To OPEL παραπάνω μου αρέσει περισσότερο εξωτερικά.....

 
studio54GR είπε:
Δες για παράδειγμα:

Just a few months after it launched the new Ibiza, Spanish automaker SEAT is expanding its supermini’s range with the reveal of the sporty Cupra model that is equipped with the latest version of the VW Group’s 1.4-liter TSI engine. The new twin-turbo engine now delivers 180 HP and is mated to a seven speed DSG gearbox with steering wheel shift-paddles. SEAT say that while developing the same output as the 1.8-liter turbo in the previous generation Ibiza Cupra, the new engine delivers a noteworthy reduction in emission levels and fuel consumption thanks to its smaller cylinder capacity. -Continued
ρε τι να τα κανω τα golf,τα ..Ibiza κτλ αφου δεν στριβουν...

τιμονι καλο δεν εχουν,κιβωτιο ακριβες δεν εχουν....αναξιπιστα ειναι απο ηλεκτρολογικα αλλα και απο κινητηρα...αστο δεν ειμαι μεσος ελληνας ευτυχως...

 
studio54GR είπε:
Kι έμενα δεν μου πολυαρέσει, αλλά 180PS με 7τάχυτο σασμάν από 1400cc....
γιατι ψαρωνεις ετσι με τα αλογα και τις επιδοσεις απο την στιγμη που το υπολοιπο αμαξωμα δεν μπορει να ανταποκριθει στα 180 αλογα πχ....?

 
takis είπε:
σου μιλαω εκ πειρας οτι τα safe mode ειναι ..ασταματητα..εχω φιλους σε συνεργεια που μου το λενε αλλα και 2 φιλοι μου εχουν seat leon και ηδη παρουσιαστηκε...πριν τα 10000 χιλιομετρα....

μα ειναι δυνατον να εμπιστευεσαι μακροζωια κινητηρα ο οποιος σου δινει 140-180 αλογα ενω ειναι 1400αρης;μεχρι 122 ειναι λιγο υγιες..απο εκει και περα αστα να πανε...
Λάθος πρώτο, σας έγραψα ότι γράφω σε αυτοκινητιστικό Forum VAG και είναι σπάνιο φαινόμενο το Safe Mode.

Τα Golf - Leon II klp έχουν ΚΟΡΥΦΑΙΑ οδική συμπεριφορά, μακράν τα καλύτερα μαμά φρένα υπέροχο τιμόνι και φοβερό στρίψιμο, από ηλεκτρολογικά ΠΟΤΕ δεν θα σε προβληματίσουν και είναι από τις σπανιότερες βλάβες. Κιβώτια ταχυτήτων που αντέχουν 50kgr ροπή και βάλε (στα μεγάλα μοντέλα)και DSG!!!

Προβλήματα κιβωτίου είχαν μόνο τα 1.400cc και μάλιστα τα παλιά που είχαν πριτσινωμένο πλατώ (μετά τα έκαναν βιδωτά).

Η ποιό συχνή βλάβη σε VAG είναι πολλαπλασιαστές οι οποίοι πλέον έχουν εγγύηση 5 ετών>>>>  ;)

Το αμάξωμα των VAG αντέχει ΠΑΑΑΑΡΑΑ ΠΟΛΛΛΑΑΑΑ ΑΑΑΛΛΛΟΟΓΓΑ (το δικό μου τετρακίνητο LEON έγραψε 481ps και κυκλοφορεί 2 χρόνια με το ίδιο setup χωρίς να κάνει ΚΙΧ).

 
fenderiarhs είπε:
Η αναμφισβητητη πρωτοπορια των γιαπωνεζων στον τομεα των κινητηρων εχει κλονιστει ειδικα μετα τους κινητηρες tsi της vw που εχουν κανει τον ανταγωνισμο να ψαχνεται, και ειναι πολυ πισω ακομα σε αυτο που κανει το πραγματικα καλο αυτοκινητο: οδικη συμπεριφορα, (αλλα και αλλους λιγοτερο σημαντικους οπως ποιοτητα κυλισης, perceived ποιοτητα κατασκευης ηλεκτρονικα συστηματα προσφυσης κλπ),  (με εξαιρεση και παλι καποιες ειδικες κατασκευες).
αγγελε κανεις απο τον ανταγωνισμο δεν ψαχνεται επειδη βγηκαν τα tsi...πολλες εταιριες μαλιστα δεν σκεφτονται καν να βαλουν turbo σε αυτοκινητα τους...ειναι γνωστο οτι η πιο ευκολη ..μετατροπη ειναι να βαλεις turbo σε ενα αμαξι...υπαρχουν εταιριες λατρεις των ατμοσφαιρικων αλογων...

το να εχεια ατμοσφαιρικα αλογα δεν σημαινει οτι εμεινες πισω...τι να την κανω την ροπη αν ειναι να πηγαινω συνεργειο...;

δεν φανταζεσαι ποσο προβληματικο εχει βγει το golf tsi(οπως και τα seat,skoda,audi μεχρι 1.8 κινητηρα).

καιγεται ασταματητα οι αντλια υψηλης σε παρα πολυ κοσμο καθε λιγα χιλιομετρα.

ακομα ο κινητηρας εχει αφησει πολυ κοσμο πανω σε προσπεραση επειδη μπαινει σε safe mode.

αυτο το κανει οταν ζοριστει πολυ.Για να προστατευτει σε αφηνει μεχρι 3000 στροφες και το αμαξι δεν τραβαει...σε πολλους μπηκε το safe mode πανω σε προσπεραση...

ασε που δεν στριβουν και εχεις συνεχως το φαινομενο της υποστροφης.

Τα παραπανω που λεω δεν τα βγαζω απο το μυαλο μου αφου εχω κανει ενα τεραστιο εγγραφο απο παραπανα χρηστων που εχουν golf-seat-skoda και audi,και τα οποια τα εχω κανει copy paste απο το φορουμ τους...μιλαμε για παρα πολυ κοσμο ο οποιος απορει γιατι δεν εχει γινει ακομα ανακληση απο την volkswagen...το εγγραφο που εχω ειναι πανω απο 10 σελιδες Α4 με παραπονα τετοιου ειδους..

Ακομα επειδη μιλας αρνητικα για την ποιοτητα κυλισης,προσφυση κτλ των γιαπωνεζων,μαλλον πρεπει να οδηγησεις ενα Honda acord,toyota avensis,mazda 6,honda civic type s ή type r,mitsubishi lancer κτλ..δεν ξερω απο που σου εχει μεινει αυτη η εντυπωση αλλα δεν εχεις δικιο...τα εβαλες ολα στο ιδιο καζανι...

η κυριαρχια των Ευρωπαιων  απο 15000 και πανω(με αιχμη του δορατος τους Γερμανους αλλα τελευταια και μαζι μετους Ιταλους κ Γαλλους ακομα και ........Τσεχους <----ψιλογερμανοι) ειναι πληρης
οταν λες οτι οι γερμανοι-ιταλοι-γαλλοι-τσεχοι ειναι πληρης τι εννοεις;γιατι ολοι ξερουμε τα πολλα ελλατωματα του καθενος... :)

 
studio54GR είπε:
Λάθος πρώτο, σας έγραψα ότι γράφω σε αυτοκινητιστικό Forum VAG και είναι σπάνιο φαινόμενο το Safe Mode.
αν ημασταν φορουμ για αυτοκινητα θα εκανα παραθεση ολα τα παραπονα αλλα μην το ξεφτιλισουμε τελειως...μιλαω παντα για κηνητηρες μεχρι 1.8 και οχι διλιτρα..αυτα δεν εχουν τετοιο προβλημα.. :)

Τα Golf - Leon II klp έχουν ΚΟΡΥΦΑΙΑ οδική συμπεριφορά, μακράν τα καλύτερα μαμά φρένα υπέροχο τιμόνι και φοβερό στρίψιμο, από ηλεκτρολογικά ΠΟΤΕ δεν θα σε προβληματίσουν και είναι από τις σπανιότερες βλάβες.
θα συμφωνησω σε ολα εκτος απο το τιμονι και τα ηλεκτρολογικα...απορω γιατι τονιζεις το ..ΠΟΤΕ!ή μαλλον δεν απορω γιατι βλεπω και την φωτο στο αβαταρ σου! :D

το τιμονι ειναι ..playstation τελειως αλλα οκ..

γιατι αραγε η volkswagen δηλωσε οτι με το scirocco θα βελτιωσει την ελαφροτυτα του τιμονιου που διακρινει ολο το γρουπ?

 
Πωπω εσυ γι' αυτο δεν παιζεις κιθαρα πλεον κ τα παρατησες τα τζατζίκια?Ασχολεισαι με τα αλογα κ τις γκαμήλες ρε γκαμηλιέρη?

Αυτα που συζητατε ειναι τα πειραγμενα απο μαμα κ καλα ε?Δε θελω ρε αλογα με 60 να παω δε με νοιαζει.Αρκει να παω χωρις προβληματα καθε μηνα και να με χωραει το αμαξι κ μενα κ κανεναν πισω απο μενα.Στο μπαλενο ξεχασα να πω οτι η καρεκλα για να μπω πρεπει να φυγει τελειως τερμα πισω.Εχει χωρο μεγαλο για οικογενια αυτο που εχουμε.Αυτο ομως θα το δω απο κοντα σε αντιπροσωπειες, αν κ δεν θα με χαλουσε να το δειτε κι εσεις.

Παω στα ευρωπαικα σαιτ τωρα να δω αμαξια κ να δω κ τπτ σε honda αν φτανω να παρω.

 
takis είπε:
σου μιλαω εκ πειρας οτι τα safe mode ειναι ..ασταματητα..εχω φιλους σε συνεργεια που μου το λενε αλλα και 2 φιλοι μου εχουν seat leon και ηδη παρουσιαστηκε...πριν τα 10000 χιλιομετρα....

μα ειναι δυνατον να εμπιστευεσαι μακροζωια κινητηρα ο οποιος σου δινει 140-180 αλογα ενω ειναι 1400αρης;μεχρι 122 ειναι λιγο υγιες..απο εκει και περα αστα να πανε...
Aυτό είναι το επιστημονικό (σου) όριο για τα 1400 κυβικά;  ;D

Ένας τούρμπο 1600αρης μέχρι πόσα πρέπει να βγάζει; 150;  ;D

Ένας 1800; 180;  ;D

trigga, μην ακους κανέναν, πάρε αβέρτα τις αντιπροσωπείες, δες τα και οδήγησέ τα. Προτίμησε κάποιο με κάμποσα χρόνια εγγύηση, καλύτερα εργοστασιακή. (κάποιες εταιρίες δίνουν επέκταση εγγύησης η οποίας καλύπτεται μέσω ασφαλιστικές και ενδεχομένως να παίζουν παιχνίδια όταν κάτσει η στραβή). Πολύ σημαντικό είναι να ρωτήσεις και ενδεικτικές τιμές σερβις. Στα vw πχ ράβουν ωραία κουστουμάκια. Τα κορεατικα έχουν ένα πλεονέκτημα σ' αυτόν τον τομέα, θαρρώ.

Και να ξέρεις ότι σήμερα ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αυτοκίνητο μπορεί να χαλάσει. Όταν μπλέκονται 1002 συστήματα, ηλεκτρονικά κλπ στη μέση, τόσο πιο εύκολο είναι να χαλάσει κάτι. Μπορείς να τύχεις σε ελλατωματικό αυτοκίνητο είτε nissan πάρεις είτε merc.

Και εννοείται ότι δεν τα φτιάχνουν πια όπως παλιά, ευτυχώς. Τότε δε χαλούσαν γιατί δεν υπήρχε και τίποτα να χαλάσει. Γι αυτό και αν οδηγήσεις ένα πολύ παλιό αυτοκίνητο σήμερα, μάλλον θα βάλεις τα κλάμματα.  ;D

 
trigga είπε:
Πωπω εσυ γι' αυτο δεν παιζεις κιθαρα πλεον κ τα παρατησες τα τζατζίκια?Ασχολεισαι με τα αλογα κ τις γκαμήλες ρε γκαμηλιέρη?
χαχαχα! ;D ;D ;D

η κιθαρα δεν παρατιεται ποτε ρε!αυτα παντα τα ηξερα απλα ποτε δεν ειχα δει αναλογη συζητηση εδω μεσα!

τωρα που εκτος απροοπτου τελειωσα και με την σχολη αφου αν περασα ενα μαθημα πηρα πτυχιο,θα τα λεμε και πιο συχνα.. ;)

 
gangster είπε:
Aυτό είναι το επιστημονικό (σου) όριο για τα 1400 κυβικά;  ;D

Ένας τούρμπο 1600αρης μέχρι πόσα πρέπει να βγάζει; 150;  ;D

Ένας 1800; 180;  ;D
και αυτα πολλα ειναι!απλα ειπα ενα λιγο πιο ..νορμαλ νουμερο για 1400 κινητηρα....γιατι εχουμε χασει λιγο την μπαλα με τα αλογα μου φαινεται...

 
Μάλλον δεν ξέρεις από VAG.....

To safe Mode απλά σου κατεβάζει το Overboost από 0.6 σε 0.3 bar ΔΕΝ αλλάζει τον κόφτη του αυτοκινήτου επ΄ ουδενί.

Όλα τα κορυφαία αυτοκίνητα έχουν στραφεί στα Turbo ακόμα και οι BMW-Mercedes που ήταν πολέμιοι αρχικά.

Η μαμά αντλία σε TSI-TFSI αντέχει μέχρι και πρώτο στάδιο βελτίωσης (35% αύξηση ιπποδύναμης) ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ, από εκεί και πάνω υπάρχουν κιτ αντλίας πχ APR.

Είχα ΤΟΥΟΤΑ A111 (1.6VVTI), MAZDA RX7, HONDA type R και δικαιούμαι να έχω άποψη....

Όσον αφορά το τιμόνι.... τα ακριβά μοντέλα έχουν το πολύ καλό υδραυλικό, (LEON, GOLF, AUDI) τα φτηνα (Ibiza- Polo κλπ) έχουν υδραυλικό με ηλεκτρική υποβοήθηση (και αυτά ρυθμίζουν σε τρείς προεπιλεγμένες θέσεις με το διαγνωστικό VAS 551 ή VAG COM). Φυσικά δεν έχουν σχέση τα καλά με τα υπόλοιπα και φυσικά τα GTI κλπ είναι μακράν μπροστά από τα Ιαπωνικά λόγω γεωμετρίας και πίσω από Γαλλικά (Peugeot-Citroen) και ορισμένα Ιταλικά (Alfa).

Mε το δεδομένο της ανοχής τι να πεί το ατμοσφαιρικό S2000 που βγάζει 240Ps???

Όλα είναι θέμα ανοχής και αντοχής υλικών, σχεδιασμού και φυσικά πειραματισμού... Η BMW από τον κορμό του 1500 έβγαλε κάποτε 1500 άλογα στην Brabham του N.Piquet το 1980 ! ! !

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αυτο με τα φορουμ θειο SeatΜήτσο που θα τα βρω?Δωσε κ τπτ αλλο εκτος απ τη σεατ που εισαι να δω συζητησεις παρομοιες με αυτην.

Αυτο με τα περιοδικα ειναι μια αληθεια στο ποιο θα βγαλουν καλυτερο αμαξι αλλα τις πωλήσεις κ τα τοπ των ιντερνετικων φίλων κ τα προβληματα που εχει σε στηλες το autotrith δε νομιζω να ειναι κατευθυνομενα.

 
Τα:

www.seatnet.gr

www.vwclub.gr

www.vortex.com

www.hondaclub.gr

www.mazdaclub.gr

http://www.4troxoi.gr/

To seatnet είναι από τα πιό ενημερωμένα λόγω του ότι οι seatakηδες "ψάχνονται" περισσότερο. Ότι διαβάσεις εκεί μετά μεταφέρεται σε άλλα Vag forum.

 
το s2000 ειναι η μεγαλυτερη σκοτωστρα που εχει βγει...

τελοσπαντων οπως λες ολα είναι θέμα ανοχής και αντοχής υλικών, σχεδιασμού και φυσικά πειραματισμού... οποτε ασε με να εμπιστευτω τους ..εκατονταδες χρηστες αλλα και καποιους φιλους μου,που εχουν τα προβληματα που αναφερω..(οι οποιοι μετανιωσαν την ωρα και την στιγμη που μπλεχτηκαν με volkswagen ενω τους ελεγα οτι παρα πολυς κοσμος παραπονιεται για ελατωμματκους κινητηρες )

τωρα αν θεωρεις καλο το τιμονι του seat τοτε μαλλον δεν ειχες type r και δεν εχεις οδηγησει ποτε σου alfa romeo gt...

 
Ποιό ToyCar Από S2000 δεν υπάρχει.

Μιλάω για το τιμόνι του Leon II και του Golf5 και φυσικά το 1 δλπ μπροστά σε χρονομετρημένο στην πίστα των Σερρών σε σχετικό τεστ.... πως να το κάνουμε είναι διαφορά. Εγώ πάντως ανάμεσα σε εκατοντάδες χρήστες - ιδιοκτήτες δεν έχω διαβάσει σοβαρά παράπονα για VAG.....

Το έγραψα ότι η Alfa είναι συναρπαστικό  αυτοκίνητο και με φοβερό στρίψιμο, όμως πανάκριβο γι αυτά που προσφέρει. Το TypeR είναι συναρπαστικό μίξερ (δύναμη μόνο ψηλά) και το πρώτο Honda που στρίβει κιόλας.

 
trigga είπε:
Αυτο με τα φορουμ θειο SeatΜήτσο που θα τα βρω?Δωσε κ τπτ αλλο εκτος απ τη σεατ που εισαι να δω συζητησεις παρομοιες με αυτην.

Αυτο με τα περιοδικα ειναι μια αληθεια στο ποιο θα βγαλουν καλυτερο αμαξι αλλα τις πωλήσεις κ τα τοπ των ιντερνετικων φίλων κ τα προβληματα που εχει σε στηλες το autotrith δε νομιζω να ειναι κατευθυνομενα.
δες εδω για safe mode...θα σου εδινα και λινκς απο volkswagen forum αλλα πρεπει να γραφτεις για να μπορεις να τα διαβασεις και να τα δεις..

http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,17216.0.html

http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,18000.0.html

http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,7699.0.html

http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,5084.0.htm

Trigga Κοιτα αφοβα και με κλειστα ματια κανα mazda 2,toyota yaris,opel corsa.

edit:

http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,12129.0.html

http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,6798.0.html

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top