Τριγκοαμάξι

Φυσικά είναι πολύ καλη λύση τα υβριδικά....

Πολύ καλό και το Honda και το Prius Toyota.

 
studio54GR είπε:
Φυσικά είναι πολύ καλη λύση τα υβριδικά....

Πολύ καλό και το Honda και το Prius Toyota.
Δε ξεγεύγουν όμως από τα 15 χιλιάρικα???για το honda δεν έχω ακούσει και τόσο καλά λόγια...

 
917953954972957945020.jpg


Η πρότασή μου.....

phto0023rx0.jpg


Διαστημικό......

fiatpetaliuf3.jpg


ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ

horsekc0.jpg


Πολλά ΑΑΑΑΛΛΛΟΓΓΓΑΑΑ

att00043jj8.jpg


Πολιτικό.....

fun_SnowCar.jpg


ΚΑΥΤΟ.....

ferhj1.jpg


Ακριβή η βενζίνα σήμερα Triggako....

 
Alchemist είπε:
EDIT: Υπάρχουν πάντα και οι εναλλακτικές από Ευρώπη και θεωρώ ότι οι Ευρωπαίοι σε θέματα καλαισθησίας και "ευχάριστης ατμόσφαιρας" είναι ακόμα μπροστά, σημαντικό για μένα να σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφα το αμάξι που θα πάρεις. Αλλά αν η αξιοπιστία είναι το κύριο μέλημα, καλύτερα προς Άπω Ανατολή μεριά...
Η αναμφισβητητη πρωτοπορια των γιαπωνεζων στον τομεα των κινητηρων εχει κλονιστει τελευταια τοσο απο τις ολοενα αυξανομενες απαιτησεις για "πρασσινους κινητηρες" οσο και απο το "ξυπνημα" των ευρωπαιων ειδικα μετα τους κινητηρες tsi της vw που εχουν κανει τον ανταγωνισμο να ψαχνεται (με εξαιρεση μερικα διαμαντια της honda....οι καλοι κινητηρες ομως της οποιας ειναι στοχευμενοι σε ειδικο κοινο και οχι για τον μεσο χρηστη βλπ υψηλοστροφη λειτουργια με οτι αυτο σημαινει), και ειναι πολυ πισω ακομα σε αυτο που κανει το πραγματικα καλο αυτοκινητο: οδικη συμπεριφορα, (αλλα και αλλους λιγοτερο σημαντικους οπως ποιοτητα κυλισης, perceived ποιοτητα κατασκευης ηλεκτρονικα συστηματα προσφυσης κλπ),  (με εξαιρεση και παλι καποιες ειδικες κατασκευες). Δεν αμφιβαλλω οτι για την πιπιτσα που κανει τα ψωνια της καθε Σαββατο αυτο μπορει να ειναι ησσονος σημασιας, αλλα οταν καλουμαστε να συγκρινουμε καποια πραγματα πρεπει να λαμβανουμε υποψιν μας ολες τις παραμετρους και οχι μονο το αν η "κουρσα ειναι σκυλι"

Εν πασει περιπτωσει οι ιαπωνες (&κορεατες) υπερεχουν στις μικρες κατηγοριες και μεχρι τα 15000(ας πουμε στα αυτοκινητα πολης , A, B segment) και απο εκει και πανω κατα την ταπεινη μου γνωμη η κυριαρχια των Ευρωπαιων (με αιχμη του δορατος τους Γερμανους αλλα τελευταια και μαζι μετους Ιταλους κ Γαλλους ακομα και ........Τσεχους <----ψιλογερμανοι) ειναι πληρης .

Προτασεις: toyota yaris

                ford fiesta

Μεταχειρισμενα (εγω εκει θα κοιταζα)

                vw golf 4 η αν εισαι τυχερος 5

                toyota corola (μονο το προτελευταιο μοντελλο μακρια απο τις παλιες)

Για καινουργιο??????με κλειστα ματια vw golf 1,4 tsi 122hp

ΤΟ αμαξι....ΣΙΓΟΥΡΑ δεν τα φτιαχνουν οπως παλια... ;D

1965%20122S.jpg
Ναι οντως.......σημερα δεν φτιαχνουν πια τετοιες ΣΚΟΤΩΣΤΡΕΣ......και ευτυχως δηλαδη  ::)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk, εσύ έχεις βαλθεί να πάρουμε όλοι την ίδια ακριβώς κιθάρα, την ίδια ακριβώς πεταλιέρα, το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο. Μα καλά, κλώνους σου θα μας κάνεις  ;D

Trigga, δέν είπες τί χρειάζεσαι απο χώρους. Άν δέν θέλεις τεράστιο πόρτ-μπαγκάζ πέρνα απο τη hyundai και δές το i10. Με ένα μικρό αυτοκίνητο θα γλυτώσεις εξαρχής αλλά και καθημερινά (εκεί που πάει η βενζίνη) πολύ χρήμα, θα χαίρεσαι την ευελιξία, το εύκολο παρκάρισμα κλπ. Μόνο στο ταξίδι πιθανόν θα έχεις λίγο μεγαλύτερη στάθμη θορύβου. Και όντως τα καινούργια κορεάτικα είναι ότι ήτανε τα ιαπωνικά σε αξιοπιστία. Βασικά ψάξε και τις προσφορές για κάποια ευκαιρία. Έτσι πήρε και ο φάδερ την corolla (το προηγούμενο μοντέλο) η οποία να σου πώ την αλήθεια δέν με τρελαίνει (απαράδεκτο σασμάν, κοντές σχέσεις που σημαίνει ότι η μηχανή "μουγκρίζει" στο ταξίδι, αδύναμο κλιματιστικό, ανάρτηση που κοπανάει). Για τα καινούργια nissan επίσης απο εμπειρίες γνωστών ισχύουν αυτά που έχουν ειπωθεί. Μήν ξεχνάμε ότι έχει εξαγοραστεί απο τη renault ότι και άν σημαίνει αυτό.  

Προσωπικά άν δέν έβγαζα 2,5-3 χιλ το μήνα δέν θα έδινα 15 για αυτοκίνητο. Προς το παρόν κυκλοφορώ με χιλιάρι του 83 καί άν είχε κλιματισμό δέν θα σκεφτόμουν κάν να το αλλάξω! Το πήρα 8 χρόνια πρίν δουλεύοντας το καλοκαίρι (φοιτητής) και το χρησιμοποιώ καθημερινά στην πόλη και σε ταξίδια. Η φοβία προς τα μεταχειρισμένα πιστεύω ότι είναι υπερβολική πολλές φορές, ιδίως άν σκεφτείς πόσοι αγοράζουν καινούργια και πάλι τρέχουν στην αντιπροσωπία για βλάβες. Εννοείται βέβαια ότι το μετ. θέλει σχολαστικό έλεγχο αλλα άν είναι να πάρεις αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο με 2,5-6 χιλ. νομίζω ότι αξίζει τον κόπο.

 
κυριως τα 140hp και το GT.......επιπλεον λαδια καινε ολοι ανεξαιρετως οι κινητηρες.

 
Τρίγκα, γιατί αγόρι μου δεν κάνεις την πιο απλή ερώτηση του κόσμου: "Τι αμάξι οδηγείτε;". Εδώ ο καθένας γράφει αυτά που διάβασε τη τελευταία φορά που πήγε στη καλλιόπη παρέα με τους τέσσερις τροχούς. Μη πιστεύεις τα πάντα...

:) :) :) :) :) :)

 
το ιδιο πραμα ειναι ρε αφου ζηταω κ προσωπικη εμπειρια απο αμαξια.

Το να παρω απαντηση στο ερωτημα σου απο δω ειναι προτιμοτερο να διαβασω απλα γκάλοπς περιοδικων στο ιντερνετ κ μη.Εδω συζηταμε κ λιγο παραπερα την προσεγγιση καινουριου αυτοκινητου.

Εσυ περα απο γουιντοους τι αμαξι εχεις κ τι εμπειρια ομως δε με λες.

 
Wow! είπε:
Τρίγκα, γιατί αγόρι μου δεν κάνεις την πιο απλή ερώτηση του κόσμου: "Τι αμάξι οδηγείτε;". Εδώ ο καθένας γράφει αυτά που διάβασε τη τελευταία φορά που πήγε στη καλλιόπη παρέα με τους τέσσερις τροχούς. Μη πιστεύεις τα πάντα...

:) :) :) :) :) :)
+1600. Trigga, αν έμπαινες σε ένα άσχετο forum και διάβαζες συμβουλές για αγορά κιθάρας όπως "Μην πάρετε Telecaster γιατί είχα μία παλιά και ξεκούρδιζε αμέσως", θα το θεωρούσες αξιόπιστο; Ένα γκάλοπ περιοδικού - και οτιδήποτε προέρχεται από μεγάλο στατιστικό δείγμα - έχει μεγαλύτερη αξία από εμπειρίες μεμονωμένων ατόμων. :)

ΥΓ. Πάρε ΛΑΝΤΑ, γιατί έχουν ΧΟΝΤΡΗ λαμαρίνα.  ;D ;D

 
δεν 8α καταληξω μονο απο δω ρε κουβεντα κανουμε για να διευρυνουμε ισως καποιους τομεις γνωσεων που υστερουν.

Ανταποκριθηκαν πολλοι και χαιρομαι γι αυτο.Θα ηθελα κι αλλο ωστε να ξερω τι μπορει να συναντησω κ τι περιπτωσεις εχω.Μην τα ισοπεδωνουμε ολα αφου συμμετεχω εδω παιρνω γνωμη κ απο δω ρε.Δεν ειμαι κ 16 χρονος ομως που θελει κιθαρα που να παιζει σαν malmsteen εχω κ φιλτρα κ μυαλο να δω πραματα.

Κ το δικο σου κ του προτοκολ τα θεωρω κ λιγο ασκοπα(ανούσια)/προσβλητικα ποστ σε σχεση με μενα κ τη νοημοσυνη μου(ενδεχομενη υποτιμηση της).

 
trigga είπε:
Εσυ περα απο γουιντοους τι αμαξι εχεις κ τι εμπειρια ομως δε με λες.
Opel Astra 1.6

Θα επιστρέψω στην τογιότα κορούλα όμως σε έναμισο χρόνο από σήμερα.

:)

 
triggouli εγω μετα απο ατελειωτα test drive και ψαξιμο ενος χρονου και επειδη γουσταρω λιγο και το γκαζακι και το κρατημα μενοντας παντα σε οσο πιο λογικες τιμες μπορω πηρα αυτο...

full


46997126fc475aca963fff24954e6bd2c6876ee3238c9e018ce38069f4bc2890e62c3958.jpg


honda civic type s 2008....

ηταν το καλυτερο πακετο για τα γουστα μου απο αποψη αξιοπιστιας-τιμης-καταναλωσης-οδηγικης συμπεριφορας κτλ...

αν σε ενδιαφερει μονο να..τσουλαει και να μην εχεις εξοδα παρε κανα Hyundai ...βεβαια ειναι λιγο ..βαρκες... ;D

ο πατερας μου εχει 15 χρονια mazda και δεν εχουν παθει το παραμικρο!ουτε μια μικρη ζημια!απιστευτο..

α!ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ VOLKSWAGEN ειδικα τα tsi...ολου του ..γκρουπ εννοειται...

 
Το...Enterprise στις φωτό της προηγούμενης σελίδας είναι από χρόνια ένα από τα σήματα κατατεθέντα της Καλλιθέας.

Μια εποχή το έβρισκα μπροστά μου συνέχεια. Δυστυχώς δεν συνάντησα ποτέ τον οδηγό//ιθύνοντα νου. :D

 
fenderiarhs είπε:
Εν ολιγοις αν σου αρεσει η οδηγηση (και οχι οι καγκουριες) κοιτα ευρωπαικα....
...και συγκεκριμενα alfa romeo...η οδηγικη απολαυση που σου προσφερει απλα δεν υπαρχει και οδηγησα σχεδον οτι μαρκα υπαρχει.. ;D

βεβαια οι επισκεψεις στα συνεργεια αυξανονται οχι για πολυ σοβαρες βλαβες...αλλα για μικρες οι οποιες ομως θα σε κανουν να πηγαινεις συνεργειο...

 
Superfunk είπε:
να σου πω απο το να παρεις τα ΣΑΡΑΒΑΛΑ που φτιαχνουν τωρα οι Γερμανοι (VW ,AUDI μονο προβληματα βγαζουν ειδικα τα Golf) καλυτερα να παρεις μια μαματη Μερτσεντα του 95 να εισαι και αρχοντας!

επισης μακρια απο τις γνωστες ιταλικες μπουρουχες (Fiat,Alfa Romeo) εκτος κι αν εχεις καψουρευτει τον μηχανικο στο συνεργειο της γειτονιας σου (αν παρεις θα γνωριστειτε ΠΟΛΥ καλα ;D ;D)

καλα για εγγλεζικα δε μιλαμε καν ενω τα γαλλικα κααααπως πιο γερα ειναι αλλα και παλι σε καμμια λακουβα θα σου ξεκολησει καμμια πορτα η θα σου ....φυγει κανα παραθυρο (το εχει παθει συγγενης μου 3 φορες!! ;D)

MONO JAPAN αγορι μου ( η μαλλον μονο ΤΟΥΟΤΑ)!
και ομως συμφωνουμε σε ολα!ιστορικες στιγμες... ;D

 
Superfunk είπε:
Για αυτο ακριβως και ειναι ΣΚΥΛΙΑ,πολλα βεβαια φτιαχνονται στην Ιαπωνια (η πλειοψηφια μαλιστα) καποια ΤΟΥΟΤΑ φτιαχνονται στην ΑΓΓΛΙΑ & καποια στην ΤΟΥΡΚΙΑ.

Τα standards ομως της ΤΟΥΟΤΑ & ο ποιοτικος ελεγχος ειναι ο ΙΔΙΟΣ παντου  ;)

εξαλλου τα δυο σημαντικοτερα μερη (μηχανικα και ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ) ειναι παντα MIJ.
ακριβως!

και εγω ετσι νομιζα Vrass αλλα δυστυχως ή ευτυχως με τα γιαπωνεζικα οπου και αν φτιαχνονται εχεις το κεφαλι σου πιο ησυχο..

 
Vrass είπε:
Οσον αφορά την αξιοπιστία των κινητηρων, η υπεροχή των γιαπωνέζικων ίσχυε σε σημαντικό βαθμό μέχρι κάποια χρόνια πριν. Πλέον δεδομένου του ότι η κατασκευή κινητήρων και μηχανικών μερών σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής γίνεται αποκλειστικά από ρομποτικά συστήματα με μηδαμηνά περιθώρια σφαλμάτων, τα οποία είναι λίγο πολύ κοινά σε όλα τα εργοστάσια παραγωγής παγκοσμίως, η διακύμανση σε ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία μηχανικών μερών δεν είναι πλέον αξιοσημείωτη. Εκεί που υπερέχουν ακόμα οι ιάπωνες είναι στο ότι είναι ένα βήμα μπροστά τεχνολογικά όσον αφορά τη σχεδίαση των κινητηρων και μονο αυτών, πράγμα που φαίνεται από τις απόλυτες επιδόσεις τους και την απόδοσή τους.

Οσον αφορά τα standards και τον ποιοτικό έλεγχο της toyota, δεν είναι πιο αυστηρός από αυτόν της honda, mitsubishi, ford, VW κλπ. Τα standards πλέον είναι το ίδιο υψηλά για όλους, γιατί ο ανταγωνισμός από τη μια είναι αμείλικτος, οι διαφοροι οργανισμοί που έχουν να κάνουν με την ποιότητα και την ασφάλεια των αγαθών από την άλλη είναι όλο και πιο αυστηροί.
το "safe mode" των καινουριων tsi κινητηρων ολου του volkswagen group σου λεει κατι..?

σιγουρα οχι με αυτα που λες...

λες καλο τον ποιοτικο ελεγχο της volswagen Πχ σε κινητηρες που 100αδες κοσμος στα forum της διαμαρτυρονται για το ποσο ελατωμματικοι εχουν βγει...

τελοσπαντων οτι νομιζει ο καθενας...αλλα λιγο παραπανω διαβασμα στα φορουμ καθε εταιρειας δεν θα εβλαπτε για να ξερεις οντως τι παιζει και οχι να λες αυτα που λες...

φιλικα παντα... ;)

 
H διαφορά των VAG από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα είναι τεράστια, τα προβλήματα των TSI περιορίζονται μόνο σε λίγα λαδάκια (και μάλιστα σε ορισμένα αυτοκίνητα), από την άλλη η ποιότητα κύλισης αλλά και οι επιδόσεις είναι ένα σκαλί πάνω από τα υπόλοιπα και όσον αφορά VW AUDI η μεταπώληση είναι υψηλότατη μιά που είναι περηζήτητα. Safe Mode κλπ είναι σπάνια φαινόμενα και σου μιλάω εκ μεγάλης πείρας.

Δες για παράδειγμα:

Just a few months after it launched the new Ibiza, Spanish automaker SEAT is expanding its supermini’s range with the reveal of the sporty Cupra model that is equipped with the latest version of the VW Group’s 1.4-liter TSI engine. The new twin-turbo engine now delivers 180 HP and is mated to a seven speed DSG gearbox with steering wheel shift-paddles. SEAT say that while developing the same output as the 1.8-liter turbo in the previous generation Ibiza Cupra, the new engine delivers a noteworthy reduction in emission levels and fuel consumption thanks to its smaller cylinder capacity. -Continued

Compared to the other Ibiza SportCoupe (3door) versions, the new Cupra gets a relatively aggressive bodykit with new a front bumper that features a lip spoiler and air intake vents surrounding the central grille, 17-inch alloy wheels and a newly designed rear bumper with an integrated difusser and a centrally placed trapezoid tailpipe. Oddly enough, and although the Cupra is the top-of-the-range model in the Ibiza line-up, it does not get side skirts. Apparently SEAT will charge a few hundred Euros extra for them…

According to the VW’s Spanish subsidiary, the Cupra will come equipped with standard ESP, ABS, TCS + EBA, driver and passenger airbag, head airbag, Hill Hold Control, tire pressure loss warning light, twin chrome headlights, fog lamps with cornering function, “easy entry” system on the passenger seat, CUPRA suspension, CUPRA sports seats and aluminum pedals. The Ibiza Cupra will make its worldwide debut at the forthcoming Paris Auto Show in October.

Seat-Ibiza-Cupra-2009-0.jpg


Seat-Ibiza-Cupra-2009-2.jpg


 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top