- Μηνύματα
- 2,578
- Πόντοι
- 38
Φυσικά είναι πολύ καλη λύση τα υβριδικά....
Πολύ καλό και το Honda και το Prius Toyota.
Πολύ καλό και το Honda και το Prius Toyota.
Δε ξεγεύγουν όμως από τα 15 χιλιάρικα???για το honda δεν έχω ακούσει και τόσο καλά λόγια...studio54GR είπε:Φυσικά είναι πολύ καλη λύση τα υβριδικά....
Πολύ καλό και το Honda και το Prius Toyota.
Η αναμφισβητητη πρωτοπορια των γιαπωνεζων στον τομεα των κινητηρων εχει κλονιστει τελευταια τοσο απο τις ολοενα αυξανομενες απαιτησεις για "πρασσινους κινητηρες" οσο και απο το "ξυπνημα" των ευρωπαιων ειδικα μετα τους κινητηρες tsi της vw που εχουν κανει τον ανταγωνισμο να ψαχνεται (με εξαιρεση μερικα διαμαντια της honda....οι καλοι κινητηρες ομως της οποιας ειναι στοχευμενοι σε ειδικο κοινο και οχι για τον μεσο χρηστη βλπ υψηλοστροφη λειτουργια με οτι αυτο σημαινει), και ειναι πολυ πισω ακομα σε αυτο που κανει το πραγματικα καλο αυτοκινητο: οδικη συμπεριφορα, (αλλα και αλλους λιγοτερο σημαντικους οπως ποιοτητα κυλισης, perceived ποιοτητα κατασκευης ηλεκτρονικα συστηματα προσφυσης κλπ), (με εξαιρεση και παλι καποιες ειδικες κατασκευες). Δεν αμφιβαλλω οτι για την πιπιτσα που κανει τα ψωνια της καθε Σαββατο αυτο μπορει να ειναι ησσονος σημασιας, αλλα οταν καλουμαστε να συγκρινουμε καποια πραγματα πρεπει να λαμβανουμε υποψιν μας ολες τις παραμετρους και οχι μονο το αν η "κουρσα ειναι σκυλι"Alchemist είπε:EDIT: Υπάρχουν πάντα και οι εναλλακτικές από Ευρώπη και θεωρώ ότι οι Ευρωπαίοι σε θέματα καλαισθησίας και "ευχάριστης ατμόσφαιρας" είναι ακόμα μπροστά, σημαντικό για μένα να σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφα το αμάξι που θα πάρεις. Αλλά αν η αξιοπιστία είναι το κύριο μέλημα, καλύτερα προς Άπω Ανατολή μεριά...
Ναι οντως.......σημερα δεν φτιαχνουν πια τετοιες ΣΚΟΤΩΣΤΡΕΣ......και ευτυχως δηλαδη :ΤΟ αμαξι....ΣΙΓΟΥΡΑ δεν τα φτιαχνουν οπως παλια... ;D
KAΛΟ και "πράσινο"fleamail είπε:trigga σταμάτα το ψάξιμο σου βρήκα αμάξι
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/58578
και κάτω από 15.000 ;D
+1600. Trigga, αν έμπαινες σε ένα άσχετο forum και διάβαζες συμβουλές για αγορά κιθάρας όπως "Μην πάρετε Telecaster γιατί είχα μία παλιά και ξεκούρδιζε αμέσως", θα το θεωρούσες αξιόπιστο; Ένα γκάλοπ περιοδικού - και οτιδήποτε προέρχεται από μεγάλο στατιστικό δείγμα - έχει μεγαλύτερη αξία από εμπειρίες μεμονωμένων ατόμων.Wow! είπε:Τρίγκα, γιατί αγόρι μου δεν κάνεις την πιο απλή ερώτηση του κόσμου: "Τι αμάξι οδηγείτε;". Εδώ ο καθένας γράφει αυτά που διάβασε τη τελευταία φορά που πήγε στη καλλιόπη παρέα με τους τέσσερις τροχούς. Μη πιστεύεις τα πάντα...
Opel Astra 1.6trigga είπε:Εσυ περα απο γουιντοους τι αμαξι εχεις κ τι εμπειρια ομως δε με λες.
...και συγκεκριμενα alfa romeo...η οδηγικη απολαυση που σου προσφερει απλα δεν υπαρχει και οδηγησα σχεδον οτι μαρκα υπαρχει.. ;Dfenderiarhs είπε:Εν ολιγοις αν σου αρεσει η οδηγηση (και οχι οι καγκουριες) κοιτα ευρωπαικα....
και ομως συμφωνουμε σε ολα!ιστορικες στιγμες... ;DSuperfunk είπε:να σου πω απο το να παρεις τα ΣΑΡΑΒΑΛΑ που φτιαχνουν τωρα οι Γερμανοι (VW ,AUDI μονο προβληματα βγαζουν ειδικα τα Golf) καλυτερα να παρεις μια μαματη Μερτσεντα του 95 να εισαι και αρχοντας!
επισης μακρια απο τις γνωστες ιταλικες μπουρουχες (Fiat,Alfa Romeo) εκτος κι αν εχεις καψουρευτει τον μηχανικο στο συνεργειο της γειτονιας σου (αν παρεις θα γνωριστειτε ΠΟΛΥ καλα ;D ;D)
καλα για εγγλεζικα δε μιλαμε καν ενω τα γαλλικα κααααπως πιο γερα ειναι αλλα και παλι σε καμμια λακουβα θα σου ξεκολησει καμμια πορτα η θα σου ....φυγει κανα παραθυρο (το εχει παθει συγγενης μου 3 φορες!! ;D)
MONO JAPAN αγορι μου ( η μαλλον μονο ΤΟΥΟΤΑ)!
ακριβως!Superfunk είπε:Για αυτο ακριβως και ειναι ΣΚΥΛΙΑ,πολλα βεβαια φτιαχνονται στην Ιαπωνια (η πλειοψηφια μαλιστα) καποια ΤΟΥΟΤΑ φτιαχνονται στην ΑΓΓΛΙΑ & καποια στην ΤΟΥΡΚΙΑ.
Τα standards ομως της ΤΟΥΟΤΑ & ο ποιοτικος ελεγχος ειναι ο ΙΔΙΟΣ παντου
εξαλλου τα δυο σημαντικοτερα μερη (μηχανικα και ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ) ειναι παντα MIJ.
το "safe mode" των καινουριων tsi κινητηρων ολου του volkswagen group σου λεει κατι..?Vrass είπε:Οσον αφορά την αξιοπιστία των κινητηρων, η υπεροχή των γιαπωνέζικων ίσχυε σε σημαντικό βαθμό μέχρι κάποια χρόνια πριν. Πλέον δεδομένου του ότι η κατασκευή κινητήρων και μηχανικών μερών σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής γίνεται αποκλειστικά από ρομποτικά συστήματα με μηδαμηνά περιθώρια σφαλμάτων, τα οποία είναι λίγο πολύ κοινά σε όλα τα εργοστάσια παραγωγής παγκοσμίως, η διακύμανση σε ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία μηχανικών μερών δεν είναι πλέον αξιοσημείωτη. Εκεί που υπερέχουν ακόμα οι ιάπωνες είναι στο ότι είναι ένα βήμα μπροστά τεχνολογικά όσον αφορά τη σχεδίαση των κινητηρων και μονο αυτών, πράγμα που φαίνεται από τις απόλυτες επιδόσεις τους και την απόδοσή τους.
Οσον αφορά τα standards και τον ποιοτικό έλεγχο της toyota, δεν είναι πιο αυστηρός από αυτόν της honda, mitsubishi, ford, VW κλπ. Τα standards πλέον είναι το ίδιο υψηλά για όλους, γιατί ο ανταγωνισμός από τη μια είναι αμείλικτος, οι διαφοροι οργανισμοί που έχουν να κάνουν με την ποιότητα και την ασφάλεια των αγαθών από την άλλη είναι όλο και πιο αυστηροί.