Τριγκοαμάξι

X-minor είπε:
Χωράει το thunderbird στο getz?!?  ;D
Όπως λένε και οι Γερμανοί (που είναι φίλοι μας) "όλα τα χωράει ο κ.. της"

 
Να κάνω μια μικρή παρέμβαση-ανακεφαλαίωση;

-Kia Ceed = τρελή ευκαιρία. Φτηνό, με 7 χρόνια εγγύηση, τζάμπα σέρβις και πολύ καλό αμάξι. Άσε που είναι και 1400 με 109 ίππους που σημαίνει χαμηλότερα τέλη και βενζίνες σε σχέση με τα 1600άρια χωρίς λιγότερη απόδοση! Αν δεν σε ενδιαφέρει η μούρη, είναι πραγματικά άψογο.

-Ιάπωνες = αξιοπιστία, σκυλιά, αθάνατα κλπ. Όλοι οι Γιαπωνέζοι είναι καλοί σε αυτά, απλά κάποια μοντέλα είναι πιο όμορφα και ενδιαφέροντα από τα άλλα, με το ανάλογο καπέλο στην τιμή (π.χ. Hond Civic).

Τα Hyundai πρέπει να είναι καλά αλλά κάτι με χαλάει ρε γμτ, μάλλον είμαι προκατειλημμένος γιατί δεν έχω απτό στοίχειο που να τεκμηριώνει κάποιο παράπονο... :-\

Όσο για τα Ιταλικά, έχει μπει πολύ νερό στ' αυλάκι από την εποχή που η Delta Integrale ήταν το πιο ποθητό και πιο ζημιάρικο αυτοκίνητο. Αν μιλήσουμε για τα Bravo και Grande Punto, δεν είναι απλώς καλύτερα από τα παλιά Fiat. Είναι καλοφτιαγμένα, με όλη τη σημασία της λέξης! Δεν ξέρω αν κοντράρουν τους σχιστομάτηδες (χλωμό το κόβω) αλλά έχουν ανέβει πολύ. ;)

EDIT: Υπάρχουν πάντα και οι εναλλακτικές από Ευρώπη και θεωρώ ότι οι Ευρωπαίοι σε θέματα καλαισθησίας και "ευχάριστης ατμόσφαιρας" είναι ακόμα μπροστά, σημαντικό για μένα να σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφα το αμάξι που θα πάρεις. Αλλά αν η αξιοπιστία είναι το κύριο μέλημα, καλύτερα προς Άπω Ανατολή μεριά...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Επειδή απ'ότι βλέπω παίζει πολύ μυθολογία με την μη αξιοπιστία των ευρωπαϊκών και την αξιπιστία των ιαπωνέζικων, ας ξεκαθαρίσουμε κάτι. Η συντριπτική πλειοψηφία των μικρών και μεσαίων γιαπωνέζικων ΔΕΝ κατασκευάζεται στην Ιαπωνία. Εκέι φτιάχνουν κινητήρες, και κάποια μηχανικά μέρη (όσα δεν παίρνουν από εξωτερικούς προμηθευτές) και στη συνέχεια στέλνονται σε αναπτυσσόμενες ανατολικές (ή πρωην ανατολικού μπλοκ) χώρες. Οπου γίνεται η κατασκευή και συναρμολόγηση του αυτοκινήτου. Συνεπώς τα περι Ιαπωνικής ποιότητας και ευρωπαϊκής προχειροδουλειάς δεν ισχύουν πλέον. Στις ίδιες γειτονιές φτιάχνονται πανω-κάτω όλα αυτά πλέον.

Ολα είναι το ίδιο ανακυκλώσιμα και χρησιμοποιούν παρόμοια υλικά, οπότε το αν θα χαλάσει κάτι ή όχι μια ώρα νωρίτερα έχει να κάνει κυρίως με το πως το χρησιμοποιεί και το πόσο το προσέχει ο εκάστοτε οδηγός-ιδιοκτήτης. Αλλο εγώ που το προσέχω πολύ μεν, το σκίζω δε σε πίστες και ορεινές διαδρομές, άλλο η γκομενίτσα που το κυκλοφορεί μες την πόλη το αφήνει άπλυτο με τις γραντζουνιές γύρω γύρω για πάντα και καβαλάει πεζοδρόμια, και άλλο ο πατέρας μου που οδηγάει οικονομικά, κάνει τακτική συντήρηση, και ψάχνει τα συνεργεία με τους πιο προσεκτικούς μηχανικούς για τα υποχρεωτικά σέρβις.. Το δικό μου θα κάψει λάδια πρώτο, της γκόμενας θα κολλήσουν πόρτες παράθυρα κλπ, και του πατέρα μου θα είναι το "σκυλί" που δεν θα βγάλει το παραμικρό. Κάπως ετσι πάει.

Πάρε ένα μικρό και οικονομικό που να σου αρέσει, και αν το χρησιμοποιείς και το φροντίζεις όπως πρέπει χωρίς υπερβολές, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα. ;)

 
Στα σοβαρα τωρα απ οτι μου ειπατε κ διαβασα σε περιοδικα του ιντερνετ καλες περιπτωσεις ειναι to kia ceed k suzuki swift.

Καποιοι αλλοι γνωστοι κι αυτοι σε αυτα κλίνουν οταν μιλαμε για καινουριο.Και μεχρι τα 15.000 ειμαστε μεσα γιατι ειδα κατι honda,mazda,μιτζουμπίσια και δυστυχως ξεφευγουμε.Να μην παρω κ τελειως αυγο για αυτοκινητο, να εχει κ λιγο χωρο κ να ειναι 5θυρο.Η αγαπη μου ειναι τα sedan να πω αληθεια αλλα στις μικρες-μικρομεσαιες κατηγοριες που ειμαι οταν κοιτας sedan ειναι σαν 3θυρο με τρείλορ απο πισω ενωμενο ενα πραμα.Καμμια αισθηση ομορφιας κ συνολου.Που να συγκριθει ενα passat k civic με ενα skoda fabia sedan.Η λουτσα με τη βουρτσα.

Γμτ δεν ξερω τι να κανω κ απο που να αρχισω για ψαξιματα κ τετοια.Με τα τεστ drive δεν προκειται να σκαμπασω τπτ παραπανω αφου ιδεα δεν εχω απο αμαξια.Αμα εχει ροδα φουσκωμενη μια χαρα θα το δω :P

Αν εχετε τπτ αλλο να μου πειτε ωστε να το κανετε πιο ευκολο σε εναν ασχετο πειτε το αφοβα, αλλωστε γι αυτο περιμενω κ εβαλα το θεμα.Προσωπικες εμπειριες ειναι ισχυροτερες των περιοδικων κ απλα γνωμεων γειτονων κ φιλων.

Ο γαμπρος μου οτι πορωση εχω εγω με την κιθαρα το χει σε αυτοκινητα κ ειναι μια χρησιμη κ αποτελεσματικη βοηθεια.θα τα συγκρινω κ με τα δικα σας κ αυτα που ειδα απο το νετ κ θα δω ωσπου να το παρω.

Υ.Γ.Μεταχειρισμενο κ μερτσεντα παπουφανκ ηταν για την πλακα.Τα μισα λεφτα θα μου τα φαει σε μπετζινολαδο.Το σαμουραι του μύγοζουζουνου μου εδωσε την θεια φωτιση για την αλβανομερτσεντα.Αλλα αφου ειπαμε για κινουργιου πειτε τπτ για τα καινουρια δεδομενα.

 
Αφού κοιτάς για μικρομεσαίο καινούργιο και δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις πέραν της οικονομίας-πρακτικότητας-εμφάνισης-αξιοπιστίας, θεωρώ ότι ένα αυτοκίνητο σαν το ceed θα είναι επιλογή που δε θα μετανιώσεις.

Για κάτι πιο μικρό, θα προτεινα το mazda 2 έναντι του swift, λόγω ότι το swiftείναι πλέον πολλά χρόνια στην αγορά και είναι γερασμένο (καί τεχνολογικα σε σχέση με το mazda), καθώς και λόγω χώρων, κύρίως πίσω και στο πορτ παγκαζ. Το swift απλά ΔΕΝ έχει χώρους, εκτός αν όλοι είστε μέχρι 1.65 το πολύ... Τα έχω δει-οδηγήσει και τα δυο και θεωρώ ότι για τη χρήση και βάσει των απαιτήσεών σου το mazdάκι θα σου αρέσει περισσότερο. Αμα δεν το βιάζεσαι για τους 2 προσεχείς μήνες, ασε να δουμε και το καινούργιο ford fiesta που κυκλοφορεί τον άλλο μήνα. Θα μοιάζει αρκετά με το mazda 2 μιας και η εξέλιξή τους έγινε από κοινού, απλώς θα είναι τελειοποιημένο στα σημεία.

Ολα αυτά τα μοντέλα θα παίζουν σίγουρα κατω από τα 15 χιλιάρικα, οπότε είσαι και μέσα στα λεφτά που θες να ρίξεις.

 
Έχει βγει καινούριο mazda 2 φέτος. Πάρε ιάπωνα ή κορεάτη. Το ΚΙΑ είναι πολύ ωραίο ειδικά δε λευκό και έχει και χώρους. Τα πιο μικρά swift κ.α. δεν είναι τόσο ευρύχωρα στο χώρο αποσκευών. Δεν κάνεις με το γαμπρό σου μια βόλτα στις αντιπροσωπείες- ο Βόλος έχει τα πάντα-. ;)

 
. Εκέι φτιάχνουν κινητήρες, και κάποια μηχανικά μέρη (όσα δεν παίρνουν από εξωτερικούς προμηθευτές) και στη συνέχεια στέλνονται σε αναπτυσσόμενες ανατολικές (ή πρωην ανατολικού μπλοκ) χώρες. Οπου γίνεται η κατασκευή και συναρμολόγηση του αυτοκινήτου. Συνεπώς τα περι Ιαπωνικής ποιότητας και ευρωπαϊκής προχειροδουλειάς δεν ισχύουν πλέον.

Για αυτο ακριβως και ειναι ΣΚΥΛΙΑ,πολλα βεβαια φτιαχνονται στην Ιαπωνια (η πλειοψηφια μαλιστα) καποια ΤΟΥΟΤΑ φτιαχνονται στην ΑΓΓΛΙΑ & καποια στην ΤΟΥΡΚΙΑ.

Τα standards ομως της ΤΟΥΟΤΑ & ο ποιοτικος ελεγχος ειναι ο ΙΔΙΟΣ παντου  ;)

εξαλλου τα δυο σημαντικοτερα μερη (μηχανικα και ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ) ειναι παντα MIJ.

 
To Toyota Auris(δηλαδή πεντάθυρο) φτιάχνεται εξολοκλήρου στην τουρκία και λίγα στην Αγγλία. Το Toyota Corolla (αντίστοιχο τετράθυρο) φτιάχνεται εξολοκλήρου στην Ιαπωνία. Το corolla μέσα από την αντιπροσωπία μου είπαν μαστόρια ότι είναι και πιο καλοφτιαγμένο(ποιοτικά υλικά κτλ) και βγάζει στατιστικά λιγότερες και μικρότερης σημασίας ζημιές. Μετράει ακόμα το MIJ.

Καλός ο Γερμανός αλλά σαν τον Ιάπωνα....... ;D ;D 8)

 
Δεν οδηγώ προσωπικά, απλά ήθελα να επιβεβαιώσω ότι τα honda (όπως και άλλα τζαπόνια) είναι όντως σκυλιά.Το 20 χρονών και με πάμπολλα χιλιόμετρα honda civic που είχε παλιότερα η μάνα μου καλά κρατάει ακόμα, να φανταστείς τα υφάσματα στα καθίσματα και τα ταμπλό είναι ακόμα αυτό που λέμε mint.Kαι ουδέποτε μας έβγαλε κάποια σοβαρή ζημια (ούε κινητήρας ούτε τίποτα)

Επίσης, όταν προτομπήκα στο honda jazz μιας θείας μου έπαθα πλάκα με τους χώρους του.Check it out.

 
Αν μεινεις στην κατηγορια super-mini εξετασε προσεκτικα Opel Corsa Enjoy 1.4lt 5θυρο(13.980€) και Mazda 2 5θυρο 1.3L (86PS) Touring (13.290€).To Getz δειχνει φθηνοτερο αλλα υστερει σε εξοπλισμο ασφαλειας(λιγοτεροι αεροσακοι) εχει μικροτερη διαρκεια εγγυησεων και μικροτερο διαστημα service (με βαση τα διανυθεντα χιλιομετρα).

p.s. στο site hxxp://www.autotriti.gr/ μπορεις να κανεις τις δικες σου συγκρισεις σε οποια μοντελα θες.

 
odis13 είπε:
Δεν οδηγώ προσωπικά, απλά ήθελα να επιβεβαιώσω ότι τα honda (όπως και άλλα τζαπόνια) είναι όντως σκυλιά.Το 20 χρονών και με πάμπολλα χιλιόμετρα honda civic που είχε παλιότερα η μάνα μου καλά κρατάει ακόμα, να φανταστείς τα υφάσματα στα καθίσματα και τα ταμπλό είναι ακόμα αυτό που λέμε mint.Kαι ουδέποτε μας έβγαλε κάποια σοβαρή ζημια (ούε κινητήρας ούτε τίποτα)

Επίσης, όταν προτομπήκα στο honda jazz μιας θείας μου έπαθα πλάκα με τους χώρους του.Check it out.
Οταν αρχίσεις να οδηγείς, και πάρεις μια βολτα το civic και μετά το jazz θα καταλάβεις ότι έχουν τόση σχέση μεταξύ τους από κάθε άποψη, όσο μια BC Rich με ένα Kurzweill... Η ποιότητα κατασκευής ενός αυτοκινήτου 20ετίας δέν έχει καμία απολύτως σχέση με ενός σημερινού. Οσο "καλό" και "σκυλί" είναι ένα καινούργιο Honda Jazz, άλλο τόσο είναι και ένα Opel Corsa. Οσο για ζημιές, αξιοπιστία, μακροβιότητα κλπ, τα είπαμε πιο πριν...

 
Superfunk είπε:
Για αυτο ακριβως και ειναι ΣΚΥΛΙΑ,πολλα βεβαια φτιαχνονται στην Ιαπωνια (η πλειοψηφια μαλιστα) καποια ΤΟΥΟΤΑ φτιαχνονται στην ΑΓΓΛΙΑ & καποια στην ΤΟΥΡΚΙΑ.

Τα standards ομως της ΤΟΥΟΤΑ & ο ποιοτικος ελεγχος ειναι ο ΙΔΙΟΣ παντου  ;)

εξαλλου τα δυο σημαντικοτερα μερη (μηχανικα και ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ) ειναι παντα MIJ.

Μην ξεχνάμε ότι ένα αυτοκίνητο με εξαιρετικό κινητήρα, αναρτήσεις και λοιπά μηχανικά μέρη βαλμένα σε ένα πλαίσιο επιρρεπές σε στρεβλώσεις και με ένα σαλόνι που μέσα σε ενάμισι χρόνο τρίζει από παντού, δεν θεωρείται σκυλί... Πλέον οι απαιτήσεις έχουν ανέβει κατά πολύ (και καλά κάνουν) και δεν αρκεί ένα καλό μηχανικό σύνολο, αλλά ένα γενικό σύνολο. Είναι σαν να έχεις ένα σετάκι καταπληκτικούς μαγνήτες πάνω σε ένα όργανο που κάθε τόσο την ακούει το μπράτσο ας πούμε... Δεν παίζει σωστα.

Οσον αφορά την αξιοπιστία των κινητηρων, η υπεροχή των γιαπωνέζικων ίσχυε σε σημαντικό βαθμό μέχρι κάποια χρόνια πριν. Πλέον δεδομένου του ότι η κατασκευή κινητήρων και μηχανικών μερών σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής γίνεται αποκλειστικά από ρομποτικά συστήματα με μηδαμηνά περιθώρια σφαλμάτων, τα οποία είναι λίγο πολύ κοινά σε όλα τα εργοστάσια παραγωγής παγκοσμίως, η διακύμανση σε ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία μηχανικών μερών δεν είναι πλέον αξιοσημείωτη. Το ίδιο εύκολα ή δύσκολα σπάνε όλα τα μοτέρ. Εκεί που υπερέχουν ακόμα οι ιάπωνες είναι στο ότι είναι ένα βήμα μπροστά τεχνολογικά όσον αφορά τη σχεδίαση των κινητηρων και μονο αυτών, πράγμα που φαίνεται από τις απόλυτες επιδόσεις τους και την απόδοσή τους.

Οσον αφορά τα standards και τον ποιοτικό έλεγχο της toyota, δεν είναι πιο αυστηρός από αυτόν της honda, mitsubishi, ford, VW κλπ. Τα standards πλέον είναι το ίδιο υψηλά για όλους, γιατί ο ανταγωνισμός από τη μια είναι αμείλικτος, οι διαφοροι οργανισμοί που έχουν να κάνουν με την ποιότητα και την ασφάλεια των αγαθών από την άλλη είναι όλο και πιο αυστηροί.

Κοινώς μην κολλάτε στα παλιά στερεότυπα περί μεθυσμένων ιταλών τεχνιτών και γιαπωνέζων που τα ψειρίζουν όλα. Ολοι τα ίδια ρομποτάκια προγραμματίζουν να βιδώνουν, και όλοι το ίδιο προσεκτικά τσεκάρουν αν όλα έγιναν σωστά.

Πάρτε το αυτοκίνητο που σας αρέσει, και αν το προσέχετε όσο πρέπει θα σας εξυπηρετήσει για αρκετό καιρό.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ λόγω τρέλλας με το αντικείμενο έχω να κάνω μερικές παρατηρήσεις....

(Αν και καλό θα ήταν να μιλήσω αφού ληφθεί η απόφαση).

TOYOTA, μακρυά από Τούρκικα και Αγγλικά (προβλήματα σε σασμάν σε σειρές 2000 και μετά -παθων και πληρών, τελικά θα φτάναμε δικαστικώς με την ΤΟΥΟΤΑ) πληθώρα προβλημάτων στα 1.4 και 1.6 (ελατήρια πιστονιών) Άρα ΤΟΥΟΤΑ μετάχειρο από 2000 και πίσω μόνο.

ΚΙΑ ΜΙΑ κλπ κορεάτικα κιλίμια με πολύ χαμηλή ποιότητα κύλισης ψεύτικα πλαστικά κλπ. τα δωρεάν service κλπ κρύβουν κι άλλα από πίσω πχ γνήσια ανταλλακτικά κλπ.

Ιταλικά

F I A T

i  t n i

x   o m

     t e

     h

     e

     r

Έμειναν πολύ πίσω οι βενζινοκινητήρες τους όμως στρίβουν καταπληκτικά και οι πετρελαιοκινητήρες τους σκίζουν, μιά καλή φάση ένα Panta turbo diesel δεν καίει τίποτα, στρίβει, έχει ροπή από ποοοολυ χαμηλά και καλά γκάζια (όχι για κόντρες).

Mazda, μακρυά από RX8 η μεγαλύτερη αποτυχία (μεγάλη κατανάλωση μέτριες επιδόσεις) η σειρά 2, η σειρά 3 και η 6 σκίζουν....

Οpel, τα αμέσως προηγούμενα μοντέλα έχουν φοβερά προβλήματα (ηλεκτρικά κυρίως και  σκάνε και κανένα ελατήριο που και που), τα νέα δεν ξέρω ακόμα αλλά είναι και λίγο ακριβά.

VAG (AUDI, VW, SEAT, SKODA)

Υψηλή ποιότητα κύλισης, πολύ καλά υλικά, τα WV και τα AUDI είναι ακριβά σε σχέση με αυτά που προσφέρουν, τα Seat και τα Skoda είναι πιό Value 4 Μoney,

Ένα καλό 20vt (δηλαδής 1,8Τ) μετάχειρό θα το βρείς από 12.000, θα το κρατήσεις 6-7 χρόνια και πάλι τόσο θα το δώσεις. (καλά μεταχειρισμένα μοντέλα σα Golf4, A3, S3, A4, LEON, TOLEDO, Octavia αξίζουν τα Λ7 τους 100%).

Ηonda, κι όμως σπάνε......κι αυτά ακριβά, ακριβά service (Σαρακάκης αντιπρόσωπος μπρρρρρρ) αν εξαιρέσεις τα TYPE-R, S2000 τα άλλα είναι του κιλού, και ΔΕΝ στρίβουν (ειδικά τα παλιά μοντέλα).

Renault, τα καλά μοντέλα είναι και πανάκριβα.....

Citroen, Peugeot, με τα προβληματάκια τους αλλά μουράτα με γκάζια και πολύ καλό Value 4 Money.

Ελπίζω να σε μπέρδεψα.....

By the way το δικό μου αυτοκίνητο είναι ένα Seat Leon 20vt4 που το PowerTechniques ανακοίνωσε σαν το δυνατότερο Seat που μέτρησαν ποτέ....

(Μου χει φάει πολύ χρήμα)καιι τον περισσότερο χρόνο μου τον τρώω σε συνεργεία....

ΥΓ γράφω και στο

www.seatnet.gr

Εκεί αν θες να μάθεις κάτι για Vag είσαι ευπρόσδεκτος, όπως και όλοι σας.

http://www.seatnet.gr/forum/viewtopic.php?t=681&postdays=0&postorder=asc&start=720

Μια καλή πρόταση είναι ένα leon TD (θα έρθει σε λίγο καιρό)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Vrass είπε:
Οταν αρχίσεις να οδηγείς, και πάρεις μια βολτα το civic και μετά το jazz θα καταλάβεις ότι έχουν τόση σχέση μεταξύ τους από κάθε άποψη, όσο μια BC Rich με ένα Kurzweill... Η ποιότητα κατασκευής ενός αυτοκινήτου 20ετίας δέν έχει καμία απολύτως σχέση με ενός σημερινού. Οσο "καλό" και "σκυλί" είναι ένα καινούργιο Honda Jazz, άλλο τόσο είναι και ένα Opel Corsa. Οσο για ζημιές, αξιοπιστία, μακροβιότητα κλπ, τα είπαμε πιο πριν...
Βέβαια.Δεν είπα τίποτα για το jazz απο πλευράς οδήγησης/αντοχής,καθως δε γνωρίζω, είπα μόνο για τους χώρους, που ειδικά στα πίσω καθίσματα μου φάνηκαν πολύ μεγάλοι.

 
Παντως το καλυτερο αμαξι που ειχα ποτε στη ζωη μου ηταν αυτο (σε αγωνιστικη βερσιον του πατερα μου μια και μικρος ηταν τεντυμποϊς και ετρεχε στα ραλλυ ;D)

1957%20P1200.jpg


το πουλησαμε το 2005 και ειχε κανει 1.200.000 χιλιομετρα με τον ιδιο κινητηρα με τον οποιο το πηρε ο πατερας μου το 1966....

ΤΟ αμαξι....ΣΙΓΟΥΡΑ δεν τα φτιαχνουν οπως παλια... ;D

1965%20122S.jpg


 
Φοβερό όχημα....

Όντως δεν υπάρχουν πλέον τέτοια....

Στην γειτονιά μου έχει ένας παππούς ένα τέτοιο..... δεν ξέρω τι θα κάνει ο καημένος με τα νέα μέτρα της Κυβέρνησης όμως. :-[

 
Αυτα ευτυχως τα σωζεις,δεν παιρνεις επιχορηγηση οπως στην Αγγλια βεβαια,αλλα τουλαχιστον τα γραφεις στην ΕΛΠΑ και γλυτωνεις τους φορους κυκλοφορωντας τα ως αντικες,το δικο μου παντως (2 λιτρα με 2 διπλα weber ) ηθελε και ενα βενζιναδικο απο πισω του... ;D

 
Στουντιε με εστειλες ρε συ.Δε στελνεις καποια G&L μπας κ βγαλω παραπανω άκρη?Χριστο δεν καταλαβα.Μου προτεινες 10 μαρκες που δεν εχουν αναφερθει και τελειως γενικα.Εσυ που εχεις εμπειρια απο μοτερια βαλε καμμια προταση/λεπτομερια οχι μονο γενικοτητες.(Κοτσαμ τραπεζα κ δεν εχεις προτάσεις? :P)

Υ.Γ.Παπουφανκ λες να ψαξω να βρω το λαντα που ειχαμε πριν κ να το αγορασω παλι?

 
Μήτσος speaking:

1) Εφόσον το όχημα θα παίξει στην αποτυρικοποιημένη ζώνη (Λάρισα και περιξ) χτυπάς πετρέλαιο χαλαρά. Το πετρέλαιο ΔΕΝ είναι φτηνότερο όμως είναι οικονομικότερο σε καταναλώσεις κλπ.

2) Αν πας σε πετρέλαιο ξεχνάς Ιάπωνες και Κορεατικοκινέζους

3) Σκέπτεσαι τι ζητάς ακριβώς (χώρους? ποιότητα κύλισης? φρένα? αξιοπιστία?) μεσαίοι χώροι πχ Civic-Golf κλπ, μικρό πχ Getz, Jazz Panta 107 C1, C2?

βοήθα να σε βοηθήσουν....  ;)

 
Alchemist είπε:
EDIT: Υπάρχουν πάντα και οι εναλλακτικές από Ευρώπη και θεωρώ ότι οι Ευρωπαίοι σε θέματα καλαισθησίας και "ευχάριστης ατμόσφαιρας" είναι ακόμα μπροστά, σημαντικό για μένα να σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφα το αμάξι που θα πάρεις. Αλλά αν η αξιοπιστία είναι το κύριο μέλημα, καλύτερα προς Άπω Ανατολή μεριά...
+1

Ένα είναι το αυτοκίνητο ;D:

metro.jpg


 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top