Επειδή η συζήτηση έχει ξεφύγει από το αρχικό θέμα δε θεωρώ ότι έχει νοημα να επεκταθώ.
Οσον αφορά τα των κινητήρων του group VAG, θα συμφωνήσω με τον studio54GR που κάλυψε το συγκεκριμένο θέμα πλήρως. Αν καποιοι επιμένουν να διαφωνούν, δικαίωμά τους. Το ποιος γνωρίζει εξ'ιδίας πείρας και ψαξίματος φαίνεται...
Φιλτατε Ibanezion, μάλλον δεν καταλαβαίνεις αυτά που διαβάζεις ή γράφεις αλλα από αυτά που νομίζεις... Λες ότι αυτά που λέω δεν στέκουν και γράφεις περίπου τα ίδια. Επίσης δεν κατανόησες αυτό που έγραψα σχετικά με τους γιαπωνέζικους κινητήρες. Δεν εγραψα πουθενά ότι έχουν κάνει οι Ιάπωνες εκπτώσεις σε ποιότητα και αξιοπιστία. Αντιθέτως, έχουν βελτιωθεί, αλλά μαζί τους έχουν βελτιωθεί σε αυτά τα θέματα και οι Ευρωπαίοι και έχουν φτάσει σε εξ'ίσου υψηλό επίπεδο. Σου φαίνεται πιο κατανοητό τώρα?
Ά, και το "γενικώς" στην πρώτη πρότασή σου γραφεται με "ω"...
Το γεγονός είναι ότι όταν πιέζεις και "σκαλίζεις" ένα μηχανικό σύνολο (όπως εγώ, ο studio54gr, και πολλοί άλλοι του συναφιού μας), αυξάνεις την πιθανότητα να σου βγάλει κάποιο προβληματάκι. Αν δεν την πολυψάχνεις με τέτοια και το έχεις "μαμα" και οδηγείς ΣΩΣΤΑ και χαλαρα, η παραπάνω πιθανότητα μειώνεται. Οσοι ασχολούνται ουσιαστικά με το θέμα αυτοκίνητο καταλαβαίνουν τη διαφορά.
Τρίγκα, πάρε ότι σου αρέσει και σε βολεύει και απλά πρόσεχέ το και φρόντιζέ το. Τις προτάσεις μου τις έκανα σε προηγούμενο ποστ.
(ρε, 11 σελίδες πήγε το thread... τωρα το είδα...)