Τριγκοαμάξι

Για ξεχωριστους λόγους κατέληξα, μεσα απο την θεωρητική περισσότερο, σε αυτα τα 7 αμαξια.Ειναι μεσα στο budget που υπολογίζω και μενει ακομα το τεστdrive και ισως μετα με αυτο και την αντιστοιχία σε εξοπλισμό-τιμη να βρώ την καλύτερη λύση.Συμφωνα με την ερευνα ειναι τα οικονομικότερα με αρκετους χωρους και καλες εγγυήσεις.

Mazda 2 1,3

Colt 1,3

Agila 1,2

Yaris 1,3

Ceed 1,4

Jazz 1,4

Sirion 1,3

Καποια με φουλ εξοπλισμο κάποια σε μοντελα που στερούνται καποιες ανέσεις.

Απο καποια εμπειρία σας σε αυτα τα μοντελα εχετε κάτι να πείτε?

Αν προσέξετε εχω 3 με ιμάντα και 3 με καδένα στον κινητήρα.Σημερα που ειδα το sirion ο τυπος του καταστήματος μου ανεφερε οτι εχει εγγύηση στα ηλεκτρικα για 3 χρονια σε αντιθεση με ολους τους αλλους που δεν δινουν καθολου εγγύηση στα ηλεκτρικα.Στο νετ σε περιοδικα δεν ειδα κατι τετοιο.Εχετε ιδέα τι μπορει να συμβαίνει?

ΜΑκαρι να με βοηθήσει η απαντηση σας και ακομα περισσότερο με το τεστdrive να καταλαβω τπτ και να μην μπερδευτω παραπάνω.

 
jazz,yaris,mazda 2...

κανε ενα test drive δες ποιο σου αρεσει πιο πολυ και παρε ενα απο αυτα τα 3!

οποιο και να παρεις απο αυτα τα 3,θα το κρατησεις μια ..20ετια βαζοντας μονο ..λαδια.. ;)(και θα εχεις και καλη οδηγικη συμπεριφορα)

 
απορρίπτεις κατευθειαν τα 4 "φτηνιαρικα" κατευθείαν ε?

Μπορεις να μου πεις και λίγο το σκεπτικο?Να εχω ιδεα για τους λογους απορριψης ρε παιδι μου.

Το opel ας πουμε που δινει και εγγυήσεις και ειναι φτηνο και δεν καιει τπτ γιατι το ριχνεις Χ ?

Με το sirion ξερεις τι παιζει στην παραπανω ερώτηση?

Πιασε την κιθαρα επιτέλους

 
Να ξέρεις ότι βγαίνει καινούριο jazz (πολύ) σύντομα. Αν είναι να πάρεις το υπάρχον, πρέπει να έχει μεγάλη έκπτωση.

Απ τη λίστα θα απέρριπτα τα sirion και agila καθώς είναι μικρότερης κατηγορίας απ τα υπόλοιπα και θα έχεις ένα και μοναδικό αυτοκίνητο, που σημαίνει και ταξίδια κλπ. ίσως να ναι λίγο πιο σβέλτα όμως. Νομίζω πως το τζαζ είναι το πιο ολοκληρωμένο, αν μπορείς ν' ανεχτείς την εμφάνισή του. Διατίθεται και με ένα πολύ καλό αυτόματο κιβώτιο, αν σ΄ ενδιαφέρει.

Προσωπική μου επιλογή (πριν το τεστ ντραιβ) θα ήταν μάλλον το mazda 2.

Για την εγγύηση δεν έχω ιδέα.

 
Ξερω οτι αλλάζει το jazz μου το ειπε ο υπάλληλος.Εχει εκπτωση -500 τώρα και δεν ξερω αν θα γινει και μεγαλύτερη εκπτωση σ'αυτο.

Το agila-sirion ειναι οικονομικά-φτηνα-με καδενα(φτηνοτερο σερβις κ λιγοτερα το agila ανα 30.000).

Το mazda κι αυτο με καδενα ειναι το νουμερο 1 ως τώρα στην ερευνα που εχω κανει.Απλα τσιμπάει λιγο η τιμη του αλλιως ειναι ιδιο με αυτα του sirion.Διαφερει με την opel λόγω σερβις-αλλαγη λαδιων ανα 30.000 και 6 χρονια εγγύηση αλλα και τιμη.

Στη θεση του agila μπαίνει και το corsa αν θέλετε.Για μενα ολα αυτα αυτης της κατηγοριας δεν ειναι αμαξια που χαιρομαι να τα βλέπω.Τα sedan και αυτα που μ'αρεσουν προς το παρόν δεν τα χρειαζομαι οποτε κοιταω μονο λίγο χωρο και οικονομια στην αγορα,στο σερβις,στην καταναλωση.(εννοείται και η αξιοπιστια-εμπειρια των εταιριών γι'αυτο και εβαλα αυτες τις εταιριες)

 
Φίλε μου trigga θα σου πω το εξής....Πάνε σε μια μάντρα μεταχειρισμένων, πρόσεξε τι μάρκες θα δεις περισσότερο. Αυτές που θα δεις λοιπόν λιγότερο θα είναι toyota,honda,etc.Εν ολίγης φίλε μου πάρε toyota σωθείς. Έχω δύο, ένα starlet '91 και ένα corola '98 και τώρα σκέφτομαι να δώσω το starlet για απόσυρση και να πάρω ένα auris. ;)

 
εκανα τεστ drive το agila 1,2 corsa 1,4 k ceed 1,4.

The winner is ofcourse kia ceed.Αλλη κατηγορια, άλλο πράμα.Αυτοκίνητο που παταει στο δρόμο και σε πολύ καλά χρήματα.Γκάζι οποτε θες σε σχέση με τα αλλα δυο που ήταν χειροτερα απο το baleno Που οδηγώ τώρα και ειναι 1,3 και 7 ετών.

Μένει το jazz,colt,sirion,mazda 2 , yaris  για τεστ, αν και με το ceed αντιπαλο πλεον το κοβω να βγαίνουν εκτός ολα αυτα.

Α ξεχασα να πω οτι η κατανάλωση στον δρόμο και στα 3 ήταν η μικρότερη στο ceed.Και τα πατησα λίγο να δω κιολας τι λενε.Τα opel ηταν τεεεεελειως ψόφια και απογοητεύτηκα οσο δεν παει.Στις ανηφορες θα πρεπει να σπρώχνω για να ανεβάσουν ταχυτητα.

 
Νομίζω πως φτάνω σιγα-σιγα στο τέλος αλλα χωρίς σιγουριά.

Για διαφορετικούς λόγους που δυστηχώς δεν συνδιαζονται όλοι μαζι σε ενα αμάξι καταλήγω στα εξής τρία.Yaris 1,3,Jazz 1,4,Ceed 1,4.

Την Παρασκευή το τεστ με βοήθησε αναμεσα στα jazz-colt να απορρίψω το δεύτερο με λόγο τον "εξ επίτηδες" θορυβο που δημιουργεί όπως μου είπε ο πωλητης κ παρατήρησα κ σε φόρουμ.Οι μιτσουμπισάκηδες αρέσκονται λεει στο να ακούνε τον ήχο της μηχανής της εταιριας κ ειναι ο κυριος λογος αγοράς τους(βασικός κ οχι μοναδικος λόγος απορρίψης).Σε αντιθεση με το jazz που μου φανηκε κ πιο αθορυβο απο το ceed στα μεχρι 120 που τα δοκιμαζω όλα.

Κοινα ειναι οι εγγυήσεις που στο jazz ερχονται λίγο διαφοροποιημένες(3 εργοστάσιο,+7 προσθετη σε αντιθεση με τα 7 εργοστασιο του ceed και 6 του yaris).

Aν μου λεγανε για ομορφια εξω-μεσα θα διαλεγα ceedάρα.Για οικονομια κ πολυμορφικότητα-διάθεση χώρων το jazz.Το yaris μπαινει σαν τριτο λογο του οτι ειναι στη μέση ομορφιας και κατανάλωσης των 2 προηγούμενων.

Διαφορες σε ασφαλεια δεν υπαρχουν εκτος των αερόσακων (6-ceed,9-yaris-2(?)-jazz)και οτι το ceed "πατάει", συμφωνα με το ιντερνετ κ το μικρο τεστ drive, καλύτερα στο δρομο κ σε λιγο απροσεκτη οδηγηση ας πουμε μεσα σε μια στροφή.Διαθετει λιγο πιο σπορ στησιμο απο τα αλλα.

Τα χρηματα στις εκδοσεις που διαλεξα ειναι τα ιδια με διαφορα -500 στο jazz και τα αλλα δυο στα ίδια.

Μειον στην εκδοση yaris ειναι οτι δεν υπαρχει clima.(Στην εκδοση που διαλεξα βεβαια)

Το μονο που μενει ακόμη ειναι το τεστ με το yaris που ισως με βοηθησει στην επιλογη.

Σκεφτομαι ετσι περισσοτερο για να συγκρινω να δοκιμασω κ τα υπολοιπα που λεω, mazda 2, sirion.

Αρχισα να βαριέμαι ελεϊνα το ψαξιμο, ουτε κιθαρα ακουμπαω ουτε τπτ ολη μερα διαβαζω για τα αμαξια κ ρωταω μπας κ βρω ακρη.

Η ειρωνια ειναι στο τελος αυτο που θα παρω να ειναι το χειροτερο κ να βγει κ ελαττωματικό στην κατασκευη κ να τρεχω κ να μην φτάνω. :P

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Προς τα κει παει η κατασταση αλλα σημερα εμαθα κ κατι αλλο για το ceed.

Εχει λεει οργανωθει ολοκληρη διαφημηστική καμπάνια κ λαδώματα παντου για να βγει κ αυτοκινητο της χρονιας.Υπαρχει περιπτωση να ισχύει ολη αυτη η πλεκτανη για να πουλήσει η κια?Το μοντελο βγαίνει μονο ευρώπη κ δημιουργήθηκε γι' αυτην αρα πρεπει να λάδωσε κ σε αλλες χωρες η κια για να τα παει καλα.Δεν μπορει μια ελλαδίτσα να της ζήσει ολοκληρο ολοκαίνουριο εργοστάσιο κ τετοιο μεγαλο βήμα προς την ευρώπη κ την εξέλιξη μεσα απ τον ματζιροέλληνα.

Παντως απο ομορφια μεσα εξω ειμαστε κουκλιά.Απο κει κ περα λαδώσαν κ για τα 7 χρονια εγγύηση?Μετα το αλλο που η χιουντάϊ στο ι30 δινει 3 χρονια εγγύηση τι γίνεται?Αυτα τα δυο ειναι ολοϊδια κ η μια κοντραρει την αλλη στην εγγύηση με τον ιδιο ακριβως κινητήρα.

Αντε να βγαλεις ακρη παλι....Οσο το ψιρίζω αλλο τοσο το χάνω.

 
studio54GR είπε:
μην κοιτας τις εγγυήσεις ειναι μαιμούδες.......
τρώνε και μπανάνες;  ???

Τρίγγγγα, περίμενε ρε το νεο jazz, μπορεί να σε κάνει ν' αλλάξεις γνώμη. Οκτώβρη-Νοέμβρη έρχεται. Ή αλλιώς ζήτα ΜΕΓΑΛΗ έκπτωση για το παλιό (τα 500 ευρώ είναι ψίχουλα για αλλαγή μοντέλου)

Τι σε νοιάζει αν πλήρωσε η όχι η κια; Και τι θεωρίες είναι αυτές; Τις λέει ο περιπτεράς της γειτονιάς που ξέρει πως έπεσαν και οι δίδυμοι πύργοι;  ;D Το αυτοκίνητο έτσι κι αλλιώς δεν είπε κανείς ότι είναι κάτι φοβερό και τρομερό, απλά πολύ καλό για την τιμή του (μόνο 1400). Αφού σ' αρεσε κιόλας...

Για τις εγγυήσεις παίζει το εξής: Κάποια χρόνια δίνει το εργοστάσιο και κάποια είναι μέσω ασφαλιστικής εταιρίας. Στην ουσία τα πληρώνεις στην τιμή του αυτοκινήτου ή έξτρα, όταν σου λένε "επέκταση εγγύησης αυτοκινήτου=ΧΧΧ ευρώ". Πρέπει να ξεκαθαρίσεις: 1. Πόσα χρόνια απ την συνολική εγγύηση είναι εργοστασιακή (με τον τελευταίο νόμο της ΕΕ είναι τουλάχιστον 2) και 2. Τι καλύπτει η επιπλέον εγγύηση. Καλό θα είναι να σου δώσουν ΓΡΑΠΤΗ απάντηση.

Επίσης να ξέρεις ότι η εγγύηση συνήθως δε δεσμεύει να κάνεις σερβις σε εξουσιοδοτημένο (aka ακριβό) συνεργείο. Βέβαια, η ΕΕ έχει άλλη άποψη και λέει ότι αρκεί ένα πιστοποιημένο συνεργείο που θα σου δίνει κάθε φορά την ανάλογη απόδειξη/πιστοποιητικό, αλλά άντε τρέχα βρες άκρη με τις ελληνικές αντιπροσωπείες (ειδικά με αυτούς που αρχίζουν από Σ  ;D)

Αυτά τα ολίγα.

 
Φίλε μου triggopaido. Τι τη θέλεις τη ζωή αν δεν είσαι κι εσύ μέσα στα πράγματα...

Σήμερα για να έχεις σημαντικό λόγο ύπαρξης δύο είναι τα μεταφορικά μέσα του μετράνε στον καθωσπρέπει νεοέλληνα.

1. Αυτοκίνητο : Ντζιπ!

'Οτι να'ναι αρκεί να'ναι και μαύρο και ψηλότερο από τα άλλα αυτοκίνητα. Εννοείται ότι θα το πάρεις με ζάντες αλουμινίου και θα το πλένεις καθημερινά. Ξέρεις τι σκόνη μαζεύει η πόλη;

Εκεί θα μπεί και η κυρία σου (η μέλλουσα; ) με τις ανταύγειες και το τατουάζ πάνω απ' τον κώλο, γιατί θα ξέρει ότι κάτω απ' το μαύρο γυαλί που θα φοράει, πάλι αυτή θα φαίνεται. Άσε δε που δεν θα στο στέλνουν στου διαόλου τη μάνα οι παρκαδόροι στα μπουζούκια και θα κατεβαίνει στην είσοδο...

2. Μοτοσυκλέτα: Μπιμβέ!

Εν-τούρο εννοείται και πάνω από 1000cc.

Έχει μπούγιο ακόμα και στο πλάι, ενώ άμα ντυθείς ανάλογα, (που αυτό είναι και το κλού) με σίλβερ τζάκετς και κρανιές γερμανίας, είσαι και πολύ μοτοσυκλετιστής. Κυκλοφορείς στην πόλη σαν αγάς. Είσαι ψηλά, έχεις γκάζι στις ουρές και ποδοπατάς οτιδήποτε κυκλοφοράει από φανάρι σε φανάρι (σε ευθεία εννοείται και εκτός από τους τετρακύλινδρους ινδιάνους) τρομοκρατώντας τους υπόλοιπους μηχανάκιδες καθώς τους περνάς σύριζα.

Τι τα θες τα Ceed και τα γιαπωνέζικα ρε φιλαράκι. Μου πήρες και τη Hagstrom τη κινέζα και παίζεις... ντζαζ... Δε λέω, η ντζαζ είναι κουλτούρα των πόλεων και πρέπει να συμμετέχουμε στις εκδηλώσεις της, αλλά όχι και ν' ασχολούμαστε όλη μέρα... μπιρι-μπίρι!

Ετσι ξεκινάς τη ζωή σου;

Πάρτο αλλιώς... Θα ταλαιπωρηθείς κοινωνικά.

 
Καλά στα γράφει ο Yameth.....

παλιοκουλτουριάρη....

Όντως αυτό που σου γράφει ο gagster είναι γεγονός.

Συνήθως το υπάρχων μοντέλο χάνει 20%+ όταν βγεί καινούριο στην μεταπωλητική του αξία (+30 που χάνεις άμεσα με την αγορά).

 
καθιστε καλα ρε τι τζιπ?Ειπαμε οτι εχουμε προβλημα με το χρήμα, δεν ρέει αφθονο ουτε αγαπάμε τις τράπεζες.Ολα μετρητης θα πάνε.

Μεταπωλητικη αξια δεν σκεφτομαι γιατι το αμαξι δεν θα το δώσω πρίν βγάλει προβλήματα.Κοινως οσο πάει θα το πάω και με λογικές χρήσεις.

Με κουραδεύετε καθικάκια......Ακου εκει τζίπ κ 1000ρα

Σοβαρα τωρα απορρίπτετε το ceed κ κρατάμε τα αλλα 2 με μια κληση προς το jazz?Η προτίνετε maserati?

 
Να δώ πως θα βγάλεις γκόμενα χωρίς jeep και bmw...με jazz δεν σε βλέπω καλά

 
Μπά, απορρίπτουμε το Jazz και παίρνουμε Blues...

(το ceed μου αρέσει περισσότερο).

 


πολυ ομορφια σε αντιθεση με τα αλλα.Καλα το τζαζ ειναι εμετος απο εμφανιση αλλα εχει τις καλύτερες επιδοσεις μηχανικα απ τα 3.Οδηγικα παλι δε θα το λεγες οτι ειναι τπτ σημαντικο.Πληρώνεις το ονομα οπως κ να χει.

Τεσπα αυτη την εβδομαδα μαλλον θα καταλήξω.Θα χρεωθω ακομη ενα ποστ στο θεμα για να σας πώ την κατάληξη του επιτέλους.

 
καινούριο ή μεταχειρισμένο;;

προσωπικά θα έλεγα μεταχειρισμένο

παρακάτω θα βρεις λινκς με αγγελίες

www.car.gr

ww.cars.gr

www.tpauto.gr

www.carnet.gr

από κει πούλησα το Swift μου και αγόρασα την Bmw μου!!

α και κάτι άλλο.... Japan and German rules!!!!! ;) ;) ;)

 
το πήρες σε τζίπ τουλάχιστον το μπεμπόνι?

Καινουριο μονο φίλε μεταχείρα απο ξένη χειρα ειναι για να κλαίς σαν κατακαϊμένη χήρα μετα.

Υ.Γ.Αμα βάνω τσίμα απο μπεμπα στο γκία θα παλέυω?

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top