Τριγκοαμάξι

Μετα για καινουριο τι προτείνεται?Μεχρι 1.6 κυβικα κ να μην τρεχω για σερβις καθε λιγο να μην χανει λαδια κ σε 1-2 χρονια να μουγκριζει σαν αλογο.Ο πατερας εχει suzuki baleno κ ειναι οπως το πηρε το μοτερ.Ουτε λαδι ουτε μπετζίνα ουτε 8ορυβια.Ετσι κ γω ο φτηνιαρης κοιταω να την βγαλω τσαμπε κ να ειναι κ καλο.Σκεφτομαι πολυ λαθος?
αν θέλεις όλα αυτά, τότε θα συμφωνήσω με τους φίλους που πρωτιναν γιαπωνέζικα και κορεατικά. κατά σειρά δικής μου προτιμήσεις:

Nissan (αθάνατα, οχι όμως το tiida)

Toyota (λίγο υπερτιμημένα αλλά αθάνατα)

Honda ( όλο προσόντα  :P ,επίσης υπερτιμημένα και αθάνατα)

Mitsubisi (επίσης)

suzuki

mazda

για subaru δεν το συζητάω γιατί κοστίζουν.

ενώ από κορεατικά:

Kia ceed (τα οποία τα κατασκευάζει η Hyundai , αλλά είναι ποιο όμορφο και ποιο γρήγορο)

Hyundai  (όλα καλά είναι)

υγ. και μην πάρεις ιταλικό ή γαλλικό αν δεν θες να γίνεις κολιτος με όλα τα συνεργία.

υγ2. Με τα υπόλοιπα πάρε ESP με EMG!  ;D ;D

 
ibanezion είπε:
Nissan (αθάνατα, οχι όμως το tiida)

Toyota (λίγο υπερτιμημένα αλλά αθάνατα)

Honda ( όλο προσόντα  :P ,επίσης υπερτιμημένα και αθάνατα)

Mitsubisi (επίσης)

suzuki

mazda

για subaru δεν το συζητάω γιατί κοστίζουν.

ενώ από κορεατικά:

Kia ceed (τα οποία τα κατασκευάζει η Hyundai , αλλά είναι ποιο όμορφο και ποιο γρήγορο)

Hyundai  (όλα καλά είναι)
Ναι ολα αυτα που λετε ΑΘΑΝΑΤΑ ειναι.

ΟΛΑ ομως ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ εχουν ενα προβλημα......ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΘΑΝΑΤΑ και τιποτα παραπανω.

Εν ολιγοις αν σου αρεσει η οδηγηση (και οχι οι καγκουριες) κοιτα ευρωπαικα η ακριβα γιαπωνΕΖΙΚΑ.....οχι γιαπΩΝΕΖΟΥΡΕΣ

 
σχετικα με καινουργιο ή μεταχειρισμενο.

ακου μια πολυπλοκη σκεψη.

Αν εισαι απο αυτους που προσεχουν τα υπαρχοντα τους παρε καινουργιο.

Αν οχι παρε μεταχειρισμενο.

Ακου γιατι.

Αν δε προσεχεις τα πραγματα σου , αρα και το αυτοκινητο σου δηλαδη το σκιζεις , το πας σε χωματοδρομους , δε το πλενεις , δε το κανεις σερβις υπευθυνα οταν πρεπει , εχει βλαβουλα και το πας στο μαστορα μετα απο μια εβδομαδα ή οταν η βλαβη θα σε ακινητοποιησει , παρε μεταχειρισμενο , αφου το πιο πιθανο (σχεδον σιγουρο) ο προηγουμενος απο σενα θα του εχει κανει καλυτερη χρηση απο οτι θα του εκανες στο ιδιο διαστημα εσυ, και αρα θα κερδισεις απο την διαφορα της τιμης (οπως και στις κιθαρες και ολα τα οργανα , αυτος που την αγοραζει πρωτος χανει) και δε θα χασεις αφου οταν το πουλησεις θα χανει απλως καθε χρονο ενα μικρουλι πλεον ποσοστο της τιμης του.

Αν δηλαδη πχ παρεις ενα κορολα του 2003(sf συμφωνω , αν παρατηρησεις γυρω μας κυκλοφορουν και μοιαζουν σαν καινουργια ενα σωρο κορολα της δεκαετιας του 90) , θα δωσεις ας πουμε 7000 -8000 ευρω οταν ο πρωτος αγοραστης θα το εχει παρει 15000, θα του εχει κανει καλυτερη χρηση απ'οτι εσυ στα 5-6 αυτα χρονια , και πλεον θα χανεις κανενα πεντακοσαρικο το χρονο απο την αξια του.

Αυτο που θα χασεις θα ειναι η χαρα του κανουργιου αυτοκινητου , που πρωτομυρισες τα πλαστικα του , μια αισθηση ομολογω μοναδικη , αλλα δε ειμαι σιγουρος αν αξιζει 7000-8000 ευρω.

Αν το ειχες αγορασει καινουργιο το 2003 , τωρα θα ειχες χασει  7000-8000 απο την αξια του (τα λεφτουδακια σου δηλαδη) και θα ειχες ενα αυτοκινητο σε χειροτερη κατασταση απο αυτο του παραπανω πωλητη (βασει της υποθεσεως που καναμε οτι δηλαδη κακομεταχειριζεσαι το αμαξακι σου.ετσι ειμαι εγω και ξερω ...) .

Αν ομως εισαι επιμελης και υπευθηνος με το αυτοκινητο οπως ο μπαμπας σου με το μπαλενο (εχω δει κατι μπαλενο να σερνονται και να ακουγονται σαν τρακτερ ), τοτε αξιζει να παρεις πραγματικα καινουργιο γιατι (εφοσον το βλεπεις απλως σαν μεσο μεταφορας) θα εχεις για παντα (σχεδον) ενα πολυ καλο αυτοκινητο σε πολυ καλη λειτουργικη κατασταση στο οποιο ξερεις το παραμικρο για το ιστορικο του και δε προκειται να σου ξεφυγει τιποτα . δε τιθεται θεμα απωλειας αξιας της επενδυσης αφου δεν ενδεχεται μελλοντικη μεταπωληση . Στην ουσια η αξια του ειναι η καλη λειτουργικη κατασταση στην οποια το συντηρεις και το ποσα χρονια θα σε βγαλει χωρις επιπροσθετα εξοδα.

Κουλο ε?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
πω πω τωρα που  διαβαζω τι εγραψα ποναει το κεφαλι μου. τα εχω γραψει μπερδεμενα και κουραστικά. μεγαλο χαρισμα ο γραπτος λογος γμτ μου. δε μπορω να τα γραψω καλυτερα . μακαρι να καταλαβετε τι λεω στο τεραστιο αυτο κειμενο ... :) :) :)

 
Αφού θες κάτι απλά για να μεταφέρεσαι και δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις από το αυτοκίνητο, συμφωνώ με την πρόταση για καινούριο ceed 1.4 (το 1.6 είναι αρκετά ακριβό γι αυτά που προσφέρει)

Αν πας να πάρεις μτχ ως άσχετος που είσαι, είναι σχεδόν σίγουρο ότι σου πασάρουν σαβούρα. Κάποιο τρακαρισμένο, κομμένο, προχειροφτιαγμένο κλπ.

Παρακαλείστε να μη γράφετε φιλοσοφίες του τύπου "15Κ για ΛΑΜΑΡΙΝΕΣ είναι τερατώδες ποσό, θα στο κάνουν, θα στο ράνουν", "αθάνατες κορόλλες" κλπ γιατί κάποιοι από μας είμαστε ευαίσθητοι με το θέμα.  ::) ::)

 
gangster είπε:
Αν πας να πάρεις μτχ ως άσχετος που είσαι, είναι σχεδόν σίγουρο ότι σου πασάρουν σαβούρα. Κάποιο τρακαρισμένο, κομμένο, προχειροφτιαγμένο κλπ.
Μία λύση είναι να πάρει μεταχειρισμένο από γυναίκα. Είναι λιγότερο λαμόγια από τους άντρες και το πάνε για service στην ώρα του.  ;D

Παρακαλείστε να μη γράφετε φιλοσοφίες του τύπου "15Κ για ΛΑΜΑΡΙΝΕΣ είναι τερατώδες ποσό, θα στο κάνουν, θα στο ράνουν",...γιατί κάποιοι από μας είμαστε ευαίσθητοι με το θέμα.  ::) ::)
Εγώ έγινα ιδιαίτερα ευαίσθητος με το θέμα όταν πάρκαρα το αυτοκίνητό μου στο κέντρο της Αθήνας μέρα μεσημέρι και μετά από μισή ώρα το βρήκα χαραγμένο με κλειδί σε 2 πόρτες και στο πορτ-μπαγκάζ. ::) :-\

 
spy είπε:
Εγώ έγινα ιδιαίτερα ευαίσθητος με το θέμα όταν πάρκαρα το αυτοκίνητό μου στο κέντρο της Αθήνας μέρα μεσημέρι και μετά από μισή ώρα το βρήκα χαραγμένο με κλειδί σε 2 πόρτες και στο πορτ-μπαγκάζ. ::) :-\
αυτό δε σημαίνει ότι όλοι πρέπει να τρέξουμε accent μη τυχόν και μας το μαγαρίσουν

 
ΚΑλα δε μιλαμε για αθηνα με την καμμια.Τρενακι καλα ειναι.Λαρσα ειναι η φαση ναπούμ.

Το κια ειναι απο τα λιγα που δινουν εφ ορου ζωης δωρεαν σερβις λεει.Στα κλασσικα σερβις που πρεπει να γινονται φανταζομαι ειναι αυτο ε?Επισης ειναι οοοοολο το σερβις τσαμπα ή μονο καποια μερη?

Τα λεφτα δεν ειναι τοσο το προβλημα παιδια κ σιγουρα δε σκεφτομαι να παρω κιθαρα για να αφησω αμαξι.Περα απ την πλακα ειναι αρκετα χαζη σκεψη να συγκρινω τη ζωη μου με χορδες κ κουρδισμενα ξυλα απ τη στιγμη που εχω κ μια κιθαρουλα κ μαθαινουμε μια χαρα παρεα κ περναμε καλα.

Αποκλειω το θεμα μεταχειρισμενο τελικα οπως κ το θεμα του οτι δεν προσεχω δικα μου πραματα.Αντιθετα το κανω.Απλα το κανω τελεια οσο ειμαι πορωμενος κ ευχαριστημενος απο κατι, οταν το βαριεμαι ή δεν με ικανοποιει/φτανει αρχιζω να το παραμελω αλλα οχι τελειως κ για κλωτσιες.Δηλαδη αντε να φτασω να μην το καθαριζω, τα σερβις δεν υπαρχει περιπτωση να μην τα κανω.Αυτο ειναι κακομεταχειρηση κ οχι παραμεληση πλεον.

Αρα ανανεωνοντας και ανακεφαλαιονοντας εχουμε κ λεμε αρκετη κλιση προς κορεα/κια/huyndai.Αληθεια ειναι οτι παντα τα ειχα υποδιεστερα κ απο τα ευρωπαικα αυτα τα κορεατικα αλλα πλεον δε νομιζω να ισχυει.

Μετα εχουμε τον αθανατο ιαπωνα κ οτιδιποτε απ αυτον και τελος τον διστακτικο κ πιθανολογημενο ευρωπαιο απατεωνα κ ακριβο σε σερβις.

Τπτ ακριβως σε μοντελο αν μπορειτε να προτεινετε περα απ αυτα που μου ειπατε παιδια.Πρωτο μελημα ειναι οτι το αμαξι με καλη φροντιδα δεν θα αφηνει κομματια κ υγρα πισω του οπως κ να μην θελει απειρο φαί.Προειπα το μπαλενο που ακομα μυριζει το κερι πανω απ τον κινητηρα ειναι μια υπερθεμιτη περιπτωση.Λογος μεταπωλητικης αξιας δεν υπαρχει γιατι θα τα φαει σιγουρα τα 10 χρονακια του.Δεν με πειραζει αυτο.Τα 15.000 να τα δωσω σαν οριο γιατι μετα θα τραπεζονομαι με πονο κ για χρονια.Αυτα τα νεα.

 
trigga είπε:
Τπτ ακριβως σε μοντελο αν μπορειτε να προτεινετε περα απ αυτα που μου ειπατε παιδια.Πρωτο μελημα ειναι οτι το αμαξι με καλη φροντιδα δεν θα αφηνει κομματια κ υγρα πισω του οπως κ να μην θελει απειρο φαί.Προειπα το μπαλενο που ακομα μυριζει το κερι πανω απ τον κινητηρα ειναι μια υπερθεμιτη περιπτωση.Λογος μεταπωλητικης αξιας δεν υπαρχει γιατι θα τα φαει σιγουρα τα 10 χρονακια του.Δεν με πειραζει αυτο.Τα 15.000 να τα δωσω σαν οριο γιατι μετα θα τραπεζονομαι με πονο κ για χρονια.Αυτα τα νεα.
Μεταπωλητική αξία?  GOOD WINES (καλά κρασά). Τότε μόνο Civic, Golf, 316 (Βmw). Είναι τα μόνα αυτοκίνητα υψηλή μετ. αξία και λιγότερη ζημιά στην τσέπη σου.
 
Καλή φάση να είναι το baleno πρότυπο αυτοκινήτου  ;D Ούτε στα πιο τρελά όνειρα της suzuki  ;D

 
Ένα είναι το σίγουρο πάντως!

Μακριά από Nissan Micra! ;D Δε λέω σκυλί και εδώ και 78.000 κανένα μηχανικό πρόβλημα αλλά πόρτες τρίζουν, πλαστικά ξεκολλάνε, αερόσακο στο κάθισμα έχω αλλάξει 3 φορές λόγο βλάβης και μια φορά την ηλεκτρική τιμονιέρα και το air condition ακούγετε σαν μηχανή τρακτέρ! Και επειδή είναι εταιρικό αυτά τα προβλήματα βγαίνουν και στα άλλα 3 των συναδέλφων.

Το προηγούμενο που είχα στη δουλειά ήταν ένα hyunday getz. 135.000 σε 3 χρόνια και πέρα από τα προγραμματισμένα service δε χρειάστηκε τίποτα άλλο. Ποιότητα κατασκευής τραγικά καλύτερη από το Nissan, πολλοί καλοί χώροι (με καλή οργάνωση χωράει ολόκληρο backline για live ;D) To ξαδερφάκι του το Kia Ceed τα έχει όλα αυτά και είναι ποιο όμορφο και με καλύτερη μηχανή και εξοπλισμό οπότε τι το σκέφτεσαι?

 
Μην παραμελειτε το γεγονος οτι τα καινουρια εχουν σημαντικα βελτιωμενες καταναλωσεις, μεγαλυτερη ασφαλεια (ενεργητικη και παθητικη) και σε πολλες περιπτωσεις βελτιωμενους χωρους και ανεση σε σχεση με τους προκατοχους τους.

 
Στρίγγα, πάρε ένα Hyundai Getz και θα είσαι άνετος μια ζωή, τέτοιο έχω (το 1.4) και έχω βρει την υγειά μου, μόνο βενζίνη και cd του βάζω.

Σέρβις ανα 15.000, τιμαι λογικαί εως φτηναί.

Μόνο μειονέκτημα το σχετικά μικρό πορτ-μπαγκάζζζ, αλλά αν δεν σκοπεύεις να μεταφέρεις κόντρα-μπάσο δεν θα σε προβληματίσει.

Καλά, μιλάμε απείρως πιό οργανωμένοι οι κορεάτες σε θέματα σέρβις,

 
Μην πάρεις αυτοκίνητο ρε συ, δεν τα κάνουν πια γερά όπως παλιά.. ;D

πέρα απ'την πλάκα, αμα δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις και θες απλά ευχρηστία-οικονομία-αξιοπιστία, η καλύτερη λύση είναι πιστεύω το Mazda 2. Το έχω προτείνει και σε κάτι φίλες και το έχουνε καραβολευτεί. Και κανα δυο βολτες που το'χω πάρει και'γω, μια χαρά πάει και σρίβει αξιοπρεπέστατα. Highly recommended!!

Αμα θες κάτι που να είναι φτηνό και να μη σπάει-χαλάει με τίποτα, ακόμα και αν το πετάξεις σε ποτάμια και βόθρους, πάρε ένα μεταχειρισμένο Suzuki Samurai. Δεν καταλαβαίνουν χριστό. Και το Lada Niva είναι γερό και φτηνό, αλλά καίει πολύ και δεν είνια τοσο αξιόπιστο και εύχρηστο όσο το samurai.

Εμένα πάντως το επόμενό μου θα είναι γερμανικό και θα έχει ερπύστριες.

 
να παρω λες καμμια μερτσέντα απο αλβανια που ειναι δοκιμασμένο?

 
kwstas79 είπε:
Στρίγγα, πάρε ένα Hyundai Getz και θα είσαι άνετος μια ζωή, τέτοιο έχω (το 1.4) και έχω βρει την υγειά μου, μόνο βενζίνη και cd του βάζω.

Σέρβις ανα 15.000, τιμαι λογικαί εως φτηναί.

Μόνο μειονέκτημα το σχετικά μικρό πορτ-μπαγκάζζζ, αλλά αν δεν σκοπεύεις να μεταφέρεις κόντρα-μπάσο δεν θα σε προβληματίσει.

Καλά, μιλάμε απείρως πιό οργανωμένοι οι κορεάτες σε θέματα σέρβις,
Χωράει το thunderbird στο getz?!?  ;D

 
Απλά τα πράγματα,

βρήκα ένα Toyota yaris verso  με 27.000 χιλιόμετρα,

6.500 ευρώ. Χωράει τα πάντα (ξέρεις τα αρκουδάκια)

και επειδή έχουν και οι δικοί μου το ίδιο ξέρω

οτι είναι σκυλί

 
X-minor είπε:
Χωράει το thunderbird στο getz?!?  ;D
Λοιπόν στο getz έχω βάλει (χωρίς συνοδηγό):

1 σετ τύμπανα sonor με βάσεις και πιατίνια

1 ενισχυτή κιθάρας 2χ12 rivera quiana

1 ενισχυτή μπάσου eden 1015

2 stage monitors peavey με 15" ηχεία

1 stage piano 88 πλήκτρων

1 musicman μπάσο με σκληρή θήκη και μια telecaster

1 hardcase με soundcraft μήκτη και 1 hardcase με διάφορα καλώδια!

 
trigga είπε:
να παρω λες καμμια μερτσέντα απο αλβανια που ειναι δοκιμασμένο?
να σου πω απο το να παρεις τα ΣΑΡΑΒΑΛΑ που φτιαχνουν τωρα οι Γερμανοι (VW ,AUDI μονο προβληματα βγαζουν ειδικα τα Golf) καλυτερα να παρεις μια μαματη Μερτσεντα του 95 να εισαι και αρχοντας!

επισης μακρια απο τις γνωστες ιταλικες μπουρουχες (Fiat,Alfa Romeo) εκτος κι αν εχεις καψουρευτει τον μηχανικο στο συνεργειο της γειτονιας σου (αν παρεις θα γνωριστειτε ΠΟΛΥ καλα ;D ;D)

καλα για εγγλεζικα δε μιλαμε καν ενω τα γαλλικα κααααπως πιο γερα ειναι αλλα και παλι σε καμμια λακουβα θα σου ξεκολησει καμμια πορτα η θα σου ....φυγει κανα παραθυρο (το εχει παθει συγγενης μου 3 φορες!! ;D)

MONO JAPAN αγορι μου ( η μαλλον μονο ΤΟΥΟΤΑ)!

 
fleamail είπε:
Λοιπόν στο getz έχω βάλει (χωρίς συνοδηγό):

1 σετ τύμπανα sonor με βάσεις και πιατίνια

1 ενισχυτή κιθάρας 2χ12 rivera quiana

1 ενισχυτή μπάσου eden 1015

2 stage monitors peavey με 15" ηχεία

1 stage piano 88 πλήκτρων

1 musicman μπάσο με σκληρή θήκη και μια telecaster

1 hardcase με soundcraft μήκτη και 1 hardcase με διάφορα καλώδια!
Μπράβο το getz! Μια φορά μπήκα όλο κι όλο σ'ένα και μου φάνηκαν πολύ στριμωγμένα τα πράγματα... Αλλά από μηχανή σκίζει το άτιμο (είναι βέβαια και πανάλαφρο, λογικό είναι)!

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top