blue είπε:
parabol,καρπουζια.
Και δικιο να ειχες,που ΔΕΝ εχεις.
Θα προσπαθουσα να σου εξηγησω αλλα προσπαθησαν και αλλοι και δεν τα καταφεραν,παρε ομως ενα tip : Οταν εχουμε μια ιστορια για καποιον γνωστο δεν μπορουμε να τον αναφερουμε με το ονομα του για λογους που ελπιζω να καταλαβαινεις.Αυτο δε σημαινει οτι τα βγαζουμε απο το μυαλο μας.
Το καρμα δεν λειτουργει εκδικητικα,μας δειχνεις με τα γραπτα σου το βαθος της θεσης σου και με αυτο τον τροπο προστατευουμε τα αλλα μελη που σε διαβαζουν (βλ. το ποστ του μενελαου).Τοσο σαφη και τοσο απλα
Mα το μονο ονομα που ζητησα ηταν αυτου που του κοπηκαν οι φωνητικες χορδες και εκανε αυτο το πανκριβο χειρουργειο ;D ;D-φανταστικο προσωπο-
Ευχαρίστως.
(Μην επιτίθεσαι προσωπικά)
Εφοσον μου επιτιθονται προσωπικα,θα επιτιθομαι και εγω
Μην κλειδώσετε το θέμα, μέχρι ο φίλος parabol μας ανεβάσει ένα κομμάτι του που τραγουδάει...να μάθουμε και τίποτις εμείς οι αδαείς, μπορεί να έχει καμμία μυστική συνταγή...
... :

:

...
Εχουμε και λεμε μια τελευταια νυξη γαι να μην υπαρχουν παρεξγησεις επι του θεματος και για να καταλαβουν μερικοι...Μπορω να παραθεσω και αποδειξεις εφοσον δεν θεωρουμαι ΕΓΚΥΡΟΣ.. :
1.OTI MA OTI και να γινει δν υπαρχει ουτε 1 πιθανοτητα στο Τρισεκατομμυριο να ''σπασουν'' οι φωνητικες χορδες απ το τραγουδι.
2.Η παθολογια των φωνητικων χορδων ειναι -που μπορουν εως και να τις καταστρεψουν αλλα με τη σημερινη ιατρικη ειναι πολυ δυσκολο-,ειναι :
-Πολυποδες
-Τυλωματα
-Φλεγμονες
-Παρεση (απο σοβαρες ασθενειες οπως παρκινσον,παθησεις πο αφορουν το λαιμο
3.Το μονο που μπορει να προκληθει απο λαθος χρηση ειναι τα τυλωματα..Τα οποια αποχτουν συνηθως επαγγελματιες τραγουδιστες λογω της υπερχρησης,της αυξομειωσης της εντασης και λογω του οτι δν εχουν κανει το απαραιτητο ζεσταμα...Στην ουσια δημιουργουνται πανω στις φωνητικες χορδες μικρες σφαιρικες μαζες οι οποιες μπορουν να αφαιρεθουν με ενα χειρουργειο αλλα το μονο προβλημα ειναι οτι συνηθως οταν ''αποκαθισταται'' ο ιστος δν εχει την ιδια ελαστικοτητα,παρ'ολα αυτα ομως μπορει να εχει αποκατασταση εως και 90-95%
4.Οσον αφορα την καφριλα,δεν οφειλεται στο οτι σφιγγεις παραπανω τις φωνητικες σου χορδες,καθως δεν σφιγγονται αλλα ''ανοιγοκλεινουν'' επιτεποντας σε εσενα να δημιουργεις το pitch ελεγχοντας τον αερα που περναει απ αυτες...
Αρα εφοσον εσυ ΔΕΝ ειχεις κανει το σωστο ζεσταμα θα καταπονεσεις πολυ τις φωνητικες σου χορδες...Εφοσον θα κανουν τρομερα μεγαλη και εντονη συσπαση...
Mια high-pitched κορωνα ειναι πιο επιπονη για τις φωνητικες χορδες απο τα brutal φωνητικα..
O instructor αυτο που θα σε μαθει ειναι να εχεις καλυτερο ελεγχο της φωνης και οχι πως θα την προφυλαξεις
Οπως ακριβως και στην κιθαρα...Εχω να δω κιθαριστα με σωστη-οικονομικη σταση παρ'ολο που εχει και δασκαλο...Σε μαθαινει να παιζεις κιθαρα,οχι την σωστη σταση ωστε να μην καταπονεσεις τους μυες σου,να χρησιμοποεισεις τους σωστους,και να εχεις τη σωστη οικονομια..
Αυτα περι ολων των μυθων που ακουω εδω και οχι μονο εδω