V
VangelisV
Guest
Δεν βλεπω καποια προστακτικη στην προταση. Ομοιως ουτε ευχηLK είπε:Προστακτική είναι αυτό ή το διατυπώνεις ως ευχή;
Δεν βλεπω καποια προστακτικη στην προταση. Ομοιως ουτε ευχηLK είπε:Προστακτική είναι αυτό ή το διατυπώνεις ως ευχή;
Είναι που δεν έβαλες ρήμα. Στην πρώτη πρότασή σου.VangelisV είπε:Δεν βλεπω καποια προστακτικη στην προταση. Ομοιως ουτε ευχη
Βλέπω ότι με παρακολουθείς πάντως.VangelisV είπε:Εχεις δικιο. Ακομα και χωρις ρημα ειναι εμφανης η προστακτικη, το αναγνωριζω αυτο. Απλα διαπιστωνω και σε συναρτηση με αλλο νημα που ειχες ανοιξει οτι πουλας τις κιθαρες σου, μια απογοητευση και πιθανον μια πρωιμη μορφη καταθλιψης. Γι' αυτο προτεινα να απευθυνθεις σε καποιον ειδικο. Καλη συνεχεια.![]()
Μάλλον με κάποιον άλλον με μπερδεύεις.Tamtam είπε:Το να μην παρακολουθείς τον ζωντανό τρόπο έκφρασης της τέχνης με την οποία (υποτίθεται ότι) ασχολείσαι
Καλημέρα! Το είχα υποψιαστεί. Σημασία έχει να το ξέρεις και εσύ όμως.LK είπε:Μάλλον με κάποιον άλλον με μπερδεύεις.
Εγώ δεν ασχολούμαι με την μουσική.
Forum μουσικής τεχνολογίας είναι.....just for the record.Tamtam είπε:Πάντως, επειδή αυτό είναι ένα μουσικό φόρουμ,
H πιο ενδιαφέρουσα τοποθέτηση που διάβασα.Nikolas είπε:Τυγχάνει το διδακτορικό μου (στη μουσική σύνθεση) να έχει μεγάλη σχέση με αυτό που συζητάμε...
Με λίγα λόγια:
Υπάρχουν 2 διαφορετικές τέχνες. Η τέχνη της ζωντανά εκτελεσμένης μουσικής, και της ηχογραφημένης μουσικής. Υβριδικές φόρμες, γενικά δε λειτουργούν και πολύ καλά, αν και υπάρχουν δείγματα.
Μια απλή παρατήρηση θα ήταν ότι η σχέση αυτών των παραπάνω 2 τεχνών, έχει παρόμοιους δεσμούς με αυτούς που έχουν τα ζεύγη "θέατρο-κινηματογράφος" και "ζωγραφική-φωτογραφία". Περίπου.
Η αρχή, λοιπόν, του θρεντ από τον Λάκη είναι, κατ'εμέ λανθασμένη. Γιατί θεωρεί τη μουσική ένα και το αυτό.
Πολύ λογικά (κατα΄τη γνώμη μου πάντα) απορρίπτει τη ζωντανή μουσική, ακριβώς γιατί διαφέρει με την ηχογραφημενη μουσική. Επίσης απορρίπτει την κοινωνική έκφραση της ζωντανής μουσικής (όπου υπάρχει αλληλεπίδραση μουσικών, συνθετών και κοινού, όλοι προς όλους) για την ασφάλεια της ηχογραφημένης μουσικής.
Δικαίωμά του, φυσικά. Τα υπόλοιπα είναι παραφιλολογίες.![]()
Nikola,Nikolas είπε:Τυγχάνει το διδακτορικό μου (στη μουσική σύνθεση) να έχει μεγάλη σχέση με αυτό που συζητάμε...
Με λίγα λόγια:
Υπάρχουν 2 διαφορετικές τέχνες. Η τέχνη της ζωντανά εκτελεσμένης μουσικής, και της ηχογραφημένης μουσικής. Υβριδικές φόρμες, γενικά δε λειτουργούν και πολύ καλά, αν και υπάρχουν δείγματα.
Μια απλή παρατήρηση θα ήταν ότι η σχέση αυτών των παραπάνω 2 τεχνών, έχει παρόμοιους δεσμούς με αυτούς που έχουν τα ζεύγη "θέατρο-κινηματογράφος" και "ζωγραφική-φωτογραφία". Περίπου.
Η αρχή, λοιπόν, του θρεντ από τον Λάκη είναι, κατ'εμέ λανθασμένη. Γιατί θεωρεί τη μουσική ένα και το αυτό.
Πολύ λογικά (κατα΄τη γνώμη μου πάντα) απορρίπτει τη ζωντανή μουσική, ακριβώς γιατί διαφέρει με την ηχογραφημενη μουσική. Επίσης απορρίπτει την κοινωνική έκφραση της ζωντανής μουσικής (όπου υπάρχει αλληλεπίδραση μουσικών, συνθετών και κοινού, όλοι προς όλους) για την ασφάλεια της ηχογραφημένης μουσικής.
Δικαίωμά του, φυσικά. Τα υπόλοιπα είναι παραφιλολογίες.![]()
Δεν έχει καμμία σχέση το ένα με το άλλο...Tamtam είπε:Nikola,
elaborate please...
// Μια απλή παρατήρηση θα ήταν ότι η σχέση αυτών των παραπάνω 2 τεχνών, έχει παρόμοιους δεσμούς με αυτούς που έχουν τα ζεύγη "θέατρο-κινηματογράφος" και "ζωγραφική-φωτογραφία". Περίπου. //
1) Ένας ζωγράφος δηλαδή δεν παέι σινεμά;
Και ένας κινηματογραφιστής δεν ζωγραφίζει;
Και πάλι δεν έχει σχέση.Γράφεις επίσης: // Η αρχή, λοιπόν, του θρεντ από τον Λάκη είναι, κατ'εμέ λανθασμένη. Γιατί θεωρεί τη μουσική ένα και το αυτό. //
2) Ο Λάκης δεν θεωρεί τίποτα. Είναι, μάλιστα, σαφέστατος: "γιατί δεν παώ σε gigs, live, συναυλίες" τιτλοφορεί το θρεντ.
Εσύ αποσαφηνίζεις το τσουβάλιασμά του. Αλλά ακόμη κι έτσι, το να διαχωρίζεις (ορθά) το live από το studio με τον ισχυρισμό ότι αφορούν εντελώς διαφορετικά πεδία, είναι σα να μας λες ότι ένας studio παραγωγός όπως ο George Martin, ένας συνθέτης σαν τον Ξενάκη ή τον Στραβίνσκι δεν παρακολουθούσαν συναυλίες. Πράγμα το οποίο δεν ισχύει και το ξέρεις.
Nikolas είπε:Υβριδικές φόρμες, γενικά δε λειτουργούν και πολύ καλά, αν και υπάρχουν δείγματα.
Σωστό , αλλά δύσκολο για τους εν Ελλάδι κατοικούντες.manosx είπε:Για μένα το ζήτημα είναι καθαρά ηχητικό, δεν συγκρίνεται ΚΑΝΕΝΑ σύστημα ήχου με το να σε διαπερνάνε χιλιάδες βατ, ή με την ακουστική ενός concert hall ή ενός ναού. Δεν υπάρχει σύγκριση καμία. Όταν μπιστάνε τα χάλκινα της συμφωνικής, όταν μουγκρίζει το μπάσο και σου στέλνει ριπές αέρα σε όλο το σώμα, όταν ενώνονται οι αρμονίες στην αντήχηση του ναού, αυτό δεν μπορείς να το ζήσεις σε κανένα σύστημα ακρόασης, όσα χιλιάρικα και να δώσεις.
Συμφωνώ. Το ανέφερα και εγώ στο αρχικό μου post.Και γιατί να πας στο live, ή στο μέγαρο και να μην κάτσεις σπίτι; Η πρώτη απάντηση είναι εμφανής, και αφορά το κοινωνικό γεγονός, τι κάνετε, πως είσαστε, τα δέοντα στη σύζυγο και να με ψηφίσετε στας επομένας εκλογάς ;D ;D ;D Το αφήνουμε αυτό.