Για το hi-hat των Iron Maiden

Evilnye είπε:
Το ένα δε λέγεται δίκαση και το άλλο διπέταλο;

Παιδιά ηρεμήστε πάντως. Έχετε τσακωθεί αρκετά ανούσια. (Αναφέρομαι σε όλους)

Καμιά φορά είναι καλό να διαβάζεις και μετά να γράφεις ειδικά όσο πιο αρχάριος είσαι και όχι δεν νομίζω πως πρέπει ο καθένας να γράφει ότι μπαρούφα κάπου άκουσε. Καλό είναι να γράφει ο καθένας αυτά που ξέρει με βεβαιότητα.
Ναι το ενα λεγεται δικαση κ το αλλο διπεταλο. Κανουν την ιδια δουλεια εν πασει περιπτωσει αυτο που λεμε double bass drumming. κολλαμε στους τυπους ΕΛΕΟΣ

 
καλα παιδες το θεμα παρατραβηξε πραγματι.ΔΕΝ χρειαζεται δασκαλος αμα εχεις τα κοτσια να το κανεις μονος και επισης οκ περιμενω να μου καψεις το σπιτι μιας και εξαντληθηκε η ευγενεια σου..αν εσυ δινεις συμβουλες σπαζωντας τα @@ των αλλων οκ τοτε ειμαι ανωμαλος που δεν μπορω να τα δεχτω(εσυ μαλιστα που το παιζεις παντογνωστης θα πρεπε να δινεις προοπτικες στον αλλον για να γινει καλυτερος)..Τεσπα εγω αποχωρω...

 
nick m είπε:
καλα παιδες το θεμα παρατραβηξε πραγματι.ΔΕΝ χρειαζεται δασκαλος αμα εχεις τα κοτσια να το κανεις μονος και επισης οκ περιμενω να μου καψεις το σπιτι μιας και εξαντληθηκε η ευγενεια σου..αν εσυ δινεις συμβουλες σπαζωντας τα @@ των αλλων οκ τοτε ειμαι ανωμαλος που δεν μπορω να τα δεχτω(εσυ μαλιστα που το παιζεις παντογνωστης θα πρεπε να δινεις προοπτικες στον αλλον για να γινει καλυτερος)..Τεσπα εγω αποχωρω...
Α καλα εσυ εισαι πολυ μπροστα! Ξεκινησες μονος σου να παιζεις και νομιζεις οτι εισαι ο μαμιας της γειτονιας και δε σου χρειαζονται οι δασκαλοι επειδη εχεις τα GUTS.

Αντε και οταν με το καλο θα πουλας πλατινες και θα ερχεται ο jojo mayer,o Thomas Lang ,o Kollias κλπ να παρακολουθουν τα clinics σου, εγω θα σου γραψω την αυτοβιογραφια

Τι να πω ΗΜΑΡΤΟΝ ρε ΗΜΑΡΤΟΝ

 
pan12 είπε:
ακριβώς....δυστυχώς έχω παρατηρήσει ότι οι παραπάνω ατάκες πέφτουν σε μαθητές από ορισμένους δασκάλους , όχι μόνο τυμπάνων

με βασικό στόχο να μην αλλάξει δάσκαλο ο μαθητής.......και συνήθως τα αποτελέσματα και οι συγκρίσεις στο πραγματικό (μουσικό) κόσμο είναι τραγελαφικά..... ;)
Οταν ομως ο νεος που δεν καταδεχεται καν να γινει μαθητης (επειδη εχει GUTS) το ακουει νομιζει οτι τον ειρωνευομαι και μου την λεει .

 
Hwept, άκου τώρα να σου πω τι έγινε. Έκανε ένας άνθρωπος μια ερώτηση, γράφτηκαν κάποιες απαντήσεις/εικασίες/ερωτήσεις που δεν ήταν σωστές, κι εσύ έσπευσες να τις διορθώσεις. Μέχρι εδώ καλά. Το θέμα είναι ότι η πρώτη δική σου παρέμβαση ήταν χωρίς λόγο εριστική και ειρωνική, με αποτέλεσμα να προκληθεί μια σειρά αντιδράσεων – δικαιολογημένων – και τουλάχιστον τα μισά posts του thread (μεταξύ των οποίων και το δικό μου) να είναι πλέον άχρηστα για την αρχική ερώτηση, αφού αφορούν προσωπικές αντιπαραθέσεις. Υπήρχε λόγος;

Ο "ξεκαθαριστής καταστάσεων" της περιοχής σας.

Πι Ες: Ο Clive Burr μαζί με το Marky Ramone πρέπει να είχε το πιο "γρήγορο δεξί" στην εποχή του (από τους ροκάδες), αλλά νομίζω ότι στο Wrathchild παίζει τα 16α στο hi hat και με τα δύο χέρια εναλλάξ (και τα πιατίνια μισάνοιχτα, όπως αναφέρθηκε). Τουλάχιστον αυτή την αίσθηση μου δίνει εμένα...

 
+1 στην παρέμβαση του Haris

το θέμα έχει ήδη απαντηθεί, οπότε ας ανακεφαλαιώσουμε:

-> το hihat μπορεί να είναι τελείως κλειστό ή ανοιχτό αλλά παίρνει και "ενδιάμεσες τιμές"

Nikoubis είπε:
"Τριγκαρισμενα" σημαινει οτι εχουν χρησιμοποιηθει drum triggers, που "πιανουν" το χτυπημα στο φυσικο τυμπανο και στελνουν το σημα σε ενα module που παραγει εναν "ετοιμο" ηχο σαν αυτο που ακους απο ηλεκτρονικα drums.
καλύτερα δε γινόταν να υποθεί. Φυσικά τα τριγκερς είναι πιο προσφατο τεχνολογικό επιτευγμα.

Ναι το ενα λεγεται δικαση κ το αλλο διπεταλο. Κανουν την ιδια δουλεια εν πασει περιπτωσει αυτο που λεμε double bass drumming.
+1

άλλωστε δικαση και διπεταλο είναι ελληνικοί μπακαλίστικοι όροι για το "σετ με δύο κάσες" = η δίκαση ντραμς

"σύστημα διπλού πεταλιού για την κάσα" = διπέταλο

 
Φιλε χαρις

Θα επιμεινω στην αποψη μου οτι δεν προσεβαλλα κανενα. ΝΑΙ γραφω ειρωνικα καποιες φορες ΟΚ. Αλλα αυτο συμβαινει στο 70% των ποστ που διαβαζω και μαλλιστα πολλες φορες χωρις να εχουν προηγηθει "ανακριβειες" οπως στο συγκεκριμενο θεμα.

Πραγματικα δεν εχω προσβαλλει καποιον εδω μεσα, και δεν εχω καμια ορεξη να το κανω. Εχω την εντυπωση οτι πολλοι μπερδευουν το "αυτα που λες δεν ισχυουν/ειναι αστεια/ξερω γω τι" με το "εισαι *βαλτε οποια βρισια θελετε*"

Συμφωνω για το τρομακτικο δεξι του Clive αλλα και για την μεγαλη υπεροχη του απεναντι στο Nicko

 
Όχι ότι θέλω να πεταχτώ σαν την τσουτσού στην κουβέντα σας (μια χαρά σκοτώνεστε και μόνοι σας) αλλά αν το θέμα ήταν Metallica VS Maiden θα είχαμε λιγότερες διαμάχες οπότε ηρεμήστε λίγο!

fact no1: Το double bass drumming ή ελληνικά ΔΙΠΛΗ ΜΠΟΤΑ μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε σε δίκαση (2 ΚΑΣΕΣ) είτε σε διπέταλο σε 1 ΚΑΣΑ...

fact no2: Trigger το 1980??? ΝΟΤ!!!

Το πως το κάνει και ακούγεται έτσι το hihat δεν το ξέρω και δεν θα μιλήσω για αυτό ΑΛΛΑ:

Σε 11 μήνες δεν είσαι τόσο μπροστά όσο οι άλλοι σε 3 χρόνια εκτός και αν είσαι φυσικό ταλέντο και συγκρίνεσαι με κάποιον στόκο σαν εμένα που 8 χρόνια δεν μπορώ να κρατήσω σταθερό ρυθμό πάνω από 2 δευτερόλεπτα κάθε φορά που τζαμάρω με την μπάντα για πλάκα και θα καταντήσεις γραφικός αν τα λες παραέξω και δεν ισχύουν... ΜΑΚΑΡΙ να ισχύουν αυτά που λες και να είσαι ο 2ος Bonham αλλά και μόνο το

nick m είπε:
δικαση ειναι δυο κασες ενωμενες που τοποθετεις δυο πεταλια στην καθεμια ξεχωριστα.Τωρα απο παικτικης αποψης το τι θεωρει ο καθενας δικαση ειναι δικο του θεμα.εγω προσωπικα πιστευω οτι δικαση ειναι γρηγορα χτυπηματα με τη μποτα(ασχετως αν ειναι με το ενα ποδι η με τα δυο).
υποδηλώνει την άγνοια σου την οποία όταν στην επισημάναν (έστω και με άσχημο ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ τρόπο) πήγες να βγεις και από πάνω...LOVE-PEACE-FREEDOM-RASTA4EYE

 
Trigger το 1980??? ΝΟΤ!!! , Trigger το 2010 επίσης ΝΟΤ..σε λίγο θα παίζουν μόνο τα ρομποτ τύμπανα.Τι εποχή και αυτή.Ολοι οι παλαιοτεροι drummers παίζαν πολυ πιο original τυμπανα one take οχι κόψε ραψε..!οχι οτι ειμαι παλιος και οχι οτι δεν υπαρχουν γαματοι drummers και παιδιά που παίζουν πολυ γαματα stuffs...αλλα οταν ακουω triggers εκνευριζομαι!

 
Μαλλον πρεπει να μαθεις τι ακριβως ειναι τα triggers γιατι τα εχεις μπερδεψει .

(τι σχεση εχουν τα triggers με το editing που περιγραφεις?)

 
το samplaρισμα των χτυπιμάτων σου και και το να αντικαθιστας καποια πραγματα (κοψε ραψε) ισως ναι ,μπορει να εισαι ατυχος και να σου φυγει λιγο το χτυπημα και το φτιάχνεις στο edit μετά ,ειναι οκ βοηθάει...απλα αναφερομαι στην ευκολία των triggers, καταργεί την εννοια των δυναμικών σου...χάνεται το νόημα!δεν θα μπορούσα να παίζω live και να ξέρω πως η μπότα όπως και να την χτυπήσω βγαίνει με έναν ήχο,είμαι της άποψης οτι ντάξει κάποια πράγματα βοηθάνε διευκολύνουν..αλλα καποια το γ...τελειως, μετά για μένα χάνεται το νόημα...δεν θα μπορούσα να γράψω με midi σήματα έλεος!

 
Ε,καλα στις μερες μας πρεπει να ειναι πολυ "πεταμενος" ο χωρος που ηχογραφεις  για να μη μπορεσεις να βγαλεις καλο ηχο τυμπανων  με εναν ηχοληπτη της προκοπης & καποιο βασικο εξοπλισμο,παντως το Triggering γινεται πλεον ΜΕΤΑ την εγγραφη (με τη χρηση διαφορων προγραμματων)  και σε καποια ειδη μουσικης κυριως ("καφριλες") οπου ετσι κι αλλοιως οι δυναμικες δεν εχουν και ιδιαιτερη σημασια.. ;D ;D

 
ετσι ετσι... ;D...ντάξει γούστα είναι αυτά...ανάλογα με το στυλ που παίζεις για μένα πολύ πιο ενδιαφέρον έχει να ακούσω τύμπανα που είναι "ζωντανά" ανεξαρτητως είδους από King crimson π.χ το larks tongues in aspic είναι ζωντάνα τα τύμπανα! η απο sepultura o igor ακους το καρφώνει το ταμπούρο...μην πω για bonham..!ακραία παραδείγματα αλλα έχουν αυτό το κοινό βλέπεις οτι παιζουν πολυ ομορφα θέματα  αλλα ένα μεγαλο ποσοστο που τα ανεβάζει είναι οτι ξέρουν πως να χτυπάνε...!

 
αλλα ένα μεγαλο ποσοστο που τα ανεβάζει είναι οτι ξέρουν πως να χτυπάνε...!
ναι αλλα το γεγονος οτι το 90% των εγχωριων ντραμμερ ΔΕΝ ξερουν πως να χτυπανε κανει το triggering σωτηριο... ;D

 
συμφωνώ γιατι ούτε εγω ήξερα και ειδη παίζω 12 χρόνια και το συνηδειτοποιησα πολύ πρόσφατα όταν πήγα στο studio να γράψω, ενώ είχα φορμάρει τα πάντα σε γυρίσματα κλπ όταν είδα στο κανάλι του snare την κυματομορφή απογοητέυτηκα λιγο..αλλα εδώ και 3 χρόνια μετά απο μελέτη και αλλα γραψήματα και jammaρισματα μπορώ να πω πως κάτι κάνω.ειναι ενα βασικό στοιχειο που αγνοουν πολλοί...γιατι συνεπερνονται με αυτά που παίζουν γυρισματα γεμισματα κλπ καλυτερα να παίξεις λίγα και σωστά παρά μπλαμπλαδες και γυροβολιες στο σετ και στο φιναλε να μην βγαίνει τπτ προς τα έξω...

 
Πάντως παιδιά για να επανέλθουμε στο θέμα μας, νομίζω ότι είναι καθαρά επιλογή του καθενός τι ήχο θα έχει για το hi-hat του και το ταμπούρο του και το κάθε τι. Στους maiden π.χ. πάντα μου κάνει εντύπωση η μπότα του Mcbrain. Επιλογή του κάθε McBrain ή του κάθε Burr τι ήχο θα έχει στο hi-hat και πώς αυτός δημιουργείται απ' το παίξιμό του. Στην προκειμένη περίπτωση ο Clive παίζει με μια ενδιάμεση κατάσταση: και ανοικτό και κλειστό παράγοντας αυτό τον ενδιφέρον ήχο.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top