- Μηνύματα
- 1,576
- Πόντοι
- 938
Αμα είναι καθαρές (husqvarna, χωρίς σταντ) ναι.
Βοθα τον άσχετο βρε Jojo, μονο super sport, street κοκ καβάλαγα...
Υπαρχουν καθαρά και βρώμικα intervals?
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αμα είναι καθαρές (husqvarna, χωρίς σταντ) ναι.
Υπαρχουν καθαρά και βρώμικα intervals?
Είναι σαν τς ενισχυτές.
Εξαρτάται αν έχεις βάλει τίποτα διστόρσια μπροστά ασούμε, να τα βρωμίσεις.
Ε, όχι ακριβώς.Οπότε π.χ. η μεγάλη 6η της μεγάλης 6ης είναι η 5η...λακαμίες λέω?
Οταν λεμε μεγάλη δευτερα μιλάμε για έναν τονο διάστημα. Μεγάλη 3η, 2 τονους διάστημα. Μικρη τριτη, 3 ημιτονια κοκ.
Οπότε π.χ. η μεγάλη 6η της μεγάλης 6ης είναι η 5η...λακαμίες λέω?
Οι οκτάβες οι τέταρτες και οι πέμπτες και οι ταυτοφωνίες(πρώτες). Μπορούν να είναι καθαρές, ελαττωμένες, αυξημένες.
Οι δεύτερες, οι τρίτες, οι έκτες, οι έβδομες είναι ή μικρές, ή μεγάλες, ή αυξημένες ή ελαττωμένες.
Στην αύξηση και την ελάττωση δεν υπάρχουν όρια (όπως τα ορίζει η ανθρώπινη διαστροφή). Υπάρχει και δις αυξημένο και δις ελαττωμένο, και τρις, και τετράκις, ήδη το ξεφτιλίσαμε.
Οι δε: 1η/8η, 2η/7η, 3η/6η, 4η/5η αποτελούν η μία αναστροφή της άλλης. (προσοχή στις ποιότητες όμως)
Οι δε: 1η/8η, 2η/7η, 3η/6η, 4η/5η αποτελούν η μία αναστροφή της άλλης. (προσοχή στις ποιότητες όμως)
Είναι η αυξημένη 4η/ελαττωμένη 5η (η ίδια νότα είναι).
μεγάλη 6 βρωμικη δεν υπαρχει, υπαρχει μεγάλη 6η και μικρη 6η. Σωστά?
Μα τι μας ενδιαφέρει ώς προς τον προσδιορισμο, οπως και να είναι είναι τριτονο, στην πράξη.
Γιατι δεν λετε κατευθειαν τριτονο να τελειώνει η υποθεση?
Εχει να κανει με αρμονια, μουσική θεωρία κοκ?
Έχει νόημα αν θέλουμε να γλιτώσουμε λέξεις όταν μιλάμε στα πλαίσια μιας γνωστής κλίμακας. Όταν παίζουμε λα μινόρε και του πω του άλλου "αυτή τη φράση που κάνεις (η οποία είναι π.χ. σι ντο ρε ντο σι ντο), κάν τη μου μια πέμπτη απάνω, εννοώ διατονικά, να μου παίξει φα σολ λα σολ φα σολ, όχι (φα# σολ λα σολ φα# σολ). Τουλάχιστον εγώ έτσι συνεννοούμαι και δεν έχω συναντήσει πολλά παρατράγουδα μέχρι στιγμής. Όταν θέλουμε να είμαστε απολύτως σαφείς, για μια συγχορδία π.χ., μπορούμε να αναφέρουμε όλα τα διαστήματα, με τις ποιότητές τους, ώστε να μην υπάρχει καμία αμφιβολία (όπως στην αρχή του θρεντ π.χ.) Δια ζώσης είναι εύκολο να το μαζέψεις στην επόμενη πρόταση, αλλά γραπτά και εξ αποστάσεως είδες πώς μπορούν να δημιουργηθούν παρεξηγήσεις. Οπότε αν δε βαριέται κανείς, κι αν δεν υπάρχει συγκεκριμένο αρμονικό, τονικό πλαίσιο, όπως π.χ. μια δοσμένη κλίμακα, καλό είναι να λέμε και τις ποιότητες των διαστημάτων.Αλλά τι νοημα εχει αν δεν δηλώνεις απο την αρχή αν π.χ 2α,3η,6η και 7η είμαι μικρές ή μεγάλες Γιώργη?
Τα 2ας, 3ης, 6ης, 7ης ειναι ή μικρα ή μεγαλα.
Οπότε π.χ. η μεγάλη 6η της μεγάλης 6ης είναι η 5η...λακαμίες λέω?
Στράτο, δεν ξεκινησαμε καλά με το Lyrica, δεν βλέπω να κρατάει πολυ η υποθεση
Κοίτα τώρα κάτι πολύ ενδιαφέρον φίλε Νίκο, που ήταν και η ουσία όλου αυτού του θρεντ, έτσι;Γιατι δεν λετε κατευθειαν τριτονο να τελειώνει η υποθεση?
Αυτό δεν το ξερα.Όταν αλλάζουμε οκτάβα, η 9η (στην ουσία η 2η είναι) και η 13η (που είναι η 6η), δεν είναι πια μικρές/μεγάλες.
Να τα αφήσεις αυτά φίλως.
Εκεί, στην αγωγή σου.
Να χαλαρώσεις και να ρίξεις και κανένα καλό ύπνο.
Έχουμε αυτό το μόρφωμα. G#-D-G. Βλέπω εγώ ο παρτιτουράκιας G# και D. Λέω ωωωωωωπ! Εδώ είμαστε. Υπονοοείται Ε μπάσο, άρα χρήση πέμπτης βαθμίδας της λα μινόρε. Γκραν γκρουν το έλυσα.
Τώρα, έρχεται ο άλλος, και μου δίνει ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΡΦΩΜΑ, αλλά μου γράφει Ab-D-G. Το βλέπω εγώ ο παρτιουράκιας, λέω ωωωωωπ! Τιιιι έχουμε εδώ μινόρε, 6 9; Κάτσε να βάλω ένα φα μπάσο!
Και υπάρχουν κι άλλες τόσες πιθανότητες για το τι ρόλο βαράνε αυτές οι νότες όταν συνδυάζονται μαζί με άλλες.
Μια χαρα ειμασταν με τα stacked Marshalls τωρα εχουμε και stacked 4ths