- Μηνύματα
- 7,254
- Λύσεις
- 1
- Πόντοι
- 1,718
Εμ, καθαρά με deluxe reverb θέλεις
Με μια 7χορδη, προγκ κ tapping λύνονται όλα αυτά πολύ καλογουστα?
Αναφορα στην ακατανομαστη σε 3 2 1...
Εμ, καθαρά με deluxe reverb θέλεις
Με μια 7χορδη, προγκ κ tapping λύνονται όλα αυτά πολύ καλογουστα?
Dm(b5)7, Db(b5)7, cmaj79
Φυσικά! Αφού πρέπει να παιχτεί όπως είναι γραμμένο. Η μεγάλη μου δυσκολία κατανόησης της σημειογραφίας έγκειται στο εξής, που είναι παρεμφερές, και έχει σχέση με την πτώση αυτή της παράθεσης.αν τα παίξεις στην κιθάρα σε "ευθεία" μορφή με την τονική στο μπάσο κλπ, ακούγονται άθλια.
Να πάρουν όλοι τη φούγκα του Jedalge και να έρθουν απο βδομάδα.?? (το κοντινότερο που βρήκα σε περούκα)Απο εκει ξεκινησαν ολα, η Αρμονια ειναι ΠΑΙΔΙ του voice leading, και οχι το αντιστροφο.
Αυτά τα progressions εν τω μεταξύ με την αντικατάσταση τριτόνου του V7, αν τα παίξεις στην κιθάρα σε "ευθεία" μορφή με την τονική στο μπάσο κλπ, ακούγονται άθλια.
Και πράγματι, στην κιθάρα δεν μπορώ να παίξω κάτι τέτοιο ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ.
Δεν ηξεύρω. Περδεύομαι.Για να παίξεις κλειστές συγχορδίες στην κιθάρα σε ευθεία μορφή, πρέπει να έχεις τα δάχτυλα του Holdsworth. :classic_biggrin:
Ίσα ίσα που είναι πολύ πιο εύκολο από το πιάνο.
Εσύ παίζεις της Παναγιάς τα μάτια βρε Αλή μου, εκεί κολλάς?
Μερικά πρόχειρα voicings από τα άπειρα με αυτές τις νότες.
Στράτο, το δεύτερο voicing έχει το root στη ρε και το 9 στο μπάσο αν κατάλαβα καλά;
Ω ρε κυρφιουζιονάρα! Ευχαριστώ. Από όλα αυτά μονο το 1, καναδυο στη μέση και το τελευταίο ήξερα σαν σχήματα.Μερικά πρόχειρα voicings από τα άπειρα με αυτές τις νότες.
Από όλα αυτά μονο το 1, καναδυο στη μέση και το τελευταίο ήξερα σαν σχήματα.
sorry αλλά τώρα προσπαθώ να πιάσω το νήμα και αν απ την αρχή δεν καταλαβαίνω δεν μπορώ παρακάτω.Παίζαμε χτες το βράδυ, κι είχαμε πιάσει κουβεντούλα πριν ξεκινήσουμε με τον πιανίστα μας, και μου έλεγε ότι τώρα τελευταία έχει πάθει εμμονή να περνάει παντού ένα συγκεκριμένο βόισινγκ, αλλά στο αριστερό του χέρι. Αυτό το βόισινγκ το ήξερα ήδη κι εγώ αφού σαν κατασκευή είναι πολύ απλό. (Παίρνεις μια νότα, κοτσάρεις μια τέταρτη απάνω, κοτσάρεις κι άλλη μία από πάνω, και στο τέλος έρχεσαι και βαραίνεις τη βάση. Δηλαδή το διάστημα της πρώτης νότας με τη δεύτερη είναι 4η αυξημένη, της δεύτερης με την τρίτη 4η καθαρή, και άρα της πρώτης με την τρίτη 7η μεγάλη.)
sorry αλλά τώρα προσπαθώ να πιάσω το νήμα και αν απ την αρχή δεν καταλαβαίνω δεν μπορώ παρακάτω.
κάτι εδώ δεν κάθεται.
ή έχεις δυο τετάρτες καθαρές και μεγάλη 7η ή δεν είναι καθαρές και έχεις μικρή 7η
(Παίρνεις μια νότα, κοτσάρεις μια τέταρτη απάνω, κοτσάρεις κι άλλη μία από πάνω, και στο τέλος έρχεσαι και βαραίνεις τη βάση. Δηλαδή το διάστημα της πρώτης νότας με τη δεύτερη είναι 4η αυξημένη, της δεύτερης με την τρίτη 4η καθαρή, και άρα της πρώτης με την τρίτη 7η μεγάλη.)
Πιθανότατα όχι. Βαριόμουν να ανοίγω σιμπελιους ή ντόρικο για να βγάλω σκρινσοτ, σφάλμα μου.εδω δηλαδη βγαίνει νόημα?