- Μηνύματα
- 864
- Πόντοι
- 178
Οι καλοί drummers πάντως είναι δυσεύρετοι ασχέτως είδους. Είναι πολύτιμοι αν το "έχουν" και δύσκολα μένουν χωρίς μπάντα σε αντίθεση με κιθαρίστες ας πούμε.
Να μιλήσω κι εγώ ως μη μουσικός...
Γιατί ως μη μουσικός;
Από εκεί και πέρα, άκουσα ότι η Σακίρα έψαχνε ντράμμερ.
Α ρε Χάρη, και την δουλειά τσίμπησες, και το γκομενάκι.
Μπα Στράτο, δεν συνεργάζομαι με πρώην, ειδικά όταν ξέρω ότι δεν με έχουν ξεπεράσει.
Γίνεται λίγο awkward η φάση, μετά αρχίζουν οι καβγάδες και τελικά μόνο δουλειά δεν κάνουμε...?
Το πρόβλημα είναι πως έχει γεμίσει ο τόπος με ανθρώπους που νομίζουν πως είναι μουσικοί, ενώ πολύ απλά δεν είναι. Αντιμετωπίζουν αυτό που για μας είναι η ζωή μας με επιπολαιότητα που συνάδει με κάτι δεύτερο, με πάρεργο. Έλα μωρέ, ντούκου ντούκου ντρίγκι ντρίγκι.
Μακάρι να υπήρχε ο χρόνος και η άνεση Ηλία μου. Δυστυχώς, η οργάνωση του να συγκεντρώσει κανείς 4-5 ανθρώπους που ο καθένας έχει τις υποχρεώσεις του (δουλειές, παιδιά, οικογένειες, ταξίδια κλπ.) είναι από μόνη της ένας γολγοθάς. Το ιδανικό θα ήταν να γνωρίζουμε τους ανθρώπους πριν τους ακούσουμε αλλά αυτό είναι αδύνατο. Το μόνο που προλαβαίνουμε είναι μερικές κουβέντες πριν ή/και μετά την audition αλλά κι εκεί τα πράγματα μπορεί να είναι αμήχανα αν ο επόμενος είναι ήδη παρών.πριν τα παιξίματα και τις δοκιμές, πιες ένα καφέ μαζί του και μιλήστε για τη μουσική που αγαπάτε
Τα σόσιαλ μέντια έχουν κάνει τα πάντα χειρότερα, κάποιος που έχει μεγαλώσει ή έχει μάθει πια σε ελεγχόμενο περιβάλλον σωλήνα -πέραν από αδέξιος κοινωνικά και τα λοιπά- αναπτύσσει και μηδενική αντοχή στην κριτική (ιδικά από κοντά όπου δεν μπορείς να τον κάνεις και μπαν φαντάζομε θα είναι εφιαλτική εμπειρία) δεν μπορεί να αντέξει κάποιον να του υποδεικνύει τι να παίξει και πότε να μην παίξει, ιδικά αν πρόκειται για κομμάτι εφεύρεση χωρίς σημείο αναφοράς... και σε καμιά περίπτωση ότι το παίξιμο του έχει προβλήματα... χίλιες φορές να παίζει μόνος του από τι στιγμή που ο σκοπός επιτυγχάνεται, δηλαδή κάποια δημοσιότητα.Η μουσική εκπαίδευση μέσω της γιουτουμπίστικης (από το youtube και ανάλογα sites) αντίληψης είναι άνιση.
Έχει περάσει η αντίληψη του ατόμου/μουσικού σε αντίθεση με αυτή του μουσικού που παίζει σε μπάντα.
Σύνθεση ελάχιστη, προβολή σολιστικών ικανοτήτων τεράστια, συμμετοχή σε μπάντα μηδενική, ύπαρξη ως μέλος συνόλου μηδενικότερη.
Έδωσες την απάντηση μόνος σου.Θα ηταν και λιγοτερες οι απαιτησεις, απο μικροτερο πλυθησμο μουσικων.
Οι παλαιοτεροι μπορουν να μας μιλησουν για το τι συνεβαινε τοτε.
Δε γραφω εδω συχνα...μονο αγγελιες μπαινω
Νομιζω ανηκω σε αυτους που δεν τα παιρνουν τοσο στα σοβαρα..
Επαιζα τυμπανα, τωρα μπασο, μια παιζω μια δεν παιζω, αναλογως τα κεφια.
Ανετα θα πηγαινα (και εχω παει) σε προβα χωρις να ξερω καλα τα κομματια..
Γιατι στην πρωτη επαφη θα διαπιστωσεις τι παιζει.. .δε σε ξερουν, δεν τους ξερεις.. ...Να κατσεις να μαθεις φαρσι τα κομματια σε μια ερασιτεχνικη φαση ...δεν υπαρχει λογος...γιατι μπορει να μην χρειαστει να ξαναπας...δυσκολο να ταιριαξεις.
Η πρωτη επαφη ειναι αναγνωριστικη
Γιατι την πλακα μας κανουμε στο τελος της γραφης.
Αν μιλαμε για δουλεια, αλλαζει
Σε καταλαβαινω...αλλα εσυ δεν καταλαβες πως το λεω..Μαζί σου, αλλά ενημέρωσε, πες, δεν θα ασχοληθώ παιδιά, θα περάσω για έναν καφέ να γνωριστούμε, να μην χάσουν και οι άλλοι τον χρόνο τους για να είναι προετοιμασμένοι. Εκεί είναι το φάουλ.
Μπορεί ο άλλος να μην έχει χρόνο για γνωριμίες, να πήρε άδεια από τη δουλειά του, να φώναξε κάποιον να κρατήσει τον μικρό ή απλά να προτιμούσε να δει την κοπέλα του.
Καταλαβαίνεις πως το λέω;
Αυτό είναι η δική σου άποψη και είναι σεβαστή ,στην περίπτωση που η μπάντα έχει διαφορετική άποψη θα πρέπει να το συνεννοηθείς μαζί τους και να μην επιβάλεις την δική σου, έτσι ξεκινάνε καλές συνεργασίες και παρέες.Δε χρειαζεται να εχεις μελετησει συγκεκριμενα κομματια για να καταλαβει η μπαντα και εσυ ο ενδιαφερομενος αν μπορειτε να ταιριαξετε μουσικα
Αυτό είναι η δική σου άποψη και είναι σεβαστή ,στην περίπτωση που η μπάντα έχει διαφορετική άποψη θα πρέπει να το συνεννοηθείς μαζί τους και να μην επιβάλεις την δική σου, έτσι ξεκινάνε καλές συνεργασίες και παρέες.
Είναι απλό.
-Μπορείς να βγάλεις αυτά τα κομμάτια για να παίξουμε;
-Ναι. (σούπερ)
-Όχι. (σούπερ)
-Ναι, και τελικά πας χωρίς να τα βγάλεις (όχι σούπερ)?
βεβαιως λεει...Αυτο κατι λεει.
Αυτό σου υπογράφω ότι δεν ισχύει. Άλλες φορές σου φαίνεται ότι έδεσε το γλυκό και μετά από δυο εβδομάδες δεν κάθεται τίποτα μουσικά. Και το αντίθετο επίσης συχνό: στην πρώτη επαφή δεν υπάρχει αίσθηση ταιριάσματος και καταλήγεις να επιλέξεις κάποιον για άλλους λόγους (ανάγκη, πίεση χρόνου, οι άλλοι ήταν χειρότεροι) και μετά από λίγο καιρό ταιριάζει στην μπάντα σαν το κομμάτι του παζλ που έλειπε.γιατι αν το γλυκο δεσει φαινεται αμεσως
Αλλά το βασικό θέμα είναι αυτό που ανέφερα και στο αρχικό ποστ. Πηγαίνεις σε δοκιμή αδιάβαστος ενώ σου έχουν ζητήσει συγκεκριμένα πράγματα. Αν αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό λειτουργεί εις βάρος σου και παίρνεις συνειδητά το ρίσκο, οκ. Αλλά μην προσπαθείς να ξεγελάσεις τον εαυτό σου λέγοντάς του ότι δεν τρέχει τίποτα γιατί άμα δέσει το γλυκό φαίνεται.