Social media και νέα γενιά μουσικών

Μην τσακώνεστε ρε παιδιά.

 Αφού είμαι ο καλύτερος από όλους σας.

 
Σχετικα με το δεύτερο μισο... 

1. Αυτα ισχύουν για κάθε μουσική... Απο ΠΑΝΤΑ... δεν έγιναν τώρα...οποτε οι αριθμοί υπηρχαν παντα και παντα κατι έδειχναν...

2. Δεν ειναι ΟΛΑ κατασκευασμένα ουτε ΟΛΟΙ οι ακροατές λαθος και εγω σωστός...

3. Κατι κανει καλα ο Πλιάτσικας γαμωτο!!!  ?


Θα σου απαντήσω βρε Λεων μου σε όλα.

1. Οι αριθμοί κατά την γνώμη μου εκφράζουν μόνο την δημοφιλία.

Ένας από τους αρκετούς παράγοντες που την δημιουργούν μπορεί να είναι η ποιότητα.

Σίγουρα όμως όχι ο πιο σημαντικός.

Υπάρχουν τόσοι πολλοί άλλοι σημαντικοί παράγοντες που την διαμορφώνουν, είδικά σήμερα, που η πληροφορία μαθαίνεται πριν καν υπάρξει.

2. Δεν ξέρω αν είναι όλα κατασκευασμένα, ξέρω όμως ότι υπάρχουν μεγάλα συμφέροντα που έχουν και την δυνατότητα, και την θέληση, να επηρεάσουν τα "θέλω" των καταναλωτών, αλλά και να κονσερβοποιήσουν το προϊόν που τους παρέχουν.

Η δημιουργικότητα και η αληθινή έκφραση πια είναι είδη προς εξαφάνιση, ειδικά στις μουσικές μεγάλης δημοφιλίας.

3. Σαφώς και ο Πλιάτσικας κάνει κάτι καλά.

Όχι απλά καλά, αλλά πάρα πολύ καλά.

Εκμεταλλεύτηκε την δημοφιλία της μπάντας του, έκανε τις κατάλληλες γνωριμίες, κονσερβοποίησε ωραία την εικόνα εαυτού του, και προσφέρει την "ευαισθησία κατά παραγγελία", ή "πες μου πώς το θέλεις να στο φτιάξω το παράπονο του μοναχικού τροβαδούρου του έρωτα".

Ελπίζω να καταλαβαίνεις το σκεπτικό μου.

 
Θα σου απαντήσω βρε Λεων μου σε όλα.

1. Οι αριθμοί κατά την γνώμη μου εκφράζουν μόνο την δημοφιλία.

Ένας από τους αρκετούς παράγοντες που την δημιουργούν μπορεί να είναι η ποιότητα.

Σίγουρα όμως όχι ο πιο σημαντικός.

Υπάρχουν τόσοι πολλοί άλλοι σημαντικοί παράγοντες που την διαμορφώνουν, είδικά σήμερα, που η πληροφορία μαθαίνεται πριν καν υπάρξει.

2. Δεν ξέρω αν είναι όλα κατασκευασμένα, ξέρω όμως ότι υπάρχουν μεγάλα συμφέροντα που έχουν και την δυνατότητα, και την θέληση, να επηρεάσουν τα "θέλω" των καταναλωτών, αλλά και να κονσερβοποιήσουν το προϊόν που τους παρέχουν.

Η δημιουργικότητα και η αληθινή έκφραση πια είναι είδη προς εξαφάνιση, ειδικά στις μουσικές μεγάλης δημοφιλίας.

3. Σαφώς και ο Πλιάτσικας κάνει κάτι καλά.

Όχι απλά καλά, αλλά πάρα πολύ καλά.

Εκμεταλλεύτηκε την δημοφιλία της μπάντας του, έκανε τις κατάλληλες γνωριμίες, κονσερβοποίησε ωραία την εικόνα εαυτού του, και προσφέρει την "ευαισθησία κατά παραγγελία", ή "πες μου πώς το θέλεις να στο φτιάξω το παράπονο του μοναχικού τροβαδούρου του έρωτα".

Ελπίζω να καταλαβαίνεις το σκεπτικό μου.
Συμφωνω σε πολλα απο οσα λες.Ομως:

1.Διαφωνω πως η ποιότητα ΣΙΓΟΥΡΑ δεν ειναι το πιο σημαντικό.Οι αριθμοι εκφραζουν τη δημοφιλια ομως η δημοφιλία κερδίζεται και εκει πάμε στο δεύτερο αντικειμενικό κριτήριο που λεγαμε που ειναι η αντοχή στο χρονο. Αν κατι δεν ειναι καλο μακροπροθεσμα δεν το σωνει κανένα marketing κανένα promotion και καμια γνωριμια.

Ο ΤΑΤΣΗΣ πηρε μεταγραφή στον Ολυμπιακο προφανώς λόγω γνωριμιών και μανατζαραιων... Όταν τον εβαλαν να παίξει μια δυο φορες έβρισκε την μπάλα μονο με το ΚΑΛΑΜΙ... δεν ξαναπαιξε ποτε και μετα απο κατι μηνες τον έδιωξαν! 

2.Σιγουρα ισχύουν ολα αυτα και με το παραπανω ομως για να λειτουργήσει αυτο ς ο μηχανισμός και να "επενδύσει" πανω σου (γιατι περι επενδυσης πρόκειται... Δε σε προωθεί κανένας για την ψυχη της μάνας του)  κατι εχει δει σε σενα και θεωρει οτι κανεις καλα ώστε η επένδυση να εχει αξία και ανταποδοτικό τη τα

3.Ασε τον Πλιάτσικα και τη δημοφιλία της μπάντας του.Λαθος δικο μου... Βαλε στη θέση του ΟΛΟΥΣ τους ΠΥΞ ΛΑΞ. 

Υγ. Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου και δεν θελω να φαίνεται οτι κανω αντίλογο απο πείσμα. Εδω ειμαστε για να τα λεμε!  ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Θα γυρίσω λίγο στα social media γιατί έχει φύγει λίγο (έως πάρα πολύ) η κουβέντα. Ας πάρουμε ως παράδειγμα τον Holdsworth, τον οποίο θεωρώ μια μουσική διάνοια που ίσως δεν ξαναδώ παρόμοια όσο ζω, τουλάχιστον στην ηλ.κιθάρα.

Αυτός ο άνθρωπος ήταν σπουδαίο μουσικό μυαλό, πήγε τη μουσική και την κιθάρα μπροστά, αλλά όταν έφυγε από τη ζωή τα παιδιά του έκαναν GoFundMe για να καλύψουν τα έξοδα της κηδείας του. Κοινώς, πέθανε στην ψάθα, όπως και αρκετοί άλλοι τεράστιοι που όσο ήταν ζωντανοί δεν γινόντουσαν κατανοητοί, ώστε να εκτιμηθούν αντίστοιχα.

Αν ο Holdsworth ήταν σήμερα 25 ετών, με τόσους τρόπους διαθέσιμους να ακουστείς, είμαι σίγουρος ότι θα είχε γίνει αρκετά διασημότερος και θα είχε βγάλει πολύ περισσότερα χρήματα από τη μουσική. Ας μη βλέπουμε μόνο τα αρνητικά σε κάτι, υπάρχουν άνθρωποι που είναι ξεχωριστοί και δε θα τους μαθαίναμε αλλιώς. Το πρώτο παράδειγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι ο Guthrie Govan, ο οποίος είναι φανταστικός εκτελεστής, ίσως από τους καλύτερους ever κι όμως χρειάστηκε τις πρώτες μέρες του YouTube για να εμφανιστεί στο ευρύ κοινό.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μην τσακώνεστε ρε παιδιά.

 Αφού είμαι ο καλύτερος από όλους σας.
μα για τον δεύτερο μαλώνουμε τόση ώρα 

 
Bill συμφωνώ σε όλα.

Δεν είμαι ενάντια στα social media, ίσα ίσα.

Δημήτρη (Αετέ), χέστηκα στα γέλια λέμε.

Λέων, είμαι σίγουρος ότι από κοντά θα τα λέγαμε καλύτερα, είναι αυτές οι ρημάδες οι ιδιαιτερότητες του γραπτού λόγου, που αν θέλεις να επεκταθείς σε κάτι, πρέπει να γράψεις βιβλίο για να τα εξηγήσεις.

Ποτέ δεν σκέφτηκα ότι κάνεις αντίλογο από πείσμα, τι λες τώρα.

Απλά προσπάθησα να εκθέσω τις απόψεις μου όσο καλύτερα μπορούσα.

 
Ε μην αρχίσουμε αρχίσουμε και τις μουσικές προσβολές τώρα... ?
Ε, τώρα κι εσύ... Καμία προσβολή. Εκανα το λάθος να να πάρω σοβαρά κάτι που έγραψε - έχω το ελάττωμα να παίρνω στα σοβαρά τον άλλον.
Δεν απάντησα όμως, απλά για να προχωρήσει η συζήτηση.
Βεβαια, καταλήξαμε να διαβάζουμε φαιδρότητες, όπως ότι αν φέρω έναν κημπορντίστα να παίξει στο άλμπουμ μου , πως αυτό σημαίνει ότι "πετάω" τον δικό μου κημπορντίστα (σα να λέμε δηλ. ότι οι Beatles που έφεραν τον Billy Preston να παίξει μαζί τους, ήταν επειδή "πέταξαν" τον McCartney) και μάλιστα τα ακούμε από υποτίθεται σοβαρούς ανθρώπους που διδάσκουν και μουσική... αστεία πράγματα.
Η κουβέντα πάντως παρότι έχει ξεφύγει, καταγράφει ενδιαφέρουσες απόψεις. Keep on guys

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 (σα να λέμε δηλ. ότι οι Beatles που έφεραν τον Billy Preston να παίξει μαζί τους, ήταν επειδή "πέταξαν" τον McCartney) και μάλιστα τα ακούμε από υποτίθεται σοβαρούς ανθρώπους που διδάσκουν και μουσική... αστεία πράγματα.
Η κουβέντα πάντως παρότι έχει ξεφύγει, καταγράφει ενδιαφέρουσες απόψεις. Keep on guys


άσε που ο αθεόφοβος ο Sir όποτε ζορίζονταν ο George έπαιζε εκείνος το σόλο....

κλάμα λέμε...

 
Βεβαια, καταλήξαμε να διαβάζουμε φαιδρότητες, όπως ότι αν φέρω έναν κημπορντίστα να παίξει στο άλμπουμ μου , πως αυτό σημαίνει ότι "πετάω" τον δικό μου κημπορντίστα (σα να λέμε δηλ. ότι οι Beatles που έφεραν τον Billy Preston να παίξει μαζί τους, ήταν επειδή "πέταξαν" τον McCartney)


Μιχάλη αυτό το μέρος από το ποστ σου, πρέπει να το τυπώσουν και να το φυλάξουν όλοι οι παντρεμένοι (και όχι μόνο).

Αν έρθει αύριο η γυναίκα σας κύριοι, και σας κάνει σκηνή επειδή σας αρέσει και μια άλλη γυναίκα, θα της το διαβάσετε όπως είναι.

"Επειδής δηλαδή κυρά μου πήγα χθες το βράδι με άλλη, σημαίνει ότι θέλω να σε "πετάξω?

Δηλαδής ασούμε, αν φέρω έναν κημπορντίστα να παίξει στο άλμπουμ μου , αυτό σημαίνει ότι "πετάω" τον δικό μου κημπορντίστα (σα να λέμε δηλ. ότι οι Beatles που έφεραν τον Billy Preston να παίξει μαζί τους, ήταν επειδή "πέταξαν" τον McCartney)".

Τι να σου πει μετά ε?

Τι?

άσε που ο αθεόφοβος ο Sir όποτε ζορίζονταν ο George έπαιζε εκείνος το σόλο....


Σοβαρά τώρα?

Ο Νέστορας?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ε, τώρα κι εσύ... Καμία προσβολή. 
Βρε όχι. Έγραψες 'φλαμάρεις' που είναι από τα χειρότερα που μπορεί να ακούσει μια μπάντα και σημαίνει σε γενικές γραμμές ότι δεν είναι δεμένη και παίζει αλλού ντ' αλλού, και χρησιμοποίησα το λογοπαίγνιο με το flame για να κάνω ένα μάλλον ατυχές αστείο.

 


Τι κίνκυ βρε!

Έρωτας τρελλός την χτύπησε κατακούτελα σου λέω.

Είδε κι έπαθε ο Νέστορας να απαλλαγεί από αυτήν.

Τον ζήλευε πολύ, πώς να αντέξει ο Sir που έχει μάθει στο άνετο?

 
Είδε κι έπαθε ο Νέστορας να απαλλαγεί από αυτήν.


τα ίδια έπαθε κι ο Nile....

έτρεχε από πίσω του και ρώταγε γιατί δεν τη θέλει...

κάτι τέτοια μ΄έχουν κρατήσει μακρυά απ τα τσαρτς

 
τα ίδια έπαθε κι ο Nile....

έτρεχε από πίσω του και ρώταγε γιατί δεν τη θέλει...


Αχ αυτοί οι μεγάλοι μουσικοί, τι τραβάνε ρε παιδί μου.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top