Vangelis

Kανενας αλλος που να εχει μεγαλυτερο ταλεντο απο τον..αχρηστο τον Μπετοβεν παιδια?? :lol:
Λίγο υπερβολικό αυτό!

Ίσως επειδή τα δίνει όλα στην ενορχήστρωση επίτηδες έχει τη μουσική του έτσι. Δε λέω ότι δε μπορεί' date=' λέω πως δεν το κάνει. ¶ρα ΜΑΛΛΟΝ δε μπορεί. [/quote']

Όπως και αυτό.....

Δηλαδή συγνώμη ρε παιδιά αλλα πως συγκρινετε ο Beethoven (που ειταν ιδιοφυια) με τον Vangelis (που οκ, αλλα ιδιοφυια δεν ειναι)...

Και γιατι μας ειναι τοσο δυσκολο να παραδεκτουμε οτι καποιοι καλλιτεχνες δεν στηριζονται τοσο στη δυσκολια της σύνθεσης αλλα στον ήχο τους;

Αρχιζει και μου θυμιζει κουβεντα του Metal Hammer οπου 15 7χρονα θεωρουν τον Harris τον καλύτερο μπασιστα ever απλα και μονο γιατι εχουν φαει κόλλημα....Καλό ειναι να μην θεοποιουμε τπτ και να βλεπουμε και τα καλα και τα θετικά ενος καλλιτεχνη
 
SUPERFUNK δε θα σου δώσω ΤΩΡΑ μουσική μου γιατί είσαι πραγματικά πορωμένος και ότι και να ακούσεις, θα το θάψεις. Θα το κάνω όμως κάποια στιγμή. Όσο για τα υπόλοιπα περί Μπετόβεν και ταλέντα εμβέλειας, τι να σου πω, τόση ειρωνία και τέτοιου επιπέδου με αφήνει άφωνο... Ειδικά απο έναν modulator.

 
χιουμορ κανω Chaostar για να δειξω την υπερβολη του να ισχυριζεται καποιος οτι "γραφει και αυτος τετοιες μελωδιες",δεν το καταλαβες?

εννοειται οτι ουδεμια σχεση εχει ο Μπετοβεν με τον Vangelis.

αλλη μια φορα λοιπον

χιουμορ κανουμε...

tassos συγνωμη αν σε πληγωσα αλλα ειμαι φανατικος οπαδος του ρητου "μαχαιραν εδωσες,μαχαιραν θα λαβεις..."

(γιατι καποιος λιγο παραπανω μου ειχε πει να αγορασω τους δισκους του Φοιβου και να το ευχαριστηθω...) :roll:

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
SUPERFUNK όχι δε με πλήγωσες, απλά η δισκογραφία δεν είναι κριτήριο της αξίας... Αυτό ήθελα να σου πω. Επίσης το ότι δε μου αρέσει ο Vangelis ως συνθέτης δε με κάνει καλό μουσικό όπως και το να σου αρέσει εσένα δε σε κάνει κακό. Δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο. Νομίζω πως κάτι τέτοιο κατάλαβες και άρχισες επίθεση και ειρωνία. Δεν ισχύει όμως σε καμοία περίπτωση, απλά κάνω μια γενική κριτική.

 
οχι δεν καταλαβα κατι τετοιο (ετσι κι αλλοιως ΕΙΜΑΙ κακος μουσικος :lol: )

τελος παντων δεν θα χαλασουμε & τις καρδιες μας to each his own που λενε & οι Αμερικανοι :lol:

 
Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά υποτίθεται ότι ο Vangelis είναι μέτριος συνθέτης, αλλά πολύ δυνατός όσον αφορά τον ήχο του, τον οποίο όμως με τη σειρά του τον αποδίδουμε στην τεχνολογία.

Ιδού λοιπόν τα λάθη σε αυτό το σκεπτικό:

α) Από τότε που υπάρχει ηλεκτρικός ήχος στη μουσική, η ανεύρεση και η εξάσκηση των σωστών ηχοχρωμάτων για την ανάδειξη μίας μελωδίας είναι ντε φάκτο ευθύνη του συνθέτη ή του απλού μουσικού. Σας θυμίζω ότι το 99,0% των συζητήσεων στο noiz αφορούν τον ήχο (του κιθαρίστα π.χ.). ¶ρα ακόμη και αν ο ήχος του Vangelis είναι υπεύθυνος για το πόσο καλά ακούγονται οι συνθέσεις του, τότε πάλι το βραβείο πρέπει να πάει στον Vangelis, όπως το βραβείο για τον ήχο του The Edge, πάει στον... The Edge.

β) Η τεχνολογία είναι σύμμαχος του μουσικού για όλη την προαναφερθείσα χρονική περίοδο, δεν υπάρχει τίποτε να κριτικάρουμε σε αυτό. Οι πιο πολλοί από εμάς, έχουν αυτή τη στιγμή στο τεχνολογικό τους home studio περισσότερη τεχνολογία από αυτή που είχε ο Vangelis όταν έγραφε το Albedo π.χ., αλλά αυτό δεν μας οφελεί όταν προσπαθούμε να γράψουμε οτιδήποτε που να μπορούμε να θυμόμαστε την επόμενη (έστω) μέρα.

γ) Ο ήχος του Vangelis δεν στηρίζεται τόσο στα synths όσο ο ήχος του Jarre (π.χ.) αλλά έχει να κάνει και με το γεγονός ότι του ίδιου του άρεσε να παίζει πολλά εξωτικά κρουστά κυρίως. ¶σε που οι περισσότερες μελωδίες του που θυμάμαι, έχουν παιχτεί στο πιάνο.

δ) Συμφωνώ με τον Superfunk ότι η απλότητα πρέπει να είναι ο νούμερο ένα στόχος κάθε συνθέτη. Τα παραδείγματα αθλίων συνθέσεων που παραγνώρισαν αυτή την αρχή, είναι πάρα πολλά.

ε) Επιτέλους, νομίζω ότι είναι αστείο να συζητάμε για την ωδειακή παιδεία σαν στοιχείο αξιοσύνης. Αν κάποιος πέρασε πολλά χρόνια στα ωδεία και παρατηρεί ότι τις συνθέσεις του δεν τις θυμάται κανένας, τότε να πάει πίσω να ζητήσει τα λεφτά του και να πνίξει τους καθηγητές του - αν και δε νομίζω να του είπαν ποτέ οι άνθρωποι ότι κάτω από τις οδηγίες τους θα γίνει μεγάλος συνθέτης! Καταλαβαίνω ότι υπάρχει ένα κόμπλεξ ανάμεσα στους σπουδασμένους της μουσικής, οι οποίοι ενοχλούνται όταν βλέπουν έναν μη-σπουδαγμένο να έχει επιτυχία, αλλά εν' πάσει περιπτώσει νομίζω ότι μετά από όλα αυτά τα χρόνια εμπειρίας θα πρέπει να αρχίσουν να προβληματίζονται σοβαρά για την ορθότητα των απόψεών τους.

 
Σαφώς και δε θα τις χαλάσουμε. :) Δε νομίζω να είσαι κακός μουσικός... λίγο παλιοχαρακτηρας ίσως :) :) :) :P :P :P

 
παντως εγω αν και μεγαλωσα ακουγωντας metal (και συνεχιζω να ακουω και τωρα),αν και μου αρεσουν κιθαριστες και λοιποι μουσικοι που για αλλους ειναι φλυαροι (corea,gambale,vai,holdsworth,zenk κτλ κτλ),οταν ακουω μερικα κομματια των aphrodite's child (σε εποχες που ο vangelis σιγουρα δεν ειχε τον εξοπλισμο που αποκτησε αργοτερα)...απλα συγκινουμε και τα λατρευω.

και αυτο οχι μονο τωρα που ακουω πολλα (απο Μαρκοπουλο και ρεμπετικα μεχρι motorhead και fusion),αλλα και οταν ημουν "μεταλας".

και φυσικα και μου αρεσει οταν καποια μουσικη ειναι πολυ "δυσκολη" οσον αφορα τη θεωρια και την τεχνικη που υπαρχει απο πισω,αυτο δε σημαινει πως μια απλη μελωδια δεν ειναι το ιδιο η και περισσοτερο εμπνευσμενη και αξιολογη

 
Παντως μουσική για κινηματογράφο δεν μπορεί να υπαρξει χωρίς μουσική ανάπτυξη!!!

Αλλο πράγμα να υπογραμιζουμε μουσικα (νοήματα, καταστασεις, χαρακτήρες, σκεψεις, δραση κτλ) που είναι απαραίτητα στοιχεία για την μουσική στον κινηματογράφο...

Και αλλο πραγμα να επενδυουμε με μουσικα θέματα διαφορες σκηνές.

 
mentalvortex είπες "φυσικα και μου αρεσει οταν καποια μουσικη ειναι πολυ "δυσκολη" οσον αφορα τη θεωρια και την τεχνικη που υπαρχει απο πισω,αυτο δε σημαινει πως μια απλη μελωδια δεν ειναι το ιδιο η και περισσοτερο εμπνευσμενη και αξιολογη" και συμφωνώ απόλυτα. Δεν υποστήριξα ποτέ το αντίθετο. Απλά μίλησα και για ενορχήστρωση. Εξαρτάται από πολλές παραμέτρους η αξιολόγηση του τελικού αποτελέσματος.

 
Παντως μουσική για κινηματογράφο δεν μπορεί να υπαρξει χωρίς μουσική ανάπτυξη!!!Αλλο πράγμα να υπογραμιζουμε μουσικα (νοήματα' date=' καταστασεις, χαρακτήρες, σκεψεις, δραση κτλ) που είναι απαραίτητα στοιχεία για την μουσική στον κινηματογράφο...

Και αλλο πραγμα να επενδυουμε με μουσικα θέματα διαφορες σκηνές.[/quote']

Σωστά είναι αυτά. Εξαρτάται και από τον σκηνοθέτη βέβαια.
 
mentalvortex είπες "φυσικα και μου αρεσει οταν καποια μουσικη ειναι πολυ "δυσκολη" οσον αφορα τη θεωρια και την τεχνικη που υπαρχει απο πισω' date='αυτο δε σημαινει πως μια απλη μελωδια δεν ειναι το ιδιο η και περισσοτερο εμπνευσμενη και αξιολογη" και συμφωνώ απόλυτα. Δεν υποστήριξα ποτέ το αντίθετο. Απλά μίλησα και για ενορχήστρωση. Εξαρτάται από πολλές παραμέτρους η αξιολόγηση του τελικού αποτελέσματος.[/quote']
εκφρασα απλως τη γνωμη μου,δεν ειπα πως υποστηριξες το αντιθετο.Οποτε...συμφωνουμε! 8)

παντως γενικα δεν μπορω να καταλαβω ουτε αυτους που θεωρουν πως η μουσικη πρεπει να ειναι παντα απλη και πως οποιος παιζει δυσκολα θεματα ειναι απλως επιδειξιας,αλλα ουτε αυτους που ακουνε αποκλειστικα και μονο βιρτουοζους.(σα να ξεφυγαμε λιγο απο το αρχικο θεμα...)
 
Μαλλον θα έλεγα εξαρταται απο την ταινιά.

Αν εχεις μια αφελή ιστορία ή μια κομεντί...

Εχω δει πολλές ταινιες απο καλούς σκηνοθετες που ειναι πατατες.

 
ΘΕΟΣ ο Vangelis ! ! ! 8)

ένα αρθρο που διάβασα πρόσφατα (παλιό είναι) και αποδεικνύει σε τι τεράστια εκτίμηση τον έχουν οι ξένοι εδώ

ΘΕΟΣ και ο Danny Elfman (άσχετο) :roll:

 
Δεν ειναι δυνατον να ανεβει κανεις μονο με τα μεσα και τις γνωριμιες. Πρεπει να εχεις εμφυτο ταλεντο απο τη φυση σου. Ειδαλλως παβουν να ειναι χρησιμα τα "κονε" για το λογο του οτι δε μπορει να σε προωθησει το κονε σου αν εισαι αχρηστος.

Ο Βαγγελης εχει ανεβει με την αξια του και ειλικρινα πιστευω πως μια κουβεντα που ειπωθηκε του στυλ "τις μελωδιουλες αυτες τις εβγαζα οταν ημουν πρωτο ετος αρμονιας" ειναι καθαρα θεμα σνομπισμου!

Οποιος κατσει να ακουσει ολα του τα εργα μονο τοτε θα καταλαβει για τι ανθρωπο μιλαμε. Και για τι τεχνικη φυσικα

 
Σοφο ειναι να κραταμε τα πραγματα στις πραγματικές τους διαστάσεις!!!

Χαρακτηρισμοι του τυπου " Τεραστιος, Θεός, Ημιθεος κτλ μαλλον δεν οδηγούν στην ΓΝΩΣΗ :cry:

 
KOTS πάντως σνομπ δεν είμαι, κάθε άλλο. Ρωτήθηκα για τη δική μου μουσική και απάντησα. Όσο για την τεχνική του, μάλλον μιλάς για την τεχνική του στην ενορχήστρωση. Αν μιλάς για την τεχνική του στη σύνθεση, περιμένω και παραδείγματα βάσιμα και όχι απλά ότι σου χαιδεύει τα αυτιά. Αυτό δεν είναι τεχνική.

Όσο για τις γνωριμίες, κάτσε και γράψε τα ονόματα αυτών που πιστεύεις πως δε θα έπρεπε να τους ξέρει ούτε η μανούλα τους. Πώς έγιναν γνωστοί;

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top