Sound Behind the song: “Elsewhere” by Vangelis

σύμφωνα με τη θεωρία που έχει αναπτυχθεί, στις μέρες μας ο Vangelis θα είχε πάρει μερικά Montage (για τα ανταλλακτικά ντε) και θα πέταγε οτιδήότε άλλο από το παράθυρο.
O Vangelis ανέκαθεν αγόραζε (σχεδόν) οτιδήποτε κυκλοφορούσε στην synth αγορά και δεν πουλούσε τίποτα, και πολύ συχνά χρησιμοποιούσε vintage synths, analog & digital. Έχω ποστάρει φωτός που τραβήχτηκαν το 2018-19 και δείχνουν δύο CS80 ανάμεσα στα σύγχρονα setups. Synths κάθε τύπου και εποχής πηγαινοέρχονταν στο στούντιο συνεχώς, οπότε όχι, δεν πέταγε τίποτα απ'το παράθυρο. 
Τα Montage Btw αν και όποτε χαλάσουν θα πάνε στο service, δεν χρειάζεται να αγοράσει πολλά από αυτά για να τα έχει καβάντζα για ανταλλακτικά. Αυτό μόνο με το(α) CS80 το έκανε, γιατί είπαμε, ήταν αναξιόπιστο και πάθαινε διάφορες βλάβες συνεχώς, τα ανταλλακτικά του δε σπάνιζαν ήδη από την εποχή που κυκλοφορούσε. Νομίζεις ότι υπήρχαν παντού service points για τα CS80 την εποχή εκείνη? Τα όργανα αυτά ήταν υπερσπάνια, η Yamaha κατασκεύασε λιγότερα από 800 κομμάτια για όλο τον κόσμο λόγω του υψηλού κόστους και της πολυπλοκότητας της κατασκευής του. Ο Παπ. είχε αρχικά νοικιάσει ένα το 1977 για μερικές εβδομάδες για να το τεστάρει και να αποφασίσει αν θα το αγοράσει (με το συγκεκριμένο νοικιασμένο μοντέλο ηχογράφησε το άλμπουμ "Spiral")
Αφού τελικά αποφάσισε να αγοράσει ένα, το παράγγειλε κατευθείαν από Ιαπωνία για να παρακάμψει την 6 μηνών λίστα αναμονής που υπήρχε τότε στην Αγγλία. Το synth έφτασε στο Λονδίνο μετά από ένα μεγάλο ταξίδι με τραίνο μέσω Ρωσίας.

Περιέργως, όχι μόνο δεν αντικατέστησε εκείνο το φωτογραφημένο setup, αλλά το ενσωμάτωσε σε ένα ακόμη πιο μεγάλο, ακόμη πιο ακριβό, ακόμη πιο περίπλοκο σύστημα.
Που το είδες αυτό ωρέ trolley? Από το setup του 1988 που βλέπεις μόνο το CS80 παρέμεινε στο τελευταίο στούντιο που είχε, και μετά την δημιουργία του 2ου setup που ήταν ένας συνδυασμός μόνο σύγχρονων digital & analog synths, προστέθηκε το CS80 που ήταν και το μοναδικό vintage synth στο setup. Στην παρακάτω πρόσφατη φωτό του 2018-19 φαίνεται κι ένα Juno-106 πίσω από δύο CS80 (και τρία Akai Z4 samplers, ένα Yamaha Tyros-3, ένα Yamaha Genos, ένα Yamaha Reface CS κι ένα Yamaha VL7?). Χάνεις την μπάλα μ'αυτόν, άλλαζε τα synths ανάμεσα στα setups σαν τα πουκάμισα.

image.png

ο WFMKII δεν αναφέρεται καθόλου σε VST (ενώ ο manosx μιλά κυρίως για τέτοια και ορθώς, διότι μόνο σε αυτή την περίπτωση τίθεται θέμα σύγκρισης).
Και γιατί να μιλήσω για VST? Δεν έχουν κάποια σχέση με αυτά που συζητάμε, και η όποια σύγκριση οποιουδήποτε hardware synth με αυτά είναι άκυρη, καθώς μιλάμε για μήλα vs πορτοκάλια. Η μόνη σύγκριση που μπορεί να γίνει μεταξύ hard & soft synths είναι για να τσεκάρουμε πόσο πειστικά μπορούν κάποια VST να μιμηθούν τον ήχο από κάποια hardware synths.

 
 Και σε αλλα πιο καινουργια set up του Βαγγελη, δε φαινεται να εχει κρατησει τα περισσοτερα ψηφιακα synths που εχει στην 80ies φωτογραφια, τουλαχιστον δε φαινεται να τα κραταει στην πρωτη γραμμη, αν τα εχει σε καβατζα δεν ξερω, μπορει, δε νομιζω να καιγοταν για τα λεφτα που θα επιαναν ετσι και αλλιως ?

 Αλλα κολλημα με αυτα δεν ειχε, δεν τα ειχε πρωτη μουρη σε μετεγενεστερα σετ απ. Δε θα ειχε και καποιο λογο για κατι τετοιο. Τα Z4 της ΑΚΑΙ ας πουμε, ειναι θηρια και καταπινουν 10 10 τα s 50, γιατι να παιζει με τις παλιατζουρες; Και στα rompler της roland, στα set up που εβλεπα ειχε τα xv που ηταν η εξελιξη τους.

 Ηταν προφανως πρακτικος ανθρωπος ?

 Τωρα, τα vsti τα αναφερα, διοτι αν δεν εισαι πρακτικος ανθρωπος ? και θελεις και τον χαρακτηρα απο το προιστορικο σαλιγκαρι ? τοτε τα vst σου δινουν καποιες πολυ καλες επιλογες για εξομοιωση σαλιγκαριου ? Δεν ειναι οτι ενα workstation δεν μπορει να εξομοιωσει το σαλιγκαρι που εχει για προγονο, μια χαρα μπορει να το εξομοιωσει θεωρητικα, και μια χαρα το εξομοιωνει αν το θελησει η κατασκευαστρια. Εδω ας πουμε βλεπουμε το Μ1 μεσα στο kronos







 Το θεμα ειναι ομως οτι δεν μπορει το kronos ας πουμε να εξομοιωσει το D50, γιατι ειναι θεμα copyright. Οποτε ενα συγχρονο workstation, και τη συγκριση την καναμε με ΕΝΑ workstation οχι με ενα απο καθε εταιρια ?, μπορει λοιπον μεν να εχει παρομοιο processing power με το συνολο του ψηφιακου old vangelis setup, αλλα δεν μπορει να εχει τους χαρακτηρες απο καθε οργανο του, οχι λογω αδυναμιας αλλα λογω δικαιωματων.

 Η pc πλατφορμα ομως, επειδη χρησιμοποιειται απο το συνολο σχεδον των εταιριων, εχει τη δυνατοτητα των αντιστοιχων ηχοχρωματων. Και απο τη στιγμη που οι περισσοτεροι μουσικοι σχεδον αναγκαστικα ? εχουν και ενα DAW, στο περιβαλλον του home studio τουλαχιστον μπορουν ανετα να καλυψουν με αυτο παρα πολυ μεγαλο μερος απο τις αναγκες για διαφοροποιηση των ηχοχρωματων.

 Σε live περιβαλλον παλι, δε νομιζω οτι ειναι πρωτη προτεραιοτητα κατι τετοιο, η αξιοπιστια, η ευκολια χρησης και οι πληρεις δυνατοτητες ειναι πολυ σημαντικοτερες. Οποτε ενα καινουργιο workstation σε καλυπτει στο live σου, και συνδεοντας το με ενα pc εχεις ταυτοχρονα και τους συγχρονους δικους του ηχους , και παιρνεις και τα παλια ηχοχρωματα με αντιστοιχα plug in.

 Μιλαμε για σεναριο που αγγιζει το ιδανικo, χωρις να μπλεκεις με παλια μηχανηματα και οτι αυτα συνεπαγονται, και με τρομερες ευκολιες σε σχεση με αυτα οπως total recall, multiple instances, αμεσο editing κλπ κλπ.

 Αν τωρα δε μας κανει αυτη η λογικοτατη λυση, και θελουμε φετιχ ? ειναι αλλο ζητημα, αλλωστε στην τελικη τα λεφτα του ο καθενας τα κανει οτι θελει ?

 
Και γιατί να μιλήσω για VST?
Να μη μιλήσεις, δικαίωμά σου είναι. Απλώς λέω ότι στην προσπάθεια απόδειξης του θεωρήματος Ναυτίλος > Βαγγελοσεταπτηςπεριόδου, ο manos επιστρατεύει τις ποιότητες των vst, τα οποία (ακριβώς επειδή είναι μήλα με πορτοκάλια) δημιουργούν ένα ασύμμετρο αντίβαρο. Όταν η συζήτηση μένει μόνο στα hardware, τότε είναι όντως το θέμα για το οποίο διαμαρτυρήθηκα.

Που το είδες αυτό ωρέ trolley?
Είναι τύπικαλ το ότι με ρωτάς που το είδα και δε με ρωτάς που το ακουσα. Το άκουσα λοιπόν σε όλες τις μεταγενέστερες δουλειές. Δεν ξέρω πως (από τεχνολογικής απόψεως) αλλά το ηχητικό οπλοστάσιο της περιόδου που συζητούμε, παρέμεινε παρόν και τις επόμενες δεκαετίες, δεν αντικαταστάθηκε με τους ήχους νεότερων οργάνων.

Το synth έφτασε στο Λονδίνο μετά από ένα μεγάλο ταξίδι με τραίνο μέσω Ρωσίας
Το γνωστό, με τον Πουαρό μέσα και τους άλλους τους κερατούκληδες.

Αν τωρα δε μας κανει αυτη η λογικοτατη λυση, και θελουμε φετιχ ? ειναι αλλο ζητημα, αλλωστε στην τελικη τα λεφτα του ο καθενας τα κανει οτι θελει ?


Σίγουρα, και επίσης το συγκεκριμένο νήμα δεν έχει χαρακτήρα οδηγού αγοράς. Δεν προσφέρεται το σεταπ του μακαρίτη προς πώληση, ώστε να το αντιθέσουμε με οτιδήποτε σύγχρονο. Είναι συζήτηση ανάμεσα σε ανθρώπους που φανερά έχουν δώσει χρήματα, ίσως και μετανιωμένα χρήματα, και διερευνούν τα όρια της επιχειρηματολογίας τους. Αν κάποιος/α χρειάζεται οδηγό αγοράς, εννοείται ότι θα του λέγαμε άλλα πράγματα, αφού μας έλεγε ποιο είναι το budget.

 
Αν κάποιος/α χρειάζεται οδηγό αγοράς, εννοείται ότι θα του λέγαμε άλλα πράγματα, αφού μας έλεγε ποιο είναι το budget.
+1000

το συγκεκριμένο νήμα δεν έχει χαρακτήρα οδηγού αγοράς.
+1000

 
 Ετσι ειναι, δεν ειναι οδηγος αγορας.

 Παντως, στα συγχρονα workstation, για να μεινουμε αυστηρως σε αυτα, υπαρχει τρομερα διευρυμενη ηχητικη παλετα. Πρωτα απο ολα υπαρχουν πολλαπλες μηχανες συνθεσης. Το montage εχει δυο, το nautilus πολυ περισσοτερες, και το νεο Fantom εχει αρκετες. Μιλαμε για καθαρη FM το montage, μιλαμε για virtual analog στο nautilus, για physical modelling πιανο στο Fantom, οταν επιλεγεις μια τετοια μηχανη για ενα multitimbral μερος του workstation επιλεγεις στην ουσια αλλο synth.

 Μετα και για την βασικη rompler μηχανη οταν μιλαμε, δεν εχει καμια σχεση με τις παλιες. Τα φιλτρα ας πουμε στα πρωτα sample based σαν του vangelis set up, κυμαινονταν απο το πολυ φτωχο ως κυριολεκτικα το ανυπαρκτο, να μην εχουν καν φιλτρα δηλαδη. Δεν ειναι τυχαιο οτι επαιζαν πολυ μπαλα τα υβριδικα synth, ψηφιακοι oscillators με αναλογικα φιλτρα, εχει δυο τετοια το vangelis setup. Οι επεξεργαστες τοτε με το ζορι τα εβγαζαν περα, δεν ηταν για πολλες περιπετειες.

 Αντιθετα στα συγχρονα workstation , τα φιλτρα ειναι πολυ καλα, ΟΚ δεν ειναι και εφαμιλλα των αναλογικων ΑΛΛΑ ειναι παρα πολυ καλα, και δινουν πολυ μεγαλο ευρος ηχοχρωματων. Αυτο, σε συνδιασμο με την κυριολεκτικα χιλιαδες φορες μεγαλυτερη sample rom, αλλα και τις αυξημενες modulation δυνατοτητες και τα εφε, κανουν το καθε multitimbral part να εχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ηχοχρωματικη παλετα, σε σχεση με ενα παλιο synth. Αυτο που αναφερει ο wf οτι το montage δεν εχει χαρακτηρα, ακουγεται υπερβολη, αλλα στην ουσια απο αυτο προκυπτει, δεν μπορεις να εντοπισεις ευκολα τον χαρακτηρα ενος τετοιου οργανου γιατι αυτο καλυπτει ΤΕΡΑΣΤΙΑ γκαμα με υψηλο επιπεδο, δεν εχει καθιερωθει οπως τα παλια σε καποιο τομεα, οπως ειπες τα strings των roland, η τα πιανο των kurzweil,η  ξερω γω τα pan flutes του M1, αυτα καθιερωθηκαν επειδη ξερω γω σε 4 mb μνημης μοιραια καποια οργανα θα εβγαιναν καλυτερα. Τωρα που μιλαμε για gigabyte, ολα τα οργανα βγαινουν απο καλα ως αριστα.

 Παρολα αυτα τα αναφερα τα vst, διοτι ναι μεν τα συγχρονα workstation  εχουν ολα τα παραπανω, αλλα τα παλια ΔΕΝ τα εχουν, και αυτες οι ελλειψεις, και οι αναγκαστικες λογω της τεχνολογιας επιλογες, και καποια περιεργα custom δειγματα, και κατι χαμηλες δειγματοληψιες, και τα παλιακα εφε και τα αρχαια φιλτρα, και ολα αυτα μαζι τους δινουν ενα x χαρακτηρα, που αν ειναι ζητουμενο μονο τα vst θα τον καλυψουν εκτος απο τα ιδια, και σιγουρα οχι ενα workstation αλλης εταιριας.

 Ομως δεν πρεπει να ξεχναμε οτι ΟΥΤΕ ΑΥΤΑ δεν μπορουν, σε ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ περιπτωση να καλυψουν οχι απλως τον, ανυπαρκτο ουσιαστικα οπως προειπαμε, χαρακτηρα των συγχρονων workstation, αλλα το πιο σημαντικο, δεν μπορουν να φτασουν την ΠΟΙΟΤΗΤΑ του αποτελεσματος. Οταν εχεις στη μια περιπτωση απλωμενο σε ολο το κλαβιε ενα δειγμα, και στην αλλη πολλαπλα δειγματα για καθε πληκτρο και για καθε velocity, εδω μιλαμε για αλλαγη επιπεδου, μιλαμε για κατι εντελως διαφορετικο.

 Αρα η ποικιλια των ηχοχρωματων στο vangelis set up, ερχεται με το κοστος της τεραστιας ποιοτικης υστερησης. Με δεδομενο μαλιστα οτι απο την αρχη εχω ξεκαθαρισει οτι τα αναλογικα τα βγαζω απο την εξισωση, η για να το πω αλλιως, απο τη στιγμη που εχουμε καθαρους synth ηχους απο καθαρα synth, και συγκρινουμε samplers και sample based μηχανηματα, τοτε, με καθε σεβασμο, ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΑΣΩ τον χαρακτηρα των sampled οργανων ? ξοδεψα αρκετο τσαμπα χρονο να προσπαθω να κανω τα παλια romplers να συνθαρουν ? μονο σε multilayer ηχους μετρανε, και τετοιους κανεις και με το montage, ανταλλαζω ενα εκατομμυριο m1 και s 50 με το dune 3, ολα τα romplers του κοσμου ανταλλαζω, δεν κλανουν μια μπροστα του στην καθαρη συνθεση ηχου.

 Multilayers κανεις μια χαρα με το montage, σε ρεαλιστικους ηχους πιανο ντραμς και τετοια που μετρανε η ποιοτητα υπερ του montage, οποτε το σετ απ που ψηφισα montage + virus ( το συνθενιο συνθ που λεγαμε) θα το προτιμουσα χιλιες φορες απο το vangelis set up, σορυ δηλαδη αλλα γουσταρω και ορχηστρικους ηχους και πιανο, και τσεμπαλα και τετοια ? και το montage  σε αυτα τα περναει απο πανω σαν οδοστρωτηρας τα παλια, you can keep the saligari character for yourself, i ll have the montage instead, thank you very much ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
@manosx

ΟΚ, μάνος.

Πάντως, μέχρι σήμερα η εμπειρία μου με τα workstations είναι η εξής: σε πρώτη (και δεύτερη, και δέκατη) επαφή, όντως μοιάζει κάθε "ήχος" να είναι διαφορετικός, σου δημιουργεί τη διάθεση "φέρτε μου έναν Ατάρι και ένα midi interface,*** να γράψω το Ommadawn".

Μετά, το παίρνεις σπίτι. Και αρχίζεις να τρακάρεις :). Περιέργως, αρχίζεις και προσέχεις κάποια πράγματα, όπως το ότι όλες οι κιθάρες έχουν περίπου την ίδια χροιά, ότι τα ηλεκτρικά πιάνα διαφέρουν κυρίως όσον αφορά το όνομα, ότι τα reverb έχουν ένα συγκεκριμένο χρώμα, ότι τα τύμπανα είναι μίας συγκεκριμένης σχολής.

Δεν γράφεις το Ommadawn βέβαια, το βρίσκεις έτοιμο σε midi file, και πατάς το play και τι έχεις, μία σαφώς βελτιωμένη (από την εποχή του Μ1) αλλά πάντως πολύ περιορισμένη εκδοχή μίας ενορχήστρωσης, που για να αρχίσεις να τη νοστιμίζεις, εκ' των πραγμάτων θα αρχίσεις να αλλάζεις κάποια όργανα με κάποια άλλα, εκτός workstation. ανάλογα με την περίπτωση, μένουν ένας ή δύο ήχοι από το workstation, τους σταμπάρεις ως "αγαπημένους" σου και μετά τους χρησιμοποιείς συνέχεια.

Έχουμε έρθει στην εποχή που η ακολουθία ΔΕΝ είναι η παραπάνω.... μακάρι, είναι η απάντησή μου, άλλωστε ήμουν και εγώ στο τσακ να πάρω ένα Montage πριν περίπου ένα έτος, αλλά πραγματικά δεν είμαι βέβαιος.

Έπεσε στα χέρια μου (δηλαδή βούτηξα από ένα ξάδερφό μου) ένα CD που έδινε η Korg την περίοδο του Μ1, που περιέχει μέσα (σε άριστη ποιότητα) εκείνο το default demo song που είχε, ξέρετε, εκείνο που είχαμε ακούσει εφτά χιλιάδες φορές. Εξακολουθεί να ακούγεται απίστευτο, αν δεν το ξέρεις τι είναι λες "φέρτε μου ένα να το αγοράσω ΤΩΡΑ", αλλά φτιάχτηκε ακριβώς με τους ήχους που ξεχωρίζανε, όπως ακριβώς αναφέρεις. Άλλο τέτοιο πράγμα από το Μ1 δεν έχω ακούσει - δεν μπορεί να είναι τυχαίο.

*** το ξέχασα ότι ο Ατάρι δεν χρειαζόταν midi interface.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Πρεπει να ειναι ο ιδιος λογος που οι κιθαριστες θεωρουν απολυτως φυσιολογικο να δινουν χιλιαδες ευρω για δυο γ@μημενα μαδερια με χορδες.
Μετά τα studer σειρά πήραν οι κιθάρες.Εκτιμητής έργων τέχνης λογικά.

Μάνο,η αποψή σου για τον παρθενώνα?Α το γρεμίσουμε να πα να γ@μηθεί?

 
 Trolley αυτο που λες σιγουρα ισχυει, ισως οχι τοσο εντονα οπως στα παλια μηχανηματα διοτι ας πουμε τα καινουργια μπορουν να εχουν δειγματα π.χ. απο διαφορετικα πιανο, αλλα οπως και να εχει σε καποιο βαθμο ισχυει, και ειναι και ο λογος που προτιμω χιλιες φορες το PC: Δεν εχω καμια διαθεση να απαρνηθω τις 1000 εταιριες soundware που δραστηριοποιουνται σε PC based φασεις για καμια yamaha, οσο κορυφαια και αν ειναι, που οντως ειναι.

 Αλλα αν ειναι να επιλεξω αναμεσα στο να εχω 10 πιανο με sample τεχνολογια του 80, η ενα με τεχνολογια του 2020, επιλεγω του 20. Και θα κανω συνθεση ηχου, αν θελω κατι με χαρακτηρα.

 Με ενα synth σαν το virus βγαζω απειρους ηχους με το χαρακτηρα που γουσταρω, με το s50 πιανο ρεαλιστικο σαν του montage δε βγαζω με τιποτα.

 
Μετά τα studer σειρά πήραν οι κιθάρες.Εκτιμητής έργων τέχνης λογικά.

Μάνο,η αποψή σου για τον παρθενώνα?Α το γρεμίσουμε να πα να γ@μηθεί?


Αγαπητό Noiz

Πήγα με φίλους μου να δούμε την ταινία "Μπαρμπυ" και αισθανθηκα μία παράξενη συγκίνηση όταν έβλεπα τον Κεν. Λέει αυτό κάτι για 'μένα;

Τζίνο Φαγουρίζι, Ζωγράφος.

 
Μετά τα studer σειρά πήραν οι κιθάρες.Εκτιμητής έργων τέχνης λογικά.

Μάνο,η αποψή σου για τον παρθενώνα?Α το γρεμίσουμε να πα να γ@μηθεί?




 Και να και ο αρχιφετιχιστης της παρεας, εργο τεχνης οι κιθαρες, και μαλιστα επιπεδου παρθενωνα, σε γιατρο που λεει και ο Τσουκαλας αυριο το πρωι, να σωθεις ?

 
...με το s50 πιανο ρεαλιστικο σαν του montage δε βγαζω με τιποτα.
Το έχεις αναφέρει και πιό πριν. Γιατί παίρνεις σαν σημείο αναφοράς τα πιάνα του S-50 ?

Ούτε τότε το είχαμε για κλασικά πιάνα αλλά λέμε τώρα.

Γιατί δεν παίρνεις για παράδειγμα το JV-1080 ή κάποιο άλλο;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Παρενθετικά, να προσθέσω ότι στο YouTube ψάχνοντας "Yamaha Montage Demo Song", έρχονται πολλά Demo, αλλά κανένα Song. Έχει ο Καταρκτ-αγάς να μου δείξει κάποιο τέτοιο;

 
Το έχεις αναφέρει και πιό πριν. Γιατί παίρνεις σαν σημείο αναφοράς τα πιάνα του S-50 ?

Ούτε τότε το είχαμε για κλασικά πιάνα αλλά λέμε τώρα.

Γιατί δεν παίρνεις για παράδειγμα το JV-1080 ή κάποιο άλλο;




 Γιατι ειναι εκτος πεδιου ορισμου ? Μιλαμε για το συγκεκριμενο late 80ies set up του Βαγγελη. , το jv 1080 ειναι mid 90ies.

 Το πιανο αλλωστε σαν παραδειγμα το δινω, δε μιλαω συγκεκριμενα.

 Στο συγκεκριμενο set up του Βαγγελη, λογικα θα χρησιμοποιουσε το mks 20 για πιανο, ενα πρωτοποριακο μηχανημα της εποχης, που και παλι δεν ειναι ιδιαιτερα συγκρισιμο ΙΜΗΟ με ενα σημερινο πιανο. 

 
@manosx

Για το 1080 ναι, είναι mid 90's. Όπως το JV-80 είναι 1992.

Οριακά το S-770 (1990) που είχε κλασικό πιάνο όπως και το D-70.

Όμως το U-20 και U-220 ήταν late 80's.

 




  Το s-50 το ενεπλεξα με τα πιανο ως αντιπαραδειγμα. Με το virus= κανω ηχους με χαρακτηρα, με το s-50, με το sampler δηλαδη της παρεας δεν μπορω να κανω, να σαμπλαρω δηλαδη, ρεαλιστικο πιανο. Αντιπαραδειγμα ειναι, οχι το τοπ πιανο του σετ απ. Το σετ απ ειναι αυτο που παρεθεσα, το mks 20 ειναι το τοπ πιανο λογικα, ειναι το ρακ του rd 1000, πολυ μπροστα για την εποχη του, πολυ πισω για τη δικη μας.

 Εδω ενα βιντεο του RD 1000







 Μερα με τη νυχτα, φως σκοτος, ηλιος ερεβος, πλαστικο πολυ το rd, φοβερο για τοτε αλλα...

 
Δύο διαφορετικά πράγματα.




 Ακριβως. Το montage ειναι ηχος πιανο, η σχεδον ηχος πιανο. Το αλλο μονο πιανο δεν ειναι ?

 Και βεβαια, με τις δυνατοτητες που σου δινει το montage, μπορεις να εχεις και τον ηχο του mks, σε ενα μεγαλο βαθμο εστω









 Με το mks ομως οχι σε μεγαλο βαθμο, ουτε σε μηδενικο δεν πιανεις τον ηχο του montage.

 Ετσι ξηγιεται η μοντερνα τεχνολογια ?

 
Παρενθετικά, να προσθέσω ότι στο YouTube ψάχνοντας "Yamaha Montage Demo Song", έρχονται πολλά Demo, αλλά κανένα Song. Έχει ο Καταρκτ-αγάς να μου δείξει κάποιο τέτοιο;
Αν εννοείς ολοκληρωμένη σύνθεση, ένα παράδειγμα παρακάτω. Ότι ακούς είναι από το MODX μου, το οποίο όπως έχουμε πει άπειρες φορές είναι ένα Montage με άλλα "ρούχα". Η ήχοι δεν είναι presets, δημιουργήθηκαν από μένα για το συγκεκριμένo project. Τρίτη φορά νομίζω το ποστάρω στο Noiz, αλλά ποιος ακούει...?

Φόρα ακουστικά ή άκου το σε κάνα πχιοτικό ηχείο.








 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μάνο,η αποψή σου για τον παρθενώνα?Α το γρεμίσουμε να πα να γ@μηθεί?


Αυθαίρετο είναι, και το νομιμοποίησε ο Περικλής, αφού πρώτα αποχαρακτήρισε την περιοχή της Ακρόπολης από μνημείο που ήταν.

Έφερε και δύο λαμόγια τον Ικτίνο και τον Καλλικράτη, και τους έδωσε το πρότζεκτ χωρίς διαγωνισμό.

Φάγανε, φάγανε ....

Από τότε τα κάναμε αυτά, τι νόμιζες?

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top