Van Halen πριν 41 χρόνια (1978) LIVE

'Η θα πάμε με βάση το "κοινό", ή θα πάμε με βάση τους κιθαρίστες και εν γένει τους μουσικούς.

Αν πάμε με το κοινό, VH, Iommi, Cobain κλπ είναι ιερά τέρατα της κιθάρας, αλλά από την άλλη κάτι Holdsworth, Gambale και λοιποί είναι ΑΜΠΑΛΟΙ ?

Αν πάμε με τους κιθαρίστες, o Malmsteen είναι ξεκάθαρα και με διαφορά ο επιδραστικότερος όλων, χωρίς βέβαια και ο VH να υστερεί ιδιαίτερα σε αυτό τον τομέα.

Κατά τη γνώμη μου, ιερό Τέρας ο Van Halen, τρομερά τα ρυθμικά του (και τα leads φυσικά) αλλά ο Σουηδός ήταν απλά ΟΔΟΣΤΡΩΤΗΡΑΣ ?. Και στα σημεία που ήθελε να είναι μελωδικός, ήταν πιο μελωδικός από κάθε άλλον. Το ότι πάρα πολλοί δεν καταλαβαίνουν τη διαφορά στο note choice αλλά και στην τεχνική του από άλλους "γρηγορους" κιθαρίστες δεν είναι δικό του φταίξιμο ?


ΠΕΣΤΑ!!

 
O Iνγκβι έπινε πολλούς εσπρέσσο γι' αυτό έπαιζε έτσι. Αλλά ήταν καλός?




 
εκει που άλλοι έβαζαν Χεντριξ
Γυριστε το στην άρπα παιδιά, μην το κουράζουμε
 

Mπορώ κι εγώ να πω ότι ο Pete Townshend είχε περισσότερα chops στο στήσιμο κιθαριστικού έργου από οποιονδήποτε Σουηδό. Ή ότι ένα μόνο κομμάτι του Ron Thal έχει περισσότερη τεχνική, αισθητική, μέτρο δυσκολίας ή καλλιτεχνική αξία, από όλη τη δισκογραφία του χοντρού.  Ή ότι ο Αphex Twin υπήρξε περισσότερο ευρηματικός, καινοτόμος και άξιος συνεχιστής της κιθαριστικής κουλτούρας από οποιονδήποτε κιθαρίστα. Δεν το κάνω γιατί δεν θέλω να προκαλέσω αφ' ενός και εκφράζουν τη δική μου -υπερβολική- θεώρηση αφ' ετέρου, οπότε δεν μπορώ να βγω και να το διατυμπανίζω ως θέσφατο.

Πάρε οποιονδήποτε ηλεκτρικό κιθαρίστα. Οποιουσδήποτε 100. Οποιουσδήποτε 1000. Σε πόσους θα ακούσεις φρασεολογία, ήχο, αισθητική, επιρροή από EVH και σε πόσους YJM? Aκόμα το συζητάμε δηλ? 

Πάρε 10, 30, 100 σύγχρονα μοντέλα κιθαρών. Πόσα έχουν μέσα EVH και πόσα YJM? Ο άνθρωπος (μαζί με όλη εκείνη τη σκηνή της Δυτικής Ακτής) άλλαξε το όργανο. Κυριολεκτικά (με σκαρπέλο και σφυρί, flat fretboards) και εμμέσως στο σχεδιασμό (Wolfgang, D-tuna) ή στην αφορμή για σχεδιασμό (DiMarzio, Mighty Mite-Seymour Duncan, Floyd Rose). Μιλάμε για εμβληματική φιγούρα στην κουλτούρα της κιθάρας. Μην τα ξαναματαλέμε τώρα.

Σουηδοί καλοί μόνο για μέταλ ?

Σωστός καφές: Με ζάχαρη ή χωρίς; Αυτά είναι ντέρμπι
 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
σουηδοί καλοί μόνο για μέταλ μαλιστα, παρά το γεγονός οτι ο 1ος (ο ολλανδός μη μέταλ λολ) έπαιζε με κιθάρα τούμπανο με floyd και μαγνήτες humbucker πειραγμένους, ενώ ο 2ος (ο σουηδός ο υποτιθέμενος καλός μόνος στο μέταλ αν και έχει πει οτι ΣΙΧΑΙΝΕΤΑΙ το μέταλ, και ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Ο ΗΧΟΣ ΗΤΑΝ ΣΑΦΩΣ ΠΙΟ VINTAGE ΑΠΟ ΤΟΥ ΟΛΑΝΔΟΥ) έπαιζε με χρέπι strat του 70 και αναιμικούς μαγνήτες πιο αδύναμους και απο αυτούς του τσακ μπερυ, και με βίντατζ marshall ....

φίλε, με κάθε σεβασμό στο μαστοριλίκι σου.... ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ.... φιλικά... και στα πλαίσια του να μην το κουράσουμε άλλο.. με άρπες και άλλα όμορφα...

καληνύχτα

 
Ασε που όλοι σαν τον Malmsteen ήθελαν να παίξουν, απλα δε μπορούσαν και παίζανε σαν τον Van Halen...?

 
Ασε που όλοι σαν τον Malmsteen ήθελαν να παίξουν, απλα δε μπορούσαν και παίζανε σαν τον Van Halen...?


Είμαι το μεγαλύτερο fangirl του Σουηδού κωλοπαιδερά, αλλά σαν τον VH έπαιξε μόνο ο VH ?

 
Είμαι το μεγαλύτερο fangirl του Σουηδού κωλοπαιδερά
YngwieMalmsteen1.jpg


 
πριν κάπου 40 χρόνια στο guitar player ο EVH ήταν στο guitar institute....

τον άλλον δεν τον θυμάμαι...

 
πριν κάπου 40 χρόνια στο guitar player ο EVH ήταν στο guitar institute....

τον άλλον δεν τον θυμάμαι...
Λογικό, ο "άλλος" ήταν μόνο 15-16 χρονών και ζούσε στη Σουηδία. Τι σόι μέτρο σύγκρισης είναι αυτό τώρα?

 
Last edited:
Ασε που όλοι σαν τον Malmsteen ήθελαν να παίξουν, απλα δε μπορούσαν και παίζανε σαν τον Van Halen...?
Προσωπικα, με Malmsteen ασχοληθηκα για κανενα εξαμηνο το 92 και επαιξα αρκετα κομματια νοτα προς νοτα.
Μετα δεν ειχε κατι περισσοτερο να μου δωσει.

EVH πρωτοασχοληθηκα το 1985 και ακομα μελεταω.

 
Λογικό, ο "άλλος" ήταν μόνο 15-16 χρονών και ζούσε στη Σουηδία. Τι σόι μέτρο σύγκρισης είναι αυτό τώρα?
μια χαρά είναι, αν ξέρεις τα δεδομένα.

8 χρόνια διαφορά έχουν...

και ο σουηδός έβγαλε τον πρώτο του δίσκο (με διακρίσεις και στο GP) το 1982, σχεδόν στα 20.

Ο EVH ήταν στο guitar institute μαζί με Carlton, Ford, Atkins και δεν συμμαζεύεται, ήδη από το 1981....ακόμα και μετά το 1982 που ο σουηδός ήταν στα ντουζένια του, ποτέ δεν στάθηκε για τα δεδομένα του GP (αν λέει κάτι αυτό) δίπλα στους άλλους.

 
Προσωπικα, με Malmsteen ασχοληθηκα για κανενα εξαμηνο το 92 και επαιξα αρκετα κομματια νοτα προς νοτα.
Μετα δεν ειχε κατι περισσοτερο να μου δωσει.

EVH πρωτοασχοληθηκα το 1985 και ακομα μελεταω.


Good for you, αν και πολυ αμφιβάλλω για το πρώτο...Ειδικα το "νοτα προς νοτα" πολυ χλωμο,.μιας και η "νοτα" του Σουηδου ξεχωριζει απο χιλιομετρα σε σχεση με τους επιδοξους μιμητές του.

 
Σουηδοί καλοί μόνο για μέταλ ?


τα πάντα όλα είναι πλέον οι Σουηδοί , σε όλο το φάσμα του ροκ / μεταλ είναι συγκλονιστικοί 

ειδικά στο κίνημα του 70'ς revival τύπου occult , psychedelic , heavy blues rock αλλά και stoner , doom , κλασικό μεταλ . Τι να πρωτοπεις γι αυτούς τους ανθρώπους 

 
Εγώ να αναφέρω απλά το γεγονός της τεράστιας βοήθειας του EVH στον Holdsworth, για να βγάλει κάποια από τα άλμπουμ του.

Αυτό μου φτάνει, γιατί δείχνει ότι ο Eddie είναι πάνω από όλα μουσικός και όχι απλά κιθαρίστας.

 
Χεντριξ και δεν ξερω γω
Δεν περιγράφω άλλο


Αγαπητέ, για να το σταματήσω εδώ.

Είναι πολύ σπουδαίο να ασχολείται κάποιος με τη μουσική, να εξειδικεύεται, να εξιδανικεύει, να παθιάζεται, να περνάει μεγάλο μέρος της ζωής του ασχολούμενος με κάτι άυλο. Είναι κάτι σαν θαύμα. Το τι προκαλεί μια αλληλουχία νοτών ή το ταυτόχρονο τσίγκλισμα 5-6 τεντωμένων συρμάτων. Είμαστε όλοι συνοδοιπόροι σε αυτό, ακροατές, παίκτες, μάστορες, έμποροι, beggers & thieves. To οτι αγαπάς τον Malmsteen και τον κάθε Malmsteen είναι σπουδαίο και αρκετό από μόνο του ώστε να μην "give a fuck" για ό,τι κι αν πουν οι άλλοι γι' αυτόν.  Αγάπη σημαίνει να αποδέχεσαι κάποιον με τα ελαττώματά του. Αυτό είναι το μεγαλείο της και αυτό είναι που διατηρεί τον άνθρωπο στη γη, αλλιώς θα πετούσε όλη την ώρα στα σύννεφα, εξιδανικεύοντας κάθε αγάπη του και ανάγοντάς την σε κάτι το θείο. Κι εκεί αρχίζουν οι παρανοήσεις.

Θέλω να πω, ωραία και καλά όλα, αλλά μη μου δίνεις ώς επιχείρημα ότι ο ένας έπαιζε με χάλια κιθάρα ενώ ο άλλος είχει πόρσε ξερωγώ γι' αυτό έκανε ό,τι έκανε και "ας είχε κι ο άλλος πόρσε και θα σου 'λεγα εγώ", είναι τουλάχιστον αστείο, την ώρα που σου λέμε ότι ο άλλος ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ.

Είσαι χαρούμενος που βρήκες τον Μalmsteen οπως εγώ είμαι χαρούμενος που βρήκα τον Keith Richards. Kαι τους δύο θα τους εντάξω στο βιβλίο με τους σπουδαίους. Και οι δύο χωρούν στη λίστα με τους κιθαρίστες που άλλαξαν το όργανο. Μόνο ένας τους όμως χωράει στη λιστα με αυτόν που θα γράψει η ιστορία ως τον σπουδαιότερο πρεσβευτή της κιθάρας στην ιστορία της μουσικής. Και δεν τον διαλέγεις εσύ ή εγώ.



 

 
ο σουηδός ο υποτιθέμενος καλός μόνος στο μέταλ αν και έχει πει οτι ΣΙΧΑΙΝΕΤΑΙ το μέταλ...
Σοβαρά έχει πει τέτοιο πράγμα; Διασχιστική διαταραχή ταυτότητας, ε;

 
Σοβαρά έχει πει τέτοιο πράγμα; Διασχιστική διαταραχή ταυτότητας, ε;


Μάλλον νομίζει ότι το νεοκλάσσικαλ είναι η συνέχεια της κλάσσικαλ.

Απόγονος του Μπαχ ένα πράγμα.

Τι σχέση έχει με το μέταλ?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top