To LimeWire στο στόχαστρο της δισκογραφικής βιομηχανίας

Εγω Σάκη στο θέμα πιστεύω οτι έχεις δίκιο κι εσύ και όσοι διαμαρτύρονται.

Ναι πιστεύω σταν όρο πνευματικά δικαιώματα αλλά θέλω να έρθεις στην θέση μου για να το προσωποποιήσω, και πές μου.

Το έχω πει και σε παλιότερο post. αν το σύστημα ήθελε να κόψει τις αντιγραφές τουλάχιστο από τον μέσο χρήστη θα το έκανε για πλάκα.

Ξεκινώντας απο παλιότερα με το να μην διέθετε στο εμπόριο αντιγραφικές συσκευές.

Για να το αφήνουν έχουν λόγο και ο λόγος ήταν και είναι ένας. Να πουλήσουν hardware και υπολογιστές, συνδέσεις και τα παρελκόμενα,

Πιστεύω οτι αυτά τα , πως τα λέτε, peer to peer, και ολα τα σχετικά υποστηρίζονται σιωπηλά από τις κατασκευάστριες εταιρίες και οι απείλες διώξεων είναι εικονικές ή σε μικρή πραγματοποιήσιμη κλίμακα για να ρίχνουν στάχτη στα μάτια.

Ακου φίλε σακη, απο την στιγμή που μου δίνεται πανεύκολα η δυνατότητα να τραβήξω θα το κάνω, και να σου πώ, π.χ. εχω κατεβάσει και πάρει απο φίλους σε mp3 και mpeg ότι υπάρχει απο 80 ς και 90 ς , γιατι τα γουστάρω και τα ακούω και τα μελετάω χρόνια τώρα. δεν χάνουν τίποτα οι δημιουργοί γιατι

ούτως η άλλως το κάνω γιατι μπορώ, αν δεν μπορούσε απλά δεν θα τα είχα, καμία κινηση δεν θα έκανα να τα αγοράσω, αρα πάλι δεν θα έβγαζαν λεφτά.

Και να μην υπήρχε η τεχνολογία αυτή ούτως η άλλως τα ειχα σε κασέτες και τα άκουγα.

Το ίδιο και το software .

Αρα μην λές εμένα ηλίθιο, κλέφτη, απολίτιστο

Πές βλάκες αυτούς που δεν το κυνηγάνε απ τη ρίζα και όχι απο τους χρήστες, και δές επίσης και ποιοι κονομάντε πραγματικά απ την υπόθεση, σίγουρα όχι οι χρήστες.

Κατάλαβες σάκη ποιοι είναι οι βλάκες και ποιοι οι έξυπνοι.

Μην βρίζεις εμας τους μεροκαματιάρηδες και κατέβαζε κι εσύ όσο προλαβαίνεις, δεν κλέβεις,, σε έχουν κλέψει άλλοι πιο πρίν καθημερινά κοροϊοδο σακη!!

 
Μην τον χειροκροτείς' date=' φίλε! Το ότι ορισμένοι έχουν κλέψει τα Windows XP, αυτό δεν σημαίνει πως το έχουμε κάνει όλοι. Εγώ ένα πράγμα ξέρω. Αν έχω δουλέψει και κατόπιν πεινάσω, θα πάω και θα πληρώσω για το φαγητό μου. Αν δεν έχω χρήματα, θα πάω στoυς γονείς μου να φάω. Σε καμιά περίπτωση, όμως, δεν θα πάω να κλέψω. Την λογική " δεν έχω λεφτά για το τάδε πρόγραμμα και άρα πάω και το κλέβω" δεν την καταλαβαίνω. Δεν έχεις λεφτά; Πάρε δανεικά. Ούτε δανεικά μπορείς να πάρεις; Δεν θα το χρησιμοποιήσεις το συγκεκριμένο software. So simple!!![/quote']

Πάλι κάνεις υποθέσεις... ποιος σου είπε ότι πεινάμε ρε φίλε;;; Και τι μας νοιάζει τι καταλαβαίνεις και τι όχι (προφανώς όχι πολλά...)

Θεωρείς ότι έχεις πει τίποτα πρωτότυπο στα τόσα ανόητα post που έχεις κάνει;
 
Κανε μας μια καλή σύνθεση - ενορχήστρωση και .....................

Shake it, sakis :!:

 
Εγώ έχω να πω το εξής.

Αν οι δισκογραφικές νομίζουν

πως σταματώντας την διακίνηση μπ3 μέσω ιντερνετ

θα δουν τις πωλήσεις των CD να αυξάνονται,

απατώνται οικτρά.
biglaugh.gif


Όσο για την διακίνηση software, δεν θέλουν να σταματήσει.
yup.gif


 
Ρε Abraxas χαλάρωσε και συ. Πολύ ζοχάδας είσαι και τα παίρνεις με την πρώτη. Sorry δεν έχω επικριτική διάθεση αλλά με βρισιές δεν λέει. Εγώ τουλάχιστον (αλλά και άλλοι απ'οτι βλέπω) ενοχλούνται με αυτή την επιθετικότητα.

Chill out, cool 8) 8)

 
Εγώ πάντως άρχισα να αγοράζω πολλά CD μετά το Napster. Για όσους δεν ξέρουν, το Napster ήταν το πρώτο Ρ2Ρ πρόγραμμα. ¶ρχισα να αγοράζω μετά το Napster για τον απλούστατο λόγο ότι μέσα από το Napster άκουσα καινούριους καλλιτέχνες που δεν τους ήξερα οι οποίοι με ενδιαφέρουν ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ.

Πατούσα για παράδειγμα στο search : My Funny Valentine. Μου έβγαζε μια εκτέλεση με Dizzie Gillespie, τον μάθαινα και μετά πήγαινα στο δισκάδικο και αγόραζα CD με τον Gillespie. Όταν ακούς μουσική που δεν είναι εμπορική σε κανένα ιντερνετ δεν μπορείς να βρεις τα κομμάτια που ψάχνεις. Θέλεις να ακούσεις Oscar Peterson; Δεν μπορείς να βρεις παρά μόνο κάποια πολύ γνωστά κομμάτια. 7-8 στον αριθμό. Αν θέλεις πραγματικά να ακούσεις Oscar Peterson πρέπει να αγοράσεις CD.

Τί θέλω να πώ με όλα αυτά. Η πειρατεία σκοτώνει ΜΟΝΟΝ την εμπορική μουσική. Την μουσική του εργοστασίου και της ξεφτίλας. Οχι μόνο δεν με ενδιαφέρει που τα CD του Μαζωνάκη, Ρέμου, Βανδής κτλ πωλούνται τζάμπα από μαύρους και στο ιντερνετ αλλά μου αρέσει κιολας. Διότι αυτοί λούζονται την πολιτική που χάραξαν οι δισκογραφικές χρόνια τώρα. Την πολιτική της ομογενοποίησης των ακουσμάτων, της υποκουλτούρας και της εργοστασιακής σύνθεσης τραγουδιών. Κακά τα ψέμματα. Η πειρατεία θίγει κυρίως αυτους. Τώρα αν βρεθεί και κανένα αξιόλογο κομμάτι που πουλάει, τι να κανουμε είναι η εξαίρεση που καίγεται μαζί με τα σκουπίδια.

Ποιά κλοπή τώρα μου λες ρε Σάκη? Να στενοχωρηθώ που κλέβουν αυτούς που επι χρόνια καταδικάζουν την πνευματική υγεία σε θάνατο? Αυτούς που έχουν φτάσει τη μουσική στην αθλια κατάσταση 50 χώρες στην Eurovision να συνθέτουν ίδιο στυλ σε αγγλικούς στίχους, λες και ακούς μουσική από 50 συγκροτήματα της ίδιας πόλης? Καλά τους κάνουν.

Μία συναυλία αν κάνει η Βίσση, θα βγάλει τα έσοδα από την πώληση 100.000 cd σε ένα βράδυ. Ένα μήνα αν εμφανίζεται ο Σφακιανάκης σε ένα μαγαζί θα ρουφήξει το αίμα από τους εργάτες του βασικού μισθού που πάνε να τον δουν και θα βγάλει όσα βγάζουν αυτοί σε 10 χρόνια. Στα παπάρια τους τα CD. Αλλού στηρίζεται αυτό το άθλιο κύκλωμα. Στον ΛΑΟ.

Και κάτι τελευταίο. Οι δισκογραφικές λόγω της κρισης της πειρατείας σταμάτησαν να επενδύουν σε νέους "καλλιτέχνες". Αυτό τώρα εμένα πρέπει να με κάνει να λυπηθώ ή να χαρώ?...

 
Εγώ πάντως άρχισα να αγοράζω πολλά CD μετά το Napster. Για όσους δεν ξέρουν' date=' το Napster ήταν το πρώτο Ρ2Ρ πρόγραμμα. ¶ρχισα να αγοράζω μετά το Napster για τον απλούστατο λόγο ότι μέσα από το Napster άκουσα καινούριους καλλιτέχνες που δεν τους ήξερα οι οποίοι με ενδιαφέρουν ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ.

Πατούσα για παράδειγμα στο search : My Funny Valentine. Μου έβγαζε μια εκτέλεση με Dizzie Gillespie, τον μάθαινα και μετά πήγαινα στο δισκάδικο και αγόραζα CD με τον Gillespie. Όταν ακούς μουσική που δεν είναι εμπορική σε κανένα ιντερνετ δεν μπορείς να βρεις τα κομμάτια που ψάχνεις. Θέλεις να ακούσεις Oscar Peterson; Δεν μπορείς να βρεις παρά μόνο κάποια πολύ γνωστά κομμάτια. 7-8 στον αριθμό. Αν θέλεις πραγματικά να ακούσεις Oscar Peterson πρέπει να αγοράσεις CD.

Τί θέλω να πώ με όλα αυτά. Η πειρατεία σκοτώνει ΜΟΝΟΝ την εμπορική μουσική. Την μουσική του εργοστασίου και της ξεφτίλας. Οχι μόνο δεν με ενδιαφέρει που τα CD του Μαζωνάκη, Ρέμου, Βανδής κτλ πωλούνται τζάμπα από μαύρους και στο ιντερνετ αλλά μου αρέσει κιολας. Διότι αυτοί λούζονται την πολιτική που χάραξαν οι δισκογραφικές χρόνια τώρα. Την πολιτική της ομογενοποίησης των ακουσμάτων, της υποκουλτούρας και της εργοστασιακής σύνθεσης τραγουδιών. Κακά τα ψέμματα. Η πειρατεία θίγει κυρίως αυτους. Τώρα αν βρεθεί και κανένα αξιόλογο κομμάτι που πουλάει, τι να κανουμε είναι η εξαίρεση που καίγεται μαζί με τα σκουπίδια.

Ποιά κλοπή τώρα μου λες ρε Σάκη? Να στενοχωρηθώ που κλέβουν αυτούς που επι χρόνια καταδικάζουν την πνευματική υγεία σε θάνατο? Αυτούς που έχουν φτάσει τη μουσική στην αθλια κατάσταση 50 χώρες στην Eurovision να συνθέτουν ίδιο στυλ σε αγγλικούς στίχους, λες και ακούς μουσική από 50 συγκροτήματα της ίδιας πόλης? Καλά τους κάνουν.

Μία συναυλία αν κάνει η Βίσση, θα βγάλει τα έσοδα από την πώληση 100.000 cd σε ένα βράδυ. Ένα μήνα αν εμφανίζεται ο Σφακιανάκης σε ένα μαγαζί θα ρουφήξει το αίμα από τους εργάτες του βασικού μισθού που πάνε να τον δουν και θα βγάλει όσα βγάζουν αυτοί σε 10 χρόνια. Στα παπάρια τους τα CD. Αλλού στηρίζεται αυτό το άθλιο κύκλωμα. Στον ΛΑΟ.

Και κάτι τελευταίο. Οι δισκογραφικές λόγω της κρισης της πειρατείας σταμάτησαν να επενδύουν σε νέους "καλλιτέχνες". Αυτό τώρα εμένα πρέπει να με κάνει να λυπηθώ ή να χαρώ?...[/quote']

Quote όλο το post σου και τα συγχαρητήριά μου! Τα είπες όλα! :wink:

Μακάρι να είχα μεγαλύτερη ανοχή στην ηλιθιότητα και να μπορούσα να απαντήσω και εγώ με τέτοια συνέπεια. :wink:
 
Συμφωνω με τον Oscar για τον εξαιρετικο..Μονολογο!Ομολογουμενως

αυτα που εγραφησαν ειναι σωστα...Καποιος που θα θελει π.χ.να αγορασει το

αυθεντικο "λα'ι'κοFUSION "των low budget θα μπορει πρωτα να το ακουσει

μεσω net και μετα να κανει τα κουμαντα του στον μπακαλη της γειτονιας...

 
Εγώ πάντως άρχισα να αγοράζω πολλά CD μετά το Napster. Για όσους δεν ξέρουν' date=' το Napster ήταν το πρώτο Ρ2Ρ πρόγραμμα. ¶ρχισα να αγοράζω μετά το Napster για τον απλούστατο λόγο ότι μέσα από το Napster άκουσα καινούριους καλλιτέχνες που δεν τους ήξερα οι οποίοι με ενδιαφέρουν ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ.[/quote']
Αδυνατώ να πιστέψω αυτή τη δήλωση - συνεπώς δεν συμφωνώ με κανένα από τα επόμενά της συμπεράσματα. Έχοντας παρατηρήσει πολύ προσεκτικά τους διάφορους δικτυακούς τόπους μέσω των οποίων διακινούνται παράνομα mp3, είμαι υποχρεωμένος να τονίσω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημά τους είναι ακριβώς το ότι στερούνται ποικιλλίας. Δηλαδή, πάντοντε βρίσκεις το τελευταίο cd της Madonna ή των U2, αλλά δεν πρόκειται να βρεις μουσικές που δεν έχουν εμπορικό αντίκρυσμα ή είναι σπάνιες.

Είναι πολύ φυσιολογικό, αν αναλογιστεί κανείς ότι πρόκειται βασικά για πιτσιρικάδες που απλά ριπάρουν αυτό που μόλις έχουν αγοράσει για να κάνουν το κομάτι τους. Δεν πρόκειται για σοβαρούς ακροατές που έχουν αφιερώσει χρόνο και χρήμα για να ξεφύγουν από τα δόκανα του όλου σκηνικού της εμπορευματοποίησης.

Ακόμη και αν δεχτώ ότι στο Napster ήταν διαφορετικά τα πράγματα (δηλαδή ότι υπήρχε μεγαλύτερη ποικιλλία) σίγουρα το να ψάχνεις να βρεις το My Funny Valentine προϋποθέτει ότι το ξέρεις σαν τίτλο από πριν. Που το έμαθες όμως; Όχι μέσα από το Napster. Όχι εξαιτίας του Napster.

Διαφωνώ με κάθε παραβίαση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας, παρά μόνο αν ο δημιουργός έχει παραιτηθεί από την διεκδίκηση τέτοιων δικαιωμάτων. Αρνούμαι να εναποθέτω τη μουσική μου ενημέρωση στα αποφάγια του κάθε βλαμμένου πιτσιρίκου που ξέρει πως να ριπάρει ένα cd. Αρνούμαι να συνηθίσω τα αυτιά μου στην απαράδεκτη ποιότητα που έχουν τα περισσότερα κομπρεσαρισμένα φορμά. Αρνούμαι να περιορίσω το μουσικό δρώμενο σε ένα (συχνά κακοτιτλοφορημένο) αρχείο στον υπολογιστή μου.

Εν'τάξει, και εγώ έχω παράνομα mp3. Δίσκων που δεν υπάρχουν πια στην αγορά (να τα αποτελέσματα της πειρατείας, δίσκοι που οριακά θα πουλάγανε για να δικαιολογείται η επανέκδοσή τους, έχουν καταργηθεί από τους καταλόγους λες και είναι πορδές...), δίσκων που κανείς δεν ενδιαφέρεται να επανακυκλοφορήσει, δίσκων που νοστάλγησα καθότι τους είχα ήδη πληρώσει στο παρελθόν αγοράζοντάς τους σε βινύλιο. Τι να κάνω, αφού έφαγα το κόσμο και δεν τους έβρισκα, μετά έφαγα και τον πειρατικό κόσμο και δεν μπορούσα να τους βρω με καμία ευκολία...

Αφήστε τα σάπια ρε παιδιά. Δε χρειάζεται όλη αυτή η καθαγίαση του απλού φαινομένου της κλοπής. Ας κλέβουμε τουλάχιστον με καμάρι, αν είναι να κλέβουμε.
 
Συμφωνώ με τον eye! 100%

Έχω αγοράσει αρκετή σαβούρα σε cd εδώ και πολλά χρόνια!

Συνεχίζω να αγοράζω cd και είμαι και από αυτούς που αγοράζουν και το βινύλιο (αν βγεί).

Φυσικά τώρα έχω και το internet που το χρησημοποιώ κυρίως σαν μέσο προεπισκόπισης!

Φυσικά αν ζούσα πχ στην Αγγλία και είχα τα hmv ή τα virgin όπου έχεις την δυνατότα να ακούσεις οποιοδήποτε cd που βρίσκετε μέσα στο μαγαζί απλά σκανάροντας το στο μηχάνημα τότε θα είμουν ποιο ευτυχησμένος!

Επίσης εννοείτε πως έχω ripάρει σχεδόν όλα μου τα cd σε mp3 λόγο της ευκολίας που μου δίνεται για ακρόαση!

Αλλά ποτέ δεν ανακάλυψα καινούργια μουσική μέσω p2p προγράμματος, και δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να γίνει αυτό? Μόνο αν στο προοθεί το ίδιο το πρόγραμμα οπότε πάλι στο ταϊζουν! :roll:

 
Τα έχουμε πει και σε παλιότερα ποστ.

Να πω μόνο από τη μεριά μου, ότι αν δεν υπήρχε το p2p, δε θα είχα ακούσει πολλά από αυτά που έχω ακούσει, γιατί πολύ απλά, δεν έχω λεφτά να τα αγοράσω, άρα κανείς δε χάνει από αυτά που κατεβάζω.

¶σε πού τα περισσότερα τα ακούω μια δυο φορές το πολύ, και μετά τα ξεχνάω ότι υπάρχουνε...

Δε θεωρώ ότι κλέβω κανένα...

Σημειωτέον, τα cd που πράγματι θέλω να αγοράσω, πάω στο δισκάδικο και τα αγοράζω...

=============================================

Να συνεχίσω και λίγο τη σκέψη μου.

Πιστεύω ότι οι εταιρείες θα έπρεπε να εκσυγρονίσουν λίγο το marketing τους.

Θεωρώντας δεδομένο ότι το p2p downloading δεν πρόκειται να εξαλειφθεί στον αιώνα τον άπαντα πλέον, ίσως θα πρεπε οι εταιρείες να αναθεωρήσουν το χαρακτήρα του προϊόντος που πουλάνε, και να δώσουν βάρος σε άλλα χαρακτηριστικά και bonus του cd, τα οποία θα προσφέρονται παράπλευρα, και τα οποία θα αξίζει να αγοράσεις, και όχι σε αυτή καθαυτή τη μουσική, τη διάθεση της οποίας δε μπορούν πλέον να ελέγξουν.

Αλλά αυτό θέλει στελέχη που να βλέπουν μπροστά, και φαίνεται ότι δεν υπάρχουν τέτοια...

 
Αλλά ποτέ δεν ανακάλυψα καινούργια μουσική μέσω p2p προγράμματος' date=' και δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να γίνει αυτό? Μόνο αν στο προοθεί το ίδιο το πρόγραμμα οπότε πάλι στο ταϊζουν! :roll:[/quote']
ΑΚΡΙΒΩΣ !!!
 
Να συνεχίσω και λίγο τη σκέψη μου. Πιστεύω ότι οι εταιρείες θα έπρεπε να εκσυγρονίσουν λίγο το marketing τους.

Θεωρώντας δεδομένο ότι το p2p downloading δεν πρόκειται να εξαλειφθεί στον αιώνα τον άπαντα πλέον' date=' ίσως θα πρεπε οι εταιρείες να αναθεωρήσουν το χαρακτήρα του προϊόντος που πουλάνε, και να δώσουν βάρος σε άλλα χαρακτηριστικά και bonus του cd, τα οποία θα προσφέρονται παράπλευρα, και τα οποία θα αξίζει να αγοράσεις, και όχι σε αυτή καθαυτή τη μουσική, τη διάθεση της οποίας δε μπορούν πλέον να ελέγξουν.

Αλλά αυτό θέλει στελέχη που να βλέπουν μπροστά, και φαίνεται ότι δεν υπάρχουν τέτοια...[/quote']

Μα, αυτό κάνουν φιλε μου. Και μάλιστα όχι τώρα, αλλά εδώ και είκοσι χρόνια. Πάρε ένα απλό παράδειγμα - το Wall των Pink Floyd (λέω τους Floyd επειδή τους γουστάρουμε όλοι).

Το Wall είχε πρωτοκυκλοφορήσει σαν ένα διπλό βινύλιο, μέσα σε ένα εξώφυλο που γ@μ@γ3 όσον αφορά την εικαστική του επιμέλεια, με στίχους, με εσώφυλλα κλπ. Τα κομάτια στο The Wall, λειτουργούν (δηλαδή αφηγούνται την ιστορία) όταν τα ακούς με μία συγκεκριμένη σειρά (τη σειρά που είναι στο δίσκο). Επίσης, δεν υπάρχουν κενά (ούτε ενός δευτερολέπτου) στα κομάτια (στο βινύλιο βέβαια, έπρεπε να σταματήσεις για να αλλάξεις πλευρά, αλλά στο CD καταργήθηκαν). Πάνω στο εξώφυλλο υπάρχουν σημειώσεις και σύμβολα που είναι κλειδιά για να κατανοήσεις τι γίνεται στο δίσκο.

Πάμε τώρα: τι απομένει από όλα αυτά όταν τα κάνεις mp3; Ένα τίποτε με μπόλικο καθόλου... Μόνο ένα μάτσο τίτλοι στο σκληρό δίσκο, όπου κάποιος θα έχει κάνει και ένα-δύο λαθάκια στους τίτλους, όπου υποχρεωτικά θα ακούς κενά (ή ανύπαρκτα fade-out/fade-in, ανάλογα με τον player), όπου ο ήχος θα έχει πάει για βρούβες κλπ.

Συγκρίνονται οι δύο καταστάσεις; Εγώ λέω πως δεν συγκρίνονται, τώρα αν σε κάποιον φτάνει...
 
Βασικά συμφωνούμε στις διαπιστώσεις. (¶λλο αν δε μας προκύπτουν τα συμπεράσματα :lol: )

Ειδικά πάντως το Wall το έχω νόμιμο σε βινύλιο, cd, και την ταινία dvd, Δε θα διανοούμουν ποτέ να το ακούσω σε mp3...

 
Χρησιμοποιείστε την νέα έκδοση, αναβαθμιστε σε Limewire PRO

ΝΑΙ ΓΙΑΤΙ? ΑΡΓΟΤΕΡΑ

:lol:

 
Αδυνατώ να πιστέψω αυτή τη δήλωση - συνεπώς δεν συμφωνώ με κανένα από τα επόμενά της συμπεράσματα. Έχοντας παρατηρήσει πολύ προσεκτικά τους διάφορους δικτυακούς τόπους μέσω των οποίων διακινούνται παράνομα mp3' date=' είμαι υποχρεωμένος να τονίσω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημά τους είναι ακριβώς το ότι στερούνται ποικιλλίας. Δηλαδή, πάντοντε βρίσκεις το τελευταίο cd της Madonna ή των U2, αλλά δεν πρόκειται να βρεις μουσικές που δεν έχουν εμπορικό αντίκρυσμα ή είναι σπάνιες.

[/quote']

8O 8O 8O 8O

έχω βρει ΕΝΑ ΚΑΡΟ καλλιτέχνες και μουσική που όχι απλώς υπάρχει πειρατικά, αλλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΚΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ, μόνο απο κάτι ξεκάρφωτα ιντερνετομάγαζα εισαγωγη αν την κάνεις και άμα.... Απο κινέζικες μπαλάντες, σε γιαπωνέζικο ροκαμπίλυ και electronica, ινδική τζαζοροκ, ακόμη και Αμερικανούς καλλιτέχνες που εδώ είναι τελείως άγνωστοι!! Για να μην μιλήσω για ισπανο-λατίνους... άκου εκει δεν ανακαλύπτεις μουσικη.... Απίστευτο!!!ΌΛΟΙ όσοι κατεβάζουν απο limewire,soulseek etc μόνο απο κει ανακαλύπτουν μουσική, απο που αλλού θα ανακαλύψουν, απο την τηλεόραση και το ραδιόφωνο που τη βγάζουν με 50 και πολλά λεω αλμπουμ το χρόνο??

επίσης υπάρχουν και τα last.fm, pandora, και φυσικά η wikipedia που σε οδηγούν απο το ένα στο άλλο, αλλά ακόμα και χωρίς αυτά, σε κάθε keyword ή tag με το οποίο ψάχνεις, το πιο δημοφιλές αλμπουμ που βγαίνει πάντα σχεδόν έχει κάτι να δώσει... Και μετά σου λέω εγώ αν θα τρέξεις ή δε θα τρέξεις να αγοράσεις το cd που περίμενες να υπάρχει εδω για 1 και 2 χρόνια...
 
Δεν μας λες και μερικά ονόματα, να δούμε τι σημαίνει για εσένα το "εντελώς άγνωστοι";

 
Το Wall είχε πρωτοκυκλοφορήσει σαν ένα διπλό βινύλιο' date=' μέσα σε ένα εξώφυλο που γ@μ@γ3 όσον αφορά την εικαστική του επιμέλεια, με στίχους, με εσώφυλλα κλπ. Τα κομάτια στο The Wall, λειτουργούν (δηλαδή αφηγούνται την ιστορία) όταν τα ακούς με μία συγκεκριμένη σειρά (τη σειρά που είναι στο δίσκο). Επίσης, δεν υπάρχουν κενά (ούτε ενός δευτερολέπτου) στα κομάτια (στο βινύλιο βέβαια, έπρεπε να σταματήσεις για να αλλάξεις πλευρά, αλλά στο CD καταργήθηκαν). Πάνω στο εξώφυλλο υπάρχουν σημειώσεις και σύμβολα που είναι κλειδιά για να κατανοήσεις τι γίνεται στο δίσκο.

Πάμε τώρα: τι απομένει από όλα αυτά όταν τα κάνεις mp3; Ένα τίποτε με μπόλικο καθόλου... Μόνο ένα μάτσο τίτλοι στο σκληρό δίσκο, όπου κάποιος θα έχει κάνει και ένα-δύο λαθάκια στους τίτλους, όπου υποχρεωτικά θα ακούς κενά (ή ανύπαρκτα fade-out/fade-in, ανάλογα με τον player), όπου ο ήχος θα έχει πάει για βρούβες κλπ.

Συγκρίνονται οι δύο καταστάσεις; Εγώ λέω πως δεν συγκρίνονται, τώρα αν σε κάποιον φτάνει...[/quote']

τα κενά άμα θες τα έχεις και άμα όχι... είναι θέμα του ριπινγκ και ρύθμισης στον πλειερ. Απο κει και πέρα, πετάγονται δίπλα οι στίχοι και τα εξώφυλλα σε όποιον χρησιμοποιεί έναν σοβαρό πλειερ ή κάνενα σχετικό πλαγκιν για το γουιναμπ πχ και πάντα υπαρχει και αυτό http://en.wikipedia.org/wiki/The_wall . Με αυτόν τον τρόπο γενικότερα πιο κοντά είσαι στα κομμάτια βασικά, γιατι ψάχνεις και άλλα στοιχεία και για το αλμπουμ και τον καλλιτέχνη που συμπληρώνουν την εικόνα. Γι αυτό είναι πιο πρακτικό πια να αγοράζεις mp3 αλμπουμ παρα cd σε ότι αφορά τη χρήση, το πρόβλημα είναι οι περιορισμένες σου επιλογές μετά....
 
Δεν μας λες και μερικά ονόματα' date=' να δούμε τι σημαίνει για εσένα το "εντελώς άγνωστοι";[/quote'] ναι, για ΜΕΝΑ εντελώς άγνωστοι, δεν θα κάνω διαγωνισμό "ψαξίματος".... το οτι δεν τους ξέρω σημαίνει οτι δεν κατάφερα να τους ακούσω στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση. Απο κει και πέρα τα ονόματα είναι πάρα πολλά, τα πιο "ψαγμένα" δεν τα θυμάμαι καν θα σου πω μερικούς που μου έρχονται τωρα που έμαθα απο το ιντερνετ:

Plaid, Dir En Gray, FIR, Foxtrot, Quruli, Insane Clown Posse, Richard Cheese, Shonen Knife, Star Star, Adriana Calcanhoto, Amaral, Maria Rita, breed77

αυτά μου έρχονται έτσι πρόχειρα τώρα στο μυαλό. Απο κει και πέρα είμαι σιγουρος οτι έχω ξεχάσει σημαντικότερα και καλύτερα. Πες μου τώρα οτι αυτοί οι καλλιτέχνες έχουν μεγάλη κάλυψη απο τα μέσα να τρελαθώ....
 
Γιατί αδυνατείς να την πιστέψεις Wow!;

Εγώ έχω διαβάσει αρκετά ονόματα μουσικών στο Noiz

και για να δώ το τι είναι, τα κατέβασα από το emule.

Αφού άκουσα λίγο από το κάθε κομμάτι (Μπλιάχ), τα έκανα όλα delete.

Έπρεπε δηλαδή πρώτα να χάσω μία μέρα από την εργασία μου (για να κατέβαινα Αθήνα, - που δεν θα κατέβαινα)

και να δώσω 100 € για να τα αγοράσω ( πού δεν θα τα έδινα, αυτό μας έλειπε)

ώστε να μπορέσω τα ακούσω ( που τελικά δεν θα τα άκουγα) για να καταλάβω περί τίνος επρόκειτο….. και να κάνω «μπλιάχ αφoύ θα είχα δώσει 100€.

Το βλέπεις σωστό;

Παλαιότερα όμως κατέβασα από P2P μουσική της J. Pook

και αμέσως πήγα και αγόρασα 2 CD.

Όταν ο καλλιτέχνης σου αρέσει, και η μουσική του έχει ποιότητα

και δεν είναι μια βαβούρα ή ένα σκυλάδικο του κερατά,

τότε το μπ3 δεν μπορείς να το ακούσεις για να το απολαύσεις.

Ακούγεται κούφιο και ενοχλητικό. Είναι Ψυχοφθόρο.

Τώρα αν κάποιος ακούει μπ3 από φτώχεια ή τσιγκουνιά,

νομίζεις πως αν δεν υπήρχε το download, θα τα αγόραζε σε Cd?

Παλιά πηγαίναμε στο δισκάδικο του χωριού, και αγοράζαμε κασέτες με 500 δρχ.

γραμμένες με τις επιτυχίες της εποχής,

τις οποίες μετά αντιγράφαμε μεταξύ μας οι πιτσιρικάδες.

Και οι DJs στα κλάμπς ηχογραφούσαν και πωλούσαν το πρόγραμμα που έκαναν.

Στις περιπτώσεις αυτές μάλιστα, υπήρχε κέρδος από την διακίνηση, ενώ τώρα όχι.

Τέλος κάποια στιγμή θα γίνει το εξής.

Οι εταιρείες μουσικής και σόφτγουεαρ θα αγριέψουν

και τότε θα υπάρξει αστυνόμευση.

Δηλ θα μπαίνει το Σώμα Διώξεως Ηλεκτρονικού εγκλήματος στα καταστήματα

και σπίτια και θα ψάχνει τα PC.

Αλλά και τότε οι πωλήσεις των εταιρειών δεν θα αυξηθούν….

και οι εταιρείες με τα σόφτγουέαρ θα το μετανιώσουν…..

Αφήστε τα σάπια ρε παιδιά. Δε χρειάζεται όλη αυτή η καθαγίαση του απλού φαινομένου της κλοπής. Ας κλέβουμε τουλάχιστον με καμάρι' date=' αν είναι να κλέβουμε.[/quote']
Και εγώ σου λέω πως το download ΔΕΝ είναι κλοπή.

Το μόνον που κάνει είναι να εξαπλώνει την φήμη όσων το αξίζουν,

και ελεεί και τους πτωχούς πιτσιρικάδες ….

Τώρα δεν προλαβαίνω… Μετά θα θέσω ένα θέμα με τίτλο:

«αν δεν υπήρχαν τα σπασμένα», και θα θέσω προς συζήτηση τις απόψεις μου

οι οποίες τείνουν στο συμπέρασμα πως τα σπασμένα ωφέλησαν

και ωφελούν ακόμα όλες τις εταιρείες, σόφτγουεαρ και χάρντγουεαρ.

Ναι, σωστά διάβασες.
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top